LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS JURIDINIŲ ASMENŲ NEMOKUMO ĮSTATYMO ĮGYVENDINIMO
2020 m. vasario 7 d. Nr. 1K-30
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos juridinių asmenų nemokumo įstatymo 123 straipsnio 2 dalimi, 132 straipsnio 2 dalimi, 133 straipsnio 2 ir 5 dalimis ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. rugsėjo 4 d. nutarimo Nr. 924 „Dėl įgaliojimų suteikimo įgyvendinant Lietuvos Respublikos juridinių asmenų nemokumo įstatymą“ 3 punktu:
1. T v i r t i n u:
1.1. Nemokumo administratorių kvalifikacinių egzaminų komisijos (toliau – Egzaminų komisija) personalinę sudėtį:
Paulė Svorobovičienė – Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Atskaitomybės, audito, turto vertinimo ir nemokumo politikos departamento vyresnioji patarėja (Egzaminų komisijos pirmininkė), ją pavaduojanti narė – Finansų ministerijos Atskaitomybės, audito, turto vertinimo ir nemokumo politikos departamento Atskaitomybės, audito, turto vertinimo ir nemokumo politikos departamento Audito, turto vertinimo ir nemokumo valdymo skyriaus vyriausioji specialistė Rasa Stanislovaitienė;
Vilma Kazlauskienė – Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Tarnyba) Nemokumo administravimo patikrinimų skyriaus vyriausioji specialistė, ją pavaduojanti narė – Tarnybos Nemokumo administravimo patikrinimų skyriaus vyriausioji specialistė Laura Aleknaitė;
Stasys Poškus – Nemokumo administratorių rūmų narys, uždarosios akcinės bendrovės „Valeksa“ direktorius, jį pavaduojanti narė – mažosios bendrijos „Falitas“ direktorė Indrė Kaušylaitė-Rickė;
Kęstutis Stankus – Nemokumo administratorių rūmų narys, uždarosios akcinės bendrovės Įmonių bankroto administravimo ir teisinių paslaugų biuro Teisės skyriaus vadovas, jį pavaduojanti narė – mažosios bendrijos „Falitas“ direktorė Indrė Kaušylaitė-Rickė;
Jolita Šlikienė – Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos Teisminės justicijos ir civilinės teisės grupės patarėja, ją pavaduojanti narė – Teisingumo ministerijos Teisės sistemos grupės patarėja Jūratė Burtilienė.
1.2. Nemokumo priežiūros komiteto personalinę sudėtį:
Siuzana Ščerbina-Dalibagienė – Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Atskaitomybės, audito, turto vertinimo ir nemokumo politikos departamento Audito, turto vertinimo ir nemokumo valdymo skyriaus vedėja (Nemokumo priežiūros komiteto pirmininkė), ją pavaduojanti narė –Finansų ministerijos Atskaitomybės, audito, turto vertinimo ir nemokumo politikos departamento vyresnioji patarėja Paulė Svorobovičienė;
Dalia Baležentė – Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos Teisės sistemos grupės vadovė, ją pavaduojanti narė – Teisingumo ministerijos Teisminės justicijos ir civilinės teisės grupės patarėja Jolita Šlikienė;
Evaldas Kuprys – Nemokumo administratorių rūmų atstovas, uždarosios akcinės bendrovės „Bankroto administravimo paslaugos“ vadovas, jį pavaduojantis narys – uždarosios akcinės bendrovės „Valnetas“ administratorius Virginijus Sagatauskas;
Vaidotas Rudokas – Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos Įmonių politikos departamento direktorius, jį pavaduojantis narys – Ekonomikos ir inovacijų ministerijos Įmonių politikos departamento Įmonių teisės skyriaus patarėjas Jaunius Petrauskas;
Ingrida Večerskytė – Lietuvos banko Ekonomikos ir finansinio stabilumo tarnybos Finansinio stabilumo departamento Bankų pertvarkymo skyriaus viršininkė, ją pavaduojantis narys – Lietuvos banko Priežiūros tarnybos Riziką ribojančios priežiūros departamento Priežiūros teisės skyriaus viršininkas Arūnas Budrikis.
2. P r i p a ž į s t u netekusiais galios:
2.1. Lietuvos Respublikos finansų ministro 2016 m. sausio 19 d. įsakymą Nr. 1K-24 „Dėl Bankroto ir restruktūrizavimo administratorių atestavimo komisijos nuostatų patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais;
2.2. Lietuvos Respublikos finansų ministro 2016 m. sausio 25 d. įsakymą Nr. 1K-34 „Dėl bankroto administratoriaus, bankroto administratoriaus padėjėjo, restruktūrizavimo administratoriaus pažymėjimų ir įmonių bankroto, įmonių restruktūrizavimo administravimo paslaugas teikiančių asmenų sąrašų“ su visais pakeitimais ir papildymais;
2.3. Lietuvos Respublikos finansų ministro 2016 m. vasario 22 d. įsakymą Nr. 1K-66 „Dėl Pagal veiklos rūšies arba bankroto proceso vykdymo ypatumus išskirtų įmonių aprašo patvirtinimo“;
2.4. Lietuvos Respublikos finansų ministro 2016 m. balandžio 26 d. įsakymą Nr. 1K-143 „Dėl bankroto administratoriaus profesinės civilinės atsakomybės privalomojo draudimo“;
2.5. Lietuvos Respublikos finansų ministro 2016 m. gegužės 13 d. įsakymą Nr. 1K-175 „Dėl Asmenų, siekiančių teikti įmonių bankroto ir įmonių restruktūrizavimo administravimo paslaugas laikinai ir kartais ar įsisteigus Lietuvos Respublikoje, profesinės kvalifikacijos pripažinimo taisyklių patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais;
2.6. Lietuvos Respublikos finansų ministro 2016 m. liepos 5 d. įsakymą Nr. 1K-270 „Dėl Bankroto administratorių ir restruktūrizavimo administratorių veiklos priežiūros taisyklių patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais;
2.7. Lietuvos Respublikos finansų ministro 2016 m. liepos 13 d. įsakymą Nr. 1K-286 „Dėl Bankroto ir restruktūrizavimo administratorių elgesio kodekso patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais;
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2020 m. vasario 7 d. įsakymu Nr. 1K-30
NEMOKUMO administratoriŲ veiklos PRIEŽIŪROS TAISYKLĖS
I SKYRIUS
Bendrosios nuostatos
1. Nemokumo administratorių veiklos priežiūros taisyklėse (toliau – Taisyklės) reglamentuojama nemokumo administratorių (toliau – administratoriai) veiklos priežiūros – administratorių konsultavimo ir kitų prevencinių veiksmų atlikimo, administratorių veiklos tikrinimo, nurodymų ir poveikio priemonių administratoriams skyrimo, administratorių atitikties Lietuvos Respublikos juridinių asmenų nemokumo įstatymo (toliau – Įstatymas) reikalavimams vertinimo – tvarka.
2. Administratorių veiklos priežiūrą atlieka priežiūros institucija – Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos.
II SKYRIUS
ADMINISTRATORIŲ VEIKLOS PRIEŽIŪRA
PIRMASIS SKIRSNIS
ADMINISTRATORIŲ KONSULTAVIMAS IR KITŲ PREVENCINIŲ VEIKSMŲ ATLIKIMAS
4. Administratorių konsultavimas ir kiti prevenciniai veiksmai yra:
4.1. informacijos nemokumo procedūras reguliuojančių teisės aktų taikymo klausimais rengimas ir skelbimas priežiūros institucijos interneto svetainėje;
4.2. kompetentingų institucijų ir įstaigų išaiškinimų, komentarų ir teismų praktikos nemokumo klausimais skelbimas priežiūros institucijos interneto svetainėje;
4.3. priežiūros institucijos apibendrintų atsakymų į dažniausiai užduodamus administratorių klausimus skelbimas priežiūros institucijos interneto svetainėje;
4.4. Taisyklių 11 punkte nurodytos informacijos ir metinės administratorių veiklos priežiūros ataskaitos skelbimas priežiūros institucijos interneto svetainėje;
ANTRASIS SKIRSNIS
ADMINISTRATORIŲ VEIKLOS TIKRINIMAS
5. Priežiūros institucija tikrina administratorių veiklą organizuodama:
5.1. planinius patikrinimus, kurie numatomi priežiūros institucijos vadovo tvirtinamame atitinkamais kalendoriniais metais planuojamų patikrinti administratorių veiklos patikrinimų plane (toliau – planinių patikrinimų planas), skelbiamame priežiūros institucijos interneto svetainėje:
6. Priežiūros institucija, atlikdama planinius ir neplaninius patikrinimus (toliau kartu – patikrinimai), vadovaujasi priežiūros institucijos vadovo patvirtintais planinių patikrinimų plano sudarymo kriterijais, planinių patikrinimų taisyklėmis ir neplaninių patikrinimų taisyklėmis.
7. Dėl planinių patikrinimų plano sudarymo kriterijų, planinių patikrinimų taisyklių ir neplaninių patikrinimų taisyklių (ir kitų priežiūros institucijos priimamų teisės aktų, susijusių su administratorių veiklos priežiūra) turi būti gauta Nemokumo priežiūros komiteto (toliau – Komitetas) nuomonė, kurią Komitetas privalo pateikti ne vėliau kaip per 30 dienų nuo priimamų teisės aktų projektų gavimo dienos.
8. Priežiūros institucija patikrinimų metu teikia administratoriams metodinę pagalbą dėl atliekant patikrinimus nustatytų Įstatymo ir kitų nemokumo procesą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimų – reikalavimų nesilaikymo, netinkamų veiksmų ar neveikimo (toliau – pažeidimai), išskyrus pažeidimus, susijusius su Nemokumo administratorių etikos kodekso laikymusi ir profesinės kvalifikacijos kėlimu, šalinimo.
9. Patikrinimo išvadoje nurodomi pažeidimai (jeigu jie nustatyti), nustatytų pažeidimų reikšmingumas, pasikartojimas, trukmė ir pasiūlymai dėl Taisyklių 13 punkte nurodytų priežiūros institucijos vadovo sprendimų priėmimo.
10. Priežiūros institucija patikrinimų metu nustačiusi:
10.1. pažeidimų, susijusių su Nemokumo administratorių etikos kodekso laikymusi ir profesinės kvalifikacijos kėlimu, požymių, nedelsdama patikrinimo metu ir ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po patikrinimo pabaigos perduoda šią informaciją nagrinėti Nemokumo administratorių rūmams;
11. Priežiūros institucija 2 kartus per metus savo interneto svetainėje paskelbia apibendrintą informaciją apie atliktus patikrinimus:
11.3. priežiūros institucijos vadovo skirtų nurodymų ir poveikio priemonių, skirtų atlikus patikrinimus, skaičių;
12. Skelbiant apibendrintą informaciją apie atliktus patikrinimus nuasmeninami visi duomenys, iš kurių būtų galima identifikuoti konkretų asmenį (vardas, pavardė, administratoriaus pažymėjimo numeris, bankrutuojančio ar likviduojamo dėl bankroto juridinio asmens pavadinimas ir kiti duomenys, iš kurių būtų galima identifikuoti juridinį asmenį, administratorių ir kitus asmenis). Apibendrinta informacija apie sausį–birželį baigtus patikrinimus paskelbiama liepos mėnesį, apibendrinta informacija apie liepą–gruodį baigtus patikrinimus paskelbiama kitų metų sausio mėnesį.
TREČIASIS SKIRSNIS
NURODYMŲ IR POVEIKIO PRIEMONIŲ ADMINISTRATORIAMS SKYRIMAS
13. Priežiūros institucijos vadovas, susipažinęs su patikrinimo išvada, įvertinęs Įstatymo 137 straipsnio 1 dalyje nurodytas aplinkybes ir patikrinimo išvados rengėjų siūlymą skirti (neskirti) Įstatymo 136 straipsnio 2 dalyje nustatytus (-ų) nurodymus (-ų) ir (arba) Įstatymo 136 straipsnio 3 dalyje nustatytas (-ų) poveikio priemones (-ių) administratoriui, o kai administratorius juridinis asmuo, – ir (arba) jo vadovui, ir (arba) darbuotojui, atsakingam už tikrinto proceso administravimą, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo patikrinimo išvados gavimo dienos priima sprendimą:
13.1. dėl Įstatyme nustatytų nurodymų ir (arba) poveikio priemonių;
13.1.1. skirti (neskirti) Įstatymo 136 straipsnio 2 dalyje nustatytus (-ų) (vieną (-o) arba abu (abiejų) nurodymus (-ų);
13.2. kreiptis į Komitetą su prašymu per ne ilgesnį kaip 30 dienų laikotarpį nuo prašymo Komitete gavimo dienos pateikti Komiteto nuomonę dėl patikrinimo išvadoje nurodytos ir (ar) priežiūros institucijos vadovo siūlomos Įstatymo 136 straipsnio 3 dalies 2 arba 3 punkte nurodytos poveikio priemonės skyrimo.
14. Priežiūros institucijos vadovas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Taisyklių 13.2 papunktyje nurodytos Komiteto nuomonės gavimo dienos įvertina Komiteto nuomonę ir priima argumentuotą spendimą dėl Įstatyme nustatytų nurodymų ir (arba) poveikio priemonių administratoriui, o kai administratorius juridinis asmuo, – ir (arba) jo vadovui, ir (arba) darbuotojui, atsakingam už tikrinto proceso administravimą:
14.1. skirti (neskirti) vieną (-os) iš Įstatymo 136 straipsnio 3 dalyje nurodytų poveikio priemonių;
15. Priežiūros institucijos vadovo sprendimas dėl veiklos patikrinimo rezultato, Įstatyme nustatytų nurodymų ir (arba) poveikio priemonių skyrimo (neskyrimo) įforminamas įsakymu.
KETVIRTASIS SKIRSNIS
Administratorių atitikties įstatymo reikalavimams VERTINIMAS
17. Priežiūros institucija, vertindama administratorių atitiktį Įstatymo reikalavimams vertina:
17.1. ar administratorius fizinis asmuo laikosi Įstatymo reikalavimo arba verstis individualia veikla, arba dirbti juridiniame asmenyje, kuris turi teisę administruoti nemokumo procesus, arba, kai pagal atitinkamos teisinės formos juridinius asmenis reglamentuojančius teisės aktus juridinis asmuo neprivalo turėti darbuotojų, būti juridinio asmens dalyviu;
17.2. ar administratorius atitinka nepriekaištingos reputacijos reikalavimus ir laikosi Įstatymo reikalavimo pranešti priežiūros institucijai, jeigu nebeatitinka nepriekaištingos reputacijos reikalavimų, per 3 darbo dienas nuo dienos, kai apie tai sužino;
17.3. ar juridinio asmens vadovas arba dalyvis, kai pagal atitinkamos teisinės formos juridinius asmenis reglamentuojančius teisės aktus juridinis asmuo neprivalo turėti darbuotojų, yra asmuo, įgijęs teisę administruoti nemokumo procesus;
18. Priežiūros institucija, atlikdama Taisyklių 17 punkte nurodytą vertinimą:
18.1. tikrina priežiūros institucijos nustatyta tvarka administratorių pateikiamus duomenis (ataskaitas);
18.2. periodiškai, bet ne rečiau kaip kas 6 mėnesius, remdamasi Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro duomenimis, patikrina, ar administratoriai atitinka Įstatymo 120 straipsnio 1 dalies 1 ir 2 punktuose ir 2 dalies 1 ir 2 punktuose nustatytus reikalavimus;
18.3. nuolat tikrina administratorių, siekiančių būti paskirtais juridinių asmenų ar fizinių asmenų nemokumo administratoriais, sutikimuose-deklaracijose pateikiamą informaciją apie profesinės civilinės atsakomybės privalomąjį draudimą ir periodiškai, bet ne rečiau kaip kartą per metus, patikrina visų administratorių profesinės civilinės atsakomybės privalomojo draudimo turėjimą ir jo nepertraukiamumą.
19. Vertinant pagal Taisyklių 17.2 ir 17.3 papunkčius ir nustačius pažeidimą, parengiama išvada, kuri pateikiama priežiūros institucijos vadovui ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo pažeidimo nustatymo dienos. Priežiūros institucijos vadovas, susipažinęs su išvada, priima sprendimą panaikinti administratoriaus teisę administruoti nemokumo procesus Įstatymo 127 straipsnio 2 dalies 3 punkte nustatytais pagrindais.
20. Vertinant pagal Taisyklių 17.1 ir 17.4 papunkčius ir nustačius pažeidimą, parengiama išvada, kuri pateikiama priežiūros institucijos vadovui ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo pažeidimo nustatymo dienos. Priežiūros institucijos vadovas, susipažinęs su išvada ir įvertinęs išvados rengėjų siūlymą skirti (neskirti) Įstatymo 136 straipsnio 2 dalyje nustatytus (-ų) nurodymus (-ų) ir (arba) Įstatymo 136 straipsnyje 3 dalyje nustatytas (-ų) poveikio priemones (-ių), priima sprendimą dėl nurodymų ir (arba) poveikio priemonių skyrimo (neskyrimo). Tokio sprendimo priėmimui mutatis mutandis taikomos Taisyklių II skyriaus trečiojo skirsnio nuostatos.
III SKYRIUS
Baigiamosios nuostatos
21. Priežiūros institucija kasmet iki kovo 1 dienos parengia ir savo interneto svetainėje paskelbia metinę administratorių veiklos priežiūros ataskaitą ir ją teikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai.
22. Taisyklėse nustatyta tvarka gauti asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2020 m. vasario 7 d. įsakymu Nr. 1K-30
NEMOKUMO PRIEŽIŪROS KOMITETO NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Nemokumo priežiūros komiteto nuostatuose (toliau – Nuostatai) reglamentuojama Nemokumo priežiūros komiteto (toliau – Komitetas) personalinės sudėties keitimo tvarka, Komiteto funkcijos, Komiteto narių ir juos pavaduojančių narių (toliau – Komiteto narys) teisės ir pareigos bei Komiteto darbo tvarka.
2. Komitetą ūkiškai ir techniškai aptarnauja priežiūros institucija – Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos. Priežiūros institucija skiria Komiteto sekretorių.
II SKYRIUS
KOMITETO PERSONALINĖS SUDĖTIES KEITIMO TVARKA
4. Komiteto kadencija – treji metai. Komiteto kadencijos pradžia – finansų ministro įsakymo, kuriuo patvirtinama Komiteto personalinė sudėtis, įsigaliojimo diena.
5. Komiteto nariu galima būti dvi Komiteto kadencijas iš eilės. Komiteto narys, neišbuvęs viso Komiteto kadencijos laiko, laikomas buvusiu visą Komiteto kadenciją.
III SKYRIUS
KOMITETO FUNKCIJOS
IV SKYRIUS
KOMITETO NARIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
8. Komiteto nariai privalo laikytis viešojo administravimo principų, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme.
9. Komiteto narys – Komiteto pirmininkas ar, jo nesant, jį pavaduojantis Komiteto narys (toliau – Komiteto pirmininkas) turi teisę:
9.2. įspėti posėdžio dalyvius ir Komiteto narius, kai jie nesilaiko posėdžio tvarkos, nukrypsta nuo diskusijos esmės, kitaip trukdo posėdžio eigą;
10. Komiteto pirmininkas turi pareigą:
10.2. užtikrinti, kad Komiteto narys, pateikęs Nuostatų 12.3 papunktyje nurodytą informaciją, būtų nušalintas nuo klausimo nagrinėjimo ir nedalyvautų balsavime;
11. Komiteto nariai turi teisę:
11.2. teikti pasiūlymus dėl posėdžio darbotvarkės Komiteto sekretoriui ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki posėdžio ir (ar) Komiteto pirmininkui posėdžio metu svarstant darbotvarkės tvirtinimo klausimą;
12. Komiteto nariai turi pareigą:
V SKYRIUS
KOMITETO DARBO TVARKA
PIRMASIS SKIRSNIS
POSĖDŽIO ORGANIZAVIMAS
14. Posėdžiai šaukiami pagal poreikį, kad Komiteto nuomonė priežiūros institucijos pateiktais klausimais dėl poveikio priemonių taikymo būtų pateikta priežiūros institucijai nepažeidžiant finansų ministro patvirtintose Nemokumo administratorių veiklos priežiūros taisyklėse nustatytų terminų arba laikantis priežiūros institucijos prašyme nurodyto termino pateikti Komiteto nuomonę dėl priežiūros institucijos priimamų teisės aktų, susijusių su nemokumo administratorių veiklos priežiūra.
15. Posėdžiai gali būti vykdomi fiziškai susirenkant Komiteto nariams arba nuotoliniu būdu naudojantis elektroninio ryšio priemonėmis (elektroniniu paštu, mobiliaisiais ir kitais įrenginiais), jeigu į posėdžio darbotvarkę neįtraukti Įstatymo 133 straipsnio 4 dalies 2 punkte nurodyti klausimai ir klausimai, kuriuos nagrinėjant posėdyje dalyvauja pakviesti specialistai, ekspertai.
17. Komiteto sekretorius:
18. Komiteto sekretorius parengia posėdžio darbotvarkės projektą ir ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų iki posėdžio dienos elektroniniu paštu jį pateikia Komiteto nariams pastaboms ir pasiūlymams gauti.
19. Komiteto nariams informacija apie posėdžio laiką ir vietą, posėdžio darbotvarkė bei kita posėdžiui reikalinga medžiaga išsiunčiama elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki posėdžio.
20. Kai posėdį numatoma vykdyti nuotoliniu būdu, Komiteto nariams kartu su Nuostatų 19 punkte nurodyta informacija ir posėdžio medžiaga išsiunčiamas Nuostatų priede nurodytos formos balsavimo biuletenis.
21. Siekiant užtikrinti Komiteto narių kvorumą posėdyje, išskyrus atvejus, kai nagrinėjami Įstatymo 133 straipsnio 4 dalies 2 punkte nurodyti klausimai ir klausimai, kuriuos nagrinėjant posėdyje dalyvauja pakviesti specialistai, ekspertai, Nuostatų priede nurodytos formos balsavimo biuletenis ne vėliau kaip prieš dieną iki posėdžio gali būti išsiųstas Komiteto nariui (išskyrus Komiteto pirmininką), kai jis negali atvykti į posėdį ir sutinka balsuoti iš anksto nuotoliniu būdu.
23. Kai posėdyje numatoma svarstyti klausimus dėl poveikio priemonių apriboti teisę būti paskirtam nemokumo administratoriumi administruojant naujų juridinių asmenų nemokumo procesus ir panaikinti teisę administruoti nemokumo procesus skyrimo, nemokumo administratorius pakviečiamas dalyvauti posėdyje ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų iki posėdžio.
ANTRASIS SKIRSNIS
POSĖDIS
26. Jeigu Komiteto narys iš anksto (iki posėdžio pradžios) balsuoja nuotoliniu būdu, raštu užpildydamas Nuostatų 21 punkte nustatyta tvarka jam išsiųstą balsavimo biuletenį, laikoma, kad jis dalyvavo posėdyje.
28. Svarstant Įstatymo 133 straipsnio 4 dalies 2 punkte nurodytus klausimus:
28.2. išklausoma pakviesto nemokumo administratoriaus nuomonė, paaiškinimai (išskyrus atvejus, kai nemokumo administratorius neatvyksta į posėdį be pateisinamų priežasčių ar informuoja, kad į posėdį neatvyks, ir sutinka, kad klausimas būtų nagrinėjamas jam nedalyvaujant);
TREČIASIS SKIRSNIS
SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS
31. Sprendimas, kuriame suformuluojama Komiteto nuomonė, posėdyje priimamas atviru balsavimu. Kiekvienas Komiteto narys balsuoja už (pritaria aiškiai suformuluotam sprendimui) arba prieš (nepritaria sprendimui). Į balsavimo rezultatus įskaičiuojami Nuostatų 26 punkte nurodytų iš anksto balsavusių Komiteto narių balsai.
32. Balsavimas posėdį vykdant nuotoliniu būdu vyksta Komiteto nariams užpildant Nuostatų priede nustatytos formos balsavimo biuletenius kiekvienu darbotvarkės klausimu. Balsavimo biuleteniai turi būti pateikti Komiteto sekretoriui iki posėdžio dienos 16 valandos.
KETVIRTASIS SKIRSNIS
SPRENDIMŲ ĮFORMINIMAS
36. Posėdžio protokolo projektą Komiteto sekretorius surašo per 3 darbo dienas po posėdžio dienos ir išsiunčia posėdyje dalyvavusiems Komiteto nariams jų nurodytais elektroninio pašto adresais jų pastaboms gauti.
37. Komiteto nariai gali pateikti pastabas dėl protokolo projekto per 3 darbo dienas nuo jo gavimo dienos. Protokolo projektas tikslinamas pagal gautas pastabas.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
40. Posėdžio protokolas kartu su posėdyje nagrinėtų klausimų medžiaga (dokumentų kopijomis, garso įrašais ir pan.) saugomas priežiūros institucijoje Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka.
41. Nuostatuose nustatyta tvarka gauti asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu.
Nemokumo priežiūros komiteto nuostatų
priedas
(Balsavimo biuletenio forma)
Nemokumo priežiūros komiteto, sudaryto Lietuvos Respublikos finansų ministro
20__ m._____________ d. įsakymu Nr. _______, narys
(Nemokumo priežiūros komiteto nario vardas, pavardė)
BALSAVIMO BIULETENIS
_____________
(data)
Balsavimo biuletenio pateikimo data ______________________________________________
(pildo Nemokumo priežiūros komiteto sekretorius)
Balsavimo biuletenio grąžinimo data ______________________________________________
(pildo Nemokumo priežiūros komiteto sekretorius)
Eilės Nr. |
Nemokumo priežiūros komiteto sprendimas, dėl kurio balsuojama
|
Nemokumo priežiūros komiteto nario balsavimas
|
|
|
|
UŽ |
PRIEŠ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nemokumo priežiūros komiteto nario teikiamos pastabos ir pasiūlymai (komentarai):
________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
Nemokumo priežiūros komiteto narys ___________________ ________________________________
(parašas) (vardas, pavardė)