KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2012 m. gruodžio 7 d. sprendimo TS-343 „Dėl Pagalbos į namus paslaugų teikimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ pakeitimo

 

2017 m. birželio 30 d. Nr. TS - 131

Kėdainiai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi Kėdainių rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pakeisti Pagalbos į namus paslaugų teikimo tvarkos aprašo, patvirtinto Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2012 m. gruodžio 7 d. sprendimu TS-343 „Dėl Pagalbos į namus paslaugų teikimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ 3 ir 4 priedus (pridedama)“.

2. Šis tarybos sprendimas įsigalioja nuo 2017 m. liepos 1 d.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                            Saulius Grinkevičius 


 

Pagalbos į namus paslaugų teikimo tvarkos aprašo 3 priedas

 

 

PAGALBOS Į NAMUS PASLAUGŲ TEIKIMO

 

SUTARTIS Nr.

 

20......m. ........................ ......d.

Kėdainiai

 

Kėdainių bendruomenės socialinis centras arba ............................seniūnija (toliau – Paslaugų teikėjas), atstovaujamas (-a) ................................................................., veikiančio pagal .............................................. , ir .............................................................................................................

(vardas, pavardė, asmens kodas, gyvenamoji vieta)

.................................................................................................................................................................

(toliau – Paslaugų gavėjas), sudarė šią sutartį:

 

I

SUTARTIES OBJEKTAS

 

1.   Šia sutartimi Paslaugų teikėjas įsipareigoja teikti Paslaugų gavėjui pagalbos į namus paslaugas, numatytas šioje sutartyje, o paslaugų gavėjas įsipareigoja naudotis jomis Sutartyje numatyta tvarka ir sąlygomis.

 

II

TEISĖS IR PAREIGOS

 

2. Paslaugų teikėjas įsipareigoja:

 

2.1. teikti Paslaugų gavėjui šias pagalbos į namus paslaugas, kurioms teisės aktų nustatyta tvarka jam yra nustatytas poreikis:

 

Paslaugos pavadinimas

Paslaugos dažnumas

(nurodyti kartus per savaitę/mėnesį/metus)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2. teikti Paslaugų gavėjui tik 2.1 punkte išvardintas pagalbos į namus paslaugas .........val. per savaitę, .......... kartus (ą) per savaitę, šiomis savaitės dienomis (nurodyti) ................................................................

2.3. informuoti Paslaugų gavėją apie paslaugų teikimo ir mokėjimo tvarkos pasikeitimus;

2.4. neteikti Paslaugų gavėjo pateiktos informacijos ir duomenų tretiesiems asmenims, laikytis konfidencialumo, bendradarbiavimo bei tarpusavio supratimo ir pagarbos principų;

2.5. kontroliuoti, kad pagalbos į namus paslaugos būtų teikiamos pagal sudarytą grafiką;

2.6. pagalbos į namus paslaugų teikimo laikotarpiu, pasikeitus aplinkybėms ar sveikatos būklei, peržiūrėti asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį;

2.7. pagalbos į namus paslaugų teikimo laikotarpiu, pasikeitus paslaugos kainai, mokėjimo tvarkai, Paslaugų gavėjo pajamoms, vertinti Paslaugų gavėjo finansines galimybes mokėti už paslaugas, perskaičiuoti mokestį;

2.8. atsiradus naujoms aplinkybėms (pasikeitus paslaugos kainai, mokesčiui, kiekiui, teikimo trukmei, kita) inicijuoti Sutarties pakeitimą.

3. Paslaugų gavėjas įsipareigoja:

3.1. sudaryti sąlygas teikti pagalbos į namus paslaugas gyvenamojoje vietoje, korektiškai elgtis su Paslaugų teikėju;

3.2. suteikti Paslaugų teikėjui visą informaciją, reikalingą paslaugoms teikti.

3.3. kreiptis į Paslaugų teikėją, jei lankomosios priežiūros darbuotojas nesuteikia sutartyje numatytų paslaugų arba jas teikia nekokybiškai;

3.4. pranešti Paslaugų teikėjui apie savo (šeimos) pajamų pokyčius per 30 kalendorinių dienų;

3.5. mokėti už gaunamas pagalbos į namus paslaugas ......... (įrašyti) Eur per mėnesį (tuo atveju, kai Paslaugų gavėjas moka už paslaugas);

3.6. mokestį už pagalbos į namus paslaugas sumokėti Paslaugų tiekėjui ne vėliau kaip iki kito mėnesio 5 dienos, pagal pateiktą apmokėjimo kvitą.

 

III

ATSAKOMYBĖ IR GINČŲ SPRENDIMO TVARKA

 

4. Už įsipareigojimų nevykdymą arba netinkamą vykdymą Paslaugų gavėjas ir Paslaugų teikėjas atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

5. Paslaugų teikėjo darbuotojai neatsako už paslaugų teikimo metu sugadintus Paslaugų gavėjo daiktus, jei šie daiktai Paslaugų gavėjo buvo eksploatuojami netinkamai ar jiems eksploatuoti buvo reikalingos specialios žinios, turėjo defektų, apie kuriuos Paslaugų teikėjo darbuotojas nebuvo įspėtas iš anksto.

6. Ginčai ir nesutarimai, kurie gali kilti vykdant Sutartį, sprendžiami šalių derybomis, o nepavykus susitarti, Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

 

IV.

SUTARTIES GALIOJIMAS

 

7. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki Paslaugų gavėjui yra teikiamos pagalbos į namus paslaugos. Sutartis nutrūksta, jeigu Paslaugų gavėjas miršta.

8. Sutartis pagal poreikį, atsiradus naujoms aplinkybėms, gali būti keičiama arba pildoma šalių raštišku susitarimu. Visi Sutarties pakeitimai ir papildymai yra neatskiriamos šios Sutarties dalys.

9. Sutartis sudaryta dviem egzemplioriais, lietuvių kalba, turinčiais vienodą juridinę galią, po vieną egzempliorių kiekvienai Sutarties šaliai.

10. Sutartis gali būti nutraukta:

10.1. Paslaugų gavėjui pažeidus sutarties sąlygas;

10.2. kai Paslaugų gavėjas atsisako pagalbos į namus paslaugų;

10.3. kai Paslaugų gavėjas atsisako mokėti už socialines paslaugas;

10.4. kai Paslaugų gavėjas išvyksta gyventi į kitą savivaldybę, užsienio valstybę;

10.5. kai Paslaugų gavėjas savo veiksmais kelia grėsmę paslaugas teikiančio darbuotojo saugumui ir sveikatai;

10.6. kai Paslaugų  gavėjas nesudaro sąlygų teikti socialines paslaugas (neįsileidžia darbuotojo, nepriima teikiamos pagalbos, nekorektiškai elgiasi su darbuotoju ir pan.);

10.7. pasikeitus aplinkybėms, turinčioms įtakos asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikiui tenkinti (pasveikus, įsidarbinus ir kt.).

 

 

 

 

 

V.

ADRESAI IR REKVIZITAI

 

Paslaugų teikėjas                                           Paslaugų gavėjas

..................................................                     ........................................

(įstaigos pavadinimas)                                     (vardas, pavardė)

..................................................                   ...........................................

(adresas)                                                                               (adresas)

..................................................                    ...........................................

Įm. k.........................................

Įstaigos vadovo pareigos                           ................................................

.................................................                                            (parašas)

(parašas)            

 

 

 


 

Pagalbos į namus paslaugų teikimo tvarkos aprašo 4 priedas

 

PAGALBOS Į NAMUS PASLAUGŲ SĄRAŠAS

 

Paslaugos pavadinimas

1. Informavimas

2. Konsultavimas, bendravimas

3. Tarpininkavimas ir atstovavimas

4. Pagalba rūpinantis asmens higiena ir priežiūra

4.1. pagalba maudantis vonioje ar duše

4.2. pagalba apsirengiant ir nusirengiant

4.3. pagalba šukuojantis, karpant nagus

4.4. pagalba keičiant patalynę

5. Pagalba buityje ir namų ruošoje

5.1. buto (namo) gyvenamųjų kambarių tvarkymas ir grindų plovimas (tvarkomi tik tie kambariai kuriais nuolatos naudojasi Paslaugų gavėjas)

5.2. laiptinės tvarkymas

5.3. užuolaidų pakeitimas

5.4. tualeto, vonios valymas ir grindų plovimas

5.5. virtuvės patalpų valymas ir grindų plovimas

5.6. šiukšlių surinkimas ir išnešimas

5.7. drabužių spintos tvarkymas

5.8. skalbimas:

5.8.1. skalbimo mašina (iki 5 kg.)

5.8.2. skalbimas rankomis (vienu metu ne daugiau kaip 2 kg skalbinių)

5.8.3. skalbinių (drabužių) nunešimas į skalbyklą (valyklą) arba parnešimas atgal (iki 5 kg)

5.9. smulkus drabužių taisymas

5.10. skalbinių lyginimas (1 kg)

5.11. langų valymas (vieno lango iš abiejų pusių, ne dažniau kaip du kartus per metus, esant aplinkos temperatūrai ne žemesnei kaip 15 laipsnių)

5.12. šviestuvų valymas (1 vnt.)

5.13. kiliminės dangos valymas dulkių siurbliu (iki 10 m2)

6. Pagalba apsirūpinant maisto produktais ir ruošiant maistą

6.1. maisto ir pramoninių prekių pirkimas (artimiausioje parduotuvėje) ir pristatymas į namus (iki 5 kg)

6.2. ėjimas kartu su vaikštančiu asmeniu į kelias pasirinktas artimiausias parduotuves ir nupirktų maisto produktų parnešimas (iki 5 kg)

6.3. maisto paruošimas (pusryčiai, pietūs, vakarienė)

6.4. pagalba ruošiant maistą

6.5. indų plovimas

6.6. karšto maisto pristatymas

7. Pagalba organizuojant asmens sveikatos priežiūrą

7.1. medikamentų pirkimas be asmens artimiausioje vaistinėje

7.2. ėjimas kartu su vaikštančiu asmeniu į gydymo įstaigą, lydėjimas pas gydytoją, vaistų pirkimas asmens pasirinktoje vaistinėje

7.3. asmens palydėjimas į respublikines gydymo ir reabilitacijos įstaigas

7.4. gydytojo, greitosios pagalbos iškvietimas į namus

7.5. vaistų išrašymo organizavimas

8. Ūkio darbai

8.1. malkų (kieto kuro) atnešimas (1-2 dienoms, priklausomai nuo paslaugų teikimo dažnumo)

8.2. krosnies iškūrenimas

8.3. krosnies valymas (pelenų išnešimas)

8.4. vandens atnešimas, išnešimas

8.5. sniego valymas nuo kiemo takelių

8.6. kiemo takelių šlavimas

8.7. malkų pirkimo, atvežimo, supjovimo, darbų organizavimas

8.8. pagalbinių patalpų tvarkymas (jei jos yra nuolat naudojamos Paslaugų gavėjo)

8.9. namo aplinkos tvarkymas (iki trijų metrų atstumu aplink namą)

8.10. artimųjų kapų tvarkymas (jeigu artimųjų kapai yra Paslaugų gavėjo gyvenamojoje vietovėje)

9. Pagalba vykdant įvairius pavedimus

9.1. pagalba suskaičiuojant mokesčius ir užpildant mokesčių knygeles arba mokant internetu

9.2. pagalba tvarkant įvairius dokumentus, renkant pažymas ir pateikiant įvairioms įstaigoms

9.3. lydėjimas į įvairias įstaigas ir iš jų

9.4. paslaugų gavėjo lydėjimas jam vykstant su reikalais

 

Į produktų pirkimo, vaistų pirkimo ir išrašymo paslaugų trukmę įskaitomas laukimo eilėse, nuėjimo (į parduotuvę, vaistinę, sveikatos priežiūros įstaigą) ir grįžimo iš jų laikas. Teikiamos tik tos sąraše išvardintos paslaugos, kurių negali užtikrinti Paslaugų gavėjo artimieji, kurioms yra nustatytas poreikis ir jos išvardintos Pagalbos į namus paslaugų teikimo sutartyje.

 

_______________________________________________