PanevezioHerbas

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO TEIKĖJŲ IR JŲ PROGRAMŲ ATITIKTIES REIKALAVIMAMS VERTINIMO TVARKOS APRAŠO, PATVIRTINTO ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2015 M. RUGSĖJO 9 D. ĮSAKYMU NR. A-798(4.1E), PAKEITIMO

 

2016 m. rugpjūčio 25 d. Nr. A-894(4.1E)

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. balandžio 4 d. įsakymu Nr. V-274 „Dėl švietimo ir mokslo ministro 2016 m. sausio 5 d. įsakymo Nr. V-1 „Dėl Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“, Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2016 m. sausio 28 d. sprendimu Nr. 1-10 „Dėl Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo pakeitimo“ ir 2016 m. liepos 28 d. sprendimu Nr. 1-227 Dėl Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Savivaldybės tarybos 2015 m. rugpjūčio 27 d. sprendimu Nr. 1-229, pakeitimo“, atsižvelgdamas į darbo grupės Panevėžio miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo teikėjų ir programų atitikties reikalavimams vertinimo tvarkos aprašui pakeisti ir lėšoms, skiriamoms mokiniams ugdyti pagal neformaliojo vaikų švietimo programas, panaudoti 2016 m. rugpūčio 11 d. posėdžio protokolą,

p a k e i č i u Panevėžio miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo teikėjų ir jų programų atitikties reikalavimams vertinimo tvarkos aprašą, patvirtintą Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2015 m. rugsėjo 9 d. įsakymu Nr. A-798(4.1E), taip:

1.       Pakeičiu 1, 2 punktus, 3.1, 3.3 papunkčius, 5, 10, 11 punktus ir juos išdėstau taip:

1. Panevėžio miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo teikėjų ir jų programų atitikties reikalavimams vertinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja švietimo teikėjų, siekiančių gauti dalinį finansavimą neformaliajam vaikų švietimui iš valstybės biudžeto ir / arba Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų, ir jų parengtų neformaliojo vaikų švietimo (išskyrus ikimokyklinio, priešmokyklinio ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo) (toliau – NVŠ) programų, atitikties reikalavimams vertinimo tikslą, uždavinius, kriterijus, organizavimą ir vykdymą, vertinimo komisijos funkcijas, teises, pareigas, atsakomybę ir veiklos organizavimo tvarką.“

2. Švietimo teikėjo atitikties nustatymo ir NVŠ programų akreditavimo tikslas – užtikrinti, kad valstybės biudžeto ir / arba Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšos NVŠ būtų skirtos tik atitiktį pasitvirtinusių švietimo teikėjų patvirtintos atitikties NVŠ programoms įgyvendinti.“

3.1. nustatyti švietimo teikėjo atitiktį reikalavimams pagal Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2016 m. sausio 28 d. sprendimu Nr. 1-10 (toliau – Tvarkos aprašas), 3 priede nurodytus kriterijus;“

3.3. suteikti teisę gauti valstybės biudžeto ir / arba Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšas patvirtintai NVŠ programai įgyvendinti.“

 

5. Švietimo teikėjas, siekiantis gauti švietimo teikėjo atitikties patvirtinimą, ne vėliau kaip likus 2 savaitėms iki NVŠ veiklų pradžios Savivaldybės administracijos Švietimo skyriui (Topolių al. 12) pateikia Neformaliojo vaikų švietimo teikėjo atitikties reikalavimams nustatymo paraišką, parengtą pagal Tvarkos aprašo 2 priede nurodytą formą.“

10. Švietimo teikėjai, kurių atitiktis yra teigiamai įvertinta pagal šio Aprašo 4–6 punktų reikalavimus, turi teisę teikti vertinti neribotą skaičių NVŠ programų, užregistruotų Kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių registre (toliau – KTPRR), ir gauti valstybės biudžeto ir / arba Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšas NVŠ programoms įgyvendinti.“

11. Švietimo teikėjas, siekiantis gauti NVŠ programos atitikties patvirtinimą, ne vėliau kaip likus 2 savaitėms iki NVŠ veiklų pradžios Savivaldybės administracijos Švietimo skyriui (Topolių al. 12) pateikia Neformaliojo vaikų švietimo programos atitikties reikalavimams nustatymo paraišką, parengtą pagal Tvarkos aprašo 4 priede nurodytą formą. Švietimo teikėjas, kurio atitiktis yra teigiamai įvertinta kitoje savivaldybėje, kartu su Neformaliojo vaikų švietimo programos atitikties reikalavimams nustatymo paraiška turi pateikti ir teigiamą teikėjo atitiktį įrodantį dokumentą.“

2. Papildau 12 punktu ir jį išdėstau taip:

12. NVŠ programų prioritetinės ugdymo kryptys: techninės kūrybos, technologijų, medijų, gamtos ir ekologijos ugdymo krypčių NVŠ programos;“

3. Buvusius 12–34 punktus atitinkamai laikau 13–35 punktais.

4. Pakeičiu 33 punktą ir jį išdėstau taip:

33. Savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintos NVŠ programos skelbiamos Savivaldybės interneto svetainėje kartu su kvietimu vaikams (tėvams, globėjams, rūpintojams) registruotis į NVŠ programą.“

5. Pakeičiu 1 priedą (1 priedas).

6. Papildau 3 priedu (2 priedas).

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                         Tomas Jukna

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2016 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo

Nr. A-894(4.1E) 1 priedas

 

Panevėžio miesto savivaldybės

neformaliojo vaikų švietimo teikėjų ir jų programų atitikties reikalavimams vertinimo

tvarkos aprašo

1 priedas

 

Neformaliojo vaikų ŠVIETIMO programOS atitikties reikalavimams

VERTINIMO FORMA

 

Neformaliojo vaikų švietimo (toliau – NVŠ) programos teikėjas

NVŠ programos pavadinimas

NVŠ programos kodas Kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių registre (toliau – KTPRR)

 

 

 

 

Vertinimo kriterijus

Kriterijaus

rodiklis

Apibūdinimas

Vertinimas*

1.  NVŠ programos tikslingumas

1.1. Prioritetai

Programa atitinka Savivaldybės nustatytus prioritetus, jei tokie yra

 

1.2. Principai

Teikėjas deklaruoja, kad vykdant programą bus vadovaujamasi NVŠ principais

 

1.3. Tikslas

NVŠ programos tikslas formuluojamas aiškiai, atitinka programos visumą ir pagrindinę ugdomą kompetenciją

 

1.4. Uždaviniai

Uždaviniai konkretūs, atspindintys siekiamą rezultatą

 

Teikėjas patvirtina, kad NVŠ programos uždaviniai atitinka paraiškoje pateiktus bendruosius NVŠ programos uždavinius

 

2.  Ugdymo turinys

2.1.    Temos ir veiklos

NVŠ programos sudėtinės dalys (temos) ir jas atskleisianti veikla siejasi su NVŠ programos uždaviniais.

Veiklų pobūdis ir trukmė subalansuoti (teorija ir praktika, fizinis aktyvumas ir protinė veikla, dvasinis tobulėjimas)

 

2.2.    Metodai

Metodai atitinka numatytas ugdyti kompetencijas ir dera su NVŠ principais

 

2.3. Ugdomos kompetencijos

Įvardytos bendrosios (asmeninės, socialinės, iniciatyvumo ir kūrybingumo, komunikavimo, pažinimo, mokėjimo mokytis) kompetencijos.

Aiškiai suformuluotos dalykinės kompetencijos. Deklaruojamos kompetencijos dera su veiklų temomis ir pobūdžiu

 

3.  NVŠ programos apimtis

Intensyvumas ir bendra trukmė

NVŠ programa nuosekli, orientuota į ilgalaikį ugdymą, veiklos neepizodinės, vykdoma mažiausiai 2 pedagoginio darbo val. per savaitę, mažiausiai 8 pedagoginio darbo val. per mėnesį

 

4.  Informacija apie vaikus

4.1. Vaikų amžius

Teikėjas numato, kokiai tikslinei grupei skiriama NVŠ programa

 

4.2. Grupės dydis

Numatomas grupės dydis atitinka veiklos metodus ir tarnauja geriausiam rezultato įgyvendinimui

 

4.3. Galimybės vaikų iniciatyvai

Numatyta galimybė atsiskleisti iniciatyvai, priimti sprendimus, pasirinkti ugdymo metodus, koreguoti turinį ir pan.

 

5.  Pažangos skatinimas ir vertinimas

5.1. Pažangos skatinimas

Aprašyta, kokiais būdais vaikai bus motyvuojami dalyvauti NVŠ programoje ir siekti pažangos

 

5.2. Pažangos vertinimas (įsivertinimas)

Numatytas vaikų pažangos vertinimas, dalyvavimas įsivertinant

 

5.3. Pasiekimų paliudijimas

Numatyta, kokiais būdais bus pažymimi pasiekimai, įgytos kompetencijos ir kokiomis priemonėmis jie galės būti paliudyti

 

6.  Kokybė ir atsakomybės

6.1. NVŠ mokytojų kvalifikacija

NVŠ programą įgyvendinančių NVŠ mokytojų išsilavinimas, patirtis ir kvalifikacija tinkami sėkmingai įgyvendinti NVŠ programą

 

Teikėjas deklaruoja, kad NVŠ programą įgyvendins asmenys, kurie pagal Švietimo įstatymą turi teisę dirbti NVŠ mokytojais

 

6.2. Ugdymo(si) aplinka

Teikėjas deklaruoja, kad vaikai ugdysis sveikoje ir saugioje ugdymo(si) aplinkoje ir kad turi tinkamos įrangos ir priemonių NVŠ programai įgyvendinti

 

6.3. Kitos teikėjo atsakomybės

Teikėjas deklaruoja, kad turi lėšų NVŠ programos įgyvendinimo pradžiai ir kad vykdant NVŠ programą bus laikomasi NVŠ programos atitikties reikalavimams paraiškos formos nuostatų

 

 

 

Apibendrintas vertintojo                  Patvirtinti programą

siūlymas**                              Nepatvirtinti programos

 

Komentaras (esminės vertintojo pastabos apie programos trūkumus)

................................................................................................................................................................

* Susumavus visus kriterijaus rodiklių įvertinimus („Atitinka“ = 1, „Iš dalies atitinka“ = 0, „Neatitinka“ = -1) apskaičiuojamas bendras kriterijaus įvertinimas: >0 – „Atitinka“, 0 – „Iš dalies atitinka“, <0 – „Neatitinka“.

** Neakredituoti programos siūloma, jei bent vienas kriterijus įvertinamas „Neatitinka“ arba daugiau kaip trys kriterijai įvertinti „Iš dalies atitinka“.

 

 

__________________________

(vertintojo vardas ir pavardė)

_______________

(parašas)

 

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2016 m. rugpjūčio 25 d.

įsakymo Nr. A-894(4.1E) 2 priedas

Panevėžio miesto savivaldybės

neformaliojo vaikų švietimo teikėjų ir jų programų atitikties reikalavimams vertinimo

tvarkos aprašo

3 priedas

 

NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO TEIKĖJO ATITIKTIES REIKALAVIMAMS VERTINIMO FORMA

 

NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO TEIKĖJAS (TOLIAU – TEIKĖJAS)

 

 

Kriterijus

 

 

Rodiklis

 

 

Apibūdinimas

 

 

Vertinimas

 

1. Teisinis pagrindas

Teisė vykdyti NVŠ

Teikėjo nuostatuose, įstatuose ar kt. įrašyta švietimo veikla

Taip  Ne 

2. Administracinis pajėgumas

 

2.1. Finansinių įsipareigojimų vykdymas

Teikėjas deklaruoja, kad neturi įsiskolinimų Savivaldybei

Taip  Ne 

2.2. Finansinis pajėgumas

Teikėjas deklaruoja, kad turi pradinių lėšų NVŠ programai įgyvendinti

Taip  Ne 

3. Ugdymo kokybė

3.1. Ugdymo patirtis

Teikėjas vykdo NVŠ programas arba per pastaruosius dvejus metus yra vykdęs NVŠ programą, projektą, kitų NVŠ veiklų

Taip  Ne 

3.2. Darbuotojų kvalifikacija

Teikėjas programai įgyvendinti turi NVŠ mokytojų

Taip  Ne 

3.3. Teikėjo žinomumas

Teikėjas žinomas kaip kokybiškų NVŠ programų vykdytojas, jį gali rekomenduoti, nurodyti bendradarbiavimo ryšius NVŠ srityje bent viena institucija

Taip  Ne 

3.4. Ugdymo kokybė visuomenės vertinimu

Savivaldybėje nėra žinoma jokių pagrįstų nusiskundimų dėl NVŠ teikėjo veiklos ar vykdytų programų

Taip  Ne 

3.5. Aplinka

Teikėjas patvirtina, kad vaikai ugdysis saugioje ir sveikoje aplinkoje

Taip  Ne 

3.6. Ugdymo priemonės

Teikėjas patvirtina, kad turi įrangos ir priemonių NVŠ programai įgyvendinti

Taip  Ne 

 

 

 

 

Apibendrintas vertintojų siūlymas:

Patvirtinti teikėją                                                                Nepatvirtinti teikėjo

_________________________________

Vardas ir pavardė, parašas                                               

 

_________________________________

Vardas ir pavardė, parašas