hERBAS_bmp

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ŽEMĖS ŪKIO RĖMIMO PROGRAMOS

2022-2024 METAMS PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO, PARAIŠKOS ŽEMĖS ŪKIO RĖMIMO PROGRAMOS PROJEKTUI FINANSUOTI FORMOS PATVIRTINIMO BEI PROJEKTŲ VERTINIMO IR ATRANKOS KOMISIJOS SUDARYMO

 

2022 m. kovo 2 d. Nr. V35-189

Druskininkai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Druskininkų savivaldybės 2022-2024 metų strateginio veiklos planu, patvirtintu Druskininkų savivaldybės tarybos 2022 m. vasario 21 d. sprendimu Nr. T1-26 Dėl Druskininkų savivaldybės 2022-2024 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“ ir Druskininkų savivaldybės 2022 metų biudžetu, patvirtintu Druskininkų savivaldybės tarybos 2022 m. vasario 21 d. sprendimu Nr. T1-27 Dėl Druskininkų savivaldybės 2022 metų biudžeto patvirtinimo:

1. T v i r t i n u pridedamus:

1.1. Druskininkų savivaldybės Žemės ūkio rėmimo programos 2022-2024 metams projektų finansavimo tvarkos aprašą;

1.2. Paraiškos Druskininkų savivaldybės Žemės ūkio rėmimo programos 2022-2024 metams projektui finansuoti formą.

2. S u d a r a u Druskininkų savivaldybės Žemės ūkio rėmimo programos 2022-2024 metams projektų vertinimo ir atrankos komisiją (toliau – Komisija):

2.1. Violeta Grigorienė Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja (Komisijos pirmininkė), o jos tarnybinių komandiruočių, atostogų, ligos ar kitais atvejais, kai ji laikinai negali eiti pareigų – Vilma Jurgelevičienė, Druskininkų savivaldybės administracijos direktorė.

2.2. Alvydas Vengrauskas Druskininkų savivaldybės administracijos Ūkio ir turto valdymo skyriaus vedėjo pavaduotojas (Komisijos sekretorius), o jo tarnybinių komandiruočių, atostogų, ligos ar kitais atvejais, kai jis laikinai negali eiti pareigų – Agnė Baranauskaitė, Druskininkų savivaldybės administracijos Ūkio ir turto valdymo skyriaus vedėja.

2.3. Julija Ramanauskienė - Druskininkų savivaldybės administracijos Finansų ir apskaitos skyriaus vedėja, o jos tarnybinių komandiruočių, atostogų, ligos ar kitais atvejais, kai ji laikinai negali eiti pareigų – Jurgita Balčiūtė, Druskininkų savivaldybės administracijos Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo pavaduotoja.

2.4. Antanas Krancevičius - Druskininkų savivaldybės administracijos Leipalingio seniūnijos seniūnas, o jo tarnybinių komandiruočių, atostogų, ligos ar kitais atvejais, kai jis laikinai negali eiti pareigų – Lijana Kubilienė, Druskininkų savivaldybės administracijos Leipalingio seniūnijos seniūno pavaduotoja.

2.5. Alvydas Varanis Druskininkų savivaldybės administracijos Viečiūnų seniūnijos seniūnas, o jo tarnybinių komandiruočių, atostogų, ligos ar kitais atvejais, kai jis laikinai negali eiti pareigų – Laima Ražienė, Druskininkų savivaldybės administracijos Viečiūnų seniūnijos vyresnioji specialistė.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorė                                              Vilma Jurgelevičienė

 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2022 m. kovo 2 d. įsakymu Nr. V35-189

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ŽEMĖS ŪKIO RĖMIMO PROGRAMOS

2022-2024 METAMS PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROJI DALIS

 

1. Druskininkų savivaldybės Žemės ūkio rėmimo programos (toliau – Programa) 2022-2024 metams projektų finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Programos tikslus ir uždavinius, projektų finansavimo principus, paraiškų pateikimo tvarką, projektų vertinimo tvarką ir sprendimų įforminimą, projektų finansavimo įforminimą, lėšų išmokėjimą, kontrolę ir atsakomybę.

2. Programa skirta skatinti Druskininkų savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijos žemės ūkio veiklos subjektų valdomų ir naujai besikuriančių ūkių gyvybingumo didinimą ir plėtrą, užimtumo kaime didinimą ir investicijų skatinimą į pirminę žemės ūkio gamybą, efektyvinti savivaldybės teritorijoje veikiančių ir žemdirbius vienijančių organizacijų veiklą. Programos lėšos skiriamos žemės ūkio veiklos subjektams ir žemdirbius vienijančioms organizacijoms (toliau – ŽŪV subjektai) projektams finansuoti, siekiant skatinti Savivaldybėje palankią ekonominę – socialinę aplinką kaime ir yra orientuota į efektyvią bei ilgalaikę žemės ūkio plėtrą.

3. Programai įgyvendinti lėšos skiriamos iš Savivaldybės biudžeto ir kitų finansavimo šaltinių.

4. Skiriamas finansavimas projektams – nereikšminga (de minimis) pagalba ūkio subjektui, vykdančiam veiklą žemės ūkio sektoriuje. Suteikta nereikšminga (de minimis) pagalba registruojama ir tvarkoma vadovaujantis Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl suteiktos Valstybės pagalbos registro įsteigimo, jo nuostatų patvirtinimo ir veiklos pradžios nustatymo“.

 

II SKYRIUS

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

 

5. Programos tikslas – pilnai ar iš dalies remti ŽŪV subjektų 2022-2024 metais įgyvendinamus ir (ar) vykdomus Programos lėšomis finansuojamus projektus (toliau – Projektai) Savivaldybėje.

6. Programos uždaviniai - didinti žemės ūkio veiklos subjektų ūkių gyvybingumą ir konkurencingumą bei užimtumą kaimiškose teritorijose, aktyvinti jaunimą užsiimti žemės ūkio veikla ir ugdyti agroverslumą bei kurti patrauklią gyvenamąją aplinką kaime. Siekiant įgyvendinti Programos tikslą ir uždavinius, nustatomi projektų finansavimo prioritetai:

6.1. skatinti pieninių veislių galvijų laikytojus investuoti į pirminės žemės ūkio gamybos plėtrą; skatinti ūkyje pagaminto žalio pieno perdirbimą ir prekybą tiesiogiai bei dalyvavimą mokymuose;

6.2. skatinti ūkinių gyvūnų laikytojus investuoti į prevencines priemones, siekiant išvengti medžiojamųjų gyvūnų daromos žalos;

6.3. skatinti ūkinių gyvūnų laikytojus investuoti, įgyvendinti ir laikytis biologinio saugumo reikalavimų gyvulininkystės ir paukštininkystės ūkiuose, siekiant sumažinti pavojingų ligų grėsmes ir su jomis susijusias pasekmes. ŽŪV subjektas, vykdantis ūkyje kelias gyvulininkystės veiklas, traktuojamas kaip veiklą vykdantis vienas pareiškėjas;

6.4. skatinti bičių laikytojus investuoti ir vykdyti bitynuose varozės kontrolę, siekiant sumažinti bitynuose laikomų bičių šeimų sergamumą varoze bei jos platinimą;

6.5. vykdantiems žemės ūkio veiklą iš dalies kompensuoti ūkinių gyvūnų ir (ar) aukštos reprodukcijos sėklų ir sodinamosios medžiagos įsigijimo išlaidas;

6.6. skatinti arimo arkliais tradicijas, sudarant sąlygas artojams dalyvauti varžytuvėse;

6.7. skatinti ir stiprinti žemdirbius vienijančių organizacijų konsoliduojančią, švietėjišką ir organizacinę veiklą, siekiant skleisti gerąją kaimo plėtros patirtį;

6.8. remti, Komisijos siūlymu, kitas veiklas, kurios susijusios su pirmine žemės ūkio gamyba ir aktualios Druskininkų krašto ŽŪV subjektams, bet neįvardytoms 6.1-6.5 papunkčiuose.

 

III SKYRIUS

PROJEKTŲ FINANSAVIMO PRINCIPAI

 

7. ŽŪV subjektas, atitinkantis keliamus reikalavimus ir pageidaujantis gauti finansavimą Projektui įgyvendinti, Savivaldybės administracijos direktoriui gali teikti paraišką žemės ūkio rėmimo programos projektui finansuoti (toliau – Paraiška). Savivaldybės administracijos direktoriui Paraiškos teikiamos einamaisiais metais nuo kovo 15 d. iki einamųjų metų lapkričio 15 d.

8. Pareiškėjais ŽŪV subjektai gali būti tik Savivaldybės teritorijoje gyvenamąją vietą deklaravę gyventojai ir / arba Savivaldybės teritorijoje užsiimantys pirmine žemės ūkio gamyba ir įregistravę žemės ūkio valdą, ar ūkininko ūkį, ar laikantys įregistruotus ūkinius gyvūnus bei Savivaldybės teritorijoje veikiančios ir žemdirbius vienijančios organizacijos.

9. Pareiškėjas turi būti neskolingas valstybės ir savivaldybės biudžetams. Esant įsiskolinimui, Paraiška atmetama ir neadministruojama. Pareiškėjas, pateikęs Paraišką, atsako už pateiktų duomenų teisingumą. Finansavimas projektui neteikiamas, jei pareiškėjas bankrutuoja arba yra likviduojamas.

10. Paraiškos teikimo metais finansuojamos tik tais kalendoriniais metais ŽŪV subjektų Projekto įgyvendinimui patirtos (planuojamos patirti) išlaidos. Kartu su Paraiška pateikiami pareiškėjo patirtų (planuojamų patirti) išlaidų ir išlaidų apmokėjimo įrodymą patvirtinančių bei kitų dokumentų pareiškėjo parašu patvirtintos kopijos:

10.1. pagal Aprašo 6.1 papunktį teikiami dokumentai:

10.1.1. pieninių veislių galvijų Gyvulių sėklinimo pažymėjimai (tinkamos finansuoti tik Paraiškos teikimo metais ir praeitais kalendoriniais metais atliktos investicijos, jeigu nebuvo skirtas finansavimas pagal šią Programą). Pienininkystės ūkiui skiriama iki 300 eurų per kalendorinius metus;

10.1.2. kergimui naudojamo aprobuoto buliaus kilmės dokumentai ir kiti būtini dokumentai (finansavimas skiriamas paraiškos teikimo metais). Finansavimas skiriamas pienininkystės ūkiams, kurie laiko virš 20 vnt. pieninių veislių karvių ir (ar) telyčių, o jų kergimas vykdomas su tame ūkyje laikomu aprobuotu buliumi). Pienininkystės ūkiui skiriama iki 200 eurų per kalendorinius metus;

10.1.3. prekių įsigijimo ir išlaidų apmokėjimo dokumentai ūkyje pagaminto žalio pieno perdirbimui (tinkamos finansuoti tik paraiškos teikimo metais atliktos investicijos). Finansavimas skiriamas tik tiems ūkiams, kurie vykdo ūkyje pagaminto žalio pieno ūkyje perdirbimą. Vienam pareiškėjui skiriama iki 300 eurų per kalendorinius metus. Projekto finansavimas tęstinis – kiekvienais vėlesniais kalendoriniais metais galima teikti Paraišką dėl atliktų investicijų į ūkyje pagaminto žalio pieno ūkyje perdirbimui (tinkamos finansuoti tik paraiškos teikimo metais atliktos investicijos) ir skiriama iki 150 eurų per kalendorinius metus;

10.1.4. mokymų, susijusių su žalio pieno perdirbimu mažame pienininkystės ūkyje, pažymėjimas ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai (tinkamos finansuoti tik paraiškos teikimo metais patirtos išlaidos). Pienininkystės ūkiui skiriama iki 100 eurų per kalendorinius metus;

10.2. pagal Aprašo 6.2 papunktį teikiami elektrinio piemens impulsų generatoriaus, elektrinio piemens laidininkų (sintetinio laido su įpintomis vielutėmis, monolitinės vielos, juostos, elektrinio tinklo), elektrinio piemens kuolų, izoliatorių, įžeminimo strypų, sujungimo kabelių, vartų, ričių, apsaugos nuo žaibo ir t. t. įsigijimą ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai (tinkamos finansuoti tik paraiškos teikimo metais atliktos investicijos). Projektai finansuojami tiems gyvulininkystės ūkiams, kuriuose paraiškos teikimo metu laikoma ne mažiau kaip 10 vnt. ūkinių gyvūnų. Garsinės baidyklės (patrankos) – netinkamos finansuoti išlaidos, todėl parama neteikiama. Pakartotinai galima teikti paraišką tik po 3 kalendorinių metų nuo finansavimo skyrimo. Gyvulininkystės ūkiui skiriama iki 300 eurų per kalendorinius metus;

10.3. pagal Aprašo 6.3 papunktį teikiami prekių (biocido, tvorų, vartų, dezinfekcinių barjerų, dezinfekcinių purkštuvų, plovimo, valymo, dezinfekcijos įrangos ir priemonių, nuo graužikų, vabzdžių, paukščių ir kitų kenkėjų apsaugančios įrangos) įsigijimą ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai (tinkamos finansuoti tik paraiškos teikimo metais atliktos investicijos). Pareiškėjas užtikrina, kad, įgyvendinus projektą, įsigytos prekės ir priemonės bei įgyvendintos investicijos atitiks Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos kontroliuojamų teisės aktų reikalavimus. Gyvulininkystės ūkiui skiriama iki 300 eurų per kalendorinius metus;

10.4. pagal Aprašo 6.4 papunktį teikiami veterinarinių preparatų varozei gydyti įsigijimą ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai. Bitynui, priklausomai nuo laikomų bičių šeimų skaičiaus, skiriama iki 50 eurų per kalendorinius metus;

10.5. pagal Aprašo 6.5 papunktį teikiami įsigijimą ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai, sertifikuotos javų sėklos (ne žemesnės kaip „C“ kategorijos), paprastųjų hibridų elitinės (skirtos dvigubiems, trigubiems ar aukščiausios kombinacinės galios hibridams išauginti) sertifikatai, sėklinių bulvių gumbų (ne žemesnės kaip Sąjungos A ir Sąjungos B klasių pirmos ar antros kartos) sertifikatai (tinkamos finansuoti tik paraiškos teikimo metais patirtos išlaidos). Parama skiriama pirminę žemės ūkio gamybą vykdantiems pareiškėjams. Vienam pareiškėjui (ūkiui, kurio VED yra iki 8000 Eur) skiriama iki 500 eurų per kalendorinius metus, bet ne daugiau kaip 50 proc. patirtų tinkamų finansuoti išlaidų;

10.6. pagal Aprašo 6.6 papunktį teikiamos paraiškos projektams finansuoti - dėl dalyvavimo varžytuvėse. Suderinus dalyvavimą, gavus pritarimą raštu, dalyvavus varžytuvėse, pareiškėjai teikia pasiruošimo varžytuvėms, aprangos, prizų, inventoriaus įsigijimo, maitinimo, įvairių mokesčių, transportavimo (arklių, inventoriaus, artojų) paslaugų įsigijimą ir išlaidų apmokėjimą patvirtinančius dokumentus (finansavimas skiriama tik Savivaldybei atstovaujantiems artojams (arimo arkliais). Iš viso šiam prioritetui einamaisiais metais skiriama iki 500 eurų per kalendorinius metus;

10.7. pagal Aprašo 6.7 papunktį teikiami juridinio asmens steigimo dokumentai, numatomų išlaidų sąmata (tinkamos finansuoti tik paraiškos teikimo metais planuojamos patirtos išlaidos). Pasirašoma finansavimo sutartis. Už panaudotas lėšas atsiskaitoma pagal finansavimo sutartyje nurodytas sąlygas iki kalendorinių metų gruodžio 1 d. Iš viso šiam prioritetui skiriama 3000 (trys tūkstančiai) eurų per kalendorinius metus;

10.8. pagal Aprašo 6.8 papunktį teikiami ūkio situaciją įrodantys ir (ar) ūkyje atliktų (planuojamų atlikti) būtinų investicijų, patirtų išlaidų, prekių įsigijimą ir patirtų išlaidų apmokėjimą patvirtinantys dokumentai. Gali būti teikiami įvairūs kiti dokumentai, kurie sudarytų galimybę Komisijai objektyviai įvertinti ūkyje susidariusią realią padėtį bei spręsti dėl projekto finansavimo tikslingumo. Komisija, pritarusi įgyvendintiems ir (ar) vykdomiems projektams, siūlo Savivaldybės administracijos direktoriui skirti finansavimą ŽŪV subjektų projektams finansuoti. Vienam pareiškėjui skiriama iki 500 eurų per kalendorinius metus;

11. Finansavimas projektui neskiriamas pareiškėjo sutuoktiniui (-ei), kai jie verčiasi tokia pačia pirmine žemės ūkio gamyba (išskyrus pieninę galvijininkystę), nors yra įregistruotos atskiros žemės ūkio valdos ir (ar) ūkininko ūkiai.

12. Vienam ŽŪV subjektui, išskyrus žemdirbius vienijančias organizacijas, projektų finansavimui skiriama lėšų suma negali viršyti 500 eurų per kalendorinius metus.

13. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaroma Komisija ne mažiau kaip iš 5 asmenų.

14. Projektams įgyvendinti lėšos skiriamos Komisijos siūlymu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

15. ŽŪV subjektams projektams finansuoti lėšos išmokamos Projekto įgyvendinimo metu patirtų išlaidų kompensavimo principu (išskyrus žemdirbius vienijančias organizacijas). Atsižvelgiant į pareiškėjo planuojamų patirti išlaidų būtinumą ir preliminarią sąmatą bei finansinę ūkio situaciją, lėšos projektams finansuoti gali būti išmokamos iš anksto būtinų investicijų įgyvendinimui.

16. Žemdirbius vienijančioms organizacijoms Projektui vykdyti lėšos skiriamos pateikus Paraišką ir numatomų patirti išlaidų sąmatą bei pasirašius finansavimo sutartį su Savivaldybės administracijos direktoriumi.

17. Netinkamos finansuoti Projektų išlaidos:

17.1. nesusijusios su remiama veikla;

17.2. patirtos išlaidos, kurios žemės ūkio gamyboje finansuojamos (dengiamos) iš kitų savivaldybės ar valstybės biudžeto programų, Europos Sąjungos fondų ir kitų lėšų.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ PATEIKIMO TVARKA

 

18. Kvietimas teikti Paraiškas (toliau - Kvietimas) skelbiamas Savivaldybės internetinėje svetainėje ir vietos spaudoje likus ne mažiau kaip 10 kalendorinių dienų iki Paraiškų priėmimo dienos. Kvietime nurodoma Paraiškų teikimo termino pradžia ir pabaiga, vieta, kiti šiame Apraše nustatyti reikalavimai.

19. Paraiškų teikimas vykdomas šio Aprašo nustatyta tvarka. Paraiška (užpildyta ranka (ar) spausdintine forma) ir (arba) dokumentai gauti finansavimą projektui turi būti pildomi lietuvių kalba, tvarkingi ir užpildyti įskaitomai. Jei prie Paraiškos pridedami dokumentai parengti užsienio kalba, dokumentai turi būti išversti į lietuvių kalbą. Jei dokumentas yra išverstas iš užsienio kalbos, privaloma pateikti kompetentingos institucijos, atliekančios vertimo paslaugas, pažymą (žymą) apie vertimą į lietuvių kalbą. Kita kalba užpildyta Paraiška ir jos priedai nepriimami. Paraiškos ir priedų kopijos turi būti patvirtintos pareiškėjo parašu. Pareiškėjas privalo pasirašyti kiekvieną paraiškos ir jos priedų lapą. Paraiška ir (arba) papildomi dokumentai gali būti pateikti pareiškėjo asmeniškai arba per įgaliotą asmenį teisės aktų nustatyta tvarka, paštu registruotu laišku. Užpildytą Paraišką kartu su reikalaujamais dokumentais (ar jų kopijomis) pateikti galima ir pasirašant kvalifikuotu elektroniniu parašu, juos siunčiant el. paštu info@druskininkai.lt (pateikiant Paraišką ir skenuotus prašomus dokumentus). Paraiškos gali būti teikiamos šiais formatais: DOC, DOCX, PDF.

20. Už Paraiškų ir kitų dokumentų, suteikiančių teisę gauti lėšas projekto finansavimui, duomenų tikrumą ir teisingumą atsako pareiškėjas.

 

V SKYRIUS

PROJEKTŲ VERTINIMO TVARKA IR SPRENDIMŲ ĮFORMINIMAS

 

21. Projektus vertina Komisija.

22. Komisija, įvertinusi pateiktus Projektus ir apibendrinusi vertinimo rezultatus, teikia siūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui dėl Projektų sąrašo tvirtinimo ir lėšų jiems įgyvendinti skyrimo ar patirtų išlaidų įvykdytiems projektams kompensavimo.

23. Pagrindinė Komisijos darbo forma yra posėdžiai.

24. Komisijos veiklai vadovauja Komisijos pirmininkas, kuris organizuoja Komisijos darbą, pirmininkauja posėdžiams, pasirašo posėdžių protokolus.

25. Komisijos posėdžiai laikomi teisėtais, jei juose dalyvauja daugiau kaip pusė Komisijos narių. Sprendimai priimami bendru sutarimu arba, jei jo negalima pasiekti, Komisijos pirmininkui ir nariams balsuojant atviru balsavimu. Balsuodami Komisijos nariai turi po vieną balsą. Sprendimas laikomas priimtu, jei už jį balsavo Komisijos posėdyje dalyvavusių narių dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.

26. Komisiją aptarnauja Komisijos sekretorius, kuris rengia posėdžių protokolus (protokolas surašomas per 5 darbo dienas), informuoja Komisijos narius apie posėdžių datą, laiką ir vietą, vykdo kitus Komisijos pirmininko pavedimus, susijusius su Komisijos darbu.

27. Komisijos narys privalo nusišalinti svarstant ir vertinant Projektus, su kuriais Komisijos narį sieja ryšiai, neleidžiantys priimti objektyvių sprendimų. Komisijos nariai pasirašo Žemės ūkio rėmimo programos 2022-2024 metams projektų vertinimo ir atrankos komisijos nario konfidencialumo pasižadėjimą ir nešališkumo deklaraciją (priedas).

28. Komisijos nariai negali platinti informacijos apie Komisijos siūlymus, kol Savivaldybės administracijos direktorius nepatvirtino Projektų sąrašo ir jiems įgyvendinti skirtų lėšų. Komisijos nariai privalo užtikrinti ŽŪV subjektų Projektuose pateiktos informacijos konfidencialumą ir jos neskleisti.

29. Jeigu vertinant gautą paraišką ir dokumentus kyla neaiškumų, trūksta informacijos, galinčios turėti esminės įtakos Projekto vertinimui, Komisija turi teisę raštu paprašyti pareiškėją paaiškinti ar patikslinti pateiktą informaciją per 5 darbo dienas nuo tokio rašto išsiuntimo dienos. Finansavimo neskyrimas taikomas, jeigu pareiškėjas, norėdamas gauti finansavimą, pateikė melagingos informacijos arba dėl aplaidumo nepateikė būtinos informacijos. Tokiu atveju pareiškėjas netenka teisės dalyvauti ir gauti finansavimą pagal šią Programą einamaisiais metais.

30. Visi ŽŪV subjektai, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo sprendimo skirti lėšas projektų finansavimui, SMS žinute ar el. paštu informuojami apie tai, ar jų Projektai bus finansuojami, ar ne, bei nurodoma finansavimo suma.

31. Komisijos sekretorius teikia informaciją Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registrui apie paramos gavėjams skirtą paramą.

 

VI SKYRIUS

PROJEKTO FINANSAVIMO ĮFORMINIMAS

 

32. Savivaldybės administracijos direktoriui priėmus sprendimą dėl lėšų skyrimo projektų finansavimui, žemdirbius vienijančioms organizacijoms išsiunčiamas kvietimas pasirašyti finansavimo sutartį, kuris galioja 30 kalendorinių dienų nuo jo išsiuntimo dienos. Kitiems ŽŪV subjektams taikomas iš dalies ar pilnai kompensuojant patirtas projekto išlaidas būdas arba taikomas investicinis finansavimas pagal preliminarią sąmatą, o finansavimo sutartys nesudaromos.

33. Už sutarties paruošimą atsakingas Savivaldybės administracijos Ūkio ir turto valdymo skyrius.

 

VII SKYRIUS

LĖŠŲ IŠMOKĖJIMAS

 

34. ŽŪV subjektų Projektams finansuoti skirtos Programos lėšos pervedamos į paramos gavėjo sąskaitą.

35. Už lėšų pervedimą atsakingas Savivaldybės administracijos Finansų ir apskaitos skyrius.

 

VIII SKYRIUS

KONTROLĖ IR ATSAKOMYBĖ

 

36. Žemdirbius vienijančios organizacijos už panaudotas lėšas atsiskaito pagal finansavimo sutartyje nurodytas sąlygas.

37. Už lėšų panaudojimą pagal tikslinę paskirtį ir išlaidas patvirtinančių dokumentų tikrumą bei teisėtumą atsako Paraišką teikiantis asmuo. Skiriamos lėšos negali būti naudojamos kitiems tikslams, nei nurodyta pasirašytoje finansavimo sutartyje arba perkeltos į kitus biudžetinius metus. Iki gruodžio 15 d. vykdytojo einamaisiais metais nepanaudotos lėšos turi būti grąžintos į finansavimo sutartyje nurodytą sąskaitą.

38. Už duomenų suvedimą į Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registrą atsakingas Savivaldybės administracijos Ūkio ir turto valdymo skyrius.

39. Ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

40. Savivaldybės Kontrolės ir audito tarnyba turi teisę tikrinti, o Projektą įgyvendinęs ŽŪV subjektas turi sudaryti sąlygas tikrinti, ar ŽŪV subjektas, kuriam iš Programos skirtos lėšos, laikosi finansavimo sutartyje nurodytų įsipareigojimų.

___________

 

Druskininkų savivaldybės Žemės ūkio

rėmimo programos 2022-2024 metams

projektų finansavimo tvarkos aprašo

priedas

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA

 

_________________________________________________________

(komisijos nario vardas ir pavardė)

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ŽEMĖS ŪKIO RĖMIMO PROGRAMOS 2022-2024 METAMS PROJEKTŲ VERTINIMO IR ATRANKOS KOMISIJOS NARIO KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS IR NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA

 

20_____ m. __________________ d.

 

 

Aš, __________________________________________, vertindamas (-a) Druskininkų

(vardas ir pavardė)

savivaldybės Žemės ūkio rėmimo programos 2022-2024 metams finansavimo projektus (toliau – Projektus):

1. Pasižadu:

1.1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais bei tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant Projektus;

1.2. man patikėtus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti.

2. Pareiškiu, kad man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

2.1. Projektų duomenys ir turinys;

2.2. Projektų vertinimo išvados;

2.3. Projektų vertinimo rezultatų duomenys;

2.4. kita informacija, susijusi su Projektų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, jeigu jos atskleidimas prieštarauja teisės aktams.

3. Patvirtinu, kad atsisakysiu vertinti man pateiktą Projektą, jei paaiškės, kad aš esu Projektą pateikusios organizacijos narys (-ė); dalyvauju Projektą pateikusios organizacijos valdymo organų veikloje; esu įtrauktas (-a) į projekto, kuris yra vertinimo stadijoje, vykdymo procesą; galiu nesuderinti viešųjų ir privačių interesų ir galiu būti šališkas (-a).

4. Esu perspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka ir turėsiu atlyginti savivaldybės administracijai padarytus nuostolius.

 

_______________________                                         _________________________________

(parašas)                                                                                                         (vardas ir pavardė)

 

_____________

 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2022 m. kovo 2 d. įsakymu Nr. V35-189

 

(Paraiškos Druskininkų savivaldybės Žemės ūkio rėmimo programos 2022-2024 metams projektui finansuoti forma)

 

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriui

 

 

PARAIŠKA

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ŽEMĖS ŪKIO RĖMIMO PROGRAMOS 2022-2024 METAMS PROJEKTUI FINANSUOTI

 

_______________________Nr.________

(data)                                              

______________________

(sudarymo vieta)

 

I. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ

 

1.

Pareiškėjo vardas, pavardė:

 

 

1.1.

Fizinio / juridinio asmens kodas

 

1.2.

Adresas: (nurodoma pareiškėjo gyvenamoji vieta (įmonės buveinės adresas), telefonas, el. paštas, kuriuo bus galima susisiekti su pareiškėju paraiškos vertinimo ir (ar) projekto įgyvendinimo metu)

 

1.3.

Savivaldybės pavadinimas

 

1.4.

Seniūnijos pavadinimas

 

1.5.

Gyvenamosios vietovės pavadinimas

 

1.6.

Gatvės pavadinimas

 

1.7.

Namo Nr.

 

1.8.

Buto Nr.

 

1.9.

Telefono Nr.

 

1.10.

El. paštas

 

1.11.

Pareiškėjo banko pavadinimas

 

1.12.

Pareiškėjo banko kodas

 

1.13.

Pareiškėjo atsiskaitomosios sąskaitos Nr.

 

1.14.

Kokiu būdu norite gauti informaciją apie paraiškos administravimo eigą ir paramos lėšų skyrimą / neskyrimą?

PASTABA. Užpildykite, pažymėdami langelį ženklu „X“.

1.14.1

SMS žinute

1.14.2.

Elektroniniu paštu

 

II. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ, KURIAM PRAŠOMAS FINANSAVIMAS

 

2.1. Programos pavadinimas

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ŽEMĖS ŪKIO RĖMIMO PROGRAMA

2.2. Veikla pagal Programos tikslą ir uždavinius

 

 

(nurodoma pagal Žemės ūkio rėmimo programos tikslus ir uždavinius)

2.3. Projekto įgyvendinimo vieta

 

 

(duomenys reikalingi patikrai vietoje atlikti)

2.4. Gauti (planuojami gauti) rezultatai įgyvendinus projektą

 

 

 

 

(kokybiniai ir kiekybiniai)

2.5. Asmuo, atsakingas už projektą

 

(pareiškėjo įgalioto asmens, kuris bus atsakingas už projekto įgyvendinimo priežiūrą ir ataskaitų rengimą projekto įgyvendinimo metu, vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr.)

2.6. Projekto įgyvendinimo laikotarpis

nuo 

 

iki   

2.7. Bendra planuojamo (įvykdyto) projekto vertė, Eur

iš viso   

2.8. Bendra prašoma projektui įgyvendinti suma, Eur

iš viso   

2.9. Prašomas finansavimo būdas (intensyvumas)

finansuoti dalį Projekto įgyvendinimo išlaidų

finansuoti visas Projekto įgyvendinimo išlaidas

2.10. Anksčiau gautas finansavimas pagal šią Programą, Eur

 

2.11. Pateikiama trumpa informacija apie įgyvendintą, planuojamą įgyvendinti Projektą (kaip Projektas atitinka Programos tikslą ir prioritetą bei prisideda (prisidės) prie Druskininkų savivaldybės žemės ūkio plėtros, ūkio gyvybingumo, konkurencingumo, darbo vietų didinimo ir investicijų skatinimą į pirminę žemės ūkio gamybą.

Žemdirbių organizacija pateikia informaciją apie planuojamą veiklą, renginius ir t.t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. INFORMACIJA APIE PROJEKTO VYKDYMUI PLANUOJAMAS / PATIRTAS IŠLAIDAS

 

3.

Planuojamos / patirtos išlaidos

Ar prašoma kompensuoti

Pastabos

3.1.

 

 

□ Taip □ Ne

 

3.2.

 

 

□ Taip □ Ne

 

 

IV. PAREIŠKĖJO ATITIKTIS TINKAMUMO REIKALAVIMAMS PARAMAI GAUTI (šioje lentelėje pareiškėjas atsako į pateiktus klausimus, užbraukdamas ženklu „X“ langelį ties žodžiu „Taip“ arba „Ne“)

 

4.1.

Ar esate įregistravęs žemės ūkio valdą Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo verslo registre?

□ Taip □ Ne

4.2.

Ar esate įregistravęs ūkininko ūkį Ūkininkų ūkių registre?

□ Taip □ Ne

4.3.

Ar esate 20____ metais pateikęs paramos už žemės ūkio naudmenas ir kitus plotus bei gyvulius paraišką?

□ Taip □ Ne

4.4.

Ar patvirtinate, kad projekte numatytos, patirtos išlaidos nebuvo, nėra ir nebus finansuojamos iš kitų savivaldybės ar valstybės biudžeto programų, Europos Sąjungos fondų ir kitų lėšų?

□ Taip □ Ne

4.5.

Ar patvirtinate, kad neturite įsiskolinimų valstybės ir savivaldybės biudžetui?

□ Taip □ Ne

4.6.

Ar esate atsiskaitęs (-iusi) su Valstybine mokesčių inspekcija?

□ Taip □ Ne

4.7.

Ar esate atsiskaitęs (-iusi) su Valstybiniu socialinio draudimo fondu?

□ Taip □ Ne

4.8.

Ar patvirtinate, kad neturite finansinių sunkumų, t. y. nesate bankrutuojantis (-i) / likviduojamas (-a)?

□ Taip □ Ne

4.9.

Ar patvirtinate, kad įgyvendinus projektą nuo sprendimo skirti paramą priėmimo dienos ūkis atitiks (pilnai ar iš dalies) keliamiems aplinkos apsaugos reikalavimams?

□ Taip □ Ne

4.10.

Ar patvirtinate, kad esate pridėtinės vertės mokesčio (PVM) mokėtojas?

(jei atsakymas „taip“, prašome nurodyti PVM mokėtojo kodą)

□ Taip □ Ne

 

V. PATEIKIAMI DOKUMENTAI

(pažymima (ženklu „X“), kurie dokumentai pateikiami, ir nurodomas pateikiamų dokumentų lapų skaičius)

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Pažymėti X

Lapų skaičius

5.1.

Juridinio asmens steigimo dokumentų (pvz., įstatai, nuostatai) kopija

 

5.2.

Planuojamų atlikti (įvykdytų) darbų arba planuojamų gauti (gautų) paslaugų sąmata (kopija)

 

5.3.

Pareiškėjo paslaugų ir (ar) prekių įsigijimą patvirtinantys ir patirtų išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai (kopijos)

 

5.4.

 

(įrašyti kitus pareiškėjo nuomone svarbius dokumentus)

 

5.5.

 

(įrašyti kitus pareiškėjo nuomone svarbius dokumentus)

 

 

VI. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA

 

Aš, pretenduojantis (-i) gauti finansavimą projektui pagal Druskininkų savivaldybės Žemės ūkio rėmimo programą, pasirašydamas (-a) šioje Paraiškoje patvirtinu, kad:

1. Šioje Paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga.

2. Prašoma parama yra mažiausia Projektui įgyvendinti reikalinga suma.

3. Nesu pažeidęs jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Lietuvos Respublikos biudžeto ir savivaldybės lėšų.

4. Man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas, arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas nustatytu laikotarpiu.

5. Žinau, kad Paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją).

6. Sutinku, kad Paraiškoje ir kituose Druskininkų savivaldybės administracijai (toliau – Administracija) teikiamuose dokumentuose esantys mano asmens ir (arba) įmonės, kuriai aš atstovauju, duomenys ir kiti duomenys būtų apdorojami ir saugomi paramos priemonių administravimo informacinėse sistemose ir kad Administracija gautų mano asmens ir (arba) įmonės, kuriai aš atstovauju, duomenis ir kitus duomenis iš kitų fizinių / juridinių asmenų, registrų ar duomenų bazių paramos administravimo klausimais.

7. Sutinku, kad mano tinkamumas gauti finansavimą projektui bus vertinamas pagal mano pateiktus ir atitinkamais dokumentais pagrįstus duomenis bei viešuosiuose registruose esančius duomenis.

8. Suteikiu Administracijai teisę patikrinti pateiktus duomenis ir gauti papildomos informacijos apie mano ūkinę veiklą.

9. Esu informuotas, kad suteikta nereikšminga (de minimis) pagalba bus registruojama ir tvarkoma vadovaujantis Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatais.

10. Žinau, kad, pavėluotai pateikus Paraišką, pretenduoti į projekto finansavimą negalėsiu.

11. Žinau, kad Administracija gali patikrinti pateiktus duomenis ir atlikti patikrą vietoje, gauti papildomos informacijos apie mano projektą ir su juo susijusią veiklą.

12. Esu informuotas, kad turiu teisę žinoti apie savo asmens duomenų tvarkymą, susipažinti su tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų. Esu informuotas, kad duomenų valdytojas yra Savivaldybės Administracija.

 

 

_______________________________ __________ _______________________

(pareiškėjo arba jo įgalioto asmens pareigos                        (parašas)                          (vardas, pavardė)

 

_____________________