LIETUVOS RESPUBLIKOS ENERGETIKOS MINISTRAS
įsakymas
DĖL PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO IŠ KLIMATO KAITOS PROGRAMOS LĖŠŲ CENTRINĖS VALDŽIOS VIEŠIESIEMS PASTATAMS ATNAUJINTI TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2022 m. rugsėjo 14 d. Nr. 1-270
Vilnius
Vadovaudamasis 2022–2025 m. Klimato kaitos programos investicijų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. balandžio 20 d. nutarimu Nr. 383 „Dėl 2022–2025 m. Klimato kaitos programos investicijų plano patvirtinimo“, II skyriaus 4.6 papunkčiu ir atsižvelgdamas į 2022 m. rugsėjo 9 d. / 2022 m. rugsėjo 12 d. Valstybės biudžeto lėšų naudojimo skiriant papildomą finansavimą centrinės valdžios viešųjų pastatų atnaujinimo, įgyvendinant Viešųjų pastatų energinio efektyvumo didinimo programą, projektams iš Klimato kaitos programos sutartį Nr. 8-76 / UFS-27, sudarytą tarp Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos,
t v i r t i n u Papildomo finansavimo skyrimo iš Klimato kaitos programos lėšų centrinės valdžios viešiesiems pastatams atnaujinti tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos energetikos ministro
2022 m. rugsėjo 14 d. įsakymu Nr. 1-270
PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO IŠ KLIMATO KAITOS PROGRAMOS LĖŠŲ CENTRINĖS VALDŽIOS VIEŠIESIEMS PASTATAMS ATNAUJINTI TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Papildomo finansavimo skyrimo iš Klimato kaitos programos lėšų centrinės valdžios viešiesiems pastatams atnaujinti tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato paraiškų teikimo siekiant gauti papildomą finansavimą, skirtą padengti trūkstamą dalį projekto vykdytojo išlaidų, susidariusių atlikus rangos darbų viešuosius pirkimus atnaujinant centrinės valdžios viešąjį pastatą, kai kitai daliai išlaidų padengti gautas finansavimas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 4 prioriteto „Energijos efektyvumo ir atsinaujinančių išteklių energijos gamybos ir naudojimo skatinimas“ priemonę Nr. 04.3.1-VIPA-T-113 „Valstybei nuosavybės teise priklausančių pastatų atnaujinimas (II)“ ir (arba) 13 prioriteto „Veiksmų, skirtų COVID-19 pandemijos sukeltai krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas aplinką tausojančiam, skaitmeniniam ir tvariam ekonomikos atgaivinimui“ priemonę Nr. 13.1.2-VIPA-T-113 „Valstybei nuosavybės teise priklausančių pastatų atnaujinimas (II)“ (toliau – Priemonės), jų vertinimo ir papildomo finansavimo skyrimo sąlygas ir tvarką.
2. Papildomas finansavimas teikiamas iš Klimato kaitos programos (toliau – KKP) lėšų, siekiant pagal Priemones įgyvendinti valstybei nuosavybės teise priklausančių pastatų atnaujinimo projektus, taip didinant jų energinį efektyvumą bei mažinant išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį.
3. Uždaroji akcinė bendrovė Viešųjų investicijų plėtros agentūra (toliau – Agentūra), vadovaudamasi Bendradarbiavimo skiriant papildomą finansavimą centrinės valdžios viešųjų pastatų atnaujinimo, įgyvendinant viešųjų pastatų energinio efektyvumo didinimo programą, projektams iš Klimato kaitos programos sutartimi, sudaryta tarp Energetikos ministerijos ir Agentūros, skelbia kvietimą teikti paraiškas papildomam finansavimui gauti (toliau – Paraiška), vykdo Paraiškų vertinimą, nustato projektui galimų skirti papildomų lėšų dydį, vykdo įsipareigojimų pagal papildomo finansavimo skyrimo sutartis priežiūrą vadovaudamasi Aprašu. Paraiškos yra teikiamos Agentūrai kaip numatyta Aprašo 15 punkte, o mokėjimo prašymai finansavimo išmokoms iš KKP gauti yra teikiami Agentūrai naudojantis Duomenų mainų svetaine (toliau – DMS) iš Priemonių projekto vykdytojo paskyros.
4. Pareiškėjai, teikdami Paraiškas viešųjų pastatų atnaujinimo projektų įgyvendinimui, ir Agentūra, registruodama, vertindama Paraiškas, nustatydama projektui galimų skirti iš KKP papildomų lėšų dydį bei vykdydama įsipareigojimų pagal papildomo finansavimo skyrimo sutartis priežiūrą, vadovaujasi šiuo Aprašu. Elektroniniai dokumentai rengiami pagal Lietuvos vyriausiojo archyvaro patvirtintas ar su juo suderintas el. dokumento specifikacijas ir pasirašomi kvalifikuotu elektroniniu parašu.
5. Agentūra savo interneto svetainėje skelbia informaciją, susijusią su papildomo finansavimo iš KKP lėšų skyrimu, įgyvendintų projektų pasiektais rezultatais bei apie pareiškėjus, kurie gavo finansavimą, kiekvieno pareiškėjo prašyto finansavimo ir skirto finansavimo dydžius, pareiškėjus, kuriems neskirtas finansavimas ir neskyrimo priežastis.
6. Projektų vykdytojai, gavę papildomą finansavimą iš KKP lėšų, apie įgyvendintus projektus ir pasiektus rezultatus turi paskelbti savo interneto svetainėse, įgyvendinti kitus privalomus informavimo apie projektą veiksmus, numatytus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, 450 punkte.
7. Jeigu projekto veiklos finansavimas atitinka visus Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 1 dalyje nustatytus valstybės pagalbos požymius, pagal Aprašą teikiama nereikšminga (de minimis) pagalba (toliau – de minimis pagalba), vadovaujantis 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2020 m. liepos 2 d. Europos Komisijos reglamentu (ES) Nr. 2020/972, kuriuo iš dalies keičiant Reglamentą (ES) Nr. 1407/2013 pratęsiamas jo galiojimas ir iš dalies keičiant Reglamentą (ES) Nr. 651/2014, pratęsiamas jo galiojimas ir įtraukiami patikslinimai (toliau – De minimis reglamentas).
8. Agentūra, vykdydama Paraiškų vertinimą, nustatydama projektui galimų skirti iš KKP papildomų lėšų dydį ir vykdydama projektų vykdytojų įsipareigojimų įgyvendinimo priežiūrą, projektų administravimo ir priežiūros tikslais tvarko ir saugo su projektų veiklomis susijusius duomenis. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu. Dokumentai, kuriuose yra asmens duomenų, tvarkomi ir saugomi 10 metų pasibaigus projektui, vadovaujantis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“. Kiti dokumentai saugomi ir valdomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu ir kitais dokumentų valdymą reglamentuojančiais teisės aktais. Pasibaigus saugojimo terminui, visi dokumentai, įskaitant tuos, kuriuose yra asmens duomenų, sunaikinami, išskyrus tuos, kurie įstatymų ar kitų teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimą, nustatytais atvejais turi būti perduoti saugoti pagal Dokumentų ir archyvų įstatymą.
9. Apraše vartojamos sąvokos:
9.1. Papildomas finansavimas – projekto vykdytojui pagal sudarytą papildomo finansavimo lėšų skyrimo sutartį mokamos lėšos iš Klimato kaitos programos, skirtos padengti trūkstamą dalį išlaidų atnaujinant valstybei nuosavybės teise priklausantį viešąjį pastatą, kai atlikus rangos darbų viešąjį pirkimą, jo atnaujinimui skirto finansavimo iš Priemonių lėšų neužtenka.
9.2. Papildomo finansavimo lėšų skyrimo sutartis – sutartis tarp Agentūros ir pareiškėjo, kurioje nustatytos sąlygos padengti dalį projekto vykdytojo išlaidų iš Klimato kaitos programos lėšų atnaujinant valstybei nuosavybės teise priklausantį viešąjį pastatą, kai kitai daliai išlaidų padengti skirta grąžinamoji subsidija iš Priemonių lėšų.
9.3. Pareiškėjas – biudžetinė įstaiga ir (ar) viešoji įstaiga, kuriai teisės aktų nustatyta tvarka nėra suteikta teisė skolintis, pagal su Agentūra pasirašytą sutartį įgyvendinanti viešojo pastato atnaujinimo projektą pagal Priemones.
9.4. Projekto vykdytojas – biudžetinė įstaiga ir (ar) viešoji įstaiga, kuriai teisės aktų nustatyta tvarka nėra suteikta teisė skolintis, ir su kuria pasirašyta papildomo finansavimo lėšų skyrimo sutartis.
9.5. Programa – Viešųjų pastatų energinio efektyvumo didinimo programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. lapkričio 26 d. nutarimu Nr. 1328 „Dėl Viešųjų pastatų energinio efektyvumo didinimo programos patvirtinimo“.
9.6. Projektas – valstybei nuosavybes teise (bent 51 proc. pastato ploto) priklausančio viešojo pastato atnaujinimo projektas, kuriuo, pagal Priemones įgyvendinant Programos 2 priede nurodytas veiklas (priemones), pasiekiama ne žemesnė kaip C pastato energinio naudingumo klasė.
II SKYRIUS
SĄLYGOS GAUTI PAPILDOMĄ FINANSAVIMĄ
10. Papildomas finansavimas teikiamas biudžetinėms įstaigoms bei toms viešosioms įstaigoms, kurioms teisės aktų nustatyta tvarka nėra suteikta teisė skolintis, ir kurios vykdo projektus, finansuojamus iš Priemonių lėšų, yra pasirašiusios finansavimo sutartis, pagal kurias buvo skirtos Priemonių lėšos, ir įgyvendinusios projektus pasieks ne žemesnę kaip C pastato energinio naudingumo klasę, jei Paraiškos teikimo momentu jos yra atlikusios rangos darbų viešojo pirkimo procedūras ir perkamų darbų kaina viršija skirtą finansavimą iš Priemonių lėšų.
11. Projekto išlaidos turi būti patirtos iki 2023 m. rugpjūčio 31 d. Agentūrai galutinis mokėjimo prašymas turi būti pateiktas iki 2023 m. rugsėjo 30 d.
III SKYRIUS
REIKALAVIMAI PARAIŠKOMS
13. Kvietimas teikti Paraiškas, nurodant Paraiškų teikimo tvarką ir terminus, projektų finansavimo sąlygas, skelbiamas Agentūros interneto svetainėje www.vipa.lt ir siunčiamas Agentūros raštu ir (arba) per DMS Pareiškėjams, kuriems atlikus rangos darbų viešųjų pirkimų procedūras trūksta lėšų, skirtų pagal Priemones.
14. Papildomo finansavimo sumą nustato Agentūra. Paraiškos gauti papildomą finansavimą priimamos ne vėliau kaip iki 2022 m. spalio 31 d. arba kol bus paskirstyta visa kvietimui teikti paraiškas skirta 10 mln. eurų suma. Jeigu iki šio termino nebus pateikta paraiškų visai kvietimui skirtai sumai, paraiškų teikimo terminas gali būti pratęstas iki 2022 m. lapkričio 30 d. Skiriama papildomo finansavimo suma gali būti ne didesnė kaip 75 procentai nuo projekto finansavimo sutartyje nustatytos rangos darbų sumos projektui įgyvendinti ir ne didesnė kaip 2 mln. eurų vienam projektui.
15. Pareiškėjas, norintis gauti projektui papildomą finansavimą, Agentūrai pateikia Aprašo 1 priede nustatytos formos Paraišką vienu iš šių būdų:
15.1. Agentūrai kvietime nurodytu elektroninio pašto adresu siunčiamas elektroninis dokumentas, pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu. Kai Paraiška teikiama pastaruoju būdu, kartu teikiami dokumentai ir (ar) skaitmeninės pridedamų dokumentų kopijos elektroniniu parašu gali būti netvirtinami;
15.2. pasirašytas popierinis Paraiškos ir jos priedų dokumentas (kartu pateikiant į elektroninę laikmeną įrašytą Paraišką ir priedus. Priedai turi būti pateikiami atskirose bylose elektroniniais dokumentais). Paraiškos originalo ir elektroninės versijos turinys turi būti identiškas. Nustačius, kad Paraiškos elektroninės versijos turinys neatitinka originalo, vadovaujamasi Paraiškos originale nurodyta informacija. Paraiška gali būti pateikta registruotu laišku, per pašto kurjerį arba įteikta asmeniškai kvietime nurodytu adresu.
16. Paraiškoje nurodoma:
17. Su Paraiška teikiami dokumentai:
17.2. rangos darbų viešojo pirkimo dokumentai (įskaitant sprendimą dėl pirkimą laimėjusio pasiūlymo nustatymo) ir rangos darbų sutartys (jeigu jos pasirašytos), kuriuose matoma detalizuota darbų kaina (pavyzdžiui, objektinės ir (arba) lokalinės sąmatos, arba darbų kiekių su kainomis žiniaraščiai);
IV SKYRIUS
REIKALAVIMAI IŠLAIDOMS
18. Išlaidos yra tinkamos finansuoti, kai:
18.1. Projektui suteiktas finansavimas pagal GS sutartį įgyvendinti Programos 2 priedo 1–14 punktuose nurodytus viešųjų pastatų atnaujinimo veiksmus (priemones);
18.2. įgyvendinus projektą, padidėja viešojo pastato energijos vartojimo efektyvumas – planuojama pasiekti ne mažesnė kaip C pastato energinio naudingumo klasė;
18.4. planuojama sumažinti bendrą metinį šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį (matuojama tonos CO2 ekvivalentu);
19. Tinkamomis finansuoti papildomo finansavimo iš KKP išlaidomis laikoma Agentūros Paraiškos vertinimo metu nustatytų ir atlikto viešojo pirkimo dokumentuose patikrintų tinkamų finansuoti išlaidų dalis įgyvendinant projektą, kuriam skirtas finansavimas pagal GS sutartį. Tinkamos išlaidos nustatomos pagal projekto vykdytojo pasirinktas energijos vartojimo audito Energijos taupymo priemonių grupėje nustatytas veiklas.
V SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR SPRENDIMAS DĖL PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO
21. Paraiškų vertinimą, projektų įgyvendinimo administravimą ir papildomo finansavimo mokėjimo prašymų vertinimą vykdo Agentūra, vadovaudamasi Aprašu.
22. Paraiškų atrankos būdas – tęstinė atranka. Paraiškos registruojamos Agentūroje eilės tvarka pagal gavimo datą ir laiką. Apie gautą Paraišką Agentūra informuoja pareiškėją pranešimu elektroniniu paštu ir (arba) per DMS sistemą.
23. Paraiškų atitiktį Aprašo reikalavimams Agentūra patikrina naudodamasi prieinamomis duomenų bazėmis ir registrais.
24. Vertinant Paraišką, atliekamas administracinės atitikties vertinimas ir tinkamumo finansuoti vertinimas.
25. Paraiškas Agentūra vertina eilės tvarka pagal jų gavimo ir registracijos datą. Vienos Paraiškos administracinės atitikties vertinimo terminas – ne ilgesnis kaip 10 darbo dienų užregistravus Paraišką.
26. Administracinės atitikties vertinimo metu nustatoma, ar Paraiška tinkamai užpildyta, ar pateikti visi reikalaujami dokumentai, ar Pareiškėjas atitinka jam keliamus reikalavimus gauti papildomą finansavimą.
27. Agentūra, nustačiusi, kad Paraiškoje pateikti ne visi reikalaujami dokumentai ir (ar) Paraiška užpildyta netinkamai, pateikta klaidinga informacija arba trūksta informacijos, leidžiančios įvertinti Paraiškos ir Pareiškėjo atitiktį Aprašo reikalavimams, Pareiškėjui nustato ne ilgesnį kaip 10 darbo dienų terminą trūkumams pašalinti ir apie tai informuojamas Pareiškėjas. Jeigu per Agentūros nustatytą terminą trūkstamų dokumentų ar patikslintos Paraiškos arba informacijos Pareiškėjas nepateikia, Agentūros sprendimu Paraiška atmetama. Gavusi Pareiškėjo pagrįstą prašymą, Agentūra gali nustatyti ilgesnį terminą trūkstamų dokumentų pateikimui. Agentūra, priėmusi sprendimą atmesti Paraišką, per 5 darbo dienas apie tai raštu informuoja Pareiškėją nurodydama atmetimo priežastis.
28. Paraiškos, neatitinkančios Pareiškėjui ar Paraiškoms keliamų reikalavimų, atmetamos, per 5 darbo dienas apie tai informuojant Pareiškėjus Agentūros raštu.
29. Paraiškos, atitinkančios administracinės atitikties vertinimo reikalavimus, teikiamos tinkamumo finansuoti vertinimui. Šio vertinimo metu patikrinama, ar rangos darbų sutartyse (jeigu jos pasirašytos), arba viešojo pirkimo laimėtojo pasiūlyme projekto įgyvendinimas numatytas ne vėliau kaip iki 2023 m. rugpjūčio 31 d., įvertinamas išlaidų tinkamumas bei apskaičiuojama papildomo finansavimo suma. Projekto tinkamumo finansuoti vertinimas vykdomas ne ilgiau kaip 20 darbo dienų nuo atlikto Paraiškos administracinės atitikties teigiamo įvertinimo.
30. Agentūra, įvertinusi Paraišką, raštu teikia Energetikos ministerijai vertinimo išvadą, kurioje nurodo projekto įgyvendinimo pabaigos datą ir projektui nustatyto papildomo finansavimo sumą. Sprendimą dėl papildomo finansavimo skyrimo arba neskyrimo priima energetikos ministras, atsižvelgdamas į Agentūros paraiškų vertinimo rezultatus. Sprendimas dėl finansavimo skyrimo įforminamas energetikos ministro įsakymu. Sprendimas neskirti papildomo finansavimo įforminamas raštu, kuriame Pareiškėjui pateikiama sprendimą pagrindžianti informacija, motyvai ir sprendimo apskundimo tvarka.
VI SKYRIUS
MOKĖJIMO PRAŠYMŲ TEIKIMAS IR APMOKĖJIMAS
32. Papildomas finansavimas mokamas DMS sistemoje pareiškėjui Agentūrai pateikus tarpinį (-ius) ir (arba) galutinį mokėjimo prašymus iš Klimato kaitos programos lėšų pagal Aprašo 2 priede nustatytą formą:
32.1. kai tinkamas išlaidas prašoma apmokėti iš dviejų šaltinių, teikiant mokėjimo prašymą GS daliai per DMS, likusiai išlaidų daliai yra kartu teikiamas mokėjimo prašymas iš Klimato kaitos programos lėšų;
32.2. kai išlaidoms apmokėti prašoma lėšų tik iš Klimato kaitos programos, per DMS pasirašytu pranešimu teikiamas mokėjimo prašymas iš Klimato kaitos programos lėšų;
33. Papildomas finansavimas mokamas į pareiškėjo nurodytą atskirą sąskaita, skirtą KKP lėšoms apskaityti, ir naudojamas tik projekto tinkamoms išlaidoms apmokėti.
34. Teikiant tarpinį (-ius) mokėjimo prašymą (-us) arba galutinį mokėjimo prašymą, pateikiami:
34.2. atliktų darbų priėmimo–perdavimo aktas ir PVM sąskaita faktūra, tai pat apmokėjimo dokumentai (jei deklaruojamos išlaidos yra apmokėtos).
35. Galutiniame mokėjimo prašyme nurodomi pasiekti rodikliai pagal atnaujintam viešajam pastatui išduotą energinio naudingumo sertifikatą:
37. Agentūra, gavusi tinkamai įformintą tarpinį mokėjimo prašymą ir išlaidas pagrindžiančius dokumentus, patvirtina tinkamą finansuoti lėšų sumą, nustato KKP lėšų sumą neviršijant papildomo finansavimo sutartyje nurodytos projektui skirti maksimalios papildomo finansavimo sumos ir informuoja Energetikos ministeriją apie patvirtintą tinkamą KKP lėšų sumą, kuri turi būti išmokama pareiškėjui, teikdama paraišką asignavimų valdytojui pagal Bendradarbiavimo skiriant papildomą finansavimą centrinės valdžios viešųjų pastatų atnaujinimo, įgyvendinant viešųjų pastatų energinio efektyvumo didinimo programą, projektams iš Klimato kaitos programos sutarties, sudarytos tarp Energetikos ministerijos ir Agentūros, 1 priede nustatytą formą. Energetikos ministerija, gavusi informaciją apie nustatytą tinkamų lėšų dalį, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų ją išmoka projekto vykdytojui.
38. Gavusi galutinį mokėjimo prašymą, Agentūra įvertina iš GS ir KKP apmokėtas lėšų dalis. Bendra GS ir KKP išmokėta suma negali viršyti 100 proc. nustatytų (pripažintų) tinkamų finansuoti projekto išlaidų, o KKP dalis – papildomo finansavimo sutartyje nurodytos projektui skirti maksimalios papildomo finansavimo sumos.
39. Galutinis mokėjimo prašymas apmokamas, kai įgyvendinus projektą pasiektas viešojo pastato energijos vartojimo efektyvumas – ne mažesnė kaip C pastato energinio naudingumo klasė ir pasiekiami papildomo finansavimo lėšų skyrimo sutartyje numatyti rodikliai.
40. Ne vėliau kaip per 30 dienų nuo mokėjimo prašymo gavimo dienos Agentūra galutinį mokėjimo prašymą patvirtina ir apie tai informuoja Energetikos ministeriją. Energetikos ministerija, gavusi informaciją apie nustatytą KKP tinkamų lėšų dalį, ją išmoka ne vėliau kaip per 10 darbo dienų projekto vykdytojui.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
42. Pareiškėjas turi teisę skųsti Agentūros veiksmus ar neveikimą, susijusius su Paraiškos vertinimu, Energetikos ministerijos veiksmus ar neveikimą, susijusius su sprendimo dėl papildomo finansavimo skyrimo ar neskyrimo priėmimu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka ir terminais.
43. Jeigu Pareiškėjas, įgyvendindamas projektą nesilaiko finansavimo sutartyje nustatytų sąlygų, Agentūra atlieka pažeidimo tyrimą pagal Agentūros patvirtintą tvarką ir priima sprendimą dėl finansavimo mokėjimo sustabdymo, nutraukimo, sumažinimo ir (ar) išmokėtų lėšų ar jų dalies susigrąžinimo arba netaikyti finansinių korekcijų.
Papildomo finansavimo skyrimo iš
Klimato kaitos programos lėšų centrinės
valdžios viešiesiems pastatams atnaujinti
tvarkos aprašo
1 priedas
PARAIŠKOS PAPILDOMAM FINANSAVIMUI GAUTI FORMA
DUOMENYS APIE JURIDINĮ ASMENĮ IR PROJEKTĄ
Įstaigos pavadinimas |
|
Įstaigos kodas |
|
Buveinės adresas |
|
Atnaujinamo pastato unikalus numeris |
|
Atnaujinamo pastato plotas |
|
Preliminarus metinis pirminės energijos suvartojimo sumažėjimas atnaujintuose pastatuose (nurodytas grąžinamosios subsidijos sutartyje) (kWh/metai); |
|
Preliminarus bendras metinis šiltnamio efektą sukeliančių dujų sumažėjimas (nurodytas grąžinamosios subsidijos sutartyje) (tonos CO2 ekvivalentu); |
|
Įgyvendinamo projekto (pagal priemones Nr. 04.3.1-VIPA-T-113 arba Nr. 13.1.2-VIPA-T-113) numeris |
|
Grąžinamosios subsidijos sutarties data ir numeris |
|
Už paraišką atsakingo asmens vardas ir pavardė |
|
Telefono Nr. |
|
El. pašto adresas |
|
DUOMENYS DĖL PRAŠOMO PAPILDOMO FINANSAVIMO
Prašoma papildomo finansavimo suma |
(Eur) |
Projektui skirta grąžinamosios subsidijos suma rangos darbams (be papildomo finansavimo) |
(Eur) |
Trumpas papildomo finansavimo poreikio aprašymas |
|
PRIEDAI
1.
2.
...
Papildomo finansavimo skyrimo iš
Klimato kaitos programos lėšų centrinės
valdžios viešiesiems pastatams atnaujinti
tvarkos aprašo
2 priedas
MOKĖJIMO PRAŠYMO IŠ KLIMATO KAITOS PROGRAMOS LĖŠŲ FORMA
Projekto vykdytojas |
|
Atnaujinamo pastato unikalus numeris |
|
Atnaujinamo pastato adresas |
|
Įgyvendinamo projekto (pagal priemones Nr. 04.3.1-VIPA-T-113 arba Nr. 13.1.2-VIPA-T-113) sutarties numeris |
|
Už projektą atsakingo asmens vardas ir pavardė |
|
Telefono Nr. |
|
El. pašto adresas |
|
FINANSINĖ DALIS
Prašoma pripažinti tinkama finansuoti išlaidų suma iš KKP lėšų (EUR su PVM) |
|
Sąskaitos-faktūros (-ų) numeris (-iai), pagal kurią (-ias) bus mokamos lėšos |
|
PRIEDAI
1.
2.
...
Mokėjimo prašymą teikia:
(Papildomo finansavimo gavėjo vadovo arba jo įgalioto asmens pareigos) |
|
(Parašas) (Vardas, pavardė) (Data) __________________ |
|