VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS
PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS
VIRŠININKAS
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS VIRŠININKO 2020 m. gruodžio 3 d. ĮSAKYMO nR. VA-85 „dĖL VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS paslaugų teikimo gyventojams telefonu valstybės lygio EKSTREMALIosios SITUACIJos metu TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2021 m. gruodžio 13 d. Nr. VA-85
Vilnius
Pakeičiu Valstybinės mokesčių inspekcijos paslaugų teikimo gyventojams telefonu valstybės lygio ekstremaliosios situacijos metu tvarkos aprašą, patvirtintą Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2020 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. VA-85 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos paslaugų teikimo gyventojams telefonu valstybės lygio ekstremaliosios situacijos metu tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Valstybinės mokesčių inspekcijos paslaugų teikimo gyventojams telefonu valstybės lygio ekstremaliosios situacijos metu tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato gyventojų kreipimosi telefonu į Valstybinę mokesčių inspekciją (toliau – VMI) dėl jos teikiamų paslaugų, kai Lietuvos Respublikos Vyriausybės paskelbtos valstybės lygio ekstremaliosios situacijos metu visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje ar konkrečių savivaldybių teritorijose yra apribotas arba negalimas gyventojų aptarnavimas, atvykus į apskričių valstybines mokesčių inspekcijas (toliau – AVMI), gavimo ir tokios paslaugos suteikimo tvarką. AVMI aptarnavimo padalinių sąrašas skelbiamas VMI interneto svetainėje adresu https://www.vmi.lt/evmi/isankstine-rezervacija. VMI interneto svetainėje nuolat skelbiama ir atnaujinama informacija dėl gyventojų aptarnavimo, atvykus į AVMI aptarnavimo padalinius, apribojimų.“
2. Pakeičiu 5 punktą ir jį išdėstau taip:
„5. Gyventojų prašymai gauti paslaugą telefonu priimami ir nagrinėjami, jeigu atitinka visas šias sąlygas:
5.1. gyventojo, pageidaujančio gauti paslaugą telefonu, gyvenamoji vieta yra savivaldybės, kurioje yra nustatytas režimas, dėl kurio yra apribotas arba negalimas gyventojų aptarnavimas, atvykus į toje savivaldybėje veikiantį VMI klientų aptarnavimo padalinį, teritorijoje;
5.2. gyventojas identifikuojamas pagal Konsultacijų ir informacijos teikimo Valstybinėje mokesčių inspekcijoje taisyklių, patvirtintų Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2007 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. VA-66 „Dėl Konsultacijų ir informacijos teikimo Valstybinėje mokesčių inspekcijoje taisyklių patvirtinimo“, 10.3 papunkčio nuostatas;
5.3. asmuo, prisistatantis gyventojo atstovu ir pageidaujantis gauti paslaugą telefonu atstovaujamojo asmens vardu, turi atstovaujamojo gyventojo suteiktą teisę jam atstovauti ir tai VMI valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, gali patikrinti VMI informacinėse sistemose.“