KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2014 M. BALANDŽIO 30 D. SPRENDIMO NR. T2-81 „DĖL IŠMOKOS DYDŽIO SENIŪNAIČIAMS NUSTATYMO IR IŠMOKŲ SENIŪNAIČIAMS SU JŲ, KAIP SENIŪNAIČIŲ, VEIKLA SUSIJUSIOMS IŠLAIDOMS APMOKĖTI MOKĖJIMO IR ATSISKAITYMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. kovo 24 d. Nr. T2-51

Klaipėda

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 33 straipsnio 16 dalimi ir 34 straipsnio 1 dalies 6 punktu, Klaipėdos miesto savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Pakeisti Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2014 m. balandžio 30 d. sprendimą Nr. T2‑81 „Dėl išmokos dydžio seniūnaičiams nustatymo ir Išmokų seniūnaičiams su jų, kaip seniūnaičių, veikla susijusioms išlaidoms apmokėti mokėjimo ir atsiskaitymo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1.1. pakeisti 1 punktą ir jį išdėstyti taip:

1. Nustatyti seniūnaičiams su jų, kaip seniūnaičių, veikla susijusioms išlaidoms apmokėti skiriamos išmokos dydį – 70 Eur per mėnesį.“;

1.2. pakeisti nurodytu sprendimu patvirtintą Išmokų seniūnaičiams su jų, kaip seniūnaičių, veikla susijusioms išlaidoms apmokėti mokėjimo ir atsiskaitymo tvarkos aprašą ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

2. Nustatyti, kad šis sprendimas įsigalioja 2022 m. liepos 1 d.

3Skelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Klaipėdos miesto savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                          Vytautas Grubliauskas

 

 

PATVIRTINTA

Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos

2014 m. balandžio 30 d. sprendimu Nr. T2-81

(Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos

2022 m. kovo 24 d. sprendimo Nr. T2-51

redakcija)

 

 

IŠMOKŲ SENIŪNAIČIAMS SU JŲ, KAIP SENIŪNAIČIŲ, VEIKLA SUSIJUSIOMS IŠLAIDOMS APMOKĖTI MOKĖJIMO IR ATSISKAITYMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Išmokų seniūnaičiams su jų, kaip seniūnaičių, veikla susijusioms išlaidoms apmokėti mokėjimo ir atsiskaitymo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja išmokų seniūnaičiams su jų, kaip seniūnaičių, veikla susijusioms išlaidoms apmokėti mokėjimo tvarką, naudojimo paskirtį, atsiskaitymų už jų panaudojimą tvarką ir atsakomybę.

2. Seniūnaičiui su jo, kaip seniūnaičio, veikla susijusioms kanceliarijos, pašto, telefono, interneto ryšio, transporto išlaidoms apmokėti, kiek jų nesuteikia ar tiesiogiai neapmoka Klaipėdos miesto savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybės administracija), už kalendorinius metus atsiskaitytinai skiriama išmoka (toliau – Išmoka), kurios dydis skaičiuojamas mėnesių skaičių dauginant iš Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos nustatyto išmokos dydžio.

3. Išmokai gauti seniūnaitis Savivaldybės administracijos direktoriui pateikia prašymą dėl Išmokos mokėjimo (1 priedas).

4. Tvarkos aprašo 2 punkte nurodytos Išmokos suma avansu pervedama į seniūnaičių nurodytas sąskaitas bankuose:

4.1. pirmaisiais metais po išrinktų seniūnaičių sąrašo patvirtinimo ir prašymų gavimo – per 30 kalendorinių dienų už likusius einamųjų metų mėnesius;

4.2. kalendoriniams metams pasibaigus – per du mėnesius, iki einamųjų metų vasario 28 dienos;

4.3. kiekvienų kalendorinių metų lėšos pervedamos tik Tvarkos aprašo nustatyta tvarka:

4.3.1. seniūnaičiams atsiskaičius už gautų lėšų panaudojimą;

4.3.2. pateikus dokumentą, įrodantį apie praėjusių kalendorinių metų veiklos ataskaitos ir veiklos krypčių kitiems kalendoriniams metams (toliau – Metinė seniūnaičio veiklos ataskaita) pristatymą seniūnaitijos gyventojams, kaip numatyta Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 34 straipsnio 1 dalies 6 punkte.

 

II SKYRIUS

IŠMOKOS LĖŠŲ NAUDOJIMO PASKIRTIS

 

5. Išmoka gali būti panaudota seniūnaičio veiklai:

5.1. kanceliarinėms prekėms įsigyti;

5.2. pašto prekėms įsigyti, pašto išlaidoms;

5.3. seniūnaičio telefono ir interneto ryšio paslaugų išlaidoms;

5.4. seniūnaičio veiklai naudojamo transporto (viešojo transporto bilietų įsigijimui, automobilio statymo, kuro) išlaidoms padengti.

 

 

III SKYRIUS

ATSISKAITYMO UŽ IŠMOKŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA

 

6. Seniūnaitis už Išmokų panaudojimą atsiskaito Savivaldybės administracijai už praėjusius kalendorinius metus, pateikdamas praėjusių metų išmokų avanso apyskaitą (2 priedas) iki kitų einamųjų metų pirmo mėnesio 15 dienos.

7. Kartu su Išmokų avanso apyskaita Savivaldybės administracijai pateikiami išlaidas patvirtinantys dokumentai, atitinkantys Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymo nustatytus reikalavimus, taikomus apskaitos dokumentams.

8. Iš šio Tvarkos aprašo 1 punkte nustatytų lėšų įsigytos prekės nepajamuojamos. Patirta išlaidų, susijusių su seniūnaičio veikla, suma, pateisinta paslaugų ir prekių įsigijimo dokumentais, įskaitoma į sąnaudas.

9. Kalendoriniams metams pasibaigus per 2 mėnesius seniūnaitis atsiskaito seniūnaitijos gyventojams ir Savivaldybės administracijai pateikia Metinę seniūnaičio veiklos ataskaitą.

10. Seniūnaitis atsakingas už tikslios ir teisingos informacijos, susijusios su Išmokos panaudojimu, pateikimą.

11. Išmokų apskaitą tvarko Savivaldybės administracijos Apskaitos skyrius, lėšų naudojimo kontrolę vykdo savivaldybės kontrolierius.

12. Jeigu nustatoma, kad seniūnaitis Išmokas panaudojo ne pagal Tvarkos apraše nurodytą paskirtį ar iki Tvarkos aprašo 6 punkte nustatyto termino nepateikė išlaidas patvirtinančių dokumentų, atitinkančių Buhalterinės apskaitos įstatymo nustatytų reikalavimų, ar kalendoriniams metams pasibaigus per du mėnesius, iki einamųjų metų vasario 28 dienos, nepateikė Metinės seniūnaičio veiklos ataskaitos už praėjusių kalendorinių metų laikotarpį, kitų kalendorinių metų Išmoka yra mažinama ne pagal paskirtį panaudota ar dokumentais nepagrįsta suma arba kitų kalendorinių metų Išmoka neskiriama, o jeigu tokios galimybės nėra – išieškoma iš seniūnaičio teisės aktų nustatyta tvarka.

13. Seniūnaitis, atsisakęs savo įgaliojimų, netekęs seniūnaičio statuso ar dėl kitų priežasčių negalintis atlikti seniūnaičio funkcijų, privalo per 10 darbo dienų atsiskaityti arba Išmoką grąžinti į Savivaldybės administracijos sąskaitą. Seniūnaičiui nepateikus dokumentų ir negrąžinus Išmokos, suma iš seniūnaičio išieškoma teisės aktų nustatyta tvarka.

 

IV SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ

 

14. Už Tvarkos aprašo vykdymą ir kontrolę yra atsakingas Savivaldybės administracijos direktorius ir jo įgalioti asmenys.

15. Asmenys, pažeidę Tvarkos aprašą, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

__________________________

 

 

Išmokų seniūnaičiams su jų, kaip seniūnaičių, veikla

susijusioms išlaidoms apmokėti mokėjimo ir

atsiskaitymo tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Prašymo dėl išmokų, susijusių su seniūnaičio veikla, mokėjimo forma)

 

___________________________________________

(vardas ir pavardė)

 

_____________________________________________________________

(deklaruota gyvenamoji vieta, telefono Nr., elektroninis paštas)

 

 

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos

direktoriui

 

 

PRAŠYMAS

DĖL IŠMOKŲ, SUSIJUSIŲ SU SENIŪNAIČIO VEIKLA, MOKĖJIMO

 

_______________________

(data)

 

 

Prašau išmokas, skirtas išlaidoms, susijusioms su seniūnaičio veikla, pervesti į mano vardu atidarytą tikslinę atsiskaitomąją sąskaitą Nr.________________________________.

Įsipareigoju man pervestą tikslinę išmoką naudoti pagal Išmokų seniūnaičiams su jų, kaip seniūnaičių, veikla susijusioms išlaidoms apmokėti mokėjimo ir atsiskaitymo tvarkos aprašą, o nepanaudotą išmoką (panaudotą ne pagal paskirtį arba nepagrįstą patvirtinančiais dokumentais) grąžinti į Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos, juridinio asmens kodas 188710823, „Swedbank“, AB, banko sąskaitą Nr. LT047300010002331088.

 

 

Seniūnaitis

 

 

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

________________________

 

 

Išmokų seniūnaičiams su jų, kaip seniūnaičių, veikla

susijusioms išlaidoms apmokėti mokėjimo ir

atsiskaitymo tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Seniūnaičio metinės išmokų avanso apyskaitos forma)

 

 

SENIŪNAIČIO ____________________________________

(vardas ir pavardė)

 

202_ METŲ IŠMOKŲ AVANSO APYSKAITA

 

 

Eil. Nr.

Dokumento išrašymo data

Dokumento (PVM sąskaitos faktūros, sąskaitos faktūros, kvito) serija ir Nr., kasos aparato kvito (čekio) Nr.

Prekių, paslaugų pavadinimas

Suma (patvirtinta apmokėjimo dokumentu) Eur, ct

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

 

Seniūnaitis

 

 

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

Apyskaitą gavau

 

 

 

 

 

 

(gavimo data)

 

(parašas, pareigos, vardas ir pavardė)

 

______________________