KALVARIJOS SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KALVARIJOS SAVIVALDYBĖS SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO RĖMIMO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2024 m. kovo 15 d. Nr. T-55
Kalvarija
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 str. 38 p., 15 str. 4 d., 16 str. 1 d., Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymo 7 str., Kalvarijos savivaldybės taryba nusprendžia:
2. Pripažinti netekusiu galios Kalvarijos savivaldybės tarybos 2023 m. kovo 30 d. sprendimą Nr. T-24 (1.5E) „Dėl Kalvarijos savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo nuostatų patvirtinimo“.
Šis sprendimas per vieną mėnesį nuo įsigaliojimo dienos gali būti skundžiamas pasirinktinai Lietuvos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui (adresu: Laisvės al. 36, LT-44240 Kaunas) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka arba Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams (adresu: A. Mickevičiaus g. 8A, LT-44312 Kaunas) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Kalvarijos savivaldybės tarybos
2024 m. kovo 15 d. sprendimu
Nr. T-55
KALVARIJOS SAVIVALDYBĖS
SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO RĖMIMO NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kalvarijos savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo (toliau – SVV) rėmimo nuostatų (toliau tekste - nuostatai) tikslas – nustatyti Kalvarijos savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo sąlygas ir tvarką.
2. Smulkiajam ir vidutiniam verslui remti (toliau – finansinė parama) skiriamos iš Kalvarijos savivaldybės biudžeto lėšos, kurios numatomos Gamtosaugos, žemės ūkio ir verslo plėtros programoje (toliau – programa), tvirtinamoje Kalvarijos savivaldybės tarybos.
3. Pagal šiuos nuostatus finansinė parama teikiama smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams, t. y. labai mažoms įmonėms, mažoms įmonėms, vidutinėms įmonėms, įregistruotoms Kalvarijos savivaldybėje, kuriančioms darbo vietas ir vykdančioms veiklą Kalvarijos savivaldybės teritorijoje.
II SKYRIUS
VERSLO RĖMIMO LĖŠŲ ADMINISTRAVIMAS
5. Finansinės paramos lėšos skiriamos SVV komisijos teikimu.
5.1. SVV komisija organizuoja finansinės paramos lėšų skirstymą:
5.1.1. skelbia viešus konkursus pagal SVV komisijos patvirtintą paraiškų surinkimo grafiką ne daugiau kaip 3 (tris) kartus per kalendorinius metus;
5.1.2. skelbia paraiškų surinkimo grafiką bei kitą su paramos gavimu susijusią informaciją savivaldybės interneto svetainėje;
5.1.3. organizuoja SVV komisijos posėdžius bei paramos paraiškų svarstymą per mėnesį nuo jų surinkimo dienos;
5.2. SVV komisija tvirtinama Kalvarijos savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu ir vadovaujasi Kalvarijos savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintu darbo reglamentu.
5.3. Kalvarijos savivaldybės administracija:
5.3.1. pasirašant sutartis, savivaldybės interesams atstovauja savivaldybės administracijos direktorius arba jo įgaliotas asmuo;
III SKYRIUS
FINANSUOJAMOS VERSLO RĖMIMO PRIEMONĖS IR PARAMOS DYDIS
6. Programos lėšomis finansuojamos priemonės ir dydis:
6.1. patirtoms išlaidoms iš dalies kompensuoti:
6.1.1. įmonės įsteigimo išlaidų dalinis padengimas – kai savivaldybė paramos gavėjui iš programos lėšų padengia iki 100 Eur, t. y. 100 proc. patirtų ir dokumentais pagrįstų įmonės steigimo išlaidų;
6.1.2. rinkodaros priemonių formavimo ir diegimo išlaidų bei įmonės interneto svetainės sukūrimo išlaidų dalinis padengimas – kai savivaldybė paramos gavėjui iš programos lėšų padengia iki 700 Eur, bet ne daugiau nei 75 proc. patirtų ir dokumentais pagrįstų rinkodaros priemonių įgyvendinimo, įmonės svetainės sukūrimo išlaidų;
6.1.3. parodos išlaidų dalinis padengimas – kai savivaldybė parodoje dalyvavusiam paramos gavėjui iš programos lėšų padengia iki 700 Eur, bet ne daugiau nei 75 proc. patirtų ir dokumentais pagrįstų išlaidų už ekspozicijos vietą parodoje;
6.1.4. verslo planų, paraiškų finansinei paramai verslui kurti ir vystyti iš ES ir kitų fondų gauti parengimo išlaidų dalinis padengimas – kai savivaldybė paramos gavėjui iš programos lėšų padengia iki 700 Eur, bet ne daugiau kaip 75 proc. patirtų ir dokumentais pagrįstų išlaidų už verslo plano ir (ar) paraiškos finansinei paramai iš ES ir kitų fondų gauti parengimą, jeigu pagal parengtą verslo planą, paraišką finansinei paramai iš ES ir kitų fondų gauti buvo skirta paskola ar parama, tačiau remiama tik tada, kai tokios išlaidos yra pripažintos netinkamomis pagal finansavimo priemonę;
6.1.5. teritorinio planavimo dokumentų ir techninių projektų parengimo išlaidų dalinis padengimas – kai savivaldybė paramos gavėjui iš programos lėšų padengia iki 700 Eur, bet ne daugiau kaip 75 proc. patirtų ir dokumentais pagrįstų išlaidų už teritorinio planavimo dokumentų ir techninių projektų parengimą;
6.1.6. nekilnojamojo turto nuomos išlaidų dalinis padengimas – kai savivaldybė paramos gavėjui iš programos lėšų padengia iki 700 Eur, bet ne daugiau kaip 75 proc. patirtų ir dokumentais pagrįstų išlaidų už verslo veiklai naudojamų patalpų nuomą;
6.1.7. įrangos įsigijimo kompensavimas įmonėms:
6.1.7.1. įregistruotoms ne anksčiau kaip prieš 18 kalendorinių mėnesių iki paraiškos pateikimo, kai įranga įsigyjama konkrečios naujos pilnam darbuotojo etatui skirtos darbo vietos, įkurtos ne anksčiau nei prieš 6 mėnesius iki paraiškos pateikimo, sukūrimui, įsipareigojant ją išsaugoti ne mažiau kaip 24 mėnesius nuo darbo vietos įsteigimo, jeigu įrangos įsigijimas nebuvo finansuotas iš kitų programų, padengiama iki 80 proc. darbo vietos sukūrimui skirtos įrangos įsigijimo išlaidų, bet ne daugiau kaip 1 500 Eur vienai darbo vietai, tačiau ne daugiau nei 2 darbo vietoms (2 500 Eur visoms priemonėms);
6.1.7.2. veikiančioms ilgiau nei prieš 18 mėnesių, kai įranga įsigyjama konkrečios naujos pilnam darbuotojo etatui skirtos darbo vietos sukūrimui, įsipareigojant ją išsaugoti ne mažiau kaip 24 mėnesius nuo darbo vietos įsteigimo, jeigu įrangos įsigijimas nebuvo finansuotas iš kitų programų, padengiama iki 1 500 Eur, bet ne daugiau nei 50 proc. patirtų ir dokumentais pagrįstų išlaidų už įsigytą įrangos, naudojamos verslo veiklai, techninės pagalbos priemonių, reikalingų darbo vietos funkcionavimui užtikrinti, įsigijimą, sumontavimą ir pritaikymą;
6.1.8. paslaugų krepšelis pirmiesiems ir vėlesniems (kas treji metai nuo rėmimo lėšų skyrimo) įmonės veiklos metams, t. y. įsigytų buhalterinės apskaitos vedimo, darbų saugos organizavimo, darbuotojų mokymų, kvalifikacijos kėlimo išlaidų kompensavimas naujai sukurtoms įmonėms – kai savivaldybė paramos gavėjui iš paramos lėšų padengia iki 400 Eur, bet ne daugiau kaip 50 proc. patirtų ir dokumentais pagrįstų išlaidų už paramos gavėjo darbuotojų mokymą ir kvalifikacijos kėlimą;
6.1.9. įdarbinus vasaros metu besimokančius dieniniuose skyriuose ar studijuojančius iki 20 metų asmenis etato darbo krūviu, užskaitant išdirbtą mėnesį, jeigu išdirbta ne mažiau 11 d. d., kai savivaldybė paramos gavėjui iš programos lėšų skiria 250 Eur, bet ne daugiau nei 750 Eur už vieną įdarbintą asmenį;
6.1.10. Jaunimo įmonės įsteigimo išlaidų dalinis padengimas – kai savivaldybė paramos gavėjui iš paramos lėšų padengia iki 2 000 Eur patirtų įmonės steigimo išlaidų, jei paramos gavėjas išpildo sąlygas, nurodytas 8.3 p.;
6.1.11. Verslo projektų konkursas, kai savivaldybė finansuoja verslo idėją/verslo planą. Tinkamos finansuoti išlaidos – išlaidos, reikalingos verslo projektui įgyvendinti (ilgalaikiam arba trumpalaikiam turtui įsigyti, prekių gamybai arba paslaugų teikimui finansuoti, darbo vietai įsteigti), patirtos konkurso vykdymo metais iki lapkričio 1 d. (išskyrus PVM, jei įmonė yra PVM mokėtoja).
6.2. Tais pačiais metais galima taikyti ne daugiau kaip dvi nuostatų 6.1.1-6.1.10 punktuose numatytas finansinės paramos formas tam pačiam paramos gavėjui.
6.3. Nuostatų 6.1.11 punkte nurodytos finansuojamos priemonės I-III vietos verslo projekto laimėtojams SVV komisijos protokoliniu sprendimu skiriama:
IV SKYRIUS
REMIAMOS VERSLO RŪŠYS
7. Programos lėšomis remiamos visos legalios ekonominės veiklos rūšys, išskyrus:
7.2. gėrimų gamybą, išskyrus salyklo, nealkoholinių gėrimų, mineralinio ir kito, pilstomo į butelius, vandens gamybą;
7.6. finansinę ir draudimo veiklą (finansinių paslaugų veiklą, draudimo, perdraudimo ir pensijų lėšų kaupimo, išskyrus privalomąjį socialinį draudimą, veiklą, pagalbinę finansinių paslaugų ir draudimo veiklą);
V SKYRIUS
FINANSINĖS PARAMOS SKYRIMAS
8. Finansinė parama teikiama:
8.1. savarankiška ūkine komercine veikla užsiimančioms įmonėms ir kitiems ūkio subjektams, vykdantiems ekonominę veiklą, kurie:
8.1.2. jei anksčiau naudojosi programos teikiama finansine parama, visiškai įvykdė savo įsipareigojimus;
8.2. atrankos tvarka, jei paramą norinčių gauti SVV subjektų yra daugiau, nei leidžia patenkinti programos turimos lėšos. Pirmiausia tenkinamos tos SVV subjektų pateiktos paraiškos, kuriose:
8.3. pareiškėjams pagal 6.1.10 punktą, jei:
8.3.2. steigiamo juridinio asmens savininkas (vienas iš savininkų) ir vadovas yra asmuo iki 29 metų;
8.4. nuostatų 6.1.1-6.1.5 punktuose nurodytos kompensuojamos išlaidos turi būti patirtos ne anksčiau nei prieš 18 mėnesių skaičiuojant iki paraiškos pateikimo finansinei paramai gauti dienos;
8.5. pareiškėjai, teikę paraiškas nuostatų 6.1.11 punkte nurodytai finansavimo priemonei ir laimėję verslo projektų konkursą, privalo iki paramos teikimo sutarties pasirašymo dienos, t. y. ne ilgiau nei per 3 mėnesius, įregistruoti uždarąją akcinę bendrovę (UAB), mažąją bendriją (MB) arba individualią įmonę (IĮ). Neįregistravus įmonės, parama neteikiama;
8.6. finansinė parama neteikiama:
8.6.1. pareiškėjams, turintiems įsiskolinimų valstybės, savivaldybės biudžetams, fondams ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui;
8.6.3. įmonėms, kuriose valstybei ar savivaldybei priklauso daugiau kaip 1/2 įstatinio kapitalo ar balsavimo teisių;
VI SKYRIUS
JURIDINIS PARAMOS ĮFORMINIMAS
VII SKYRIUS
DOKUMENTAI, KURIUOS TURI PRISTATYTI SVV SUBJEKTAS FINANSINEI PARAMAI GAUTI
10. SVV subjektai, pretenduojantys gauti finansinę paramą, pateikia šiuos dokumentus:
10.1. Juridiniai asmenys finansinei paramai gauti pagal 6.1.1–6.1.9 p. nurodytas priemones:
2) Juridinio asmens registravimo pažymėjimo kopiją arba Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro elektroninį sertifikuotą išrašą (ESI);
4) Valstybinės mokesčių inspekcijos išduotą pažymą, kad SVV subjektas yra atsiskaitęs su valstybės, savivaldybės biudžetais ir valstybės pinigų fondais;
5) Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos išduotą pažymą, kad SVV subjektas yra įvykdęs įsipareigojimus Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui;
6) Patirtas išlaidas įrodančius dokumentus: sąskaitas faktūras, apmokėjimo dokumentus, banko išrašus;
10.2. Paramai pagal 6.1.10 p. nurodytą priemonę gauti:
2) Per nustatytą terminą įvykdęs nuostatų 8.3 punkto reikalavimus, paraiškos teikėjas pateikia tai įrodančius dokumentus: Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro elektroninį sertifikuotą išrašą (ESI) ir darbo sutarties kopiją (kopijas), jei darbo vietos sukuriamos ne mažosios bendrijos nariams.
10.3. Verslo projekto teikimui pateikia paraiškos formą (toliau – Verslo projekto paraiška), laimėjus konkursą – Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro elektroninį sertifikuotą išrašą (ESI), Verslo projekto paraiškos 1 priede 4.2 punkte reikalaujamus dokumentus.
10.4. Paraiška su priedais iki paraiškų rinkimo skelbime nurodytos datos gali būti pateikiama vienu iš šių būdų:
10.4.1. Paraišką, sunumeruotais lapais, nurodant lapų skaičių, su pasirašytu lydinčiu raštu atnešti į Kalvarijos savivaldybės administracijos priimamąjį, Laisvės g. 2, LT-69214 Kalvarija, arba atsiųsti nurodytu adresu registruotu laišku (išsiuntimo data turi būti ne vėlesnė, nei nurodyta paraiškų rinkimo pabaigos data);
VIII SKYRIUS
PARAMOS GAVĖJŲ ATSKAITOMYBĖ, ATSAKOMYBĖ IR JŲ VEIKLOS KONTROLĖ
11. Paramos gavėjai privalo:
11.1. Sudaryti Kalvarijos savivaldybės administracijos Ekonominės plėtros ir investicijų skyriuje nustatytos formos sutartį per 2 mėnesius nuo sprendimo skirti paramą paramos gavėjui priėmimo dienos;
11.2. Pateikti ataskaitas:
11.2.1. paramos gavėjai, gavę paramą pagal 6.1.10 p. nurodytą priemonę, per 28 mėnesius nuo paramos sutarties pasirašymo pateikia SVV komisijai ataskaitas raštu apie įvykdytas nuostatas, nurodytas 8.3.3 p., dokumentus, įrodančius sukurtos darbo vietos išsaugojimą ne mažiau kaip 24 mėnesius nuo darbo vietos įsteigimo dienos;
11.3. Kaip paramos gavėjai naudoja paramos lėšas, turi teisę tikrinti programą administruojančio Kalvarijos savivaldybės administracijos Ekonominės plėtros ir investicijų skyriaus darbuotojai, SVV nariai, Kalvarijos savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba bei kitos kontrolės institucijos.
11.4. Paaiškėjus, kad paramos gavėjas panaudojo arba naudoja gaunamą finansinę paramą kitiems tikslams, nei buvo nurodyta paraiškoje, kuri buvo pateikta prašant paramos, nevykdo nuostatų 11.2 punkto, ar paaiškėjus, jog paramos gavėjas padarė ekonominio pobūdžio teisės pažeidimą, SVV komisijos protokoliniu sprendimu paramos gavėjas privalo grąžinti visą iki tol jam išmokėtą finansinę paramą.
IX SKYRIUS
NUOSTATŲ GALIOJIMAS
Kalvarijos savivaldybės smulkiojo ir
vidutinio verslo rėmimo nuostatų
priedas
______________________________________________
__________________________________________________
(Įmonės, įstaigos ar bendrovės pavadinimas, kodas ir juridinis
statusas)
Kalvarijos savivaldybės smulkiojo ir
vidutinio verslo rėmimo programos
lėšų skirstymo ir dokumentų
vertinimo komisijai
PRAŠYMAS SUTEIKTI FINANSINĘ PARAMĄ
IŠ KALVARIJOS SAVIVALDYBĖS
SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO RĖMIMO PROGRAMOS LĖŠŲ
__________ m. ________________ d.
Prašau suteikti man (mano vadovaujamai uždarajai akcinei bendrovei, mažajai bendrijai, individualiai įmonei, viešajai įstaigai (pelno siekiančiai)) Kalvarijos savivaldybės finansinę paramą iš Smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo programos lėšų.
Prašoma paramos forma (-os) pagal šių nuostatų III skyrių
(žymėti |
٧ |
): |
||||||||
|
Įmonės įsteigimo išlaidų padengimas. Patirtų išlaidų suma ____________ Eur. Prašoma kompensuoti išlaidų suma ____________ Eur. |
|||||||||
|
Rinkodaros priemonių programos išlaidų dalinis padengimas. |
|||||||||
Patirtų išlaidų suma ____________ Eur. Prašoma kompensuoti išlaidų suma ____________ Eur. |
||||||||||
|
||||||||||
|
Parodos išlaidų dalinis padengimas. Patirtų išlaidų suma ____________ Eur. Prašoma kompensuoti išlaidų suma ____________ Eur. |
|||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
|
|||||||||
|
|
Verslo planų, paraiškų finansinei paramai iš ES ir kitų fondų gauti parengimo išlaidų dalinis padengimas. Patirtų išlaidų suma ____________ Eur. Prašoma kompensuoti išlaidų suma ____________ Eur. |
||||||||
|
||||||||||
|
|
|||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
Teritorinio planavimo dokumentų ir techninių projektų parengimo išlaidų dalinis padengimas. Patirtų išlaidų suma ____________ Eur. Prašoma kompensuoti išlaidų suma ____________ Eur. |
||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
|
|||||||||
|
|
Nekilnojamojo turto nuomos išlaidų dalinis padengimas. Patirtų išlaidų suma ____________ Eur. Prašoma kompensuoti išlaidų suma ____________ Eur. |
||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
|
|||||||||
|
|
Įrangos įsigijimo kompensavimas įmonėms, įregistruotoms ne anksčiau kaip per 18 kalendorinių mėnesių iki paraiškos pateikimo, kai įranga įsigyjama konkrečios naujos pilnam darbuotojo etatui skirtos darbo vietos, įkurtos ne anksčiau nei prieš 6 mėnesius iki paraiškos pateikimo, sukūrimui, įsipareigojant ją išsaugoti ne mažiau kaip 24 mėnesius nuo darbo vietos įsteigimo. Patirtų išlaidų suma ____________ Eur. Prašoma kompensuoti išlaidų suma ____________ Eur.
Įrangos įsigijimo įmonėms, veikiančioms ilgiau nei 18 mėn. Patirtų išlaidų suma ____________ Eur. Prašoma kompensuoti išlaidų suma ____________ Eur.
Paslaugų krepšelio pirmiesiems ir vėlesniems įmonės veiklos metams, t. y. įsigytų buhalterinės apskaitos vedimo, darbų saugos organizavimo, darbuotojų mokymų, kvalifikacijos kėlimo išlaidų, kompensavimas. Patirtų išlaidų suma ____________ Eur. Prašoma kompensuoti išlaidų suma ____________ Eur.
|
||||||||
|
|
Įdarbinus besimokančius dieniniuose skyriuose ar studijuojančius iki 20 metų asmenis etato darbo krūviu, 250 Eur už kiekvieną įdarbintą asmenį per mėnesį. Patirtų išlaidų suma ____________ Eur. Prašoma kompensuoti išlaidų suma ____________ Eur. |
|
|||||||
|
|
Jaunimo įmonės steigimo finansavimui ___________ Eur.
|
||||||||
Prašome pažymėti pridedamus dokumentus.
PRIDEDAMA:
|
1. |
☐ Pareiškėjo anketa. |
|
|
|
2. |
☐ Patirtas išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijos. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
☐ Patirtų išlaidų apmokėjimą patvirtinančių dokumentų kopijos. |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
☐ Verslo planas. |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
☐ Įmonės įregistravimo pažymėjimo kopija / ESI išrašas. |
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
☐ Paso kopija (įmonės direktoriaus ar savininko). |
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
☐ Įgaliojimo ar kito dokumento, suteikiančio teisę atstovauti Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektą, teikiantį paraišką finansinei paramai gauti (toliau – pareiškėjas), dėl finansinės paramos gavimo, kopija. |
|
|
|
|
|
|
|
8. |
☐ Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos išduota pažyma, kad SVV subjektas yra įvykdęs įsipareigojimus Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui. |
|
|
9. ☐ Valstybinės mokesčių inspekcijos išduota pažyma, kad SVV subjektas yra atsiskaitęs su valstybės, savivaldybės biudžetais ir valstybės pinigų fondais.
10. ☐ Kiti dokumentai (prašome išvardinti):
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Su finansinės paramos gavimo sąlygomis, teikimo tvarka ir iš to atsirandančiais įsipareigojimais esu susipažinęs (-usi).
Tvirtinu, kad visi šioje paraiškoje pateikti duomenys yra teisingi.
Paraiškos užpildymo data |
________________ m. ______________________________ d. |
|
|
|
|
Vardas, pavardė |
|
|
|
|
|
Pareigos įmonėje |
|
|
|
|
|
Parašas |
|
A. V. |
PAREIŠKĖJO ANKETA
FINANSINEI PARAMAI IŠ KALVARIJOS SAVIVALDYBĖS SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO RĖMIMO PROGRAMOS LĖŠŲ GAUTI
Įmonės juridinis statusas, pavadinimas / fizinio asmens vardas, pavardė |
|
|
|
Įmonės / fizinio asmens adresas |
|
|
|
Įmonės / fizinio asmens kodas |
|
|
|
PVM mokėtojo kodas |
|
|
|
Telefonas (-ai) |
|
|
|
Banko sąskaitos rekvizitai |
|
|
|
Faksas (-ai) |
|
|
|
Elektroninio pašto adresas (-ai) |
|
|
|
Įmonės įkūrimo data |
|
|
|
Įmonės / fizinio asmens samdomų darbuotojų skaičius |
|
|
|
Įmonės vadovo vardas, pavardė |
|
|
|
Įmonės metinė apyvarta (eurais) |
|
|
|
Trumpai aprašykite, kokias prekes ir paslaugas, kurių dalį išlaidų prašoma padengti SVV plėtros fondo lėšomis, įmonė įsigijo ir kodėl jos buvo svarbios įmonės tolesnei plėtrai (rinkodaros priemonių formavimo ir įdiegimo, parodos, verslo planų, paraiškų finansinei paramai iš kitų fondų gauti rengimo, teritorinio planavimo dokumentų ir techninių projektų parengimo išlaidų, įrangos įsigijimo): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trumpai aprašykite savo argumentus, kuo Jūsų įmonės veikla ir vykdomas (-i) verslo plėtros projektas (-ai) yra išskirtinis (-iai) ir kodėl būtent Jūsų paraiškai turėtų būti skirta SVV finansinė parama tuo atveju, jei paramą norinčių gauti SVV subjektų būtų daugiau, nei leidžia patenkinti SVV rėmimo turimos lėšos: |
|
|
|
|
Tvirtinu, kad visi šioje anketoje pateikti duomenys yra teisingi.
Anketos užpildymo data |
________________ m. ______________________________ d. |
|
|
|
|
Vardas, pavardė |
|
|
|
|
|
Pareigos įmonėje |
|
|
|
|
|
Parašas |
|
A. V. |