Vilniaus rajono savivaldybės administracijos
direktorius
ĮSAKYMAS
DĖL karantino priemonių taikymo vilniaus rajono savivaldybės administracijoje ir jos teritoriniuose padaliniuose
2020 m. kovo 16 d. Nr. A27(1)-653
Vilnius
Vykdydama Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. kovo 14 d. nutarimą Nr. 207 „Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo 2020-03-12 sprendimą Nr. V-351 „Dėl koronaviruso (COVID-19) valdymo priemonių“, siekdama apsaugoti Vilniaus rajono savivaldybės klientus, administracijos darbuotojus bei užtikrinti sklandų administracijos ir jos teritorinių padalinių darbą COVID-19 viruso pandemijos laikotarpiu:
1. D r a u d ž i u nuo 2020 m. kovo 16 d. savivaldybės klientų, darbuotojų (išskyrus esančių administracijos direktoriaus patvirtintame sąraše, leidžiančiame patekti į darbo vietą), jų šeimos narių, kitų trečiųjų asmenų lankymąsi savivaldybės (seniūnijos) pastate, darbuotojų darbo kabinetuose. Išskirtiniais atvejais karantino laikotarpiu klientus, kuriems negali būti suteiktos paslaugos nuotoliniu būdu, administracijos patalpose aptarnauti „Informaciniame langelyje“ bei 124 kabinete, seniūnijose pagal galimybę įrengtose atskirose patalpose.
2. Siekdama tinkamai įgyvendinti 1 p. p a v e d u:
2.1. Viešųjų ir tarptautinių ryšių skyriui, padalinių vadovams, seniūnams, darbuotojams išaiškinti ir pateikti savivaldybės klientams informaciją apie kitus jų aptarnavimo būdus (telefonu, elektroniniu paštu).
2.2. Ūkio skyriui:
2.2.1. Savivaldybės pastato fasadinėje pusėje esančius įėjimus sunumeruoti iš kairės į dešinę nuo 1 iki 3 ir apie tai aiškiai pažymėti prie (ant) šių įėjimų;
2.2.2. užtikrinti, jog nei savivaldybės darbuotojai (nesantys administracijos direktoriaus patvirtintame darbuotojų, galinčių patekti į savivaldybės pastatą, sąraše), nei klientai ar kiti asmenys fiziškai negalėtų patekti į savivaldybės pastatą (išskyrus „Informacinio langelio“ zoną bei 124 kabinetą). Išskirtiniais atvejais prireikus klientams naudoti „2“ įėjimą, darbuotojams patekti į darbo vietas per „1“ įėjimą. Visus nenaudojamus kabinetus, pastato aukštus užrakinti, įrengti atitinkamas nuorodas;
2.2.3. užtikrinti sklandų 124 kabineto darbą, organizuoti ir darbuotojams pranešti jo rezervacijos tvarką;
2.2.4. 113 kabinete įrengti atskirą patalpą karščiuojantiems klientams ar darbuotojams laikinai patalpinti. Patalpa turi būti nuolat atrakinta, joje privalo būti telefonas su galimybe paskambinti skubiosios pagalbos telefono numeriu 112 ar kitais Vilniaus miesto ir rajono telefono numeriais, asmens higienos, dezinfekcinės priemonės. Po kiekvieno tikslinio kliento apsilankymo nedelsiant atlikti šios patalpos dezinfekciją;
2.2.5. organizuoti nuolatinę administracijos bendro naudojimo patalpų, „Informacinio langelio“ zonos bei 124 kabineto, laiptinių, kabinetų durų rankenų, laiptų turėklų dezinfekciją;
2.3. seniūnams:
2.3.1. esant galimybei seniūnijoje įrengti atskirą patalpą (kaip galima arčiau pagrindinio įėjimo), skirtą klientams aptarnauti, užtikrinti, jog ne seniūnijos darbuotojai (taip pat ir seniūnijos darbuotojai, kurie paskirti dirbti nuotoliniu būdu) nepatektų į seniūnijos patalpas.
2.3.2. darbuotojams, dirbantiems su klientais, užtikrinti asmenines apsaugos priemones, dezinfekavimo skystį, tinkamą seniūnijos patalpų dezinfekciją.
2.4. Skyrių, padalinių vedėjams, seniūnams:
2.4.1. atšaukti visus mokymus, komandiruotes ir pan. renginius, be neatidėliotinos būtinybės neorganizuoti jokių posėdžių, pasitarimų ir pan. renginių (ypač jei juose kviečiami dalyvauti ne savivaldybės darbuotojai), išvykų į rajono teritoriją, kitas įstaigas, susitikimų su gyventojais, seniūnijų darbuotojams susilaikyti nuo nebūtinų atvykimų į savivaldybės administracijos patalpas;
2.4.2. užtikrinti, jog jų vadovaujamų padalinių darbuotojai (kuriems leista dirbti savivaldybės pastate) dirbtų savo darbo vietose, darbo reikalus su kitų padalinių darbuotojais spręstų ne tiesiogiai kontaktuodami, o telefonu, elektroniniu paštu ar per Dokumentų valdymo sistemą;
2.5. Administracijos darbuotojams:
2.5.1. dirbti nuotoliniu būdu (išskyrus jei padalinio vadovas nuspręstų kitaip), tuo tikslu pateikti padalinio vadovui tarnybinio, kas tokio neturi – asmeninio telefono numerį, kuriuo bus peradresuojami darbo kabineto telefono skambučiai, darbo valandomis (rekomenduojama ir ne darbo metu) atsiliepti į visus skambučius, pagal galimybę aptarnauti ar suteikti konsultacijas visiems juo skambinantiems klientams. Darbuotojai, dirbantys nuotoliniu būdu, atsako už tinkamą asmens duomenų apsaugą pagal galiojantį teisinį reglamentavimą;
2.5.2. darbo vietoje klientus aptarnauti tik nuotoliniu būdu telefonu ir elektroninėmis ryšio priemonėmis, be neišvengiamos būtinybės jų nekviesti į administracijos patalpas, išskirtiniais atvejais, laikantis asmeninių saugumo ir higienos priemonių, juos aptarnauti tik 124 kabinete;
2.5.3. dirbti savo darbo vietoje, stengiantis kiek įmanoma mažiau judėti savivaldybės patalpose, darbo reikalus su kitų padalinių darbuotojais spręsti ne tiesiogiai kontaktuojant, o telefonu, elektroniniu paštu ar per Dokumentų valdymo sistemą;
2.5.4. pietų pertraukos metu pagal galimybę apriboti judėjimą už savivaldybės patalpų (parduotuvės, turgavietė ir pan.). Nenešti jokių asmeninių pirkinių į savivaldybės patalpas (išskyrus maisto porciją, reikalingą vienam kartui pavalgyti);
2.5.5. sunegalavus (esant peršalimo ar gripo simptomams):
2.5.5.1. darbo metu - telefonu informuoti tiesioginį vadovą ar tame pačiame kabinete dirbantį skyriaus darbuotoją, kuris apie tai informuos tiesioginį vadovą. Jei sveikatos būklė leidžia nedelsiant palikti darbo patalpas ir vykti gydytis į medicinos įstaigas ar namus, jei sveikatos būklė neleidžia, laikantis visų atsargumo priemonių nedelsiant vykti į 2.2.4. p. nurodytą patalpą, apie tai telefonu informuoti Ūkio skyriaus atsakingą darbuotoją;
3. N u r o d a u:
3.1. Civilinės metrikacijos skyriui santuokoms sudaryti naudoti tik tam skirtas patalpas, patenkant į jas per „3“ įėjimą, dalyvaujant tik sutuoktiniams ir liudininkams, nevykti sudaryti santuokų į kitas klientų pageidaujamas vietas ar patalpas, kitas paslaugas teikti šio įsakymo nustatyta tvarka. Pasirūpinti tinkama civilinės metrikacijos patalpų dezinfekcija, reikiamomis šiam tikslui priemonėmis ir informacijos klientams apie jų naudojimą pateikimu.
3.2. Ūkio skyriui organizuoti visų ūkio subjektų, besinaudojančių savivaldybės administracijos patalpomis sutarčių pagrindu, laikiną šių sutarčių sustabdymą ir apriboti šių subjektų asmenų patekimą į naudotas patalpas. Administracijos darbuotojus į pastatą įleisti griežtai vadovaujantis iš administracijos direktoriaus gautu darbuotojų, galinčių patekti į darbo vietas, sąrašu.
3.3. Bendrajam skyriui (administracijos darbuotojui, kuris aptarnaus klientą) imtis priemonių, jog „Informaciniame langelyje“ ar 124 kabinete klientai būtų aptarnaujami tik išskirtiniais atvejais. Į „Informacinį langelį“ ar 124 kabinetą atvykus klientui su akivaizdžiais gripo ar peršalimo simptomais pasiūlyti jam vykti į 2.2.4. p. nurodytą patalpą, pranešti telefonu 112, vykdyti šios tarnybos duotus nurodymus, klientui atsisakius vykti į šią patalpą, jo neaptarnauti ir rekomenduoti jam vykti gydytis į gydymo įstaigą ar namus.
3.4. Bendrajam skyriui šį įsakymą išsiųsti visiems administracijos padaliniams, užtikrinant, kad su juo būtų supažindintas kiekvienas administracijos ir jos teritorinio padalinio darbuotojas, Viešųjų ir tarptautinių ryšių skyriui skelbti savivaldybės interneto svetainėje, spaudoje, Ūkio skyriui – Teisės aktų registre, paskelbti ant visų įėjimų į savivaldybės pastatą.
3.5. Administracijos skyrių vedėjams sudaryti, nuolat atnaujinti bei kasdien administracijos direktoriui elektroniniu paštu pateikti darbuotojų, galinčių patekti į darbo vietas, sąrašą. Sąrašas koreguojamas tiesioginio vadovo teikimu, pritarus administracijos direktoriui.