TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS 2014 METŲ BIUDŽETO, PATVIRTINTO TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2014 M. VASARIO 19 D. SPRENDIMU NR. 1-30 „DĖL 2014 M. TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO PATVIRTINIMO“, PAKEITIMO
2014 m. gruodžio 17 d. Nr.1-349
Tauragė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, atsižvelgdama į asignavimų valdytojų pateiktus prašymus, Tauragės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
Pakeisti Tauragės rajono savivaldybės 2014 metų biudžeto pajamas ir išlaidas, patvirtintas Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 19 d. sprendimu Nr. 1-30 „Dėl 2014 m. Tauragės rajono savivaldybės biudžeto patvirtinimo“ (1, 1.1, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.6, 2.7, 2.8 priedai).
Paskelbti informaciją apie šį sprendimą vietinėje spaudoje, o visą sprendimą – Teisės aktų registre ir Tauragės rajono savivaldybės interneto svetainėje.
Teisės aktų projektų
antikorupcinio vertinimo taisyklių (2014-03-12 Nr. 243)
priedas
TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ ANTIKORUPCINIO VERTINIMO PAŽYMA
Teisės akto projekto pavadinimas: Tauragės rajono savivaldybės 2014 metų planuojamų biudžeto pajamų patikslinimas
Teisės akto projekto tiesioginis rengėjas: Finansų skyriaus vedėja Irma Jurkšienė Teisės akto projekto vertintojas: Kęstutis Vaičaitis
________________________________________________________________________________________ _____________________________________________
pareigos v. pavardė v. pavardė
_____________________________________________________ _________________2014-12-09
parašas data parašas data
Antikorupciniu požiūriu rizikingos teisės akto projekto nuostatos (nurodyti kriterijaus numerį, kurį taikant nustatytai korupcijos rizikai šalinti ar valdyti teisės akto projekte nenumatyta priemonių) * :
Antikorupciniu požiūriu rizikingos teisės akto projekto nuostatos, nustatytos atliekant antikorupcinį vertinimą po tarpinstitucinio derinimo (nurodyti kriterijaus numerį, kurį taikant nustatytai korupcijos rizikai šalinti ar valdyti teisės akto projekte nenumatyta priemonių) ** :
Nr. |
Kriterijus |
Pagrindas
(nurodomos konkrečios teisės akto projekto ar kitų teisės aktų nuostatos, pagrindžiančios teigiamą atsakymą arba pateikiamos antikorupcinį teisės akto projekto vertinimą atliekančio specialisto pastabos ir pasiūlymai dėl korupcijos rizikos mažinimo) |
Teisės akto projekto pakeitimas, mažinantis korupcijos riziką, arba rengėjo argumentai dėl neatsižvelgimo į pastabą |
Išvada dėl teisės akto projekto pakeitimų arba argumentų dėl neatsižvelgimo į pastabą (-as) |
|
|
Stulpelį pildo teisės akto projekto vertintojas |
Stulpelį pildo teisės akto projekto rengėjas |
Stulpelį pildo teisės akto projekto vertintojas |
1. |
Teisės akto projektas nesukuria išskirtinių ar nevienodų sąlygų subjektams, su kuriais susijęs teisės akto įgyvendinimas |
Projektas nesukuria išskirtinių ar nevienodų sąlygų subjektams, su kuriais susijęs teisės akto įgyvendinimas |
Taip |
* tenkina
netenkina |
2.
|
Teisės akto projekte nėra spragų ar nuostatų, leisiančių dviprasmiškai aiškinti ir taikyti teisės aktą |
Spragų ar nuostatų, leisiančių dviprasmiškai aiškinti ir taikyti teisės aktą |
Nėra |
* tenkina
netenkina |
* Jei tas pats kriterijus taikomas kelioms teisės akto projekto nuostatoms, reikia nurodyti ir konkrečias teisės akto projekto nuostatas, dėl kurių galima korupcijos rizika nėra eliminuota ar kuriai vykdyti nėra numatytos priemonės teisės akto projekte.
** Tas pats kaip * |
||||
3. |
Teisės akto projekte nustatyta, kad sprendimą dėl teisių suteikimo, apribojimų nustatymo, sankcijų taikymo priimantis subjektas atskirtas nuo šių sprendimų teisėtumą ir įgyvendinimą kontroliuojančio (prižiūrinčio) subjekto |
|
|
tenkina netenkina |
4. |
Teisės akto projekte nustatyti subjekto įgaliojimai (teisės) atitinka subjekto atliekamas funkcijas (pareigas) |
|
|
tenkina netenkina |
5. |
Teisės akto projekte nustatytas baigtinis sprendimo priėmimo kriterijų (atvejų) sąrašas |
|
|
tenkina netenkina |
6. |
Teisės akto projekte nustatytas baigtinis sąrašas motyvuotų atvejų, kai priimant sprendimus taikomos išimtys |
|
|
tenkina netenkina |
7. |
Teisės akto projekte nustatyta sprendimų priėmimo, įforminimo tvarka ir priimtų sprendimų viešinimas |
|
|
tenkina netenkina |
8. |
Teisės akto projekte nustatyta sprendimų dėl mažareikšmiškumo priėmimo tvarka |
|
|
tenkina netenkina |
9. |
Jeigu pagal numatomą reguliavimą sprendimus priima kolegialus subjektas, teisės akto projekte nustatyta kolegialaus sprendimus priimančio subjekto:
9.1. konkretus narių skaičius, užtikrinanti kolegialaus sprendimus priimančio subjekto veiklos objektyvumą;
9.2. jeigu narius skiria keli subjektai, proporcinga kiekvieno subjekto skiriamų narių dalis, užtikrinanti tinkamą atstovavimą valstybės interesams ir kolegialaus sprendimus priimančio subjekto veiklos objektyvumą ir skaidrumą;
9.3. narių skyrimo mechanizmas;
9.4. narių rotacija ir kadencijų skaičius ir trukmė;
9.5. veiklos pobūdis laiko atžvilgiu;
9.6. individuali narių atsakomybė |
|
|
tenkina netenkina |
10. |
Teisės akto projekto nuostatoms įgyvendinti numatytos administracinės procedūros yra būtinos, nustatyta išsami jų taikymo tvarka |
|
|
tenkina netenkina |
11. |
Teisės akto projekte nustatytas baigtinis sąrašas motyvuotų atvejų, kai administracinė procedūra netaikoma |
|
|
tenkina netenkina |
12. |
Teisės akto projektas nustato jo nuostatoms įgyvendinti numatytų administracinių procedūrų ir sprendimo priėmimo konkrečius terminus |
|
|
tenkina netenkina |
13. |
Teisės akto projektas nustato motyvuotas terminų sustabdymo ar pratęsimo galimybes |
|
|
tenkina netenkina |
14. |
Teisės akto projektas nustato administracinių procedūrų viešinimo tvarką |
|
|
tenkina netenkina |
15. |
Teisės akto projektas nustato kontrolės (priežiūros) procedūrą ir aiškius jos atlikimo kriterijus (atvejus, dažnį, fiksavimą, kontrolės rezultatų viešinimą ir panašiai) |
|
|
tenkina netenkina |
16. |
Teisė akto projekte nustatytos kontrolės (priežiūros) skaidrumo ir objektyvumo užtikrinimo priemones *** |
|
|
tenkina netenkina |
*** Pavyzdžiui, aiškiai ir išsamiai išdėstytos kontroliuojančios subjekto teisės ir pareigos, nustatyta standartizuota kontrolės atlikimo procedūra, reikalavimas fiksuoti atskirus kontrolės procedūros etapus ir jų rezultatus, atsakingų specialistų rotacija, užkirstas kelias kontroliuojančio ir kontroliuojamo subjektų tiesioginiam kontaktui be liudininkų ir panašiai.
|
||||
17. |
Teisės akto projekte nustatyta subjektų, su kuriais susijęs teisės akto projekto nuostatų įgyvendinimas, atsakomybės rūšis (tarnybinė, administracinė, baudžiamoji ir panašiai) |
|
|
tenkina netenkina |
18. |
Teisės akto projekte numatytas kriterijų sąrašas, pagal kuriuos skiriama nuobauda (sankcija) už teisės akto projekte nustatytų nurodymų nevykdymą ir nustatyta aiški jos kyrimo procedūra |
|
|
tenkina netenkina |
19. |
Kiti svarbūs kriterijai |
|
|
tenkina netenkina |