CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖl CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2005 M. lapkričio 2 D. ĮSAKYMO NR. 4R-210 „DĖL ORLAIVIŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PROGRAMOS TVIRTINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“
PAKEITIMO
2014 m. lapkričio 11 d. Nr. 4R-152
Vilnius
Įgyvendindamas 2003 m. lapkričio 20 d. Europos Komisijos reglamento (EB) Nr. 2042/2003 „Dėl orlaivių nepertraukiamojo tinkamumo skraidyti ir aviacijos produktų, dalių bei prietaisų tinkamumo naudoti ir šias užduotis atliekančių organizacijų bei darbuotojų patvirtinimo“ (OL 2003 m. specialusis leidimas, 7 skyrius, 7 tomas, p. 541) I priedo M dalies M.A.302 punkto reikalavimus, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2012 m. liepos 5 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 593/2012 (OL 2012 L 176, p 38),
p a k e i č i u Orlaivių techninės priežiūros programos tvirtinimo taisykles, patvirtintas Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus 2005 m. lapkričio 2 d. įsakymu Nr. 4R-210 „Dėl orlaivių techninės priežiūros programos tvirtinimo taisyklių patvirtinimo“:
1. Išdėstau 2 punktą taip:
2. Išdėstau 3 punktą taip:
3. Išdėstau 4 punktą taip:
„4. Techninės priežiūros programa rengiama pagal:
4.2. Tinkamumo skraidyti tęstinumo nurodymus, kurie yra:
4.2.1. parengti orlaivio / komponento tipo pažymėjimo, orlaivio riboto galiojimo tipo pažymėjimo, papildomo orlaivio / komponento tipo pažymėjimo, esminio remonto projekto patvirtinimo, taikant Europos techninio standarto specifikaciją (ETSO), išduoto leidimo ar kito atitinkamo patvirtinimo, kurie buvo išduoti pagal 2012 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos reglamentą (ES) Nr. 748/2012 „Dėl orlaivio tinkamumo skraidyti sertifikavimo, orlaivio ir su juo susijusių gaminių, dalių bei prietaisų aplinkosaugos sertifikavimo, taip pat projektavimo ir gamybinių organizacijų sertifikavimą įgyvendinančių taisyklių“ (OL 2012 L 224, p. 1) (toliau – Komisijos reglamentas (ES) Nr. 748/2012) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2014 m. sausio 27 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 69/2014, ir jo I priedą (toliau – 21 dalis), turėtojų ir;
4.3. Orlaivio naudotojo arba nepertraukiamąjį tinkamumą skraidyti užtikrinančios organizacijos siūlomus papildomus ar alternatyvius nurodymus, kai jie patvirtinti pagal M dalies M.A.302 punktą, išskyrus M dalies M.A.302(e) punkte nurodytų su sauga susijusių užduočių atlikimo dažnumą, kurį galima padidinti, jei atliekama tinkama peržiūra pagal M dalies M.A.302(g) punkto nuostatas ir tik kai taikomas tiesioginis techninės priežiūros programos patvirtinimas“.
4. Išdėstau 5 punktą taip:
5. Išdėstau 6.15 papunktį taip:
6. Išdėstau 8 punktą taip:
„8. Orlaivio naudotojas ar tinkamumo skraidyti tęstinumą užtikrinanti pagal M dalies G poskyrį patvirtinta tinkamumo skraidyti tęstinumo vadybos organizacija (toliau – TSTVO) periodiškai, bent kartą per metus, turi peržiūrėti techninės priežiūros programą ir kai būtina, iš dalies ją keisti, kad, programa ir toliau būtų veiksminga, atsižvelgiant į:
7. Išdėstau 9.1.4 papunktį taip:
8. Išdėstau 9.2.1 papunktį taip:
9. Išdėstau 10 punktą taip:
„10. Orlaivio naudotojas, norėdamas gauti programos patvirtinimą, prieš 60 dienų iki numatomo orlaivio naudojimo pradžios arba prieš 30 dienų iki programos pakeitimų tvirtinimo privalo:
10.3. pateikti CAA visus dokumentus, kuriais remiantis buvo rengiama programa (MRB pranešimas, MPD, korozijos prevencijos kontrolės programa, techninės priežiūros sertifikavimo reikalavimai, naudojimo laiko apribojimai ir kt.);
10.4. pateikti CAA kiekvieno TPP nurodyto orlaivio tipo specifikaciją, tinkamumo skraidyti direktyvų sąrašą, modifikacijų ir remontų sąrašą, techninės priežiūros darbų ir riboto galiojimo komponentų sąrašą.
10. Išdėstau 11 punktą taip:
„11. CAA patvirtintos programos pakeitimai, atitinkantys CAA direktoriaus 2006 m. vasario 13 d. įsakymo Nr. 4R-31 „Dėl Tinkamumo skraidyti tęstinumo vadybos organizacijų patvirtinimo ir jų nuolatinės priežiūros pagal M dalies reikalavimus taisyklių, Tinkamumo skraidyti tęstinumo vadybos vadovo tvirtinimo taisyklių ir Techninės priežiūros sutarčių tvirtinimo taisyklių patvirtinimo“ reikalavimus gali būti patvirtinti pagal M dalies G poskyrį patvirtintos TSTVO, kuri užtikrina orlaivio tinkamumo skraidyti tęstinumą ir turi CAA patvirtintą netiesioginio techninės priežiūros programos tvirtinimo procedūrą“.
11. Išdėstau 19 punktą taip:
12. Išdėstau 20 punktą taip:
13. Išdėstau 21 punktą taip: