VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS
TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL LAIKINO MOKINIŲ MOKYMO ORGANIZAVIMO NUOTOLINIU BŪDU
2020 m. kovo 25 d. Nr. 1-459
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. kovo 14 d. nutarimo Nr. 207 „Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“ 3.3 papunkčiu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. kovo 12 d. pasitarimo protokolo Nr. 12 „Dėl situacijos, susijusios su koronavirusu“ 1.3 papunkčiu, Rekomendacijomis dėl ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu, patvirtintomis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. kovo 16 d. įsakymu Nr. V-372 „Dėl Rekomendacijų dėl ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu patvirtinimo“, Vilniaus miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Pavesti visoms Vilniaus miesto savivaldybės ugdymo įstaigoms laikinai, nuo 2020 m. kovo 30 d., iki bus atnaujintas įprastas ugdymo procesas, organizuoti vaikų ugdymą pagal ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas ir mokinių mokymą pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas nuotoliniu būdu.
2. Įpareigoti ugdymo mokyklų direktorius:
2.1. užtikrinti nepertraukiamą ugdymo proceso organizavimą nuotoliniu būdu nuo 2020 m. kovo 30 d., iki bus atnaujintas įprastas ugdymo procesas;
2.2. įsivertinti realias mokyklos galimybes ir laisvai pasirinkti tokią nuotolinio ugdymosi arba mokymosi aplinką, kuri užtikrintų skaitmeninio ugdymo turinio pasiekiamumą, bendravimą bei bendradarbiavimą ugdymo proceso metu realiuoju (sinchroniniu) ir (ar) nerealiuoju (asinchroniniu) laiku ugdytiniams, mokiniams, mokytojams ir kitiems mokyklos bendruomenės nariams;
2.3. užtikrinti, kad visi ugdytiniai ir mokiniai mokymuisi nuotoliniu būdu turėtų prieigą prie mokyklos pasirinktos programinės ar skaitmeninės įrangos, pagal galimybę aprūpinti juos nuotoliniam mokymuisi reikalingomis priemonėmis ir (ar) interneto ryšiu;
2.4. parengti priemonių planą, nustatantį ugdymosi ir mokymosi užduočių skyrimo ugdytiniams ir mokiniams laiką, ugdymui (-si) ir mokymui (-si) reikalingos medžiagos, informacijos ir pagalbos teikimą, užduočių atlikimo terminus, ugdytinių ir mokinių krūvio reguliavimą, grįžtamojo ryšio užtikrinimą, vertinimo fiksavimą, pasitarimų mokykloje organizavimą ir kitus aktualius ugdymo ir mokymo nuotoliniu būdu organizavimo veiksnius, ir užtikrinti jo laikymąsi;
2.5. paskirti mokykloje skaitmeninių technologijų administratorių (IKT koordinatorių), kuris konsultuotų mokytojus ir mokinius technologijų naudojimo klausimais;
3. Pavesti Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui, kurio kuravimo sričiai priskirtos ugdymo mokyklos, kontroliuoti, kaip vykdomas šis sprendimas.