MIGRACIJOS DEPARTAMENTO
PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL MIGRACIJOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2020 M. GRUODŽIO 7 D. ĮSAKYMO NR. 3K-319 „DĖL KLIENTŲ APTARNAVIMO MIGRACIJOS DEPARTAMENTE PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2023 m. rugpjūčio 16 d. Nr. 3K-239
Vilnius
Pakeičiu Klientų aptarnavimo Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašą, patvirtintą Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2020 m. gruodžio 7 d. įsakymu Nr. 3K-319 „Dėl Klientų aptarnavimo Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir 32 punktą išdėstau taip:
„32. Į telefonu pateiktus prašymus, taip pat į elektroniniu paštu gautus prašymus, nepasirašytus kvalifikuotu elektroniniu parašu, atsakoma suteikiant bendro pobūdžio informaciją, kurioje nėra tiesiogiai pateikiami jokie Migracijos departamento tvarkomi konkretaus kliento duomenys ir kurioje esančių duomenų negalima susieti su jokiu konkrečiu klientu.
Jeigu prašymas pateiktas nesilaikant Aprašo 31 punkte numatytų reikalavimų ir juo prašoma pateikti su konkretaus kliento asmens duomenimis susijusią informaciją, prašymas per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo grąžinamas (arba, jeigu dokumentai pateikiami elektroninėmis priemonėmis, pateikiama toliau išdėstyta informacija) klientui, nurodant tokio prašymo grąžinimo priežastis, siūlant ištaisyti nustatytus trūkumus ir nustatant terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos, trūkumams ištaisyti, jeigu Migracijos departamento direktorius ar jo įgaliotas asmuo nenusprendžia kitaip. Kai per nustatytą terminą klientas nepateikia prašymo, atitinkančio Aprašo 31 punkto reikalavimus, toks prašymas laikomas nepaduotu.“