ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL partNERIų ATRANKOS INTEGRALIOS PAGALBOS paslaugoms teikti TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2022 m. spalio 31 d. Nr. A-1874

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Integralios pagalbos plėtros 2022–2029 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. rugpjūčio 24 d. įsakymu Nr. A1-552 „Dėl Integralios pagalbos plėtros 2022–2029 metų veiksmų plano patvirtinimo“, 12 punktu, įgyvendindamas Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2022 m. kovo 3 d. sprendimo Nr. T-68 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2017 m. vasario 10 d. sprendimo Nr. T-20 „Dėl Integralios pagalbos paslaugų teikimo Šiaulių miesto savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“ 1 punktu patvirtinto aprašo 5 punktą:

t v i r t i n u Partnerių atrankos integralios pagalbos paslaugoms teikti tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                               Antanas Bartulis

 


 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės administracijos

direktoriaus 2022 m. spalio 31 d.

įsakymu Nr. A-1874

 

partNERIų ATRANKOS INTEGRALIOS PAGALBOS paslaugoms teikti TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Partnerių atrankos (toliau – partnerių atranka) integralios pagalbos paslaugoms teikti tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja atrankos tikslą, reikalavimus pareiškėjui, reikalavimus paraiškoms ir paraiškų atrankai teikimo, paraiškų vertinimo tvarką.

2. Partnerių atrankos tikslas yra parinkti partnerį:

2.1. integralios pagalbos paslaugai (toliau – Integrali pagalba) teikti Šiaulių miesto gyventojams, kuriems teisės aktų nustatyta tvarka nustatytas integralios pagalbos asmens namuose poreikis;

2.2. kuris suformuotų komandą – socialinių paslaugų srities ir slaugos specialistai (socialinis darbuotojas, individualios priežiūros darbuotojas, slaugytojas, slaugytojo padėjėjas, prireikus – psichologas, reabilitacijos specialistas ir kt.), kurie, dirbdami kartu teikia integralią pagalbą, atitinkančią Integralios pagalbos paslaugų (toliau – Integrali pagalba) teikimo tvarką (Aprašo 1 priedas).

3. Partnerių atranką organizuoja Šiaulių miesto savivaldybės administracija. Informacija apie partnerių atranką skelbiama viešai Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) interneto svetainėje www.siauliai.lt. Skelbime nurodoma:

3.1. paraiškų priėmimo pradžia ir terminas;

3.2. paraiškų teikimo laikas, vieta ir adresas, kontaktinis asmuo (pareigos, vardas ir pavardė), teikiantis konsultacijas paraiškų teikimo klausimais, telefono ryšio numeris, elektroninio pašto adresas ir laikas pasiteirauti;

3.3. Aprašas, paraiškos forma;

3.4. kita reikalinga informacija.

4. Apraše vartojamos sąvokos:

4.1. paraiška – nustatytos formos dokumentas (Aprašo 2 priedas), paraiškos teikėjo teikiamas Savivaldybės administracijai;

4.2. pareiškėjas socialinių paslaugų įstaiga, atitinkanti Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 2 straipsnio 10 dalyje apibrėžtą sąvoką, pageidaujanti teikti Integralios pagalbos paslaugą ir išreiškusi norą tapti Partneriu, laiku pateikusi visus reikalingus atrankai dokumentus;

4.3. partneriai – viešieji, privatieji juridiniai asmenys, teiksiantys integralią pagalbą.

 

II SKYRIUS

REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJUI

 

5. Partnerių atrankai paraiškas gali teikti pareiškėjai, atitinkantys šiuos reikalavimus:

5.1. socialinių paslaugų įstaiga, kurios veiklos sritis yra socialinių paslaugų teikimas ir tai nurodyta VĮ Registrų centro išduotoje Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo arba VĮ Registrų centro išduotoje Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro elektroninio sertifikuoto išrašo dalyje „Veiklos tikslai ir rūšys“;

5.2. turėti reikalingas licencijas: Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos išduotą Socialinei globai teikti licenciją (licencijos rūšis: Socialinė globa vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia, senyvo amžiaus asmenims namuose ir Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos išduotą Įstaigos asmens sveikatos priežiūros licenciją (suteikta teisė teikti šias paslaugas: bendrosios praktikos slaugos, bendruomenės slaugos, ir kitas ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugas – kineziterapijos ir (ar) gydomojo masažo);

5.3. turėti pakankamus žmogiškuosius išteklius Integralios pagalbos paslaugų teikimui, įgijusius reikiamą kvalifikaciją:

5.3.1. bent 1 specialistą, turintį socialinio darbuotojo išsilavinimą (asmuo, įgijęs socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį arba baigęs socialinio darbo studijų krypties programą ir įgijęs socialinių mokslų kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį, arba asmuo, iki 2014 m. gruodžio 31 d. įgijęs kitą kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį ir socialinio darbuotojo kvalifikaciją ar baigęs socialinio darbo studijų programą, ar socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka baigęs socialinio darbuotojo praktinei veiklai pasirengti skirtus mokymus), kurio darbo patirtis socialinio darbo srityje ne mažesnė kaip 1 metai;

5.3.2. ne mažiau kaip 25 individualios priežiūros darbuotojus, turinčius reikiamą kvalifikaciją (asmuo, įgijęs socialinio darbuotojo padėjėjo ar lankomosios priežiūros darbuotojo, ar individualios priežiūros darbuotojo kvalifikaciją pagal socialinio darbuotojo padėjėjo ar lankomosios priežiūros darbuotojo, ar individualios priežiūros darbuotojo profesinio mokymo programą, arba asmuo, socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka išklausęs 40 akademinių valandų įžanginius mokymus, o pradėjęs dirbti per 12 mėnesių – ne trumpesnius kaip 160 akademinių valandų mokymus, arba asmuo, sveikatos apsaugos ministro nustatyta tvarka įgijęs slaugytojo padėjėjo profesinę kvalifikaciją ir socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka išklausęs 40 akademinių valandų įžanginius mokymus);

5.3.3. ne mažiau kaip 0,5 etato kineziterapeutą, turintį kineziterapeuto profesinę kvalifikaciją ar jai lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją, ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka išduotą galiojančią asmens sveikatos priežiūros praktikos licenciją;

5.3.4. ne mažiau 0,5 etato slaugytoją, turintį slaugytojo profesinę kvalifikaciją ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka išduotą galiojančią bendrosios praktikos slaugytojo licenciją;

5.3.5. ne mažiau 8 slaugytojo padėjėjus, turinčius slaugytojo padėjėjo kvalifikaciją ir turinčius jiems suteiktą slaugytojo padėjėjo spaudo numerį;

5.4. turi ne mažesnę nei 2 (dviejų) metų darbo patirtį per paskutinius 3 metus, teikiant dienos socialinės globos ir slaugos paslaugas asmens namuose Savivaldybės teritorijoje.

6. Partnerių atrankos pareiškėjas turi atitikti visus Aprašo 5 punkte nurodytus reikalavimus.

 

III SKYRIUS

REIKALAVIMAI PARAIŠKOMS IR PARAIŠKŲ ATRANKAI TEIKIMAS

 

7. Partnerių atrankai pareiškėjas turi pateikti užpildytą Partnerių atrankos integralios pagalbos paslaugoms teikti paraišką (Aprašo 2 priedas), kuri turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas, ir patvirtinta antspaudu, jei pareiškėjas antspaudą privalo turėti.

8. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:

8.1. VĮ Registrų centro išduotą Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopiją arba VĮ Registrų centro išduotą Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro elektroninio sertifikuoto išrašo kopiją;

8.2. jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas, dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, patvirtintą kopiją;

8.3. dokumentus, patvirtinančius darbuotojų, nurodytų Aprašo 5.3 punkte, įgytą išsilavinimą ir turimas licencijas (išsilavinimo, kvalifikacijos ar kitų dokumentų kopijos);

8.4. specialisto, turinčio socialinio darbuotojo išsilavinimą, darbo sutarties kopiją arba darbdavio pažymą, įrodančią ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį socialinio darbo srityje;

8.5. Aprašo 5.2 punkte nurodytų licencijų kopijas;

8.6. dokumentų, įrodančių, kad pareiškėjas turi ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį per paskutinius 3 metus, teikiant dienos socialinės globos ir slaugos paslaugas asmens namuose Savivaldybės teritorijoje, kopijas;

8.7. valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduotą pažymos kopiją, kurioje yra išrašai iš Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, kad:

8.7.1. nėra iškeltos bylos dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės komercinės veiklos, nėra likviduojamas, nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka;

8.7.2. nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl paramos skyrimo iš ES ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų naudojimo pažeidimo;

8.7.3. neturi neįvykdytų mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

9. Paraiška su Aprašo 8 punkte nurodytais dokumentais teikiama:

9.1. per e. pristatymo sistemą (pasirašyta saugiu elektroniniu parašu);

9.2. popierine forma, užpildyta kompiuteriu ir pasirašyta vadovo ar įgalioto asmens;

9.3. vienu elektroniniu laišku, vadovo ar įgalioto asmens pasirašytas visas dokumentų paketas PDF formatu el. paštu: socialines.paslaugos@siauliai.lt. Dokumentai gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas.

10. Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba. Kartu su paraiška teikiami dokumentai turi būti surašyti lietuvių kalba. Paraiška ir prie jos pridedami dokumentai turi būti tvarkingai susegti, puslapiai sunumeruoti vientisa tvarka, dokumentų kopijos pasirašytos pareiškėjo vadovo arba įgalioto asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu ir patvirtintos tikrumo žyma (laikantis Dokumentų rengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“, reikalavimų).

11. Paraiška su visais Aprašo 8 punkte nurodytais dokumentais turi būti pateikta ne vėliau kaip iki paskutinės partnerių atrankos skelbime nurodytos paraiškų pateikimo dienos darbo pabaigos (pirmadienį – ketvirtadienį iki 17:00 val., o penktadienį – iki 16:45 val.). Jei paraiška teikiama 9.2 punkte nurodytu būdu, ją pateikti reikia partnerių atrankos skelbime nurodytu adresu, visi teikiami dokumentai turi būti sudėti į vieną voką, ant kurio užrašyta „INTEGRALIOS PAGALBOS paslaugų teikimui partNERIO ATRANKOS PARAIŠKA“. Vokas turi būti antspauduotas pareiškėjo antspaudu, jei antspaudą privalo turėti;

12. Gautos paraiškos registruojamos teisės aktų nustatyta tvarka.

13. Paraiškos, gautos pasibaigus nustatytam paraiškų teikimo terminui ir (ar) pateiktos kitu būdu nei Aprašo 9 punkte nurodytais būdais, neregistruojamos ir nevertinamos.

14. Vienas pareiškėjas gali pateikti tik vieną paraišką. Tais atvejais, kai pareiškėjas pateikia kelias paraiškas, vertinama pirmoji pateikta ir teisės aktų nustatyta tvarka užregistruota paraiška.

15. Paraiška turi būti pateikta per terminą, nurodytą skelbime dėl partnerių atrankos Savivaldybės interneto svetainėje www.siauliai.lt.

 

V SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

16. Paraiškas vertina Komisija, sudaryta iš Savivaldybės administracijos darbuotojų ir tvirtinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu (toliau – Komisija). Komisiją sudaro: pirmininkas, pirmininko pavaduotojas, sekretorius ir 2 nariai. Komisijos sekretorius yra Komisijos narys. Komisija yra nenuolatinio pobūdžio ir sudaroma tik partnerio atrankai.

17. Komisijos darbas organizuojamas taip:

17.1. Pradėdami darbą, Komisijos nariai privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimą ir nešališkumo deklaraciją dėl informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo, objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konfliktų vengimo;

17.2. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas, jam nesant – pirmininko pavaduotojas;

17.3. Komisijos darbo forma yra posėdžiai, kurie organizuojami nuotoliniu būdu, naudojant nuotolinių susitikimų ir video konferencijų organizavimo programas. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip trys Komisijos nariai;

17.4. Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma ir įforminami Komisijos protokolu. Jei Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, galutinį sprendimą priima Komisijos pirmininkas, o jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisijos narys, turintis interesų ar ryšių, susijusių su organizacija ar įstaiga, pateikusia paraišką, nusišalina ir nedalyvauja balsavime Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nustatyta tvarka;

17.5. Partnerių atrankos rezultatai įforminami Komisijos protokolu, kurį pasirašo Komisijos pirmininkas ir Komisijos sekretorius. Protokole turi būti nurodyta, kad atrinktas (-i) partneris (-iai) atrinktas (-i) Aprašo nustatyta tvarka ir atitinka Integralios pagalbos plėtros 2022–2029 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. rugpjūčio 24 d. įsakymu Nr. A1-552 „Dėl Integralios pagalbos plėtros 2022–2029 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 13.1-13.2 papunkčiuose ir 13.3 papunktyje nurodytus reikalavimus. Protokolo kopija raštu arba elektroninių ryšių priemonėmis pateikiama Europos socialinio fondo agentūrai;

17.6. Komisiją techniškai aptarnauja ir Komisijos posėdžius protokoluoja Komisijos sekretorius.

18. Komisijos sekretorius per 2 darbo dienas po paraiškos pateikimo dienos įvertina administracinę atitiktį, tikrindamas ar:

18.1. paraiška pateikta laiku;

18.2. pareiškėjas pateikė visus Aprašo 7-8 punktuose reikalaujamus dokumentus ir pateiktos dokumentų kopijos tinkamai patvirtintos;

18.3. paraiška atitinka Aprašo 10 punkto reikalavimus.

19. Jeigu vertinant gautos paraiškos administracinę atitiktį kyla neaiškumų, trūksta informacijos, galinčios turėti esminės įtakos partnerių atrankos vertinimui, Komisijos sekretorius suderinęs su Komisijos pirmininku elektroniniu paštu paprašo pareiškėjo per 1 darbo dieną pateikti papildomus dokumentus, patvirtinančius arba patikslinančius paraiškoje pateiktą informaciją.

20. Paraiškos atmetamos ir nevertinamos Komisijos sprendimu, jeigu:

20.1. paraiška pateikta pasibaigus galutiniam paraiškos pateikimo terminui;

20.2. paraišką pateikė pareiškėjas, kuris neatitinka Aprašo 5 punkto reikalavimų;

20.3. paraiška neatitinka Aprašo 10 punkte nustatytų reikalavimų;

20.4. pareiškėjas partnerių atrankos skelbime ir (ar) Komisijos nustatytu laiku nepateikė visų reikalaujamų dokumentų ir (arba) pateikė nepatvirtintas dokumentų kopijas;

20.5. pareiškėjas per 1 darbo dieną nuo prašymo paaiškinti ar patikslinti pateiktą informaciją gavimo dienos nepateikė paaiškinimų ir patikslinimų;

20.7. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;

20.8. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

20.9. pareiškėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją.

21. Komisijos sekretorius paraiškas vertinti perduoda Komisijai per dokumentų ir procesų valdymo sistemą „Avilys“ per 4 darbo dienas nuo paskutinės paraiškų pateikimo dienos.

22. Komisija per 7 darbo dienas nuo paskutinės paraiškų pateikimo dienos įvertina paraiškas ir partneriais atrenka ne mažiau kaip 3 pareiškėjus, kurių paraiškose nurodyta mažiausia kaina 1 (vienam) paslaugų gavėjui už 1 (vieną) valandą. Vertindami paraiškas, Komisijos nariai užpildo kiekvieno pareiškėjo Partnerių atrankos integralios pagalbos paslaugoms teikti Paraiškos vertinimo formą (Aprašo 3 priedas). Vertinimo formas pasirašo Komisijos pirmininkas, pirmininko pavaduotojas ir nariai.

23. Per 3 darbo dienas nuo Komisijos sprendimo priėmimo dienos, pareiškėjas informuojamas raštu:

23.1. apie priimtą sprendimą atmesti ir nevertinti paraiškos;

23.2. apie priimtą sprendimą dėl partnerio laimėtojo patvirtinimo.

24. Partnerių atrankos laimėtojų sąrašas (juridinių asmenų pavadinimai) per 3 darbo dienas nuo Komisijos sprendimo priėmimo dienos skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.siauliai.lt ir viešinamas 5 kalendorines dienas nuo paskelbimo dienos.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

25. Pareiškėjui, dalyvaujančiam atrankoje, el. paštu siunčiami klausimai ir prašymai, susiję su paraiškos teikimu partnerių atrankai, laikomi oficialiais.

26. Pareiškėjai yra atsakingi už teikiamų dokumentų ir duomenų teisingumą.

27. Komisijos veiklos dokumentai (posėdžių protokolai, susirašinėjimo medžiaga, kiti dokumentai) saugomi Savivaldybės administracijoje Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

28. Komisijos sprendimai, Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir kitų darbuotojų veiksmai įgyvendinant Aprašą gali būti skundžiami teisės aktų nustatyta tvarka.

29. Asmens duomenys tvarkomi laikantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (toliau – Reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų tvarkymą.

30. Už Aprašo įgyvendinimą atsakingas Komisijos pirmininkas.

31. Aprašas galioja iki Partnerių atrankos procedūros įvykdymo pabaigos.

 

________________________

 

part_00d308e4a58f4862a1cf39e36442545e_end