herbas2

 

Molėtų rajono savivaldybės taryba

 

 

 

SPRENDIMAS

 

Dėl kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti, saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, paskirstymo ir naudojimo tvarkos APRAŠO PATVIRTINIMo

2023 m. liepos 27 d. Nr. B1-177

Molėtai

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 32 punktu, 15 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos kelių įstatymo 4 straipsnio 3 dalimi, 5 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 9 straipsnio 2, 7 ir 8 dalimis, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų naudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. balandžio 21 d. nutarimu Nr. 447 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo įgyvendinimo“, 

Molėtų rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų, skirtų Molėtų rajono savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti, saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Molėtų rajono savivaldybės tarybos 2021 m. balandžio 29 d. sprendimą Nr. B1-116 „Dėl Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų Molėtų rajono savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir skirstymo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                              Saulius Jauneika

 


PATVIRTINTA

Molėtų rajono savivaldybės tarybos

2023 m. liepos 27 d. sprendimu

Nr. B1-177

 

 

KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO LĖŠŲ, SKIRTŲ MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAMS IR GATVĖMS TIESTI, REKONSTRUOTI, TAISYTI (REMONTUOTI), PRIŽIŪRĖTI IR SAUGAUS EISMO SĄLYGOMS UŽTIKRINTI, PASKIRSTYMO IR NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų Molėtų rajono savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Kelių priežiūros ir plėtros programos (toliau – Programa) lėšų, skirtų Molėtų savivaldybės (toliau – Savivaldybė) vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, šiems keliams inventorizuoti, paskirstymo, panaudojimo, planuojamų remontuoti objektų eiliškumo nustatymo, atsiskaitymo už asignavimus tvarką.

2. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymu, Lietuvos Respublikos kelių įstatymu, Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymu, Lietuvos Respublikos statybos įstatymu, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų naudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. balandžio 21 d. nutarimu Nr. 447 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo įgyvendinimo“ ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais šią sritį.

3. Šiuo Aprašu siekiama užtikrinti Savivaldybės vietinės reikšmės kelių ir gatvių gerą būklę, skaidrų ir tinkamą Programos lėšų paskirstymą ir naudojimą.

 

II SKYRIUS

PAGRINDINĖS SĄVOKOS IR TRUMPINIAI

 

4. Apraše vartojami šie trumpiniai ir sąvokos:

4.1. Kelių direkcija – Akcinė bendrovė Lietuvos automobilių kelių direkcija;

4.2. Susisiekimo ministerija – Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija;

4.3. KPPP – Kelių priežiūros ir plėtros programa;

4.4. KPPP finansavimo lėšos –  savivaldybių institucijų valdomiems vietinės reikšmės keliams skiriamos KPPP finansavimo lėšos;

4.5. Susisiekimo komunikacijos – visų rūšių transporto ir pėsčiųjų judėjimui skirti statiniai (keliai, gatvės (keliai, turintys pavadinimus), šaligatviai, pėsčiųjų ir dviračių takai, automobilių stovėjimo aikštelės, vietos ir kt.);

4.6. Inžineriniai tinklai – kelių apšvietimo (elektros) tinklai, lietaus, paviršinių nuotekų tinklai;

4.7. Susisiekimo infrastruktūros objektas – susisiekimo komunikacijų, jų inžinerinių tinklų visuma;

4.8. Lėšos turtui įsigyti – lėšos, skirtos vietinės reikšmės kelių ir gatvių naujos statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto darbams ir su šiais darbais susijusioms inžinerinės paslaugoms apmokėti;

4.9. Lėšos einamiesiems tikslams – lėšos, skirtos vietinės reikšmės kelių, gatvių priežiūros, paprastojo remonto, atliekamo ne mažesniame kaip 1000 m² plote, darbams ir su šiais darbais susijusioms inžinerinės paslaugoms apmokėti bei vietinės reikšmės kelių, gatvių inventorizavimo paslaugoms apmokėti;

4.10. kitos šiame Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatyme, Lietuvos Respublikos kelių įstatyme, Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatyme, Lietuvos Respublikos statybos įstatyme, Lietuvos Respublikos žemės įstatyme ir kituose teisės aktuose.

 

III SKYRIUS

KPPP FINANSAVIMO LĖŠŲ NAUDOJIMO SRITYS

 

5. Programos finansavimo lėšos vietinės reikšmės keliams ir gatvėms turi būti naudojamos kaip nustatyta Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 9 straipsnio 2 dalies aktualioje redakcijoje šioms reikmėms finansuoti:

5.1. keliams projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

5.2. kelių, kelio statinių ir jų užimamos žemės teisinei registracijai būtinoms procedūroms atlikti, daiktinėms teisėms į žemę, šių teisių suvaržymams, juridiniams faktams registruoti;

5.3. tiltams, viadukams, estakadoms, tuneliams, pralaidoms projektuoti, statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

5.4. apsaugos nuo triukšmo statiniams prie kelių statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

5.5. kelio juostoje esantiems paviršinio vandens nuleidimo įrenginiams ir lietaus kanalizacijai įrengti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

5.6. ekstremaliųjų situacijų, ekstremaliųjų įvykių ir įvykių padariniams keliuose likviduoti;

5.7. kelio juostoje esančioms automobilių stovėjimo aikštelėms, viešojo transporto stotelėms ir paviljonams įrengti, statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

5.8. institucijų ar įstaigų, atsakingų už vietinės reikšmės viešuosius kelius, paskoloms, naudojamoms vietinės reikšmės viešiesiems keliams projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), grąžinti ir palūkanoms mokėti;

5.9. tiesiant, rekonstruojant, taisant (remontuojant), prižiūrint kelius patirtoms išlaidoms už skirtą žemę, nukeliamus ar (ir) griaunamus pastatus ir kitus statinius, naikinamus želdinius ir kitas naudmenas apmokėti, aplinkos apsaugos reikmėms, žemės rekultivavimo darbams vykdyti tiesiant ir taisant (remontuojant) kelius;

5.10. Programos finansavimo lėšų naudojimo pagal paskirtį kontrolei, darbų kokybės kontrolės priežiūrai vietinės reikšmės kelių objektuose;

5.11. viešojo sektoriaus ir privačios partnerystės būdu įgyvendinamiems vietinės reikšmės viešiesiems keliams projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), paskoloms grąžinti ir palūkanoms mokėti, projektų išlaidoms finansuoti;

5.12. želdinių gyvenamųjų vietovių gatvių raudonosiose linijose įrengimui saugaus eismo tikslais ir priežiūrai finansuoti;

5.13. darnaus judumo priemonėms (esamiems šaligatviams, pėsčiųjų takams, pėsčiųjų viadukams ir tiltams, pėsčiųjų estakadoms, pėsčiųjų perėjoms (įskaitant požemines) pritaikyti specialiųjų poreikių turintiems žmonėms; viešojo transporto infrastruktūrai; viešojo transporto eismui organizuoti; dviračių statymo infrastruktūrai; stovėjimo aikštelėms, skirtoms motorinėms transporto priemonėms arba dviračiams palikti, siekiant tęsti kelionę viešuoju transportu, įrengti, jeigu už naudojimąsi jomis neimamas atlygis; elektrinių transporto priemonių (išskyrus elektromobilius) viešosioms įkrovimo prieigoms; šaligatviams, pėsčiųjų ir (ar) dviračių takams įrengti, projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti; pėsčiųjų, dviračių takų įrenginiams (tvorelėms ir pan.)) įgyvendinti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

5.14. inžinerinėms saugaus eismo priemonėms (važiuojamajai kelio daliai siaurinti; įvažiavimų į teritorijas zonoms pertvarkyti; važiuojamajai kelio daliai iškreivinti; iškiliosioms greičio mažinimo priemonėms (greičio mažinimo kalneliams) įrengti; kelio įrenginiams (saugos salelėms, sankryžoms, pėsčiųjų perėjoms); greičio mažinimo priemonėms ties gyvenamosios teritorijos pradžia, siekiant sumažinti galimą per didelį transporto priemonių greitį ir parodyti, kad keičiasi važiavimo režimas (miesto vartai), įrengti; kelio ženklams įrengti; kelio dangai ženklinti; šviesoforams įrengti; tvoroms, kelio apsauginių atitvarų sistemoms, signaliniams stulpeliams įrengti; kelio veidrodžiams įrengti; elektroniniams įrenginiams (greičio kontrolės priemonėms, informacinėms momentinio važiavimo greičio švieslentėms, kintamosios informacijos ženklams (stendams) įrengti ir prižiūrėti; apšvietimui keliuose) ir kitoms priemonėms įgyvendinti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

5.15. įgyvendinant vietinės reikšmės kelių projektus būtiniems vietinės reikšmės ir valstybinės reikšmės kelių statinių sujungimo darbams, kuriuos vykdant nekeičiami valstybinės reikšmės kelio (statinio) elementų (sankryžų, nuovažų) geometriniai parametrai, finansuoti;

5.16. valstybinėje ir savivaldybių žemėje daugiabučių namų kiemų vidaus kelių (gatvių) ir daugiabučių namų gyventojų automobilių stovėjimo aikštelėms įrengti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti, neatsižvelgiant į tai, ar atlikta šių inžinerinių statinių teisinė registracija;

5.17. kitoms reikmėms, neprieštaraujančioms Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų naudojimo tvarkai.

 

IV SKYRIUS

PRIORITETINĖS OBJEKTŲ EILĖS SUDARYMAS

 

6. Prašymus dėl vietinės reikšmės kelių ir gatvių tvarkymo darbų seniūnijų seniūnams fiziniai ir (ar) juridiniai asmenys teikia iki kiekvienų metų spalio 15 d. Seniūnijų seniūnai susirinkimuose,  dalyvaujant vietos bendruomenių atstovams, seniūnaičiams, vietos gyventojams, juridinių asmenų atstovams, išanalizuoja, aptaria gautus prašymus, atsižvelgdami į esamų kelių techninę būklę, parengia seniūnijos vietinės reikšmės kelių ir gatvių esminio pagerinimo ir paprastojo remonto darbų, atliekamų ne mažesniame kaip 1000 kvadratinių metrų plote, preliminarų 3 metų objektų sąrašą prioriteto tvarka (toliau – Preliminarus objektų sąrašas) ir pateikia Savivaldybės administracijai iki kiekvienų metų lapkričio 15 d.

7. Savivaldybės mero potvarkiu sudaryta  Molėtų rajono savivaldybės susisiekimo infrastruktūros plėtros programos lėšų naudojimo prioritetams nustatyti darbo grupė  (toliau – Darbo grupė), pagal pateiktus Seniūnijų seniūnų Preliminarius objektų sąrašus sudaro Molėtų rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių ir gatvių objektų prioritetinę 3 metų eilę (toliau – Prioritetinė objektų eilė).

8. Darbo grupė, sudarydama Prioritetinę objektų eilę, objektus įvertina pagal šiuos kriterijus, nustatydama kiekvienam objektui balų skaičių:

Eil. Nr.

Kelių ir gatvių atrankos vertinimo kriterijai

Kriterijų reikšmės balais

Pastabos

1.

Projekto tęstinumas

0–10

Projektas pradėtas ir bus įgyvendintas per 1 metus – 10 balų;

Projektas pradėtas ir bus įgyvendintas per 2 metus – 9 balai;

Projektas pradėtas ir bus įgyvendintas daugiau kaip per 2 metus – 8 balai;

Projektas nepradėtas įgyvendinti – 0 balų;

2.

Projektinė dokumentacija

0–5

Parengtas techninis projektas – 5 balai;

Projektas rengiamas – 2 balas;

Neparengtas techninis projektas – 0 balų.

3.

Kelio, gatvės klasifikacija

0–5

Tvarkomas kelio ruožas gyvenvietės teritorijoje – 5 balai;

Kelias, gatvė jungiasi su valstybinės reikšmės keliu su asfalto danga – 2 balai;                                            Kelias, gatvė jungiasi su vietinės reikšmės keliu, gatve su asfalto danga – 1 balas;                                                             

Kelias, gatvė jungiasi su valstybinės reikšmės keliu su žvyro danga – 0 balų.

4.

Teigiama įtaka saugiam eismui

0–5

Įrengiamos (remontuojamos) eismo saugumo priemonės (šaligatviai, pėsčiųjų, dviračių takai, gatvės apšvietimas, autobusų stotelės, pėsčiųjų perėjos, kryptinis jų apšvietimas, greičio mažinimo priemonės ir kt.). Už kiekvieną priemonę 1 balas, bet ne daugiau 5 balų

5.

Susisiekimo infrastruktūros būklė

0–3

Gera būklė – 0 balų;

Patenkinama būklė – 1balas;

Nepatenkinama būklė – 2 balai;

Bloga būklė (transporto eismas ribojamas) – 3 balai.

Būklė nustatoma vadovaujantis Vietinės reikšmės kelių (gatvių) defektų (pažaidų) nustatymo ir statybos darbų rūšies parinkimo rekomendacijomis.

6.

Objekte įrengti būtinieji požeminiai inžineriniai tinklai (vandentiekio, buitinių nuotekų, lietaus, apšvietimo ir kt.)

0–5

Balas nustatomas atsižvelgiant į esamų inžinerinių tinklų skaičių už vieną tinklą skiriant 1 balą.

7.

Kelias, gatvė tiesiogiai veda prie objektų, kuriuose kuriamos darbo vietos

 

 

0–10 20

Min. vertinamas darbo vietų skaičius – 5 darbo vietos.

Nuo 5 iki 10 darbo vietų -2 balai;

Už kiekvienas sekančias sukurtas 5 darbo vietas – 1 balas;

Maksimalus balų skaičius – 20 balų.

 

8.

Privažiavimas prie visuomeninių pastatų

0–5

Kelias tiesiogiai veda prie visuomeninių pastatų – 5 balai;

Nėra visuomeninių pastatų – 0 balų.

9.

Privažiavimas prie lankytinų objektų, viešosios infrastruktūros

0–5

Kelias tiesiogiai veda prie lankytinų objektų, viešosios infrastruktūros – 5 balai;

Nėra lankytinų objektų, viešosios infrastruktūros – 0 balų.

10.

Kelias naudojamas maršrutiniam keleivių vežimui ar moksleivių pavėžėjimui

5–10

Vienu atveju – 5 balai;

Abiem atvejais – 10 balų.

11.

Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka fizinių ir / ar juridinių asmenų prisidėjimas nuosavomis lėšomis

0–10

Prisidedama 80 – 100 proc. nuo statybos montavimo darbų kainos – 10 balų;

Prisidedama 60 – 80 proc. nuo statybos montavimo darbų kainos – 8 balai;

Prisidedama 40 – 60 proc. nuo statybos montavimo darbų kainos – 5 balai.

12.

Vietovėje, kurioje planuojami kelio tvarkymo darbai, gyvenamąją vietą deklaruojančių gyventojų skaičius

0–10

Daugiau kaip 50 gyventojų – 10 balų;

Nuo 31 iki 50 gyventojų – 8 balai;

Nuo 11 iki 30 gyventojų – 5 balai; Nuo 3 iki 10 gyventojų – 2 balai.

 

9. Jeigu surenkamas vienodas balų skaičius, pirmenybė teikiama tam objektui, kurio atrankos vertinimo kriterijus Nr. 4 įvertintas didesniu balu. Jeigu objektų atrankos vertinimo kriterijaus Nr. 4 įvertinimas vienodas, objektų pirmumas nustatomas Darbo grupės daugumos sprendimu.

10. Prioritetinė objektų eilė gali būti tikslinama ar papildoma be atskiro vertinimo, atsižvelgiant į naujai atsiradusias ir nenumatytas aplinkybes, t. y. gaunamą tikslinį struktūrinių fondų finansavimą, įvykusią stichinę nelaimę arba gavus fizinio ar juridinio asmens prašymą prisidėti ne mažiau kaip 40 proc. statybos darbų vertės ir kartu pateikus parengtą statybos darbų techninį projektą.

11. Sudarant Prioritetinę objektų eilę, objektai, kuriems iki Aprašo įsigaliojimo datos yra parengti techniniai projektai arba pradėtos viešųjų pirkimų procedūros, į Prioritetinę objektų eilę įtraukiami be atskiro vertinimo pirmumo tvarka.

12.  Sudaryta Prioritetinė objektų eilė balų mažėjimo tvarka teikiama tvirtinti Savivaldybės tarybai artimiausiame posėdyje (arba kartu tvirtinant KPPP lėšomis finansuojamų objektų sąrašą einamiesiems metams). Kiekvienais metais trimetė vietinės reikšmės kelių objektų prioritetinė eilė atnaujinama, tikslinama ir papildoma. Patvirtinta Prioritetinė objektų eilė viešai skelbiama savivaldybės interneto svetainėje.

 

V SKYRIUS

PROGRAMOS FINANSAVIMO LĖŠŲ PASKIRSTYMO TVARKA

 

13. Programos finansavimo lėšos paskirstomis šia tvarka:

13.1. ne mažiau kaip nustatyta Lietuvos Respublikos Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatyme, einamaisiais metais Savivaldybei skirtų Programos finansavimo lėšų skiriama turtui įsigyti;

13.2. ne mažiau kaip nustatyta Lietuvos Respublikos Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatyme, Programos finansavimo lėšų, skirtų vietinės reikšmės keliams, turi būti naudojama saugaus eismo priemonėms ir darnaus judumo priemonėms vietinės reikšmės keliuose finansuoti;

13.3. likusios lėšos naudojamos miesto ir seniūnijų vietinės reikšmės kelių einamiesiems tikslams. Šios lėšos paskirstomos seniūnijoms:

13.3.1. 50 procentų pagal seniūnijai priklausančių vietinės reikšmės kelių ilgį;

13.3.2. 50 procentų pagal seniūnijoje gyvenamąją vietą deklaruojančių gyventojų skaičių.

 

VI SKYRIUS

EINAMŲJŲ METŲ OBJEKTŲ SĄRAŠO SUDARYMAS

 

14. Savivaldybės Statybos ir žemės ūkio skyrius (toliau – Skyrius), atsakingas už Programos lėšų panaudojimą, vadovaudamasis Savivaldybės tarybos patvirtinta Prioritetine objektų eile:

14.1. parengia einamųjų metų Programos finansavimo lėšomis finansuojamų savivaldybės ar viešųjų įstaigų, kurių dalininkė yra savivaldybė, savivaldybės įmonių valdomų vietinės reikšmės kelių objektų sąrašą (toliau – Objektų sąrašas) ir pateikia jį derinti Darbo grupei;

14.2. Darbo grupės suderintą Objektų sąrašą teikia tvirtinti Savivaldybės merui.

15. Viešųjų pirkimų metu sutaupytos ar nepanaudotos einamųjų metų Programos lėšos gali būti skiriamos kitiems Prioritetinėje objektų eilėje nurodytiems susisiekimo infrastruktūros objektams, atsižvelgiant į šiame sąraše nurodytą eiliškumą bei į technines galimybes iki einamųjų metų pabaigos atlikti darbus ir iki einamųjų pabaigos panaudoti Savivaldybei skirtas Programos lėšas.

16. Objektų sąrašas tikslinamas Darbo grupės pritarimu.

 

VII SKYRIUS

DARBŲ IR PASLAUGŲ VYKDYMAS, ATSAKOMYBĖ IR ATSISKAITYMO TVARKA

 

17. Rangovai darbams vykdyti ir paslaugų teikėjai paslaugoms atlikti parenkami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, Savivaldybės administracijos patvirtintu viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašu, kitais viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais.

18. Savivaldybės administracijos direktorius pasirašo sutartis su rangovais arba paslaugų teikėjais, atlieka šių darbų ir paslaugų užsakovo funkcijas.

19. Skyrius, vykdantis susisiekimo infrastruktūros objektų priežiūrą, atsakingas už Programos finansavimo lėšų racionalų panaudojimą, vietinės reikšmės kelių ir gatvių ir jų statinių statybos (įrengimo), rekonstravimo, remonto projektų, sąmatų, techninių dokumentų rengimą, konkursų organizavimą tiekėjams parinkti, darbų ir medžiagų kokybės kontrolę, statinių techninę priežiūrą ir atliktų darbų priėmimą. Skyrius teikia Kelių direkcijai Programos lėšų sąmatas, sąmatų įvykdymo, lėšų panaudojimo, atliktų darbų ketvirtines ir metines ataskaitas.

20. Už vietinės reikšmės kelių ir gatvių priežiūros, remonto darbų organizavimą Savivaldybės seniūnijose (kelių profilio atstatymo darbai, duobių taisymas žvyruojant, asfaltbetonio išdaužų remontas ir pan.) atsakingi seniūnijų seniūnai, vykdantys susisiekimo infrastruktūros objektų priežiūrą priskirtos seniūnijos teritorijoje. Seniūnai derina atliktų darbų ar suteiktų paslaugų aktus, juos pasirašydami.

21. Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už buhalterinę apskaitą, vadovaudamasis finansavimo sutartyse numatytomis sąlygomis ir terminais, atsiskaito su rangovais (tiekėjais), tvarko Programos lėšų apskaitą pagal Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymą ir kitus teisės aktus.

 

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

22. Savivaldybės meras Savivaldybės vardu pasirašo finansavimo sutartis ir papildomus susitarimus prie finansavimo sutarčių su Kelių direkcija, dėl Savivaldybei skirtų Programos finansavimo lėšų panaudojimo, pasirašo ir tvirtina Objektų sąrašus prie finansavimo sutarčių bei jų pakeitimus ir teikia juos derinti Kelių direkcijai.

23. Šio aprašo nuostatomis Savivaldybė gali vadovautis skirdama Savivaldybės biudžeto ar skirstydama Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšas, Savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti, saugaus eismo sąlygoms užtikrinti ir darnaus judumo priemonėms diegti.

24. Programos, Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimo pagal paskirtį, kontrolė atliekama teisės aktų nustatyta tvarka.

25. Šis Aprašas tvirtinamas, keičiamas arba pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės tarybos sprendimu.

___________________

 

part_14b852912d844ab9a9103ecfd106d4db_end