ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS SPORTO PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO NUOSTATŲ IR SPORTO PLĖTROS PROGRAMOS LĖŠŲ APSKAIČIAVIMO METODIKOS PATVIRTINIMO
2022 m. vasario 11 d. Nr. A-227
Šiauliai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir įgyvendindamas Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2021 m. gegužės 6 d. sprendimą Nr. T-204 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės pelno nesiekiančių juridinių asmenų projektų ir (ar) programų finansavimo savivaldybės biudžeto lėšomis tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. Tvirtinu pridedamus:
2. L a i k a u netekusiu galios Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 3 d. įsakymą Nr. A-110 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų finansavimo konkurso nuostatų ir dokumentų formų patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Šiaulių miesto savivaldybės administracijos
direktoriaus 2022 m. vasario 11 d.
įsakymu Nr. A-227
ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS SPORTO PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų finansavimo konkurso nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų (toliau – projektas) finansavimo konkurso (toliau – Konkursas) tikslus ir finansavimo principus, projekto paraiškos (toliau – paraiška) pateikimo ir vertinimo tvarką, projekto dalinio finansavimo iš Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto (toliau – savivaldybės biudžetas) lėšų skyrimo, naudojimo ir atsiskaitymo už jų panaudojimą tvarką, kontrolės, atsakomybės ir ginčų sprendimo tvarką.
2. Konkursą organizuoja Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Sporto skyrius (toliau – Sporto skyrius).
4. Konkurse gali dalyvauti pareiškėjai, kurie atitinka visus šiuos reikalavimus:
4.1. yra Šiaulių miesto savivaldybės teritorijoje sporto veiklą vykdantys juridiniai asmenys, kurių paskirtis – sporto ir/ar fizinio aktyvumo veikla;
4.3. inicijuoja miesto gyventojų fizinio aktyvumo veiklas ir (ar) skatina sportininkus siekti aukštų sportinių rezultatų;
4.4. jų plėtojamos sporto šakos federacija yra pripažinusi Pasaulinio antidopingo kodeksą, išskyrus 8.4 papunktyje nurodytas veiklas vykdančius pareiškėjus;
6. Nuostatuose vartojamos sąvokos:
6.1. paraiška – Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintos formos dokumentas, paraiškos teikėjo teikiamas Savivaldybės administracijai siekiant gauti finansavimą projektui įgyvendinti;
6.2. paraiškos teikėjas – paraišką teikiantis juridinis asmuo, siekiantis gauti finansavimą projektui įgyvendinti;
6.3. projektas – laike apibrėžta kryptingos veiklos priemonių visuma, kurios tikslas – suteikti sporto paslaugą, skatinančią gyventojų fizinį aktyvumą, skirtą visuomenės poreikiams tenkinti, ir plėtoti sportininkų rengimo sistemą;
6.4. projekto sąmata – dokumentas, kuriame paraiškos teikėjas nurodo būsimų išlaidų sumą, būtiną projektui įgyvendinti, ir kuris teikiamas kartu su paraiška (kaip jos sudėtinė dalis);
6.5. projekto vykdytojas – juridinis asmuo, atsakingas už savivaldybės biudžeto lėšomis finansuoto projekto įgyvendinimą, paraiškos teikėjas, pasirašęs sutartį su Savivaldybės administracija dėl projekto finansavimo;
6.6. projekto vykdytojo, partnerių (rėmėjų) indėlis (finansinis, dalykinis ir pan.) – tai lėšų suma ar lėšų suma įvertintas nepiniginis įnašas (savanoriškas darbas, kilnojamasis ar nekilnojamasis turtas, suteiktos patalpos, prekės ar paslaugos), kuriuo projekto vykdytojas, partneriai (rėmėjai) prisideda prie projekto įgyvendinimo;
6.7. Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis – Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintos formos savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sporto projektui įgyvendinti sutartis, sudaroma tarp Savivaldybės administracijos ir projekto vykdytojo;
6.8. Sporto ekspertų komisija – kolegialus organas, sudarytas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, veikianti vadovaudamasi Komisijos veiklos nuostatais, patvirtintais Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu;
6.9. Konkurso administratorius – Sporto skyriaus vedėjo paskirtas už konkurso vykdymą atsakingas darbuotojas;
II SKYRIUS
KONKURSO TIKSLAS IR FINANSAVIMO PRINCIPAI
7. Konkurso tikslas – skatinti Šiaulių miesto sporto įvairovę, gyventojų fizinį aktyvumą, prieinamumą įvairioms visuomenės grupėms, plėtoti aukšto meistriškumo sportininkų rengimo sistemą, užtikrinti dalinį finansavimą projektams iš savivaldybės biudžeto lėšų ir prisidėti prie teigiamo miesto įvaizdžio kūrimo, garsinimo ir reprezentavimo.
8. Konkurso būdu lėšos skiriamos iš dalies finansuoti projektus, kuriais numatoma įgyvendinti šias priemones:
8.1. vykdyti miesto, apskrities, šalies ir tarptautinius sporto renginius, pasirengti ir dalyvauti šalies ir tarptautinėms varžyboms (Baltijos, Europos ir pasaulio čempionato varžyboms, kompleksiniams renginiams ir kt.);
8.2. pasirengti ir dalyvauti Lietuvos čempionato ir sporto šakų federacijų taurės, Baltijos lygos ir taurės, Europos taurės ir kitose oficialiose varžybose (žaidimų komandų jaunimo ir suaugusiųjų amžiaus grupės);
9. Vienam projektui iš savivaldybės biudžeto skiriama ne mažiau kaip 1 000 Eur (vienas tūkstantis eurų).
III SKYRIUS
PARAIŠKOS PATEIKIMO TVARKA
11. Kvietimas teikti Konkursui paraiškas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.siauliai.lt (toliau – Savivaldybės interneto svetainė), jame nurodoma:
12. Nustatytos formos paraiška (1 priedas) pateikiama Sporto skyriui, atsižvelgiant į Konkurso sąlygose numatytus paraiškų priėmimo terminus.
13. Paraiška gali būti teikiama lietuvių kalba vienu iš šių būdų:
14. Kartu su paraiška pateikiama:
14.1. VĮ Registrų centro išduota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro elektroninio sertifikuoto išrašo kopija arba VĮ Registrų centro išduota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopija;
14.2. paraiškos teikėjo įstatų (nuostatų) patvirtinta kopija (taikoma paraišką teikiant pirmą kartą arba pakeitus įstatus (nuostatus);
14.3. bendradarbiavimo sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijos, jei projektas vykdomas su partneriais;
15. Paraiška ir kartu su paraiška teikiami dokumentai turi būti:
15.4. dokumentų užsienio kalba vertimai patvirtinti vertėjo arba paraiškos teikėjo vadovo ar jo įgalioto asmens;
16. Paraiška turi būti pateikta ir užregistruota iki Konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos. Po nustatyto termino pateiktos projektų paraiškos neregistruojamos ir nevertinamos. Konkurso administratorius apie pavėluotai pateiktą ir nevertintiną paraišką paraiškos teikėją raštu arba el. paštu informuoja per 5 (penkias) darbo dienas nuo paraiškos pateikimo Konkursui dienos.
17. Siekiant užtikrinti paraiškų vertinimo skaidrumą ir paraiškos teikėjų lygiateisiškumą, paraiškų taisymas, tikslinimas, pildymas ar papildomas dokumentų teikimas paraiškos teikėjų iniciatyva po jų pateikimo yra negalimas. Paraiškoje ir jos prieduose nurodyta informacija ir projekto sąmata po paraiškos pateikimo netaisomos, išskyrus aritmetinį klaidų taisymą.
19. Paraiška nesvarstoma, jei:
19.3. paraišką pateikė paraiškos teikėjas, kuris nepatenka į subjektų, turinčių teisę teikti paraišką, grupę, nurodytą Nuostatų 4 punkte;
19.4. paraiškos teikėjas per nustatytą terminą nuo prašymo paaiškinti, papildyti ar patikslinti pateiktą informaciją pateikimo dienos nepateikė paaiškinimų, papildymų;
19.5. paraišką teikia organizacija, kurios plėtojamos sporto šakos federacija yra nepripažinusi Pasaulinio antidopingo kodekso, išskyrus Nuostatų 8.4 papunktyje nurodytą fizinio aktyvumo veiklų vykdymą;
20. Juridinis asmuo praranda teisę dalyvauti Konkurse ir teikti Paraišką, jeigu yra bent viena iš šių aplinkybių:
20.4. juridinis asmuo, ankstesniais metais naudodamas savivaldybės biudžeto lėšas projektui vykdyti, buvo neįvykdęs sutarties ar netinkamai ją įvykdęs ir tai buvo esminis (kaip nurodyta sutartyje) sutarties pažeidimas, ir nuo pažeidimo pašalinimo ar panaikinimo nepraėjo 2 (dveji) metai;
20.5. juridinis asmuo teisės aktų nustatyta tvarka nėra pateikęs finansinių ataskaitų rinkinio, veiklos ataskaitos VĮ Registrų centrui ir savo interneto svetainėje (jeigu ją turi) viešai neskelbia informacijos apie įgyvendinamus ar įgyvendintus projektus;
20.6. juridiniam asmeniui lėšos projektui per kalendorinius metus skirtos iš kitų savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų konkursų;
20.7. iš juridinio asmens Savivaldybės administracijai buvo priteistos neteisėtai (ne pagal paskirtį) panaudotos projektui vykdyti gautos savivaldybės biudžeto lėšos ir nepraėjo 2 (dveji) metai nuo teismo sprendimo įsiteisėjimo dienos;
21. Esant bent vienai Nuostatų 19 ir 20 punktuose nurodytoms aplinkybėms, gauta Paraiška yra nevertinama. Taip pat nevertinama ir gauta Paraiška, jei ji pateikta juridinio asmens, nepatenkančio į subjektų, turinčių teisę teikti Paraišką, grupę arba Paraiškoje arba jos prieduose Paraiškos teikėjas pateikė klaidinančią ar melagingą informaciją. Konkurso administratorius apie nevertintiną Paraišką Paraiškos teikėją informuoja Nuostatų 16 punkte nustatyta tvarka.
24. Pareiškėjas, teikdamas paraišką, rodo, kad yra susipažinęs su Nuostatais ir griežtai jų laikysis ir sutinka, kad su paraiška susijusi informacija gali būti skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.
IV SKYRIUS
PARAIŠKOS VERTINIMO TVARKA
26. Pasibaigus paraiškų teikimo terminui, paraiškų vertinimas vykdomas taikant dviejų pakopų vertinimą: paraiškos administracinės atitikties vertinimą ir kokybinį vertinimą.
27. Paraiškos administracinės atitikties vertinimą, užpildant Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų finansavimo konkurso paraiškos administracinės atitikties vertinimo formą (2 priedas), atlieka Konkurso administratorius ir įvertina, ar:
27.5. paraiškos teikėjas yra atsiskaitęs už ankstesniais kalendoriniais metais iš savivaldybės biudžeto konkurso būdu gautas lėšas ir (arba) gautas lėšas panaudojo tikslingai;
28. Jeigu su paraiška nepateikti visi Konkurso skelbime nurodyti privalomi pateikti dokumentai arba paraiška pateikta nesilaikant Konkurso nuostatuose nustatytų administracinių reikalavimų ir yra galimybė pašalinti trūkumus, Konkurso administratorius paraiškoje nurodytu paraiškos teikėjo elektroninio pašto adresu apie tai vieną kartą informuoja paraiškos teikėją, nustatydamas ne ilgesnį nei 3 darbo dienų terminą šiam trūkumui pašalinti. Paraiškos, neatitinkančios Konkurso nuostatuose nustatytų formalių (administracinės atitikties) reikalavimų, atmetamos ir neteikiamos kokybiniam vertinimui.
29. Nustačius, kad paraiška atitinka visus administracinės atitikties vertinimo reikalavimus, ji teikiama kokybiniam vertinimui Sporto ekspertų komisijai (toliau – Ekspertų komisija).
30. Ekspertų komisijos darbas organizuojamas vadovaujantis Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintu Ekspertų komisijos darbo reglamentu.
31. Pradėdami darbą, Ekspertų komisijos nariai privalo pasirašyti Nešališkumo deklaraciją (3 priedas) ir Konfidencialumo pasižadėjimą (4 priedas).
32. Ekspertų komisijos narys privalo nusišalinti nuo visų paraiškų vertinimo, jeigu minėtas narys yra Paraiškos teikėjo vadovas, dalyvis, darbuotojas arba dalyvauja įgyvendinant kitą projektą, arba susijęs giminystės ar svainystės ryšiais, arba yra suinteresuotas vertinimo rezultatais. Jeigu Ekspertų komisijos narys nenusišalina nuo paraiškų vertinimo, teisę jį nušalinti turi Ekspertų komisijos pirmininkas. Į posėdžio protokolą įrašoma informacija apie galimą interesų konfliktą.
33. Vieną paraišką turi įvertinti ne mažiau kaip 2 Ekspertų komisijos nariai, užpildydami Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų finansavimo konkurso paraiškos kokybinio vertinimo formą (5 priedas). Jeigu paraišką vertino du Ekspertų komisijos nariai ir vienas iš Ekspertų komisijos narių nusprendė skirti finansavimą, o kitas – neskirti, tokiu atveju Ekspertų komisijos pirmininkas paskiria trečiąjį komisijos narį paraiškai įvertinti.
34. Maksimalus balų skaičius, kurį paraiškai gali skirti vienas Ekspertų komisijos narys – 100. Ekspertų komisijos narių paraiškų vertinimo rezultatai apibendrinami ir apskaičiuojami skirtų balų vidurkiai.
35. Galimybę būti finansuojamu turi paraiškų teikėjai, kurie kokybiniame vertinime surinko daugiau kaip 60 Ekspertų komisijos vertinimo balų, o paraiškos, surinkusios mažiau kaip 60 balų, toliau nevertinamos ir nefinansuojamos.
36. Jei kelių paraiškų teikėjų pateiktos paraiškos pagal turinį ir prioritetą yra įvertintos vienodai (surenka tiek pat balų), pirmenybė teikiama paraiškos teikėjui, kuris projekto įgyvendinimui prašo mažesnės finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų dalies.
37. Atlikus kokybinį vertinimą, Ekspertų komisija posėdžio metu priima sprendimą dėl siūlomų finansuoti projektų ir rekomenduojamų skirti lėšų, kurios apskaičiuojamos vadovaujantis Sporto projektams skiriamų Sporto plėtros programos lėšų apskaičiavimo metodika (toliau – Metodika), bei šį protokolinį sprendimą teikia Šiaulių miesto savivaldybės sporto tarybai (toliau – Sporto taryba).
38. Atsižvelgus į Ekspertų komisijos rekomendacijas, Sporto taryba teikia protokolinį siūlymą dėl lėšų skyrimo Ekspertų komisijai.
39. Ekspertų komisija, atsižvelgusi į Sporto tarybos siūlymus, teikia rekomendaciją Savivaldybės administracijos direktoriui dėl siūlomų finansuoti projektų ir jų įgyvendinimui rekomenduojamų skirti lėšų.
40. Savivaldybės administracijos direktorius, atitinkamai, atsižvelgdamas į Ekspertų komisijos siūlymą dėl siūlomų finansuoti projektų ir jų įgyvendinimui rekomenduojamų skirti lėšų, priima sprendimą, kuris įforminamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą rengia Konkurso organizatorius. Dėl projekto dalinio finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų sudaroma sutartis tarp Savivaldybės administracijos ir projekto vykdytojo (6 priedas).
41. Jeigu projektui įgyvendinti skiriama mažesnė suma, nei nurodyta paraiškoje, paraiškos teikėjas turi teisę sumažinti projekto įgyvendinimo veiklų mastą, tačiau neturi teisės nevykdyti pagal Metodiką įvertintų veiklų.
42. Savivaldybės administracijos direktorius Ekspertų komisijos siūlymu gali dalį Konkurso projektui numatytų lėšų nepaskirti dalyvavimui oficialiuose tarptautiniuose sporto renginiuose, kurių pareiškėjas negalėjo numatyti paraiškos teikimo momentu. Minėta dalis lėšų gali būti paskirta tik gavus oficialų pranešimą apie dalyvavimą renginyje.
43. Savivaldybės administracijos direktorius Ekspertų komisijos siūlymu turi teisę perskirstyti kitiems projektams Programos lėšas, kurios buvo skirtos atrinktiems projektams įgyvendinti, tačiau nebuvo išmokėtos, nes per Nuostatų 49 punkte nustatytą terminą su projekto vykdytoju nebuvo sudaryta sutartis, taip pat kurios buvo projektų vykdytojų sutaupytos ar nepanaudotos dėl kitų priežasčių ir grąžintos į sutartyje nurodytą sąskaitą.
45. Projektų vykdytojas, pasirašęs Sutartį su Savivaldybės administracija, atsako už projekto įgyvendinimą bei tikslinį lėšų panaudojimą ir atsiskaito Nuostatuose ir Sutartyje nustatyta tvarka.
46. Esant papildomų lėšų ar gavus papildomą finansavimą iš savivaldybės biudžeto bei Sporto skyriui gavus prašymą dėl papildomų lėšų poreikio, Sporto skyrius gali teikti siūlymą Ekspertų komisijai dėl projekto lėšų paskyrimo.
V SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMO, NAUDOJIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA
48. Savivaldybės administracija ir projekto vykdytojas, kuriam yra skirtos lėšos, sudaro sutartį. Kartu su sutartimi projekto vykdytojas privalo pateikti užpildytą projekto sąmatą (forma B-1, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2018 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. 1K-206 (su pakeitimais) ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintą Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sporto projektui įgyvendinti detaliąją išlaidų sąmatą (toliau – Išlaidų sąmata).
49. Sutartis turi būti pasirašoma ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai informuojama apie sprendimą skirti lėšų.
50. Sutartis gali būti pasirašoma vienu iš šių būdų:
51. Lėšas, skirtas projektui vykdyti, Savivaldybės administracijos Apskaitos skyrius (toliau – Apskaitos skyrius) perveda į projekto vykdytojo tam tikslui atidarytą biudžetinių lėšų sąskaitą pagal Sporto skyriaus pateiktą raštą.
52. Tinkamos projekto išlaidos:
52.1. tiesiogiai susijusios su projekte numatytomis veiklomis ir (ar) priemonėmis ir būtinos projektui vykdyti, pagrįstos projekto įgyvendinimo eiga ir projekto įgyvendinimo veiklų planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu;
52.2. patirtos nuo einamųjų metų pradžios iki sutarties sudarymo momento ir įtrauktos į išlaidų sąmatą;
53. Projekto vykdytojas savivaldybės biudžeto lėšas gali naudoti tik sutartyje nurodytam projektui ir pagal patvirtintą Išlaidų sąmatą.
54. Projekto vykdytojas, naudodamas savivaldybės biudžeto lėšas visoms išlaidoms apmokėti, atsiskaitymus turi vykdyti negrynaisiais pinigais.
55. Projekto vykdytojas turi laikytis teisės aktuose nustatytų piniginių kompensacijų dydžių bei mokėjimo tvarkos ir užtikrinti finansinių atsiskaitymo dokumentų teisėtumą.
56. Šiaulių miesto savivaldybės organizacijoms, rengiančioms žaidimų sporto komandas, olimpinės ir paralimpinės rinktinės kandidatus ar narius, Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto lėšos mažinamos Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2017 m. rugsėjo 7 d. sprendimu Nr. T-331 „Dėl švietimo, kultūros ir sporto projektų rėmimo skatinimo“ (su pakeitimais) nustatyta tvarka.
57. Jeigu skirtumas tarp Išlaidų sąmatoje patvirtintų išlaidų ir panaudotų lėšų viršija 100 eurų, projekto vykdytojas privalo teikti Sporto skyriui prašymą dėl Išlaidų sąmatos straipsnių tikslinimo ne vėliau kaip prieš 5 dienas iki pateikdamas Ketvirčio ataskaitą.
58. Su Sporto skyriumi suderintos pirmo–trečio ketvirčių lėšų panaudojimo ataskaitos Apskaitos skyriui turi būti teikiamos kas ketvirtį, bet ne vėliau kaip iki kito ketvirčio pirmojo mėnesio 5 dienos, o ketvirto ketvirčio – iki gruodžio 27 d. pagal patvirtintas ataskaitų formas:
58.1. Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą (forma Nr. 2, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 (su pakeitimais));
59. Nuostatų 58 punkte nurodytos ataskaitų formos gali būti teikiamos vienu iš šių būdų:
60. Nepateikus Ketvirčio ataskaitos, projekto vykdytojui lėšos kito ketvirčio priemonėms įgyvendinti nepervedamos.
61. Projekto vykdytojas Savivaldybės administracijos reikalavimu privalo pateikti visą prašomą informaciją, susijusią su projekto vykdymu ir (ar) lėšų, skirtų projektui, panaudojimu, įskaitant pirminius apskaitos dokumentus ar jų kopijas ir prisidėjimą įrodančius dokumentus.
62. Įgyvendinus projektą, nepanaudotos lėšos ar Išlaidų sąmatoje nenumatytos išlaidos projektui įgyvendinti turi būti grąžintos į sutartyje nurodytą sąskaitą ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 27 d.
63. Įgyvendinus projektą, užpildyta, projekto vykdytojo vadovo pasirašyta ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinta Sporto projekto įgyvendinimo ataskaita (toliau – Įgyvendinimo ataskaita) per 15 darbo dienų pateikiama Sporto skyriui. Kartu su Įgyvendinimo ataskaita turi būti pateikta Sporto klubo, įmonės, įstaigos veiklos ataskaita (forma Nr. SKI-1, institucijų patvirtinta tvarka).
VI SKYRIUS
KONTROLĖ, ATSAKOMYBĖ IR GINČŲ SPRENDIMO TVARKA
65. Projekto vykdytojas, pasirašęs sutartį su savivaldybės administracija, visiškai atsako už projekto įgyvendinimą bei tikslinį lėšų panaudojimą ir atsiskaito Nuostatuose ir sutartyje nustatyta tvarka.
66. Projekto vykdytojas, gavęs dalinį finansavimą projektui įgyvendinti, įsipareigoja pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą tvarką viešinti vykdomą projektą ir reprezentuoti Savivaldybę.
67. Sporto skyrius turi teisę kontroliuoti, ar projekto vykdytojas įgyvendina paraiškoje nurodytas veiklas, renginius ar kitas priemones (lankytis projekte numatytų priemonių įgyvendinimo vietose, gauti papildomą informaciją, susijusią su projekto veiklų įgyvendinimu ir kt.).
68. Savivaldybės administracija nutraukia sutartį su projekto vykdytoju ir skirtos lėšos grąžinamos Savivaldybės administracijai į sutartyje nurodytą sąskaitą per 5 (penkias) darbo dienas, kai:
68.1. Savivaldybės administracija nustato, kad paraiškos teikėjas skirtas savivaldybės biudžeto lėšas panaudojo ne pagal paskirtį;
68.2. Savivaldybės administracija nustato esminių Nuostatų, sutarties ir (arba) galiojančių teisės aktų, turinčių esminės reikšmės sutarčiai vykdyti, pažeidimų;
68.3. paaiškėja, kad paraiškoje buvo pateikta klaidinga ar melaginga informacija, paraiškos teikėjas įgyja likviduojamo juridinio asmens statusą po sutarties sudarymo arba, sudarius sutartį, įsiteisėja teismo sprendimas, kuriuo Savivaldybės administracijai priteisiamos neteisėtai (ne pagal paskirtį) panaudotos lėšos iš paraiškos teikėjo;
69. Projekto vykdytojas skirtas projektui lėšas gali naudoti tik sutartyje nurodytiems tikslams įgyvendinti ir tik pagal nurodytą tikslinį lėšų paskirstymą.
70. Už sutartyje numatytų veiklų įgyvendinimą, projektui skirtų lėšų tikslinį panaudojimą, projekto vykdytojo, partnerių (rėmėjų) indėlį ir sutartyje ir (ar) paraiškoje nurodytų planuojamų veiklos vertinimo rodiklių pasiekimą atsako lėšas gavęs juridinis asmuo.
71. Nepanaudotas lėšas Projekto vykdytojas Savivaldybės administracijai privalo grąžinti per 5 (penkias) darbo dienas į Savivaldybės atsiskaitomąją sąskaitą, kuri nurodyta sutartyje.
72. Negrąžintos projektui įgyvendinti skirtos savivaldybės biudžeto lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka.
73. Projekto vykdytojas, pateikęs klaidingas žinias apie projekto vykdymą ar ne pagal paskirtį panaudojęs savivaldybės biudžeto lėšas, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
75. Teikdamas paraišką Konkursui, paraiškos teikėjas sutinka, kad paraiškoje pateikta su Konkursu susijusi informacija (išskyrus informaciją, kuri negali būti viešinama teisės aktų nustatyta tvarka) gali būti viešinama.
76. Nuostatuose nurodyti renkami duomenys tvarkomi ir saugomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių dokumentų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (OL 2016 L 119, p. l) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu.
78. Konkurso administratorius paraiškų teikėjams el. paštu siunčiami klausimai ir prašymai, susiję su Konkursu ir projekto įgyvendinimu, laikomi oficialiais.
79. Savivaldybės administracija neprisiima atsakomybės, jei dėl paraiškoje nurodytų klaidingų ryšiams palaikyti duomenų (adreso, telefono, elektroninio pašto adreso ir kt.) paraiškos teikėjo nepasiekia laiškai arba negalima susisiekti su jo atstovais.
80. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslingumą, gautų savivaldybės biudžeto lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako paraiškos teikėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Šiaulių miesto savivaldybės administracijos
direktoriaus 2022 m. vasario 11 d.
įsakymu Nr. A-227
SPORTO PROJEKTAMS SKIRIAMŲ SPORTO PLĖTROS PROGRAMOS LĖŠŲ APSKAIČIAVIMO METODIKA
I SKYRIUS
LĖŠŲ, SKIRIAMŲ SPORTO RENGINIAMS (MIESTO, APSKRITIES, ŠALIES IR TARPTAUTINIAMS) IR FIZINIO AKTYVUMO VEIKLOMS ŠIAULIŲ MIESTE VYKDYTI APSKAIČIAVIMO TVARKA
1. Šiaulių miesto sporto organizacijai, vykdančiai sporto renginius Šiaulių mieste, skiriamų Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto (toliau – savivaldybės biudžetas) lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x R, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 500 eurų*;
R – koeficientas, taikomas atsižvelgiant į vykdomų renginių trukmę ir renginio reikšmingumą:
R1 – koeficientas 2 – sporto organizacijos vykdomiems tarptautiniams ar kartu su šalies sporto federacijomis vykdomiems Šiaulių miesto gyventojams skirtiems renginiams, kurių trukmė 1–2 d.;
R2 – koeficientas 3 – Šiaulių miesto gyventojams skirtiems renginiams, kurių trukmė 2–4 mėn. ir varžybos (renginiai) vyks kas savaitę arba kurių trukmė 8 mėn. ar ilgiau ir varžybos (renginiai) vyks ne rečiau kaip kartą per mėnesį;
R3 – koeficientas 5 – Šiaulių miesto gyventojams skirtiems renginiams, kurių trukmė 4 mėn. ar ilgiau ir varžybos (renginiai) vyks kas savaitę;
R4 – koeficientas 6 – kartu su šalies sporto federacijomis vykdomiems techninių sporto šakų renginiams, kurių trukmė 1–2 d.;
R5 – koeficientas 10 – įvairaus amžiaus grupių gyventojams: ikimokyklinių įstaigų, pradinių ir pagrindinių mokyklų mokiniams, sveikatingumo grupėms, senjorams ir kt. – skirtiems renginiams, kurių trukmė 9–12 mėn. ir kurių bus surengta ne mažiau nei 10 per metus.
* – bazinis dydis keičiamas, jei savivaldybės biudžete šiai priemonei lėšų skiriama daugiau ar mažiau.
2. Šiaulių miesto sporto organizacijai, reguliariai vykdančiai fizinio aktyvumo užsiėmimus Šiaulių mieste, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x R, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 500 eurų*;
R – koeficientas, taikomas atsižvelgiant į vykdomų užsiėmimų trukmę:
R1 – koeficientas 2, jei Šiaulių miesto gyventojams skirti fizinio aktyvumo užsiėmimai, vykdomi reguliariai 2–6 mėn. ir ne rečiau kaip 2 kartus per savaitę;
R2 – koeficientas 5, jei Šiaulių miesto gyventojams skirti fizinio aktyvumo užsiėmimai, vykdomi reguliariai 6 mėn. ar ilgiau ir ne rečiau kaip 2 kartus per savaitę.
* – bazinis dydis keičiamas, jei savivaldybės biudžete šiai priemonei lėšų skiriama daugiau ar mažiau.
3. Atsižvelgiant į einamaisiais metais Šiaulių miesto sporto tarybos siūlomas Sporto plėtros programos projektų prioritetines finansavimo kryptis, tarptautiniams sporto renginiams, kurie numatyti tarptautinės sporto šakos federacijos kalendoriuje ir vykdomi Šiaulių mieste, finansavimas gali būti skiriamas bendru Sporto ekspertų komisijos sprendimu pagal vykdančios organizacijos pateiktą sąmatą (ne daugiau 70 proc. lėšų gali būti skiriama iš savivaldybės biudžeto).
Pastaba. Sporto ekspertų komisijos bendru sprendimu apskaičiuotos lėšos gali būti didinamos ar mažinamos iki 50 proc.
II SKYRIUS
LĖŠŲ, SKIRIAMŲ PASIRENGTI IR DALYVAUTI TARPTAUTINĖSE VARŽYBOSE, APSKAIČIAVIMO TVARKA
4. Šiaulių miesto sporto organizacijai, rengiančiai olimpinės / paralimpinės rinktinės kandidatus, olimpinės / paralimpinės pamainos rinktinės kandidatus, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x K x S, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 400 eurų*;
K – meistriškumo koeficientas:
K1 – koeficientas 5, jei sportininkas yra olimpinės / paralimpinės rinktinės kandidatų sąraše, patvirtintame Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (toliau – LTOK) / Lietuvos paralimpinio komiteto (toliau – LPK) nutarimu;
K2 – koeficientas 3, jei sportininkas yra olimpinės / paralimpinės pamainos rinktinės kandidatų sąraše, patvirtintame LTOK / LPK nutarimu;
S – atitinkamos rinktinės sąraše esančių sportininkų skaičius:
S1 – olimpinės / paralimpinės rinktinės kandidatų, olimpinės pamainos rinktinės kandidatų skaičius, patvirtintas LTOK / LPK nutarimu;
S2 – olimpinės / paralimpinės pamainos rinktinės kandidatų skaičius, patvirtintas LTOK / LPK nutarimu.
* – bazinis dydis keičiamas, jei savivaldybės biudžete šiai priemonei lėšų skiriama daugiau ar mažiau.
Pastaba. Sporto ekspertų komisijos bendru sutarimu apskaičiuotos lėšos gali būti didinamos ar mažinamos iki 50 proc.
III SKYRIUS
LĖŠŲ, SKIRIAMŲ PASIRENGTI IR DALYVAUTI ŠALIES VARŽYBOSE*, APSKAIČIAVIMO TVARKA
5. Šiaulių miesto sporto organizacijai, rengiančiai olimpinių / paralimpinių sporto šakų šalies suaugusiųjų, jaunimo, jaunių rinktinės narius, nesančius olimpinės / paralimpinės rinktinės kandidatų, olimpinės / paralimpinės pamainos rinktinės kandidatų sąrašuose ir praeitais metais atstovavusius šalies rinktinei pasaulio ir Europos čempionate (pirmenybėse), žaidynėse, taurės varžybose, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x K x S, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 400 eurų**;
K – koeficientas taikomas atsižvelgiant į varžybų lygį, kuriose dalyvavo sportininkas:
K1 – koeficientas 1, jei sportininkas dalyvavo aukščiausiosios lygos (diviziono) varžybose;
K2 – koeficientas 0,5, jei sportininkas dalyvavo žemesnės lygos (diviziono) varžybose;
S – atitinkamos rinktinės sudėtyje dalyvavusių sportininkų skaičius.
6. Šiaulių miesto sporto organizacijai, rengiančiai olimpinių / neolimpinių sporto šakų suaugusiųjų, jaunimo, jaunių ir jaunučių amžiaus grupių sportininkus, praeitais metais dalyvavusius šalies čempionate (pirmenybėse), žaidynėse, taurės varžybose, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x K x S x P, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 100 eurų**;
K – koeficientas taikomas atsižvelgiant į varžybų lygį, kuriose dalyvavo sportininkai:
K1 – koeficientas 1, jei sportininkai dalyvavo suaugusiųjų, jaunimo, jaunių ir vaikų amžiaus pirmenybėse / čempionatuose;
K2 – koeficientas 0,75, jei sportininkai dalyvavo jaunimo, jaunių ir jaunučių amžiaus varžybose;
K3 – koeficientas 0,5, jei sportininkai dalyvavo jaunių ir jaunučių amžiaus varžybose;
S – sportininkų skaičius;
P – sporto šakos svarbos koeficientas:
P1 – koeficientas 1, jei olimpinė sporto šaka;
P2 - koeficientas 0,5, jei neolimpinė sporto šaka.
* – išskyrus žaidimų sporto komandas.
** – bazinis dydis keičiamas, jei savivaldybės biudžete šiai priemonei lėšų skiriama daugiau ar mažiau.
7. Šiaulių miesto sporto organizacijai, rengiančiai olimpinių / paralimpinių sporto šakų šalies jaunimo, jaunių ir vaikų amžiaus grupių žaidimų sporto komandas, dalyvaujančias atitinkamos sporto šakos federacijos organizuojamose varžybose, pirmenybėse ir čempionatuose*, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x K x G, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 10 000** eurų;
K – koeficientas taikomas atsižvelgiant į varžybų lygį, kuriose dalyvauja žaidimų komanda:
K1 – koeficientas 1, jei komanda dalyvauja jaunimo, jaunių ir vaikų amžiaus varžybose;
K2 – koeficientas 0,75, jei komanda dalyvauja jaunių ir vaikų amžiaus varžybose;
K3 – koeficientas 0,5, jei komanda dalyvauja vaikų amžiaus varžybose;
G – žaidimų grupių skaičius, kai vieną grupę sudaro ne mažiau kaip 15 sportininkų, koeficientas:
G1 – koeficientas 1, jei treniruojamos 3 pilnos grupės ir daugiau;
G2 – koeficientas 0,75, jei treniruojamos 2 pilnos grupės;
G3 – koeficientas 0,5, jei treniruojama 1 pilna grupė.
* – finansavimas skiriamas organizacijai tik tada, jei jos pagrindinė veikla nefinansuojama iš Savivaldybės biudžeto ir / ar kitomis Šiaulių miesto savivaldybės finansavimo priemonėmis;
** – bazinis dydis keičiamas, jei savivaldybės biudžete šiai priemonei lėšų skiriama daugiau ar mažiau.
Pastaba. Sporto ekspertų komisijos bendru sutarimu apskaičiuotos lėšos gali būti didinamos ar mažinamos iki 50 proc.
IV SKYRIUS
LĖŠŲ, SKIRIAMŲ MOKYMO PLAUKTI PROGRAMAI VYKDYTI,
APSKAIČIAVIMO TVARKA
8. Sporto organizacijai, turinčiai baseiną ar turinčiai pasirašytą baseino nuomos sutartį, ir fizinio aktyvumo ir (ar) sporto specialistus, atitinkančius treneriams keliamus kvalifikacinius reikalavimus, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x S, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 1,0 euras*;
S – užsiėmimus lankysiančių vaikų, dalyvaujančių mokymo plaukti programoje, skaičius.
* – bazinis dydis keičiamas, jei savivaldybės biudžete šiai priemonei lėšų skiriama daugiau ar mažiau.
V SKYRIUS
LĖŠŲ, SKIRIAMŲ ŠIAULIŲ MIESTO SPORTO ORGANIZACIJŲ ŽAIDIMŲ KOMANDAI, DALYVAUJANČIAI LIETUVOS ČEMPIONATO IR TAURĖS VARŽYBOSE (SUAUGUSIEJI), PASIRENGTI IR DALYVAUTI ŠALIES IR BALTIJOS ŠALIŲ VARŽYBOSE, APSKAIČIAVIMO TVARKA
9. Sporto organizacijai, rengiančiai sportininkus, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis už praeitų metų sporto pasiekimus šalies varžybose apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x R x K x S x T, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 1350 eurų*;
R – iškovotos vietos oficialiose šalies varžybose koeficientas:
R1 – koeficientas 3, jei šalies varžybose iškovota 1 vieta;
R2 – koeficientas 2, jei šalies varžybose iškovota 2 vieta;
R3 – koeficientas 1,5, jei šalies varžybose iškovota 3 vieta;
R4 – koeficientas 1,3, jei šalies varžybose užimta 4 vieta;
R5 – koeficientas 1,0, jei šalies varžybose užimta 5 ir žemesnė vieta;
K – sporto šakos svarbos koeficientas:
K1 – koeficientas 1, jei olimpinė rungtis;
K2 – koeficientas 0,5, jei neolimpinė rungtis;
S – varžovų skaičiaus koeficientas:
S1 – koeficientas 0,5, jei yra 4 ir mažiau varžovų komandų;
S2 – koeficientas 1, jei yra 5–8 varžovų komandos;
S3 – koeficientas 1,5, jei yra 9 ir daugiau varžovų komandų;
T – varžybų svarbos koeficientas:
T – koeficientas 0,5, jei komanda dalyvavo žemesnio lygio čempionate.
10. Sporto organizacijai, rengiančiai sportininkus, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis už praeitų metų sporto pasiekimus Baltijos šalių varžybose apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x R x K x S x T, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 1350 eurų*;
R – iškovotos vietos oficialiose Baltijos šalių varžybose koeficientas:
R1 – koeficientas 2, jei Baltijos čempionate (pirmenybėse) iškovota 1 vieta;
R2 – koeficientas 1,5, jei Baltijos čempionate (pirmenybėse) iškovota 2 vieta;
R3 – koeficientas 1,2, jei Baltijos čempionate (pirmenybėse) iškovota 3 vieta;
R4 – koeficientas 1,1, jei Baltijos čempionate (pirmenybėse) užimta 4 vieta;
R5 – koeficientas 1,0, jei Baltijos čempionate (pirmenybėse) užimta 5 ir žemesnė vieta;
K – sporto šakos svarbos koeficientas:
K1 – koeficientas 1, jei olimpinė rungtis;
K2 – koeficientas 0,5, jei neolimpinė rungtis;
S – varžovų skaičiaus koeficientas:
S1 – koeficientas 0,5, jei yra 4 ir mažiau varžovų komandų;
S2 – koeficientas 1, jei yra 5–6 varžovų komandos;
S3 – koeficientas 1,5, jei yra 7 ir daugiau varžovų komandų;
T – varžybų svarbos koeficientas:
T – koeficientas 0,5, jei komanda dalyvavo žemesnio lygio čempionate.
11. Sporto organizacijai, dalyvausiančiai šalies ir Baltijos šalių oficialiose varžybose, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis dalyvavimo išlaidoms apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x K x S x T x Z x V x I**, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 1350 eurų*;
K – sporto šakos svarbos koeficientas:
K1 – koeficientas 2, jei olimpinė sporto šaka (rungtis);
K2 – koeficientas 1, jei neolimpinė sporto šaka (rungtis);
S – varžovų skaičiaus koeficientas:
S1 – koeficientas 0,5, jei yra 4 ir mažiau varžovų komandų;
S2 – koeficientas 1, jei yra 5–8 varžovų komandos;
S3 – koeficientas 1,5, jei skaičius 9 ir daugiau varžovų komandų.
Varžybų svarbos koeficientai:
T – koeficientas 0,5, jei komanda dalyvaus žemesnio lygio čempionate;
Z – koeficientas 1,5, jei sporto šaka yra valstybės strateginių sporto šakų sąraše;
V – koeficientas 1,3, jei komanda dalyvauja Baltijos šalių varžybose;
I – intensyvumo koeficientas 2,0, jei varžybos vyksta turais (ne mažiau 20 turų).
* – bazinis dydis keičiamas, jei savivaldybės biudžete šiai priemonei lėšų skiriama daugiau ar mažiau.
** – klubui, turinčiam dublerių (antrąją) komandą, apskaičiuotos lėšos didinamos taikant koeficientą 1,5.
VI SKYRIUS
LĖŠŲ, SKIRIAMŲ ŠIAULIŲ MIESTO SPORTO ORGANIZACIJŲ ŽAIDIMŲ KOMANDAI (SUAUGUSIEJI) PASIRENGTI IR DALYVAUTI EUROPOS TAURĖS VARŽYBOSE, APSKAIČIAVIMO TVARKA
12. Sporto organizacijai, rengiančiai sportininkus, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis už praeitų metų sporto pasiekimus apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x R x K x S, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 1500 eurų*;
R – iškovotos vietos oficialiose Europos varžybose koeficientas:
R1 – koeficientas 3, jei Europos taurės varžybose iškovota 1–4 vieta;
R2 – koeficientas 2, jei Europos taurės varžybose iškovota 5–8 vieta;
R3 – koeficientas 1,5, jei Europos taurės varžybose iškovota 9–12 vieta;
R4 – koeficientas 1, jei Europos taurės varžybose iškovota 13 ir žemesnė vieta;
K – sporto šakos svarbos koeficientas:
K1 – koeficientas 1, jei olimpinė rungtis;
K2 – koeficientas 0,5, jei neolimpinė rungtis;
S – varžovų skaičiaus koeficientas:
S1 – koeficientas 0,5, jei yra 4 ir mažiau varžovų komandų;
S2 – koeficientas 1, jei yra 5–8 varžovų komandos;
S3 – koeficientas 1,2, jei yra 9 ir daugiau varžovų komandų.
13. Sporto organizacijai, dalyvausiančiai tarptautinės sporto šakos Europos, Europos taurės varžybose, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis dalyvavimo išlaidoms oficialiose varžybose apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x K x S x T x Z x I, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 1500 eurų*;
K – sporto šakos svarbos koeficientas:
K1 – koeficientas 2, jei ET olimpinė rungtis;
K2 – koeficientas 1, jei ET neolimpinė rungtis;
S – varžovų skaičiaus koeficientas:
S1 – koeficientas 0,5, jei yra 4 ir mažiau varžovų komandų;
S2 – koeficientas 1, jei yra 5–8 varžovų komandos;
S3 – koeficientas 1,2, jei yra 9 ir daugiau varžovų komandų.
Varžybų svarbos koeficientas:
T – koeficientas 0,5, jei komanda dalyvavo žemesnio lygio čempionate;
Z – koeficientas 1,5, jei sporto šaka yra valstybės strateginių sporto šakų sąraše;
I – intensyvumo koeficientas 1,5, jei varžybos vyksta turais (ne mažiau nei 3 išvykos).
* – bazinis dydis keičiamas, jei savivaldybės biudžete šiai priemonei lėšų skiriama daugiau ar mažiau.
VII SKYRIUS
LĖŠŲ, SKIRIAMŲ ŠIAULIŲ MIESTO SPORTO ORGANIZACIJŲ ŽAIDIMŲ KOMANDOS (SUAUGUSIEJI) TRENERIŲ DARBO UŽMOKESČIUI,
APSKAIČIAVIMO TVARKA
14. Trenerio bazinis darbo užmokestis apskaičiuojamas vidutinį koeficientą (be trenerio kvalifikacinės kategorijos) padauginus iš 12 mėn.
15. Darbo užmokesčiui apskaičiuotų lėšų dalis (ne daugiau kaip 10 proc.) gali būti skiriama kitoms projekto išlaidoms.
16. Klubui, turinčiam dublerių (antrąją) komandą, apskaičiuotas bazinis trenerio darbo užmokesčio dydis (vidutinis koeficientas (be trenerio kvalifikacinės kategorijos) padaugintas iš 12 mėn.) didinamas taikant koeficientą 1,5.
Pastabos:
1. Sporto ekspertų komisija, atsižvelgdama į einamaisiais metais Šiaulių miesto sporto tarybos siūlomas Sporto plėtros programos projektų prioritetines finansavimo kryptis, savo sprendimu gali didinti paraiškų teikėjams apskaičiuotas lėšas, bet ne daugiau nei 70 proc. sąmatoje nurodytų išlaidų.
2. Sporto ekspertų komisijos sprendimu gali būti padidinamas finansavimas sporto organizacijoms, kurių sportininkai yra olimpinės / paralimpinės rinktinės kandidatai, olimpinės / paralimpinės pamainos rinktinės kandidatai ir Lietuvos aukščiausio diviziono žaidėjai ir studijuoja ar planuoja einamaisiais metais studijuoti Vilniaus universiteto Šiaulių akademijoje arba Šiaulių valstybinėje kolegijoje.