VILKAVIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VILKAVIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS RELIGINIŲ BENDRUOMENIŲ RĖMIMO PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠo PAtvirtinimo

 

2019 m. balandžio 8 d. Nr. B-ĮV-367

Vilkaviškis

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2, 4 punktais bei atsižvelgdamas į  Vilkaviškio rajono savivaldybės tarybos 2019 m. vasario 22 d. sprendimą Nr. B-TS-1332 „Dėl Vilkaviškio rajono savivaldybės 2019–2021 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“:

1.       T v i r t i n u Vilkaviškio rajono savivaldybės religinių bendruomenių rėmimo projektų finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2.       Pripažįstu netekusiu galios Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus  2018 m. kovo 23 d. įsakymą Nr. B-ĮV-307 „Dėl Vilkaviškio rajono savivaldybės religinių bendruomenių rėmimo projektų finansavimo tvarkos aprašo“.

Šis įsakymas per vieną mėnesį nuo įsigaliojimo dienos gali būti skundžiamas Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams (adresu: A. Mickevičiaus g. 8A, Kaunas) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                               Vitas Gavėnas

 

PATVIRTINTA

Vilkaviškio rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2019 m. balandžio 8 d.

įsakymu Nr. B-ĮV-367

 

 

VILKAVIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS RELIGINIŲ BENDRUOMENIŲ RĖMIMO PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vilkaviškio rajono savivaldybės religinių bendruomenių rėmimo projektų (toliau – projektai) finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Vilkaviškio rajono savivaldybės biudžeto lėšų skyrimo pagal Lietuvos Respublikos religinių bendruomenių ir bendrijų įstatymą registruotoms tradicinėms religinėms bendruomenėms, veikiančioms Vilkaviškio rajono teritorijoje, konkurso būdu tvarką – reikalavimus rėmimo projektams ir finansuojamas projektų vykdymo išlaidas, reikalavimus projektų paraiškoms ir jų teikimą, paraiškų vertinimą, Savivaldybės biudžeto lėšų skyrimą, projektų įgyvendinimo kontrolę ir atskaitomybę. Aprašu įgyvendinama Vilkaviškio rajono savivaldybės 2019–2021 metų strateginio veiklos plano 1 strateginio tikslo „Didinti viešųjų teritorijų patrauklumą gyventojams ir verslui, gerinti kaimo vietovių gyvenimo kokybę bei remti nevyriausybines organizacijas“ 4 programos tikslo „Didinti visuomenės aktyvumą bei užimtumą“ 1 uždavinio „Sudaryti palankias sąlygas nevyriausybinių organizacijų veiklai“ 4.4.1.2. priemonė „Religinių bendrijų rėmimas“.

2. Priemonės įgyvendinimo tikslas – skirti Savivaldybės biudžeto lėšų pagal Lietuvos Respublikos religinių bendruomenių ir bendrijų įstatymą registruotoms tradicinėms religinėms bendruomenėms, veikiančioms Vilkaviškio rajone, prisidėti prie krašto kultūrinio paveldo dalies, priklausančios religinėms bendruomenėms, išsaugojimo, remti religinių bendruomenių veiklą vietos bendruomenėje.

3. Savivaldybės administracija šiame Apraše nustatyta tvarka skelbia konkursą religinių bendruomenių rėmimo projektams finansuoti (toliau – konkursas). Savivaldybės administracijos direktorius nustato projektų vertinimo kriterijus, tvirtina projektų sąrašą ir jiems įgyvendinti skirtas lėšas.

 

II SKYRIUS

TIKSLAI, UŽDAVINIAI IR PRIORITETAI

 

4. Projektų finansavimo tikslai:

4.1. prisidėti prie Savivaldybės kultūros paveldo, priklausančio religinėms bendruomenėms, išsaugojimo skiriant tradicinėms religinėms bendruomenėms Savivaldybės biudžeto lėšas remonto, pastatų inventorizavimo, bažnytinio inventoriaus remonto, vidaus patalpų tvarkymo darbams atlikti bei organizuojamų jubiliejinių renginių rėmimui;

4.2. atnaujinti kultūrinio turizmo požiūriu patrauklius architektūros ar kraštovaizdžio vertę turinčius krašto objektus.

5. Projektų finansavimo uždaviniai:

5.1. ugdyti visuomenės bendrąją kultūrą, etnokultūros puoselėjimą, kraštovaizdžio, nekilnojamų kultūros vertybių apsaugą;

5.2. skatinti religines bendruomenes spręsti bendruomenės socialines, kultūrines, dorovines problemas;

5.3. iš dalies finansuoti Vilkaviškio rajono savivaldybės teritorijoje esančių religinėms bendruomenėms priklausančių pastatų, patalpų remonto darbus ir šių pastatų, patalpų pritaikymą bendruomenės poreikiams, taip pat bažnytinio inventoriaus remontą, jubiliejinių renginių organizavimą;

5.4. bendradarbiauti su religinėmis bendruomenėmis saugojant bažnytinį meną, didinti bendruomenės socialines, ekonomines, kultūrines galimybes;

5.5. remti moralines vertybes puoselėjančią, švietėjišką religinių bendruomenių veiklą.

6. Prioritetai teikiami pareiškėjams, kurie per pastaruosius vienerius metus nebuvo gavę Vilkaviškio rajono savivaldybės biudžeto lėšų pagal šį Aprašą.

 

III SKYRIUS

PARAIŠKŲ TEIKIMAS IR VERTINIMAS

 

7. Religinių bendruomenių rėmimo projektus (toliau tekste – Projektai) konkursui gali teikti Vilkaviškio rajono savivaldybės teritorijoje veikiančios ir juridinį statusą turinčios religinės bendruomenės.

8. Šiuos projektus administruoja asignavimų valdytojas – Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos direktorius.

9. Projektų finansavimo lėšos skiriamos:

9.1. iš dalies finansuoti Vilkaviškio rajono savivaldybės teritorijoje esančių religinėms bendruomenėms priklausančių pastatų, patalpų einamuosius ir kapitalinius remonto darbus ir šių pastatų, patalpų pritaikymą bendruomenės poreikiams, bažnytinio inventoriaus remontui, aplinkos tvarkymo darbams;

9.2. jubiliejinių renginių organizavimui;

9.3. pastatų, daiktų, išsaugojimo darbai: tyrimai, remontas, avarinės grėsmės pašalinimas, konservavimas, pritaikymas, restauravimas, atkūrimas, šių darbų projektavimas.

10. Projektų finansavimo lėšos neskiriamos:

10.1. panaudoti kitiems projektams vykdyti (ne pagal Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nustatytą paskirtį);

10.2. jei ankstesniems projektams iš Savivaldybės finansavimą gavusi religinė bendruomenė neatsiskaitė už lėšų panaudojimą numatyta tvarka arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos panaudotos ne pagal tikslinę jų paskirtį;

10.3. pareiškėjas paraiškoje, papildomuose dokumentuose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;

10.4. ilgalaikiam turtui įsigyti;

10.5. naujai statomiems pastatams finansuoti;

10.6. įsiskolinimams dengti.

11. Patvirtinus Vilkaviškio rajono savivaldybės biudžetą, Aprašo 7 punkte nurodytiems projektams lėšoms skirti skelbiamas konkursas. Informacija apie konkursą skelbiama vietinėje spaudoje ir Savivaldybės interneto puslapyje, nurodant prašymų priėmimo terminą.

12. Projektų pareiškėjai pateikia:

12.1 tiksliai ir išsamiai užpildytą paraišką. Projekto paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu, lietuvių kalba, išspausdinta ir kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegta, sunumeruota, patvirtinta paraiškos teikėjo ar jo įgalioto asmens;

12.2. registracijos pažymėjimo kopiją;

12.3. išlaidas patvirtinančius dokumentus (kopijas), pateikus prašymą pagal Aprašo 9 punktą;

12.4. leidimą / sutikimą iš Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos, Marijampolės teritorinis padalinio, planuojamiems darbams atlikti (jeigu tvarkoma teritorija / objektas yra kultūros paveldo objektas).

12.5. patalpų nuosavybę patvirtinančius dokumentus (jeigu planuojama remontuoti ūkio būdu).

13. Projekto teikėjas gali pateikti ne daugiau kaip vieną paraišką;

14. Tuo atveju, kai projekto teikėjų, atitinkančių reikalavimus, bendra prašoma lėšų suma projektams finansuoti bus didesnė nei Savivaldybės biudžete skirta suma religinių bendruomenių rėmimui, projektų teikėjams projektų įgyvendinimui numatytos lėšos bus atitinkamai mažinamos pagal surinktą balų skaičių.

15. Vilkaviškio rajono religinių bendruomenių rėmimo projektų finansavimo vertinimo komisija (toliau – Komisija) turi teisę pareikalauti iš projektų teikėjų, kurių dokumentai vertinami, papildomos informacijos, susijusios su projekto svarstymu. Komisijai pareikalavus papildomos informacijos, projekto teikėjas per Komisijos nustatytą terminą privalo papildomą informaciją pateikti Investicijų ir strateginio planavimo skyriui (toliau – Skyriui). Nepateikus prašomos informacijos, klausimas nesvarstomas.

16. Pareiškėjas, atlikdamas pirkimus, privalo vadovautis LR viešųjų pirkimų įstatymu. Jei pareiškėjas yra neperkančioji organizacija, atlikdamas pirkimus turi vadovautis Neperkančiųjų organizacijų taisyklėmis, kurias patvirtina organizacijos viduje.

17. Religinių bendruomenių užpildytos paraiškos (Aprašo priedas Nr. 1) pateikiamos Savivaldybės administracijos Skyriui..

18. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaroma Komisija iš 5 narių, kuri organizuoja projektų paraiškų atranką, iš 2 Mero potvarkiu deleguotų Savivaldybės tarybos narių (jų sutikimu) ir 3 Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų bei darbuotojų.

19. Projektų vertinimo komisijos pagrindinė veiklos forma – posėdžiai. Kiekvienas komisijos posėdis yra protokoluojamas.

20. Komisijos posėdžiai yra teisėti, jeigu juose dalyvauja daugiau kaip pusė komisijos narių.

21. Komisija sprendimus priima paprasta jos narių balsų dauguma, o balsams pasiskirsčius po lygiai sprendimą lemia pirmininko balsas.

22. Komisijos nariai neturi teisės svarstyti ir balsuoti už projektus tų organizacijų, kurių veikloje jie dalyvauja.

23. Komisijos sprendimus pasirašo komisijos pirmininkas ir sekretorius.

24. Projektų vertinimo komisijos pirmininkas sušaukia projektų vertinimo komisijos posėdžius, jiems pirmininkauja ir pasirašo protokolus, referuoja apie komisijos priimtą teikimą dėl projektų lėšų, atstovauja komisijai posėdžiuose.

25. Kiekvienas Projektas įvertinamas balais (aukščiausias galimas įvertinimas yra 10 balų). Vertinimas atliekamas pildant projekto vertinimo anketą (Aprašo priedas Nr. 2) ir Projektui skiriant balus pagal nustatytus vertinimo kriterijus. Finansuojami projektai surinkę 5–10 balų. Sprendimą dėl Projektų finansavimo Komisija įformina protokolu.

26. Nepateikus Aprašo 14 punkte nurodytų dokumentų arba juos pateikus po konkurso skelbime nustatytos datos, paraiškos nesvarstomos.

27. Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į komisijos protokolą, įsakymu skiria lėšas.

28. Gavęs informaciją, kad projektas bus finansuojamas, pareiškėjas per 10 darbo dienų Savivaldybės administracijos direktoriui privalo pateikti detalizuotą projekto sąmatą (sutarties priedas Nr. 1).

29. Savivaldybės administracijos direktorius pasirašo savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį (toliau – sutartis) (Aprašo priedas Nr. 3) su lėšų gavėjais (projektų vykdytojais).

 

IV SKYRIUS

ATSISKAITYMAS IR KONTROLĖ

 

30. Atsiskaitymas reglamentuojamas Savivaldybės administracijos direktoriaus ir lėšų gavėjo sudarytoje sutartyje.

31. Už projektų lėšų tikslingą panaudojimą atsako lėšų gavėjas.

32. Numatomos nepanaudoti projektų lėšos turi būti grąžintos į sutartyje nurodytą sąskaitą iki einamųjų metų lapkričio 30 d.

32. Išaiškėjus, kad projektų lėšos buvo panaudotos ne pagal paskirtį, lėšų gavėjas privalo lėšas grąžinti į sutartyje nurodytą sąskaitą.

33. Ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

__________________________

 

Vilkaviškio rajono savivaldybės

religinių bendruomenių rėmimo

projektų finansavimo tvarkos aprašo

1  priedas

 

 

Gauta  _____________________________  Paraiškos reg. Nr. ____________________ 

 

 

VILKAVIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ RĖMIMO PROGRAMOS KONKURSO PARAIŠKA – PROJEKTAS

 

I.          INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ

 

Pareiškėjo teisinė forma

 

 

Pareiškėjo rekvizitai

Pareiškėjo pavadinimas

 

 

Kodas

 

Adresas

 

 

Pašto indeksas

 

Vadovo vardas, pavardė, pareigos

 

Tel.

 

Faksas

 

El. p. adresas

 

Banko pavadinimas

 

 

Banko kodas

 

Sąskaitos Nr.

 

 

II. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ

 

Projekto pavadinimas

 

 

Projekto veikla

 

 

Visa projektui įgyvendinti reikalinga suma (Eur)

 

Prašoma paramos suma (Eur)

 

 

Projekto įgyvendinimo vieta

 

 

Projekto pradžia

 

Projekto pabaiga

 

 

 

III. INFORMACIJA APIE PROJEKTO ORGANIZATORIUS

 

Projekto vadovo vardas, pavardė

 

Projekto vadovo patirtis įgyvendinant projektus

 

Adresas

 

Telefonas

 

El. paštas

 

 

Projekto finansininko vardas, pavardė

 

Adresas

 

Telefonas

 

El. paštas

 

 

IV. PROJEKTO SANTRAUKA

 

Trumpas projekto poreikio pagrindimas

(problemos, kurias padės išspręsti projektas)

Trumpai paaiškinama: kam reikalingas projektas, ko siekiama projektu, kokia bus jo nauda, kokie bus jo rezultatai ir kam jie aktualūs; kaip pareiškėjas susijęs su projektu ir kodėl būtent jis teikia paramos paraišką;  kaip išsiaiškintas projekto poreikis; vieta, kurioje bus įgyvendinamas projektas; kokie projekto parengimo darbai jau atlikti.

 

 

Projekto tikslai ir uždaviniai

Nurodomas projekto tikslas, t. y., ko norima pasiekti įgyvendinant projektą. Projekto tikslas turi būti konkretus ir pasiekiamas. Nurodydami projekto uždavinius, pateikite, kokių priemonių ir veiksmų planuojate imtis, kad pasiektumėte projekto tikslą. Atkreipkite dėmesį, kad projekto uždaviniai turi būti susiję su tikslu ir būtini jam pasiekti.

 

Projekto veiklos aprašymas

Aprašoma ir pagrindžiama planuojamo projekto įgyvendinimo seka ir terminai, t. y., kokios veiklos ir kokiais etapais bus vykdomos (veiklos turi būti tarpusavyje susijusios ir būtinos projekto tikslui pasiekti) bei kas už jas bus atsakingas.

 

Projekto tikslinė grupė ir projekto dalyviai

 

 

 

 

 

Nurodoma, kam skirtas projektas, kas bus jo dalyviai. Konkrečiai įvardijama, kas yra projekto tikslinė grupė, suinteresuoti asmenys ir kokia projekto įtaka numatoma kiekvienai asmenų grupei.

Laukiami rezultatai

Aprašoma, kokių rezultatų tikimasi įgyvendinus projektą.

 

 

Projekto viešinimas

Pateikiama informacija apie projekto viešinimą.

 

 

 

 

V. PROJEKTO FINANSAVIMO ŠALTINIAI

 

Finansavimo šaltinio

pavadinimas

Suma (Eur)

Prašomos Savivaldybės paramos lėšos

 

 

Iš viso

 

 

Kitos paramos formos

 

 

 

 

VI. DETALI PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATA

 

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Mato vnt.

Kaina

Kiekis

Suma (Eur)

Prašoma suma (Eur)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BENDRA SUMA:

 

 

 

VII. KOKIEMS FONDAMS AR PROGRAMOMS PATEIKTOS PARAIŠKOS, SUSIJUSIOS SU ŠIUO PROJEKTU    (pildoma, jei prašoma kofinansavimo ne daugiau kaip 10 proc.):

Fondas, programa

Gauta, laukiama atsakymo

Paramos suma, Eur

 

 

 

 

 

 

 

VIII. PRIEDAI PRIE PARAIŠKOS

Eil.
Nr.

Dokumento pavadinimas

Pažymėti

1.

Juridinio asmens registravimo pažymėjimo kopija

2.

Juridinio asmens steigimo dokumentų (pvz., įstatai, nuostatai, statutas) kopija

3.

Bendradarbiavimo su kita organizacija ar jaunimo grupe sutarties kopija, patvirtinta organizacijos antspaudu ir vadovo parašu

4.

Išlaidas patvirtinantys dokumentai

4.

Patalpų nuosavybę patvirtinantys dokumentai

5.

Kiti pareiškėjo pageidavimu pateikiami dokumentai

6.

Leidimas / sutikimas iš Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos, Marijampolės teritorinis padalinio, planuojamiems darbams atlikti (jeigu tvarkoma teritorija / objektas yra kultūros paveldo objektas)

 

IX. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

- šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga;

- prašoma savivaldybės parama yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga suma;

- nesu pažeidęs jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų;

- projekto įgyvendinimo sąmatoje numatytos išlaidos tuo pačiu metu nefinansuojamos iš kitų nacionalinių ir ES programų;

- man nėra iškelta byla dėl bankroto, nesu likviduojamas;

- man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas;

- paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją);

- sutinku, kad informacija apie mano pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, paraiškos registracijos numerį ir prašomą bei suteiktą paramos sumą, būtų skelbiama paramą administruojančių institucijų interneto svetainėse.

 

Pareiškėjo pavadinimas, adresas

 

 

Pareiškėjo atstovo vardas, pavardė, pareigos, parašas

 

 

Data, vieta

 

 

(Pareiškėjo atstovo pareigos)             (Parašas)                            (Vardas, pavardė)

A.V.

 

Vilkaviškio rajono savivaldybės

religinių bendruomenių rėmimo

projektų finansavimo tvarkos aprašo

2  priedas

 

 

 

 

 

(projekto teikėjo pavadinimas, kodas, adresas, telefonas)

 

 

__________________________________________________________________________

(projekto pavadinimas )

 

PROJEKTŲ VERTINIMAS

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Balų ribos

Skirtų balų skaičius

1.

Projekto atitiktis Apraše nurodytiems tikslams, uždaviniams ir prioritetams:

- visiškai atitinka

- iš dalies atitinka

- neatitinka

3

 

 

3

1–2

0

 

2.

Sprendžiamos problemos

- aiškiai įvardytos, aktualios ir turi poveikį

- aktualumas ir naudingumas abejotinas

- neaktualios

4

 

3–4

1–2

0

 

3.

Reikalingų lėšų pagrindimas

- lėšos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos, atsižvelgiant į vidutines kainas

- lėšų pagrindimas abejotinas

1

 

1

 

0

 

4.

Kiti finansavimo šaltiniai

- papildomai lėšos gaunamos iš ES fondų ir programų

- skiriama iki 30 procentų reikalingų lėšų

- kitų finansavimo šaltinių nenumatyta

2

 

2

 

1

0

 

Bendra balų suma

10

 

 

 

Projekto veiklos (darbai), kurių siūloma nefinansuoti

 

Komisijos nario išvada

(projektą finansuoti/nefinansuoti)

 

 

Projekto įvertinimas __________ balų

 

 

Komisijos narys ____________ _____________________

(parašas) (vardas ir pavardė)

_______________

(data)       

__________________________

 

Vilkaviškio rajono savivaldybės

religinių bendruomenių rėmimo

projektų finansavimo tvarkos aprašo

3  priedas

 

 

SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS

 

20 __ m. _________ ___d. Nr. _____

Vilkaviškis

 

1. SUTARTIES ŠALYS

 

Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija (toliau sutartyje – Savivaldybės administracija), atstovaujama Administracijos direktoriaus _______________________________________________________________________,veikiančio

pagal_________________________________________________________________________, ir

_____________________________ (toliau sutartyje – Lėšų gavėjas), atstovaujamas ________________________________, veikiančio pagal ________________________________,

atsižvelgdami į Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 20__________ įsakymą Nr. _____ „Dėl ______________            “, sudarė šią Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį (toliau – sutartis).

 

2. SUTARTIES OBJEKTAS

 

2.1. Šia sutartimi nustatomos Lėšų gavėjo projekto __________________________ (toliau – projektas) įgyvendinimui Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 20___ m. ____________ d. įsakymu Nr. ___ skirtų Savivaldybės biudžeto lėšų (toliau – lėšos) pervedimo Lėšų gavėjui, išlaidų, numatytų sąmatoje (Sutarties priedas Nr. 1), finansavimo ir atsiskaitymo už jų panaudojimą sąlygos. 

2.2. Lėšų naudojimo tikslinė paskirtis – Lėšų gavėjo projekto išlaidų, numatytų sąmatoje (Sutarties priedas Nr. 1), finansavimas.

2.3. Veiklos, kuriai finansuoti skiriamos Savivaldybės biudžeto lėšos, vertinimo kriterijai:

2.3.1. Lėšų gavėjo iki ___________ atliktos projekte nurodytos iš Vilkaviškio rajono savivaldybės biudžeto finansuojamos priemonės.

 

3. SUTARTIES SUMA

 

3.1. Sutarties suma – ___________ Eur (__________________________ eurų).

 

4. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

4.1. Savivaldybės administracija įsipareigoja:

4.1.1. pervesti lėšas pagal Biudžeto išlaidų sąmatoje numatytą paskirstymą ketvirčiais į Lėšų gavėjo nurodytą sąskaitą;

4.1.2. teikti Lėšų gavėjui metodinę paramą klausimais, susijusiais su projekto vykdymu ir jo apskaitos tvarkymu.

4.2. Savivaldybės administracija turi teisę:

4.2.1. reikalauti, kad lėšų gavėjas pateiktų savivaldybei dokumentus, susijusius su sutarties vykdymu;

4.2.2. kontroliuoti pagal šią sutartį skirtų lėšų tikslinį panaudojimą;

4.2.3. tikslinti prie šios sutarties pridedamą sąmatą;

4.2.4. reikalauti grąžinti į Savivaldybės sąskaitą pagal šią sutartį lėšų gavėjui pervestą lėšų sumą, jeigu lėšų gavėjas lėšas naudoja ne pagal paskirtį arba laiku nepateikia Savivaldybei 4.3.2.1. punkte nurodytų dokumentų.

4.3. Lėšų gavėjas įsipareigoja:

4.3.1. naudoti lėšas, skirtas projekto įgyvendinimui, ekonomiškai, tinkamai ir tik pagal jų tikslinę paskirtį, nurodytą sutarties 2.2 punkte;

4.3.2. atsiskaityti Savivaldybės administracijai už veiklą, kuriai finansuoti skiriamos biudžeto lėšos, už jos vertinimo kriterijų įvykdymą ir biudžeto lėšų panaudojimą, pateikiant ataskaitas:

4.3.2.1. ne vėliau kaip per 5 dienas pasibaigus ketvirčiui, Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui pateikti ketvirtinę projekto biudžeto išlaidų įvykdymo ataskaitą (Sutarties priedas Nr. 2) ir buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą patvirtintas kopijas, suvestinę (Sutarties priedas Nr. 3);

4.3.2.2. Savivaldybės administracijos Investicijų ir strateginio planavimo skyriui iki 20_____ m. lapkričio 30 d. pateikti metinę projekto įvykdymo ataskaitą (Aprašo priedas Nr. 4);

4.3.3. esant reikalavimui, pateikti visą su lėšų panaudojimu susijusią dokumentaciją Savivaldybės administracijai;

4.3.4. projektui skirtas ir nepanaudotas lėšas grąžinti į Savivaldybės administracijos nurodytą sąskaitą ne vėliau kaip iki 20____ m. lapkričio 30 d.;

4.4. Lėšų gavėjas turi teisę:

4.4.1. per einamąjį ketvirtį nepanaudotas lėšas naudoti kito ketvirčio toms pačioms išlaidoms pagal išlaidų ekonominės klasifikacijos kodus, kaip numatyta Išlaidų sąmatoje;

4.4.2. teikti motyvuotą prašymą dėl programos lėšų perskirstymo 2 egzempliorius (sutarties priedas Nr. 4).

5. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

 

5.1. Savivaldybės administracija atsako už tai, kad sutarties 3.1 punkte nurodyta lėšų suma būtų pervesta į Lėšų gavėjo sąskaitą šalių suderintais terminais.

5.2. Lėšų gavėjas:

5.2.1. atsako už lėšų panaudojimą ne pagal sutartyje nurodytą tikslinę paskirtį;

5.2.2. nustačius, kad sutartyje nurodytos lėšos panaudotos ne pagal paskirtį, jos grąžinamos Savivaldybės administracijai per 10 kalendorinių dienų po pareikalavimo;

5.2.3. jeigu nevykdomi ar netinkamai vykdomi sutarties 4.3 punkte išdėstyti įsipareigojimai, grąžina Savivaldybės administracijos pervestas lėšas sutarties 5.2.2 punkte nustatytais terminais.

 

6. SUTARTIES PAPILDYMO, NUTRAUKIMO TVARKA

 

6.1. Sutartis gali būti pakeista arba papildyta tik šalims susitarus, įforminus tai papildomu raštišku susitarimu, kuris yra neatsiejama sutarties dalis.        

6.2. Sutartis gali būti nutraukta:

6.2.1. lėšų gavėjui nevykdant arba netinkamai vykdant sutartinius įsipareigojimus, Savivaldybės administracijai įspėjus Lėšų gavėją raštu ne vėliau kaip prieš 14 kalendorinių dienų.

6.2.2. Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais pagrindais ir tvarka arba šalių susitarimu.

 

7. KITOS NUOSTATOS

 

7.1. Vykdydamos šią sutartį šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais. Šalių sutartyje neaptarti klausimai sprendžiami aukščiau nurodytų dokumentų nustatyta tvarka. 

7.2. Kilus ginčams, jie sprendžiami tarpusavio derybose, o jei šie būdai nepadeda pasiekti tarpusavio susitarimo – teismine tvarka.

7.3. Sutartis įsigalioja nuo pasirašymo dienos ir galioja iki sutartyje numatytų įsipareigojimų įvykdymo.

7.4. Sutartis sudaroma dviem egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią, po vieną egzempliorių kiekvienai sutarties šaliai.

 

8. PRIEDAI

 

8.1. Projekto biudžeto išlaidų sąmata (prie sutarties yra neatskiriama sutarties dalis (sutarties priedas Nr. 1).

8.2. Projekto biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaita (sutarties priedas Nr. 2).

8.3. Projekto apskaitos dokumentų, pagrindžiančių biudžeto lėšų panaudojimą, suvestinė (sutarties priedas Nr. 3).

8.4. Motyvuotas prašymas dėl programos lėšų perskirstymo (sutarties priedas Nr. 4).

 

 

9. ŠALIŲ JURIDINIAI ADRESAI IR REKVIZITAI

 

 

SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA               LĖŠŲ GAVĖJAS

Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija

Kodas 188774441

S. Nėries g. 1, LT-70147 Vilkaviškis

Tel. (8 342) 60 062

Faksas (8 342) 60 066

Sąsk. Nr. LT814010040100070041

Luminor Bank AB Lietuvos skyrius

 

 

 

 

Administracijos direktorius

 

 

 

__________________________                                        __________________________

(parašas)                                                                              (parašas)

 

A.V.                                                                                    A.V.

 

 

Sutarties Nr.

sudarytos 20____ m. _______ __  d.

1 priedas

 

 

 

2019 m. PROGRAMOS BIUDŽETO IŠLAIDŲ SĄMATA Nr.

(data)

Įstaigos pavadinimas

Lėšų šaltinis: Savivaldybės biudžetas

151

Valstybės funkcija: Religinių bendrijų rėmimas

08.04.01.02

Išlaidų ekonominė klasifikacija:   Kitiems einamiesiems tikslams

2.8.1.1.1.2

Priemonė: Religinių  bendrijų rėmimas

1.04.4.1.2

Programa: Nevyriausybinių organizacijų rėmimo, turizmo ir verslo plėtros, projektų valdymo                     

04.06.03

(Eurais ir centais)

Eil. Nr.

Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas

Sąmatos straipsnių pavadinimas

Iš viso

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

1

2.

IŠLAIDOS (2+5+22)

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

2

2.1

Darbo užmokestis ir socialinis draudimas (3+4)

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

3

2.1.1.1.1.1

Darbo užmokestis

0,00

4

2.1.2.1.1.1

Socialinio draudimo įmokos

0,00

5

2.1

Prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos (6)

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

6

2.2.1.

Prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos (7+....+21)

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

7

2.2.1.1.1.01

Mitybos išlaidos

0,00

8

2.2.1.1.1.02

Medikamentų ir medicininių paslaugų įsigijimo išlaidos

0,00

9

2.2.1.1.1.05

Ryšių įrangos ir ryšių paslaugų įsigijimo išlaidos

0,00

10

2.2.1.1.1.06

Transporto išlaikymo ir transporto paslaugų įsigijimo išlaidos

0,00

11

2.2.1.1.1.07

Aprangos ir patalynės įsigijimo bei priežiūros išlaidos

0,00

12

2.2.1.1.1.11

Komandiruočių išlaidos

0,00

13

2.2.1.1.1.12

Gyvenamųjų vietovių viešojo ūkio išlaidos

0,00

14

2.2.1.1.1.14

Materialiojo ir nematerialiojo turto nuomos išlaidos

0,00

15

2.2.1.1.1.15

Materialiojo turto paprastojo remonto prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos

0,00

16

2.2.1.1.1.16

Kvalifikacijos kėlimo išlaidos

0,00

17

2.2.1.1.1.17

Ekspertų ir konsultantų paslaugų įsigijimo išlaidos

0,00

18

2.2.1.1.1.20

Komunalinių paslaugų įsigijimo išlaidos

0,00

19

2.2.1.1.1.21

Informacinių technologijų prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos

0,00

20

2.2.1.1.1.22

Reprezentacinės išlaidos

0,00

21

2.2.1.1.1.30

Kitų prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos

0,00

22

2.7

Socialinės išmokos (pašalpos) (23)

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

23

2.7.3

Darbdavių socialinė parama (24+25)

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

24

2.7.3.1.1.1

Darbdavių socialinė parama pinigais

0,00

25

2.7.3.1.1.2

Darbdavių socialinė parama natūra

0,00

26

Iš viso (1):

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

Administracijos direktorius

.......................................

................................. A. V.

................................. A. V.

................................................

 

 

 

 

Sutarties Nr.  

sudarytos 20____ m. _______ __  d.

2 priedas

 

(ketvirtinė)

 

(įstaigos pavadinimas)

PROGRAMOS BIUDŽETO IŠLAIDŲ SĄMATOS ĮVYKDYMO 20____M.________________D. ATASKAITA

20__ m. _________ d. Nr. ___

Lėšų šaltinis: Savivaldybės biudžetas

151

Valstybės funkcija: Religinių bendrijų rėmimas

08.04.01.02

Išlaidų ekonominė klasifikacija:   Kitiems einamiesiems tikslams

2.8.1.1.1.2

Priemonė:  Religinių  bendrijų rėmimas

1.04.4.1.2

Programa:  Nevyriausybinių organizacijų rėmimo, turizmo ir verslo plėtros, projektų valdymo                       

04.06.03

(Eurais ir centais)

Eil. Nr.

Išlaidų kodas

Išlaidų pavadinimas

Asignavimų planas metams, įskaitant patikslini-mus

Asignavimų planas ataskaitiniam laikotarpiui, įskaitant patikslinimus

Gauta asignavimų per ataskaitinį laikotarpį

Gauta asignavimų nuo metų pradžios

Kasinės išlaidos

ataskaitinio laikotarpio

nuo metų pradžios

1

2.

IŠLAIDOS (2+5+22)

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

2

2.1

Darbo užmokestis ir socialinis draudimas (3+4)

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

3

2.1.1.1.1.1

Darbo užmokestis

4

2.1.2.1.1.1

Socialinio draudimo įmokos

5

2.1

Prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidoss (6)

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

6

2.2.1.

Prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos (7+....+21)

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

7

2.2.1.1.1.01

Mitybos išlaidos

8

2.2.1.1.1.02

Medikamentų ir medicininių paslaugų įsigijimo išlaidos

9

2.2.1.1.1.05

Ryšių įrangos ir ryšių paslaugų įsigijimo išlaidos

10

2.2.1.1.1.06

Transporto išlaikymo ir transporto paslaugų įsigijimo išlaidos

11

2.2.1.1.1.07

Aprangos ir patalynės įsigijimo bei priežiūros išlaidos

12

2.2.1.1.1.11

Komandiruočių išlaidos

13

2.2.1.1.1.12

Gyvenamųjų vietovių viešojo ūkio išlaidos

14

2.2.1.1.1.14

Materialiojo ir nematerialiojo turto nuomos išlaidos

15

2.2.1.1.1.15

Materialiojo turto paprastojo remonto prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos

16

2.2.1.1.1.16

Kvalifikacijos kėlimo išlaidos

17

2.2.1.1.1.17

Ekspertų ir konsultantų paslaugų įsigijimo išlaidos

18

2.2.1.1.1.20

Komunalinių paslaugų įsigijimo išlaidos

19

2.2.1.1.1.21

Informacinių technologijų prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos

20

2.2.1.1.1.22

Reprezentacinės išlaidos

21

2.2.1.1.1.30

Kitų prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos

22

2.7

Socialinės išmokos (pašalpos) (23)

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

23

2.7.3

Darbdavių socialinė parama (24+25)

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

24

2.7.3.1.1.1

Darbdavių socialinė parama pinigais

25

2.7.3.1.1.2

Darbdavių socialinė parama natūra

26

Iš viso (1):

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

(vadovo ar jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

(parašas)

(vardas, pavardė)

(vyr. finansininkas (buhalteris)

(parašas)

(vardas, pavardė)

 

 

Sutarties Nr.

sudarytos 20____ m. _______ __  d.

3 priedas

(ketvirtinė)

 

 

 

 

 

 

(Įstaigos pavadinimas)

20______ METŲ _______ KETVIRČIO BUHALTERINĖS APSKAITOS DOKUMENTŲ, PAGRINDŽIANČIŲ PROGRAMOS LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ,

S U V E S T I N Ė

(Sudarymo data)

Eil. Nr.

Biudžeto išlai-dų klasifika-cijos straipsnio kodas

Išlaidų straipsnio pavadinimas

Ūkio subjektas, surašęs buhalterinės apskaitos dokumentą

Buhalterinės apskaitos dokumentas

Ūkinės operacijos turinys

Apmokėjimo dokumento

pavadinimas

kodas

pavadinimas

data

Nr.

Nr.

data

Suma,

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Iš viso

0

(įstaigos  vadovo pareigos)                  

(parašas)

(vardas ir pavardė)

(finansininko pareigos)                                                                              

(parašas)

(vardas ir pavardė)

Rengėjas:

( Vardas, pavardė, parašas, telefono Nr., el. pašto adresas)

 

 

 

Sutarties Nr.

sudarytos 20____ m. _______ __  d.

4 priedas

 

(įstaigos pavadinimas)

MOTYVUOTAS PRAŠYMAS DĖL  PROGRAMOS LĖŠŲ PERSKIRSTYMO Nr.

(data)

Lėšų šaltinis: Savivaldybės biudžetas

151

Valstybės funkcija: Religinių bendrijų rėmimas

08.04.01.02

Išlaidų ekonominė klasifikacija:    Kitiems einamiesiems tikslams

2.8.1.1.1.2

Priemonė: Religinių bendrijų rėmimas

1.04.4.1.2

Programa:  Nevyriausybinių organizacijų rėmimo, turizmo ir verslo plėtros, projektų valdymo                       

04.06.03

Prašome leisti perskirstyti lėšas:

(nurodoma priežastis)

Išlaidų ekonominė klasifikacija

Išlaidų pavadinimas

Iš viso

Iš jų ketvirčiais

I

II

III

IV

2.1.1.1.1.1.

Darbo užmokestis pinigais

0

2.1.2.1.1.1.

Socialinio draudimo įmokos

0

2.2.1.1.1.01

Mitybos išlaidos

0

2.2.1.1.1.02

Medikamentų ir medicininių paslaugų įsigijimo išlaidos

0

2.2.1.1.1.05

Ryšių įrangos ir ryšių paslaugų įsigijimo išlaidos

0

2.2.1.1.1.06

Transporto išlaikymo ir transporto paslaugų įsigijimo išlaidos

0

2.2.1.1.1.07

Aprangos ir patalynės įsigijimo bei priežiūros išlaidos

0

2.2.1.1.1.11

Komandiruočių išlaidos

0

2.2.1.1.1.12

Gyvenamųjų vietovių viešojo ūkio išlaidos

0

2.2.1.1.1.14

Materialiojo ir nematerialiojo turto nuomos išlaidos

0

2.2.1.1.1.15

Materialiojo turto paprastojo remonto prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos

0

2.2.1.1.1.16

Kvalifikacijos kėlimo išlaidos

0

2.2.1.1.1.17

Ekspertų ir konsultantų paslaugų įsigijimo išlaidos

0

2.2.1.1.1.20

Komunalinių paslaugų įsigijimo išlaidos

0

2.2.1.1.1.21

Informacinių technologijų prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos

0

2.2.1.1.1.22

Reprezentacinės išlaidos

0

2.2.1.1.1.30

Kitų prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos

0

2.7.3.1.1.1

Darbdavių socialinė parama pinigais

0

2.7.3.1.1.2

Darbdavių socialinė parama natūra

0

Iš viso:

0

0

0

0

0

Įstaigos vadovas

(vardas, pavardė)

Vyriausias buhalteris

(vardas, pavardė)

SUDERINTA:

 

 

 

Vilkaviškio rajono savivaldybės

religinių bendruomenių rėmimo

projektų finansavimo tvarkos aprašo

4  priedas

 

_______________________________________________________________________

 

(projekto vykdytojo pavadinimas, kodas, adresas, telefonas)

 

PROJEKTO ĮVYKDYMO ATASKAITA

_____________________

(data)

 

Sutartyje nurodytas ataskaitos pateikimo terminas: _________________________

 

 

Projekto pavadinimas

 

Sutarties data ir numeris

 

Faktinis projekto nuo iki įgyvendinimo laikotarpis

 

 

 

Projekto veiklos (darbai)

Eil. Nr.

Veiklos (darbų) pavadinimas

Veiklos (darbų) įgyvendinimo data

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

 

Projekto vykdymui skirta ________________ eurų iš Vilkaviškio rajono savivaldybės biudžeto.

Panaudota _____________ eurų.

 

Išlaidų sumos atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus, nurodytus išlaidas pateisinančių dokumentų sąraše.

 

________________________            ______________               ______________________

(projekto vadovas)                                              (parašas)                                                  (vardas ir pavardė)

 

 

 

ATASKAITĄ PRIĖMĖ:

 

_____________________________________

(pareigų pavadinimas)

_________________________________________________

(parašas)

_________________________________________________

(vardas ir pavardė)

 

 

 

____________________