TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS 2014 METŲ BIUDŽETO, PATVIRTINTO TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2014 M. VASARIO 19 D. SPRENDIMU NR. 1-30 „DĖL 2014 M. TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO PATVIRTINIMO“, PAKEITIMO

 

2014 m. gruodžio 17 d. Nr.1-349

Tauragė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, atsižvelgdama į asignavimų valdytojų pateiktus prašymus, Tauragės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Pakeisti Tauragės rajono savivaldybės 2014 metų biudžeto pajamas ir išlaidas, patvirtintas Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 19 d. sprendimu Nr. 1-30 „Dėl 2014 m. Tauragės rajono savivaldybės biudžeto patvirtinimo“ (1, 1.1, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.6, 2.7, 2.8 priedai).

Paskelbti informaciją apie šį sprendimą vietinėje spaudoje, o visą sprendimą – Teisės aktų registre ir Tauragės rajono savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

 

Savivaldybės mero pavaduotojas                                                                                Siverijus Statkus

 

Teisės aktų projektų

antikorupcinio vertinimo taisyklių (2014-03-12 Nr. 243)

priedas

 

TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ ANTIKORUPCINIO VERTINIMO PAŽYMA

 

Teisės akto projekto pavadinimas: Tauragės rajono savivaldybės 2014 metų planuojamų biudžeto pajamų patikslinimas

Teisės akto projekto tiesioginis rengėjas:        Finansų skyriaus vedėja Irma Jurkšienė                                                 Teisės akto projekto vertintojas: Kęstutis Vaičaitis    

________________________________________________________________________________________ _____________________________________________

pareigos v. pavardė v. pavardė

_____________________________________________________ _________________2014-12-09

parašas data parašas data

Antikorupciniu požiūriu rizikingos teisės akto projekto nuostatos (nurodyti kriterijaus numerį, kurį taikant nustatytai korupcijos rizikai šalinti ar valdyti teisės akto projekte nenumatyta priemonių) * :

Antikorupciniu požiūriu rizikingos teisės akto projekto nuostatos, nustatytos atliekant antikorupcinį vertinimą po tarpinstitucinio derinimo (nurodyti kriterijaus numerį, kurį taikant nustatytai korupcijos rizikai šalinti ar valdyti teisės akto projekte nenumatyta priemonių) ** :

Nr.

Kriterijus

Pagrindas

 

(nurodomos konkrečios teisės akto projekto ar kitų teisės aktų nuostatos, pagrindžiančios teigiamą atsakymą arba pateikiamos antikorupcinį teisės akto projekto vertinimą atliekančio specialisto pastabos ir pasiūlymai dėl korupcijos rizikos mažinimo)

Teisės akto projekto pakeitimas, mažinantis korupcijos riziką, arba rengėjo argumentai dėl neatsižvelgimo į pastabą

Išvada dėl teisės akto projekto pakeitimų arba argumentų dėl neatsižvelgimo į pastabą (-as)

 

 

Stulpelį pildo teisės akto projekto vertintojas

Stulpelį pildo teisės akto projekto rengėjas

Stulpelį pildo teisės akto projekto vertintojas

1.

Teisės akto projektas nesukuria išskirtinių ar nevienodų sąlygų subjektams, su kuriais susijęs teisės akto įgyvendinimas

Projektas nesukuria išskirtinių ar nevienodų sąlygų subjektams, su kuriais susijęs teisės akto įgyvendinimas

Taip

* tenkina

 

netenkina

2.

 

 

Teisės akto projekte nėra spragų ar nuostatų, leisiančių dviprasmiškai aiškinti ir taikyti teisės aktą

Spragų ar nuostatų, leisiančių dviprasmiškai aiškinti ir taikyti teisės aktą

Nėra

* tenkina

 

netenkina

*     Jei tas pats kriterijus taikomas kelioms teisės akto projekto nuostatoms, reikia nurodyti ir konkrečias teisės akto projekto nuostatas, dėl kurių galima korupcijos rizika nėra eliminuota ar kuriai vykdyti nėra numatytos priemonės teisės akto projekte.

 

**   Tas pats kaip *

3.

Teisės akto projekte nustatyta, kad sprendimą dėl teisių suteikimo, apribojimų nustatymo, sankcijų taikymo priimantis subjektas atskirtas nuo šių sprendimų teisėtumą ir įgyvendinimą kontroliuojančio (prižiūrinčio) subjekto

 

 

tenkina

netenkina

4.

Teisės akto projekte nustatyti subjekto įgaliojimai (teisės) atitinka subjekto atliekamas funkcijas (pareigas)

 

 

tenkina

netenkina

5.

Teisės akto projekte nustatytas baigtinis sprendimo priėmimo kriterijų (atvejų) sąrašas

 

 

tenkina

netenkina

6.

Teisės akto projekte nustatytas baigtinis sąrašas motyvuotų atvejų, kai priimant sprendimus taikomos išimtys

 

 

tenkina

netenkina

7.

Teisės akto projekte nustatyta sprendimų priėmimo, įforminimo tvarka ir priimtų sprendimų viešinimas

 

 

tenkina

netenkina

8.

Teisės akto projekte nustatyta sprendimų dėl mažareikšmiškumo priėmimo tvarka

 

 

tenkina

netenkina

9.

Jeigu pagal numatomą reguliavimą sprendimus priima kolegialus subjektas, teisės akto projekte nustatyta kolegialaus sprendimus priimančio subjekto:

 

9.1. konkretus narių skaičius, užtikrinanti kolegialaus sprendimus priimančio subjekto veiklos objektyvumą;

 

9.2. jeigu narius skiria keli subjektai, proporcinga kiekvieno subjekto skiriamų narių dalis, užtikrinanti tinkamą atstovavimą valstybės interesams ir kolegialaus sprendimus priimančio subjekto veiklos objektyvumą ir skaidrumą;

 

9.3. narių skyrimo mechanizmas;

 

9.4. narių rotacija ir kadencijų skaičius ir trukmė;

 

9.5. veiklos pobūdis laiko atžvilgiu;

 

9.6. individuali narių atsakomybė

 

 

tenkina

netenkina

10.

Teisės akto projekto nuostatoms įgyvendinti numatytos administracinės procedūros yra būtinos, nustatyta išsami jų taikymo tvarka

 

 

tenkina

netenkina

11.

Teisės akto projekte nustatytas baigtinis sąrašas motyvuotų atvejų, kai administracinė procedūra netaikoma

 

 

tenkina

netenkina

12.

Teisės akto projektas nustato jo nuostatoms įgyvendinti numatytų administracinių procedūrų ir sprendimo priėmimo konkrečius terminus

 

 

tenkina

netenkina

13.

Teisės akto projektas nustato motyvuotas terminų sustabdymo ar pratęsimo galimybes

 

 

tenkina

netenkina

14.

Teisės akto projektas nustato administracinių procedūrų viešinimo tvarką

 

 

tenkina

netenkina

15.

Teisės akto projektas nustato kontrolės (priežiūros) procedūrą ir aiškius jos atlikimo kriterijus (atvejus, dažnį, fiksavimą, kontrolės rezultatų viešinimą ir panašiai)

 

 

tenkina

netenkina

16.

Teisė akto projekte nustatytos kontrolės (priežiūros) skaidrumo ir objektyvumo užtikrinimo priemones ***

 

 

tenkina

netenkina

 

 

***   Pavyzdžiui, aiškiai ir išsamiai išdėstytos kontroliuojančios subjekto teisės ir pareigos, nustatyta standartizuota kontrolės atlikimo procedūra, reikalavimas fiksuoti atskirus kontrolės procedūros etapus ir jų rezultatus, atsakingų specialistų rotacija, užkirstas kelias kontroliuojančio ir kontroliuojamo subjektų tiesioginiam kontaktui be liudininkų ir panašiai.

 

 

17.

Teisės akto projekte nustatyta subjektų, su kuriais susijęs teisės akto projekto nuostatų įgyvendinimas, atsakomybės rūšis (tarnybinė, administracinė, baudžiamoji ir panašiai)

 

 

tenkina

netenkina

18.

Teisės akto projekte numatytas kriterijų sąrašas, pagal kuriuos skiriama nuobauda (sankcija) už teisės akto projekte nustatytų nurodymų nevykdymą ir nustatyta aiški jos kyrimo procedūra

 

 

tenkina

netenkina

19.

Kiti svarbūs kriterijai

 

 

tenkina

netenkina