LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2006 M. LIEPOS 5 D. ĮSAKYMO NR. V-584 „DĖL ŽEMO SLENKSČIO PASLAUGŲ TEIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2023 m. rugpjūčio 2 d. Nr. V-892
Vilnius
P a k e i č i u Žemo slenksčio paslaugų teikimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2006 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. V-584 „Dėl Žemo slenksčio paslaugų teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 6 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
„6. Dokumentuojant žemo slenksčio paslaugos teikimą bei vedant paslaugų gavėjų apskaitą į Respublikinio priklausomybės ligų centro (toliau – Centras) žemo slenksčio paslaugų stebėsenos informacinę sistemą (toliau – ŽSP IS), paslaugų gavėjams identifikuoti suformuojamas paslaugų gavėjo kodas, kuris sudaromas iš šių reikšmių:“.
2. Pakeičiu 22 punktą ir jį išdėstau taip:
3. Papildau 221 punktu:
„221. Teisė prisijungti prie ŽSP IS suteikiama Kabinetų darbuotojams, atsakingiems už duomenų įvedimą ir priežiūrą, Kabineto vadovui kreipiantis į Centrą su prašymu suteikti prisijungimus. Jei su darbuotoju nutraukiama darbo sutartis, Kabineto vadovas informuoja Centrą dėl teisės prisijungti panaikinimo minėtam darbuotojui.“
4. Pakeičiu 23 punktą ir jį išdėstau taip:
Žemo slenksčio paslaugų
teikimo tvarkos aprašo
priedas
(Pavyzdinė žemo slenksčio veiklos metinės ataskaitos forma)
_______________________________________
(duomenis pateikusio subjekto pavadinimas)
________________________________________
(duomenis pateikusio subjekto registracijos adresas)
_________________________________________
(ataskaitos pildymo data, ataskaitinis laikotarpis )
_____________________
(duomenų gavėjo pavadinimas)
ŽEMO SLENKSČIO VEIKLOS METINĖ ATASKAITA
Eil. Nr. |
Rodiklio pavadinimas |
Rodiklio reikšmė |
1. |
Apsilankymų skaičius: 1. visų apsilankymų Žemo slenksčio paslaugų teikimo kabinete (toliau - Kabinetas) skaičius 2. visų apsilankymų Kabinete, kai išduotos švirkštimosi priemonės, skaičius |
|
2. |
Nuolatinių paslaugų gavėjų skaičius: 1. nuolatinių paslaugų gavėjų vyrų 2. nuolatinių paslaugų gavėjų moterų |
|
3. |
Naujų paslaugų gavėjų skaičius: 1. naujų paslaugų gavėjų vyrų 2. naujų paslaugų gavėjų moterų |
|
4. |
Paslaugų gavėjų, bent vieną kartą per ............ mėnesį (nurodyti mėnesio pavadinimą) apsilankiusių Kabinete, skaičius |
|
5. |
Paslaugų gavėjų, kurie bent kartą per metus apsilankė Kabinete, skaičius (visi paslaugų gavėjai, kurie lankėsi ataskaitiniais metais) |
|
6. |
Paslaugų gavėjų, kuriems buvo išduotos švirkštimosi priemonės ir kurie bent kartą per metus apsilankė Kabinete, skaičius |
|
7. |
Išdalytų švirkštų skaičius |
|
8. |
Surinktų švirkštų skaičius |
|
9. |
Išdalytų prezervatyvų skaičius |
|
10. |
Atliktų atrankinių ŽIV testų skaičius: 1. Tirta dėl anti-ŽIV ½ a. iš jų greitaisiais 2. Nustatyta anti-ŽIV ½ (+) a. iš jų greitaisiais |
|
11. |
Atliktų kitų atrankinių ......................... (nurodyti kiekvieno testo paskirtį atskirai) testų skaičius: 1. Tirta dėl HBsAg a. iš jų greitaisiais 2. Nustatyta HBsAg (+) a. iš jų greitaisiais 3. Tirta dėl anti-HBc a. iš jų greitaisiais 4. Nustatyta anti-HBc (+) a. iš jų greitaisiais 5. Tirta dėl anti-HBs a. iš jų greitaisiais 6. Nustatyta anti-HBs (+) a. iš jų greitaisiais 7. Tirta dėl anti-HCV a. iš jų greitaisiais 8. Nustatyta anti-HCV (+) a. iš jų greitaisiais 9. Tirta dėl sifilio a. iš jų greitaisiais 10. Nustatytas sifilis (+) a. iš jų greitaisiais 11. Tirta dėl tuberkuliozės a. iš jų greitaisiais 12. Nustatyta tuberkuliozė (+) a. iš jų greitaisiais |
|
12. |
Išdalytų savikontrolės ŽIV testų skaičius |
|
13. |
Išdalytų savikontrolės HBV testų skaičius |
|
14. |
Išdalytų savikontrolės HCV testų skaičius |
|
15. |
Išdalytų savikontrolės sifilio testų skaičius |
|
16. |
Kitų išdalytų savikontrolės testų skaičius (nurodyti, kokių) |
|
17. |
Atliktų žaizdų perrišimo procedūrų skaičius |
|
18. |
Konsultavimo paslaugų skaičius ir trukmė (minutėmis) |
|
19. |
Informavimo paslaugų skaičius ir trukmė (minutėmis) |
|
20. |
Tarpininkavimo paslaugų skaičius ir trukmė (minutėmis): 1. registravimas į sveikatos priežiūros įstaigas 2. pagalba gaunant socialines paslaugas 3. pagalba gaunant teisines paslaugas 4. pagalba gaunant kitas paslaugas |
|
21. |
Suteiktų asmens higienos paslaugų (prausimosi, skalbimo ir kt.) skaičius |
|
22. |
Sveikatos mokymo ir ugdymo paslaugų skaičius ir trukmė (minutėmis) |
|
23. |
Paramos maistu paslaugų skaičius |
|
24. |
Pagalbos šeimoms paslaugų skaičius: 1. psichologinės pagalbos artimiesiems skaičius ir trukmė 2. kitų suteiktų paslaugų artimiesiems skaičius ir trukmė |
|
25. |
Išduotų naloksono rinkinių skaičius |
|
26. |
Kitų paslaugų ............. (nurodyti) skaičius bei trukmė |
|
Pastaba. Paslaugų, suteiktų asmenims, vartojantiems narkotines ir psichotropines medžiagas ne gydymo tikslu, ir paslaugų, suteiktų jų artimiesiems, skaičiai ataskaitoje nurodomi atskirai.
(ataskaitą užpildžiusio asmens vardas, pavardė, pareigos) |
|
(parašas) |
(Įstaigos ar organizacijos vadovo vardas, pavardė, pareigos) |
|
(parašas) |