PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2020 M. BIRŽELIO 23 D. SPRENDIMO NR. 1-184 „DĖL PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TURIZMO SKATINIMO PROJEKTŲ KONKURSO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2023 m. lapkričio 30 d. Nr. 1-347
Panevėžys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 38 dalimi, Panevėžio miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2023 m. balandžio 20 d. sprendimu Nr. 1-103 „Dėl Panevėžio miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo ir Savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 26 d. sprendimo Nr. 1-44 pripažinimo netekusiu galios“, 189 punktu, Panevėžio miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Pakeisti Panevėžio miesto savivaldybės turizmo skatinimo projektų konkurso tvarkos aprašą, patvirtintą Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2020 m. birželio 23 d. sprendimu Nr. 1-184 „Dėl Panevėžio miesto savivaldybės turizmo skatinimo projektų konkurso tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir išdėstyti jį nauja redakcija (pridedama).
2. Nustatyti, kad sprendimas:
2.1. skelbiamas Teisės aktų registre ir Panevėžio miesto savivaldybės interneto svetainėje www.panevezys.lt;
PATVIRTINTA
Panevėžio miesto savivaldybės tarybos
2020 m. birželio 23 d. sprendimu Nr. 1-184
(Panevėžio miesto savivaldybės tarybos
2023 m. lapkričio 30 d. sprendimo Nr. 1-347
redakcija)
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TURIZMO SKATINIMO PROJEKTŲ KONKURSO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Panevėžio miesto savivaldybės turizmo skatinimo projektų konkurso tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja turizmo skatinimo projektų finansavimo konkurso (toliau – Konkursas) tikslus ir uždavinius, organizavimo ir paraiškų teikimo sąlygas, tinkamas ir netinkamas finansuoti išlaidas, paraiškų vertinimo, projekto finansavimo, vykdymo ir kontrolės, atsiskaitymo už skirtas lėšas tvarką.
3. Konkursas organizuojamas, jeigu Panevėžio miesto savivaldybės rinkodaros programoje (8 programa) yra numatyta lėšų turizmo skatinimo projektams.
4. Konkursą organizuoja Panevėžio miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos Komunikacijos skyrius.
5. Organizuodama Konkursą Savivaldybė įgyvendina savarankiškąją funkciją (sąlygų turizmo plėtrai sudarymas ir šios veiklos skatinimas).
6. Konkurso tikslas – skatinti Panevėžio turizmo sektoriaus plėtrą ir didinti miesto reprezentatyvumą, vystant inovatyvius, miesto strategines kryptis atitinkančius ir tikslinių rinkų srautus užtikrinančius turizmo produktus ir paslaugas.
7. Konkurso uždaviniai:
7.1. ištirti ir įvertinti Panevėžio turizmo sektoriaus būklę, tikslinių rinkų poreikius, esamų ir naujų turizmo šakų plėtros galimybes;
7.2. vystyti vietiniams ir užsienio turistams patrauklius turistinius produktus ir paslaugas inovatyviai išnaudojant miesto pramonės ir kultūros paveldą, gamtos išteklius;
7.3. šiuolaikinėmis rinkodaros ir komunikacijos priemonėmis kurti patrauklaus ir svetingo turistams miesto įvaizdį;
II SKYRIUS
KONKURSO ORGANIZAVIMAS IR PARAIŠKŲ TEIKIMAS
9. Skelbime nurodoma ši informacija:
9.2. Konkurso tikslai ir uždaviniai, projekto rezultatams keliami rodikliai, reikalavimai pareiškėjams, projekto įgyvendinimo laikotarpis (iki 3 kalendorinių metų);
9.4. darbuotojų, atsakingų už paraiškų priėmimą ir informacijos teikimą, kontaktiniai duomenys ir informacijos teikimo tvarka;
10. Projektų rezultatams keliamus rodiklius nustato komisija (toliau – Komisija), kurios sudėtį įsakymu tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 5 nariai, deleguoti Savivaldybės administracijos. Komisija į posėdžius gali pasikviesti konsultantų, ekspertų.
11. Komisijos sekretoriaus funkcijas vykdo Savivaldybės administracijos Komunikacijos skyriaus darbuotojas, neturintis balso teisės.
13. Komisijos posėdžio darbotvarkė ir su svarstomais klausimais susiję dokumentai Komisijos nariams pateikiami el. paštu ne vėliau kaip prieš tris darbo dienas iki posėdžio pradžios.
15. Komisijos sprendimai priimami posėdžiuose. Posėdis laikomas įvykusiu, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Komisijos narių. Negalintis dalyvauti posėdyje Komisijos narys iki posėdžio pradžios gali Komisijos pirmininkui raštu arba elektroninių ryšių priemonėmis, jeigu užtikrinamas perduodamos informacijos saugumas ir galima nustatyti šių asmenų tapatybę, pateikti savo nuomonę posėdžio darbotvarkėje numatytais klausimais.
16. Sprendimai posėdyje priimami paprasta Komisijos narių balsų dauguma atviru balsavimu. Jei balsai pasiskirsto tolygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.
17. Finansuojami einamaisiais kalendoriniais metais vykdomi projektai (arba numatytam kitam projekto įgyvendinimo laikotarpiui).
18. Konkurse gali dalyvauti paraiškos pateikimo dieną Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka iki Konkurso paskelbimo pradžios Panevėžio mieste registruoti (veikiantys) pelno nesiekiantys viešieji juridiniai asmenys, kurių nuostatuose (įstatuose) nurodyta turizmo veikla: viešosios įstaigos, asociacijos, išskyrus valstybės ir Savivaldybės biudžetines įstaigas (toliau – Subjektai).
19. Paraiškos kartu su Konkurso skelbime nurodytais dokumentais priimamos ne mažiau kaip 14 kalendorinių dienų nuo Konkurso paskelbimo Savivaldybės interneto svetainėje dienos.
20. Konkursui privaloma pateikti šiuos dokumentus:
20.1. tinkamai užpildytą Turizmo skatinimo projektų finansavimo konkurso paraišką (1 priedas), pasirašytą paraišką teikiančio Subjekto vadovo ar įgalioto asmens bei Subjekto finansininko ir patvirtintą antspaudu (tik tais atvejais, kai pareiga turėti antspaudą nustatyta juridinio asmens steigimo dokumentuose arba įstatymuose);
22. Visi dokumentai, atspausdinti, sunumeruotais lapais ir tvarkingai susegti į aplanką, pateikiami užklijuotame ir paraišką teikiančio Subjekto antspaudu užantspauduotame voke, ant kurio turi būti nurodyta: „Paraiška“, Konkurso pavadinimas, paraišką pateikusio Subjekto pavadinimas. Dokumentai gali būti pateikiami elektroniniu paštu, pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu.
23. Konkurso paraiškos teikiamos Savivaldybės priimamajame (adresas: Laisvės a. 20, įėjimas iš Vilniaus g. pusės) iki nustatyto termino.
III SKYRIUS
TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS
26. Projekto išlaidos turi būti skirtos tik paraiškoje numatytoms projekto veikloms vykdyti. Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamos tik tinkamos finansuoti projekto išlaidos.
27. Tinkamomis finansuoti išlaidomis gali būti pripažįstamos tik tos išlaidos, kurios yra:
27.1. tiesiogiai susijusios su projekto, kuriam teikiamas finansavimas, įgyvendinimu ir nurodytos projekto biudžete;
27.2. būtinos projektui įgyvendinti, atitinkančios realias rinkos kainas ir skaidraus finansų valdymo, ekonomiškumo, taupumo, efektyvumo principus;
27.3. faktiškai patirtos išlaidos nuo metų ketvirčio, kada pasirašoma sutartis, iki sutartyje numatytos projekto įgyvendinimo pabaigos datos, nustatomos ir patikrinamos, taip pat pagrįstos jas įrodančiais dokumentais, atitinkančiais Lietuvos Respublikos teisės aktus ir projekto įgyvendinimo sutartį.
28. Tinkamos finansuoti projekto vykdymo išlaidos turi sudaryti ne mažiau kaip 80 proc. visų Savivaldybės prašomų finansuoti tinkamų išlaidų. Vykdymo išlaidų kategorijai priskiriamos šios išlaidos:
28.1. atlygis už darbą projektą vykdantiems asmenims, įskaitant visus privalomus mokesčius (tinkamomis finansuoti darbo užmokesčio išlaidomis laikoma tik ta išlaidų dalis, kuri yra tiesiogiai susijusi su vykdomu projektu, apskaičiuota ir išmokėta už darbo laiką, dirbtą įgyvendinant projektą);
28.2. projektui įgyvendinti reikalingų paslaugų pirkimo išlaidos, jeigu jos identifikuojamos ir priskiriamos išskirtinai projekto reikmėms;
28.3. priemonių, prekių, reikmenų, medžiagų įsigijimo išlaidos, jeigu jos identifikuojamos ir priskiriamos išskirtinai projekto reikmėms;
28.5. projekto veiklas vykdančių ar jose dalyvaujančių asmenų komandiruočių išlaidos, susijusios su projekto veiklomis ir neviršijančios Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytų dydžių;
29. Tinkamos finansuoti projekto administravimo išlaidos gali sudaryti iki 20 proc. visų prašomų Savivaldybės finansuoti tinkamų išlaidų. Administravimo išlaidų kategorijai priskiriamos šios išlaidos:
29.1. atlygis už darbą projektą administruojantiems asmenims (projekto vadovui, finansininkui ir kitiems administracinę veiklą vykdantiems darbuotojams), įskaitant visus privalomus mokesčius;
29.2. kitos projekto administravimo išlaidos – pašto ir siuntų, telefono, interneto, kopijavimo, biuro nuomos ir eksploatavimo, kanceliarinių prekių įsigijimo išlaidos, banko ir visos kitos Komisijos pripažintos tinkamomis finansuoti projekto išlaidos, tiesiogiai susijusios su projekto administravimu.
30. Netinkamos finansuoti išlaidos:
IV SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMAS
32. Užregistruotos paraiškos vertinamos pasibaigus Konkurso skelbime nurodytam paraiškų priėmimo terminui.
33. Paraiškų vertinimo etapai:
34. Administracinės atitikties vertinimą atlieka Komisijos sekretorius užpildydamas Turizmo skatinimo projektų administracinės atitikties vertinimo anketą (2 priedas).
35. Jeigu vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad pateikta paraiška turi trūkumų, kuriuos galima pašalinti, paraiškoje nurodytu paraišką pateikusio Subjekto el. pašto adresu apie tai 1 kartą informuojamas Subjektas, nustatant ne ilgesnį kaip 5 darbo dienų terminą šiam trūkumui pašalinti. Jei Subjektas per nustatytą terminą trūkumų nepašalina, paraiška vertinama remiantis pateiktais dokumentais.
36. Administracinės atitikties vertinimo anketos reikalavimų neatitinkančios paraiškos atmetamos ir toliau nevertinamos. Nustačius, kad paraiška atitinka visus administracinės atitikties vertinimo reikalavimus, ji teikiama Komisijai, kuri vertina paraiškos naudingumą.
37. Komisijos narys negali vertinti paraiškų, jeigu jis yra paraišką pateikusio Subjekto steigėjas, vadovas ar narys, paraiškoje pateikto projekto vadovas, taip pat jei su Subjekto steigėju, vadovu, nariu ar paraiškoje pateikto projekto vadovu susijęs artimais giminystės ryšiais.
39. Paraiškų naudingumas vertinamas pagal šiuos kriterijus:
39.7. kitų finansavimo šaltinių užtikrinimas – iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos, ne mažiau kaip 5 proc. projekto vertės, pagrįstos oficialiais raštais, sutartimis ar kitais panašaus pobūdžio dokumentais;
40. Komisijos nariai, atlikdami paraiškų naudingumo vertinimą, pildo Turizmo skatinimo projektų naudingumo vertinimo anketą (3 priedas), skirdami balus pagal šioje anketoje nurodytus kriterijus.
42. Didžiausią balų skaičių surinkusią paraišką pateikęs Subjektas Komisijos sprendimu pripažįstamas Konkurso nugalėtoju. Konkurso nugalėtojui atsisakius pasirašyti Turizmo skatinimo projekto finansavimo sutartį, sutartis pasirašoma su kitu Subjektu, kurio paraiška surinko antrą pagal dydį balų skaičių.
43. Komisijai priėmus sprendimą dėl Konkurso nugalėtojo, Komisija teikia siūlymą finansuoti nugalėjusio Subjekto projektą. Lėšos projektui skiriamos Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
44. Konkurso nugalėtojas, dėl objektyvių priežasčių negalintis įgyvendinti projekto, per 3 darbo dienas apie tai raštu informuoja Savivaldybės administracijos Komunikacijos skyrių.
45. Apie Konkurso rezultatus dalyviai informuojami per 3 darbo dienas, taip pat informacija apie finansuojamus ir nefinansuojamus projektus ir lėšų skyrimą paskelbiama Savivaldybės interneto svetainėje (www.panevezys.lt) per 10 darbo dienų nuo sutarčių tarp Savivaldybės administracijos ir Konkursą laimėjusio Subjekto sudarymo.
V SKYRIUS
PROJEKTO FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ
46. Su Konkursą laimėjusiu Subjektu, kuriam yra skirtos lėšos, Savivaldybės administracija sudaro Turizmo skatinimo projekto finansavimo sutartį (toliau – Sutartis). Jeigu projekto trukmė virš vienų kalendorinių metų, tai kiekvienais kalendoriniais metais pasirašomas papildomas susitarimas dėl finansavimo skyrimo.
47. Sutarties forma patvirtinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Sutartyje turi būti nurodyta: projekto pavadinimas, projekto tikslai, uždaviniai ir rodikliai, projekto įgyvendinimo laikotarpis, projektui skirtų lėšų suma, šalių teisės ir pareigos, atsakomybė už sutarties, šio Aprašo ir kitų teisės aktų reikalavimų nesilaikymą, atsiskaitymo už panaudotas lėšas tvarka, Sutarties galiojimo, pakeitimo ir nutraukimo, ginčų sprendimo sąlygos ir tvarka, kitos nuostatos, padedančios užtikrinti projekto vykdymo ir skirtų lėšų naudojimo teisėtumą. Sutarties sudėtinės dalys yra detali projekto įgyvendinimo išlaidų sąmata ir projekto sąmata pagal formą B-1, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2018 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. 1K-206 (su vėlesniais pakeitimais).
48. Sutartis surašyta 1 (vienu) egzemplioriumi ir šalių pasirašoma kvalifikuotu elektroniniu parašu. Jeigu Sutartis bus pasirašoma rašytiniu parašu, tuomet sudaroma 2 (dviem) egzemplioriais, turinčiais vienodą teisinę galią, po vieną kiekvienai šaliai.
49. Sutartis įsigalioja nuo pasirašymo dienos ir galioja iki šalys visiškai įvykdys savo įsipareigojimus, prisiimtus pagal šią Sutartį.
51. Šalims pasirašius Sutartį, lėšos už einamąjį ketvirtį Subjektui pervedamos per 10 kalendorinių dienų. Už kitus ketvirčius lėšos pervedamos Subjektui atsiskaičius už praėjusius ketvirčius skirtas lėšas, bet ne vėliau kaip iki einamojo ketvirčio pirmo mėnesio 10 d.
52. Subjektas, pasirašęs Sutartį su Savivaldybės administracija, atsako už projekto įgyvendinimą, tikslinį ir teisėtą lėšų panaudojimą.
53. Visos reikalingos prekės, darbai ir paslaugos, perkamos Savivaldybės biudžeto lėšomis, privalo būti perkamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.
54. Subjektas privalo užtikrinti, kad projektui įgyvendinti skirtos lėšos būtų panaudotos pagal Sutartyje ir jos prieduose nurodytą paskirtį;
55. Skirtos lėšos laikomos panaudotomis pagal Sutartyje ir jos prieduose nurodytą paskirtį, jeigu:
57. Subjektas, siekdamas pakeisti sudarytą Sutartį, privalo pateikti Savivaldybės administracijos direktoriui motyvuotą prašymą, kuriame turi būti nurodytos priežastys, dėl kurių būtina keisti Sutartį, ir siūlomų pakeisti Sutarties priedų projektus. Prašydamas pakeisti Sutartį, Subjektas kartu turi pateikti patikslintą sąmatą.
58. Susitarimai dėl Sutarties pakeitimo pasirašomi per 10 darbo dienų nuo prašymo pakeisti Sutartį gavimo dienos arba Subjektui pateikiamas motyvuotas atsisakymas pakeisti Sutartį.
59. Aprašo 57 punktas netaikomas tuo atveju, kai Subjektui tikslinant sąmatą nėra įtraukiama nauja išlaidų rūšis ir išlaidų dydžio pakeitimai neviršija 5 proc. tikslinamos bendros išlaidų rūšies eilutės dydžio arba išlaidų dydis mažėja.
60. Sutarties galiojimo metu projekto vykdytojas neturi teisės perleisti jokių savo teisių ir pareigų, kylančių iš Sutarties, tretiesiems asmenims.
VI SKYRIUS
ATSISKAITYMO UŽ SKIRTAS LĖŠAS TVARKA
62. Projekto vykdymo laikotarpiu, kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 d., o paskutinį metų ketvirtį – iki gruodžio 31 d. Subjektas Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui pateikia:
62.1. ketvirtinės biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą pagal formą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 (su vėlesniais pakeitimais);
63. Išlaidas pateisinantys dokumentai yra prekių tiekėjų (paslaugų teikėjų) pateiktos sąskaitos faktūros, PVM sąskaitos faktūros, pirkimo–pardavimo kvitai, kasos aparatų kvitai, kelionių dokumentai ir darbų priėmimo–perdavimo aktai, kiti dokumentai, pateisinantys ir įrodantys patirtas išlaidas ir jų tikslingumą.
64. Išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai yra bankinius pavedimus patvirtinantys dokumentai, kasos išlaidų orderiai ir kiti dokumentai, įrodantys, kad mokėjimas buvo atliktas pagal išlaidas pateisinančius dokumentus.
65. Projekto vykdymo laikotarpiu, kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 d., Subjektas Savivaldybės administracijos Komunikacijos skyriui pateikia ketvirtinę projekto veiklų įgyvendinimo ataskaitą pagal Sutartyje nustatytą formą.
66. Projektui pasibaigus (projekto pabaiga – paskutiniai projekto įgyvendinimo metai), per 5 darbo dienas Subjektas grąžina į Savivaldybės biudžetą lėšas, kurios nebuvo panaudotos projektui įgyvendinti arba buvo panaudotos ne pagal Sutartyje ir jos prieduose nurodytą paskirtį.
67. Jeigu Subjektas už projektui vykdyti skirtas lėšas atsiskaito po nustatyto termino, jis praranda teisę 1 metus nuo kitų metų sausio 1 d. dalyvauti panašaus pobūdžio konkursuose.
68. Projektui pasibaigus (projekto pabaiga – paskutiniai projekto įgyvendinimo metai), per 20 dienų, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d., Subjektas Savivaldybės administracijos Komunikacijos skyriui pateikia Turizmo skatinimo projekto įgyvendinimo ataskaitą (toliau – Ataskaita) (4 priedas).
69. Ataskaitą vertina Komisija. Jeigu Komisija nustato, kad Subjektas neįvykdė bent vieno Aprašo 55 punkte nustatyto įsipareigojimo, Savivaldybės administracija turi teisę vienašališkai nutraukti su Subjektu sudarytą Sutartį ir nustatyti terminą, per kurį Savivaldybei turi būti grąžintos visos Sutarties pagrindu projektui įgyvendinti skirtos lėšos arba lėšų dalis, nurodyta Savivaldybės administracijos sprendime dėl Sutarties nutraukimo. Negrąžinus lėšų iki nustatyto termino, lėšos išieškomos įstatymų nustatyta tvarka.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
71. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą Subjektai atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
72. Sprendimas dėl lėšų skyrimo gali būti apskundžiamas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo ir Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Panevėžio miesto savivaldybės
turizmo skatinimo projektų
konkurso tvarkos aprašo
1 priedas
TURIZMO SKATINIMO PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO PARAIŠKA
________________________
(data)
Panevėžys
I. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ
II. PROJEKTO APRAŠYMAS
9. Projektui įgyvendinti reikalinga lėšų suma
Bendra projektui reikalingų lėšų suma (Eur) |
Iš Savivaldybės prašoma lėšų suma (Eur) |
|
|
14. Tikslinė projekto grupė
Tikslinė grupė |
Asmenų skaičius |
Kaip bus užtikrinamas tikslinės grupės dalyvavimas projekte |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III. PROJEKTO BIUDŽETAS
18. Projekto finansavimas ir planuojami rezultatai
Eil. Nr. |
Veikla |
Reikalingos lėšos (Eur) |
Iš Savivaldybės prašoma suma (Eur) |
Lėšos iš kitų šaltinių (Eur) |
Veiklos aprašymas |
Veiklos įgyvendinimo skaitinė reikšmė ir laukiamas rezultatas |
1. |
(VEIKLOS pavadinimas) |
|
|
|
|
|
1.1. |
(Išlaidų pavadinimas) |
|
|
|
||
1.2. |
(Išlaidų pavadinimas) |
|
|
|
||
1.n. |
(Išlaidų pavadinimas) |
|
|
|
||
2. |
(VEIKLOS pavadinimas) |
|
|
|
|
|
2.1. |
(Išlaidų pavadinimas) |
|
|
|
||
2.2. |
(Išlaidų pavadinimas) |
|
|
|
||
2.n. |
(Išlaidų pavadinimas) |
|
|
|
||
3. |
(VEIKLOS pavadinimas) |
|
|
|
|
|
3.1. |
(Išlaidų pavadinimas) |
|
|
|
||
3.2. |
(Išlaidų pavadinimas) |
|
|
|
||
3.n. |
(Išlaidų pavadinimas) |
|
|
|
||
IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
19. Papildomas finansavimas (aprašoma, iš kur bus gautas papildomas finansavimas šio projekto veikloms įgyvendinti. Aprašoma, iš kur jau yra gauta lėšų, iš kur ir kiek tikimasi gauti papildomų lėšų, kokios priemonės naudojamos tam tikslui. Taikoma atsižvelgiant į Aprašo 19 punktą.)
20. Planuojami lėšų projektui įgyvendinti šaltiniai
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Suma (Eur) |
1. |
Savivaldybės lėšos |
|
2. |
Kitos lėšos (įrašyti) |
|
|
|
|
IŠ VISO |
21. Detali projekto įgyvendinimo išlaidų sąmata
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Mato vienetas |
Kaina (Eur) |
Kiekis |
Suma (Eur) |
Iš Savivaldybės prašoma suma (Eur) |
Lėšos iš kitų šaltinių (Eur) |
PROJEKTO VYKDYMO IŠLAIDOS |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO VYKDYMO IŠLAIDŲ: |
|
|
|
||||
PROJEKTO ADMINISTRAVIMO IŠLAIDOS |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO ADMINISTRAVIMO IŠLAIDŲ: |
|
|
|
||||
BENDRA IŠLAIDŲ SUMA (vykdymo ir administravimo išlaidos): |
|
|
|
IV. PAPILDOMA INFORMACIJA
22. Pareiškėjo patirtis srityje, pagal kurią teikiama paraiška
Projekto pavadinimas |
Pareiškėjo funkcijos projekte |
Projekto įgyvendinimo laikotarpis |
Projekto biudžetas (Eur) |
Finansuojanti organizacija |
Kita patirtis srityje, pagal kurią teikiama paraiška (įskaitant darbuotojų patirtį)
|
V. PRIDEDAMI DOKUMENTAI
Dokumento pavadinimas |
Egz. skaičius |
Psl. skaičius |
Užpildyta projekto paraiška |
||
Pareiškėjo steigimo dokumentų kopijos, patvirtintos pareiškėjo antspaudu ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu |
||
Jei pareiškėjui atstovauja ne vadovas – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, originalas arba tinkamai patvirtinta jo kopija |
||
Kiti dokumentai (bendradarbiavimo sutartys, gyvenimo aprašymai ir kt.) |
Tvirtinu, kad paraiškoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.
Pareiškėjo vadovas (įgaliotas asmuo)
_____________________________________________ _________________
(vardas, pavardė ir parašas) (data)
Pareiškėjo finansininkas
_____________________________________________ _________________
(vardas, pavardė ir parašas) (data)
Panevėžio miesto savivaldybės
turizmo skatinimo projektų
konkurso tvarkos aprašo
2 priedas
TURIZMO SKATINIMO PROJEKTŲ ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMO ANKETA
Vertinimą atlikusio asmens vardas ir pavardė |
|
Pareiškėjo pavadinimas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Eil. Nr. |
Reikalavimai |
Taip |
Ne |
Paaiškinimai |
1. |
Užpildyta patvirtintos formos paraiška |
|
|
|
2. |
Užpildytos visos reikalingos paraiškos dalys |
|
|
|
3. |
Paraiška pasirašyta pareiškėjo vadovo ar įgalioto asmens |
|
|
|
4. |
Paraiška užpildyta lietuvių kalba |
|
|
|
5. |
Pateikti kiti konkurso skelbime nurodyti dokumentai, kurie turi būti pridėti prie paraiškos |
|
|
|
6. |
Pareiškėjas atitinka kvietime teikti paraiškas nustatytus reikalavimus |
|
|
|
7. |
Pareiškėjas teisės aktų nustatyta tvarka yra tinkamai atsiskaitęs už ankstesniais metais iš Panevėžio miesto savivaldybės biudžeto skirtų (jeigu buvo skirta) lėšų panaudojimą |
|
|
|
8. |
Projekto pabaiga ne vėlesnė negu nustatyta kvietime |
|
|
|
9. |
Projekto išlaidos atitinka tinkamumo finansuoti reikalavimus projekto išlaidų kategorijoms |
|
|
|
10. |
Prašomas finansavimas sudaro ne didesnę dalį, negu kvietime teikti paraiškas nurodyta tinkamų finansuoti projekto išlaidų dalis |
|
|
|
11. |
Projekto administravimo išlaidos sudaro ne didesnę kaip Panevėžio miesto savivaldybės turizmo rinkodaros projektų konkurso tvarkos apraše nurodytą procentinę dalį tinkamų finansuoti projekto išlaidų |
|
|
|
12. |
Projekto biudžetas pagrįstas ir realus, visos numatytos išlaidos yra detalizuotos, ekonomiškai naudingiausios ir būtinos projektui įgyvendinti |
|
|
|
13. |
Visi pateikti dokumentai yra išspausdinti, lapai sunumeruoti, susegti į aplanką, paskutinio lapo antroje pusėje patvirtinti pareiškėjo vadovo ar įgalioto asmens parašu, nurodytas paraišką sudarančių lapų skaičius. Visi teikiami dokumentai sudėti į vieną voką, ant kurio užrašytas pareiškėjo ir konkurso pavadinimas |
|
|
|
_____________________________________________ _________________
(vertinimą atlikusio asmens vardas, pavardė ir parašas) (data)
Panevėžio miesto savivaldybės
turizmo skatinimo projektų
konkurso tvarkos aprašo
3 priedas
TURIZMO SKATINIMO PROJEKTŲ NAUDINGUMO VERTINIMO ANKETA
Vertinimą atlikusio Komisijos nario vardas ir pavardė |
|
Pareiškėjo pavadinimas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Galimas balų skaičius |
Surinktų balų skaičius ir pagrindimas |
1. |
Projekto atitiktis Panevėžio miesto plėtros strateginio plano nuostatoms □ Atitinka (2) □ Iš dalies atitinka (1) □ Neatitinka (0) |
0–2 |
|
2. |
Projekto atitiktis Konkurso tikslui ir uždaviniams □ Atitinka (2) □ Iš dalies atitinka (1) □ Neatitinka (0) |
0–2 |
|
3. |
Projekto atitiktis Konkurso skelbime nurodytiems projekto įgyvendinimo rodikliams □ Atitinka (2) □ Iš dalies atitinka (1) □ Neatitinka (0) |
0–2 |
|
4. |
Projekto aktualumas ir inovatyvumas □ Ar problema, kurią spręs projektas, pagrįsta išsamiai ir kokybiškai? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) □ Ar rezultatams pasiekti pasitelkiamos inovatyvios ir naujos priemonės? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) □ Ar numatytos veiklos iš esmės spręs miestui aktualias problemas? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) □ Ar tinkamai numatytos projekto tikslinės grupės ir aiškiai aprašytos priemonės joms įtraukti į projekto veiklas? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) |
0–4 |
|
5. |
Projekto efektyvumas □ Ar projektas nuosekliai ir detaliai suplanuotas? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) □ Ar laukiami rezultatai yra konkretūs, realūs ir išmatuojami? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) □ Ar numatytos projekto veiklos bus efektyvios jas įgyvendinant praktikoje? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) □ Ar numatytos projekto veiklos leis pasiekti projekto tikslus ir rezultatus? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) □ Ar planuojami naudoti metodai geriausiai tinka projektui įgyvendinti? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) □ Ar numatytas ilgalaikis projekto poveikis? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) |
0–6 |
|
6. |
Projekto biudžeto tikslingumas ir pagrįstumas □ Ar biudžete nurodytos išlaidos tiesiogiai susijusios su projektu? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) □ Ar biudžete nurodytos išlaidos būtinos projekto tikslams ir rezultatams pasiekti? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) □ Ar išlaidos yra aiškios, detalizuotos ir realios, atitinkančios rinkos kainas? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) |
0–3 |
|
7. |
Kitų finansavimo šaltinių užtikrinimas □ Ar projektui įgyvendinti pritraukiamos lėšos iš kitų finansavimo šaltinių: privačių rėmėjų, užsienio valstybių organizacijų ir kt.? (pagrįstos dokumentais) o Taip (1) o Ne (0) |
0–1 |
|
8. |
Projekto viešinimas ir tęstinumas □ Ar numatytas tinkamas projekto viešinimas? o Taip (1,5) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) □ Ar projektas tęstinis? o Taip (1,5) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) |
0–3 |
|
9. |
Pareiškėjo kompetencija ir patikimumas □ Ar turimi žmogiškieji ištekliai pakankami projektui įgyvendinti? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) □ Ar turimi materialiniai ištekliai pakankami projektui įgyvendinti? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) □ Ar žmogiškųjų išteklių kompetencija ir patirtis pakankami projektui įgyvendinti? o Taip (1) o Iš dalies (0,5) o Ne (0) |
0–3 |
|
|
Galima didžiausia balų suma |
26 |
|
Komisijos nario rekomendacija ir parašas
|
Panevėžio miesto savivaldybės
turizmo skatinimo projektų
konkurso tvarkos aprašo
4 priedas
TURIZMO SKATINIMO PROJEKTO ĮGYVENDINIMO ATASKAITA
3. Turizmo rinkodaros projekto finansavimo sutarties su Savivaldybės administracija sudarymo data ir numeris
|
4. Projekto vertė
Planuota (Eur) |
Faktinė (Eur) |
||
|
|
||
Iš jų Savivaldybės lėšos |
Iš jų kitų šaltinių lėšos |
Iš jų Savivaldybės lėšos |
Iš jų kitų šaltinių lėšos |
|
|
|
|
6. Pasiektų rezultatų apibūdinimas:
9. Projekto vertinimas:
9.1. Projekto lėšų įsisavinimas (ar panaudotos visos lėšos? Kiek proc. lėšų panaudota? Kokios priežastys, jei panaudotos ne visos lėšos?)
|
9.2. Projekto eiga (ar viskas vyko taip, kaip buvo suplanuota? Kas vyko kitaip? Kokios priežastys tai nulėmė? Kaip sprendėte?)
|
9.3. Dalyvių skaičiaus kitimas (Ar projekte dalyvavo planuotas skaičius dalyvių? Nuo ko tai priklausė? Kaip sprendėte dalyvių skaičiaus didėjimą / mažėjimą?)
|