Prioritetinio projektų atrankos kriterijaus (toliau – kriterijus) pavadinimas |
Kriterijaus vertinimo aspektai ir paaiškinimai |
Didžiausias galimas kriterijaus balas |
Kriterijaus vertinimas (jei taikomi svoriai) |
Vertinimo metu suteiktų balų skaičius |
Komentarai |
1. Projektu numatoma vykdyti e. rinkodaros veiklas, jungiančias 2 ar daugiau savivaldybių. |
Vertinama, ar įgyvendinant projektą numatoma vykdyti e. rinkodaros veiklas, jungiančias 2 ar daugiau savivaldybių. Aukštesnis įvertinimas suteikiamas projektams, kurie jungs daugiau savivaldybių ir taip užtikrins didesnį įgyvendinamų e. rinkodaros veiklų poveikį. Projektai turi būti surikiuojami nuo daugiausia iki mažiausia savivaldybių jungiančius projektus. 5 balai suteikiami pirmiesiems 20 proc. projektų (apvalinant gautą skaičių pagal aritmetines taisykles), 4 balai – kitiems 20 proc. projektų (apvalinant gautą skaičių pagal aritmetines taisykles) ir t. t. 1 balas suteikiamas paskutiniams 20 proc. projektų. Jeigu pirmieji projektai dėl kelių vienodą rodiklį turinčių projektų sudaro daugiau nei 20 proc. projektų, visiems jiems suteikiami 5 balai. Tokiu atveju 4 balai suteikiami pirmiesiems 20 proc. likusių projektų, 3 balai – kitiems 20 proc. projektų ir t. t. Atitinkamai ta pati loginė seka taikoma, jeigu susidaro daugiau negu 20 procentų 4 balais vertinamų projektų, surinkusių vienodą balų skaičių. Tokiu atveju jiems visiems skiriami 4 balai, o likusiems tuo pačiu principu suteikiami žemesni vertinimai. |
25 |
|
5 |
|
|
2. Projektu numatomos e. rinkodaros veiklos bus skirtos 5 ar daugiau kultūros ir (ar) gamtos paveldo objektų žinomumui didinti. |
Vertinama, ar projektu numatomos įgyvendinti e. rinkodaros veiklos bus skirtos 5 ar daugiau kultūros ir (ar) gamtos paveldo objektų žinomumui didinti. Aukštesnis įvertinimas suteikiamas projektams, kuriais bus pristatoma daugiau kultūros ir (ar) gamtos paveldo objektų, taip kompleksiškai didinant jų žinomumą. Projektai turi būti surikiuojami nuo daugiausia iki mažiausia kultūros ir (ar) gamtos paveldo objektų pristatančių projektų. 5 balai suteikiami pirmiesiems 20 proc. projektų (apvalinant gautą skaičių pagal aritmetines taisykles), 4 balai – kitiems 20 proc. projektų (apvalinant gautą skaičių pagal aritmetines taisykles) ir t. t. 1 balas suteikiamas paskutiniams 20 proc. projektų. Jeigu pirmieji projektai dėl kelių vienodą rodiklį turinčių projektų sudaro daugiau nei 20 proc. projektų, visiems jiems suteikiami 5 balai. Tokiu atveju 4 balai suteikiami pirmiesiems 20 proc. likusių projektų, 3 balai – kitiems 20 proc. projektų ir t. t. Atitinkamai ta pati loginė seka taikoma, jeigu susidaro daugiau negu 20 procentų 4 balais vertinamų projektų, surinkusių vienodą balų skaičių. Tokiu atveju jiems visiems skiriami 4 balai, o likusiems tuo pačiu principu suteikiami žemesni vertinimai. |
30 |
|
6 |
|
|
3. Projekto veiklų efektyvumas, siekiant pritraukti didesnį unikalių vartotojų skaičių. |
Vertinama, kiek unikalių vartotojų numatoma pritraukti projektu. Aukštesnis įvertinimas suteikiamas tiems projektams, kurių efektyvumas, siekiant pritraukti daugiau unikalių vartotojų, yra didesnis. Projekto efektyvumas skaičiuojamas kaip santykis tarp pareiškėjo planuojamų pritraukti unikalių vartotojų skaičiaus (skaičiuojant pritrauktų unikalių vartotojų skaičių per 1 metus po projekto įgyvendinimo) ir prašomos finansavimo sumos. Unikalūs vartotojai bus skaičiuojami atsižvelgiant į kuriamų e. rinkodaros priemonių pobūdį, pavyzdžiui, interneto puslapių kūrimo atveju bus skaičiuojami unikalūs vartotojai ir jų praleistas laikas naršant puslapyje, mobiliųjų aplikacijų kūrimo atveju – atsisiuntimų skaičius, naujienlaiškių atveju –prenumeratorių, peržiūrų skaičius, socialinių tinklų atveju – sekėjų (followers), interakcijų (bet koks vartotojo veiksmas socialiniame tinkle – peržiūros, komentarai, vertinimai ir t. t.) skaičius ir pan. Projektai surikiuojami nuo efektyviausio (didžiausias santykis tarp planuojamų pritraukti unikalių vartotojų skaičiaus ir prašomos finansavimo sumos) iki mažiausiai efektyvaus (mažiausias unikalių vartotojų skaičiaus ir prašomos finansavimo sumos santykis). Projekto efektyvumas apskaičiuojamas pagal formulę: P1+P2+P3+Pn / projekto finansavimas, čia: P1, P2, P3, Pn – e. rinkodaros priemone planuojamas pritraukti unikalių vartotojų skaičius (interneto svetainės unikalūs vartotojai, mobiliosios aplikacijos atsisiuntimų skaičius, socialinių tinklų sekėjų skaičius ir kt.) per 1 metus nuo projekto įgyvendinimo. 5 balai suteikiami pirmiesiems 20 proc. projektų (apvalinant gautą skaičių pagal aritmetines taisykles), 4 balai – kitiems 20 proc. projektų (apvalinant gautą skaičių pagal aritmetines taisykles) ir t. t. 1 balas suteikiamas paskutiniams 20 proc. projektų. Jeigu pirmieji projektai dėl kelių vienodą rodiklį turinčių projektų sudaro daugiau nei 20 proc. projektų, visiems jiems suteikiami 5 balai. Tokiu atveju 4 balai suteikiami pirmiesiems 20 proc. likusių projektų, 3 balai – kitiems 20 proc. projektų ir t. t. Atitinkamai ta pati loginė seka taikoma, jeigu susidaro daugiau negu 20 procentų 4 balais vertinamų projektų, surinkusių vienodą balų skaičių. Tokiu atveju jiems visiems skiriami 4 balai, o likusiems tuo pačiu principu suteikiami žemesni vertinimai. |
30 |
|
6 |
|
|
4. Projektas prisideda prie 2014–2020 metų nacionalinės pažangos programos horizontaliojo prioriteto „Kultūra“ tarpinstitucinio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. kovo 19 d. nutarimu Nr. 269 (toliau – TVP „Kultūra“), įgyvendinimo. |
Vertinama, kaip projektas prisideda prie TVP „Kultūra“ įgyvendinimo. Aukštesnis įvertinimas suteikiamas projektams, prisidedantiems prie TVP „Kultūra“ 1 tikslo „stiprinti visuomenės kultūrinę tapatybę“ 1.1 uždavinio „išsaugoti ir aktualizuoti kultūros paveldą, pritaikyti jį visuomenės ugdymo, jos kultūrinės tapatybės stiprinimo, socialiniams poreikiams ir verslo plėtrai“ 1.1.3 priemonės „kurti ir plėtoti kultūros kelių, apimančių reikšmingiausius Lietuvos paveldo objektus, rinkodarą“ įgyvendinimo. Kultūros kelių sąrašas pateikiamas Aprašo 4 priedo 2 punkte. Jeigu projektas prisideda prie minėtos priemonės įgyvendinimo (projektu viešinamas bent vienas iš Aprašo 4 priedo 2 punkte nurodytų kultūros kelių objektų), skiriami 5 balai, priešingu atveju skiriama 0 balų. |
15 |
|
3 |
|
|