LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRO 2017 M. LAPKRIČIO 14 D. ĮSAKYMO NR. ĮV-1085 „DĖL 2014-2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 7 PRIORITETO „KOKYBIŠKO UŽIMTUMO IR DALYVAVIMO DARBO RINKOJE SKATINIMAS“ NR. 07.1.1-CPVA-K-306 PRIEMONĖS „MODERNIZUOTI VIEŠĄJĄ IR PRIVAČIĄ KULTŪROS INFRASTRUKTŪRĄ“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO NR. 1 PATVIRTINIMO“
PAKEITIMO
2018 m. balandžio 17 d. Nr. ĮV-372
Vilnius
P a k e i č i u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ Nr. 07.1.1-CPVA-K-306 priemonės „Modernizuoti viešąją ir privačią kultūros infrastruktūrą“ projektų finansavimo sąlygų aprašą Nr. 1, patvirtintą Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2017 m. lapkričio 14 d. įsakymu Nr. ĮV-1085 „Dėl 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ Nr. 07.1.1-CPVA-K-306 priemonės „Modernizuoti viešąją ir privačią kultūros infrastruktūrą“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1 patvirtinimo“:
1. Papildau 15.3 papunkčiu:
2. Pakeičiu 37.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„37.1. 100 proc. – Aprašo 15.1 papunktyje nurodytiems viešiesiems juridiniams asmenims, kurių daugiau nei 50 proc. dalininkų / akcininkų yra valstybė ir kuriuose valstybė turi daugiau nei 50 proc. dalininkų/ akcininkų balsų, taip pat valstybės įsteigtai biudžetinei įstaigai, kai projekte nėra numatyta nauja pastatų ir inžinerinių statinių statyba arba pastatų (jų dalių) konversija.“
3. Pakeičiu 37.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„37.2. 80 proc. – Aprašo 15.1 papunktyje nurodytiems viešiesiems juridiniams asmenims, kurių daugiau nei 50 proc. dalininkų / akcininkų yra savivaldybė ir kuriuose savivaldybė turi daugiau nei 50 proc. dalininkų/ akcininkų balsų bei Aprašo 15.2 papunktyje nurodytiems privatiems juridiniams asmenims, kurių 50 proc. ar daugiau dalininkų/ akcininkų yra fiziniai ir (arba) privatūs juridiniai asmenys bei fiziniai ir (arba) privatūs juridiniai asmenys turi 50 proc. ar daugiau dalininkų/ akcininkų balsų, taip pat savivaldybės įsteigtai biudžetinei įstaigai, kai projekte nėra numatyta naujų pastatų ir inžinerinių statinių statyba arba pastatų (jų dalių) konversija.“
4. Pakeičiu 51 punktą ir jį išdėstau taip:
„51. Jeigu valstybei ar savivaldybei nuosavybės teise priklausantis nekilnojamojo kultūros infrastruktūros objektas pareiškėjui perduotas nuomos sutartimi, Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijos į šį turtą yra tinkamos tik tuo atveju, kai nekilnojamojo kultūros paveldo objektas išnuomotas nepažeidžiant Konkurencijos įstatymo 4 straipsnio nuostatų.“
5. Pakeičiu 76 punktą ir jį išdėstau taip:
6. Pakeičiu 2 priedą:
6.1. Pakeičiu Projekto naudos ir kokybės vertinimo lentelės 2 punktą ir jį išdėstau taip:
„2. Pareiškėjo prisidėjimas nuosavu indėliu. |
Didesnis balų skaičius suteikiamas projektams, kurių pareiškėjas įsipareigoja nuosavomis lėšomis finansuoti didesnę nei Aprašo 38 punkte nustatytą projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalį. Vertinamas pareiškėjo tinkamų finansuoti išlaidų nuosavo įnašo santykis su visa projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma.
Jei nuo projekto visų tinkamų finansuoti išlaidų prisidedama daugiau nei nustatyta Aprašo 38 punkte: iki 1 proc. – 0 balų; 1–9 proc. – 5 balai; 10–19 proc. – 10 balų; 20–30 proc. – 20 balų; 31 ir daugiau proc. – 30 balų.“ |
30 |
|
|
6.2 Pakeičiu Projekto naudos ir kokybės vertinimo lentelės 5 punktą ir jį išdėstau taip:
„5. Investicijų į kultūros infrastruktūros objektą tęstinumas. |
Prioritetas bus teikiamas tęstinėms investicijoms į kultūros infrastruktūros objektų rangos darbus ir įrangą, skirtą kultūros veikloms įgyvendinti (kultūros veikla suprantama taip, kaip ji apibrėžiama Reglamente (ES) Nr. 651/2014, įskaitant ir kino sklaidą), t. y. investicijoms į kultūros objektus, kuriuose per paskutinius 5 metus investuota į tvarkybos ir (ar) statybos darbus (išskyrus paprastąjį remontą, kaip jis apibrėžtas Lietuvos Respublikos statybos įstatyme) ir 3 metus – į įrangą, pritaikant infrastruktūros objektą kultūros veikloms, tačiau reikalingos papildomos investicijos tinkamam infrastruktūros objekto funkcionavimui. Ši informacija turi būti pateikta investicijų projekte arba kultūrinės veiklos plane. Pareiškėjui nepateikus pagrindžiančios informacijos, kad per paskutinius 5 (tvarkybos ir (ar) statybos darbams) arba 3 metus (įrangai) investuota į objektą, prioritetas pagal šį atrankos kriterijų nebus teikiamas.
Projektų atrankos kriterijus taikomas tik projektų atrankos metu.
Jei nuo projekto visų tinkamų finansuoti išlaidų į kultūros infrastruktūrą buvo investuota daugiau nei nustatyta Aprašo 38 punkte:
iki 1 proc. – 0 balų;
1–10 proc. – 5 balai;
11–20 proc. – 10 balų;
21–35 proc. – 15 balų;
36–50 proc. – 25 balai;
51 ir daugiau proc. – 30 balų.
Pastaba: skaičiuojamos investicijos į statybos / tvarkybos darbus, atliktus kultūros paskirties pastatuose / patalpose, inžineriniuose statiniuose (estradoje, kurioje teikiamos kultūros paslaugos ir estradai būtinuose inžineriniuose statiniuose (pavyzdžiui, aikštelėse, privažiavimo keliuose, pėsčiųjų ir (ar) dviračių takuose, atraminėse sienelėse, inžineriniuose tinkluose ir kt.) ir / arba į įrangą, skirtą kultūros paslaugoms teikti.
Išlaidos, kurios investicijų projekte arba kultūrinės veiklos plane nurodytos kaip investicijos į minėtus kultūros infrastruktūros objektų tvarkybos ir (ar) statybos darbus ir (ar) į įrangą yra netinkamos finansuoti projekto biudžeto lėšomis.
Atliktoms investicijoms pagrįsti teikiamos rangos darbų ar įrangos sutartys, atliktų darbų aktai, įsigytos įrangos perdavimo–priėmimo aktai, sąskaitos–faktūros, išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai.“ |
30 |
|
|