KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2012 m. gruodžio 7 d. sprendimo TS-343 „Dėl Pagalbos į namus paslaugų teikimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ pakeitimo
2017 m. birželio 30 d. Nr. TS - 131
Kėdainiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi Kėdainių rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Pakeisti Pagalbos į namus paslaugų teikimo tvarkos aprašo, patvirtinto Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2012 m. gruodžio 7 d. sprendimu TS-343 „Dėl Pagalbos į namus paslaugų teikimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ 3 ir 4 priedus (pridedama)“.
Pagalbos į namus paslaugų teikimo tvarkos aprašo 3 priedas
PAGALBOS Į NAMUS PASLAUGŲ TEIKIMO
SUTARTIS Nr.
20......m. ........................ ......d.
Kėdainiai
Kėdainių bendruomenės socialinis centras arba ............................seniūnija (toliau – Paslaugų teikėjas), atstovaujamas (-a) ................................................................., veikiančio pagal .............................................. , ir .............................................................................................................
(vardas, pavardė, asmens kodas, gyvenamoji vieta)
.................................................................................................................................................................
(toliau – Paslaugų gavėjas), sudarė šią sutartį:
I.
SUTARTIES OBJEKTAS
II.
TEISĖS IR PAREIGOS
2. Paslaugų teikėjas įsipareigoja:
2.1. teikti Paslaugų gavėjui šias pagalbos į namus paslaugas, kurioms teisės aktų nustatyta tvarka jam yra nustatytas poreikis: |
Paslaugos pavadinimas |
Paslaugos dažnumas (nurodyti kartus per savaitę/mėnesį/metus) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. teikti Paslaugų gavėjui tik 2.1 punkte išvardintas pagalbos į namus paslaugas .........val. per savaitę, .......... kartus (ą) per savaitę, šiomis savaitės dienomis (nurodyti) ................................................................
2.4. neteikti Paslaugų gavėjo pateiktos informacijos ir duomenų tretiesiems asmenims, laikytis konfidencialumo, bendradarbiavimo bei tarpusavio supratimo ir pagarbos principų;
2.6. pagalbos į namus paslaugų teikimo laikotarpiu, pasikeitus aplinkybėms ar sveikatos būklei, peržiūrėti asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį;
2.7. pagalbos į namus paslaugų teikimo laikotarpiu, pasikeitus paslaugos kainai, mokėjimo tvarkai, Paslaugų gavėjo pajamoms, vertinti Paslaugų gavėjo finansines galimybes mokėti už paslaugas, perskaičiuoti mokestį;
3. Paslaugų gavėjas įsipareigoja:
3.1. sudaryti sąlygas teikti pagalbos į namus paslaugas gyvenamojoje vietoje, korektiškai elgtis su Paslaugų teikėju;
3.3. kreiptis į Paslaugų teikėją, jei lankomosios priežiūros darbuotojas nesuteikia sutartyje numatytų paslaugų arba jas teikia nekokybiškai;
3.5. mokėti už gaunamas pagalbos į namus paslaugas ......... (įrašyti) Eur per mėnesį (tuo atveju, kai Paslaugų gavėjas moka už paslaugas);
III.
ATSAKOMYBĖ IR GINČŲ SPRENDIMO TVARKA
4. Už įsipareigojimų nevykdymą arba netinkamą vykdymą Paslaugų gavėjas ir Paslaugų teikėjas atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
5. Paslaugų teikėjo darbuotojai neatsako už paslaugų teikimo metu sugadintus Paslaugų gavėjo daiktus, jei šie daiktai Paslaugų gavėjo buvo eksploatuojami netinkamai ar jiems eksploatuoti buvo reikalingos specialios žinios, turėjo defektų, apie kuriuos Paslaugų teikėjo darbuotojas nebuvo įspėtas iš anksto.
IV.
SUTARTIES GALIOJIMAS
7. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki Paslaugų gavėjui yra teikiamos pagalbos į namus paslaugos. Sutartis nutrūksta, jeigu Paslaugų gavėjas miršta.
8. Sutartis pagal poreikį, atsiradus naujoms aplinkybėms, gali būti keičiama arba pildoma šalių raštišku susitarimu. Visi Sutarties pakeitimai ir papildymai yra neatskiriamos šios Sutarties dalys.
9. Sutartis sudaryta dviem egzemplioriais, lietuvių kalba, turinčiais vienodą juridinę galią, po vieną egzempliorių kiekvienai Sutarties šaliai.
10. Sutartis gali būti nutraukta:
10.5. kai Paslaugų gavėjas savo veiksmais kelia grėsmę paslaugas teikiančio darbuotojo saugumui ir sveikatai;
10.6. kai Paslaugų gavėjas nesudaro sąlygų teikti socialines paslaugas (neįsileidžia darbuotojo, nepriima teikiamos pagalbos, nekorektiškai elgiasi su darbuotoju ir pan.);
V.
ADRESAI IR REKVIZITAI
Paslaugų teikėjas Paslaugų gavėjas
.................................................. ........................................
(įstaigos pavadinimas) (vardas, pavardė)
.................................................. ...........................................
(adresas) (adresas)
.................................................. ...........................................
Įm. k.........................................
Įstaigos vadovo pareigos ................................................
................................................. (parašas)
(parašas)
Pagalbos į namus paslaugų teikimo tvarkos aprašo 4 priedas
PAGALBOS Į NAMUS PASLAUGŲ SĄRAŠAS
Paslaugos pavadinimas |
1. Informavimas |
2. Konsultavimas, bendravimas |
3. Tarpininkavimas ir atstovavimas |
4. Pagalba rūpinantis asmens higiena ir priežiūra |
4.1. pagalba maudantis vonioje ar duše |
4.2. pagalba apsirengiant ir nusirengiant |
4.3. pagalba šukuojantis, karpant nagus |
4.4. pagalba keičiant patalynę |
5. Pagalba buityje ir namų ruošoje |
5.1. buto (namo) gyvenamųjų kambarių tvarkymas ir grindų plovimas (tvarkomi tik tie kambariai kuriais nuolatos naudojasi Paslaugų gavėjas) |
5.2. laiptinės tvarkymas |
5.3. užuolaidų pakeitimas |
5.4. tualeto, vonios valymas ir grindų plovimas |
5.5. virtuvės patalpų valymas ir grindų plovimas |
5.6. šiukšlių surinkimas ir išnešimas |
5.7. drabužių spintos tvarkymas |
5.8. skalbimas: |
5.8.1. skalbimo mašina (iki 5 kg.) |
5.8.2. skalbimas rankomis (vienu metu ne daugiau kaip 2 kg skalbinių) |
5.8.3. skalbinių (drabužių) nunešimas į skalbyklą (valyklą) arba parnešimas atgal (iki 5 kg) |
5.9. smulkus drabužių taisymas |
5.10. skalbinių lyginimas (1 kg) |
5.11. langų valymas (vieno lango iš abiejų pusių, ne dažniau kaip du kartus per metus, esant aplinkos temperatūrai ne žemesnei kaip 15 laipsnių) |
5.12. šviestuvų valymas (1 vnt.) |
5.13. kiliminės dangos valymas dulkių siurbliu (iki 10 m2) |
6. Pagalba apsirūpinant maisto produktais ir ruošiant maistą |
6.1. maisto ir pramoninių prekių pirkimas (artimiausioje parduotuvėje) ir pristatymas į namus (iki 5 kg) |
6.2. ėjimas kartu su vaikštančiu asmeniu į kelias pasirinktas artimiausias parduotuves ir nupirktų maisto produktų parnešimas (iki 5 kg) |
6.3. maisto paruošimas (pusryčiai, pietūs, vakarienė) |
6.4. pagalba ruošiant maistą |
6.5. indų plovimas |
6.6. karšto maisto pristatymas |
7. Pagalba organizuojant asmens sveikatos priežiūrą |
7.1. medikamentų pirkimas be asmens artimiausioje vaistinėje |
7.2. ėjimas kartu su vaikštančiu asmeniu į gydymo įstaigą, lydėjimas pas gydytoją, vaistų pirkimas asmens pasirinktoje vaistinėje |
7.3. asmens palydėjimas į respublikines gydymo ir reabilitacijos įstaigas |
7.4. gydytojo, greitosios pagalbos iškvietimas į namus |
7.5. vaistų išrašymo organizavimas |
8. Ūkio darbai |
8.1. malkų (kieto kuro) atnešimas (1-2 dienoms, priklausomai nuo paslaugų teikimo dažnumo) |
8.2. krosnies iškūrenimas |
8.3. krosnies valymas (pelenų išnešimas) |
8.4. vandens atnešimas, išnešimas |
8.5. sniego valymas nuo kiemo takelių |
8.6. kiemo takelių šlavimas |
8.7. malkų pirkimo, atvežimo, supjovimo, darbų organizavimas |
8.8. pagalbinių patalpų tvarkymas (jei jos yra nuolat naudojamos Paslaugų gavėjo) |
8.9. namo aplinkos tvarkymas (iki trijų metrų atstumu aplink namą) |
8.10. artimųjų kapų tvarkymas (jeigu artimųjų kapai yra Paslaugų gavėjo gyvenamojoje vietovėje) |
9. Pagalba vykdant įvairius pavedimus |
9.1. pagalba suskaičiuojant mokesčius ir užpildant mokesčių knygeles arba mokant internetu |
9.2. pagalba tvarkant įvairius dokumentus, renkant pažymas ir pateikiant įvairioms įstaigoms |
9.3. lydėjimas į įvairias įstaigas ir iš jų |
9.4. paslaugų gavėjo lydėjimas jam vykstant su reikalais |
Į produktų pirkimo, vaistų pirkimo ir išrašymo paslaugų trukmę įskaitomas laukimo eilėse, nuėjimo (į parduotuvę, vaistinę, sveikatos priežiūros įstaigą) ir grįžimo iš jų laikas. Teikiamos tik tos sąraše išvardintos paslaugos, kurių negali užtikrinti Paslaugų gavėjo artimieji, kurioms yra nustatytas poreikis ir jos išvardintos Pagalbos į namus paslaugų teikimo sutartyje.