PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2022 M. RUGSĖJO 22 D. ĮSAKYMO NR. DE-958 „DĖL PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS, SKIRTOS UŽIMTUMO SKATINIMO IR MOTYVAVIMO PASLAUGŲ NEDIRBANTIEMS IR SOCIALINĘ PARAMĄ GAUNANTIEMS ASMENIMS MODELIUI ĮGYVENDINTI, RENGIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2022 m. gruodžio 21 d. Nr. DE-1344
Plungė
Pakeičiu Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. DE-958 patvirtintą Plungės rajono savivaldybės Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašą, papildydamas jį priedais:
Šis įsakymas skelbiamas Teisės aktų registre ir gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Plungės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. DE-958
(Plungės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. gruodžio 21 d. įsakymo
Nr. DE-1344 redakcija)
PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS, SKIRTOS UŽIMTUMO SKATINIMO IR MOTYVAVIMO PASLAUGŲ NEDIRBANTIEMS IR SOCIALINĘ PARAMĄ GAUNANTIEMS ASMENIMS MODELIUI ĮGYVENDINTI, RENGIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Plungės rajono savivaldybės Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas), parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A1-715 „Dėl Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
2. Šis Aprašas nustato Plungės rajono savivaldybės Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui (toliau – Modelis) įgyvendinti, rengimo tvarką.
3. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) (toliau – Reglamentas (ES) 2016/679), Užimtumo įstatyme, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme.
II SKYRIUS
MODELIO TIKSLAI IR DALYVAUJANTYS SUBJEKTAI JĮ ĮGYVENDINANT
4. Modelio tikslai:
4.2. suderinti užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų bei piniginės socialinės paramos teikimą, integruojant ilgą laiką nedirbusius asmenis į darbo rinką;
5. Modelio įgyvendinime turi teisę dalyvauti tik tas asmuo, kuris jo nusiuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką ir susitarimo dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas) sudarymo metu atitinka visus šiuos reikalavimus:
5.3. priklauso bent vienai iš žemiau nurodytų asmenų grupių:
5.3.2. nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku neįgaliu), ir asmenys, prižiūrintys neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra;
5.3.3. grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų;
5.3.4. priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;
5.3.5. prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;
5.3.6. grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimos nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;
6. Modelio įgyvendinime dalyvauja visi šie subjektai:
6.2. nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas – Plungės rajono savivaldybės administracijos (toliau – Savivaldybė) darbuotojas, koordinuojantis Susitarimo įgyvendinimą ir jame numatytų užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų teikimą asmenims. Nedirbančių asmenų atvejo vadybininko, dirbančio pagal darbo sutartį, darbo užmokestis yra apskaičiuotas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatyme nustatytais kriterijais iš Modeliui įgyvendinti skirtų lėšų. Vienas nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas vienu metu dirba su ne daugiau kaip 100 asmenų, dalyvaujančių Modelyje;
6.3. atvejo komanda – iš Savivaldybės, Užimtumo tarnybos ir kitų suinteresuotų asmenų sudaryta grupė, kuri:
6.3.1. analizuoja asmens situaciją ir teikia nedirbančių asmenų atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų asmeniui parinkimo, jų teikimo apimties, eiliškumo;
6.4. Savivaldybė, kuri Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyta tvarka:
6.4.3. organizuoja nedirbančių asmenų atvejo vadybininkų mokymus ir supervizijas, aprūpina juos darbo priemonėmis;
7. Įgyvendinant Modelį, rekomenduojama pasitelkti NVO, kurių darbuotojai:
7.1. vykdytų veiklas, skirtas Modelyje dalyvaujančių asmenų socialinei atskirčiai mažinti, ir teiktų Savivaldybei informaciją apie asmenų dalyvavimą veiklose, jų vykdymo rezultatus;
8. Įgyvendinant Modelį ir pasitelkiant užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų teikėjus, NVO, valstybės ir savivaldybės institucijas ir įstaigas, asmens duomenų tvarkymas atitinka Reglamento (ES) 2016/679 5 ir 6 straipsnių bei Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatas. Asmens duomenys tvarkomi taikant tinkamas technines ir organizacines saugumo priemones, kaip nustatyta Reglamente (ES) 2016/679 ir ne ilgiau, nei tai yra būtina tais tikslais, kuriais asmens duomenys buvo surinkti.
III SKYRIUS
PAPILDOMI MODELIO REIKALAVIMAI
9. Rengiant Modelio paslaugų ir priemonių planą, jame nustatomi šie Modelio įgyvendinimo etapai:
9.1. pirminis asmens vertinimas:
9.1.1. Savivaldybės, Užimtumo tarnybos specialistai ir (ar) NVO darbuotojai, prieš pradėdami pirminį asmens vertinimą, informuoja asmenį, kad, siekiant nustatyti jo tinkamumą dalyvauti Modelyje, apie jį bus renkami duomenys iš valstybės registrų (kadastrų), žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų ir kitų informacinių sistemų bei kitų šiems subjektams prieinamų oficialių informacijos šaltinių, nurodo šių duomenų saugojimo terminus, duomenų tvarkytoją, duomenų gavėjus ir duomenų subjekto teises bei jų įgyvendinimo tvarką;
9.1.2. Savivaldybės, Užimtumo tarnybos specialistai ir (ar) NVO darbuotojai, atsižvelgdami į Modelyje nustatytus kriterijus, kuriuos turi atitikti asmenys, turintys teisę dalyvauti Modelyje (toliau – Kriterijai), atlieka pirminį asmens vertinimą;
9.2. asmens poreikių ir galimybių įvertinimas, profiliavimas:
9.2.1. nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas atlieka asmens poreikių ir galimybių įvertinimą pagal:
9.2.1.1. Užimtumo tarnybos informaciją apie asmens darbo paiešką, teiktas ir teikiamas užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugas, taikytas ir taikomas priemones bei kitą Darbo ieškančio asmens kortelėje esančią informaciją;
9.2.1.2. Savivaldybės informaciją apie asmeniui teiktą piniginę socialinę paramą ir socialines paslaugas;
9.2.1.3. informaciją apie asmens dalyvavimą NVO vykdytuose projektuose, skirtuose socialinę atskirtį patiriantiems, nedirbantiems asmenims;
9.3. atvejo komandos darbo organizavimas:
9.3.1. nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas, atlikęs asmens poreikių ir galimybių įvertinimą bei profiliavimą, organizuoja atvejo komandos susitikimą, kuriame apibūdina asmens situaciją (aptaria surinktą informaciją ir prieitas išvadas atlikus pirminį asmens vertinimą, asmens poreikių ir galimybių įvertinimą bei profiliavimą);
9.4. Susitarimo parengimas ir pasirašymas:
9.4.1. nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas, bendradarbiaudamas su asmeniu, parengia Susitarimą, kuriame nurodoma jo ir asmens teisės bei pareigos, numatomos teikti užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugos, jų apimtis, teikėjai, teikimo eiliškumas ir tvarka;
9.4.2. Susitarime numatomos šios užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugos:
9.4.2.1. lydimoji pagalba – pagalba, teikiama asmeniui, siekiant padėti jam gauti Susitarime numatytas socialines, sveikatos, švietimo ar su įdarbinimu susijusias paslaugas, įskaitant ir palaikymą darbo vietoje, reikalingą siekiant padėti rasti būdų, kaip išspręsti darbe kylančias problemas;
9.4.2.2. socialinės paslaugos, nurodytos Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“;
9.5. Susitarimo įgyvendinimas:
9.5.1. Susitarimo įgyvendinimą koordinuoja, su jo įgyvendinimu, asmens pasiektais rezultatais dalyvaujant Modelyje susijusią informaciją renka ir atvejo komandai teikia, taip pat Susitarimo pakeitimo ir nutraukimo projektus rengia nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas;
9.5.2. pasirašius Susitarimą, nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas, iki pradedant teikti užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugas, suorganizuoja asmens susitikimą (-us) su vykdant Susitarimą numatytų teikti užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų teikėjais;
9.6. Sprendimas dėl pasirengimo darbo rinkai:
9.6.1. nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas pateikia atvejo komandai informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant Modelyje;
9.6.2. atvejo komanda, gavusi ir įvertinusi Aprašo 9.6.1 papunktyje nurodytą informaciją, priima sprendimus dėl asmens pasirengimo darbo rinkai ir Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo;
9.6.3. atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra pasirengęs darbo rinkai:
9.6.4. atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, įvertinamos Susitarimo nevykdymo priežastys, poreikis ir galimybė keisti pagal Susitarimą teikiamas užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugas, jų apimtį, teikimo eiliškumą. Taip pat įvertinamos galimos neigiamos pasekmės nutraukus Susitarimą ir priimamas sprendimas dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.
PATVIRTINTA
Plungės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. DE-958
(Plungės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. gruodžio 21 d. įsakymo
Nr. DE-1344 redakcija)
1 priedas
(Sutikimo forma)
____________________________________________________ (Vardas, pavardė – didžiosiomis raidėmis) ____________________________________________________ (Asmens kodas) _____________________________________________________ (Adresas) _____________________________________________________ (Kontaktiniai duomenys)
Plungės rajono savivaldybės administracijai
|
SUTIKIMAS
DALYVAUTI UŽIMTUMO SKATINIMO IR MOTYVAVIMO PROGRAMOS
MODELYJE
20___ m. ______________mėn. ___d.
________________________
(Vieta)
Sutinku dalyvauti Plungės rajono savivaldybės Užimtumo skatinimo ir motyvavimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims (toliau – Užimtumo skatinimo ir motyvavimo programa), modelyje. Esu informuota (-as), kad be svarbių priežasčių atsisakius pasirašyti Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką, Plungės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius pasilieka teisę priimti sprendimą dėl piniginės socialinės paramos teikimo nutraukimo arba 3 (tris) mėnesius neskirti arba nutraukti būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijas.
________________ __________________________
(Parašas)* (Vardas ir pavardė)
* Esu informuotas, kad šiame Sutikime nurodyti mano asmens duomenys (įskaitant ir ypatingus asmens duomenis) bus tvarkomi šio sutikimo nagrinėjimo tikslais. Patvirtinu, kad visa mano pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.
PATVIRTINTA
Plungės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. DE-958
(Plungės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. gruodžio 21 d. įsakymo
Nr. DE-1344 redakcija)
2 priedas
(Anketos forma)
ASMENS POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ VERTINIMO ANKETA
Asmuo, dalyvaujantis Užimtumo didinimo programoje, skirtoje užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti (toliau – Užimtumo didinimo programos modelis):
Vardas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Amžius |
|
|||||||||||||||||
Gyvenamosios vietos adresas |
|
|||||||||||||||||
Kontaktiniai duomenys |
|
I. BENDRA INFORMACIJA
1. Šeimyninė padėtis |
o Vedęs / ištekėjusi |
o Išsiskyręs / išsiskyrusi |
o Našlys / našlė |
o Gyvenu neregistruotoje santuokoje |
o Vienas gyvenantis asmuo |
o Vienas auginantis vaikus o Asmenų skaičius šeimoje_____________________________________
|
2. Išsilavinimas
□ Be pradinio |
□ Profesinis |
□ Pradinis |
□ Aukštasis neuniversitetinis |
□ Pagrindinis |
□ Aukštasis universitetinis |
□ Vidurinis |
□ Įgyta kvalifikacija |
□ Įgyta profesija |
Kita: |
3. Darbo patirtis ir gebėjimai (Ar yra tekę dirbti? Kokius darbus dirbote? Kokia veikla patiko? Kokia nepatiko, nepasisekė? Kokias mokate užsienio kalbas? Ar esate iniciatyvus, verslus, kūrybiškas?).
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Kuo užsiimate šiuo metu?
o Studentas
o Namų šeimininkė (-as)
o Bedarbis
o Kita______________________________________________________________________
II. POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ VERTINIMAS
5. Kiek laiko registruota(-as) Užimtumo tarnyboje?
|
6. Kiek laiko neturite darbo? |
7. Pagrindinė registracijos Užimtumo tarnyboje priežastis? |
o 1–3 metai o 4–6 metai |
o 1–3 metai o 4–6 metai |
o Sveikatos draudimas o Gauti socialinę paramą |
o 7–10 metų |
o 7–10 metų |
o Surasti darbą |
o Daugiau nei 10 metų o Neregistruotas |
o 10 metų ir daugiau o Dirbau tik viešuosius darbus o Niekada nedirbau |
o Dalyvauti darbo rinkos priemonėse o Kompensacijos už vandenį, kurą o Darbo paieškos išmoka |
|
Kita ____________ |
o Galimybė mokytis |
|
|
Kita ____________________ |
8. Kodėl neužsiregistravote Užimtumo tarnyboje?
o Suteikiama bedarbio pašalpa yra per maža
o Nenorite būti išsiųstas į profesinius mokymus
o Manote, kad geros darbo vietos nepasiūlys
o Kita_____________________________________________________________________
9. Ar vykdote savarankišką darbo paiešką?
o Taip
o Ne
10. Kokiais būdais ieškote darbo?
|
o Skambinu telefonu o Skaitau darbo skelbimus o Tik per Užimtumo tarnybą o Per pažįstamus, draugus, kaimynus o Lankausi įmonėse, organizacijose o Neieškau, laukiu kol kas pasiūlys o Siunčiu CV o Kita ______________________ |
11. Pagrindinės neįsidarbinimo priežastys
□ Neturiu darbinės patirties |
□ Netenkina siūlomas atlyginimas |
□ Neturiu reikiamos kvalifikacijos |
□ Pageidauju dirbti pagal savo specialybę |
□ Neturiu reikiamo išsilavinimo |
□ Mažamečių vaikų priežiūra |
□ Sunkus susisiekimas |
□ Nepasitikėjimas savimi |
□ Sveikata, neįgalumas |
□ Priklausomybės (alkoholis, narkotikai) |
□ Prižiūriu sergantį ar neįgalų šeimos asmenį |
□ Kitos priežastys |
□ Pernelyg aukšti darbdavių reikalavimai |
|
12. Asmens socialinis savarankiškumas (įgūdžiai, gebėjimai, bendravimas)
Eil. Nr. |
Ar asmuo: |
Taip |
Iš dalies |
Ne |
1. |
Geba atlikti asmeniniame ir visuomeniniame gyvenime reikalingas funkcijas |
|
|
|
2. |
Aktyviai dalyvauja visuomeninėje / savanoriškoje veikloje |
|
|
|
3. |
Neturi nuolatinės gyvenamos vietos |
|
|
|
4. |
Patiria smurtą ar prievartą šeimoje |
|
|
|
5. |
Vartoja alkoholį ar psichotropines medžiagas |
|
|
|
6. |
Turi finansinių sunkumų (įsiskolinimai ir t. t.) |
|
|
|
7. |
Turi sveikatos sutrikimų |
|
|
|
8.
|
Turi kitų socialinių problemų ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ |
|
|
|
13. Ar Jūs motyvuotas spręsti savo problemas
o Taip
o Ne
14. Kokia Jūsų finansinė situacija?
o Mano finansinė padėtis sudėtinga, mažos pajamos, nes neturiu darbo o Mano finansinė padėtis normali, nes esu išlaikomas giminių, antrosios pusės o Išsilaikau iš socialinės paramos
|
o Dirbu neoficialiai, todėl įtakos neturi o Giminių ir artimųjų nepasitenkinimas o Socialiai nedraustas o Psichologinė įtampa o Kita ______________________
|
15. Jeigu būtų galimybė įsidarbinti?
o Įsidarbinčiau bet kur, kad įgyčiau darbo patirties
o Įsidarbinčiau dėl prastos ekonominės padėties šeimoje
o Įsidarbinčiau vos gavęs pasiūlymą, bijodamas prarasti ir šį siūlomą darbą
o Dalyvaučiau bendruomenės ir NVO veikloje
o Mokyčiausi, šviesčiausi
o Užsiimčiau menine saviveikla, kūryba
o Nesidarbinčiau, nes poreikiams patenkinti užtenka gaunamų pajamų
o Kurčiau savo verslą
o Kita ______________________
16. Ar reikalinga pagalba įsidarbinant?
□Taip □Ne □Nežinau
|
17. Kokias paslaugas pageidautumėte gauti, dalyvaudamas Užimtumo didinimo programos modelyje?
□ Tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugas |
□ Lydimosios pagalbos (Lydinčio asmens paslaugas) |
□ Pagalbos į namus paslaugas |
□ Maitinimo organizavimo paslaugas |
□ Konsultavimo paslaugas (įsidarbinimo, karjeros konsultanto, priklausomybės konsultanto ) |
□ Transporto paslaugas |
□ Dienos socialinės globos paslaugas |
□ Aprūpinimo būtiniausiais drabužiais, avalyne ir kitų reikmenų paslaugas |
□ Socialinių įgūdžių ugdymo ir palaikymo paslaugas |
□ Psichologo konsultacijas |
□ Krizių įveikimo paslaugas
|
□ Kitas paslaugas, padėsiančias įsidarbinti |
□ Informavimo paslaugas |
□ Skaitmeninio (finansinio/ kompiuterinio) raštingumo paslaugas
|
|
|
18. Turima informacija apie asmenį
|
Užimtumo tarnybos informacija apie: |
Asmens darbo paiešką |
|
Teiktas paslaugas |
|
Teikiamas paslaugas |
|
Taikytas priemones |
|
Taikomas priemones |
|
Kita informacija |
|
Plungės r. sav. administracijos informacija apie: |
|
Asmeniui teiktą piniginę socialinę paramą ir socialines paslaugas |
|
Papildoma informacija |
|
NVO informacija apie: |
|
Asmens dalyvavimas NVO vykdytuose projektuose, skirtuose socialinę atskirtį patiriantiems nedirbantiems asmenims |
|
19. Kokios papildomos pagalbos prašo asmuo
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
20. Atvejo vadybininko išvados:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nedirbančių asmenų Atvejo vadybininkas __________________ _____________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Patvirtinu:
___________________________________________________________________________
(Asmens vardas, pavardė, parašas)*
* Esu informuotas, kad šioje anketoje nurodyti mano asmens duomenys (įskaitant ir ypatingus asmens duomenis) bus tvarkomi Užimtumo skatinimo ir motyvavimo programos vykdymo tikslais. Patvirtinu, kad visa mano pateikta informacija anketoje yra tiksli ir teisinga.
Jūsų duomenys Savivaldybės administracijoje bus saugomi teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimo terminus, nustatyta tvarka ir gali būti teikiami tretiesiems asmenims, kurie turi teisę šiuos duomenis gauti teisės aktų nustatyta tvarka. Jūs turite teisę kreiptis su prašymu susipažinti su asmens duomenimis, juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L. Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius). Daugiau informacijos apie Jūsų duomenų tvarkymą rasite www.plunge.lt
PATVIRTINTA
Plungės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. DE-958
(Plungės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. gruodžio 21 d. įsakymo
Nr. DE-1344 redakcija)
3 priedas
(Atvejo vadybos plano forma)
____________________________________
(įstaigos, organizacijos pavadinimas)
ATVEJO VADYBOS PLANAS
_________________________________
(data)
I. Pirmojo atvejo nagrinėjimo posėdžio informacija:
1. Posėdžio data: .................................................................
Asmens vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
Telefono Nr. |
|
Atvejo vadybininko vardas, pavardė |
|
kontaktiniai duomenys (el. paštas; tel. Nr.) |
|
2. Dalyvaujančių atvejo nagrinėjimo posėdyje Atvejo komandos narių bei kitų asmenų vardai ir pavardės, pareigybių pavadinimai, kontaktiniai duomenys (el. paštas; tel. Nr.): .............................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................................
II. Informacija apie asmenį
3. Asmens apibūdinimas
Asmens lūkesčiai |
|
|
|
Asmeniniai, socialiniai ištekliai |
|
||
Asmens prioritetai |
|
||
Asmens stiprybės |
|
||
Šeimos ryšiai, pagalba
|
|
||
Asmens situacija/problema
|
|
||
4. Ilgalaikio nedarbo problemos suformulavimas:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
III. Atvejo nagrinėjimo posėdžiai (pateikiami pagrindiniai rezultatai atsižvelgiant į posėdžio tikslą (-us)
Data |
Atvejo nagrinėjimo posėdžių tikslai, tematika, priimti sprendimai, sutarto kito posėdžio data, į kitą posėdį kviečiami specialistai ar kt. asmenys ir pan. |
|
Susitarimo dėl dalyvavimo Savivaldybės užimtumo programoje ir Integracijos į darbo rinką plano rengimas: aptariamas asmens poreikių pagalbai vertinimas, pagalbos priemonės ir būdai, informacija apibendrinama ir nusprendžiama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio. Tikslas: Tematika: Priimti sprendimai: Kita Posėdžio data: |
|
Integracijos į darbo rinką plano priežiūra: aptariami ir fiksuojami reikšmingi įvykiai nuo paskutinio atvejo nagrinėjimo posėdžio bei pokyčiai, susiję su pagalbos plane numatytų priemonių taikymu, nusprendžiama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio |
|
Integracijos į darbo rinką plano rengimas peržiūra: aptariami ir fiksuojami reikšmingi įvykiai nuo paskutinio atvejo nagrinėjimo posėdžio bei pokyčiai įgyvendinant pagalbos planą. Jei pokyčių nėra, situacija analizuojama detaliai, išsiaiškinamos priežastys, planas papildomas naujomis priemonėmis, veiksmais ir pan. |
|
Atvejo vadybos proceso užbaigimas |
IV. Atvejo komandos ir kitų asmenų, dalyvaujančių atvejo nagrinėjimo posėdyje, nuomonė (pateikiama specialistų ar kitų asmenų, dalyvaujančių atvejo nagrinėjimo posėdyje (pvz., bendruomenės narių, nevyriausybinių organizacijų atstovų), nuomonė apie asmens situaciją, esamų problemų, jų priežasčių, pagalbos poreikio, pagalbos priemonių, veiksmų ir pan.)
Data |
Įstaiga / organizacija, specialisto pareigos, vardas, pavardė |
Informacija (Nuomonė) |
|
Užimtumo tarnybos specialistų informacija (nuomonė) (darbo paieška, paslaugos, priemonės) |
|
|
Savivaldybės specialistų informacija (nuomonė) (socialinė parama, socialinės paslaugos) |
|
|
NVO darbuotojų informacija (nuomonė) (dalyvavimas projektuose) |
|
|
Kita informacija (nustatytas darbingumo lygis ir t. t.) |
|
|
|
|
V. Paslaugų, reikalingų sėkmingai integracijai į darbo rinką, tikslai, uždaviniai, veiksmai, priemonės (surašomi konkretūs pagalbos tikslai, uždaviniai, veiksmai, priemonės, pagalbos teikėjų ir asmens įsipareigojimai ir pan.)
Data |
Konkrečios pagalbos priemonės, paslaugos tikslas, uždaviniai |
Pagalbos priemonė, paslauga |
Įsipareigojimą, priemonę, paslaugą vykdantis asmuo (vardas, pavardė), specialistas (įstaiga, specialisto pareigos, vardas, pavardė) |
Įsipareigojimo, priemonės, paslaugos įgyvendinimo data |
Integracijos į darbo rinką plano priemonės, paslaugos plano peržiūros data |
Informacija apie įsipareigojimų, priemonių, paslaugų įgyvendinimą / neįgyvendinimą / įgyvendinimą iš dalies (pildoma įgyvendinus ar peržiūrint planą) |
Pastabos, kita svarbi informacija |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VI. Išvados ir sprendimai (esant poreikiui, surašomos išvados ir sprendimai, priimti plano peržiūros metu)
Data |
Išvados ir sprendimai |
|
pvz., įgyvendinama integracijos į darbo rinką plano priemonė neatitinka asmens poreikių, reikalinga kitokia specialisto pagalba (numatoma kreiptis į kitą specialistą). |
|
|
(Atvejo vadybininkas) |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
|
|
|
VII. Atvejo vadybos proceso užbaigimas |
|
|
Posėdžio data: _______________
Posėdžio tikslas: _____________________________________________________________ ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Atvejo vadybininkas__________________________________________________________
(Vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys)
Dalyvaujantys posėdyje nariai:__________________________________________________
(Vardai, pavardės, kontaktiniai duomenys)
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
Atvejo vadybos proceso užbaigimo priežastis: |
Pagrindimas / Pastabos |
□ Asmuo pasiruošęs integracijai į darbo rinką □ Asmuo nepasiruošęs integracijai į darbo rinką |
|
Asmeniui padėjo integracijos į darbo rinką susitarime numatyta ir teikta pagalba |
|
Išvados ir sprendimai: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Atvejo vadybininkas ________________ __________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
Atvejo komandos nariai: ________________ __________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
________________ __________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
________________ __________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
________________ __________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
________________ __________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
Patvirtinu, kad su Atvejo vadybos planu susipažinau:
___________________________________________________________________________
(Asmens vardas, pavardė, parašas)*
* Esu informuotas, kad šiame plane nurodyti mano asmens duomenys (įskaitant ir ypatingus asmens duomenis) bus tvarkomi šio plano vykdymo tikslais. Patvirtinu, kad visa mano pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.
Jūsų duomenys Savivaldybės administracijoje bus saugomi teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimo terminus, nustatyta tvarka ir gali būti teikiami tretiesiems asmenims, kurie turi teisę šiuos duomenis gauti teisės aktų nustatyta tvarka. Jūs turite teisę kreiptis su prašymu susipažinti su asmens duomenimis, juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L. Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius). Daugiau informacijos apie Jūsų duomenų tvarkymą rasite www.plunge.lt.
PATVIRTINTA
Plungės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. DE-958
(Plungės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. gruodžio 21 d. įsakymo
Nr. DE-1344 redakcija)
4 priedas
(Pasižadėjimo forma)
___________________________________________________________________
(asmens vardas ir pavardė, pareigos)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
20___ m. ___________________ d.
Plungė
1. Pasižadu:
1.1 saugoti ir tik įstatymų ar kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su asmeniu susijusią informaciją, kuri man taps žinoma, atliekant
___________________________________________________________ funkcijas;
(funkcijų pavadinimas)
1.2 man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;
2. Man žinoma, kad su asmeniu susijusią informaciją, kurią reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai, dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims galėsiu teikti tik įpareigotas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens.
3. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:
3.1 visa su asmeniu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai;
4. Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs šį pasižadėjimą, turėsiu atsakyti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
______________ __________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
PATVIRTINTA
Plungės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. DE-958
(Plungės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. gruodžio 21 d. įsakymo
Nr. DE-1344 redakcija)
5 priedas
(Susitarimo forma)
SUSITARIMAS DĖL INTEGRACIJOS Į DARBO rinką
20___ m. _________ d. Nr.
_________________
(sudarymo vieta)
Plungės rajono savivaldybės administracijos vyriausioji specialistė (atvejo vadybininkas(-ė))_________________________________________,
(atstovaujančio asmens vardas, pavardė, pareigos)
ir paslaugų gavėjas
___________________________________________ ,
(asmens vardas, pavardė, toliau – Asmuo, paslaugų gavėjas)
toliau bendrai vadinami Šalimis, vadovaudamiesi Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. DE-958 „Dėl Plungės rajono savivaldybės Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“,
(nurodyti susitarimo sudarymo pagrindą)
sudarė šį Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas):
I. SUSITARIMO DALYKAS
II. ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
2. Savivaldybė įsipareigoja:
2.1. organizuoti ir koordinuoti užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų (toliau – paslaugos) teikimą;
2.2. suteikti teisingą, išsamią, aiškią, paslaugų gavėjui lengvai prieinamą informaciją apie paslaugas. Užtikrinti, kad paslaugų gavėjui būtų suteikta bendroji informacija apie paslaugą: paslaugos teikimo laikas, vieta, trukmė, paslaugos teikimo sąlygos, paslaugos vykdymo stadija arba sudaryti sąlygas susipažinti su šia informacija;
2.3. užtikrinti, kad paslaugų gavėjo pateikta informacija būtų naudojama tik konkrečiai apibrėžtiems tikslams ir tik ta apimtimi, kuri reikalinga šiems tikslams pasiekti;
2.4. užtikrinti, kad tik paslaugų gavėjui sutikus, minėti duomenys būtų naudojami ir integruojami siekiant optimaliai sureguliuoti siūlomų paslaugų teikimą, pagreitinti ir pritaikyti konkrečių paslaugų teikimą ir informacijos skleidimą, apskaitos tvarkymą bei atsiskaitymų vykdymą, statistiniams tyrimams vykdyti, jų rezultatams teikti ir saugoti. Paslaugų gavėjo duomenys gali būti renkami siekiant tikslinti ir plėsti teikiamų paslaugų spektrą, gerinti jų kokybę;
2.5. siekdama apsaugoti paslaugų gavėjo pagrindinius interesus, užtikrinti, kad paslaugų gavėjo asmeninė informacija būtų naudojama ir tvarkoma tik Savivaldybės įgaliotų asmenų ir tik tokia apimtimi, kiek tai reikalinga nustatytoms funkcijoms vykdyti ir išvardytiems tikslams pasiekti, laikantis konfidencialumo reikalavimų. Paslaugų gavėjo asmeninei informacijai apsaugoti nuo neleistinos prieigos, naudojimo arba atskleidimo naudojamos įvairios saugos technologijos ir procedūros. Be paslaugų gavėjo tiesioginio sutikimo jo asmeniniai duomenys negali būti perduoti ar atskleisti jokiai trečiajai šaliai, išskyrus teisėsaugos institucijų paklausimus, teismų sprendimų ar kitų privalomų dokumentų vykdymą ar kitus atvejus, kai to reikalauja įstatymai. Asmens duomenys saugomi neterminuotai, bet ne ilgiau nei to reikia minėtiems duomenų tvarkymo tikslams pasiekti. Nebereikalingi asmens duomenys sunaikinami, išskyrus tuos, kurie įstatymų nustatytais atvejais turi būti perduoti valstybės archyvams;
2.6. gerbti paslaugų gavėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, t. y. paslaugų gavėjo nurodytus asmens duomenis tvarkyti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Už savo įsipareigojimų nevykdymą duomenų tvarkytojas atsako teisės aktų nustatyta tvarka;
2.7. paslaugų teikėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog paslaugų gavėjas, neatsižvelgdamas į paslaugų teikėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
3. Paslaugų gavėjas įsipareigoja:
3.1. nurodydamas savo asmens duomenis, sutinka, kad jie būtų naudojami susisiekti, informaciniams pranešimams siųsti, tinkamam paslaugų parinkimui ir vykdymui užtikrinti;
3.3. bendradarbiauti su Atvejo vadybininku, teikti informaciją ir / ar dokumentus, būtinus Susitarimui vykdyti apie Asmens šeimos būklę, sveikatos būklę ir pan.;
3.4. esant poreikiui, dalyvauti Atvejo komandos susitikimuose, kuriuose nagrinėjama Asmens padėtis, priimami sprendimai dėl Paslaugų parinkimo, jų apimties, trukmės, dažnumo ir pan.;
III SKYRIUS
PASLAUGŲ ASMENIUI PARINKIMAS
5. Atsižvelgiant į Atvejo vadybos plane pateiktus Atvejo komandos pasiūlymus dėl Paslaugų Asmeniui parinkimo, jų apimties, eiliškumo, priimamas sprendimas Asmeniui teikti šias paslaugas:
Integracijos į darbo rinką planas |
||||
Eil. Nr. |
Numatomos vykdyti priemonės/paslaugų pavadinimas |
Paslaugų/priemonių apimtis |
Priemonių vykdytojai/Paslaugų teikėjai |
Priemonių vykdymo/Paslaugų teikimo tvarka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ IR SUTARTIES NUTRAUKIMAS
4. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo nuostatomis, asmuo informuotas, jog be svarbių priežasčių atsisakius vykdyti arba neįvykdžius Susitarime numatytų įsipareigojimų, gali netekti teisės į piniginę socialinę paramą arba 3 (trims) mėnesiams neskiriamos būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijos arba nutraukiamas jų teikimas.
5. Šalys už Susitarime nurodytų įsipareigojimų nevykdymą atsako įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
V. KITOS SĄLYGOS
7. Susitarimas sudarytas 2 (dviem) egzemplioriais, turinčiais vienodą teisinę galią, po vieną egzempliorių kiekvienai Šaliai.
8. Ginčai dėl Susitarimo vykdymo sprendžiami įstatymų nustatyta tvarka pagal Plungės rajono savivaldybės administracijos buveinės vietą.
VI. Šalių adresai ir rekvizitai
Plungės rajono savivaldybės administracija
|
|
Paslaugų gavėjas |
(vadovo ar jo įgalioto asmens vardas, pavardė, parašas) |
|
(vardas, pavardė, parašas) |
|
|
|