herbas

ŠALČININKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ŠALČININKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS KITŲ NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO VEIKLŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. rugpjūčio 28 d. Nr. T-462

Šalčininkai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 8 punktu, Vaikų vasaros stovyklų ir kitų neformaliojo vaikų švietimo veiklų finansavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. liepos 7 d. įsakymu Nr. V-1022 „Dėl švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. birželio 2 d. įsakymo Nr. V-823 „Dėl vaikų vasaros stovyklų ir kitų neformaliojo vaikų švietimo veiklų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo ir lėšų skyrimo savivaldybėms“ pakeitimo“, Šalčininkų rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

Patvirtinti Šalčininkų rajono savivaldybės kitų neformaliojo vaikų švietimo veiklų projektų finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                     Zdzislav Palevič

 

PATVIRTINTA

Šalčininkų rajono

savivaldybės tarybos

2020 m. rugpjūčio 28 d.

sprendimu Nr. T-462

 

 

ŠALČININKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS KITŲ NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO VEIKLŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šalčininkų rajono savivaldybės kitų neformaliojo vaikų švietimo veiklų projektų (neformaliojo vaikų švietimo projektai, edukacinės veiklos ir kitas ugdomojo pobūdžio renginys) (toliau – kitos NVŠ veiklos) finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato konkurso organizavimo, paraiškų priėmimo, paraiškų vertinimo komisijos sudarymo ir darbo organizavimo, paraiškų vertinimo, lėšų skyrimo, sutarties sudarymo, atsiskaitymo už gautų lėšų panaudojimą, atsakomybė.

2. Projektų veiklų finansavimas skiriamas pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas besimokantiems Šalčininkų rajono savivaldybės mokiniams.

3. Savivaldybė gautas lėšas paskirsto projektų konkurso būdu kitoms NVŠ veikloms finansuoti, užtikrindama lygias galimybes lėšas gauti visiems švietimo teikėjams, turintiems teisę vykdyti NVŠ veiklas, nepriklausomai nuo jų teisinio statuso ir savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos.

4. Konkursui paraiškas gali teikti:

4.1. Šalčininkų rajono savivaldybės teritorijoje esančios įstaigos, kurios:

4.1.1. turi teisę vykdyti švietimo veiklą (įteisinta veiklos nuostatuose);

4.1.2. registruotos Švietimo ir mokslo institucijų registre;

4.1.3. turi mokytojų, pagal Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą turinčių teisę teikti švietimo paslaugas pagal neformaliojo vaikų švietimo programas.

4.2. laisvieji mokytojai, kurie:

4.2.1. turi teisę vykdyti švietimo veiklą (įrašyta verslo liudijime, individualios veiklos pažymoje ar pan.);

4.2.2. registruoti Švietimo ir mokslo institucijų registre;

4.2.3. pagal Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą turi teisę teikti švietimo paslaugas pagal neformaliojo vaikų švietimo programas.

5. Skirstant lėšas, prioritetas skiriamas kitoms NVŠ veiklos projektams finansuoti, kurie užims vaikus, turinčius didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių dėl negalios, gaunantiems socialinę paramą, taip pat švietimo teikėjams, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina ne savivaldybė arba valstybė.

6. Projektų vadovai įstatymų numatyta tvarka atsako už vaikų saugumą, sveikatos priežiūrą, higienos sąlygas bei skirtų lėšų tinkamą panaudojimą.

7. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme ir kituose teisės aktuose.

 

II SKYRIUS

KONKURSO ORGANIZAVIMAS

 

8. Projektų konkursą organizuoja Šalčininkų rajono savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybės administracija).

9. Informacija apie konkursą skelbiama savivaldybės interneto tinklalapyje www.salcininkai.lt.

10. Konkursui pateikiami dokumentai:

10.1. užpildyta paraiškos forma (Aprašo 1 priedas);

10.2. juridinio asmens (biudžetinės, viešosios įstaigos, asociacijos ir kt.) registracijos dokumentų ir nuostatų (įstatų) kopijos;

10.3. fizinio asmens (laisvojo mokytojo) – teisės aktų nustatyta tvarka įsigyto verslo liudijimo ar individualios veiklos pažymos kopija bei Švietimo ir mokslo institucijų registro (ŠMIR) išrašas;

10.4. neformaliojo vaikų švietimo veiklas vykdančio asmens, turinčio teisę dirbti mokytoju, išsilavinimo dokumentų kopija pagal Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 48 straipsnį.

10.5. jeigu Projekto įgyvendinime dalyvauja partneris, teikiama bendradarbiavimo arba jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties dėl Projekto vykdymo patvirtinta kopija.

11. Projektų teikėjai, pageidaujantys dalyvauti Projektų finansavimo konkurse, nuo konkurso paskelbimo dienos per 7 kalendorines dienas pateikia užpildytą Kitų neformaliojo vaikų švietimo projektų finansavimo konkurso paraišką (Aprašo 1 priedas) (toliau – Paraiška) su visais priedais, įdėtą į užklijuotą ir antspauduotą įstaigos (organizacijos) spaudu, voką su užrašu „Kitų neformaliojo vaikų švietimo veiklų projektų konkursui“. Pateikiami dokumentai turi būti įrišti arba susegti (atskirai paraiška ir priedai), kiekvienas puslapis sunumeruotas. Vokas registruojamas Savivaldybės Interesantų aptarnavimo „langelyje“ (101 kabinetas) ir pateikiamas Švietimo ir sporto skyriui (303 kabinetas).

12. Paraiškos, gautos po Paraiškų priėmimo termino, nevertinamos.

13. Projekto trukmė:

13.1. minimali kitų NVŠ veiklų projekto įgyvendinimo trukmė – 20 valandų (per mėnesį);

13.2. minimali edukacinių veiklų ir kitų ugdomojo pobūdžio renginių trukmė – ne mažiau kaip 5 valandos;

13.3. mažiausias vaikų, dalyvaujančių projekte, skaičius – 15.

14. Projekto teikėjas gali teikti kelias kitos NVŠ veiklos paraiškas, vienam projektui pildoma viena paraiškos forma.

15. Prioritetai teikiami šiems Projektams:

15.1. kurie užims vaikus, turinčius didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių dėl negalios;

15.2. kurie užims vaikus, augančius socialinę paramą gaunančiose šeimose;

15.3. švietimo teikėjams, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina ne savivaldybė arba valstybė;

15.4. turinčioms kitų finansavimo šaltinių.

16. Konkursui pasibaigus Paraiškos negrąžinamos ir saugomos Savivaldybės administracijoje vienerius metus nuo konkurso pabaigos.

17. Kitų NVŠ projekto lėšos gali būti naudojamos:

17.1. fizinių asmenų, dalyvaujančių įgyvendinant kitas NVŠ veiklas, darbo užmokesčiui ir su juo susijusiais privalomais mokėti mokesčiais, ne daugiau kaip 20 proc. veikloms vykdyti skirtų lėšų;

17.2. mokinių dalyvavimo kitose NVŠ veiklose išlaidoms finansuoti;

17.3. maitinimo, nakvynės išlaidoms;

17.4. transporto išlaidoms, kurui;

17.5. patalpų, tiesiogiai naudojamų kitoms NVŠ veikloms vykdyti, nuomos ir komunalinėms, aplinkos ir kitoms išlaidoms veiklų įgyvendinimo laikotarpiu;

17.6. išlaidoms, kurios reikalingos kitoms NVŠ veikloms vykdyti, prekėms ir paslaugoms įsigyti ar nuomoti.

18. Lėšos negali būti naudojamos:

18.1. rekonstrukcijos, remonto, statybos išlaidoms padengti ir ilgalaikiam turtui įsigyti;

18.2. įsiskolinimams padengti;

18.3. išlaidoms, susijusioms su lizingo, išperkamosios nuomos sutartimis;

18.4. išlaidoms, skirtoms Savivaldybės ir (arba) valstybės finansuojamų neformaliojo vaikų švietimo programoms, įskaitant ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo programas, įgyvendinti;

18.5. išlaidoms, kurios finansuotos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ar savivaldybių biudžetų lėšų, įskaitant Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitos gaunamos finansinės paramos bei bendrojo finansavimo lėšas.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS SUDARYMAS

 

19. Kitų NVŠ veiklų projektų vertinimo komisija (toliau - Komisija) sudaroma Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu iš 5 narių: komisijos pirmininkas, komisijos pirmininko pavaduotojas ir trys nariai. Komisijos sekretorius renkamas iš komisijos narių. Komisijos veiklos forma yra posėdžiai, kurie įforminami protokolais. 

20. Komisijos veiklai vadovauja komisijos pirmininkas, kuris organizuoja komisijos darbą, jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojas.

21. Komisijos sekretorius informuoja Komisijos narius apie posėdžio laiką, vietą, parengia ir pateikia komisijos nariams su svarstomu klausimu susijusius dokumentus, rašo Komisijos posėdžio protokolus, teikia siūlymus dėl Projektų finansavimo Savivaldybės administracijos direktoriui.

22. Komisijos posėdis laikomas įvykusiu, kai jame dalyvauja ne mažiau nei trys jos nariai. Komisijos narys, bet kokiu būdu susijęs su paraiškos teikėju, vertinimo metu privalo nusišalinti.

23. Komisija turi teisę nuspręsti, ar pagrįstos paraiškų teikėjų sudarytos sąmatos.

24. Komisija į posėdžius gali kviesti paraiškos teikėjo atstovus ar prašyti pateikti papildomą informaciją, jei to reikia Komisijos sprendimui priimti.

25. Paraiškos vertinimo išvada įforminama komisijos posėdžio protokolu, kurį pasirašo komisijos pirmininkas ir sekretorius.

26. Komisijos nariai, vertindami paraiškas ir teikdami siūlymus dėl lėšų skyrimo (neskyrimo), laikosi skaidrumo, nešališkumo, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo principų.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

27. Pirminį Paraiškos atitikties vertinimą atlieka Komisijos sekretorius, įsitikindamas, kad dokumentai pateikti vadovaujantis Aprašu ir atitinka 2, 4, 11 punktuose nurodytoms sąlygoms.

28. Paraiškos, atrinktos per pirmini paraiškų vertinimą, toliau vertinamos per 5 darbo dienas.

29. Komisijos nariai užpildo nešališkumo deklaraciją (Aprašo 2 priedas); jie privalo nusišalinti nuo Paraiškos svarstymo bei sprendimo priėmimo, jeigu gali kilti interesų konfliktas.

30. Komisija vertina Paraiškas pildydama kitų NVŠ veiklų projektų vertinimo anketą (Aprašo 3 priedas).

31. Komisija turi teisę kviesti Paraiškos teikėją dalyvauti Komisijos posėdyje dėl iškilusių klausimų vertinant Paraišką.

32. Paraiškos vertinamos pagal šiuos kriterijus:

32.1. idėjos aktualumas, patrauklumas, projekto naudingumas;

32.2. projekto pagrindimas; tikslų aiškumas, realumas; uždavinių konkretumas ir sąsaja su tikslu;

32.3. taikomi metodai ir priemonės veiksmingi ir tinkami kitoms NVŠ veikloms organizuoti; veikla įdomi ir patraukli, skatina vaikų kūrybiškumą, iniciatyvą, praktinių gebėjimų atskleidimą;

32.4. siektinų rezultatų konkretumas, sąsaja su numatytomis veiklomis, atitikimas tikslams;

32.5. sėkmės kriterijų ir jų (į-) vertinimo būdų numatymas;

32.6. patirties sklaidos / informacijos viešinimo numatymas;

32.7. projekte dalyvauja mokiniai, turintys didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių dėl negalios, gaunantys socialinę paramą;

32.8. išlaidų pagrindimas ir tikslingumas, atitikimas projekte numatytų priemonių įgyvendinimui;

32.9. kiti finansavimo šaltiniai;

32.10. projektą vykdo švietimo teikėjas, kurio savininko teises ir pareigas įgyvendina ne savivaldybė arba valstybė.

33. Paraiška nevertinama ir apie tai paraiškos teikėjas informuojamas elektroniniu paštu per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo, jei:

33.1. neatitinka bent vienos aprašo 2, 4, 11 punktuose nurodytų sąlygų;

33.2. paraiška užpildyta neteisingai ar kartu su paraiška nepateikti kiti dokumentai ar jų kopijos;

33.3. pateikta ne pagal nustatytą paraiškų priėmimo laikotarpį;

33.4. nustatytu terminu nepateikia komisijai prašomos papildomos informacijos.

34. Kiekviena Paraiška vertina du Komisijos nariai.

35. Komisija sumuoja visų Komisijos narių skirtus balus kiekvienai Projekto paraiškai ir išveda aritmetinį vidurkį.

36. Didžiausia balų suma – 120. Finansavimo lėšų dydis priklauso nuo skirtų balų sumos (120 balų – iki 100 proc., 100 balų – iki 90 proc., 80 balų – iki 80 proc. ir t. t.).

37. Jei skiriamų balų suma mažesnė nei 50, lėšos neskiriamos.

38. Projektams skiriamos sumos gali būti mažinamos visiems paraiškų teikėjams atsižvelgiant į lėšų kiekį bei visų gautų paraiškų lėšų poreikį.

39. Jei paraiškų teikėjui skiriamas dalinis finansavimas, paraiškos teikėjas koreguoja projekto veiklą, dalyvių skaičių ir trukmę.

40. Komisija, atsižvelgdama į Projektų paraiškų įvertinimus ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšas, sudaro siūlomų finansuoti Projektų sąrašą.

41. Siūlomų finansuoti Projektų sąrašas, kuriame nurodomas Projekto pavadinimas, jo įgyvendinimo laikotarpis ir siūloma skirti lėšų suma, pateikiamas Savivaldybės administracijos direktoriui.

 

V SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMAS

 

42. Paraiškų teikėjams lėšos skiriamos Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

43. Paraiškos teikėjas apie lėšų skyrimą (neskyrimą) informuojamas elektroniniu paštu per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo.

 

VI SKYRIUS

SUTARTIES SUDARYMAS

 

44. Lėšų skyrimas įforminamas kitų NVŠ projektų finansavimo sutartimi (Aprašo 4 priedas), kurią pasirašo Projekto vykdytojas ir Savivaldybės administracijos direktorius. Prie sutarties pridedama Projektui skirtų lėšų išlaidų sąmata (Aprašo 5 priedas), kuri yra neatskiriama sutarties dalis ir detalųjį priemonių planą (Aprašo 6 priedas).

45. Per vieną savaitę nuo konkurso rezultatų paskelbimo / lėšų skyrimo datos konkursą laimėjusiems Projektų vykdytojams nepasirašius sutarties su Savivaldybės administracijos direktoriumi, finansavimas neskiriamas.

46. Sutartys gali būti keičiamos, jeigu nebuvo galima numatyti aplinkybių, dėl kurių neįmanoma įvykdyti suplanuotos veiklos paraiškos pildymo metu. Savivaldybės administracijai pateikus pagrįstą prašymą dėl neįvykusių veiklų ir nepatirtų išlaidų tikslinimo, pasirašomas susitarimas prie sutarties.

 

VII SKYRIUS

ATSISKAITYMAS UŽ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ IR ATSAKOMYBĖ

 

47. Projekto vykdytojas įsipareigoja dėl lėšų panaudojimo atsiskaityti Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui ir Švietimo ir sporto skyriui sutartyje nustatytais būdais ir terminais.

48. Projektų finansavimo konkursą laimėję Projektų vykdytojai yra atsakingi už teisingą lėšų panaudojimą, buhalterinę apskaitą, atskaitomybę.

49. Projektų vykdytojai už skirtų lėšų naudojimą ne pagal paskirtį atsako teisės aktų nustatyta tvarka. 

50. Projektų vykdytojai įgyvendinus Projektą per 10 darbo dienų bet ne vėliau kaip iki gruodžio 8 d. pateikia:

50.1. Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui:

50.1.1. Projekto lėšų panaudojimo ataskaitą (Aprašo 7 priedas);

50.1.2. Projekto išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašą (Aprašo 8 priedas);

50.1.3. Buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių valstybės lėšų panaudojimą, kopijas.

50.2. Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriui:

50.2.1. Projekto veiklos ataskaitą ir vaikų sąrašus (Aprašo 9 priedas).

51. Nepanaudotas lėšas Projektų vykdytojai turi grąžinti Savivaldybės administracijai iki kalendorinių metų gruodžio 1 dienos.

52. Projektų vykdytojai teisės aktų nustatyta tvarka atsako už Projektuose dalyvaujančių vaikų saugą, sveikatos priežiūrą, higienos sąlygas ir veiklos organizavimo kokybę.

53. Projektų vykdytojams skirtas lėšas naudojant ne pagal paskirtį, laiku neatsiskaičius už panaudotas lėšas ar laiku nepateikus reikiamų dokumentų, Savivaldybės administracijos direktorius gali nutraukti Projekto finansavimą ir reikalauti nedelsiant grąžinti pervestas lėšas.

54. Projektų vykdymo veiklos priežiūrą ir kontrolę vykdo Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius, finansinę priežiūrą ir kontrolę – Savivaldybės administracijos Apskaitos skyrius.

_______________________________________

 

Šalčininkų rajono savivaldybės

kitų neformaliojo vaikų švietimo  veiklų projektų finansavimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

ŠALČININKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS KITŲ NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO VEIKLŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SUTARTIS

 

20 m.______________ mėn. _____ d. Nr. __________

Šalčininkai

 

I. SUTARTIES ŠALYS

 

Šalčininkų rajono savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybės administracija), atstovaujama Šalčininkų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus Josifo Rybak veikiančio pagal Šalčininkų rajono savivaldybės administracijos nuostatus ir __________________________

_______________________________________________________________(toliau Vykdytojas),

(juridinio asmens pavadinimas)

atstovaujamas____________________________________________________________________,

(projekto vadovo pareigos, vardas ir pavardė)

veikiančio pagal __________________________________________________________________

(nuostatų (įstatų), numeris, pavadinimas)

sudarė šią Kitų neformaliojo vaikų švietimo projektų finansavimo sutartį (toliau – Sutartis).

 

II. SUTARTIES OBJEKTAS

 

1. Kitų neformaliojo vaikų švietimo projekto (toliau – Projektas) __________ _____________________

_______________________________________________________________________ vykdymas.

(projekto pavadinimas)

2. Vykdytojui lėšos skiriamos iš valstybės biudžeto.

 

III. SUTARTIES ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI IR TEISĖS

 

3. Savivaldybės administracija įsipareigoja:

3.1. skirti Vykdytojui šios Sutarties 1 punkte nurodytam Projektui įgyvendinti _______________________________________________________________________________

(suma žodžiais ir skaičiais)

Eur pagal sąmatą, vadovaujantis Vykdytojo sudaryta ir Savivaldybės administracijos patvirtinta sąmata, kuri yra neatskiriama šios Sutarties dalis;

3.2. lėšas pervesti Vykdytojui ___________________________________ į sąskaitą Nr. LT _____________________________.                       (įstaigos kodas)

3.3. teikti Vykdytojui informaciją bei metodinę konsultacinę pagalbą, susijusią su Projekto vykdymu ir lėšų naudojimo apskaitos tvarkymu.

4. Savivaldybės administracija turi teisę:

4.1. kontroliuoti Projekto vykdymą ir pagal šią Sutartį skirtų lėšų tikslinį panaudojimą;

4.2. tikrinti, kaip Vykdytojas laikosi Aprašo reikalavimų ir šios sutarties sąlygų;

4.3. reikalauti, kad Vykdytojas pateiktų duomenis, susijusius su Sutarties vykdymu;

4.4. reikalauti patikslinti šios Sutarties 5.12.1.1, 5.12.1.2, 5.12.2.1 punktuose nurodytas ataskaitas;

4.5. tikslinti sąmatą;

4.6. nustačius, kad Vykdytojas pagal šios sutarties 3.1 punktą skirtas lėšas naudoja ne pagal paskirtį, Vykdytojui laiku neatsiskaičius už panaudotas lėšas ar/ir laiku nepateikus Savivaldybės administracijai reikalaujamų duomenų, susijusių su Sutarties vykdymu, nutraukti Programos finansavimą ir reikalauti nedelsiant grąžinti pervestas pagal šią sutartį lėšas.

5. Vykdytojas įsipareigoja:

5.1. gautas lėšas naudoti tik Projektui vykdyti pagal pridedamą sąmatą, (Aprašo 5 priedas) ir detalųjį priemonių planą (Aprašo 6 priedas), vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais;

5.2. užtikrinti, kad Projekte dalyvautų _______vaikų, iš jų turinčių didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių dėl negalios..........., socialiai remtinų.............., ir ______suaugusiųjų;

5.3. šios Sutarties 1 punkte nurodytą Projektą vykdyti nuo 2020 m.                                d. iki 2020 m.                                          d. Projekto trukmė _________dienų, ________ valandų;

5.4. užtikrinti, kad Projekte dalyvautų Šalčininkų rajono savivaldybės mokiniai, besimokantis pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas;

5.5. dėl objektyvių priežasčių pasikeitus Projekto vykdymo laikui, nedelsiant informuoti apie tai Savivaldybės administraciją;

5.6. užtikrinti Projekto turinio ir veiklų organizavimo kokybę;

5.7. pristatyti Projektą visuomenei (per žiniasklaidos priemones, leidinius, susitikimus su visuomene, kitomis organizacijomis ir pan.);

5.8. Savivaldybės administracijai pareikalavus, pateikti visą informaciją apie Projekto įgyvendinimo eigą;

5.9. užtikrinti, kad Projektas būtų vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, nustatančiais su vaikų ugdymu, sveikata, saugumu bei higiena;

5.10 .užtikrinti, kad Projekto veiklas vykdytų asmenys, turintys teisę dirbti mokytoju, pagal Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 48 straipsnį;

5.11. laikytis atsiskaitymo už gautų lėšų panaudojimą ir veiklą tvarkos;

5.12. Projektų vykdytojai įgyvendinus Projektą per 10 darbo dienų bet ne vėliau kaip iki gruodžio 8 d. pateikia:

5.12.1. Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui:

5.12.1.1. Projekto lėšų panaudojimo ataskaitą (Aprašo 7 priedas);

5.12.1.2. Projekto išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašą (Aprašo 8 priedas);

5.12.1.3. Buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių valstybės lėšų panaudojimą, kopijas;

5.12.2. Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriui:

5.12.2.1. Projekto veiklos ataskaitą (Aprašo 9 priedas);

5.13 Nepanaudotas lėšas Projekto Vykdytojas turi grąžinti iki kalendorinių metų gruodžio 1 dienos;

5.14. Projekto Vykdytojui skirtas lėšas naudojant ne pagal paskirtį, laiku neatsiskaičius už panaudotas lėšas ar / ir laiku nepateikus reikiamų dokumentų, Savivaldybės administracijos direktorius gali nutraukti Projekto finansavimą ir reikalauti nedelsiant grąžinti pervestas lėšas;

5.14.1. gavus Savivaldybės administracijos reikalavimą, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas grąžinti į Savivaldybės administracijos sąskaitą Projekto Vykdytojui pervestas lėšas;

5.15. nedelsiant raštu pranešti Savivaldybės administracijai, jei dėl objektyvių priežasčių Projekto Vykdytojas negali įvykdyti įsipareigojimų arba jei įsipareigojimų vykdymą tęsti netikslinga, ir grąžinti skirtas lėšas į Savivaldybės administracijos sąskaitą;

5.16. nedelsiant raštu informuoti Savivaldybės administraciją apie rekvizitų pakeitimus.

6. Projekto Vykdytojas už skirtų tikslinių lėšų naudojimą ne pagal paskirtį atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

7. Šalys neturi teisės perduoti savo įsipareigojimų pagal šią Sutartį tretiesiems asmenims.

8. Projekto vykdytojas turi teisę:

8.1. dėl iš anksto nenumatytų priežasčių ar dėl atsiradusių aplinkybių, kurioms esant Projekto įgyvendinimas būtų neįmanomas, atsisakyti vykdyti Projektą. Tokiu atveju Savivaldybės administracijai turi būti pateiktas oficialus raštas, o į Vykdytojo sąskaitą pervestos lėšos turi būti grąžintos Savivaldybės administracijai ne vėliau nei per 5 darbo dienas po oficialaus rašto pateikimo; 

8.2. inicijuoti sutarties pakeitimo bei nutraukimo svarstymą.

 

IV. SUTARTIES GALIOJIMO TERMINAS IR NUTRAUKIMAS

 

9. Sutartis įsigalioja nuo pasirašymo dienos ir galioja iki visiško atsiskaitymo už Projekto vykdymą ir jam skirtų lėšų panaudojimą.

10. Sutartis gali būti nutraukta:

10.1. šalių susitarimu;

10.2. kai šalys nevykdo arba netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus.

 

V. KITOS SUTARTIES SĄLYGOS

 

11. Projektas laikomas įvykdytas Vykdytojui įgyvendinus Projekte numatytas veiklas ir priemones, pateikus Savivaldybės administracijai visus šioje Sutartyje nurodytus dokumentus ir grąžinus į Savivaldybės administracijos sąskaitą Projektui vykdyti skirtas, bet nepanaudotas lėšas.

12. Sutarties pakeitimai ir papildymai įforminami šalių susitarimu, kuris yra neatsiejama šios Sutarties dalis.

13. Vykdytojas teisės aktų nustatyta tvarka atsako už Projekte dalyvaujančių vaikų saugą, sveikatos priežiūrą, higienos sąlygas ir veiklos organizavimo kokybę.

14. Projekto vykdymo veiklos, finansinę priežiūrą ir kontrolę vykdo Savivaldybės administracija. 

15. Sutartyje neaptartos sąlygos sprendžiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.

16. Ginčai dėl šios Sutarties sprendžiami derybų būdu, o nesusitarus – įstatymų nustatyta tvarka.        

17. Sutartis sudaryta dviem vienodą teisinę galią turinčias egzemplioriais, po vieną kiekvienai

šaliai.

18. Sutarties priedai yra neatsiejama šios Sutarties dalis.

 

VI. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

19. Kiekviena Šalis kitos Šalies pateiktus jos darbuotojų, įgaliotų asmenų, subrangovų darbuotojų ar kitų atstovų, taip pat kitų asmenų duomenis tvarkys šios Sutarties vykdymo, teisėto intereso siekiant pareikšti ar apsiginti nuo ieškinių ar kitų reikalavimų, o taip pat siekiant įvykdyti Šaliai taikomuose teisės aktuose numatytas pareigas, tikslais bei juos atitinkančiais teisiniais pagrindais.

20. Kiekviena Šalis kitos Šalies pateiktus asmens duomenis saugos visą Sutarties galiojimo laikotarpį, o taip pat po jos pasibaigimo – tiek, kiek būtina pareikšti ar apsiginti nuo ieškinių ar kitų reikalavimų, įvykdyti Šaliai taikomuose teisės aktuose numatytas pareigas.

 

Šalių adresai ir rekvizitai

SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA

Valstybės biudžetinė įstaiga Šalčininkų rajono savivaldybės administracija, kodas 188718713, Vilniaus g. 49, LT-17116 Šalčininkai, tel. (8 380) 51 233, el. p. priimamasis@salcininkai.lt, atsisk. sąsk. Nr. LT 874010044400106608, Luminor Bank AB, kodas 40100. Įregistruota Juridinių asmenų registre.

VYKDYTOJAS

Pavadinimas Adresas: Kodas: Bankas: Banko kodas: Atsisk. sąsk. Nr. LT El. paštas: Telefonas: 

 

Sutarties šalių parašai

 

Savivaldybės administracija

Savivaldybės administracijos direktorius

 

 

 

Josif Rybak

pareigos

A.V.

parašas

 

vardas ir pavardė

 

Vykdytojas

 

 

 

 

 

pareigos

A.V.

parašas

 

vardas ir pavardė