Pagėgių savivaldybės taryba
sprendimas
DĖL PAGĖGIŲ SAV. STONIŠKIŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS VIDAUS STRUKTŪROS PERTVARKYMO IR PAGĖGIŲ SAV. STONIŠKIŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2020 m. lapkričio 5 d. Nr. T-224
Pagėgiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 21 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 43 straipsnio 3 ir 4 dalimis, 44 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 1 ir 4 punktais, Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. V-1164 „Dėl Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“, įgyvendindama Pagėgių savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2016–2020 metų bendrąjį planą, patvirtintą Pagėgių savivaldybės tarybos 2016 m. balandžio 28 d. sprendimu Nr. T-93 „Dėl Pagėgių savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2016–2020 metų bendrojo plano patvirtinimo“, Pagėgių savivaldybės tarybos 2020 m. rugpjūčio 27 d. sprendimu Nr. T-163 „Dėl Pagėgių savivaldybės tarybos 2020 m. gegužės 28 d. sprendimo Nr. T-103 „Dėl Pagėgių savivaldybės švietimo įstaigų priešmokyklinio ugdymo grupių ir klasių komplektų skaičiaus 2020−2021 mokslo metams nustatymo“ pakeitimo“, atsižvelgdama į Pagėgių sav. Stoniškių pagrindinės mokyklos direktoriaus pavaduotojos ugdymui, laikinai vykdančios Pagėgių sav. Stoniškių pagrindinės mokyklos direktoriaus funkcijas, Jolitos Šeputienės 2020 m. rugsėjo 11 d. prašymą Nr. S-70 „Dėl nuostatų patvirtinimo“, Pagėgių savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Pertvarkyti Pagėgių sav. Stoniškių pagrindinės mokyklos vidaus struktūrą, uždarant Pagėgių sav. Stoniškių pagrindinės mokyklos Šilgalių mokyklą − daugiafunkcinį centrą.
3. Įgalioti Jolitą Šeputienę, Pagėgių sav. Stoniškių pagrindinės mokyklos direktoriaus pavaduotoją ugdymui, laikinai vykdančią Pagėgių sav. Stoniškių pagrindinės mokyklos direktoriaus funkcijas, pasirašyti Pagėgių sav. Stoniškių pagrindinės mokyklos nuostatus ir įregistruoti juos Juridinių asmenų registre teisės aktų nustatyta tvarka.
4. Pripažinti netekusiu galios Pagėgių savivaldybės tarybos 2020 m. rugsėjo 24 d. sprendimą Nr. T-195 „Dėl Pagėgių savivaldybės Stoniškių pagrindinės mokyklos vidaus struktūros pertvarkymo ir Pagėgių savivaldybės Stoniškių pagrindinės mokyklos nuostatų patvirtinimo“.
5. Sprendimą paskelbti Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo sprendimo paskelbimo dienos.
PATVIRTINTA
Pagėgių savivaldybės tarybos
2020 m. lapkričio 5 d.
sprendimu Nr. T- 224
PAGĖGIŲ SAV. STONIŠKIŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pagėgių sav. Stoniškių pagrindinės mokyklos nuostatai (toliau tekste – Nuostatai) reglamentuoja Stoniškių pagrindinės mokyklos (toliau tekste – Mokykla) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, buveinę, mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą ir mokymo formas, veiklos teisinį pagrindą, sritį, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų išdavimą, Mokyklos teises, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšų šaltinius, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.
2. Mokyklos oficialusis pavadinimas – Pagėgių sav. Stoniškių pagrindinė mokykla, trumpasis pavadinimas – Stoniškių pagrindinė mokykla. Mokykla įregistruota Juridinių asmenų registre, kodas – 190697354.
3. Mokyklos istorija:
3.1. 1870 metais atidaryta Rukų parapinė mokykla (Albertas Juška „Mažosios Lietuvos mokykla: Mažosios Lietuvos fondas, Klaipėdos universiteto leidykla, 2003, 526 psl.);
6. Mokyklos savininkė – Pagėgių savivaldybė, kodas188746659, adresas: Vilniaus g. 9, LT -99288, Pagėgiai.
7. Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Pagėgių savivaldybės taryba (toliau – Savivaldybės taryba). Ji vykdo Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme ir kituose teisės aktuose jos kompetencijai priskirtus įgaliojimus.
8. Mokyklos buveinė: Klaipėdos g. 17, Rukų kaimas, Stoniškių seniūnija, LT – 99304, Pagėgių
savivaldybė.
13. Mokymo formos – grupinio mokymosi forma, pavienio mokymosi forma. Mokymo
organizavimo būdai – kasdienis, savarankiškas ir nuotolinis.
14. Mokykla vykdo formaliojo ugdymo ir neformaliojo švietimo programas: pradinio ugdymo programą (101001001); pradinio ugdymo individualizuotą programą (107001004); pagrindinio ugdymo programą (201001001); pagrindinio ugdymo individualizuotą programą (207001004); ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo ir neformaliojo vaikų švietimo programas.
15. Išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai: pažyma, pradinio ugdymo
pasiekimų pažymėjimas, pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimas, pradinio išsilavinimo pažymėjimas, pagrindinio išsilavinimo pažymėjimas. Mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai išduodami Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos nustatyta tvarka.
16. Mokykla yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką, savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Jungtinių Tautų Vaiko teisių konvencija Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymais, Pagėgių savivaldybės tarybos sprendimais, Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais mokyklos nuostatais.
II. MOKYKLOS VEIKLOS SRITYS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS
19. Kitos veiklos rūšys:
20. Mokyklos veiklos tikslas – išugdyti harmoningą, laisvą ir atsakingą asmenybę, nusiteikusią nuolat mokytis, tobulėti, gebančią kelti sau prasmingus asmeninio, visuomeninio bei profesinio gyvenimo tikslus, pajėgią integruotis į visuomenę ir ją tobulinti.
21. Mokyklos veiklos uždaviniai:
21.1. sukurti vaikystės poreikius tenkinančią, vaiką puoselėjančią aplinką, kurioje galėtų laisvai ir harmoningai skleistis visos vaiko galios;
21.2. suteikti ugdytiniams prasmingų žinių, lavinti jų įgūdžius bei kompetencijas, reikalingas visavertei asmens integracijai į šiuolaikinės visuomenės gyvenimą;
21.3. lemiamu kriterijumi, keliant mokymosi uždavinius, parenkant ugdymo turinį bei būdus, laikyti realius augančių vaikų poreikius;
21.4. puoselėti geranoriškus, pagarba bei tolerancija grindžiamus mokinių, mokytojų bei tėvų tarpusavio santykius;
21.6. teikti kokybišką, atitinkantį augančio vaiko poreikius ikimokyklinį ugdymą, kasdieninę veiklą grindžiant nuostata, kad visos vaiko raidos sritys – fizinė, intelektinė, emocinė, socialinė – neatsiejamos;
21.7. priešmokyklinio ugdymo grupėse padėti vaikams pasirengti sėkmingai mokytis pagal pradinio ugdymo programą, išsaugoti ir gilinti vaikų ryšį su gimtuoju kraštu, supančios gamtos grožiu, atveriant lietuvių tautos ir pasaulinės kultūros lobynus;
21.8. teikti pradinį ugdymą, kurio paskirtis – teikti valstybiniams standartams atitinkantį pradinį išsilavinimą, rengiantį vaiką sėkmingam tolimesniam mokymuisi pagal savo individualius gebėjimus aukštesnėje mokymosi pakopoje;
21.9. teikti pagrindinį ugdymą, kurio paskirtis – plėtoti dvasines, intelektines ir fizines asmens galias, ugdyti aktyvų, kūrybingą, atsakingą pilietį, įgijusį kompetencijas, būtinas sėkmingai socialinei integracijai ir mokymuisi visą gyvenimą;
21.10. teikti specialųjį ugdymą visiško integravimo forma, kurio paskirtis – Specialiųjų poreikių mokiniams ugdymo turinys formuojamas, kaip ir visiems mokiniams, remiantis bendrosiomis programomis ir jas pritaikant pagal individualius šių mokinių gebėjimus, ugdymosi poreikius ir pasiekimus. Ugdymo turinys formuojamas taip, kad būtų skatinama mokinio savigarba ir motyvacija mokytis;
21.11. vykdyti neformalųjį vaikų švietimą, kurio paskirtis – tenkinti mokinių pažinimo, lavinimosi ir saviraiškos poreikius, padėti jiems tapti aktyviais visuomenės nariais;
21.12. sudaryti sąlygas vaikų pilietinei savimonei formuotis, talkinti taikios ir darnios Lietuvos, Europos bei pasaulio visuomenės kūrimuisi;
22. Mokykla, įgyvendindama jai pavestus uždavinius, atlieka šias funkcijas:
22.1. inicijuoja formaliojo švietimo programas, papildančias bei mokinių saviraiškos poreikius tenkinančias modulių pasiūlas;
22.2. laiduoja programos turinio lankstumą, programos turinio ir jo perteikimo būdų dermę, individualizuotos programos ir mokinių poreikių bei gebėjimų vykdomų programų ir valstybės nustatytų išsilavinimo standartų atitikimą;
22.3. vykdo pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimą švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka.
22.4. užtikrina higienos normas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią sveiką, saugią ugdymosi, darbo bei pramoginės veiklos aplinką;
22.6. dalyvauja švietimo, mokslo ir sporto ministerijos ar jai pavaldžių institucijų vykdomuose ugdymo pasiekimų tyrimuose ir tikrinimuose;
22.8. dalyvauja projektuose, kurių realizavimas padeda stiprinti Mokyklos materialinę bazę, intelektinius resursus, sudaro galimybę plėtoti mokinių pamokinę ir neformaliojo ugdymo veiklą;
22.9. atlieka pirminį mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimą, vykdo mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymą švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka;
22.12. teisės aktų nustatyta tvarka vykdo vaiko minimalios priežiūros priemones, steigia mokyklos vaiko gerovės komisiją, kuri organizuoja ir koordinuoja prevencinį darbą, švietimo pagalbos teikimą, saugios ir palankios vaiko ugdymui aplinkos kūrimą ir atlieka kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas;
22.16. organizuoja mėgėjų meno kolektyvų, studijų, būrelių veiklą, pramoginius, edukacinius ir kitus renginius;
III. MOKYKLOS TEISĖS IR PAREIGOS
24. Mokykla, įgyvendindama jai pavestą tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:
24.5. bendradarbiauti su savo veiklai įtakos turinčiais fiziniais ir juridiniais asmenimis bei organizacijomis;
24.6. švietimo, mokslo ir sporto ministerijos nustatyta tvarka vykdyti šalies ir tarptautinius švietimo projektus;
25. Mokykla privalo:
25.1. užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;
IV. MOKYKLOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS
26. Mokyklos veikla organizuojama pagal:
26.1. direktoriaus patvirtintą Mokyklos strateginį planą, kuriam yra pritarusi Mokyklos taryba ir Pagėgių savivaldybės vykdomoji institucija;
26.3. direktoriaus patvirtintą Mokyklos ugdymo planą, suderintą su Mokyklos taryba ir savivaldybės vykdomąja institucija ar jos įgaliotu asmeniu.
26.4. Mokyklai vadovauja direktorius, skiriamas į pareigas atviro konkurso būdu ir atleidžiamas iš jų teisės aktų nustatyta tvarka. Kvalifikacinius reikalavimus Mokyklos direktoriui ir konkurso šioms pareigoms eiti tvarką nustato Švietimo, mokslo ir sporto ministras. Direktorius yra pavaldus ir atsakingas Pagėgių savivaldybės tarybai ir Pagėgių savivaldybės merui.
27. Mokyklos direktorius:
27.1. vadovauja Mokyklos strateginio plano ir metinių veiklos planų, švietimo programų rengimui, juos tvirtina, vadovauja jų vykdymui;
27.2. tvirtina Mokyklos struktūrą, darbuotojų pareigybių sąrašą, neviršijant nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus;
27.3. nustatyta tvarka skiria ir atleidžia Mokyklos darbuotojus, tvirtina jų pareigybių aprašymus, vadovaujantis Lietuvos Respublikos darbo kodeksu ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;
27.4. atsako už Lietuvos Respublikos Švietimo įstatyme nurodytos informacijos skelbimą, demokratinį Mokyklos valdymą;
27.5. užtikrina bendradarbiavimu grįstus santykius, mokytojo etikos normų laikymąsi, skaidriai priimamus sprendimus, bendruomenės narių informavimą, pedagoginio ir nepedagoginio personalo profesinį tobulėjimą, sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;
27.7. Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka kreipiasi į savivaldybės administracijos direktorių dėl minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo;
27.8. kartu su Mokyklos taryba sprendžia, ar leisti ant Mokyklos pastatų ar teritorijoje statyti
judriojo (mobiliojo) ryšio stotis įstatymų nustatyta tvarka;
27.9. už mokinių elgesio normų pažeidimą gali skirti mokiniui drausmines auklėjamojo poveikio priemones, numatytas Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme;
27.11. bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorinėmis policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;
27.13. rengia Mokyklos direktoriaus veiklos metinę ataskaitą ir teikia tvirtinti Pagėgių savivaldybės tarybai;
27.14. dalį savo funkcijų teisės aktų nustatyta tvarka gali pavesti atlikti direktoriaus pavaduotojui ugdymui;
28. Mokyklos metodinė taryba – mokykloje veikianti mokytojų grupė, organizuojanti ir koordinuojanti metodinių grupių veiklą, teikianti mokytojams informacinę bei konsultacinę pagalbą:
28.3. Metodinės tarybos pirmininkas renkamas dviems mokslo metams. Jį renka metodinės Tarybos nariai pirmame tarybos posėdyje, dalyvaujančiųjų balsų dauguma. Pirmininkas atstovauja tarybai ir vadovauja jos veiklai;
28.4. Metodinės tarybos sekretorių renka tarybos nariai dalyvaujančiųjų balsų dauguma. Sekretorius tvarko tarybos dokumentaciją;
28.6. Metodinės tarybos posėdžiuose gali dalyvauti mokyklos administracija, socialinis pedagogas, bibliotekos darbuotojas, savivaldybės švietimo, kultūros ir sporto skyriaus specialistai, prireikus – kiti specialistai;
28.8. Metodinės tarybos posėdžiai rengiami esant reikalui, bet ne rečiau kaip kartą per tris mėnesius;
28.9. Posėdis yra teisėtas, kai jame dalyvauja 2/3 metodinės tarybos narių. Nutarimai priimami dalyvaujančiųjų balsų dauguma;
28.11. Metodinės tarybos posėdžių darbotvarkė sudaroma pagal tarybos veiklos programą bei remiantis mokyklos administracijos ar metodinių grupių teikiamais siūlymais;
28.12. Metodinė taryba teikia mokyklos mokytojams metodinę, praktinę pagalbą, inicijuoja gerosios patirties sklaidą, numato esmines veiklos kryptis mokslo metams;
29. Mokykloje veikia metodinės grupės (ikimokyklinio ir priešmokyklinio, 1–4 klasių bei 5–10 klasių).
30. Metodinių grupių posėdžiai yra teisėti, jei juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 grupės narių, nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių narių balsų dauguma.
31. Mokyklos metodinių grupių posėdžiai vyksta ne rečiau kaip kartą per tris mėnesius. Prireikus gali būti organizuojamas neeilinis posėdis:
32. Metodinės grupės:
32.1. svarsto ugdymo turinio ir ugdymo organizavimo klausimus, teikia siūlymus ir rekomendacijas Mokyklos vadovams;
32.3. analizuoja, recenzuoja ir derina mokytojų paruoštas individualiąsias ugdymo programas bei ugdymo priemones, ilgalaikius planus;
V. MOKYKLOS SAVIVALDA
33. Mokyklos bendruomenė savivaldą organizuoja, kuria jos formas ir institucijas atsižvelgdama į Mokyklos filosofiją, susiklosčiusias tradicijas ir švietimo tikslus.
34. Mokykloje veikia šios savivaldos institucijos: Mokyklos taryba, mokytojų taryba, mokinių taryba.
35. Mokyklos taryba yra aukščiausia Mokyklos savivaldos institucija, atstovaujanti mokiniams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams), mokytojams, ir telkianti Mokyklos bendruomenės narių atstovus svarbiausiems Mokyklos veiklos sričių klausimams aptarti, kolegialiai nagrinėti ir spręsti:
36. Mokyklos taryba renkama:
37. Mokyklos tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas atviru balsavimu pirmame naujos kadencijos Mokyklos tarybos posėdyje. Mokyklos tarybos pirmininku negali būti Mokyklos direktorius. Nutarimas priimamas dalyvaujančių balsų dauguma.
39. Mokyklos tarybos posėdžiai vyksta ne rečiau kaip du kartus per mokslo metus. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja 2/3 visų Mokyklos tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančiųjų balsų dauguma. Esant lygiam „už“ ir „prieš“ balsų skaičiui sprendžiamasis balsas priklauso Tarybos pirmininkui.
40. Neeiliniai Mokyklos tarybos posėdžiai gali būti kviečiami Mokyklos tarybos pirmininko, direktoriaus arba daugiau negu pusės Mokyklos tarybos narių iniciatyva.
41. Į Mokyklos tarybos posėdžius gali būti kviečiami Pagėgių savivaldybės administracijos, Mokyklos administracijos, kitų Mokyklos savivaldos institucijų atstovai, Mokyklos bendruomenės nariai, jei yra svarstomi jiems aktualūs klausimai.
42. Mokyklos taryba:
42.2. derina Mokyklos nuostatus, strateginį planą, metinį veiklos planą, Mokyklos darbo tvarkos taisykles, ugdymo planą, kitus Mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus, teikiamus Mokyklos direktoriaus;
42.3. teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl Mokyklos nuostatų pakeitimo ar papildymo, Mokyklos vidaus struktūros tobulinimo;
42.5. aptaria Mokyklos veiklos įsivertinimo sritis, atlikimo metodiką, analizuoja įsivertinimo rezultatus ir priima sprendimus dėl veiklos tobulinimo;
42.6. išklauso Mokyklos metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl Mokyklos veiklos tobulinimo;
44. Mokytojų taryba – nuolat veikianti Mokyklos savivaldos institucija mokytojų profesiniams bei bendriesiems ugdymo klausimams spręsti.
45. Mokytojų tarybą sudaro Mokyklos direktorius, pavaduotojas ugdymui, visi Mokykloje dirbantys mokytojai, švietimo pagalbą teikiantys specialistai, bibliotekininkas, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.
46. Į posėdžius gali būti kviečiami Pagėgių savivaldybės administracijos, kitų Mokyklos savivaldos institucijų atstovai, Mokyklos bendruomenės nariai.
47. Mokytojų tarybos posėdžius šaukia pirmininkas ne rečiau kaip vieną kartą per mėnesį, taip pat prasidedant ir baigiantis mokslo metams. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis mokytojų tarybos posėdis.
48. Mokytojų tarybos posėdžiai yra teisėti, jei juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 tarybos narių, nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių narių balsų dauguma.
49. Mokytojų taryba:
49.1. inicijuoja Mokyklos kaitos procesus, formuoja ir koreguoja veiklos tikslus ir uždavinius, dalyvauja planuojant Mokyklos veiklą;
49.2. svarsto ir teikia Mokyklos tarybai pritarti strateginį planą, metinį veiklos planą, ugdymo planą ir darbo tvarkos taisykles;
49.3. svarsto ikimokyklinio ugdymo ir mokymo programų įgyvendinimą bei tobulinimą, ugdymo ir mokymo rezultatus, aptaria skirtingų gebėjimų ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo vaikų ir mokinių ugdymo organizavimo principus;
49.4. analizuoja mokinių krūvius, nepažangumo priežastis, svarsto mokinių, stokojančių mokymosi motyvacijos, ugdymo problemas, priima sprendimus dėl mokinių kėlimo į aukštesnę klasę;
49.6. aptaria pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, mokytojų kompetencijos ugdymo galimybes, teikia Mokyklos vadovams, atestacijos komisijai siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos tobulinimo;
50. Mokinių taryba – nuolat veikianti mokinių savivaldos institucija, atstovaujanti visiems Mokyklos mokiniams.
53. Mokinių tarybai vadovauja mokinių tarybos pirmininkas, kurį slaptu balsavimu išrenka mokinių tarybos nariai.
54. Mokinių tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau, kaip kartą per mėnesį. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja 2/3 jos narių. Nutarimai priimamai dalyvaujančių balsų dauguma. Esant lygiam „už“ ir „prieš“ balsų skaičiui sprendžiamasis balsas priklauso mokinių tarybos pirmininkui.
55. Mokinių taryba:
55.1. pagal kompetenciją bei galimybes inicijuoja ir organizuoja Mokyklos renginius, akcijas, socialinę veiklą ir paramą;
55.3. priima sprendimus dėl mokinių pasitarimų, susirinkimų, konferencijų ar kitokių sambūrių sušaukimo;
55.6. bendradarbiauja su Mokyklos administracija, kitomis savivaldos institucijomis, socialiniais partneriais, kitų mokyklų mokinių savivaldos institucijomis;
VI. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA IR ATESTACIJA
56. Darbuotojai priimami į darbą ir atleidžiami iš darbo vadovaujantis Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykius. Darbuotojus priima į darbą ir atleidžia iš jo Mokyklos direktorius.
57. Mokyklos direktoriaus pareiginė alga, priedai prie jos ir kitos darbo apmokėjimo sąlygos nustatomos vadovaujantis teisės aktų nustatyta tvarka.
58. Darbuotojų pareiginę algą, priedus prie jos ir kitas darbo apmokėjimo sąlygas nustato Mokyklos direktorius, vadovaudamasis teisės aktais ir Pagėgių savivaldybės tarybos sprendimais.
VII. MOKYKLOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA IR FINANSINĖS
VEIKLOS KONTROLĖ IR MOKYKLOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA
60. Mokykla patikėjimo teise valdo, naudojasi ir disponuoja priskirta žeme, valstybės ar savivaldybės pastatais, finansiniais ištekliais, inventoriumi bei mokymo priemonėmis, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymu.
61. Mokyklos lėšos:
63. Mokyklos buhalterinė apskaita organizuojama ir finansinė atskaitomybė tvarkoma teisės aktų nustatyta tvarka.
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
66. Informacija visuomenei apie Mokyklos veiklą teikiama interneto svetainėje www.stoniskiai.pagegiai.lm.lt., spaudoje.
67. Nuostatai keičiami ir papildomi Mokyklos direktoriaus, Mokyklos tarybos ar Pagėgių savivaldybės tarybos iniciatyva.
69. Mokyklos reorganizuojama, pertvarkoma, vykdoma Mokyklos struktūrinė pertvarka ar likviduojama Pagėgių savivaldybės tarybos sprendimu, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų, Švietimo įstatymais ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
70. Mokykla registruojama Juridinių asmenų registre Civilinio kodekso ir Juridinių asmenų registro nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės, nustatyta tvarka.