SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMOS VERSLO ĮMONIŲ IR SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ ASMENŲ IŠLAIDŲ DALINIAM KOMPENSAVIMUI 2023 METAMS SKIRTŲ LĖŠŲ ADMINISTRAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. vasario 23 d. Nr. T9-15

Skuodas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Skuodo rajono savivaldybės tarybos 2022 m. gruodžio 22 d. sprendimu Nr. T9-207 „Dėl Skuodo rajono savivaldybės 2023–2025 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“ patvirtinto Skuodo rajono savivaldybės 2023–2025 metų strateginio veiklos plano 5.1.1.1 priemone, Skuodo rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. T v i r t i n t i Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui 2023 metams skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž i n t i netekusiu galios Skuodo rajono savivaldybės tarybos 2022 m. kovo 24 d. sprendimą Nr. T9-42 „Dėl Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui ir verslo projektų bendrajam finansavimui skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Petras Pušinskas

 

 


 

PATVIRTINTA

Skuodo rajono savivaldybės tarybos

2023 m. vasario 23 d. sprendimu Nr. T9-15

 

SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMOS VERSLO ĮMONIŲ IR SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ ASMENŲ IŠLAIDŲ DALINIAM KOMPENSAVIMUI 2023 METAMS SKIRTŲ LĖŠŲ ADMINISTRAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato Verslumo iniciatyvų skatinimo Programos dalyvių (toliau – Programos dalyvių) iniciatyvų skatinimo tikslus, uždavinius, remiamas veiklas, lėšų administravimo tvarką.

2. Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo įstatymu (toliau – Įstatymu), Vietos savivaldos įstatymu, Skuodo rajono savivaldybės 2020–2025 metų strateginiu plėtros, Skuodo rajono savivaldybės 2023–2025 metų strateginiu veiklos planais.

3. Skuodo rajono savivaldybės taryba (toliau – taryba) lėšas verslumo iniciatyvų skatinimo Programai numato tvirtindama Skuodo rajono savivaldybės strateginio veiklos plano 5 programos „Tvarios ir saugios aplinkos kūrimo, verslo ir žemės ūkio plėtra“ 5.1.1.1. priemonę „Verslumo iniciatyvų skatinimas“ bei konkrečių metų savivaldybės biudžetą.

4. Programos dalyviai:

4.1. smulkaus verslo subjektai, atitinkantys Įstatymo 3 straipsnio 3 dalyje nustatytas sąlygas, t. y. labai mažos įmonės (vidutinis metinis darbuotojų skaičiaus ne didesnis kaip 10, metinės pajamos neviršija 2 mln. Eur, įmonės balanse nurodyto turto vertė neviršija 2 mln. Eur);

4.2. fiziniai asmenys, vykdantys individualią veiklą pagal Nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos pažymą (toliau – IDVP) ar verslo liudijimą;

4.3. asociacijos, jei jos vykdo ūkinę-komercinę veiklą ir ši veikla nurodyta jų Įstatuose ir vidutinis metinis darbuotojų skaičius neviršija 10.

6. Programos dalyviai, nurodyti Tvarkos aprašo 4.1–4.3 papunkčiuose, turi būti registruoti ir veiklą vykdyti Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje.

7. Jaunu verslu laikoma:

7.1. verslo įmonės, įsteigtos ne anksčiau kaip prieš 24 mėn. iki Prašymo pateikimo dienos;

7.2. fiziniai asmenys, vykdantys veiklą pagal verslo liudijimą ar Nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos pažymą, jei naują verslo veiklą pradėjo  ne anksčiau kaip prieš 24 mėn. iki Prašymo pateikimo dienos. Jei panaši veikla nebuvo vykdyta 36 mėn. ar ilgiau, Programos dalyvis gali būti pripažįstamas jauno verslo atstovu.

8. Inovatyvi paslauga ar inovatyvus produktas paslauga ar produktas, kurių gamybos / teikimo analogo nėra Klaipėdos regione, kurio tiekimas užtikrintas platesnei nei regiono auditorijai. Ar paslauga / produktas yra inovatyvus, sprendžia Komisija. Atskirais atvejais, Komisijai paprašius, programos dalyvis privalo pateikti dokumentus, įrodančius paslaugos / prekės inovatyvumą. Prekė / paslauga gali būti pripažinta inovatyvia, jei jai teikti / gaminti naudojamos inovatyvios technologijos.

 

II SKYRIUS

PROGRAMOS TIKSLAS, PRIORITETAS, UŽDAVINIAI IR  RĖMIMO LĖŠŲ SUDĖTIS

 

9. Programos tikslas – taikant finansinius mechanizmus, skatinti Skuodo rajono gyventojus imtis savarankiškos veiklos, kurti ir plėsti verslo įmones.

10. Programos uždaviniai:

10.1. didinti vietos gyventojų užimtumą;

10.2. sudaryti sąlygas kurti ir vystyti smulkųjį verslą;

10.3. ugdyti vietos gyventojų verslumo gebėjimus;

10.4. skatinti verslo atstovus kelti kvalifikaciją, diegti naujoves;

10.5. sudaryti sąlygas reklamuoti savo prekes ir paslaugas.

11. Programos finansavimo šaltinis – Skuodo rajono savivaldybės biudžeto lėšos.

12. 2023 metais prioritetas skiriamas verslams, kurie užsiima specializuota vietinių gamintojų produkcijos prekyba[1],ir įgyvendinamoms inovatyvioms  verslo idėjoms.

 

III SKYRIUS

PROGRAMOS LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

13. Parama teikiama kompensavimo principu.

14. Kompensuojama dalis Programos dalyvių patirtų ir tinkamomis kompensuoti pripažintų išlaidų (patirtos ne anksčiau nei kaip prieš 12 mėnesių, skaičiuojant iki prašymo pateikimo finansinei paramai gauti dienos).

15. Programos dalyviams, kurie yra PVM mokėtojai, PVM išlaidos nėra tinkamos kompensuoti.

16. Vienam Programos dalyviui per 3 metus gali būti skirta ne daugiau kaip 4 000 Eur (nepriklausomai nuo to, pagal kelias priemones, išvardintas 19 punkte, prašoma paramos). Išimtis taikoma 12 punkte aprašytu atveju – maksimali paramos suma per 3 metus – iki 8 000 Eur, kiekvienos 19 punkte nurodytos priemonės maksimali paramos suma gali būti didinama 2 kartus.

17. Norint gauti paramą, verslo liudijimas turi būti išduotas ir galiojantis ne mažiau kaip 250 dienų per metus[2]. Jei verslo liudijimas galioja 100–120 dienų per metus, galima paramos suma mažėja 50 proc. Ši sąlyga netaikoma 19.11–19.12 papunkčiuose nurodytoms veikloms ir 19.2–19.3 papunkčiuose nurodytoms veikloms, jei verslas yra sezoninis[3], pvz., vandens dviračių nuoma, palapinių nuoma ir pan.

18. Norint gauti paramą, dirbančių su IDVP, pajamos per metus turi sudaryti ne mažiau 12 MMA (minimali mėnesinė alga). Jei pajamos sudaro nuo 5 iki 6 MMA per metus, galima paramos suma mažėja 50 proc. Ši sąlyga netaikoma 19.11–19.12 papunkčiuose nurodytoms veikloms ir 19.2–19.3 papunkčiuose nurodytoms veikloms, jei verslas yra sezoninis. Ar veikla gali būti pripažinta sezonine, sprendžia Komisija.

19. Jei paramos prašoma sezoniniam verslui, diferencijuojamas paramos intensyvumas pagal pajamų sumą:

19.1 80 proc. – jei pajamos per metus ne mažesnės kaip 4 MMA (minimali mėnesinė alga), verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 100   d. per metus;

19.260 proc. – jei pajamos per metus ne mažesnės kaip 3 MMA, verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 80 d. per metus;

19.340 proc. – jei pajamos per metus ne mažesnės kaip 2 MMA, verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 50 d. per metus;

19.425 proc. – jei pajamos per metus ne mažesnės kaip 1 MMA, verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 25 d. per metus.

20. Programos lėšos skiriamos šioms išlaidoms kompensuoti:


 

 

 

Eil. Nr.

Dalinio išlaidų kompensavimo priemonė

Kompensuojama išlaidų dalis, proc.

Maksimali suma Programos dalyviui, Eur

Paramos gavėjai,

paramos periodiškumas

 

Privalomos sąlygos

 

1

2

3

4

5

6

 

20.1.

Negyvenamųjų patalpų nuomos išlaidos

80 proc.

≤ 400 Eur

(I veiklos metais),

≤ 200 Eur

(II veiklos metais)

Jauno verslo atstovai

 

Neribojama

1. Pateikiama Nekilnojamo turto nuomos sutarties, įregistruotos VĮ Registrų centre, kopija.

2. Nuomojamos patalpos yra Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje ir priskirtos negyvenamųjų pastatų grupei.

 

20.2.

Naujų darbo vietų sukūrimo išlaidos[4]

(įranga, inventorius, išskyrus medžiagas)

80 proc.

≤2000 Eur pareiškėjui

+

≤1000 Eur jauno verslo atstovui

 

 

 

Jauno verslo atstovai arba

bet kada įkūrus naują darbo vietą

 

Neribojama 

1.Įsigyta įranga turi būti tiesiogiai naudojama verslo įmonės ar fizinio asmens  ūkinėje-komercinėje veikloje.

2.Programos dalyvis privalo užtikrinti veiklos tęstinumą ne mažiau kaip 2 metus.

3. Su samdomais darbuotojais sudaromos darbo sutartys visai darbo dienai ir nauja darbo vieta išlaikoma ne trumpiau kaip 2 metus.

4. Naujos darbo vietos sukūrimo faktui pagrįsti privaloma pateikti įrodančius dokumentus (darbo sutarties, individualios veiklos pažymos, verslo liudijimo ir pan. kopijas).

5. Pateikiama Įrangos nuomos sutartis.

 

20.3.

Įrangos nuomos išlaidos

80 proc.

≤ 1000 Eur/m

 

20.4.

Gamybinių pastatų ir statinių projektavimo ir techninės dokumentacijos rengimo išlaidos (Naujai statomi pastatai, rekonstruojami ir pritaikomi gamybai pastatai)

80 proc.

≤ 2500 Eur

Aprašo 4.1–4.2 p. nurodyti dalyviai;

1kartą/ 5 metus

 

1. Pastatai turi būti statomi Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje.

2. Išlaidos kompensuojamos tik gavus Statybos leidimą ar Rašytinį pritarimą statybai.

3.  Programos dalyvis privalo užtikrinti veiklos tęstinumą ne mažiau kaip 2 metus.

 

20.5.

Verslo planų (banko paskolai gauti, finansinei paramai verslo pradžiai ar plėtrai), investicinių projektų, projektų paraiškų rengimo išlaidos (išlaidos konsultantų ir ekspertų paslaugų apmokėjimui)

80 proc.

≤1000 Eur

1 k/metus

 

1. Pateikiami dokumentai, įrodantys gautą banko paskolą ar kito finansavimo šaltinio paramą verslo plano ar projekto įgyvendinimui, ir dokumentai, pagrindžiantys patirtas ir apmokėtas išlaidas.

2. Programos dalyvis privalo užtikrinti veiklos tęstinumą ne mažiau kaip 2 metus.

 

 

20.6.

Rinkodaros priemonių diegimo išlaidos

(Reklaminių leidinių, skrajučių, stendų, iškabų, viešinimo paslaugų, internetinių svetainių kūrimo, reklamos socialiniuose tinkluose išlaidos)

80 proc.

≤ 1 000 Eur

 

Visi programos dalyviai

 

Neribojama

 

Pateikiami rinkodaros priemonių, susijusių su verslo subjekto vykdoma ūkine-komercine veikla, išlaidas pateisinantys dokumentai.

 

 

20.7.

Dalyvavimo verslo parodose, mugėse išlaidos (dalyvių mokesčio, stendų nuomos ir pan.)

80 proc.

≤ 700 Eur/metus

Visi programos dalyviai

 

Neribojama

Pateikiamos nuotraukos iš mugės, parodos.

 

20.8.

Dalyvavimo verslo konferencijose, seminaruose išlaidos

80 proc.

≤400 Eur

Visi programos dalyviai

Neribojama 

Pateikiama renginio darbotvarkė bei dokumentai, įrodantys patirtas ir apmokėtas išlaidas.

 

20.9.

Atsinaujinančių elektros energijos gamybos sprendimų diegimo versle išlaidos

80 proc.

≤ 4000 Eur

Aprašo 4.1 p. nurodyti dalyviai

1 k/4 metus

Pateikiamos su Ministerija ir (ar) Įgyvendinančiąja institucija pasirašytų Finansavimo sutarčių kopijos.

 

20.10.

Gamybinių atliekų tvarkymo technologinių sprendimų diegimas

50 proc.

≤ 2000 Eur

Aprašo 4.1–4.2 p. nurodyti dalyviai

1 k/4 metus

Programos dalyvis privalo užtikrinti veiklos tęstinumą ne mažiau kaip 2 metus.

 

 

20.11.

Edukacinių programų turistams rengimo ir įgyvendinimo išlaidos

(reikalingų priemonių, įrangos įsigijimas, konsultacijų paslaugos)

95 proc.

 

 

 

 

 

 

 

≤ 1000 Eur

 

 

 

 

 

 

 

Aprašo 4.1–4.3. p. nurodyti dalyviai

 

1 k/metus

1.  Programos dalyvis privalo užtikrinti veiklos tęstinumą ne mažiau kaip 2 metus.

2. Pajamos iš gidų veiklos per metus turi sudaryti ne mažiau 4 MMA (minimali mėnesinė alga), verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 100 d. per metus.

 

20.12.

Gidų rengimo išlaidos

80 proc.

Pajamos iš gidų veiklos per metus turi sudaryti ne mažiau 3 MMA (minimali mėnesinė alga), verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 80 d. per metus.

 

60 proc.

Pajamos iš gidų veiklos per metus turi sudaryti ne mažiau 2 MMA (minimali mėnesinė alga), verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 50 d. per metus.

 

30 proc.

Pajamos iš gidų veiklos per metus turi sudaryti ne mažiau 1 MMA (minimali mėnesinė alga), verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 25 d. per metus.

 

20.13.

Elektroninės prekybos sistemų diegimo išlaidos

80 proc.

≤ 1 500

Visi programos dalyviai

 

Neribojama

1.  Pateikiama  sukurtos ir veikiančios el. prekybos sistemos nuoroda.

2.  Programos dalyvis privalo užtikrinti veiklos tęstinumą ne mažiau kaip 2 metus.

 

20.14

Dalyvavimo asocijuotų verslo struktūrų veikloje nario mokesčio išlaidos

80 proc.

≤ 1 000

Aprašo 4.1–4.2. p. nurodyti dalyviai

Pirmus metus įsijungus į asocijuotos verslo struktūros veiklą

 

 

 


 

 

part_db15f26870104b53befa3429f9d15967_end

21. Lėšos paskolos palūkanų daliniam kompensavimui nėra priskiriamos prie finansuojamų priemonių, nes tokias kompensacijas siūlo ir teikia „Invega“ (UAB „Investicijų ir verslo garantijos“). Išsamią informaciją galima gauti www.invega.lt.

22. Programos lėšos neskiriamos:

22.1. Programos dalyviams, kurie yra bankrutavę ar bankrutuojantys, yra nemokūs bei vykdo restruktūrizaciją, turi likviduojamos įmonės statusą ar mokestinę nepriemoką valstybės ir (ar) savivaldybių biudžetams ir fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR finansų ministerijos bei yra skolingi Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetams.

22.2. Investicijos į turtą, kurio valdymo (naudojimo) teisė Programos dalyviams apribota, pvz., turtas areštuotas.

22.3. Programos dalyviams, kurie anksčiau naudojosi parama iš Programos lėšų ir neįvykdė savo įsipareigojimų pagal sutartį.

22.4. Išlaidos, kurios finansuojamos ar kompensuojamos  kitų šaltinių lėšomis.

23. Programos lėšos neskiriamos šioms veiklos rūšims:

23.1. alkoholinių gėrimų gamyba ir prekyba;

23.2. tabako gaminių gamyba ir prekyba;

23.3. automobilių degalų mažmeninė prekyba;

23.4. variklinių transporto priemonių ir motociklų pardavimas;

23.5. maisto, pramoninių ir kitų prekių prekyba, išskyrus prekybą Skuodo rajono gamintojų produkcija (ne mažiau kaip 80 proc. asortimento turi sudaryti Skuodo rajono gamintojų gaminiai) ir elektroninę prekybą;

23.6. finansinis tarpininkavimas;

23.7. pagalbinė finansinio tarpininkavimo veikla (įskaitant virtualiųjų valiutų leidybą (gamybą) ir prekybą);

23.8. draudimo veikla ir pensijų lėšų kaupimas;

23.9. nekilnojamojo turto operacijos;

23.10. medžioklės ir su ja susijusių paslaugų veikla;

23.11. azartinių lošimų ir lažybų organizavimo veikla;

23.12. žemės ūkio, miškininkystės ir žuvininkystės veikla;

23.13. vaistinių veikla Skuodo rajone;

23.14. Kasyba ir karjerų eksploatavimas.

24. Programos dalyvis, kuris teikia kavinės ar panašias paslaugas, kurioje prekiaujama alkoholiniais gėrimais, gali kreiptis dėl išlaidų kompensavimo, tačiau dokumentais turi įrodyti, kad kompensuojamos išlaidos nėra susijusios su neremiamomis veiklos rūšimis, t. y. kad tai nėra pagrindinė veikla. Tinkamu įrodymu bus laikomas Prašymo (1 priedas) IV dalyje „Vykdomos veiklos aprašymas“ pateikta informacija.

 

part_4a02e64ed9194acebb6a6b58a4372ead_end

IV SKYRIUS

PRAŠYMŲ TEIKIMAS

 

25. Prašymai (1 Priedas) kompensuoti patirtas išlaidas gali būti teikiami nuo kvietimo teikti prašymus paskelbimo dienos iki einamųjų metų lapkričio 15 d. Prašymai svarstomi eilės tvarka pagal pateikimo ir užregistravimo datą. Jei Programai skirtos lėšos baigiasi anksčiau nei lapkričio 15 d., Prašymai nebepriimami.

26. Jei visiems prašymams patenkinti lėšų einamaisiais metais nepakanka, prašymai gali būti perkelti į sekančius metus. Verslumo iniciatyvų skatinimo programos lėšų naudojimo sutartyse  numatyta sąlyga, kad išlaidos bus kompensuojamos, jei sekančiais metais savivaldybės biudžete bus skirta lėšų Verslumo iniciatyvų skatinimo programos įgyvendinimui.

 

27. Kvietimas teikti prašymus skelbiamas Skuodo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybės) interneto svetainėje adresu www.skuodas.lt, ir socialinio tinklo „Facebook“ Skuodo rajono savivaldybės paskyroje „Skuodo rajono savivaldybė“.

28. Prašymai ir susiję dokumentai (toliau – Prašymai) turi būti pateikiami Savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programai pateiktų prašymų vertinimo komisijai (toliau – Komisijai) asmeniškai, per įgaliotą asmenį, atsiunčiami registruotu laišku arba elektroniniu paštu. Prašymai priimami adresu: Vilniaus g. 13, Skuodas, arba el. paštu savivaldybe@skuodas.lt. Įgaliotas asmuo turi turėti asmens, kurio Prašymą teikia, pasirašytą įgaliojimą.

29. Programos dalyvis, kreipdamasis dėl išlaidų kompensavimo, Savivaldybės administracijai pateikia:

29.1. nustatytos formos Prašymą (1 priedas). Turi būti pateikiamas Prašymo originalas ir susijusių dokumentų kopijos, patvirtintos Programos dalyvio parašu. Jei Prašymas teikiamas el. paštu, turi būti pateikti skenuoti dokumentai;

29.2. Programos dalyvio sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo (3 priedas);

29.3. įmonės įregistravimo pažymėjimo kopiją ar jam prilyginto dokumento kopiją, Nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos pažymos ar verslo liudijimo kopiją;

29.4. Programos dalyviai, nurodyti 4.2 ir 4.3 papunkčiuose, pateikia pažymą iš Valstybinės mokesčių inspekcijos ir Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos apie atsiskaitymą su valstybės ir (ar) Savivaldybės biudžetu. Informacija apie programos dalyvius, nurodytus Aprašo 4.1 papunktyje, patikrinama viešai pateikiamuose registruose www.rekvizitai.lt;

29.5. visus juridinę galią turinčius dokumentus, patvirtinančius Programos dalyvio patirtas ir apmokėtas išlaidas, pvz., sutartis, sąskaitas faktūras, banko išrašus ar šiems dokumentams prilyginamus dokumentus. Mokėtojas už prekes ir paslaugas turi būti pats Programos dalyvis;

29.6. dokumentus ir (ar) jų kopijas, nurodytus Tvarkos aprašo 20 punkto konkrečios  kompensuojamos priemonės papildomų sąlygų skiltyje;

29.7. Programos dalyvis, prašantis kompensuoti išlaidas pagal Aprašo 20.1 ir 20.2 papunkčius kaip jauno verslo atstovas, turi pateikti dokumentus, įrodančius, kad veiklą pradėjo ne anksčiau kaip prieš 2 metus (juridinis asmuo – registravimo pažymėjimą, fiziniai asmenys, veiklą vykdantys pagal individualios veiklos pažymą ar verslo liudijimą – VMI pažymą);

29.8. jei paramos prašoma pagal Aprašo 20.2, 20.3, 20.10 ir 20.11 papunkčius, privaloma pateikti įsigytos įrangos ar inventoriaus nuotraukas, kad būtų galima identifikuoti, jog įranga yra sumontuota nurodytoje veiklos vykdymo vietoje. Jei paramos prašoma pagal 20.1 p., privaloma pateikti patalpų nuotrauką, jei pagal 20.7 p. – nuotrauką iš mugės, parodos;

29.9. Tvarkos aprašo 4.3 p. įvardinti dalyviai privalo pateikti Įstatų kopiją.

30. Prašymai gali būti tikslinami ir papildomi dokumentai teikiami tik gavus Komisijos motyvuotą paklausimą.

31. Prašymą pateikęs asmuo savo iniciatyva gali atsiimti ir patikslinti Prašymą iki Komisijos posėdžio likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms, tik pateikęs raštišką prašymą.

32. Pateiktus prašymus administruoja ir administracinę atitiktį vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas administracijos darbuotojas (toliau – Darbuotojas).

 

V SKYRIUS

VERTINIMAS IR FINANSAVIMAS

 

33. Programos dalyvių pateiktų Prašymų vertinimą atlieka S Komisija.

34. Komisija sudaroma Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu iš 3 verslo atstovų, 1 Vietos veiklos grupės atstovo, 3 Savivaldybės administracijos atstovų. Komisijos darbas reglamentuotas Komisijos darbo reglamente (6 priedas). Prieš pradėdami vertinti prašymus Komisijos nariai turi pasirašyti Nešališkumo deklaraciją (7 priedas) ir Konfidencialumo pasižadėjimą (8 priedas).

35. Darbuotojas, atlikęs  administracinės atitikties vertinimą, apibendrintą informaciją (5 priedas) ir Programos dalyvių Prašymų kopijas el. paštu pateikia kitiems Komisijos nariams ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio.

36. Komisija, įvertinusi Prašymus, Savivaldybės administracijos direktoriui teikia siūlymą dėl Prašymų tenkinimo / netenkinimo. Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į Komisijos siūlymą, įsakymu skiria lėšas Programos dalyviams.

37. Išlaidos pripažįstamos tinkamomis kompensuoti tik tada, kai įrodoma, jog jos nėra finansuojamos ar kompensuojamos kitų fondų ar programų lėšomis. Tai patvirtina programos dalyvis savo parašu. 

38. Darbuotojas per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja Programos dalyvius apie Prašymo tenkinimą / netenkinimą – el. paštu išsiunčiamas raštas, kurį pasirašo Komisijos pirmininkas. Rašte pateikiama tokia informacija:

38.1. nurodoma, kokia paramos suma skirta ir iki kada reikia atvykti pasirašyti Lėšų naudojimo sutartį (2 priedas), pridedamas lėšų naudojimo sutarties projektas. Kvietimas pasirašyti Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį galioja 10 darbo dienų nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo pasirašymo dienos;

38.2. pranešama, kad parama neskirta, ir pridedamas Komisijos protokolo išrašas. 

39. Priėmus sprendimą skirti Programos lėšų Programos dalyviui, Savivaldybės biudžeto lėšos per 10 darbo dienų nuo Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties pasirašymo ir  visų reikalingų dokumentų gavimo dienos pervedamos į nurodytą lėšų gavėjo sąskaitą banke.

40. Programos dalyviams lėšas perveda ir finansinę apskaitą vykdo Savivaldybės administracijos Finansinės apskaitos skyrius.

 

VI SKYRIUS

ATSKAITOMYBĖ IR PRIEŽIŪRA

 

41. Programa turi būti įgyvendinta, išlaidos faktiškai patirtos ir apmokėtos iki einamųjų metų gruodžio 15 d. Visi su priemonės įgyvendinimu susijusias išlaidas pateisinantys ir išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai turi būti išrašyti iki šios datos.

42. Programos dalyvis, gavęs kompensaciją pagal 20.2, 20.3, 20.11 ir 20.12, 20.13 papunkčiuose nurodytas priemones,  2 metus nuo paramos gavimo dienos ne vėliau kaip iki balandžio 1 d. teikia Savivaldybei Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos pažymą ar kitą lygiavertį dokumentą apie darbuotojų skaičių, kad įrodytų, jog įkurta nauja darbo vieta išlaikoma, arba informaciją apie per metus gautas pajamas. 

43. Jei paramos gavėjas yra motinystės / tėvystės atostogose, pripažįstama, kad darbo vieta išlaikoma ir nereikalaujama pateikti informacijos apie metines pajamas.

44. Jei Programos dalyvis nesilaiko įsipareigojimo išlaikyti darbo vietą 2 metus,  jis įsipareigoja grąžinti visas arba dalį jam išmokėtų Programos lėšų: kai darbo vieta panaikinama per pirmųjų 12 mėnesių laikotarpį – visas gautas lėšas, kai darbo vieta panaikinama vėliau kaip po 12 mėn. – 75 procentų lėšų.

45. Lėšų gavėjas, gavęs kompensaciją pagal 20.2, 20.9,20.10 priemones, 2 metus nuo darbo vietos įsteigimo dienos be Savivaldybės administracijos sutikimo neturi teisės:

45.1. parduoti, įkeisti, išnuomoti ar kitaip perleisti Programos lėšomis įgytą turtą;

45.2. išvežti už Lietuvos Respublikos teritorijos ribų ilgalaikio materialiojo turto, kurio įsigijimo išlaidos pilnai ar iš dalies kompensuotos Programos lėšomis;

45.3. pakeisti įdarbinto asmens darbo vietą ar darbo funkcijas, jei darbuotojas nebedirbs su įsigyta įranga ar priemonėmis, trumpinti jo darbo laiko trukmę (per dieną, savaitę ar pan.), nurodytą Lietuvos Respublikos darbo kodekso 146 straipsnyje, jeigu to nebuvo numatęs prašyme;

45.4. Savivaldybės administracija bet kuriuo metu gali paprašyti pateikti papildomą informaciją apie veiklą, kurios išlaidos pilnai ar iš dalies kompensuotos Programos lėšomis. 

46. Paramą gavęs Programos dalyvis privalo viešinti informaciją apie gautą paramą – ant įsigytų prekių užklijuoti lipdukus ir pakabinti veiklos vykdymo vietoje ne mažesniu kaip A4 formato aiškinamąjį stendą (4 priedas). Aiškinamojo stendo maketas pateikiamas Sutarties 4 priede. Lipdukus, pasirašius Finansavimo sutartį, duoda Savivaldybės administracijos atsakingas darbuotojas. Aiškinamasis stendas turi būti pakabintas veiklos vykdymo patalpoje, gerai matomoje vietoje ir kabėti iki einamųjų metų pabaigos.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

47. Tvarkos aprašo administravimo kontrolę vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas asmuo.

48. Programos lėšų panaudojimą kontroliuoja Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba.

49. Už dokumentų, suteikiančių teisę gauti Programos lėšas, teisingumą atsako Programos dalyvis.

50. Tvarkos aprašą tvirtina, keičia, papildo ar panaikina Savivaldybės taryba.

________________

part_b7bb2064dde54c278e596ff83abd79e0_end


 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programai pateiktų prašymų vertinimo komisijai

 

 

PRAŠYMAS

DĖL IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMOS LĖŠOMIS

 

_______m. _________________mėn. _____ d.

Skuodas

 

I.          Informacija apie pareiškėją

1.1. Įmonės pavadinimas / fizinio asmens vardas, pavardė

 

 

 

1.2.                     Registracijos adresas

 

 

1.3.                     Įmonės kodas / fizinio asmens kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4.                     Telefono Nr., el. pašto adresas

 

 

1.5.                     Banko sąskaitos Nr.

 

 

II.   Programos dalyvio atitiktis tinkamumui dalyvauti programoje ir įsipareigojimai 

 

(šioje lentelėje pareiškėjas atsako į pateiktus klausimus, užbraukdamas ženklu „X“ langelį ties žodžiu „Taip“ arba „Ne“)

Eil. Nr.

Klausimas

Atsakymas

1.

Ar esate atsiskaitęs su Valstybine mokesčių inspekcija?

□ Taip □ Ne

2.

Ar esate atsiskaitęs su Valstybinio socialinio draudimo fondu?

□ Taip □ Ne

3.

Ar esate bankrutavę ar bankrutuojantys, nemokūs, vykdantys restruktūrizaciją, turite likviduojamos įmonės statusą?

□ Taip □ Ne

4.

Ar Jūsų veikla registruota ir vykdoma / planuojama vykdyti Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje?

□ Taip □ Ne

5.

Ar planuojamos investicijos į turtą, kurio valdymo (naudojimo) teisė yra apribota, pvz., turtas areštuotas?

□ Taip □ Ne

6.

Šiame Prašyme pateikta informacija yra teisinga.

□ Taip □ Ne

7.

Nesu pažeidęs jokios sutarties dėl paramos skyrimo iš ES arba LR valstybės arba savivaldybių biudžetų lėšų taisyklių ir įsipareigojimų.

□ Taip □ Ne

Ar įsipareigojate:

8.

sudaryti sąlygas, Programos lėšų įgyvendinimo ir projekto kontrolės laikotarpiu, Savivaldybės administracijos paskirtiems asmenims tikrinti, kaip laikomasi įsipareigojimų;

□ Taip □ Ne

9.

teikti Savivaldybei visą informaciją ir duomenis, reikalingus statistikos tikslams;

□ Taip □ Ne

10.

pranešti, ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų Savivaldybei apie bet kurių duomenų, nurodytų Prašyme, pasikeitimus;

□ Taip □ Ne

11.

ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo lėšų gavimo grąžinti Savivaldybei gautą didesnę, nei nustatyta Sprendime skirti Programos lėšas, lėšų sumą arba dėl klaidos gautų lėšų sumą;

□ Taip □ Ne

12.

neperleisti jokių teisių ir įsipareigojimų, susijusių su šiuo Prašymu, tretiesiems asmenims be rašytinio Savivaldybės sutikimo.

□ Taip □ Ne

 

III.      Finansavimo poreikio pagrindimas

Prašau kompensuoti / finansuoti mano (mano atstovaujamos įmonės) išlaidas: 

Pažymėti langelį  ženklu „X“

Priemonės kodas

 

Finansavimo priemonės

Prašoma suma, Eur

 

20.1.

Negyvenamųjų patalpų nuomos išlaidos

 

 

20.2.

Naujų darbo vietų sukūrimo išlaidos

 

 

20.3.

Įrangos nuomos išlaidos

 

 

20.4.

Gamybinių pastatų ir statinių projektavimo ir techninės dokumentacijos rengimo išlaidos

 

 

20.5.

Verslo planų, investicinių projektų, projektų paraiškų rengimo išlaidos

 

 

20.6.

Rinkodaros priemonių diegimo išlaidos

 

 

20.7.

Dalyvavimo verslo parodose, mugėse išlaidos

 

 

20.8.

Dalyvavimo verslo konferencijose, seminaruose išlaidos

 

 

20.9.

Atsinaujinančių elektros energijos gamybos sprendinių diegimo versle išlaidos

 

 

20.10.

Gamybinių atliekų tvarkymo technologinių sprendinių diegimo išlaidos

 

 

20.11.

Edukacinių programų turistams rengimo ir įgyvendinimo išlaidos

 

 

20.12.

Gidų kursų išlaidos

 

 

20.13.

Elektroninės prekybos sistemų diegimo išlaidos

 

 

20.14.

Dalyvavimo asocijuotų verslo struktūrų veikloje nario mokesčio išlaidos

 

 

IV.       VYKDOMOS VEIKLOS APRAŠYMAS (pagrindžiamas  atitikimas Aprašo 8 p. ir 24 p. ir nurodytai informacijai)

 

 

 

 

 

V.   Pridedamų dokumentų sąrašas

Išlaidas įrodantys dokumentai

 

Lapų skaičius

Sutarčių kopijos

 

Sąskaitų faktūrų kopijos

 

Apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos (banko išrašai, mokėjimo nurodymai ar pan.)

 

Statybos leidimas ar Rašytinis pritarimas statyti

 

Seminarų, konferencijų darbotvarkės

 

Patalpų nuomos sutartys

 

Projektų finansavimo sutarčių kopijos

 

Nuotraukos

 

Kiti dokumentai (išvardinti)

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________________________________________________

Įmonės vadovo arba fizinio asmens vardas, pavardė, parašas, data

part_8765d696c44448a7be70c2816a4af81d_end


 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

verslumo iniciatyvų skatinimo programos lėšų naudojimo sutartis

 

2023 m. ………… d. Nr. (4.1.8)-…..

Skuodas

 

I. SUTARTIES ŠALYS

 

1. Skuodo rajono savivaldybės administracija, atstovaujama Administracijos direktoriaus ....................., veikiančio pagal Skuodo rajono savivaldybės administracijos nuostatus, patvirtintus Skuodo rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T9-167 (toliau – Skuodo rajono savivaldybės administracija), ir ...................., atstovaujama ......................., veikiančio (-ios) pagal bendrovės įstatus (toliau – Finansinės paramos gavėjas), toliau kartu vadinamos „Šalimis“, sudarė šią sutartį (toliau – Sutartį).

 

II. SUTARTIES PAGRINDAS

 

2. Skuodo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. ................įsakymas Nr. A1- „Dėl lėšų skyrimo iš Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos“.

 

III. SUTARTIES DALYKAS

 

3. Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos lėšomis iš dalies kompensuojamos ......................... įsigijimo išlaidos, vykdant ............... priemonę „................................“.

 

IV. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

4. Finansinės paramos gavėjas įsipareigoja:

4.1. naudoti darbo vietos funkcionavimui įsigytas priemones ir įrangą nurodytos veiklos vykdymui;

4.2. savo lėšomis apmokėti Sutarties 3 punkte nurodytos priemonės įgyvendinimo išlaidas;

4.3. lėšas naudoti vadovaujantis Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašu;

4.4. Užtikrinti, kad, gavus paramą pagal 20.2 ir 20.3 priemones, metinės pajamos iš veiklos sudarytų ne mažiau kaip 12 MMA. Jei paramos prašoma sezoniniam verslui, metinių pajamų suma priklauso nuo išlaidų kompensavimo dalies: jei skirta 80 proc. išlaidų kompensacija, pajamos per metus turi būti ne mažesnės kaip 4 MMA (verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 100 dienų per metus), jei 60 proc. – ne mažesnės kaip 3 MMA (verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 80 dienų per metus), jei 40 proc. – ne mažesnės kaip 2 MMA (verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 50 dienų per metus), jei 25 proc. – ne mažesnės kaip 1 MMA (verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 25 dienas per metus).

4.5. Užtikrinti, kad, gavus paramą pagal 20.11 ir 20.12 priemones, metinės pajamos iš veiklos sudarytų ne mažiau kaip: jei skirta 95 proc. išlaidų kompensacija, pajamos per metus turi būti ne mažesnės kaip 4 MMA (verslo liudijimas turi būti išduotas ir galiojantis ne mažiau kaip 100 dienų per metus), jei 80 proc. – ne mažesnės kaip 3 MMA (verslo liudijimas turi būti išduotas ir galiojantis ne mažiau kaip 80 dienų per metus), jei 60 proc. – ne mažesnės kaip 2 MMA (verslo liudijimas turi būti išduotas ir galiojantis ne mažiau kaip 50 dienų per metus), jei 30 proc. – ne mažesnės kaip 1 MMA (verslo liudijimas turi būti išduotas ir galiojantis ne mažiau kaip 25 dienas per metus).

4.6. iš anksto raštu informuoti Savivaldybės administraciją apie visų galimų su priemonės įgyvendinimu susijusių pakeitimų esmę ir priežastis. Jokie su Savivaldybės administracija raštu nesuderinti priemonės įgyvendinimo nukrypimai, keičiantys priemonės įgyvendinimo apimtį ar išlaidas, nėra leidžiami;

4.7. viešinti įsigytos įrangos ar vykdomos veiklos finansavimo šaltinį – Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programą – lipdukais ir ne mažesniais kaip A4 formato aiškinamaisiais stendais. Aiškinamojo stendo maketas pateikiamas Aprašo 4 priede. Lipdukus, pasirašius Finansavimo sutartį, duoda Savivaldybės administracijos atsakingas darbuotojas. Aiškinamasis stendas turi būti pakabintas veiklos vykdymo patalpoje, gerai matomoje vietoje ir kabėti iki einamųjų metų pabaigos;

4.8. bendradarbiauti su Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtais atsakingais darbuotojais, laiku teikti jiems visą prašomą informaciją, sudaryti sąlygas jiems apžiūrėti priemonės įgyvendinimo lėšomis vykdomų veiklų vykdymo vietą ar įsigytas priemones, susipažinti su dokumentais, susijusiais su priemonės įgyvendinimu ir šios Sutarties vykdymu;

4.9. ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas grąžinti Savivaldybės administracijai per klaidą gautą didesnę lėšų sumą, nei numatyta šioje Sutartyje;

4.10. grąžinti Savivaldybės administracijai visas priemonės įgyvendinimui skirtas nepanaudotas ar neteisėtai panaudotas lėšas ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d.;

4.11. Po paramos gavimo praėjus 12 mėn. ir 24 mėn. kasmet ne vėliau kaip iki balandžio 1 d. Finansinės paramos gavėjas el. paštu ona.malukiene@skuodas.lt teikia Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos pažymą ar kitą lygiavertį dokumentą apie darbuotojų skaičių, kad įrodytų, jog įkurta nauja darbo vieta išlaikoma bei informaciją apie faktines metines pajamas, jei parama skirta pagal 20.2–20.3 ir 20.11–20.13 priemones.

5. Skuodo rajono savivaldybės administracija įsipareigoja kompensuoti ............... Eur Finansinės paramos gavėjo patirtų išlaidų, diegiant šios Sutarties 3 punkte nurodytą bei pateiktoje paraiškoje aprašytą priemonę, per 10 darbo dienų nuo visų reikalingų dokumentų gavimo dienos, pervedant lėšas į Finansinės paramos gavėjo nurodytą sąskaitą banke.

6. Finansinės paramos gavėjas turi teisę:

6.1. atsisakyti pagal šią Sutartį numatytų pervesti lėšų ir apie tai informuoti Savivaldybės administraciją;

6.2. žodžiu ir raštu teikti Savivaldybės administracijos direktoriaus įgaliotam asmeniui paklausimus, susijusius su priemonės įgyvendinimu.

7. Skuodo rajono savivaldybės administracija turi teisę:

7.1. bet kuriuo metu pareikalauti papildomos informacijos iš programos vykdytojo apie atliktų darbų eigą ir lėšų panaudojimą įgyvendinant priemonę;

7.2. turėti kitų Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų teisių ir įsipareigojimų, susijusių su lėšų panaudojimu projektui įgyvendinti;

7.3. inicijuoti Sutarties pakeitimo bei nutraukimo svarstymą.

 

V. Kitos sąlygos 

 

8. Finansinė parama skiriama tik Sutarties 3 punkte nurodytų priemonių išlaidoms kompensuoti.

9. Savivaldybės administracija turi teisę inicijuoti lėšų mokėjimo sustabdymą, sumažinimą arba šios Sutarties nutraukimą ir (arba) priimti sprendimą dėl Finansinės paramos gavėjui išmokėtų lėšų arba jų dalies grąžinimo, kai Finansinės paramos gavėjas:

9.1. teikdamas paraišką priemonės įgyvendinimo finansavimui gauti ar vykdydamas šią Sutartį, pateikė klaidinamą informaciją arba nuslėpė informaciją, turinčią reikšmės sprendimui skirti lėšas priimti arba tinkamai šios Sutarties vykdymo kontrolei;

9.2. įgyvendindamas projektą, pažeidė teisės aktų reikalavimus, susijusius su priemonės įgyvendinimu;

9.3. nesudaro sąlygų ar neleidžia Savivaldybės administracijos įgaliotiems asmenims atlikti patikros vietoje ir (arba) patikrinti, kaip įgyvendinama priemonė ir (arba) kaip vykdoma veikla po lėšų pervedimo;

9.4. pažeidžia teisės aktuose ir šioje Sutartyje nustatytą dokumentų saugojimo tvarką;

9.5. tampa likviduojamas priemonės įgyvendinimo metu;

9.6. pažeidžia kitas šios Sutarties sąlygas.

10. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško Sutarties sąlygų ir įsipareigojimų įvykdymo.

11. Sutartis gali būti keičiama arba nutraukiama Sutarties Šalių susitarimu arba vienos iš Šalių raštišku pareiškimu, įspėjant kitą Šalį prieš 10 dienų. Visi šios Sutarties pakeitimai įsigalioja tik Šalims tinkamai juos patvirtinus (pasirašius Šalis atstovaujantiems asmenims bei patvirtinus antspaudais).

12. Visi Šalių tarpusavio ginčai, kylantys dėl šios Sutarties, sprendžiami Šalių tarpusavio derybų keliu, remiantis sąžiningumo, protingumo, teisingumo principais, o nepasiekus susitarimo – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

13. Sutartis yra sudaroma dviem egzemplioriais lietuvių kalba, kurie turi vienodą teisinę galią, po vieną kiekvienai Sutarties Šaliai.

 

VI. ŠALIŲ PARAŠAI IR REKVIZITAI

 

Skuodo rajono savivaldybės administracija

Įmonės kodas 188751834

Vilniaus g. 13, LT-98112 Skuodas

Tel. (8 440) 73 932

El. paštas savivaldybe@skuodas.lt

A. s. Nr. LT454010044700020015

AB Luminor Bank

Banko kodas 40100

 

Administracijos direktorius  

 

__________________________        A. V.    

Parašas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________         A. V.        

Parašas

 

 

 

 

part_399f19780b744d77b94707b5edeaa83d_end


 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

 

 

PROGRAMOS DALYVIO SUTIKIMAS DĖL ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO

(Pildo ir pasirašo tik Programos dalyvis, veiklą vykdantis pagal verslo liudijimą ar Nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos pažymą)

 

 

 

 

Informuoju, kad aš,___________________________________________________________ ,

                                                      (Programos dalyvio vardas, pavardė, asmens kodas)

 

dalyvauju Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos finansuojamose priemonėse

 

___________________________________________________________________________

                                       (nurodyti Programos priemonių pavadinimus)

___________________________________________________________________________

 

Esu informuotas (-a) ir sutinku, kad:

1. mano asmens duomenys gali būti naudojami Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos administravimo tikslais;                                                               

2. Skuodo rajono savivaldybės administracija – duomenų valdytojas, tikrins pateiktus duomenis kituose valstybės registruose ir duomenų bazėse;

3. mano asmens duomenys gali būti perduoti audito ir tyrimų institucijoms, siekiant apsaugoti Skuodo rajono savivaldybės administracijos finansinius interesus, Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka;

4. esu informuotas (-a), kad vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo (toliau – ADTAĮ) 23 straipsnyje įtvirtintomis asmens duomenų subjekto teisėmis ir ADTAĮ 25 straipsnyje nustatyta tvarka turiu teisę: 1) žinoti (būti informuotas) apie mano asmens duomenų tvarkymą; 2) susipažinti su savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi; 3) reikalauti sunaikinti mano asmens duomenis arba sustabdyti mano asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant ADTAĮ ir kitų asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų; 4) nesutikti, kad būtų tvarkomi mano asmens duomenys.

 

 

 

 

_____________________                                              _______________________________

(Programos dalyvio parašas)                           (Programos dalyvio vardas, pavardė)

 

part_ed4d36cb01ee4d2e9a15f687687a1c43_end


 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

skirtų lėšų  administravimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

AIŠKINAMOJO STENDO MAKETO PAVYZDYS

 

 

 

Pateikiama informacija apie Programos dalyvį

(įmonės pavadinimas, savarankišką veiklą vykdančio asmens vardas, pavardė)

 

 

 

 

Trumpa informacija apie vykdomą veiklą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VEIKLA IŠ DALIES FINANSUOJAMA

SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS

VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMOS LĖŠOMIS

 

 

part_5990c89873c64106ae2671b71a8a3f3c_end


 

 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašo

5 priedas

 

 

 

INFORMACIJA APIE VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMOS

VERSLO ĮMONIŲ IR SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ ASMENŲ IŠLAIDŲ DALINIAM KOMPENSAVIMUI DALYVIŲ PATEIKTUS PRAŠYMUS

 

Programos dalyvio pavadinimas /

vardas, pavardė

Programos priemonės numeris

Prašoma suma, Eur

Pareiškėjo atitikimas Aprašo 22 p. reikalavimams

Gauta parama 2020–2022 m., Eur

Vertintojų komentarai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

part_c8107fb002014e58982315eab1a14e98_end


 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašo

6 priedas

 

 

 

SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS

VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMAI VERSLO ĮMONIŲ IR SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ ASMENŲ IŠLAIDŲ DALINIAM KOMPENSAVIMUI PATEIKTŲ PRAŠYMŲ VERTINIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programai verslo įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui (toliau – Programa) pateiktų prašymų vertinimo komisijos (toliau – Komisijos) paskirtis – įvertinti Programai pateiktus prašymus ir teikti rekomendacijas Administracijos direktoriui dėl prašymų tenkinimo.

2. Komisija savo veikloje vadovaujasi Europos Sąjungos tiesiogiai taikomais teisės aktais, Lietuvos Respublikos Konstitucija, Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos lėšų administravimo tvarkos aprašu (toliau – Aprašu), kitais teisės aktais ir šiuo Reglamentu.

3. Komisija savo sprendimus priima laikydamasi nešališkumo, objektyvumo, lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principų. Priimdama sprendimus Komisija yra savarankiška.

4. Komisija veikia ją sudariusios organizacijos vardu pagal jai suteiktus įgaliojimus.

5. Komisija yra atskaitinga ją sudariusiai organizacijai.

6. Prieš pradėdami veiklą, visi Komisijos nariai pasirašo Nešališkumo deklaraciją (7 priedas) ir Konfidencialumo pasižadėjimą (8 priedas).

 

II. KOMISIJOS FUNKCIJOS

 

7. Komisija:

7.1. vertina Programai pateiktus prašymus;

7.2. prašo Programos dalyvių patikslinti pateiktus dokumentus ar pateikti trūkstamus dokumentus;

7.3. teikia siūlymą Administracijos direktoriui dėl Prašymo skirti lėšas tenkinimo ar netenkinimo;

7.4. nagrinėja Programos dalyvių pretenzijas;

7.5. konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis Tvarkos aprašo įgyvendinimo klausimais;

7.6. kontroliuoja, kaip Programos dalyviai laikosi įsipareigojimų.

 

III. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

8. Komisija sudaroma Administracijos direktoriaus įsakymu.

9. Komisijos pirmininkas renkamas iš Komisijos narių pirmojo posėdžio metu atviru balsavimu.

10. Komisijos pagrindinė veiklos forma – posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, jeigu juose dalyvauja ne mažiau kaip ½ Komisijos narių. Sprendimai priimami dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma, o balsams pasiskirsčius po lygiai sprendimą lemia Komisijos pirmininko balsas.

11. Komisijos pirmininkas inicijuoja Komisijos posėdžius ir jiems vadovauja. Jeigu pirmininkas nedalyvauja posėdyje, posėdžiui vadovauja Komisijos pasiūlytas narys.

12. Apie rengiamą Komisijos posėdį ir numatomą posėdžio darbotvarkę visi Komisijos nariai informuojami elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki posėdžio. Gauti Prašymai Komisijos nariams siunčiami taip pat elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki posėdžio. Esant reikalui, posėdžio darbotvarkę galima patikslinti iki prasidedant posėdžiui.

13. Komisijos posėdžio protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius. Posėdžių protokolai saugomi Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

14. Komisijos pirmininkas Komisijos sekretoriumi paskiria vieną iš Komisijos narių.

15. Komisijos posėdžiai vyksta ne rečiau kaip kartą per mėnesį, atsižvelgiant į poreikį. Esant galimybei, posėdžiai organizuojami kiekvieno mėnesio pirmą antradienį.

16. Komisija sprendimus priima paprasta balsų dauguma, atviru vardiniu balsavimu „už“ arba „prieš“ ( negalima susilaikyti nuo balsavimo). Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.

17. Jei Komisijos narys įžvelgia interesų konfliktą, jis privalo nusišalinti nuo balsavimo ir pateikti argumentus, kodėl nusišalina.

18. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kuriame nurodomi Komisijos sprendimo motyvai, pateikiami paaiškinimai, kiekvieno Komisijos nario atskiroji nuomonė. Protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius.

19. Komisijos posėdžiai, esant poreikiui, gali vykti ir nuotoliniu būdu per nuotolinio komunikavimo programas – ZOOM, TEAMS, SKYPE ar pan., elektroniniu paštu. Posėdis laikomas teisėtu, jei dalis Komisijos narių posėdyje dalyvauja tiesiogiai, dalis savo nuomonę pareiškia el. paštu arba prisijungia per nuotolinio komunikavimo programas. Vykstant posėdžiui nuotoliniu būdu, privalo būti laikomasi Reglamento 10–18 punktų reikalavimų.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

20. Komisijos nariai už savo veiklą atsako pagal Lietuvos Respublikos įstatymus. Už Komisijos veiklą atsako ją sudariusi organizacija.

 

______________

part_72858bcf401b4132814429060c1e77f4_end


 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašo

7 priedas

 

(Nešališkumo deklaracijos tipinė forma

 

 

___________________________________________________________________________

(asmens vardas ir pavardė)

 

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA

 

20__ m._____________ d. Nr. ______

__________________________

(vietovės pavadinimas)

 

 

Būdamas Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programai verslo įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui ir verslo projektų bendrajam finansavimui pateiktų prašymų vertinimo komisijos nariu, pasižadu:

1. Objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis visų Programos dalyvių lygiateisiškumo, nediskriminavimo, proporcingumo, abipusio pripažinimo ir skaidrumo principais, atlikti man pavestas pareigas (užduotis).

2. Nedelsdamas raštu pranešti Skuodo rajono savivaldybės administracijos direktoriui (toliau – Administracijos direktoriui)  apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą, paaiškėjus bent vienai iš šių aplinkybių:

2.1. Programoje dalyvauja man artimas asmuo arba juridinis asmuo, kuriam vadovauja toks asmuo;

2.2. aš arba man artimas asmuo:

2.2.1. esu (yra) Programoje dalyvaujančio juridinio asmens valdymo organų narys;

2.2.2. turiu (-i) Programoje dalyvaujančio juridinio asmens įstatinio kapitalo dalį arba turtinį įnašą jame;

2.2.3. gaunu(-a) iš Programoje dalyvaujančio juridinio asmens bet kokios rūšies pajamų;

2.3. dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu laikytis 1 punkte nustatytų principų.

3. Man išaiškinta, kad:

3.1. man artimi asmenys yra: sutuoktinis, mano ir mano sutuoktinio tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės), seneliai, vaikaičiai ir jų sutuoktiniai;

3.2. Administracijos direktoriui gavus pagrįstos informacijos apie tai, kad galiu būti patekęs į intereso konflikto situaciją ir nenusišalinau nuo su atitinkamu Prašymu susijusių sprendimų priėmimo, Administracijos direktorius sustabdo mano dalyvavimą su atitinkamu pirkimu susijusių sprendimų priėmimo procese ar jo stebėjime ir atlieka mano su Komisijos darbu susijusios veiklos patikrinimą. Administracijos direktorius, nustatęs, kad patekau į interesų konflikto situaciją, pašalina mane iš Komisijos.

 

 

_______________________                                         _________________________________

 

(parašas)                                                                               (vardas, pavardė)

____________________

part_4aef3cc0225d4093a756e3fe5860f980_end


 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

skirtų lėšų  administravimo tvarkos aprašo

8 priedas

 

 

 

_________________________________________________________

(komisijos nario vardas ir pavardė)

 

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

20_____ m. __________________ d.

Skuodas

 

Aš pareiškiu, kad, vertindamas Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programai verslo įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui ir verslo projektų bendrajam finansavimui pateiktus prašymus,

 

1.     Pasižadu:

1.1saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant Verslumo iniciatyvų skatinimo programai pateiktus prašymus;

1.2man patikėtus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti.

2.     Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

2.1Verslumo iniciatyvų skatinimo programai pateiktų Prašymų duomenys ir turinys;

2.2Prašymų vertinimo išvados;

2.3Prašymų  vertinimo rezultatų duomenys;

2.4kita informacija, susijusi su prašymų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, jeigu jos atskleidimas prieštarauja teisės aktams.

3.     Esu perspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka ir turėsiu atlyginti Savivaldybės administracijai padarytus nuostolius.

 

 

 

_______________________                                         _________________________________

 

(parašas)                                                                            (vardas, pavardė)

 

______________________

part_265b3720657741958114f1fbf075886c_end



[1]Ne mažiau kaip 80 proc. viso prekių asortimento sudaro Skuodo rajono gamintojų pagamintos prekės, pvz., jei prekiaujama 10 rūšių prekėmis, tai 8 iš jų turi būti pagamintos Skuodo rajono gyventojų.

[2] Įsigyjant verslo liudijimą einamųjų metų bėgyje, verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 21 dieną per mėnesį iki einamųjų metų pabaigos.

[3] Ar verslas yra pripažįstamas sezoniniu, sprendžia Komisija.

[4] Veikiančioje verslo įmonėje darbo vieta laikoma naujai įkurta tada, jei didėja bendras darbo vietų skaičius.