VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS DIREKTORIAUS 2009 M. SPALIO 1 D. ĮSAKYMO NR. 1–141 „DĖL ASMENŲ PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO IR JŲ APTARNAVIMO VALSTYBINĖJE VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2014 m. sausio 2 d. Nr. 1–5
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“,
p a k e i č i u Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus 2009 m. spalio 1 d. įsakymu Nr. 1–141 patvirtintų Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje taisyklių 12, 25, 37, 40, 53 punktus ir 54 punkto pirmąją pastraipą ir juos išdėstau taip:
„12. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Dokumentų valdymo ir asmenų aptarnavimo skyrius Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos patalpose esančioje skelbimų lentoje ir Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos vyriausiasis specialistas (atstovas viešiesiems ryšiams) Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto portale skelbia valstybės tarnautojo(-ų) ar darbuotojo(-ų), atsakingo (-ų) už asmenų aptarnavimą, pareigas, vardą ir pavardę, darbo laiką, telefono numerį, kitą reikiamą informaciją.“
„25. Raštu pateiktų prašymų registravimą ir jų perdavimą Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus rezoliucijoje nurodytam Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos valstybės tarnautojui ar darbuotojui atlieka Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Dokumentų valdymo ir asmenų aptarnavimo skyrius.“
„37. Atvykusius į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą asmenis aptarnauja Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus paskirti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Dokumentų valdymo ir asmenų aptarnavimo skyriaus valstybės tarnautojas(-ai) ar darbuotojas(-ai), atsakingas(-i) už asmenų priėmimą jiems atvykus į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą bei aptarnavimą telefonu.“
„40. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Dokumentų valdymo ir asmenų aptarnavimo skyrius į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą atvykusius asmenis, jeigu reikalinga išsamesnė konsultacija, gali nukreipti į kitus Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos struktūrinius padalinius.“
„53. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Dokumentų valdymo ir asmenų aptarnavimo skyriuje visiems matomoje vietoje turi būti padėta asmenų pageidavimų, pasiūlymų ir pastabų knyga – kad aptarnaujami asmenys galėtų raštu pareikšti savo nuomonę apie aptarnavimo kokybę, išdėstyti pageidavimus ir siūlymus.“
„54. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Dokumentų valdymo ir asmenų aptarnavimo skyriaus įgaliotas valstybės tarnautojas(-ai) ar darbuotojas(-ai) reguliariai nagrinėja piliečių ir kitų asmenų pageidavimų, pasiūlymų ir pastabų knygos įrašus, ne rečiau kaip kartą per metus pasirinktinai organizuoja anoniminę asmenų apklausą, kad sužinotų:“