APLINKOS APSAUGOS AGENTŪROS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ASMENŲ SKUNDŲ DĖL APLINKOS APSAUGOS AGENTŪROS PRIIMTŲ ADMINISTRACINIŲ SPRENDIMŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2022 m. birželio 10 d. Nr. AV-143

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 7 straipsnio 1 dalies 3 punktu ir 3 dalimi, įgyvendindama Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“, nuostatas, vykdydama Aplinkos apsaugos agentūros nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. liepos 14 d. įsakymu Nr. D1-385 „Dėl Aplinkos apsaugos agentūros nuostatų patvirtinimo“, 17.1 papunktį ir siekdama užtikrinti Aplinkos apsaugos agentūros (toliau – Agentūra) fizinių ir juridinių asmenų ar jų grupės skundų dėl Agentūros priimtų administracinių sprendimų, kuriuose nurodyta, kad priimtas sprendimas gali būti skundžiamas Agentūrai, nagrinėjimą:

1. T v i r t i n u Asmenų skundų dėl Aplinkos apsaugos agentūros priimtų administracinių sprendimų nagrinėjimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Šio įsakymo vykdomo kontrolę pasilieku sau.

 

 

 

Direktoriaus pavaduotoja, atliekanti direktoriaus funkcijas                                            Justina Černienė

 


 

PATVIRTINTA

Aplinkos apsaugos agentūros direktoriaus

2022 m. birželio 10 d. įsakymu Nr. AV-143

 

 

 

ASMENŲ SKUNDŲ DĖL APLINKOS APSAUGOS AGENTŪROS PRIIMTŲ ADMINISTRACINIŲ SPRENDIMŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Asmenų skundų dėl Aplinkos apsaugos agentūros (toliau – Agentūra) priimtų administracinių sprendimų nagrinėjimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja fizinių ir juridinių asmenų ar jų grupės skundų (toliau vadinama – asmuo, pareiškėjas, grupė asmenų) dėl Agentūros priimtų administracinių sprendimų, kuriuose nurodyta, kad sprendimas gali būti skundžiamas Agentūrai (toliau – skundai), nagrinėjimą Agentūroje.

2. Asmenų skundai nagrinėjami pagal Agentūros kompetenciją, jai priskirtus uždavinius ir funkcijas, nustatytas Agentūros nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. liepos 14 d. įsakymu Nr. D1-385 „Dėl Aplinkos apsaugos agentūros nuostatų patvirtinimo“, suteiktus įgaliojimus bei vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Taisyklės), ir šiuo Aprašu.

3. Agentūros Teisės skyriaus valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai), nagrinėdami skundus, privalo vadovautis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme įtvirtintais viešojo administravimo principais.

4. Apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/EB (toliau – Reglamentas (ES) 910/2014), 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – Reglamentas (ES) 2016/679), Lietuvos Respublikos pašto įstatyme, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatyme, Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme, Taisyklėse.

5. Apraše nustatytų terminų pradžia ir pabaiga skaičiuojama laikantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso Pirmosios knygos IV dalies ir Viešojo administravimo įstatymo 10 straipsnio 4 dalies nuostatų.

6. Teisė atstovauti asmeniui, kai šio Aprašo nustatyta tvarka yra teikiamas ir (ar) nagrinėjamas jo skundas, turi būti įrodoma Viešojo administravimo įstatymo 11 straipsnio 2 dalyje nurodytu būdu. Jei asmens atstovavimą patvirtinantis dokumentas yra išduotas užsienyje, šis dokumentas turi būti patvirtintas vadovaujantis Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (Apostille) tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 30 d. nutarimu Nr. 1079 „Dėl Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (Apostille) tvarkos aprašo patvirtinimo“.

7. Apraše nustatytais atvejais tvarkant asmens duomenis asmens duomenų apsauga užtikrinama vadovaujantis Reglamento (ES) 2016/679 nuostatomis.

8. Aprašas  skelbiamas Agentūros interneto svetainėje www.gamta.lt ir Teisės aktų registre.

 

II SKYRIUS

SKUNDŲ PATEIKIMAS

 

9. Asmenų skundai pateikiami raštu (atsiuntus paštu ar per atstovą, kurio teisė atstovauti turi būti įrodyta Aprašo 6 punkte nustatyta tvarka), per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo informacinę sistemą E. pristatymas (toliau – E. pristatymo sistema) ar kitomis elektroninių ryšių priemonėmis.

10. Asmuo atvykęs į Agentūrą gali pateikti skundą žodžiu. Tokiu atveju Agentūros atsakingi asmenys ir darbuotojai priimdami asmenų skundus turi vadovautis Taisyklių 17 - 23 punktuose nustatyta tvarka.

11. Atvykę į Agentūrą asmenys skundus gali pateikti raštu. Agentūroje pagal jai teisės aktų priskirtą kompetenciją nagrinėjami tokie rašytiniai skundai, kurie yra tvarkingai ir įskaitomai parašyti valstybine (lietuvių) kalba (ši nuostata dėl valstybinės kalbos netaikoma skundams, siunčiamiems paštu), konkretūs ir suprantami, parašytas taip, kad jo turinys ar forma nepažeistų etiketo ir geros moralės normų, yra pareiškėjo pasirašyti, nurodžius jo vardą, pavardę ir tikslų adresą, (jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba pavadinimą, kodą, buveinės adresą (jeigu kreipiasi juridinis asmuo) ir duomenis ryšiui palaikyti, taip pat telefono numerį (jeigu pareiškėjas jį turi). Kai teikiant skundą naudojamos elektroninių ryšių priemonės, turi būti pateikta pasirašyto skundo skaitmeninė kopija arba skundas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu Reglamente (ES) 910/2014 nustatytus reikalavimus, arba suformuotas tokiu būdu, kuris leidžia skundą teikiantį asmenį identifikuoti arba patikrinti skundo autentiškumą.

12. Kai asmens skundą Agentūrai paduoda asmens atstovas, jis kartu su skundu turi pateikti atstovavimą patvirtinantį dokumentą. Kai atstovaujamo asmens vardu į Agentūrą kreipiasi asmens atstovas, jis savo skunde turi nurodyti savo vardą, pavardę, gyvenamąją vietą, taip pat atstovaujamo asmens vardą, pavardę, gyvenamąją vietą (jeigu kreipiamasi fizinio asmens vardu) arba pavadinimą, kodą, buveinės adresą (jeigu kreipiamasi juridinio asmens vardu) ir pridėti atstovavimą patvirtinantį dokumentą. Atstovaujamo asmens vardu pateiktas skundas turi atitikti šio Aprašo 11 punkte nustatytus reikalavimus. Asmens skundas pateiktas elektroniniu būdu ir pasirašytas elektroniniu parašu ar per E. pristatymo sistemą, prilyginamas skundui pateikiamam raštu.

13. Elektroniniu būdu ar per E. pristatymą pateiktas skundas turi būti sudaromas ir pateikiamas taip, kad Agentūra galėtų atpažinti elektroninio dokumento formatą, atpažinti skundo turinį, identifikuoti elektroninį parašą ir skundą pateikusį asmenį bei atidaryti ir apdoroti skundą elektroninių dokumentų valdymo sistemos ar kitomis Agentūros naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis. Asmuo skundą ar skundą gali teikti naudodamas tik tokias elektroninių ryšių priemones, kurias naudoja Agentūra. Informacija apie Agentūros naudojamas elektroninių ryšių priemones, kurias naudodami asmenys gali kreiptis į Agentūrą, pateikiama www.gamta.lt nurodytais būdais. Darbuotojas, jam Agentūros suteiktu elektroninio pašto adresu ar kitomis Agentūros naudojamomis elektroninių ryšių priemonėmis gavęs skundą, turi ne vėliau kaip artimiausią savo darbo dieną persiųsti jį Agentūros padaliniui, vykdančiam dokumentų registravimo funkcijas, išskyrus atvejus, kai į skundą pagal kompetenciją galima atsakyti arba kuriais galima išspręsti asmeniui rūpimus klausimus iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią Agentūros darbo dieną, nepažeidžiant asmenų ar Agentūros interesų.

 

III SKYRIUS

SKUNDŲ PRIĖMIMAS, REGISTRAVIMAS, JŲ PERDAVIMAS NAGRINĖTI

 

14. Skundai gauti iš asmens, jam kreipiantis asmeniškai arba per atstovą arba pateikti per E. pristatymo sistemą, paštu, kitomis elektroninių ryšių priemonėmis registruojami dokumentų valdymo informacinėje sistemoje, laikantis Lietuvos vyriausiojo archyvaro priimtų teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą, reikalavimų. Atstovo teisė atstovauti turi būti įrodoma rašytiniu sutikimu. Šiame  registre nurodoma skundo gavimo Agentūroje data, dokumento data, jį pateikęs asmuo, jį nagrinėti paskirtas Agentūros Teisės skyriaus vedėjas arba kitas Teisės skyriaus darbuotojas.

15. Skundų registravimą dokumentų valdymo informacinėje sistemoje skundų registre vykdo Personalo ir dokumentų valdymo skyriaus atsakingi darbuotojai.

16. Priėmus skundą asmens pageidavimu įteikiamas, o jeigu skundas gautas (per E. pristatymo sistemą, kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, paštu), asmens pageidavimu per 3 darbo dienas nuo skundo gavimo Agentūroje asmens nurodytu adresu (arba elektroninio pašto adresu, jeigu skundas pateiktas kitomis elektroninių ryšių priemonėmis) išsiunčiamas skundo gavimo faktą patvirtinantis dokumentas pažyma (informacija) arba su spaudu pažymėta skundo kopija.

17. Užregistruoti skundai pateikiami Agentūros direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui. Agentūros direktorius ar jo įgaliotas asmuo susipažįsta su skundų turiniu ir rezoliucija per dokumentų valdymo informacinę sistemą paskiria juos nagrinėsiantį Agentūros Teisės skyriaus vedėją ar kitą Teisės skyriaus darbuotoją.

18. Draudžiama perduoti skundus spręsti Agentūros administracijos padaliniui ar darbuotojams, kurių veiksmai skundžiami.

19. Darbuotojas pats nusišalina nuo skundo nagrinėjimo arba turi būti nušalintas Agentūros direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimu, jeigu atsiranda Viešojo administravimo įstatymo 24 straipsnio 1 dalyje nurodytos aplinkybės. Gavęs pavedimą nagrinėti skundą darbuotojas, atsiradus minėtoms aplinkybėms, pats nedelsdamas turi pranešti savo tiesioginiam vadovui apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą bei priežastis. Tiesioginis vadovas informuoja Agentūros direktorių apie pareikštą nusišalinimą. Sprendimą dėl Agentūros direktoriaus nusišalinimo nuo skundo nagrinėjimo priima jis pats arba jį į pareigas paskyręs institucijos vadovas.

 

IV SKYRIUS

SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS

 

20. Asmenų skundai priskirti Agentūros kompetencijai, turi būti išnagrinėti per 20 darbo dienų nuo jų gavimo Agentūroje.

21. Jeigu skundo nagrinėjimas susijęs su komisijos sudarymu, posėdžio sušaukimu ar kitomis objektyviomis aplinkybėmis, dėl kurių atsakymo pateikimas asmeniui gali trukti ilgiau kaip 20 darbo dienų nuo skundo Agentūroje gavimo dienos, Agentūros direktorius per 15 darbo dienų nuo skundo gavimo Agentūroje dienos turi teisę pratęsti šį terminą dar iki 10 darbo dienų. Likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms iki šios Aprašo  20 punkte nustatyto termino pabaigos, asmuo, paskirtas nagrinėti skundą išsiunčia asmeniui pranešimą raštu arba (arba elektroniniu paštu, jeigu skundas pateiktas elektroniniu būdu), nurodydamas skundo nagrinėjimo pratęsimo priežastis.

22. Jei skundo nagrinėjimo metu pareiškėjas jį patikslina (papildo), pašalina nustatytus trūkumus arba suformuluoja iš esmės naujus reikalavimus, nagrinėjimo terminas skaičiuojamas nuo patikslinto (papildyto) skundo gavimo dienos.

23. Jei skundo nagrinėjimo metu paaiškėja, kad reikalinga tarnybinė pagalba iš kito viešojo administravimo subjekto, darbuotojas vadovaudamasis Viešojo administravimo įstatymo 13 straipsnyje nurodyta tvarka gali kreiptis tarnybinės pagalbos į kitą viešojo administravimo subjektą bei prašyti Agentūros direktoriaus pagal Aprašo 21 punkto nuostatas pratęsti Aprašo 20 punkte nurodytą terminą.

24. Administracinė procedūra sustabdoma Viešojo administravimo įstatymo 25 straipsnyje nustatytais atvejais ir tvarka.

25. Skundas Agentūros direktoriaus arba jo įgalioto asmens, darbuotojo gali būti nenagrinėjamas Viešojo administravimo įstatymo 11 straipsnio 3 dalyje nustatytais atvejais. Apie sprendimą nenagrinėti skundo pranešama asmeniui ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo gavimo dienos, išskyrus atvejus, kai skunde nenurodyta jokių asmens kontaktinių duomenų.

26. Jeigu skundui išnagrinėti būtina informacija ir dokumentai, kuriuos privalo pateikti besikreipiantis asmuo, o Agentūra tokios informacijos ir dokumentų pati neturi ir gauti negali, per 5 darbo dienas nuo skundo gavimo Agentūroje dienos ji kreipiasi į asmenį raštu, prašydama pateikti šią informaciją ir dokumentus, ir praneša, kad skundo nagrinėjimas stabdomas, kol bus pateikta skundui išnagrinėti būtina informacija ir dokumentai, ir gali būti nutrauktas, jeigu asmuo trūkstamų dokumentų nepateiks. Jeigu per Agentūros nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos, skundui išnagrinėti būtina informacija ir dokumentai negaunami, skundo nagrinėjimas Agentūros direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimu gali būti nutraukiamas ir per 3 darbo dienas nuo Agentūros nustatyto termino suėjimo dienos visi asmens Agentūrai pateikti dokumentų originalai grąžinami asmeniui ir nurodoma grąžinimo priežastis. Agentūra pasilieka šių dokumentų kopijas.

27. Neįskaitomai parašyti skundai per 3 darbo dienas nuo skundo gavimo Agentūroje grąžinami asmeniui, nurodoma grąžinimo priežastis. Agentūra pasilieka skundo kopiją. Jeigu negalima atpažinti elektroninio dokumento formato arba atidaryti ir apdoroti jį elektroninių dokumentų valdymo sistemos ar kitomis Agentūros naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis, skundai, pateikti per E. pristatymo sistemą, kitomis elektroninių ryšių priemonėmis nedelsiant grąžinami asmeniui, nurodant grąžinimo priežastį.

 

V SKYRIUS

SPRENDIMŲ PARENGIMAS, IŠSIUNTIMAS (ĮTEIKIMAS) ASMENIMS

 

28. Prieš priimant Agentūrai administracinės procedūros sprendimą dėl skundo (toliau – sprendimas), asmuo, dėl kurio galimai pažeistų teisių ir teisėtų interesų yra pradėta administracinė procedūra, taip pat kiti asmenys gali būti apklausiami, siekiant išsiaiškinti ginčijamo klausimo esmę ir su juo susijusias aplinkybes.

29. Jeigu skunde nėra aiški ginčijamo klausimo esmė ir su juo susijusios aplinkybės arba asmuo, dėl kurio galimai pažeistų teisių ar teisėtų interesų yra pradėta administracinė procedūra, arba asmuo, kuris su skundu kreipėsi dėl kito asmens galimo teisių ar teisėtų interesų pažeidimo, išreiškė pageidavimą būti apklausiamas, sprendimas priimamas tik tokį asmenį apklausus. Jeigu dėl objektyvių priežasčių apklausti asmenį per administracinei procedūrai nustatytą laiką neįmanoma, administracinė procedūra sustabdoma Viešojo administravimo įstatymo 25 straipsnyje nustatyta tvarka ne ilgesniam kaip 6 mėnesių terminui. Jeigu per šį terminą nurodyto asmens apklausti neįmanoma, administracinė procedūra nutraukiama.

30. Sprendimas be apklausos priimamas, jeigu:

30.1. skundas patenkinamas iš karto ir administracinės procedūros sprendimas nepažeidžia kitų asmenų teisių ir teisėtų interesų;

30.2. administracinės procedūros sprendimas turi būti priimtas nedelsiant.

31. Teisės skyriaus darbuotojas, kuriam pavesta atlikti administracinę procedūrą dėl skundo, prireikus gali faktinius duomenis patikrinti vietoje. Asmeniui, dėl kurio galimai pažeistų teisių ar teisėtų interesų yra pradėta administracinė procedūra, arba pareiškėjui, kuris su skundu kreipėsi dėl kito asmens galimo teisių ar teisėtų interesų pažeidimo, turi būti pranešta apie patikrinimo laiką, kad jis galėtų, jeigu pageidauja, dalyvauti tikrinant faktinius duomenis vietoje. Jeigu šio patikrinimo metu gali būti paskelbta informacija, kuri pagal įstatymus negali būti vieša, pareiškėjui, dėl kurio galimai pažeistų teisių ar teisėtų interesų yra pradėta administracinė procedūra, arba pareiškėjui, kuris su skundu kreipėsi dėl kito asmens galimo teisių ar teisėtų interesų pažeidimo, sudaroma galimybė susipažinti su faktinių duomenų patikrinimo vietoje rezultatais. Paaiškinimai ir patikrinimo vietoje metu nustatyti faktiniai duomenys turi būti užfiksuoti ir kartu su tikrintojų parašais pridedami prie patikrinimo akto (išvados).

32. Priimamas motyvuotas sprendimas, parašytas valstybine kalba ir pateiktas asmeniui tokiu būdu, kokiu pateiktas skundas, jeigu asmuo nepageidauja gauti atsakymą kitu būdu. Sprendimas turi būti taip pat pateikiamas ir asmenims, kuriems administracinis sprendimas turi tiesioginį poveikį. Prireikus sprendimas gali būti parašytas ne valstybine kalba, kai vadovaudamasi tarptautinės teisės aktais skundą pateikia užsienio valstybės institucija, kitas užsienio subjektas ar tarptautinė organizacija.

33. Sprendimas parengiamas atsižvelgiant į skundo esmę, pagal Agentūros kompetenciją atsakant į visus asmens skunde pateiktus klausimus ir vadovaujantis galiojančiais teisės aktais įvertinus skunde nurodytus faktus, aplinkybes bei nurodyta kur ir kokia tvarka šis sprendimas gali būti apskųstas.

34. Sprendime apie nepatenkintą skundą turi būti nurodyti skundo nepatenkinimo motyvai, pagrįsti teisės aktų nuostatomis bei nurodyta kur ir kokia tvarka šis sprendimas gali būti apskųstas. Sprendimai, kuriuose yra privačios informacijos, asmeniui siunčiami tik registruota pašto siunta arba saugiu elektroniniu siuntimo būdu.

35. Administracinis sprendimas pripažįstamas netekusiu galios Viešojo administravimo įstatymo 16 straipsnio nustatytais atvejais.

36. Sprendimas parengiamas vienu egzemplioriumi. Sprendimas pasirašytas Agentūros direktoriaus ar jo įgalioto asmens išsiunčiamas (įteikiamas) asmeniui su lydraščiu per dokumentų valdymo informacinę sistemą arba kitomis elektroninių ryšių priemonėmis per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos ir laikantis asmens duomenų apsaugos reikalavimų vadovaujantis Viešojo administravimo įstatymo nuostatomis.

37. Sprendimas siunčiamas naudojant elektroninių ryšių priemones, turi būti pasirašytas Agentūros direktoriaus arba jo įgalioto asmens kvalifikuotu elektroniniu parašu arba suformuotas naudojant tokias informacines technologijas, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą.

38. Išnagrinėjus grupės asmenų skundą, galima atsakyti viešo paskelbimo būdu laikantis atitinkamų kategorijų duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų arba, jeigu tai nereikalauja neproporcingai didelių Agentūros sąnaudų, skundą pateikusios grupės asmenų nurodytu būdu kaip yra nustatyta Viešojo administravimo įstatymo 13 straipsnyje.

 

VI SKYRIUS

SPRENDIMŲ DĖL IŠNAGRINĖTŲ SKUNDŲ APSKUNDIMAS

 

39. Asmuo, nesutinkantis su Agentūros sprendimu į jo skundą arba tuo atveju, jeigu per nustatytą skundo nagrinėjimo terminą atsakymas asmeniui neišsiųstas, turi teisę paduoti skundą Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo III skyriaus „Administracinės procedūros ypatumai“ nustatyta tvarka, Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijų įstatymo nustatyta tvarka Administracinių ginčų komisijai, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Administraciniam teismui.

40. Agentūra, gavusi pagrįstą asmens kreipimąsi dėl sprendime į skundą esančių spausdinimo, skaičiavimo ar faktinių duomenų klaidų, nedelsdama jas ištaiso ir grąžina asmeniui ištaisytą sprendimo egzempliorių arba nurodo, kodėl klaidos nebuvo taisomos vadovaujantis Viešojo administravimo įstatymo nuostatomis, Klaidų taisymo Aplinkos apsaugos agentūros sprendimuose tvarkos aprašo, patvirtinto Agentūros direktoriaus įsakymu, nuostatomis.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

41. Teisės skyriaus vedėjas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo įsakymo pasirašymo per dokumentų valdymo informacinę sistemą su šiuo Aprašu supažindina jam pavaldžius Agentūros darbuotojus.

 

____________________________

 

part_a7efb9cc523747fea85a3b1fdf95cee8_end