MOKSLO, INOVACIJŲ IR TECHNOLOGIJŲ AGENTŪROS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL „EIC ACCELERATOR“ PRIEMONĖS MOKYMŲ DALYVIŲ ATRANKOS
TVARKOS APRAŠO paTVIRTINIMO
2022 m. rugsėjo 12 d. Nr. 2V-166
Vilnius
Vadovaudamasi Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2022 m. kovo 29 d. įsakymu Nr. V-461 „Dėl Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros nuostatų patvirtinimo“, 10.3 papunkčiu:
PATVIRTINTA
Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros
direktoriaus 2022 m. rugsėjo 12 d. įsakymu
Nr. 2V-166
„EIC ACCELERATOR“ PRIEMONĖS MOKYMŲ DALYVIŲ ATRANKOS
TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. „EIC Accelerator“ priemonės mokymo dalyvių atrankos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato dalyvių atrankos į „EIC Accelerator“ priemonės mokymus (toliau - Mokymai), kurie yra organizuojami įgyvendinant „H2020-EIC-Mutuallearning“ projekto „Good practices in SME innovation support“ (toliau - Projektas) veiklas, sąlygas ir tvarką.
2. Mokymais siekiama individualių konsultacijų metu padėti įmonėms, kurios siekia gauti programos „EIC Accelerator" finansavimą, patobulinti rengiamą paraišką geriau pasiruošti pristatyti idėją tarptautinei vertinimo komisijai.
3. Aprašas parengtas vadovaujantis Europos Komisijos 2022 m. vasario 7 d. sprendimu C(2022) 701 patvirtinta Europos inovacijų tarybos (toliau – EIC) darbo programa (toliau – Darbo programa).
4. Aprašo tikslas – nustatyti tvarką, kuria vadovaujantis bus atrinktos Mokymuose dalyvausiančios įmonės.
5. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme, Europos inovacijų tarybos Darbo programoje ir šiame Apraše:
5.1. Dalyvis – pareiškėjo darbuotojas (kai pareiškėjas yra mažoji bendrija – mažosios bendrijos darbuotojas arba narys), skiriamas dalyvauti Mokymuose.
5.2. Paraiška – pagal Aprašo 1 priede nustatytą formą parengtas ir Agentūros interneto svetainėje www.mita.lrv.lt elektroniniu būdu pagal kvietime teikti paraiškas nurodytas sąlygas pateiktas dokumentas.
5.4. Technologinės parengties lygiai (toliau - TPL) - technologinių programų vadybos sistema, skirta įvertinti naujai kuriamo technologinio produkto brandumo arba jo parengties rinkai lygį, apibrėžiamą įvairiose produkto kūrimo stadijose pasiektais taikomųjų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros veiklos etapų rezultatais. Nuostatuose TPL suprantami taip, kaip apibrėžta EIC Darbo programoje.
5.5. EIC Accelerator – EIC finansavimo priemonė, kurios tikslas - plėtoti proveržio technologijas (TPL 5/6-8) ir diegti rinkoje (TPL 9) inovacijas.
5.6. Trumpoji paraiška – pagal Darbo programoje nustatytą tvarką organizuojamas pirmasis priemonės „EIC Accelerator“ paraiškų atrankos etapas, po kurio, jei gaunamas teigiamas įvertinimas, teikiama ilgoji paraiška.
6. Aprašo įgyvendinimą administruoja Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (toliau – Agentūra).
II SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS
8. Galimi Pareiškėjai – privatūs juridiniai asmenys, kurie yra tinkami „EIC Accelerator“ priemonės Pareiškėjai pagal EIC Darbo programos 3 priede nustatytus kriterijus, yra išvystę savo kuriamą technologiją bent iki 5 (penkto) Technologinės parengties lygio ir yra parengę bent trumpąją „EIC Accelerator“ paraišką.
9. Pareiškėjas yra įvykdęs įsipareigojimus, susijusius su mokesčių, įskaitant socialinio draudimo įmokas, mokėjimu pagal Lietuvos Respublikos mokesčių įstatymus (toliau – įsipareigojimai). Ši nuostata netaikoma, jei Pareiškėjas, atsakingas už gaminio persertifikavimo veiklos įgyvendinimą ir jo rezultatų pasiekimą, su kuriuo yra sudaryta finansavimo sutartis, yra įsipareigojęs sumokėti mokesčius, įskaitant socialinio draudimo įmokas, ir dėl to yra laikomas įvykdžiusiu įsipareigojimus; Pareiškėjo įsiskolinimo Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas) suma neviršija 50 eurų;
10. Pareiškėjui ir jo naudos gavėjui, kaip jis apibrėžtas Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo 2 straipsnio 14 dalyje, arba fiziniams ir juridiniams asmenims, kurių naudai bus naudojamos aprašo objektas, nėra taikomos sankcijos (bet kokios prekybinės, ekonominės ar finansinės sankcijos, embargai ar kitos ribojančios priemonės), kurias nustato, taiko ar administruoja Jungtinių Tautų Saugumo Taryba, Europos Sąjunga, Lietuvos Respublika, Jungtinių Amerikos Valstijų Vyriausybė (įskaitant Jungtinių Amerikos Valstijų Iždo departamento Užsienio lėšų kontrolės biurą (angl. „The Office of Foreign Assets Control of the U.S. Department of the Treasury“)), Jungtinė Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystė.
12. Pagal Aprašą Pareiškėjas nėra tinkamas:
12.1. Nesugrąžinęs anksčiau gautos valstybės pagalbos, kurią valstybė iš savo išteklių teikia tam tikriems ūkio subjektams arba tam tikroms prekėms gaminti ar paslaugoms teikti, suteikdama išskirtinę ekonominę naudą, kuri neatsirastų rinkos sąlygomis ir kuri iškraipo konkurenciją bei veikia prekybą tarp ES valstybių narių, Europos Komisijos sprendimu pripažintos neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka, kaip tai numatoma 2015 m. liepos 13 d. Tarybos reglamente (ES) 2015/1589, nustatančiame išsamias Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 108 straipsnio taikymo taisykles. Finansavimas taip pat neskiriamas, jeigu nors viena Pareiškėjo vykdoma ūkinė veikla priskiriama Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 1 straipsnio 1 dalyje išvardytoms sritims;
12.2. kuriam taikomas neįvykdytas vykdomasis raštas išieškoti lėšas po ankstesnio Europos Komisijos sprendimo, kuriuo pagalba pripažinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka;
12.3. kurį kontroliuojantys asmenys yra fiziniai asmenys, nuolat gyvenantys Rusijos Federacijoje, Baltarusijos Respublikoje arba turintys šių valstybių pilietybę, taip pat fiziniai asmenys, nuolat gyvenantys Ukrainos teritorijos dalyse – aneksuotoje Krymo ir kitose Ukrainos Vyriausybės nekontroliuojamose teritorijose, Moldovos Respublikos Vyriausybės nekontroliuojamoje Padniestrės teritorijoje, Sakartvelo Vyriausybės nekontroliuojamoje Abchazijos ir Pietų Osetijos teritorijose, arba turintys šių teritorijų pilietybę.
13. Pareiškėjų atrankos kriterijai prioritetine tvarka:
13.1. Pareiškėjas yra pateikęs „EIC Accelerator“ trumpąją paraišką, yra gavęs teigiamą EIC ekspertų įvertinimą kaip numatyta Darbo programoje ir rengiasi ar jau yra pateikęs ilgąją paraišką;
13.2. Pareiškėjas yra pateikęs „EIC Accelerator“ trumpąją paraišką ir yra gavęs neigiamą EIC ekspertų įvertimą kaip numatyta Darbo programoje arba įvertinimo yra dar negavęs;
14. Tuo atveju, jei pagal 13 punkte nurodytus atrankos kriterijus atrinktų Pareiškėjų skaičius viršytų maksimalų galimą Mokymų dalyvių skaičių, prioritetas teikiamas Pareiškėjams, kurie:
III SKYRIUS
PARAIŠKŲ TEIKIMAS, VERTINIMAS, SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS
16. Kvietimas teikti paraiškas yra viešai skelbiamas Agentūros interneto svetainėje www.mita.lrv.lt.
17. Paraiškos teikiamos pagal Agentūros kvietime teikti paraiškas nustatytą tvarką ir iki jame nustatyto termino.
19. Paraiškų vertinimą atlieka darbo grupė, sudaryta Agentūros direktoriaus įsakymu (toliau – darbo grupė). Darbo grupės posėdžiai gali vykti elektroninėmis ryšių priemonėmis. Paraiškos vertinamos užpildant paraiškos vertinimo lentelę (Aprašo 2 priedas). Vertindama paraiškas, darbo grupė gali kviesti savo srities žinovus, ekspertus. Vertindami paraiškas, darbo grupės nariai ir ekspertai vadovaujasi skaidrumo, objektyvumo ir nediskriminavimo, nešališkumo, interesų konflikto vengimo ir konfidencialumo principais. Darbo grupės sudarymą ir darbo organizavimo tvarką nustato Agentūros direktoriaus 2016 m. rugsėjo 19 d. įsakymu Nr. 2V-178 patvirtintas „Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros darbo grupių darbo reglamentas“.
20. Vertinant paraiškas yra atliekamas Paraiškų vertinimas pagal atrankos kriterijus, įvardintus šio Aprašo 13 ir 14 punktuose.
21. Tuo atveju, jei paraiškoje yra netikslumų ir (ar) pateikti ne visi prašomi dokumentai, Agentūra turi teisę prašyti Pareiškėjo patikslinti paraiškoje pateiktą informaciją ir (ar) pateikti trūkstamus dokumentus per Agentūros nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis nei 3 (trys) darbo dienos. Trūkstama informacija ir (arba) dokumentai pateikiami ta apimtimi, kuri yra nurodoma Agentūros prašyme, nekeičiant jau pateiktų paraiškos ir (arba) dokumentų turinio. Susirašinėjimas su Pareiškėjais vyksta elektroniniu paštu. Laikoma, kad Pareiškėjas informaciją iš Agentūros gavo elektroninio pašto išsiuntimo dieną, jei informacija elektroniniu paštu išsiųsta Agentūros darbo laiku (darbo dienomis nuo 7.30 val. iki 16.30 val.) arba kitą dieną po išsiuntimo dienos jei informacija elektroniniu paštu išsiųsta po Agentūros darbo valandų. Pareiškėjui per nustatytą terminą nepatikslinus informacijos ir (ar) nepateikus trūkstamų dokumentų, Darbo grupė teikia siūlymą Agentūros direktoriui paraišką atmesti, nurodydama atmetimo priežastis. Apie priimtą ir patvirtintą direktoriaus motyvuotą Darbo grupės sprendimą dėl paraiškos atmetimo Agentūra informuoja Pareiškėją Aprašo 29 punkte nurodyta tvarka.
22. Paraiškų vertinimas atliekamas per 3 (tris) darbo dienas nuo kvietime teikti paraiškas nustatyto paraiškų pateikimo termino pabaigos. Laikotarpis, nustatytas informacijos tikslinimui (Aprašo 24 punkte), į šį terminą neįskaičiuojamas. Nepavykus paraiškų įvertinti per šiame punkte nustatytą terminą, vertinimo terminas gali būti pratęstas Agentūros vienašališku sprendimu. Apie naują paraiškų vertinimo terminą Agentūra ne vėliau nei per 3 (tris) darbo dienas skaičiuojant nuo tokio sprendimo priėmimo momento paraiškoje nurodytu pareiškėjo elektroniniu paštu informuoja pareiškėjus nurodydama termino pratęsimo priežastis ir naują terminą per kurį paraiškos bus įvertintos.
23. Atsižvelgdamas į darbo grupės siūlymus, Agentūros direktorius priima sprendimą dėl Mokymų dalyvių sąrašo tvirtinimo. Sprendimas dėl Mokymų dalyvių sąrašo tvirtinamas Agentūros direktoriaus įsakymu.
24. Apie Agentūros direktoriaus sprendimą Pareiškėjas informuojamas paraiškoje nurodytu el. pašto adresu per 3 (tris) darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos. Priėmus sprendimą atmesti paraišką, Pareiškėjui nurodomos tokio sprendimo priežastys.
25. Per 2 (dvi) darbo dienas nuo įsakymo dėl Mokymo dalyvių sąrašo patvirtinimo tarp Pareiškėjo ir Agentūros sudaroma dalyvavimo programoje sutartis (toliau - Sutartis). Per nurodytą terminą nesudarius Sutarties dėl Pareiškėjo kaltės arba dėl aplinkybių, kurios priklauso nuo Pareiškėjo, Agentūra gali priimti sprendimą dėl sprendimo panaikinimo. Apie tokį sprendimą Pareiškėjas informuojamas paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo sprendimo priėmimo.
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
26. Suinteresuotas asmuo, kuriam Agentūros sprendimai kelia tiesiogines neigiamas pasekmes ir nesutikdamas su Agentūros jo atžvilgiu priimtais sprendimais, Agentūros veiksmus gali apskųsti Lietuvos administracinių ginčų komisijai (Vilniaus g. 27, Vilnius) ar teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per vieną mėnesį nuo šio sprendimo gavimo dienos.
27. Agentūra turi teisę tvarkyti su Aprašo įgyvendinimu susijusius asmens duomenis. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva Nr. 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas). Asmens duomenys tvarkomi apskaitos ir audito tikslais bei tikrinant nurodytos Pareiškėjo informacijos tikrumą. Su Aprašo įgyvendinimu susiję asmens duomenys Agentūroje tvarkomi ir saugomi 10 (dešimt) metų nuo paskutinio dokumento pagal Aprašą gavimo datos. Agentūrai tvarkant asmens duomenis duomenų subjektų teisės įgyvendinamos vadovaujantis Agentūros direktoriaus įsakymu patvirtintu Asmens duomenų tvarkymo ir duomenų subjektų teisių įgyvendinimo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūroje aprašu, patvirtintu Agentūros direktoriaus 2018 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. 2V-109 „Dėl Asmens duomenų tvarkymo ir duomenų subjektų teisių įgyvendinimo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūroje aprašo patvirtinimo“.
28. Teikdamas paraišką, Pareiškėjas sutinka, kad paraiškoje pateikta informacija, išskyrus informaciją, kuri negali būti atskleista teisės aktų nustatyta tvarka, gali būti viešinama skelbiant su Aprašo įgyvendinimu susijusią informaciją.
29. Dokumentai tvarkomi ir saugomi vadovaujantis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“, aktualia tvarkymo dienai šio teisės akto redakcija.
„EIC Accelerator“ priemonės mokymo dalyvių
atrankos tvarkos aprašo 1 priedas
PARAIŠKA
DĖL DALYVAVIMO „EIC ACCELERATOR“ MOKYMŲ DALYVIŲ ATRANKOJE
Data
1. Pareiškėjo duomenys
1.1. |
Pavadinimas |
|
1.2. |
Juridinio asmens kodas |
|
1.5. |
Tel. numeris |
|
1.6. |
El. pašto adresas |
|
1.8. |
Vadovo vardas ir pavardė, pareigos |
|
3. Informacija apie planuojamą projektą
3.1. |
Kuriamos technologijos pavadinimas |
|
3.2. |
Pagrindimas, kad Pareiškėjas yra tinkamas EIC Accelerator priemonės pareiškėjas |
|
3.2. |
Kuriama technologijos aprašymas Produkto, proceso ar paslaugos, kuriai vystyti siekiama gauti priemonės “EIC Accelerator” finansavimą aprašymas. Esamas technologinės plėtros etapas (TPL). (ne daugiau kaip 3000 simbolių) |
|
4. Atitiktis tinkamumo kriterijams
4.1. Įmonė atitinka tinkamumo kriterijus, numatytus Europos Komisijos 2022 m. vasario 7 d. sprendimu C(2022) 701 patvirtintos Europos inovacijų tarybos darbo programos (toliau – Darbo programa) 3 priede.
|
|
4.2. Pareiškėjas atitinka bent vieną iš šių privalomų tinkamumo kriterijų prioritetine tvarka:
|
|
4.2.1. Pareiškėjas yra pateikęs „EIC Accelerator“ trumpąją paraišką, yra gavęs teigiamą įvertinimą ir rengiasi ar jau yra pateikęs ilgąją paraišką;
|
|
(Pagrindimas)
|
|
4.2.3. pareiškėjas yra pateikęs „EIC Accelerator“ trumpąją paraišką ir yra gavęs neigiamą įvertimą arba įvertinimo yra dar negavęs;
|
|
(Pagrindimas)
|
|
4.2.4. pareiškėjas ruošiasi pateikti trumpąją „EIC Accelerator“ paraišką.
|
|
(Pagrindimas)
|
|
4.3. Tuo atveju, jei pagal privalomus atrankos kriterijus atrinktų pareiškėjų skaičius viršytų maksimalų galimą, prioritetas teikiamas pareiškėjams, kurie atitinka vieną ar kelis šiuos papildomus tinkamumo kriterijus:
|
|
4.3.1 turi patentą, susijusį su vystomu produktu
|
|
(Pagrindimas)
|
|
4.3.2. yra pritraukę privataus kapitalo investiciją (pateikite įrodančius dokumentus);
|
|
(Pagrindimas)
|
|
4.3.3. turi bent 3 (trijų) pilnų etatų komandą (pateikite įrodančius dokumentus)
|
|
(Pagrindimas)
|
5. Pareiškėjo deklaracija
5.1. |
Paraiškoje ir su paraiška pateiktuose dokumentuose nurodyta informacija yra teisinga. |
□ |
5.2. |
Mano atstovaujamas privatus juridinis asmuo yra įvykdęs įsipareigojimus, susijusius su mokesčių, įskaitant socialinio draudimo įmokas, mokėjimu pagal Lietuvos Respublikos mokesčių įstatymus (toliau – įsipareigojimai). Ši nuostata netaikoma, jei Pareiškėjas, atsakingas už gaminio persertifikavimo veiklos įgyvendinimą ir jo rezultatų pasiekimą, su kuriuo yra sudaryta finansavimo sutartis, yra įsipareigojęs sumokėti mokesčius, įskaitant socialinio draudimo įmokas, ir dėl to yra laikomas įvykdžiusiu įsipareigojimus; Pareiškėjo įsiskolinimo Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas) suma neviršija 50 eurų; |
□ |
5.3. |
Mano atstovaujamam privačiam juridiniam asmeniui ir jo naudos gavėjui, kaip jis apibrėžtas Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo 2 straipsnio 14 dalyje, arba fiziniams ir juridiniams asmenims, kurių naudai bus naudojamos aprašo objektas, nėra taikomos sankcijos (bet kokios prekybinės, ekonominės ar finansinės sankcijos, embargai ar kitos ribojančios priemonės), kurias nustato, taiko ar administruoja Jungtinių Tautų Saugumo Taryba, Europos Sąjunga, Lietuvos Respublika, Jungtinių Amerikos Valstijų Vyriausybė (įskaitant Jungtinių Amerikos Valstijų Iždo departamento Užsienio lėšų kontrolės biurą (angl. „The Office of Foreign Assets Control of the U.S. Department of the Treasury“)), Jungtinė Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystė. |
□ |
5.4. |
Mano atstovaujamą privatų juridinį asmenį kontroliuojantys asmenys nėra fiziniai asmenys, nuolat gyvenantys Rusijos Federacijoje, Baltarusijos Respublikoje arba turintys šių valstybių pilietybę, taip pat fiziniai asmenys, nuolat gyvenantys Ukrainos teritorijos dalyse – aneksuotoje Krymo ir kitose Ukrainos Vyriausybės nekontroliuojamose teritorijose, Moldovos Respublikos Vyriausybės nekontroliuojamoje Padniestrės teritorijoje, Sakartvelo Vyriausybės nekontroliuojamoje Abchazijos ir Pietų Osetijos teritorijose, arba turintys šių teritorijų pilietybę. |
□ |
5.5. |
Mano atstovaujamam privačiam juridiniam asmeniui nėra iškelta byla dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ekonominės veiklos arba jis nėra likviduojama, nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka. |
□ |
5.6. |
Mano atstovaujamas privatus juridinis asmuo nėra nesugrąžinęs anksčiau gautos valstybės pagalbos, kurią valstybė iš savo išteklių teikia tam tikriems ūkio subjektams arba tam tikroms prekėms gaminti ar paslaugoms teikti, suteikdama išskirtinę ekonominę naudą, kuri neatsirastų rinkos sąlygomis ir kuri iškraipo konkurenciją bei veikia prekybą tarp ES valstybių narių, Europos Komisijos sprendimu pripažintos neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka, kaip tai numatoma 2015 m. liepos 13 d. Tarybos reglamente (ES) 2015/1589, nustatančiame išsamias Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 108 straipsnio taikymo taisykles. Finansavimas taip pat neskiriamas, jeigu nors viena Pareiškėjo vykdoma ūkinė veikla priskiriama Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 1 straipsnio 1 dalyje išvardytoms sritims; |
□ |
5.7. |
Mano atstovaujamas privatus juridinis asmuo arba jo atstovas, turintis teisę privatus juridinio asmens vardu sudaryti sandorį, buhalteris arba kitas asmuo, turintis teisę surašyti ir pasirašyti privatus juridinio asmens apskaitos dokumentus, neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo arba dėl jų per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už dalyvavimą nusikalstamame susivienijime, jo organizavimą ar vadovavimą jam, kyšininkavimą, prekybą poveikiu, papirkimą, teroristinį ir su teroristine veikla susijusį nusikaltimą, nusikalstamu būdu gauto turto legalizavimą, prekybą žmonėmis, vaiko pirkimą arba pardavimą, nusikalstamą veiką nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai, verslo tvarkai ar finansų sistemai. |
□ |
5.8. |
Mano atstovaujamam privačiam juridiniam asmeniui nėra taikomas neįvykdytas vykdomasis raštas išieškoti lėšas po ankstesnio Europos Komisijos sprendimo, kuriuo pagalba pripažinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka; |
□ |
5.9. |
Sutinku, kad informacija apie paraišką gali būti viešinama skelbiant su Aprašo įgyvendinimu susijusią informaciją. |
□ |
5.10. |
Iki paraiškos pateikimo pagal Agentūros finansuojamus projektus esu gavęs finansavimą iš Agentūros ir laikiausi visų pasirašytose finansavimo sutartyse nustatytų sutartinių įsipareigojimų. |
□ |
Aš, žemiau pasirašęs, patvirtinu, kad paraiškoje pateikiami duomenys ir informacija yra tiksli ir teisinga.
Pareiškėjo vadovo pareigos, parašas, vardas ir pavardė
„EIC Accelerator“ priemonės mokymo dalyvių
atrankos tvarkos aprašo 2 priedas
PARAIŠKOS VERTINIMO LENTELĖ
(pildymo data)
Paraiškos registracijos Nr. ir gavimo data |
|
Pareiškėjas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Vertinimo aspektai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
1. |
Pareiškėjas atitinka: |
||||
1.1. |
Aprašo 7 punkto reikalavimus
|
Vertinama pagal paraiškos 3.2. punkte pateiktą informaciją. Pareiškėjas (tiesioginis dalyvis) yra juridinis asmuo, atitinkantis priemonės EIC Accelerator reikalavimus pareiškėjams |
☐ |
☐ |
|
1.2. |
Bent vieną Aprašo 8 punkto kriterijų |
Vertinama pagal paraiškos 4 punkte pateiktą informaciją.
|
Taip |
Ne |
|
1.2.1. Pareiškėjas yra pateikęs „EIC Accelerator“ trumpąją paraišką, yra gavęs teigiamą įvertinimą ir rengiasi ar jau yra pateikęs ilgąją paraišką; |
☐ |
☐ |
|||
1.2.2. Pareiškėjas yra pateikęs „EIC Accelerator“ trumpąją paraišką ir yra gavęs neigiamą įvertimą arba įvertinimo yra dar negavęs; |
☐ |
☐ |
|||
1.2.3. Pareiškėjas yra parengęs ir ruošiasi pateikti trumpąją „EIC Accelerator“ paraišką. |
☐ |
☐ |
|||
1.3. |
Papildomus Aprašo 9 punkto tinkamumo kriterijus |
Vertinama pagal paraiškos 4.3. punkte pateiktą informaciją. |
Taip |
Ne |
|
1.3.1. turi patentą, susijusį su vystomu produktu; |
☐ |
☐ |
|||
1.3.2. yra pritraukę privataus kapitalo investiciją; |
☐ |
☐ |
|||
1.3.3. turi bent 3 (trijų) pilnų etatų komandą. |
☐ |
☐ |
VERTINIMO IŠVADA
Sprendimas siūlyti Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros direktoriui:
☐
|
Atrinkti Pareiškėją į „EIC Accelerator “ Mokymus |
komentaras |
☐
|
atmesti paraišką |
komentaras |
Pareiškėjas paraiškos vertinimo metu nebandė gauti konfidencialios informacijos arba daryti įtaką Agentūros valstybės tarnautojams ir (ar) darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis ir (ar) atrankai pasitelktiems tretiesiems asmenims.
☐ |
Taip, nebandė |
komentaras |
☐ |
Ne, bandė |
komentaras |
Mes, žemiau pasirašę, patvirtiname, kad atlikdami savo pareigas nepatekome į interesų konfliktą ir buvome objektyvūs bei nešališki, taip pat pasižadame saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais bei tvarka naudoti mums patikėtą ir (ar) žinomą konfidencialią informaciją.
Darbo grupė ................................. ..................................... .......................................
(parašas) (vardas, pavardė) (data)