PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PANEVĖŽIO RAJONO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2020 m. gruodžio 3 d. Nr. T-261

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 21 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 1 punktu ir 6 straipsniu, Savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Panevėžio rajono socialinių paslaugų centro nuostatus (pridedama).

2. Įpareigoti Panevėžio rajono socialinių paslaugų centro direktorių Gintarą Navicką pasirašyti Panevėžio rajono socialinių paslaugų centro nuostatus ir įregistruoti Juridinių asmenų registre teisės aktų nustatyta tvarka.

3. Pripažinti netekusiais galios:

3.1. Savivaldybės tarybos 2019 m. rugsėjo 26 d. sprendimą Nr. T-181 „Dėl Panevėžio rajono socialinių paslaugų centro nuostatų patvirtinimo“;

3.2. Savivaldybės tarybos 2018 m. birželio 28 d. sprendimą Nr. T-131 „Dėl Panevėžio rajono vaikų globos namų nuostatų patvirtinimo“.

4. Nustatyti, kad šio sprendimo 1, 3 ir 4 punktai įsigalioja 2021 m. sausio 1 d.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                     Povilas Žagunis

 

PATVIRTINTA

Panevėžio rajono savivaldybės tarybos

2020 m. gruodžio 3 d. sprendimu Nr. T-261

 

PANEVĖŽIO RAJONO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Panevėžio rajono socialinių paslaugų centro nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Panevėžio rajono socialinių paslaugų centro (toliau – Centras) teisinę formą, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją bei jos kompetenciją, veiklos tikslą, veiklos sritis ir rūšis, vadovo kompetenciją, skyrimo ir atleidimo tvarką, turto ir lėšų naudojimo tvarką, finansinės veiklos kontrolę bei atsakomybę, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkos tvarką.

2. Centro savininkas yra Panevėžio rajono savivaldybė. Centro savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Panevėžio rajono savivaldybės taryba (toliau – Savivaldybės taryba).

3. Centras yra socialinių paslaugų biudžetinė įstaiga, kurios paskirtis – teikti bendrąsias, specialiąsias socialines ir kitas paslaugas.

4. Socialinių paslaugų teikimo ir mokėjimo už socialines paslaugas tvarką tvirtina Savivaldybės taryba.

5. Centras yra savarankiškas viešasis juridinis asmuo, turintis savarankišką balansą, antspaudą ir blanką su savo pavadinimu, atsiskaitomąją biudžetinę ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikoje įregistruotose banko įstaigose. Centro finansiniai metai sutampa su kalendoriniais metais.

6. Nuostatai tvirtinami, keičiami ir pildomi Panevėžio rajono savivaldybės tarybos.

7. Centras yra paramos ir labdaros gavėjas, veikiantis Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

8. Centras veikia vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais bei poįstatyminiais aktais, Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės mero potvarkiais, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais ir šiais Nuostatais.

9. Įstaigos pavadinimas: Panevėžio rajono socialinių paslaugų centras. Įstaigos kodas 302705834.

10. Įstaigos adresas: Vasario 16-osios g. 27, 35185 Panevėžys.

11. Centro veikla yra neterminuota.

12. Centras turi turėti teisės aktų nustatyta tvarka gautas reikalingas licencijas (leidimus) Centro veiklai, numatytai Nuostatuose, užtikrinti.

13. Centro veikla grindžiama viešumo, bendradarbiavimo, dalyvavimo, kompleksiškumo, prieinamumo, teisėtumo, socialinio teisingumo, tinkamumo, veiksmingumo ir visapusiškumo, nešališkumo, adekvatumo, pokyčių žmoguje skatinimo principais.

 

II SKYRIUS

CENTRUI PRISKIRTOS VEIKLOS FUNKCIJOS, UŽDAVINIAI IR TIKSLAI

 

14. Centro tikslas:

14.1. teikti pagalbą asmeniui (šeimai) dėl amžiaus, neįgalumo, socialinių problemų iš dalies ar visiškai neturinčiam, neįgijusiam arba praradusiam gebėjimus ar galimybes savarankiškai rūpintis asmeniniu (šeimos) gyvenimu ir dalyvauti visuomenės gyvenime;

14.2. sudaryti sąlygas asmeniui (šeimai) ugdyti ar stiprinti gebėjimus ir galimybes savarankiškai spręsti savo socialines problemas, palaikyti socialinius ryšius su visuomene, padėti įveikti socialinę atskirtį;

14.3. užtikrinti saugią ir sveiką aplinką, kultūrines ir dvasines šioje įstaigoje gyvenančių žmonių reikmes, žmogaus orumą atitinkančią pagalbą, suderintą su asmens sveikatos priežiūra, specialiaisiais poreikiais, kitomis specialiosios pagalbos priemonėmis, padedančiomis kompensuoti prarastą savarankiškumą.

14.4. organizuoti globėjų, budinčių globotojų ir įtėvių paieškos, rengimo atrankos, konsultavimo bei pagalbos jiems teikimo paslaugas, apgyvendinti vaiką budinčių globotojų šeimoje, atitinkančioje geriausius likusio be tėvų globos vaiko interesus, vykdyti švietėjišką veiklą;

14.5. teikti socialinę pagalbą vaiko tėvams bei kitiems jo artimiems giminaičiams, siekiant atkurti ar palaikyti tarpusavio ryšius, sudarančius prielaidas vaikui grįžti į tėvų šeimą;

14.6. teikti globos (rūpybos), ugdymo ir socialines paslaugas be tėvų globos likusiems vaikams nuo gimimo iki 18 metų, o jei vaikas mokosi pagal bendrojo ugdymo programą ar pagal formaliojo profesinio mokymo programą jam pageidaujant – iki 21 metų; užtikrinti globojamam (rūpinamam) ir laikinai globos namuose apgyvendinamam vaikui globos (rūpybos), ugdymo, socialines ilgalaikes bei trumpalaikes paslaugas, sudaryti kitas jam tinkamas sąlygas ir palaikyti aplinką, kurioje jis galėtų saugiai augti, vystytis ir tobulėti bei pasirengtų savarankiškam gyvenimui visuomenėje.

15. Centro veiklos uždaviniai:

15.1. sudaryti sąlygas asmeniui (šeimai) ugdyti ir stiprinti gebėjimus ir galimybes savarankiškai spręsti savo socialines problemas, palaikyti socialinius ryšius su visuomene, padėti įveikti socialinę atskirtį;

15.2. teikti pasiūlymus savivaldybės administracijai dėl socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros;

15.3. rengti ir įgyvendinti socialinių paslaugų teikimo programas ir projektus savivaldybės teritorijoje;

15.4. skleisti informaciją apie Centro teikiamas socialines paslaugas, jų skyrimo ir teikimo tvarką;

15.5. užtikrinti, kad Centro veikla būtų grindžiama skaidrumo, atskaitomybės, viešumo principais.

15.6. teikti socialinę globą (rūpybą) vaikams, likusiems be tėvų globos, socialines paslaugas globėjams ir organizuojanti globėjų, budinčių globotojų ir įtėvių mokymą, konsultavimą.

16. Bendrosios ir specialiosios socialinės paslaugos yra teikiamos Centre ir asmens namuose.

17. Centro funkcijos įgyvendinant uždavinius:

17.1. teikti bendruomenės nariams informaciją, juos konsultuoti, tarpininkauti ir atstovauti įvairiais socialinių paslaugų teikimo klausimais;

17.2. vykdyti atvejo vadybos funkcijas, vertinti šeimos pagalbos poreikius;

17.3. atlikti asmens gebėjimo pasirūpinti savimi ir priimti kasdienius sprendimus nustatymo funkciją;

17.4. organizuoti ir teikti transporto paslaugas;

17.5. organizuoti asmeninės higienos ir priežiūros paslaugas;

17.6. aprūpinti žmones su negalia techninės pagalbos priemonėmis, tarpininkauti organizuojant šių priemonių remontą;

17.7. organizuoti ir teikti pagalbą į namus;

17.8. organizuoti ir teikti integralią pagalbą (socialinę globą ir slaugą) asmens namuose;

17.9. organizuoti ir teikti dienos socialinę globą vaikams;

17.10. teikti laikino apnakvindinimo paslaugas motinoms ir vaikams;

17.11. teikti asmeninio asistento paslaugas;

17.12. organizuoti ir teikti socialinės priežiūros paslaugas savarankiško gyvenimo namuose;

17.13. organizuoti ir teikti ilgalaikę ar trumpalaikę socialinę globą;

17.14. vykdyti globėjų, budinčių globotojų, įtėvių paiešką, parengimą (mokymą), atranką;

17.15. apgyvendinti vaiką budinčio globotojo šeimoje, atitinkančioje geriausius likusio be tėvų globos vaiko interesus;

17.16. dalyvauti planuojant vaiko laikinąją globą (rūpybą) ir jos peržiūrose;

17.17. reguliariai lankytis budinčio globotojo šeimoje, konsultuoti visą paslaugos teikimo laikotarpį;

17.18. dirbti socialinį darbą su vaiko biologine šeima, organizuoti vaiko ir tėvų susitikimą lankyti šeimą;

17.19. teikti pagalbą budinčiam globotojui, organizuojant švietimo, sveikatos, psichologines, socialines paslaugas;

17.20. bendradarbiauti su tėvais ir kitais artimais giminaičiais, atkuriant ir palaikant tarpusavio ryšius, sudarančius prielaidą vaikui grįžti į tėvų šeimą;

17.21. užtikrinti vaiko teisių ir teisėtų interesų apsaugą;

17.22. sudaryti vaikui artimas šeimos aplinkai gyvenimo sąlygas, atitinkančias jo amžių, sveikatą ir brandą;

17.23. užtikrinti vaikui globos (rūpybos), ugdymo, teikiamų socialinių paslaugų kokybę;

17.24. dirbti socialinį darbą su vaiku ir jo tėvais, įgyvendinant vaiko laikinosios globos (rūpybos) planą;

17.25. užtikrinti, kad pagal įvertintus individualius vaiko poreikius būtų sudaromas ir įgyvendinamas individualus vaiko ugdymo ir socialinių paslaugų teikimo planas;

17.26. pažinti vaiko individualumą, plėtoti gebėjimus, rūpintis jo dvasiniu ir fiziniu ugdymu, ugdyti pilietiškumą, dorinius, šeiminius, darbo, socialinius, sveikos gyvensenos ir higienos įgūdžius, sudaryti sąlygas vaiko saviraiškai, pasirenkant jo poreikius ir pomėgius atitinkančias ugdymo įstaigas;

17.27. rengti vaiką gyventi savarankiškai ir integruotis visuomenėje, kad jis jaustųsi visaverte ir atsakinga už savo poelgius asmenybe; jaustųsi orus ir saugus dėl savo rasinės, kultūrinės, tautinės ar religinės tapatybės; gebėtų rūpintis savimi ir artimaisiais kasdieniniame gyvenime; gebėtų plėtoti savo socialinius tarpasmeninius santykius ir pasitikėjimą; gerbtų kitų asmenų teises ir laisves, darbą ir turtą; įgytų bendrąjį išsilavinimą ir (ar) profesinį pasirengimą; įgytų savitarnos, asmeninės higienos, pasirengimo šeimai įgūdžius;

17.28. bendradarbiauti su:

17.28.1. valstybės ir savivaldybių institucijomis bei įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, sprendžiant socialinio darbo su vaiko tėvų šeima organizavimo, globėjų (rūpintojų) paieškos ir įvaikinimo klausimus;

17.28.2. vaiko tėvais bei kitais jo artimaisiais giminaičiais, siekiant atkurti ar palaikyti tarpusavio ryšius, sudarančius prielaidas vaikui grįžti į tėvų šeimą;

17.29. vykdyti kitas Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Savivaldybės tarybos sprendimais ir kitais teisės aktais pavestas funkcijas.

18. Centro veiklos rūšys pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių:

18.1. pagrindinės veiklos:

18.1.1. vidurinio medicinos personalo paslaugų teikimas ligoniams ne ligoninėse, kodas 86.90.10;

18.1.2. stacionarinė pagyvenusių ir neįgaliųjų asmenų globos veikla, kodas 87.30;

18.1.3. kita stacionarinė globos veikla, kodas 87.90;

18.1.4. nesusijusio su apgyvendinimu socialinio darbo su pagyvenusiais ir neįgaliaisiais asmenimis veikla, kodas 88.10;

18.1.5. vaikų dienos priežiūros veikla, kodas 88.91;

18.1.6. kita, niekur kitur nepriskirta, nesusijusi su apgyvendinimu socialinio darbo veikla, kodas 88.99;

18.1.7. tekstilės ir kailių gaminių skalbimas ir (sausasis) valymas, kodas 96.01;

18.1.8. kita, niekur kitur nepriskirta, asmenų aptarnavimo veikla, 96.09;

18.1.9. kitas, niekur kitur nepriskirtas, keleivinis sausumos transportas, kodas 49.39;

18.1.10. kita transportui būdingų paslaugų veikla, kodas 52.29;

18.1.11. nuosavo arba nuomojamo nekilnojamojo turto nuoma ir eksploatavimas, kodas 68.20;

18.1.12. kita apgyvendinimo veikla – 55.90;

18.2. kitos veiklos:

18.2.1. švietimui būdingų paslaugų veikla – 85.60;

18.2.2. kitų maitinimo paslaugų teikimas – 56.29;

18.2.3. kita žmonių sveikatos priežiūros veikla – 86.90;

18.2.4. kitas, niekur nepriskirtas, švietimas – 85.59;

18.2.5. nepavojingų atliekų tvarkymas ir šalinimas – 38.11.

 

III SKYRIUS

CENTRO DARBO ORGANIZAVIMAS

 

19. Centro nuostatus (papildymus, pakeitimus) tvirtina Savivaldybės taryba.

20. Centrui vadovauja direktorius. Direktorius, organizavus konkursą vadovo pareigoms, į darbą priimamas ir atleidžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

21. Centro direktorius:

21.1.vykdo Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme jam nustatytas pareigas;

21.2. organizuoja, kontroliuoja ir atsako už visą Centro veiklą, atsako už jo tikslų ir uždavinių įgyvendinimą bei funkcijų atlikimą;

21.3. leidžia įsakymus savo kompetencijos klausimais, organizuoja ir kontroliuoja jų vykdymą;

21.4. tvirtina Centro struktūrą, Centro padalinių nuostatus, darbuotojų pareigybių sąrašą, pareigybių aprašymus, darbo tvarkos taisykles, teikiamų paslaugų sąrašą, individualios socialinės globos planus ir kitus vidaus organizacinius dokumentus;

21.5. teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš darbo Centro darbuotojus, nustato tarnybinius atlyginimus, juos skatina, skiria drausmines nuobaudas, atsako už kolektyvo veiklą;

21.6. rengia ir tvirtina darbuotojų atestacijos ir kvalifikacijos kėlimo planus, skatina Centro darbuotojus kelti profesinę kompetenciją;

21.7. teikia Savivaldybės tarybai tvirtinti didžiausią leistiną darbuotojų skaičių, metinę veiklos ataskaitą, teikiamų paslaugų įkainius, socialinės globos kainą ir kitas normas, nustatytas teisės aktuose Centro veiklos vykdymui;

21.8. atsako už Centro įsigyto turto tinkamą naudojimą ir išsaugojimą;

21.9. veikia Centro vardu be įgaliojimo, atstovauja jo interesams visose įstaigose bei organizacijose, sudaro ir pasirašo sutartis, atidaro ir uždaro sąskaitas bankuose;

21.10. Centro vardu pasirašo dokumentus ir įgalioja kitus asmenis vykdyti Centro direktoriaus kompetencijos funkcijas;

21.11. rengia Centro metinį veiklos planą;

21.12. turi kitų teisių ir pareigų, kurios neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams;

21.13. atsako už buhalterinės apskaitos organizavimą, ataskaitų rengimą ir pateikimą laiku savivaldybės administracijai ir kitoms institucijoms, pagal teisės aktų nustatytus reikalavimus;

21.14. Centro direktoriui sergant, išvykus į komandiruotę, atostogų metu ar nesant darbe dėl kitų pateisinamų priežasčių, jo funkcijas atlieka direktoriaus pavaduotojas.

22. Centro darbuotojų kompetencija ir atskaitingumas numatyti jų pareigybės aprašymuose.

23. Buhalterinę apskaitą Centre vykdo vyriausiasis finansininkas (buhalteris).

24. Vyriausiasis finansininkas (buhalteris) tvarko buhalterinę ūkinę-finansinę apskaitą, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Savivaldybės tarybos patvirtintais ir kitais teisės aktais bei šiais Nuostatais.

25. Centro struktūrą sudaro skyriai:

25.1. Socialinės globos skyrius ir poskyriai:

25.1.1. Ramygalos socialinės globos namai;

25.1.2. Krekenavos socialinės globos namai;

25.1.3. Gustonių socialinės globos namai;

25.2. Socialinės priežiūros skyrius ir poskyriai:

25.2.1. Pagalba į namus;

25.2.2. Savarankiško gyvenimo namai;

25.2.3. Integrali pagalba asmens namuose;

25.2.4. Asmeninio asistento paslaugos;

25.3. Vadoklių nestacionarių socialinių paslaugų namai:

25.3.1. Paramos šeimai tarnyba;

25.3.2. Vaikų dienos centras;

25.3.3. Krizių centras motinoms ir vaikams;

25.4. Pagalbos šeimai skyrius ir poskyriai:

25.4.1. Atvejo vadyba;

25.4.2. Daugiafunkcis centras;

25.4.3. Spec. transporto organizavimas;

25.4.4. Aprūpinimas techninės pagalbos priemonėmis;

25.5. Vaiko ir šeimos gerovės skyrius ir poskyriai:

25.5.1. Piniavos bendruomeniniai vaikų globos namai;

25.5.2. Vaivadų bendruomeniniai vaikų globos namai;

25.5.3. Globos centras.

26. Centro skyrių veiklą nustato Centro direktoriaus patvirtinti skyrių nuostatai.

 

IV SKYRIUS

CENTRO TEISĖS IR PAREIGOS

 

27. Centras Nuostatuose numatytai veiklai vykdyti ir tikslui bei uždaviniams įgyvendinti Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka turi teisę:

27.1. gauti būtiną informaciją asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikiui nustatyti iš švietimo ir ugdymo, sveikatos priežiūros, socialinių paslaugų įstaigų, teisėsaugos bei kitų institucijų;

27.2. dalyvauti svarstant ir tvirtinant biudžetą;

27.3. pagal kompetenciją palaikyti ir plėtoti ryšius su atitinkamomis šalies ir užsienio valstybių institucijomis, jų struktūriniais padaliniais, tarptautinėmis organizacijomis;

27.4. tikrinti asmens (šeimos) buities ir gyvenimo sąlygas bei kitas aplinkybes ir papildomai apklausti asmenis (šeimas), kurie kreipėsi dėl socialinių paslaugų ar socialines paslaugas gauna, tikrinti jų pateiktus dokumentus ir reikalauti papildomų duomenų, įrodančių asmens (šeimos) teisę į socialines paslaugas;

27.5. sudaryti sutartis su paslaugų gavėjais (jų šeimos nariais, globėjais ar rūpintojais), kitais fiziniais ir juridiniais asmenimis bei prisiimti įsipareigojimus;

27.6. nukrypti nuo socialinių paslaugų teikimo sąlygų, atsisakyti teikti socialines paslaugas ir vykdyti paslaugų gavėjų (jų šeimos narių, globėjų ar rūpintojų) prašymus, jei jie prieštarauja įstatymams, sutarties sąlygoms ar etikai;

27.7. gauti paramą ar labdarą teisės aktų nustatyta tvarka, organizuoti paramos ar labdaros akcijas;

27.8. rengti ir įgyvendinti socialinius projektus;

27.9. pasitelkti savanorius Centro nuostatuose nustatytoms veiklos rūšims atlikti.

28. Centras savo veikloje privalo:

28.1. vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės mero potvarkiais, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais;

28.2. naudoti lėšas tik Nuostatuose nurodytiems uždaviniams vykdyti ir tik pagal asignavimų valdytojų patvirtintas programas;

28.3. garantuoti duomenų apie klientą konfidencialumą, užtikrinti asmens (šeimos) duomenų saugumą, neteikti žiniasklaidai informacijos, dėl kurios gali būti pažeistas žmogaus privatumas;

28.4. nuolatos kelti specialistų kvalifikaciją, tobulintis kursuose, seminaruose.

29. Centras turi ir kitų Lietuvos Respublikos įstatymuose bei kituose teisės aktuose numatytų teisių ir pareigų.

 

V SKYRIUS

DARBO SANTYKIAI IR DARBO APMOKĖJIMAS

 

30. Centro darbuotojų darbo santykius reglamentuoja Lietuvos Respublikos darbo kodeksas ir kiti teisės aktai.

31. Centro metinį darbo užmokesčio fondą tvirtina Savivaldybės taryba.

32. Centro darbuotojų darbo užmokestis nustatomas Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VI SKYRIUS

LĖŠŲ ŠALTINIAI IR JŲ NAUDOJIMAS

 

33. Centro valdomas turtas:

33.1. Savivaldybės tarybos perduotas patikėjimo teise valdyti;

33.2. įgytas nuosavybėn.

34. Centro lėšų šaltiniai:

34.1. lėšos, gaunamos už suteiktas paslaugas;

34.2. savivaldybės ir valstybės biudžeto lėšos;

34.3. juridinių ir fizinių asmenų labdara ir parama;

34.4. testamentu, dovanojimo aktu ir kitas perduotas turtas;

34.5. kitos teisėtai gautos lėšos.

35. Centro lėšos kaupiamos ir saugomos Lietuvos Respublikoje įregistruotuose bankuose.

36. Tais atvejais, kai paramos teikėjai, perduodami turtą ar lėšas, yra nustatę aukų naudojimo sąlygas, jų perduotas turtas ar lėšos paskirstomos ir naudojamos pagal aukotojo valią, jei tai neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams.

37. Centras tvarko iš paramos teikėjų gautų pinigų ir materialinių vertybių apskaitą, teikia valstybinėms ir savivaldybės institucijoms, vykdančioms finansinės veiklos kontrolę ir tvarkančioms atskaitomybę, informaciją apie gautą ir suteiktą paramą.

38. Centro finansinės veiklos kontrolę atlieka valstybės ir Panevėžio rajono savivaldybės įgaliotos institucijos ir įstaigos Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

39. Už padarytus teisės pažeidimus Centro darbuotojai atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

40. Valstybės biudžeto ir savivaldybės biudžeto lėšos naudojamos pagal asignavimų valdytojo patvirtintą išlaidų sąmatą.

 

VII SKYRIUS

CENTRO REORGANIZAVIMAS IR LIKVIDAVIMAS

 

41. Centrą Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka reorganizuoja ir likviduoja Savivaldybės taryba.

42. Savivaldybės taryba, nusprendusi likviduoti Centrą, skiria likvidavimo komisiją ir patvirtina likvidavimo projektą, nustato likvidavimo terminus, inventorizacijos ir turto perėmimo tvarką.

43. Centro reorganizavimo ir likvidavimo atveju Savivaldybės taryba prisiima atsakomybę už tolesnį socialinių paslaugų organizavimą.

44. Centro veikla gali būti nutraukta tik laikantis Lietuvos Respublikos įstatymų.

45. Nekilnojamasis turtas ir lėšos likvidavimo metu grąžinamos Savivaldybės tarybai.

_____________________