Šiaulių miesto savivaldybės taryba
SPRENDIMAS
DĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2018 M. GEGUŽĖS 3 D. SPRENDIMO NR. T-162 „DĖL APDOVANOJIMO „ŠIAULIŲ MIESTO METŲ MOKYTOJAS“ SKYRIMO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2023 m. gegužės 4 d. Nr. T-210
Šiauliai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 2022 m. birželio 30 d. Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 pakeitimo įstatymo Nr. XIV-1268 2 straipsnio 1 ir 2 dalimis, 1 straipsniu pakeisto Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 3 straipsnio 3 dalimi, 6 straipsnio 46 punktu, 25 straipsnio 5 dalimi, 27 straipsnio 2 dalies 3, 8 ir 26 punktais, Šiaulių miesto ir Šiaulių rajono teritorijų ribų keitimo įstatymu Nr. XIV-1378, Šiaulių miesto savivaldybės taryba nusprendžia:
Pakeisti Apdovanojimo „Šiaulių miesto metų mokytojas“ skyrimo nuostatus, patvirtintus Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2018 m. gegužės 3 d. sprendimu Nr. T-162 „Dėl Apdovanojimo „Šiaulių miesto metų mokytojas“ skyrimo nuostatų patvirtinimo“, ir išdėstyti nauja redakcija (pridedama).
PATVIRTINTA
Šiaulių miesto savivaldybės tarybos
2018 m. gegužės 3 d. sprendimu Nr. T-162
(Šiaulių miesto savivaldybės tarybos
2023 m. gegužės 4 d. sprendimo Nr. T-210
redakcija)
APDOVANOJIMO „ŠIAULIŲ MIESTO METŲ MOKYTOJAS“ SKYRIMO NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Apdovanojimo „Šiaulių miesto metų mokytojas“ skyrimo nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja apdovanojimo „Šiaulių miesto metų mokytojas“ (toliau – apdovanojimas) skyrimo tvarką, dokumentų pateikimo ir jų svarstymo, apdovanojimų skyrimo tvarką.
2. Apdovanojimo tikslai: pagerbti Šiaulių miesto savivaldybės švietimo įstaigų mokytojus už paskutinių dvejų metų lyderystę, aktyvumą, kūrybiškumą, reikšmingą veiklą Šiaulių miesto savivaldybės bendruomenei, didinti mokytojo profesijos prestižą.
3. Apdovanojimą steigia Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) taryba. Apdovanojimas – atminimo dovana ir premija, kuri kasmet teikiama Tarptautinės mokytojų dienos proga.
4. Premijos mokamos iš Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto asignavimų, skirtų Šiaulių miesto savivaldybės strateginio veiklos plano Švietimo prieinamumo ir kokybės užtikrinimo programai įgyvendinti.
II SKYRIUS
KANDIDATŲ GAUTI APDOVANOJIMĄ TEIKIMO TVARKA
6. Kandidatus gauti apdovanojimą (toliau – kandidatas) gali siūlyti:
7. Pareiškėjas, siūlantis kandidatą, Savivaldybės administracijos Švietimo skyriui (toliau – Švietimo skyrius) pateikia paraišką (priedas).
III SKYRIUS
PARAIŠKŲ SVARSTYMO IR PREMIJŲ SKYRIMO TVARKA
9. Pareiškėjų pateiktas paraiškas svarsto Šiaulių miesto savivaldybės švietimo taryba (toliau – Švietimo taryba).
11. Kandidatai vertinami pagal šiuos aspektus:
11.1. ugdymo(si) organizavimas, atsižvelgiant į įvairius mokinių ugdymosi poreikius, galimybių mokiniams dalyvauti planuojant ugdymo(si) procesą sudarymas;
11.2. vertinimo metodų, skatinančių visų mokinių ugdymą(si) ir nuolatinę asmeninę pažangą, taikymas;
11.3. mokytojo vaidmuo diegiant dalyko metodines inovacijas, autentiškos patirties sklaida ir pagalba kolegoms, dalyvavimas nacionaliniuose ir tarptautiniuose projektuose;
11.4. mokytojo įgyvendintos iniciatyvos, skirtos mokyklos ir Šiaulių miesto savivaldybės bendruomenei;
11.5. socialinis, pilietinis, dorinis asmens brandinimas įgyvendinant Šiaulių miesto savivaldybės vaiko asmenybės ūgties koncepciją, Mokinių socialinių kompetencijų ugdymo modelį;
13. Švietimo taryba, išanalizavusi ir įvertinusi paraiškas, priima protokolinį nutarimą dėl siūlomų apdovanoti kandidatų ir teikia Švietimo skyriui. Jeigu konkrečiais metais nėra pakankamai formaliojo ar neformaliojo ugdymo srities kandidatų, Švietimo taryba, nedidindama bendro apdovanojimų skaičiaus, gali siūlyti daugiau atitinkamos srities kandidatų.
14. Švietimo skyrius, atsižvelgdamas į Švietimo tarybos protokolinį nutarimą dėl siūlomų apdovanoti kandidatų, rengia Savivaldybės mero potvarkio projektą dėl apdovanojimų skyrimo.
16. Kandidatas, kuriam apdovanojimas nepaskirtas, gali būti pakartotinai siūlomas gauti apdovanojimą kitais metais.
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
19. Asmens duomenys, pateikti Švietimo skyriui, tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (toliau – Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų teisinę apsaugą. Asmens duomenų tvarkymo tikslas – identifikuoti kandidatus, įvertinti kandidatų atitiktį reikalavimams ir teisę gauti atminimo dovaną ir premiją, Savivaldybei tinkamai organizuoti finansavimą, įgyvendinimą ir kontrolę. Duomenų subjektų teisės įgyvendinamos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente ir duomenų valdytojo, į kurį kreipiamasi dėl duomenų subjekto teisių įgyvendinimo, nustatyta tvarka.
20. Asmens duomenys saugomi ne ilgiau, nei to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai. Dokumentai, kuriuose yra asmens duomenys, saugomi vadovaujantis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“. Pasibaigus saugojimo terminui, dokumentai, kuriuose yra asmens duomenų, sunaikinami, išskyrus tuos, kurie įstatymų ar kitų teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimą, nustatytais atvejais turi būti perduoti saugoti pagal Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, jo įgyvendinamuosius ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius tokių dokumentų saugojimą.
21. Savivaldybės administracija užtikrina tvarkomų asmens duomenų saugumą, įgyvendinusi visas būtinas technines ir organizacines priemones, kad asmens duomenys būtų apsaugoti nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo arba nuo atsitiktinio praradimo, pakeitimo, nesankcionuoto atskleidimo arba nesankcionuotos prieigos prie jų, ypač tais atvejais, kai asmens duomenys perduodami elektroninėmis ryšio priemonėmis, taip pat nuo visų kitų neteisėtų tvarkymo formų.