PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIŲ SĄRAŠO IR ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIŲ APRAŠO PATVIRTINIMO
2022 m. sausio 31 d. Nr. A1-78
Pagėgiai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 53 straipsnio 2 dalimi, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019 m. birželio 27 d. įsakymo Nr. V-757 „Dėl valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“, 20 ir 28 punktais, Valstybės (strateginiai) švietimo stebėsenos rodikliais, patvirtintais Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019 m. gegužės 22 d. įsakymu Nr. V-620 „Dėl valstybės (strateginių) švietimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo bei Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. gruodžio 27 d. įsakymu „Dėl būtinųjų savivaldybės ir mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“:
1. Tvirtinu:
2. Pripažįstu netekusiu galios Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 3 d. įsakymo Nr. A1-115 „Dėl Pagėgių savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašo, švietimo stebėsenos rodiklių ir švietimo stebėsenos rodiklių aprašo patvirtinimo“ 1 punkto 1.2 ir 1.3 papunkčius.
3. Skelbiušį įsakymą Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt.
PATVIRTINTA
Pagėgių savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. sausio 31 d. įsakymu Nr. A1-78
PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS švietimo stebėsenos rodikliŲ SĄRAŠAS
1. Pagėgių savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą sudaro Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtinti valstybės (strateginiai) švietimo stebėsenos rodikliai, būtinieji savivaldybių švietimo stebėsenos rodikliai ir Pagėgių savivaldybės švietimo sistemos būklę, skirtumų ir/ar pokyčių mastą bei svarbiausių savivaldybės švietimo tikslų įgyvendinimą atspindintys rodikliai.
2. Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai suskirstyti grupėmis pagal tai, kurį švietimo sistemos komponentą apibūdina: švietimo kontekstą, indėlį į švietimą, švietimo procesus ir švietimo rezultatus.
3. Švietimo konteksto rodikliai (parodo išorines sąlygas ir reikmes, darančias poveikį švietimo sistemos procesams):
4. Indėlio į švietimą rodikliai (parodo pastangas ir (arba) išteklius, reikalingus švietimo sistemai veikti ir tikslams pasiekti):
4.1. besimokančiųjų charakteristika:
4.1.3. vaikų skaičius ikimokyklinėse ir priešmokyklinėse grupėse bei juose dalyvaujančių 3-5 metų vaikų dalis (proc.);
4.1.6. naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių, kuriose yra ne daugiau kaip 20 mokinių, dalis (proc.);
4.2. personalo charakteristika:
4.3. materialieji ir finansiniai ištekliai:
5. Švietimo procesų rodikliai (parodo priežastiniais ryšiais susijusių švietimo sistemos pokyčių eigą):
5.1. Mokymas, mokymasis:
5.1.1. mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokyklose, dalis (proc.);
5.2. Ugdymo proceso organizavimas ir valdymas:
5.2.1. mokinių, dalyvavusių respublikinėse ir savivaldybės olimpiadose, konkursuose, parodose, festivaliuose, sportinėse varžybose ir nugalėjusiųjų santykis;
6. Švietimo rezultatų rodikliai (parodo būvį pasibaigus tam tikram švietimo proceso etapui arba švietimo sukurtą produktą):
6.1. Švietimo rezultatas:
6.1.4. pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis (lietuvių kalba, matematika) (proc.);
7. Pagėgių savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašas atnaujinamas ne dažniau kaip kartą per metus iki kovo 1 d. Rodiklių sąrašo atnaujinimą inicijuoja ir organizuoja Pagėgių savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros, sporto ir civilinės metrikacijos skyrius.
PATVIRTINTA:
Pagėgių savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. sausio 31 d. įsakymu Nr. A1-78
PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS švietimo stebėsenos rodiklių aprašaS
1. Švietimo konteksto rodikliai:
1.1. Švietimo įstaigų tinklas.
Rodiklio aprašymas |
Švietimo įstaigos rūšiuojamos pagal tipus |
Paskirtis |
Švietimo įstaigų skaičiaus kaitos stebėjimas leidžia prognozuoti ugdymo įstaigų tinklo kaitą ir planuoti lėšas švietimui |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Švietimo įstaigų skaičius pagal įstaigų tipus. |
Skaidymas |
Įstaigos tipas. Mokslo metai. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (rugsėjo 1 d. duomenimis) |
1.2. Ugdytinių skaičiaus kaita pagal švietimo įstaigų vykdomas ugdymo programas.
Rodiklio aprašymas |
Ugdytinių skaičius rūšiuojamas pagal vykdomas ugdymo programas (ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programos) |
Paskirtis |
Ugdytinių skaičiaus kaitos stebėjimas leidžia prognozuoti ugdymo įstaigų tinklo kaitą ir planuoti lėšas švietimui |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Švietimo įstaigų skaičius pagal vykdomas ugdymo programas Mokinių skaičius (Mokykla-1) |
Skaidymas |
Pagal ugdymo programas ir ugdytinių skaičių. Mokslo metai |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (rugsėjo 1 d. duomenimis) |
1.3. Gimstamumo pokyčiai.
Rodiklio aprašymas |
Pagėgių savivaldybėje gimusių vaikų skaičiaus kaita |
Paskirtis |
Gimstamumo kaitos stebėjimas leidžia prognozuoti ugdymo įstaigų tinklo kaitą ir planuoti lėšas švietimui |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Gimusių vaikų skaičius (Civilinės metrikacijos ir viešosios tvarkos skyrius) |
Skaidymas |
Gimusių vaikų skaičius per metus. Užsienyje gimusių vaikų skaičius. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (sausio 1 d. duomenimis) |
2. Indėlio į švietimą rodikliai.
2.1. Mokinių skaičiaus kaita.
Rodiklio aprašymas |
Mokinių skaičiaus kaita Pagėgių savivaldybėje |
Paskirtis |
Rodo mokinių dalyvavimo švietime mastą ir kaitą |
Skaičiavimas |
Mokinių skaičius tam tikrais metais |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinių skaičius (Mokykla-1) |
Skaidymas |
Metai |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (rugsėjo 1 d. duomenimis) |
2.2. Pirmokų skaičiaus kaita.
Rodiklio aprašymas |
Pirmokų skaičiaus kaita |
Paskirtis |
Rodiklis leidžia prognozuoti ugdymo įstaigų tinklo kaitą ir planuoti lėšas švietimui |
Skaičiavimas |
Pirmokų skaičius tam tikrais metais |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirmokų skaičius (Mokykla-1) |
Skaidymas |
Metai |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (rugsėjo 1 d. duomenimis). |
2.3. Vaikų skaičius ikimokyklinėse ir priešmokyklinėse grupėse.
Apibrėžimas |
Vaikų skaičius ikimokyklinėse ir priešmokyklinėse grupėse |
Paskirtis |
Rodiklis leidžia prognozuoti ugdymo įstaigų tinklo kaitą ir planuoti lėšas švietimui |
Skaičiavimas |
Vaikų skaičius ikimokyklinėse ir priešmokyklinėse grupėse tam tikrais metais |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Vaikų skaičius ikimokyklinėse grupėse (Ikimokyklinio ugdymo įstaigos) Vaikų skaičius priešmokyklinėse grupėse (Ikimokyklinės įstaigos, mokyklos)
|
Skaidymas |
Įstaigos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (rugsėjo 1 d. duomenimis). |
2.3.1. Ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme dalyvaujančių 3–5 metų vaikų dalis (proc.)
Rodiklio aprašymas |
Ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme dalyvaujančių 3–5 metų amžiaus vaikų dalis. |
Paskirtis |
Rodikliu vertinama ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo aprėptis savivaldybėje ir institucinio ugdymo prieinamumas. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminiai duomenų šaltiniai: Mokinių registras, Gyventojų registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta deklaruota savivaldybės teritorijoje, einamųjų metų ataskaitinę dieną ugdomų švietimo įstaigoje (U), skaičius, padaugintas iš 100 ir padalytas iš visų 3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta einamųjų metų ataskaitinę dieną deklaruota savivaldybės teritorijoje (D), skaičiaus: Ux100/D. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jo fiksavimo mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.). |
2.4. Mokinių skaičiaus vidurkis klasės komplekte.
Apibrėžimas |
Mokinių skaičiaus vidurkis klasės komplekte |
Paskirtis |
Rodo mokyklų užpildomumą, tuščių vietų finansavimą |
Skaičiavimas |
Mokinių skaičius 1-4 klasėse, 5-10 klasėse, 11-12 klasėse Komplektų skaičius |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinių skaičius (Mokykla-1) Komplektų skaičius |
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (rugsėjo 1 d. duomenimis). |
2.5. Praleistų (pateisintų, nepateisintų) pamokų skaičiaus vidurkis.
Rodiklio aprašymas |
Praleistų (pateisintų, nepateisintų) pamokų skaičiaus vidurkis, tenkantis vienam mokiniui per mokslo metus |
Paskirtis |
Šis rodiklis leidžia įvertinti mokinių mokymosi motyvaciją, netiesiogiai atskleidžia mokyklų indėlį į mokyklos nelankymo prevencinę veiklą |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinių skaičius (Mokykla-1) Praleistų (pateisintų, nepateisintų) pamokų skaičius (Mokyklų apklausa) |
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet |
2.6. Naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių, kuriose yra ne daugiau kaip 20 mokinių, dalis (proc.).
Rodiklio aprašymas |
Naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių, kuriose yra ne daugiau kaip 20 mokinių, dalis. |
Paskirtis |
Rodiklis parodo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminis duomenų šaltinis: Mokinių registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
Mokykloje naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių, kuriose yra ne daugiau kaip 20 mokinių (T) skaičius padaugintas iš 100 ir padalintas iš viso mokykloje naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių (V) skaičiaus: Tx100/V. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmė apskaičiuojama kasmet pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.). |
2.7. Naujai komplektuojamų bendrojo ugdymo mokyklų bendrosios paskirties 1 klasių komplektų, kuriuose yra ne daugiau kaip 24 mokiniai, dalis (proc.)
Rodiklio aprašymas |
Naujai komplektuojamų bendrojo ugdymo mokyklų bendrosios paskirties 1 klasių komplektų, kuriuose yra ne daugiau kaip 24 mokiniai, dalis. |
Paskirtis |
Rodiklis parodo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminis duomenų šaltinis: Mokinių registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
Bendrojo ugdymo mokykloje naujai komplektuojamų 1 klasių komplektų, kuriuose yra ne daugiau kaip 24 mokiniai (T), skaičius padaugintas iš 100 ir padalintas iš viso mokykloje naujai komplektuojamų 1 klasių komplektų (V) skaičiaus: Tx100/V. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmė apskaičiuojama kasmet pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.) |
2.8. Jaunesnių nei 50 metų bei 50 metų ir vyresnio amžiaus mokytojų skaičiaus santykis.
Rodiklio aprašymas |
Jaunesnių nei 50 metų bei 50 ir vyresnių mokytojų skaičiaus santykis. |
Paskirtis |
Rodikliu vertinamas veiksmingos ir subalansuotos pedagoginio personalo politikos įgyvendinimas savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose, pritraukiant karjerą pradedančiuosius ir išlaikant patirtį turinčiuosius mokytojus, netiesiogiai – savivaldybės mokyklų, kaip darbdavių, patrauklumas mokytojams. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminis duomenų šaltinis: Pedagogų registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
Asmenų, jaunesnių nei 50 metų, bendrojo ugdymo mokykloje, mokytojų pareigybėje, pagrindinėje darbovietėje einamųjų metų ataskaitinę dieną mokančių pagal ISCED 1–3 lygmens programas (J), skaičius padalintas iš 50 metų ar vyresnio amžiaus asmenų, šioje mokykloje mokytojų pareigybėje, pagrindinėje darbovietėje einamųjų metų ataskaitinę dieną mokančių pagal ISCED 1–3 lygmens programas (V), skaičius: J/V. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmė apskaičiuojama kasmet pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo Pedagogų registre nustatytą ataskaitinę dieną (spalio 1 d.). |
2.9. Daugiau kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą turinčių darbuotojų dalis (proc.)
Rodiklio aprašymas |
Daugiau kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą turinčių darbuotojų dalis. |
Paskirtis |
Rodiklis atskleidžia švietimo sistemos dalyvių demografines charakteristikas, rodo mokytojų kaitą, netiesiogiai – mokytojo profesijos prestižą. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminis duomenų šaltinis: Pedagogų registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
Bendrojo ugdymo mokykloje, pagrindinėje darbovietėje, pedagoginėje pareigybėje ataskaitinę dieną dirbančių asmenų, kurių pedagoginio darbo stažas yra didesnis kaip 2 metai (D), skaičius padaugintas iš 100 ir padalintas iš mokykloje, pagrindinėje darbovietėje, pedagoginėje pareigybėje ataskaitinę dieną dirbančių asmenų (V) skaičiaus: Dx100/V. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmė apskaičiuojama kasmet pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo Pedagogų registre nustatytą ataskaitinę dieną (spalio 1 d.) |
2.10. Mokytojų pasiskirstymas pagal kvalifikacines kategorijas.
Rodiklio aprašymas |
Mokytojų, turinčių vyresniojo mokytojo, metodininko, eksperto kvalifikacinę kategoriją, skaičius |
Paskirtis |
Aukštesnę kvalifikacinę kategoriją turinčių mokytojų skaičius rodo ugdymo kokybės užtikrinimo galimybes |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Atestuotų ir neatestuotų mokytojų skaičius (Mokykla-3) |
Skaidymas |
Mokyklos tipas. Kvalifikacinė kategorija |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (sausio 1 d. duomenimis) |
2.11. Mokytojų/vadovų pasiskirstymas pagal kvalifikacijai tobulinti panaudotų dienų skaičių.
Rodiklio aprašymas |
Mokytojų/vadovų pasiskirstymas pagal tai, kiek dienų per vienerius metus dalyvavo kvalifikacijos tobulinimo renginiuose: 5 ar daugiau dienų, 3 – 4 dienas, 1–2 dienas ar visai nedalyvavo |
Paskirtis |
Rodiklis rodo, kaip mokyklose dirbantys mokytojai/vadovai siekia tobulinti savo kvalifikaciją, domisi švietimo naujovėmis, rūpinasi atliekamo darbo kokybe. Netiesiogiai padeda spręsti apie kvalifikacijos tobulinimo poreikį. |
Skaičiavimas |
Mokytojų/vadovų kvalifikacijos tobulinimo dienų skaičiaus vidurkis per vienerius metus |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pedagogų, kvalifikacijos tobulinimo renginiuose per vienerius metus dalyvavusių 5 ar daugiau dienų, 3 – 4 dienas, 1–2 dienas ar visai nedalyvavusių, skaičius (mokyklų apklausa) |
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (sausio 1 d. duomenimis) |
2.12. Švietimo įstaigų, kuriose nėra nuolatinio vadovo daugiau kaip 12 mėnesių, dalis nuo bendro švietimo įstaigų skaičiaus (proc.).
Rodiklio aprašymas |
Švietimo įstaigų, kuriose nėra nuolatinio vadovo daugiau kaip 12 mėnesių, dalis nuo bendro švietimo įstaigų skaičiaus. |
Paskirtis |
Rodiklis signalizuoja apie lyderystės ir valdymo problemas švietimo įstaigose. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminis duomenų šaltinis: Pedagogų registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
Savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų, kuriose daugiau kaip 12 mėnesių nėra nuolatinio vadovo (N) skaičius, padaugintas iš 100 ir padalintas iš viso bendrojo ugdymo mokyklų (V) skaičiaus: Nx100/V. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmė apskaičiuojama kasmet pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo Pedagogų registre nustatytą ataskaitinę dieną (spalio 1 d.). |
2.13.Vieno vaiko išlaikymo kaina.
Rodiklio aprašymas |
Vidutinė mokymo lėšų (mokyklų gautų mokinio krepšelio ir aplinkos lėšų) suma, per metus skiriama vienam ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo grupių, bendrojo lavinimo mokyklų mokiniui, kuris mokosi pagal pradinio, pagrindinio arba vidurinio ugdymo programą |
Paskirtis |
Rodiklis naudojamas vertinant ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo, bendrojo lavinimo aprūpinimo lygį savivaldybėje, lyginant skirtingų ugdymo įstaigų tipų aprūpinimą savivaldybėje |
Skaičiavimas |
Biudžetiniams metams skirtos mokymo lėšos (MK ir aplinkos) ------------------------------------------------ Ugdytinių skaičius ugdymo įstaigoje |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinių, kurie mokosi pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, skaičius (Mokykla-1) Ugdymo įstaigoms tekusios mokinio krepšelio ir aplinkos lėšos (Finansų skyrius) |
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (rugsėjo 1 d./sausio 1 d. duomenimis) |
2.14. Nemokamai maitinamų mokinių skaičiaus dalis (proc.).
Rodiklio aprašymas |
Nemokamai maitinamų mokinių, besimokančių pagal bendrojo lavinimo programas, skaičius, išreikštas kaip bendro mokinių, besimokančių pagal bendrojo lavinimo programas, skaičiaus dalis (procentais) |
Paskirtis |
Nemokamai maitinamų mokinių dalis rodo valstybės paramos socialinės rizikos šeimoms mastą bei šių šeimų skaičiaus kaitą, taip pat netiesiogiai rodo, kokios sąlygos sudaromos socialinės rizikos šeimų vaikams pasinaudoti konstitucine teise mokytis ir įgyti išsilavinimą |
Skaičiavimas |
Nemokamai maitinamų mokinių, besimokančių pagal bendrojo lavinimo programas, skaičius ------------------------------------------X 100 Bendras mokinių, besimokančių pagal bendrojo lavinimo programas, skaičius |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Savivaldybės mokinių, besimokančių pagal bendrojo lavinimo programas, skaičius (Mokykla-1) Nemokamai maitinamų mokinių, besimokančių pagal bendrojo lavinimo programas, skaičius (Socialinės paramos skyrius) |
Skaidymas |
Nemokamai maitinamų mokinių skaičius (%). Mokslo metai |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (rugsėjo 1 d./spalio 1 d. duomenimis) |
2.15. Pavežamų mokinių skaičius.
Rodiklio aprašymas |
Priešmokyklinių grupių, bendrojo lavinimo mokyklų mokinių, skaičius. |
Paskirtis |
Šis rodiklis naudojamas švietimo prieinamumui įvertinti |
Skaičiavimas |
Bendras vežamų mokinių skaičius, vežami mokykliniais autobusais, visuomeniniu transportu, kitu transportu. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Vežiojamų mokinių skaičius (ŠVIS, vyriausioji ekonomistė) |
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (rugsėjo 1 d./spalio 1 d. duomenimis) |
2.16. Vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius.
Rodiklio aprašymas |
Vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose |
Paskirtis |
Rodiklis parodo efektyvaus ugdymo organizavimo galimybę, mokyklų tinklo optimalumą. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminiai duomenų šaltiniai: Mokinių registras, Pedagogų registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
Skaičiuojama bendrojo ugdymo mokyklos mokinių (M) (ISCED 1–3 lygiai)* skaičių padalinant iš mokyklos sąlyginių mokytojų pareigybių (SMP) skaičiaus: M/SMP. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Reikšmė skaičiuojama kasmet pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo registruose nustatytą ataskaitinę dieną (spalio 1 d.). |
2.17. Švietimo pagalbos specialistų, tenkančių 100 mokinių, skaičius.
Rodiklio aprašymas |
Švietimo pagalbos specialistų, tenkančių 100 mokinių, skaičius. |
Paskirtis |
Rodiklis parodo mokinių ir kitų mokyklos bendruomenės narių galimybę gauti kokybišką švietimo pagalbą. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminis duomenų šaltiniai: Mokinių registras, Pedagogų registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
Bendrojo ugdymo mokyklos mokinių (ISCED 0–3 lygiai)* (M), besimokančių ataskaitinę dieną, skaičius, padalintas iš mokyklos švietimo pagalbos specialistų (PS) etatinių vienetų skaičiaus ataskaitinę dieną: M/PS. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmė apskaičiuojama kasmet pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo Pedagogų registre ir Mokinių registre ataskaitinėmis dienomis. |
2.18. 1-8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis (proc.)
Rodiklio aprašymas |
1–8 jungtinių klasių dalis nuo bendro klasių skaičiaus |
Paskirtis |
Rodo 1-8 jungtinių klasių skaičių |
Skaičiavimas |
1-8 klasėse jungtinių klasių skaičius ---------------------------------------------- x 100 Bendras 1-8 klasių skaičius |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Bendras 1-8 klasių skaičius (1-mokykla) Jungtinių klasių skaičius (1-mokykla) |
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (rugsėjo 1 d. duomenimis) |
2.19. Klasių komplektų, kuriuose yra mažiau kaip 8 mokiniai, dalis (proc.)
Rodiklio aprašymas |
Bendrojo ugdymo mokyklų klasių komplektų, kuriuose yra mažiau kaip 8 mokiniai, dalis. |
Paskirtis |
Rodiklis parodo bendrojo ugdymo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminis duomenų šaltinis: Mokinių registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
Bendrojo ugdymo mokyklos bendrojo tipo klasių komplektų (ISCED 1–2)*, kuriuose yra mažiau kaip 8 mokiniai, skaičius ataskaitinę dieną (M), padaugintas iš 100 ir padalytas iš viso mokykloje ataskaitinę dieną esančių bendrojo tipo klasių komplektų (ISCED 1–2)* (V) skaičiaus: Mx100/V. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmė apskaičiuojama kasmet pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.). |
2.20. Mokytojų kvalifikacijai tobulinti skirtų lėšų panaudojimas (proc.).
Rodiklio aprašymas |
Mokytojų kvalifikacijai tobulinti panaudotos mokinio krepšelio lėšos (Eur), išreikštos kaip mokytojų kvalifikacijai tobulinti skirtų mokinio krepšelio lėšų (Eur) dalis (procentais) |
Paskirtis |
Rodiklis atskleidžia, kiek dėmesio mokyklos skiria mokytojų kvalifikacijai tobulinti |
Skaičiavimas |
Mokinio krepšelio lėšos, panaudotos mokytojų kvalifikacijai tobulinti ---------------------------------------------------X 100 Mokytojų kvalifikacijai tobulinti numatytos mokinio krepšelio lėšos |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinio krepšelio lėšos, konkrečiais metais panaudotos mokytojų kvalifikacijai tobulinti (Eur) (mokyklų apklausa) Pagal mokinio krepšelio metodiką konkrečiais metais mokytojų kvalifikacijai tobulinti numatytos lėšos (Eur) (mokyklų apklausa). |
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet |
2.21. Vadovėliams ir mokymo priemonėms įsigyti skirtų lėšų panaudojimas (proc.).
Rodiklio aprašymas |
Vadovėliams ir mokymo priemonėms įsigyti panaudotos mokinio krepšelio lėšos (Eur), išreikštos kaip vadovėliams ir mokymo priemonėms įsigyti skirtų mokinio krepšelio lėšų (Eur) dalis (procentais) |
Paskirtis |
Rodiklis atskleidžia, kiek dėmesio mokyklos skiria vadovėlių ir mokymo priemonių poreikio analizei ir ugdymo procesui aprūpinti |
Skaičiavimas |
Mokinio krepšelio lėšos, panaudotos vadovėliams ir mokymo priemonėms įsigyti -------------------------------------------------------------------------------- X 100 Vadovėliams ir mokymo priemonėms įsigyti numatytos mokinio krepšelio lėšos |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinio krepšelio lėšos, panaudotos vadovėliams ir mokymo priemonėms įsigyti (mokyklų apklausa) vadovėliams ir mokymo priemonėms įsigyti numatytos mokinio krepšelio lėšos (mokyklų apklausa) |
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
kasmet (gruodžio 31 d. duomenimis) |
2.22. Papildomų lėšų, tenkančių vienam ugdytiniui, pritraukimas.
Apibrėžimas |
Įstaigos, dalyvaudamos projektinėje veikloje ir pasitelkdamos įstaigos bendruomenę, pritraukia papildomų lėšų ugdymo procesui ir materialinei bazei gerinti |
Paskirtis |
Papildomų lėšų, tenkančių vienam ugdytiniui, pritraukimas rodo įstaigos iniciatyvumą ir pastangas gerinti ugdymo procesą ir materialinę bazę |
Skaičiavimas |
Pritrauktos lėšos ------------------------------- X 100 Ugdytinių skaičius |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pritrauktos lėšos (mokyklų apklausa) Ugdytinių skaičius (Mokykla-1) |
Skaidymas |
Įstaigos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (gruodžio 31 d. duomenimis) |
3. Švietimo procesų rodikliai:
3.1. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokyklose, dalis (proc.)
Rodiklio aprašymas |
Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokyklose, dalis. |
Paskirtis |
Rodiklis parodo įtraukiojo ugdymo aprėptį mokyklos ir savivaldybės lygmeniu. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminis duomenų šaltinis: Mokinių registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
Mokinių (ISCED 1–3)*, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančių dėl išskirtinių gabumų ir nepalankių aplinkos veiksnių) bendrojo ugdymo mokykloje ugdomų integruotai (t. y. ugdomų ne specialiose klasėse / grupėse) (I), skaičius einamųjų metų ataskaitinę dieną padaugintas iš 100 ir padalintas iš viso mokinių (ISCED 1–3)* (V) skaičiaus einamųjų kalendorinių metų ataskaitinę dieną: Ix100/V. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.). |
3.2. Švietimo pagalbą gaunančių mokinių dalis (proc.).
Rodiklio aprašymas |
Švietimo pagalbą gaunančių mokinių dalis. |
Paskirtis |
Rodiklis parodo savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklos pasirengimą suteikti švietimo pagalbą visiems mokiniams, kuriems tokia pagalba yra nustatyta. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminis duomenų šaltinis: Mokinių registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
Bendrojo ugdymo mokyklos mokinių (ISCED 1–3)*, kuriems suteikta švietimo pagalba (S), skaičius ataskaitinę dieną padaugintas iš 100 ir padalintas iš mokyklos mokinių (ISCED 1–3)* skaičiaus ataskaitinę dieną, kuriems tokios pagalbos poreikis nustatytas (N), skaičiaus: Sx100/N. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmė apskaičiuojama kasmet pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (rugsėjo 1 d.). |
3.3. Mokinių, dalyvavusių respublikinėse ir savivaldybės olimpiadose, konkursuose, parodose, festivaliuose, sportinėse varžybose ir nugalėjusiųjų santykis.
Apibrėžimas |
Mokinių, dalyvavusių respublikinėse ir savivaldybės olimpiadose, konkursuose, parodose, festivaliuose, sportinėse varžybose ir nugalėjusiųjų santykis |
Paskirtis |
Rodo, kaip ugdomi gabūs mokiniai |
Skaičiavimas |
Respublikinėse ir savivaldybės olimpiadose, konkursuose, parodose, festivaliuose, sportinėse varžybose, nugalėjusiųjų skaičius --------------------------------------------- X 100 Dalyvavusių mokinių skaičius |
Reikalingi duomenys ( jų šaltiniai) |
Mokinių, dalyvavusių respublikinėse ir savivaldybės olimpiadose, konkursuose, parodose, festivaliuose, sportinėse varžybose, ir nugalėjusiųjų, skaičius (Mokyklų apklausa) |
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (sausio 1 d. duomenimis) |
3.4. Neformaliojo švietimo veikloje dalyvaujančių mokinių dalis (proc.)
Rodiklio aprašymas |
Neformaliojo švietimo veikloje dalyvaujančių mokinių dalis |
Paskirtis |
Rodikliu vertinama bendrojo ugdymo mokyklų mokinių dalyvavimo neformaliojo švietimo veikloje aprėptis, netiesiogiai – savivaldybės mokyklų ir kitų švietimo teikėjų neformaliojo vaikų švietimo veiklų pasiūlos galimybės |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminis duomenų šaltinis: Mokinių registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
Bendrojo ugdymo mokyklos mokinių (ISCED 1–3)*, ataskaitinę dieną dalyvavusių NVŠ veiklose mokykloje, neformaliojo vaikų švietimo mokykloje ir kitose NVŠ veiklose už mokyklos ribų (D), skaičius, padaugintas iš 100 ir padalytas iš viso mokyklos mokinių (ISCED 1–3)* (V), skaičiaus ataskaitinę dieną: Dx100/V. Jeigu mokinys dalyvauja keliose neformaliojo vaikų švietimo veiklose, jis skaičiuojamas tik vieną kartą. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmė apskaičiuojama kasmet pagal rodiklio sudedamųjų komponentų reikšmes jų fiksavimo Mokinių registre nustatytą ataskaitinę dieną (spalio 1d.). |
3.5. Neformaliojo vaikų švietimo programų įgyvendinimo kryptys bendrojo ugdymo mokyklose.
Rodiklio aprašymas |
Valandų, skirtų neformaliojo švietimo programoms vykdyti, panaudojimas pagal programų įgyvendinimo kryptis. |
Paskirtis |
Rodiklis parodo, kaip tenkinami mokinių neformaliojo švietimo poreikiai, saviraiškos galimybės |
Skaičiavimas |
Atskiroms saviraiškos programoms skirtų valandų skaičius |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Atskiroms saviraiškos programoms skirtų valandų skaičius (mokyklų apklausa) |
Skaidymas |
Atskiroms saviraiškos programoms skirtų valandų skaičius |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (sausio 1 d. duomenimis) |
3.6. Vasaros poilsio organizavimas.
Rodiklio aprašymas |
Pagal švietimo, mokslo ir sporto ministerijos ir Pagėgių savivaldybės vasaros poilsio organizavimo konkurso nuostatus, mokyklos rašo programas, gauna finansavimą vasaros poilsiui organizuoti |
Paskirtis |
Vasaros poilsio organizavimas rodo mokyklos rūpinimąsi vaikais, kurie auga socialinę riziką patiriančiose šeimos bei jų užimtumu |
Skaičiavimas |
Mokinių, dalyvavusių vasaros stovykloje, skaičius ---------------------------------------------------- 100 Vaikai, augantys socialinę riziką patiriančiose šeimose, skaičius |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Vaikų, augančių socialinę riziką patiriančiose šeimose, skaičius (Socialinės paramos skyrius) Mokinių, dalyvavusių vasaros stovykloje, skaičius (mokyklos) |
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet |
3.7. Mokytojų, turinčių 1 arba didesnį etatą, dalis (proc.)
Rodiklio aprašymas |
Mokytojų, dirbančių pilnu etatu skaičius, išreikštas kaip visų mokyklos mokytojų skaičiaus dalis (procentais) |
Paskirtis |
Rodiklis naudojamas įvertinti mokytojų darbo krūvius |
Skaičiavimas |
Pilnu etatu dirbančių mokytojų skaičius -------------------------------------------------------------- X 100 Mokytojų skaičius |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokytojų skaičius (Mokykla-3ES)
|
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (rugsėjo 1 d. duomenimis) |
3.8. Vienam mokytojo etatiniam vienetui tenkančių besimokančiųjų skaičius.
Rodiklio aprašymas |
Mokinių skaičius, tenkantis vienam mokytojo etatui, mokslo metais |
Paskirtis |
Rodiklis naudojamas žmonių ištekliams švietimo sistemoje įvertinti |
Skaičiavimas |
Mokinių skaičius ---------------------------------- X 100 Mokytojų etatai |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinių skaičius (1- mokykla), Pedagoginių darbuotojų tarifikacijos sąrašai |
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet (rugsėjo 1 d. duomenimis) |
3.9. Pareigybės dalis, tenkanti vienam pedagoginiam darbuotojui (proc.)
Rodiklio aprašymas |
Pareigybės dalis, tenkanti vienam pedagoginiam darbuotojui. |
Paskirtis |
Rodiklis parodo mokyklos pedagoginių darbuotojų skaičiaus mokykloje pagrįstumą, netiesiogiai – pedagogų mokykloje uždirbamo atlyginimo dydį. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminis duomenų šaltinis: Pedagogų registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
Bendrojo ugdymo mokyklos visų pedagoginių darbuotojų, dirbančių einamųjų metų ataskaitinę dieną, darbo krūvių (PDK) etatiniais vienetais suma, padauginta iš 100 ir padalinta iš visų pedagogų (PDS), dirbančių einamųjų metų ataskaitinę dieną, skaičiaus: PDKx100/PDS. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmė apskaičiuojama kasmet pagal rodiklio duomenis jų fiksavimo Pedagogų registre ataskaitinę dieną (spalio 1 d.). |
4. Švietimo rezultatų rodikliai.
4.1. Brandos egzaminų išlaikymas (proc.).
Rodiklio aprašymas |
Brandos egzaminų išlaikymo (%) palyginimas |
Paskirtis |
Rodiklis parodo mokyklų brandos egzaminų rezultatus, švietimo sistemos veiksmingumą. Netiesiogiai leidžia prognozuoti mokinių ateities planus |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Brandos egzaminų rezultatai (NŠA) |
Skaidymas |
Mokyklos tipas Metai |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet |
4.2. Tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų išlaikiusių abiturientų dalis (proc.)
Rodiklio aprašymas |
Tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų išlaikiusių abiturientų dalis. |
Paskirtis |
Rodiklis parodo abiturientų mokymosi sėkmingumą, netiesiogiai – mokyklos darbo kokybę. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminis duomenų šaltinis: Mokinių registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
Bendrojo ugdymo mokyklos abiturientų, kurie einamaisiais metais baigė mokyklą ir išlaikė tris ir daugiau valstybinius brandos egzaminus skaičius (AG), padaugintas iš 100 ir padalytas iš mokyklos abiturientų, kurie einamaisiais mokslo metais baigė mokyklą ir laikė brandos egzaminus (AL) skaičiaus: AGx100/AL. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet pagal duomenis, fiksuotus oficialių VBE rezultatų paskelbimo dieną. |
4.3. Pagrindinį išsilavinimą įgijusių dalis (proc.).
Rodiklio aprašymas |
Pagrindinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius, išreikštas kaip bendro dešimtos klasės kursą išklausiusiųjų mokinių skaičiaus dalis (procentais) |
Paskirtis |
Rodiklis rodo švietimo sistemos veiksmingumą, prieinamumą ir lygių galimybių švietime užtikrinimą |
Skaičiavimas |
Pagrindinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius ------------------------------------------------------------- X 100 Bendras 10 klasės kursą išklausiusiųjų skaičius |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pagrindinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius (Mokykla-1) 10 klasės kursą išklausiusiųjų skaičius (Mokykla-1) |
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet |
4.4. Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis (lietuvių kalba, matematika) (proc.);
Rodiklio aprašymas |
Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį lietuvių kalbos, matematikos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis |
Paskirtis |
Rodiklis parodo mokinių mokymosi sėkmingumą, o netiesiogiai – savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybę. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pirminis duomenų šaltinis: Mokinių registras. Duomenys teikiami per švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS). |
Rodiklio reikšmės apskaičiavimo formulė |
Bendrojo ugdymo mokyklose lietuvių k., matematikos PUPP metu bent pagrindinį pasiekimų lygį (iki 2023 m. rugsėjo 1 d. – 6–10 balų, nuo 2023 m. rugsėjo 1 d. įsigaliojus atnaujintoms bendrosioms programoms – 7–10 balų) pasiekusių mokinių (P) skaičius, padaugintas iš 100 ir padalytas iš bendro šio dalyko PUPP dalyvavusių šių mokyklų mokinių (D) skaičiaus: Px100/D. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmė skaičiuojama kasmet pagal rodiklio reikšmes oficialių PUPP rezultatų paskelbimo dieną. |
4.5. Vidurinį išsilavinimą įgijusių dalis (proc.).
Rodiklio aprašymas |
Vidurinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius, išreikštas kaip 12 klasės programą išklausiusiųjų skaičiaus dalis (procentais) |
Paskirtis |
Rodiklis rodo švietimo sistemos efektyvumą, prieinamumą ir lygių galimybių švietime užtikrinimą |
Skaičiavimas |
Vidurinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius ----------------------------------------------------------- X 100 12 klasės programą išklausiusiųjų skaičius |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Vidurinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius (Mokykla-1) 12 klasės programą išklausiusiųjų skaičiaus (Mokykla-1) |
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet |
4.6. Mokinių, kartojančių kursą, dalis (proc.).
Rodiklio aprašymas |
Mokinių, kurie mokosi toje pačioje klasėje kaip ir praėjusiais mokslo metais, skaičius išreikštas kaip bendro mokinių skaičiaus dalis (procentais) |
Paskirtis |
Rodiklis atskleidžia, kokia dalis mokinių nepasiekia programose ir išsilavinimo standartuose apibrėžtų mokymosi pasiekimų reikalavimų, rodo kurso kartojimo išplitimą, padeda prognozuoti iškritimo iš mokyklos tikimybę |
Skaičiavimas |
Mokinių, kurie mokosi toje pačioje klasėje kaip ir praėjusiais metais, skaičius ----------------------------------------------------------------------- X 100 Bendras mokinių skaičius |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinių, kurie mokosi toje pačioje klasėje kaip ir praėjusiais mokslo metais, skaičius (Mokykla-1) Bendras mokinių skaičius (Mokykla-1) |
Skaidymas |
Mokyklos tipas |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet |
4.7. Pagal privalomojo ugdymo programas nesimokančių 6-16 metų vaikų skaičius.
Rodiklio aprašymas |
6 –16 metų vaikų, nesimokančių pagal privalomojo ugdymo programas (pradinio ir pagrindinio ugdymo programas ), skaičius mokyklose |
Paskirtis |
Šis rodiklis rodo valstybės, savivaldybės švietimo ir socialinės sistemų pajėgumą užtikrinti visų vaikų, kurių švietimas yra privalomas, ugdymą. |
Skaičiavimas |
6 –16 metų vaikų, nesimokančių pagal privalomojo ugdymo programas (pradinio ir pagrindinio ugdymo programas ), skaičius mokyklose |
Reikalingi duomenys |
6 –16 metų mokinių, kurie nesimoko pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, skaičius mokyklose (NEMIS) |
Skaidymas |
Mokyklos tipas. |
Skaičiavimo periodiškumas |
Kasmet |
*ISCED 0 — ikimokyklinis ugdymas (0-6 m.)
*ISCED 1 — pradinis ugdymas (7-10)
*ISCED 2 — pagrindinis ugdymas
*ISCED 3 — vidurinis ugdymas