LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2021 M. GRUODŽIO 16 D. ĮSAKYMO NR. 2BE-342 „DĖL LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VIDAUS KONTROLĖS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2022 m. lapkričio 17 d. Nr. 2BE-286
Vilnius
1. P a k e i č i u Lietuvos transporto saugos administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės taisykles, patvirtintas Lietuvos transporto saugos administracijos direktoriaus 2021 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. 2BE-342 „Dėl Lietuvos transporto saugos administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės taisyklių patvirtinimo“:
1.1. pakeičiu 5.3 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.2. pakeičiu 11 punktą ir jį išdėstau taip:
„11. Viešųjų pirkimų komisija vykdo pirkimus, kai numatomos sudaryti pirkimo sutarties vertė lygi arba didesnė nei 20 000 (dvidešimt tūkstančių) Eur be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM). Mažos vertės pirkimus, kai numatomos sudaryti pirkimo sutarties vertė mažesnė nei 20 000 (dvidešimt tūkstančių) Eur be PVM, vykdo Pirkimų organizatoriai. Administracijos direktorius gali pavesti Viešųjų pirkimų komisijai atlikti viešąjį pirkimą, neatsižvelgdamas į šiame punkte numatytas vertes.“;
1.3. pakeičiu 14 punktą ir jį išdėstau taip:
„14. Jeigu pirkimo objektas yra sudėtingas, o pasiūlymams, prašymams, pretenzijoms, skundams nagrinėti ir vertinti reikia specialiųjų žinių, gali būti kviečiami ekspertai konsultuoti klausimu, kuriam reikia specialiųjų žinių, ir (ar) tiekėjų pateiktiems pasiūlymams, prašymams, pretenzijoms, skundams nagrinėti. Konsultacijos su ekspertais turi vykti nepažeidžiant tiekėjų konkurencijos, nediskriminavimo ir skaidrumo principų. Viešųjų pirkimų komisija ar Pirkimų organizatorius be atskiro kreipimosi į Administracijos direktorių gali kviesti Pirkimų iniciatorių ar kitą Administracijos darbuotoją, turintį informacinių technologijų, teisės, technologinių ar kitų specialiųjų žinių, dalyvauti pirkimų procedūrose kaip ekspertą. Pirkimų iniciatorius gali nurodyti kitą asmenį, kurį rekomenduoja kaip ekspertą. Jeigu Pirkimų iniciatoriaus siūlomas ekspertas yra ne Administracijos darbuotojas, šio eksperto kandidatūrą Pirkimų iniciatorius turi suderinti su Administracijos direktoriumi.“;
1.4. pakeičiu 17.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.5. pakeičiu 19.5 papunktį ir jį išdėstau taip:
„19.5. pagal Administracijos direktoriaus patvirtintą Pirkimų planą rengia Administracijos Pirkimų suvestinę, organizuoja jos paskelbimą ir kontroliuoja, kad Pirkimų suvestinė būtų paskelbta CVP IS ne vėliau nei iki einamųjų biudžetinių metų kovo 15 d., o patikslinus Pirkimų planą – paskelbta nedelsiant VPĮ 26 straipsnio 1 dalyje, VPGSĮ 8 straipsnio 1 dalyje nustatyta tvarka, taip pat organizuoja informacijos paskelbimą Administracijos tinklalapyje;“;
1.6. pakeičiu 23.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.7. pakeičiu 25.5 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.8. pakeičiu 25.6 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.9. pakeičiu 31 punktą ir jį išdėstau taip:
1.10. pakeičiu 35 punktą ir jį išdėstau taip:
„35. Administracijos direktoriui patvirtinus Pirkimų planą, Už pirkimų planavimą ir organizavimą atsakingas asmuo parengia Pirkimų suvestinę ir, vadovaudamasis VPĮ 26 ar VPGSĮ 8 straipsniu, organizuoja jos paskelbimą ir kontroliuoja, kad Pirkimų suvestinė būtų paskelbta CVP IS priemonėmis Viešųjų pirkimų tarnybos nustatyta tvarka ne vėliau nei iki einamųjų biudžetinių metų kovo 15 d.“;
1.11. pakeičiu 39 punktą ir jį išdėstau taip:
1.12. pakeičiu 50.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„50.2. rengia pirkimo dokumentus (kai jie rengiami) ir suderina juos su Už pirkimų planavimą ir organizavimą atsakingu asmeniu. Tuo atveju, kai vykdomi mažos vertės pirkimai, kurių pirkimo sutarties vertė yra mažesnė nei 20 000 (dvidešimt tūkstančių) Eur be PVM, pirkimo dokumentus (kai jie rengiami) pasirašo Pirkimų organizatorius;“;
1.13. pakeičiu 50.5 papunktį ir jį išdėstau taip:
„50.5. jei pirkimą ketinama vykdyti per CPO, pirkimą vykdo Pirkimų, naudojantis CPO elektroniniu katalogu, organizatorius (CPO naudotojo teises turintis Bendrųjų reikalų skyriaus darbuotojas ar Komunikacijos ir tarptautinio bendradarbiavimo skyriaus darbuotojas (vykdant tarnybinių kelionių organizavimo paslaugų pirkimus)). Vykdydamas pirkimą per CPO, Pirkimų organizatorius užpildo pirkimo formą ir pateikia CPO paskelbti, atsako į paklausimus ir pan.“;
1.14. pakeičiu 56 punktą ir jį išdėstau taip:
„56. Pirkimo (preliminariosios) sutarties projektas ir visi jos priedai ar pagrindinės sutarties, sudaromos preliminariosios sutarties pagrindu, projektas turi būti suderinti su Pirkimų iniciatoriumi, Už pirkimų planavimą ir organizavimą atsakingu asmeniu, Bendrųjų reikalų skyriaus teisininku, Už finansų kontrolę atsakingu asmeniu ir Administracijos kancleriu. Pirkimo sutarties projektas, suformuotas CPO elektroniniame kataloge, nepriklausomai nuo pirkimo sutarties vertės, ar pirkimo sutarties projektas, kai sudaromos pirkimo sutarties vertė yra mažesnė nei 5 000 (penki) tūkstančiai Eur be PVM, nederinami su Bendrųjų reikalų skyriaus teisininku. Nurodyti asmenys pagal kompetenciją Avilyje vizuoja pirkimo sutartį su priedais.“;
1.15. pakeičiu 66 punktą ir jį išdėstau taip:
„66. Sutarties administratorius privalo įsitikinti, kad pirkimo objektas, jo techniniai, funkciniai, kiekybiniai, kokybės reikalavimai atitinka pirkimo sutartyje nustatytas sąlygas, nepraleisti prievolių įvykdymo terminai, kitos pirkimo sutartyje nustatytos sąlygos ir prievolės yra įvykdytos tinkamai. Sutarties administratorius vizuoja perdavimo–priėmimo aktą ar kitą paslaugų suteikimą, prekių pristatymą ar darbų atlikimą pagrindžiantį dokumentą, jei toks numatytas, tik tokiu atveju, jei neturi pretenzijų ar pastabų dėl Administracijai pristatytų prekių, suteiktų paslaugų ar atliktų darbų.“;
1.16. pakeičiu 67 punktą ir jį išdėstau taip:
„67. Jei Sutarties administratorius nustato, kad pirkimo objektas, jo techniniai, funkciniai, kiekybiniai, kokybės reikalavimai atitinka pirkimo sutartyje nustatytas sąlygas, tačiau pažeistos kitos joje nustatytos neesminės sąlygos, perdavimo–priėmimo akte nurodo nustatytus trūkumus, jį vizuoja ir teikia siūlymą dėl pirkimo sutartyje numatytų prievolių įvykdymo užtikrinimo būdų taikymo tiekėjui.“;
1.17. pakeičiu 68 punktą ir jį išdėstau taip:
1.18. pakeičiu 69 punktą ir jį išdėstau taip:
„69. Tais atvejais, kai taikomas tiekėjui pirkimo sutartyje numatytas prievolių užtikrinimo būdas – delspinigiai, Sutarties administratorius parengia Delspinigių pažymą (Taisyklių 9 priedas). Delspinigių pažymą Avilyje vizuoja Pirkimų iniciatorius, Sutarties administratorius, Bendrųjų reikalų skyriaus teisininkas, Už finansų kontrolę atsakingas asmuo, Už pirkimų planavimą ir organizavimą atsakingas asmuo, pasirašo Administracijos kancleris.“;
2. N u s t a t a u, kad:
3. P a v e d u Bendrųjų reikalų skyriui su šiuo įsakymu supažindinti Administracijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis.
4. I n f o r m u o j u, kad šis įsakymas nustatyta tvarka skelbiamas Teisės aktų registre ir Lietuvos transporto saugos administracijos interneto svetainėje.