UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL UŽIMTUMO SKATINIMO IR MOTYVAVIMO PASLAUGŲ NEDIRBANTIEMS IR SOCIALINĘ PARAMĄ GAUNANTIEMS ASMENIMS MODELIO UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO IR ATVEJO KOMANDOS SUDARYMO
2022 m. rugsėjo 14 d. Nr. 13-1549
Ukmergė
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A1-715 „Dėl užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 6.3., 6.4. papunkčiais:
1. Tvirtinu Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelio Ukmergės rajono savivaldybėje įgyvendinimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. S u d a r a u Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, Atvejo komandą:
Asta Leonavičienė – Ukmergės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vedėja, Atvejo komandos vadovė;
Edita Mončinskienė – Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vilniaus klientų aptarnavimo departamento Ukmergės skyriaus vedėja, Atvejo komandos vadovės pavaduotoja;
Gitana Čepienė – Ukmergės pirminės sveikatos priežiūros centro vyriausioji gydytoja;
Greta Dapkuvienė - Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vilniaus klientų aptarnavimo departamento Ukmergės skyriaus Atvejo vadybininkė;
Kristina Karpovienė – Ukmergės socialinių paslaugų centro direktorė;
Vaida Puodžiūnienė – Ukmergės rajono savivaldybės Visuomenės sveikatos biuro direktorė.
3. S k i r i u Atvejo komandos sekretore – Orintą Kerbelienę, Ukmergės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininkę.
Šis įsakymas yra skelbiamas Teisės aktų registre ir gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Ukmergės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. rugsėjo 14 d.
įsakymu Nr. 13-1549
UŽIMTUMO SKATINIMO IR MOTYVAVIMO PASLAUGŲ NEDIRBANTIEMS IR SOCIALINĘ PARAMĄ GAUNANTIEMS ASMENIMS MODELIO
UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE ĮGYVENDINIMO
TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelio Ukmergės rajono savivaldybėje įgyvendinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja nedirbančio ir socialinę paramą gaunančio asmens, siunčiamo dalyvauti Ukmergės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje, skirtoje užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti (toliau – Asmuo), poreikių ir galimybių įvertinimą, profiliavimą, Atvejo komandos darbo organizavimą, susitarimo su asmeniu dėl jo integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas) parengimo ir pasirašymo, susitarimo įgyvendinimo, sprendimo dėl pasirengimo darbo rinkai, ir Atvejo komandos bendradarbiavimo sąlygas ir tvarką.
2. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymu ir Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A1-715 „Dėl užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir Ukmergės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programa, kuri kasmet tvirtinama Ukmergės rajono savivaldybės tarybos sprendimu.
3. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos užimtumo įstatyme, Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A1-715 „Dėl Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
II SKYRIUS
ASMENS POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ ĮVERTINIMAS, PROFILIAVIMAS
4. Asmens poreikių ir galimybių įvertinimą atlieka nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas (toliau – Atvejo vadybininkas).
5. Asmens poreikių ir galimybių įvertinimas atliekamas pagal:
5.1. Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) informaciją apie asmens darbo paiešką, teiktas ir teikiamas paslaugas, taikytas ir taikomas priemones bei kitą darbo ieškančio asmens kortelėje esančią informaciją;
5.3. informaciją apie asmens dalyvavimą Ukmergės rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybė) veikiančių nevyriausybinių organizacijų (toliau – NVO) vykdytuose projektuose, skirtuose socialinę atskirtį patiriantiems nedirbantiems asmenims;
6. Pirmą susitikimą su asmeniu Atvejo vadybininkas organizuoja ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo siuntimo gavimo dienos. Siuntimas asmeniui išduodamas ir pirminis asmens vertinimas atliekamas asmeniui sutikus dalyvauti Ukmergės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje, skirtoje užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti (toliau – Užimtumo didinimo programos modelis), administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintame Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos apraše nustatyta tvarka.
7. Surinkęs 5 punkte nurodytą informaciją, Atvejo vadybininkas užpildo Asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketą (1 priedas).
8. Išanalizavęs surinktą informaciją, Atvejo vadybininkas apibūdina asmenį pagal jo socialinei integracijai ir perėjimui nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje reikalingas paslaugas.
9. Atvejo vadybininkas, atlikęs asmens poreikių ir galimybių įvertinimą bei profiliavimą, organizuoja Atvejo komandos susirinkimą, kuriame apibūdina asmens situaciją (aptaria surinktą informaciją ir prieitas išvadas, atlikus pirminį asmens vertinimą, asmens poreikių ir galimybių įvertinimą bei profiliavimą).
III SKYRIUS
ATVEJO KOMANDOS DARBO ORGANIZAVIMAS
10. Atvejo komanda sudaroma savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu iš savivaldybės administracijos darbuotojų, Užimtumo tarnybos ir užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų (toliau – Paslaugos) asmenims teikėjų atstovų iš ne mažiau kaip penkių asmenų. Atvejo komandos vadovu skiriamas savivaldybės administracijos atstovas. Atvejo komandos darbą organizuoja ir jai vadovauja Atvejo komandos vadovas. Atvejo komandos sekretoriaus funkcijas vykdo atvejo vadybininkas, o jo nesant darbe – jį pavaduojantis asmuo. Atvejo vadybininkas nėra atvejo komandos narys ir neturi balsavimo teisės. Sprendimai priimami balsuojant. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, sprendimą lemia Atvejo komandos vadovo balsas. Atvejo komandos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja daugiau kaip pusė jos narių. Atvejo komandos sprendimai įforminami protokolais, kuriuos pasirašo komandos vadovas ir sekretorius. Nesant Atvejo komandos vadovo, funkcijas vykdo Atvejo komandos vadovo pavaduotojas.
11. Atvejo komandos funkcijos:
11.1. analizuoja asmens situaciją ir teikia Atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl paslaugų asmeniui parinkimo, jų teikimo apimties, eiliškumo;
12. Atvejo komanda, vykdydama savo funkcijas, turi teisę gauti su nagrinėjamu atveju susijusią informaciją iš savivaldybės, Užimtumo tarnybos, nevyriausybinių organizacijų ir kt.
13. Susirinkę į pirmą posėdį Atvejo komandos nariai užpildo konfidencialumo pasižadėjimą (2 priedas).
14. Į Atvejo komandos posėdį gali būti kviečiami seniūnijos, Užimtumo tarnybos atstovai, aptarnaujantys asmenį, vietos bendruomenės nariai, paslaugų teikėjo atstovai, kiti asmenys, susiję su konkrečiu nagrinėjimo atveju.
15. Atvejo nagrinėjimo posėdyje dalyvaujantys tarnybų atstovai privalo užtikrinti informacijos apie asmenį konfidencialumą – posėdžio metu jie pasirašo konfidencialumo pasižadėjimus pagal 2 priedą.
16. Atvejo komandos posėdžiai gali būti organizuojami asmenų gyvenamojoje vietovėje (pvz., seniūnijoje). Jei Atvejo komandos posėdžiai organizuojami ne asmens gyvenamojoje vietovėje, o asmuo privalo dalyvauti posėdyje, Atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, ar asmuo turi galimybę atvykti į posėdį. Jei asmuo neturi galimybės atvykti, Atvejo vadybininkas privalo pasirūpinti galimybe asmeniui atvykti į posėdį. Atvejo komanda gali nagrinėti atvejį asmeniui nedalyvaujant.
17. Apie Atvejo komandos posėdžio datą ir laiką visiems posėdžio dalyviams raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis turi būti pranešta likus ne mažiau kaip 3 darbo dienoms iki posėdžio.
18. Pirmajame Atvejo komandos posėdyje sutariama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio laiko, taip pat sutariama dėl keitimosi informacija, susijusia su atvejo vadybos procesu, tvarkos.
19. Jei asmuo neatvyksta į pirmą atvejo nagrinėjimo posėdį, Atvejo komanda sprendžia, ar svarstyti atvejį, ar jį atidėti kitam posėdžiui. Jei atvejis svarstomas asmeniui nedalyvaujant, Atvejo vadybininkas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis informuoja asmenį apie Atvejo komandos priimtus sprendimus. Jei atvejo svarstymas atidedamas, Atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių asmuo nedalyvavo atvejo nagrinėjimo posėdyje. Per 3 darbo dienas raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšiu su asmeniu sutariama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio datos. Kitas atvejo nagrinėjimo posėdis inicijuojamas ne vėliau nei po 10 darbo dienų nuo posėdžio, į kurį asmuo neatvyko, dienos. Jei asmuo į pirmą atvejo nagrinėjimo posėdį be svarbios priežasties (svarbi priežastis – liga, artimojo mirtis ir pan.) neatvyksta du kartus iš eilės, Atvejo komanda sprendžia dėl asmens dalyvavimo programoje. Jei asmuo nedalyvauja atvejo nagrinėjimo posėdyje, tai pažymima Atvejo komandos posėdžio protokole. Atvejo vadybininkas raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšiu informuoja asmenį apie įvykusį posėdį bei priimtus sprendimus ir organizuoja susitikimą su asmeniu, kurio metu pasirašytinai supažindina asmenį su priimtais sprendimais.
IV SKYRIUS
SUSITARIMO PARENGIMAS, PASIRAŠYMAS IR ĮGYVENDINIMAS
21. Atsižvelgdamas į Atvejo komandos sprendimus ir pasiūlymus, Atvejo vadybininkas kiekvienam asmeniui sudaro Atvejo vadybos planą (3 priedas), kuris peržiūrimas, patikslinamas ir (ar) papildomas po kiekvieno susitikimo su asmeniu ir atvejo nagrinėjimo posėdžio.
22. Atsižvelgdamas į Atvejo komandos pasiūlymus dėl asmenims teikiamų paslaugų parinkimo, jų apimties, teikimo eiliškumo, Atvejo vadybininkas organizuoja paslaugų teikėjų atrankas ir paslaugų pirkimus.
23. Atvejo vadybos plano pagrindu Atvejo vadybininkas, bendradarbiaudamas su asmeniu, parengia ir organizuoja susitarimo pasirašymą (4 priedas). Susitarime nurodomos šalių teisės bei pareigos, numatomos teikti paslaugos ir (ar) numatomos įgyvendinti priemonės, jų apimtis, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka. Susitarimą su asmeniu pasirašo savivaldybės administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo.
24. Susitarime gali būti numatomos tokios paslaugos:
24.1. lydimoji pagalba – pagalba, teikiama asmeniui, siekiant padėti jam gauti susitarime numatytas socialines, sveikatos, švietimo ar su įdarbinimu susijusias paslaugas, įskaitant ir palaikymą darbo vietoje, reikalingą siekiant padėti rasti būdų, kaip išspręsti darbe kylančias problemas;
24.2. socialinės paslaugos, nurodytos Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“;
25. Pasirašius susitarimą, nedirbančių asmenų Atvejo vadybininkas, iki pradedant teikti paslaugas, surengia asmens susitikimą (-us) su vykdant susitarimą numatytų teikti paslaugų teikėjais.
26. Susitarimo įgyvendinimą koordinuoja, su jo įgyvendinimu, asmens pasiektais rezultatais dalyvaujant Užimtumo didinimo programos modelyje, susijusią informaciją renka ir Atvejo komandai teikia, taip pat susitarimo pakeitimo ir nutraukimo projektus rengia Atvejo vadybininkas.
V SKYRIUS
SPRENDIMO DĖL ASMENS PASIRENGIMO DARBO RINKAI PRIĖMIMAS
28. Sprendimą dėl asmens pasirengimo darbo rinkai priima Atvejo komanda šia tvarka:
28.1. Atvejo vadybininkas pateikia Atvejo komandai informaciją apie susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus;
29. Atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra pasirengęs darbo rinkai, priimamas sprendimas nutraukti susitarimą.
30. Susitarimo šalims pasirašius susitarimo nutraukimą, Užimtumo tarnyba asmeniui teikia pasiūlymą dirbti ar pradėti savarankišką veiklą.
31. Atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, įvertinamos susitarimo nevykdymo priežastys, poreikis ir galimybė keisti pagal susitarimą teikiamas paslaugas, jų apimtį, teikimo eiliškumą, galimos neigiamos pasekmės nutraukus susitarimą ir priimamas sprendimas dėl susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
32. Užimtumo didinimo programos modelio priemonių, kurias įgyvendina Atvejo vadybininkas ir Atvejo komanda, įgyvendinimo dokumentai (įskaitant dokumentus, kuriuose yra asmens duomenų) saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais bei Ukmergės rajono savivaldybės administracijos teisės aktų nustatyta tvarka.
33. Ginčai dėl Atvejo vadybininko ar Atvejo komandos sprendimų nagrinėjami teisės aktų nustatyta tvarka.
Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelio Ukmergės rajono savivaldybėje įgyvendinimo
tvarkos aprašo
1 priedas
(Anketos forma)
ASMENS POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ VERTINIMO ANKETA
Asmuo, dalyvaujantis Užimtumo didinimo programoje, skirtoje užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti (toliau – Modelis):
Vardas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Amžius |
|
|||||||||||||||||
Gyvenamosios vietos adresas |
|
|||||||||||||||||
Telefono Nr. ir (arba) El. paštas |
|
1. Asmens išsilavinimas:
□ Pradinis;
□ Pagrindinis;
□ Vidurinis;
□ Profesinis;
□ Aukštasis neuniversitetinis;
□ Aukštasis universitetinis;
□ Turiu kvalifikaciją;
□ Bendrieji ir specifiniai darbiniai gebėjimai (užsienio kalbos, iniciatyvumas, verslumas, kūrybiškumas, gebėjimas mokytis).
Eil. Nr. |
Baigimo metai |
Mokymosi įstaiga |
Įgytas išsilavinimas |
Įgyta kvalifikacija |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
Eil. Nr. |
Metai |
Pavadinimas |
Kvalifikacijos kėlimo forma |
Vieta |
Įrodymas |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
2. Santuokinė ir (ar) šeiminė padėtis:
□ Vedęs / ištekėjusi;
□ Išsiskyręs / išsiskyrusi;
□ Našlys / našlė;
□ Gyvenantis neįregistravus santuokos;
□ Gyvena vienas (-a);
□ Vienas (-a) auginantis (-i) vaikus;
□ Kita___________________________.
5. Asmens statusas šiuo metu yra:
□ Studentas;
□ Namų šeimininkė (-as);
□ Bedarbis;
□ Kita ____________________________.
Eil. Nr. |
Metai |
Darbovietė |
Pareigos |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
7. Ar asmuo užsiregistravęs Užimtumo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau - Užimtumo tarnyboje)?
□ Taip
□ Ne
8. Kodėl neužsiregistravo Užimtumo tarnyboje?
□ Suteikiama bedarbio pašalpa yra per maža;
□ Nenorite būti išsiųstas į profesinius mokymus;
□ Manote, kad geros darbo vietos nepasiūlys;
□ Kita_________________________________.
10. Kokios pagrindinės asmens neįsidarbinimo priežastys?
□ Pernelyg aukšti darbdavių reikalavimai;
□ Neturi darbinės patirties;
□ Neturi reikiamos kvalifikacijos;
□ Neturi reikiamo išsilavinimo;
□ Diskriminacija dėl lygių galimybių;
□ Neturi profesinių kontaktų;
□ Sunkus susisiekimas su atokiomis kaimo vietovėmis, sunkiai pravažiuojami keliai;
□ Sveikatos problemos, neįgalumas;
□ Netenkina siūlomas atlyginimas;
□ Pageidauja dirbti tik pagal savo specialybę;
□ Prižiūri mažamečius vaikus;
□ Prižiūri sergantį ar neįgalų šeimos asmenį;
□ Nepasitikėjimas savimi;
□ Priklausomybės (alkoholis, psichotropinės medžiagos);
□ Kitos priežastys ___________________________________.
11. Ar tai, kad nedirba, turi įtakos asmens finansinei situacijai?
□ Finansinė padėtis labai sudėtinga, nes neturi jokio pajamų šaltinio;
□ Yra išlaikomas giminių, kitų asmenų;
□ Išsilaiko iš socialinės paramos;
□ Kita _____________________.
12. Jeigu būtų galimybė įsidarbinti?
□ Įsidarbintų bet kur, kad įgytų darbo patirties;
□ Įsidarbintų bet kur dėl prastos ekonominės padėties šeimoje;
□ Nesidarbintų, nes poreikiams patenkinti užtenka gaunamų pajamų;
□ Kita_______________________.
14. Kokias paslaugas pageidautų gauti, dalyvaudamas (-a), Modelyje?
□ Psichologo konsultacijos, apibūdinti pobūdį ________________________________________
□ Tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį __________________________
□ Maitinimo organizavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį _______________________________
□ Transporto organizavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį _______________________________
□ Lydinčio asmens paslaugos, apibūdinti pobūdį ______________________________________
□ Konsultavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį ________________________________________
□ Pagalbos į namus paslaugos, apibūdinti pobūdį ______________________________________
□ Socialinių įgūdžių ugdymo ir palaikymo paslaugos, apibūdinti pobūdį ____________________
□ Dienos socialinės globos paslaugos, apibūdinti pobūdį ________________________________
□ Aprūpinimo būtiniausiais drabužiais, avalyne ir kitų reikmenų paslaugos, apibūdinti pobūdį _____________________________________________________________________________
□ Kitos paslaugos_______________________________________________________________
15. Asmens per paskutinius 12 mėnesių gautos ar gaunamos socialinės paslaugos (gautų paslaugų pavadinimas, jų teikimo pradžia, trukmė)__________________________________________________
______________________________________________________________________________________
16. Asmens socialinis savarankiškumas (įgūdžiai, gebėjimai, bendravimas):
Eil. Nr. |
Ar asmuo: |
Taip |
Iš dalies |
Ne |
1. |
Geba atlikti asmeniniame ir visuomeniniame gyvenime reikalingas funkcijas |
|
|
|
2. |
Aktyviai dalyvauja visuomeninėje / savanoriškoje veikloje |
|
|
|
3. |
Turi problemų dėl gyvenamojo būsto |
|
|
|
4. |
Turi problemų dėl smurto ar prievartos šeimoje |
|
|
|
5. |
Turi problemų dėl alkoholio ar psichotropinių medžiagų vartojimo |
|
|
|
6. |
Turi finansinių sunkumų (įsiskolinimai ir t. t.) |
|
|
|
7.
|
Turi kitų socialinių problemų ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ |
|
|
|
18. Asmens pageidavimai darbui:
Pageidaujamas darbas |
|
|
Galima verslo sritis (produktai, klientai) |
□ Nėra pageidavimų (nežino) □ Automobiliai, motociklai □ Biuro ir buitinė technika, baldai □ Aplinkos tvarkymas, valymas □ Apželdinimas □ Finansai, draudimas □ Kompiuteriai, IT, komunikacija, paštas □ Kuras, energetika □ Medicina, farmacija □ Maisto produktų gamyba □ NVO □ Paslaugos □ Poilsis, laisvalaikis, pramogos |
□ Pramonės įranga □ Reklama, leidyba □ Ryšiai, internetas □ Sandėliavimas □ Statyba, statybinės medžiagos □ Švietimas, mokslas □ Kultūra □ Transportas, pervežimai □ Valstybinės institucijos □ Žemės ūkis □ Kita_____________ |
Galima veikla |
□ Nėra pageidavimų (nežino) □ Fizinis darbas □ Darbas su įrenginiais □ Darbas su žmonėmis □ Vairavimas (transporto priemonės) □ Remontas, derinimas, surinkimas, montavimas □ Kruopštus darbas □ Statyba, apdaila, dažymas □ Valymas, dezinfekavimas, sandėliavimas □ Administravimas, dokumentų rengimas □ Organizavimas, planavimas □ Darbas, meninė veikla, orientavimas □ Mokymas, ugdymas □ Vadovavimas □ Apsauga □ Skaičiavimas, sąmatų sudarymas □ Muzikavimas, dainavimas, šokiai |
□ Kosmetologija, kirpimas, sušukavimas □ Slauga, rūpinimasis kitais □ Medicina □ Darbas su gyvūnais □ Sodininkystė □ Aplinkos tvarkymas □ Pirkimai □ Pardavimai □ Pakavimas □ Maisto gaminimas □ Rutininis nesudėtingas darbas □ Kita_____________ |
Kokio darbo tikrai nedirbtų (nenorėtų dirbti) |
|
|
Įmonė / kolektyvas
|
□ Mažas □ Vidutinis □ Didelis □ Nėra skirtumo |
|
Darbo aplinka |
□ Biuras □ Gamykla □ Statybos aikštelė □ Namai □ Parduotuvė □ Kita ____________ |
|
Kiek laiko sutiktų važiuoti iki darbo vietos |
□ Netoli namų (kelionei iki 10 min.) □ 10–40 min □ 40–60 min □ Daugiau nei valandą □ Darbas namuose |
|
Darbo laikas |
□ Visa darbo diena (8 val.) □ 12 valandų per dieną □ Nepilna darbo diena, darbas vakarais □ Darbas rytais □ Darbas savaitgaliais |
|
Darbo grafikas |
□ Įprasta darbo savaitė □ Darbas pamainomis □ Slenkantis grafikas □ Darbas naktimis |
|
Darbo aplinka |
□ Sėdimas darbas □ Stovimas darbas □ Darbas aukštyje □ Darbas, reikalaujantis fizinės ištvermės □ Kita ___________ |
|
Pageidaujamas darbo užmokestis |
|
19. Kokio darbo pageidautų?
_______________________________________________________________________________________
20. Kokios papildomos pagalbos prašo asmuo?
________________________________________________________________________________
21. Kita informacija (pastabos, pasiūlymai):
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
* Pasirašydami Jūs patvirtinate, kad esate tinkamai informuotas (-a), jog Jūsų asmens duomenų valdytojas yra Ukmergės rajono savivaldybės administracija (juridinio asmens kodas 188752174, adresas: Kęstučio a. 3, LT-20114 Ukmergė, tel. (8 340) 60302, el. paštas: savivaldybe@ukmerge.lt).
Duomenys tvarkomi Užimtumo didinimo programos vykdymo tikslu bei siekiant įgyvendinti Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo (Valstybės žinios, 2003, Nr. 73-3352 (su pakeitimais ir papildymais)) 25 str. 7 p., Ukmergės rajono savivaldybės Tarybos sprendimu patvirtintos Užimtumo didinimo programos, reikalavimus. Tokio duomenų tvarkymo pagrindas (-ai) – Bendrojo duomenų apsaugos reglamento 2016/679 (Oficialusis Leidinys, 2016, L 119, p. 1) 6 str. 1 d. c (teisinės prievolės vykdymas), e (įstatymuose nustatytais atvejais duomenų valdytojui pavestų viešosios valdžios funkcijų vykdymas) punktai. Jūsų duomenys bus saugomi Lietuvos Respublikos bei Ukmergės rajono savivaldybės administracijos teisės aktų nustatyta tvarka – (nurodyti saugojimo terminą) m., ir gali būti proporcingai teikiami tretiesiems asmenims, jeigu tai yra būtina teisinei prievolei įvykdyti, ir asmenims, kurie turi teisę šiuos duomenis gauti teisės aktų nustatyta tvarka. (Asmens duomenys bus pateikti: (institucijos, kuriai asmens duomenys bus pateikti, pavadinimas, teisinė forma ir kodas, adresas (gatvė, pastato Nr., pašto kodas, miestas, valstybė), telefonas, faksas, el. paštas). Teisinei prievolei įvykdyti Ukmergės rajono savivaldybės administracija tvarkys ir gaus informaciją apie asmenį, kuris siunčiamas dalyvauti Ukmergės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje, iš valstybės registrų, žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų, valstybės ir (ar) savivaldybių institucijų, įstaigų, įmonių ir organizacijų bei kitų prieinamų oficialių informacijos šaltinių.
Jūs turite teisę raštu kreiptis su prašymu susipažinti su Jūsų tvarkomais asmens duomenimis, prašyti juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, atšaukti savo sutikimą. Sutikimo atšaukimas nedaro poveikio sutikimu pagrįsto duomenų tvarkymo, atlikto iki sutikimo atšaukimo, teisėtumui.
Taip pat galite pasikonsultuoti, pateikti skundą (prašymą įgyvendinti duomenų subjekto teisę (-es)) Ukmergės rajono savivaldybės administracijai (Asmens duomenų apsaugos pareigūno mob. tel. 8 614 156 03, el. paštas: dap@ukmerge.lt) ir (ar) Lietuvos Respublikos Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L.Sapiegos g. 17, LT-10312 Vilnius, tel. (8 5) 212 7532, el. paštas: ada@ada.lt). Daugiau informacijos apie Jūsų duomenų tvarkymą rasite https://www.ukmerge.lt/asmens-duomenu-apsauga/.
Dėkojame už pasitikėjimą ir pateiktus asmens duomenis.
Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas __________________ _____________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Patvirtinu:
___________________________________________________________________________
(Asmens vardas, pavardė, parašas)*
Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelio Ukmergės rajono savivaldybėje įgyvendinimo
tvarkos aprašo
2 priedas
(Pasižadėjimo forma)
___________________________________________________________________
(asmens vardas ir pavardė, pareigos)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
20___ m. ___________________ d.
Ukmergė
Aš, ______________________________________, būdamas (-a) Užimtumo didinimo
(Vardas ir pavardė)
programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, Atvejo komandos nariu:
1. Pasižadu:
1.1. saugoti ir tik įstatymų ar kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su asmeniu susijusią informaciją, kuri man taps žinoma, dalyvaujant Atvejo komandos darbe;
1.2. man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;
2. Pareiškiu, kad man yra išaiškinta, jog konfidencialią informaciją sudaro visa su asmeniu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai.
3. Patvirtinu, kad informuosiu posėdžio dalyvius ir nusišalinsiu nuo klausimo svarstymo, jeigu negalėsiu suderinti viešųjų ir privačių interesų ir galėsiu būti šališkas (-a).
4. Esu perspėtas (-a), kad pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atsakyti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
______________ __________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą
gaunantiems asmenims modelio Ukmergės rajono savivaldybėje įgyvendinimo
tvarkos aprašo
3 priedas
(Atvejo vadybos plano forma)
______________________________________________________
(įstaigos, organizacijos pavadinimas)
ATVEJO VADYBOS PLANAS
_______________________________________
(data)
I. Pirmojo atvejo nagrinėjimo posėdžio informacija:
Posėdžio data: ....................................................................................................................................................................................................................................
Atvejį koordinuojančio nedirbančių asmenų atvejo vadybininko vardas ir pavardė, kontaktiniai duomenys (el. paštas; tel. Nr.):..................................................
...................................................................................................................................................................................................................................................................................
Dalyvaujančių atvejo nagrinėjimo posėdyje:
Atvejo komandos narių bei kitų asmenų vardai ir pavardės, pareigybių pavadinimai, kontaktiniai duomenys (el. paštas; tel. Nr.): ..............................................
............................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................................
II. Atvejo nagrinėjimo posėdžiai (pateikiami pagrindiniai rezultatai atsižvelgiant į posėdžio tikslą (-us)
Data |
Atvejo nagrinėjimo posėdžių tikslai, tematika, priimti sprendimai, sutarto kito posėdžio data, į kitą posėdį kviečiami specialistai ar kt. asmenys ir pan. |
|
Susitarimo dėl dalyvavimo savivaldybės užimtumo programoje ir Integracijos į darbo rinką plano rengimas: aptariamas asmens poreikių pagalbai vertinimas, pagalbos priemonės ir būdai, informacija apibendrinama ir nusprendžiama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio |
|
Integracijos į darbo rinką plano priežiūra: aptariami ir fiksuojami reikšmingi įvykiai nuo paskutinio atvejo nagrinėjimo posėdžio bei pokyčiai, susiję su pagalbos plane numatytų priemonių taikymu, nusprendžiama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio |
|
Integracijos į darbo rinką plano rengimas peržiūra: aptariami ir fiksuojami reikšmingi įvykiai nuo paskutinio atvejo nagrinėjimo posėdžio bei pokyčiai įgyvendinant pagalbos planą. Jei pokyčių nėra, situacija analizuojama detaliai, išsiaiškinamos priežastys, planas papildomas naujomis priemonėmis, veiksmais ir pan. |
|
Atvejo vadybos proceso užbaigimas |
III. Atvejo komandos ir kitų asmenų, dalyvaujančių atvejo nagrinėjimo posėdyje, nuomonė (pateikiama specialistų ar kitų asmenų, dalyvaujančių atvejo nagrinėjimo posėdyje (pvz., bendruomenės narių, nevyriausybinių organizacijų atstovų), nuomonė apie asmens situaciją, esamų problemų, jų priežasčių, pagalbos poreikio, pagalbos priemonių, veiksmų ir pan.)
Data |
Įstaiga / organizacija, specialisto pareigos, vardas, pavardė |
Nuomonė |
|
|
|
|
|
|
IV. Paslaugų, reikalingų sėkmingai integracijai į darbo rinką, tikslai, uždaviniai, veiksmai, priemonės (surašomi konkretūs pagalbos tikslai, uždaviniai, veiksmai, priemonės, pagalbos teikėjų ir asmens įsipareigojimai ir pan.)
Data |
Konkretus pagalbos priemonės, paslaugos tikslas, uždaviniai |
Pagalbos priemonė, paslauga |
Įsipareigojimą, priemonę, paslaugą vykdantis asmens (vardas, pavardė), specialistas (įstaiga, specialisto pareigos, vardas, pavardė) |
Įsipareigojimo, priemonės, paslaugos įgyvendinimo data |
Integracijos į darbo rinką plano priemonės, paslaugos data |
Informacija apie įsipareigojimų, priemonių, paslaugų įgyvendinimą / neįgyvendinimą / įgyvendinimą iš dalies (pildoma įgyvendinus ar peržiūrint planą) |
Pastabos, kita svarbi informacija |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Išvados ir sprendimai (esant poreikiui, surašomos išvados ir sprendimai, priimti plano peržiūros metu)
Data |
Išvados ir sprendimai |
|
pvz., įgyvendinama integracijos į darbo rinką plano priemonė neatitinka asmens poreikių, reikalinga kitokia specialisto pagalba. |
|
|
(Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas) |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
|
|
|
VI. Atvejo vadybos proceso užbaigimas (pildoma nusprendus baigti atvejo vadybos procesą)
Posėdžio, kuriame užbaigiamas atvejo vadybos procesas, data ir dalyviai: |
|
Atvejo vadybos proceso užbaigimo priežastis: |
Komentarai / Pagrindimas / Faktinė informacija / Pastabos |
1. Asmuo pasiruošęs integracijai į darbo rinką 2. Asmuo nepasiruošęs integracijai į darbo rinką |
(pateikiami įrodymai, pagrindimas) |
Asmeniui padėjo Integracijos į darbo rinką plane numatyta ir teikta pagalba |
(pateikiami įrodymai, pagrindimas, kam perduodama informacija, siūlymai ir pan.) |
Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
Atvejo komandos nariai: |
(parašas) |
(vardas ir pavardė)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Užimtumo skatinimo ir motyvavimo
paslaugų nedirbantiems ir socialinę
paramą gaunantiems asmenims modelio
Ukmergės rajono savivaldybėje
įgyvendinimo tvarkos aprašo
4 priedas
(Susitarimo forma)
SUSITARIMAS DĖL INTEGRACIJOS Į DARBO RINKĄ
20___ m. _____mėn. ___ d. Nr. _______
Ukmergė
Ukmergės rajono savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybė), atstovaujama ____________________________________________, veikiančio pagal _____________________
(atstovaujančio asmens vardas, pavardė, pareigos) (atstovavimo pagrindas)
ir Ukmergės rajono savivaldybės Užimtumo didinimo programoje, skirtoje užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui Ukmergės rajono savivaldybėje įgyvendinti (toliau – Užimtumo skatinimo ir motyvavimo programa), dalyvaujantis (-i) ___________________________________________________ (toliau – Asmuo),
(Asmens vardas, pavardė, gyvenamosios vietos adresas, kontaktiniai duomenys)
sudarė šį Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas).
I SKYRIUS
SUSITARIMO OBJEKTAS
II SKYRIUS
SUSITARIMO ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
2. Savivaldybė įsipareigoja:
2.2. koordinuoti Susitarimo įgyvendinimą ir jame numatytų skatinimo ir užimtumo paslaugų (toliau – Paslaugų) organizavimą ir teikimą Asmeniui tol, kol jis dalyvaus Užimtumo skatinimo ir motyvavimo programoje;
3. Savivaldybė turi teisę iš Asmens gauti tikslius ir teisingus duomenis, kurie būtų naudojami susisiekimui, reikalingos informacijos, susijusios su Paslaugų Asmeniui organizavimu ir teikimu, siuntimui.
4. Asmuo įsipareigoja:
4.2. bendradarbiauti su Atvejo vadybininku, teikti informaciją ir / ar dokumentus, būtinus Susitarimui vykdyti apie Asmens šeimos būklę, sveikatos būklę ir pan.;
4.3. esant poreikiui, dalyvauti Atvejo komandos susitikimuose, kuriuose nagrinėjama Asmens padėtis, priimami sprendimai dėl Paslaugų parinkimo, jų apimties, trukmės, dažnumo ir pan.;
5. Asmuo turi teisę iš Atvejo vadybininko gauti išsamią, aiškią ir lengvai prieinamą informaciją apie Paslaugas: jų teikimo laiką, vietą, trukmę, teikimo sąlygas ir pan.
III SKYRIUS
PASLAUGŲ ASMENIUI PARINKIMAS
7. Atsižvelgiant į Atvejo vadybos plane pateiktus Atvejo komandos pasiūlymus dėl Paslaugų Asmeniui parinkimo, jų apimties, eiliškumo, priimamas sprendimas Asmeniui teikti šias paslaugas:
Integracijos į darbo rinką planas |
||||
Eil. Nr. |
Paslaugų pavadinimas |
Paslaugų teikimo laikotarpis |
Paslaugų teikėjai |
Paslaugų teikimo tvarka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV SKYRIUS
ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ IR SUSITARIMO NUTRAUKIMAS
9. Susitarimas įsigalioja nuo pasirašymo dienos ir galioja tol, kol Asmuo dalyvauja Užimtumo skatinimo ir motyvavimo programoje.
10. Susitarimas gali būti pakeistas, papildytas arba nutrauktas šalių raštišku susitarimu šiais atvejais:
10.2. Atvejo vadybininko iniciatyva, jam nustačius ir (ar) gavus informaciją, kad Susitarimas nevykdomas jame nustatyta tvarka ir (ar), kad Asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai;
12. Šalys už Susitarime nurodytų įsipareigojimų nevykdymą atsako įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
13. Asmuo informuotas, kad be svarbių priežasčių atsisakius vykdyti arba neįvykdžius Susitarime numatytų įsipareigojimų, 3 mėnesiams būsto šildymo, geriamojo vandens ir karšto vandens išlaidų kompensacijos bus neskiriamos arba nutraukiamas jų teikimas, o socialinė pašalpa skiriama tik vaikams, įskaitant pilnamečius vaikus (įvaikius), kai jie mokosi pagal bendrojo ugdymo programą ir laikotarpiu nuo bendrojo ugdymo programos baigimo dienos iki tų pačių metų rugsėjo 1 dienos, pasirenkant ar derinant jos teikimo formą (formas) (pinigais ir (ar) nepinigine forma).
V. Šalių adresai ir rekvizitai
Ukmergės rajono Savivaldybės administracija |
Paslaugų gavėjas |
___________________________________ (Adresas, Tel. Nr., El. paštas) |
_________________________________ (Vardas, pavardė, parašas) |
__________________________________ (Pareigos) |
|
A. V.
________________________________ (Vardas, pavardė, parašas) |
|