PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKO IR ATVEJO KOMANDOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO IR ATVEJO KOMANDOS SUDARYMO

 

2022 m. gruodžio 23 d. Nr. DE-1354

Plungė

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 7 straipsnio 18 punktu ir 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 17 straipsniu, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A1-715 „Dėl Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su vėlesniais pakeitimais):

1. T v i r t i n u pridedamą nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir atvejo komandos darbo organizavimo, tvarkos aprašą.

2. S u d a r a u Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, atvejo komandą:

2.1. Mantas Česnauskas – Administracijos direktoriaus pavaduotojas (Komandos pirmininkas);

2.2. Jolanta Puidokienė – Socialinės paramos skyrius vedėja (Komandos vadovė);

2.3. Edita Razmienė – Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Plungės skyriaus atvejo vadybininkė (Komandos narė);

2.4. Daiva Šakinienė – Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Plungės skyriaus vedėja (Komandos narė);

2.5. Aušra Meškauskienė – Plungės socialinių paslaugų centro direktoriaus pavaduotoja socialiniams reikalams (Komandos narė);

2.6. Gintaras Armalis – Plungės krizių centro direktorius (Komandos narys).

2.7. Alma Buivydienė – VšĮ Plungės bendruomenės centro direktorė (Komandos narė).

3. Komandos sekretoriumi skiriu:

Aušrą Vyšniauskienę – Socialinės paramos skyrius vyriausiąją specialistę (atvejo vadybininkę).      

Šis įsakymas skelbiamas Teisės aktų registre ir gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

Administracijos direktorius                                                                               Mindaugas Kaunas


 

PATVIRTINTA

Plungės rajono

savivaldybės administracijos

direktoriaus 2022 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. DE-1354

 

NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKO IR ATVEJO KOMANDOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir atvejo komandos darbo organizavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Plungės r. savivaldybės Socialinės paramos skyriaus atvejo vadybininko (toliau – Atvejo vadybininkas) funkcijas, užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, atvejo komandos (toliau – Atvejo komanda) darbo organizavimą, asmenų siuntimo pas Atvejo vadybininką sąlygas ir tvarką, nustato kitas nuostatas, susijusias su užimtumo didinimo programa, skirta užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti Plungės r. savivaldybėje (toliau – Užimtumo skatinimo ir motyvavimo programa).

2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatyme, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems asmenims įstatyme, Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme, Savivaldybės užimtumo didinimo programoje, kasmet tvirtinamoje Plungės rajono savivaldybės tarybos sprendimu, ir Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos apraše.

3. Atvejo vadybininkas ir Atvejo komanda savo darbe vadovaujasi:

3.1. Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymu.

3.2. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A1-715 „Dėl užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su vėlesniais pakeitimais);

3.3. Plungės r. savivaldybės  administracijos direktoriaus 2022 m.  rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. DE-958 „Dėl Plungės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su vėlesniais pakeitimais).

3.4. Plungės rajono savivaldybės Užimtumo didinimo programa, kuri kasmet tvirtinama Plungės rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

3.5. Plungės rajono savivaldybės  administracijos direktoriaus 2022 m. gruodžio 8 d. įsakymu Nr. DE-1302 „Dėl asmens siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3.6. Šiuo Aprašu.

 

II SKYRIUS

ASMENS SIUNTIMO PAS ATVEJO VADYBININKĄ SĄLYGOS IR TVARKA

 

4. Asmuo, siunčiamas pas Atvejo vadybininką, turi būti nedirbantis daugiau nei 12 mėnesių ir atitikti Plungės r. savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. rugsėjo 22 d. įsakymo Nr. DE-958 „Dėl Plungės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su vėlesniais pakeitimais) 5 punkto reikalavimus:

4.1.   asmuo ilgą laiką nedirbęs;

4.2.   asmuo yra piniginės socialinės paramos gavėjas;

4.3.   asmuo priklauso bent vienai grupei asmenų:

4.3.1. rūpintiniai, kuriems iki pilnametystės buvo nustatyta rūpyba, kol jiems sukaks 25 metai;

4.3.2. nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra;

4.3.3. asmenys, grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 (šešis) mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų;

4.3.4. asmenys, priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 (šešis) mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

4.3.5. asmenys, prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 (šešis) mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

4.3.6. asmenys, grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimos nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 (šešis) mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;

4.3.7. asmenys, turintys pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga;

4.3.8. asmenys, patiriantys socialinę riziką;

4.3.9. asmenys, vyresni kaip 40 metų.

5. Prieš pradėdami pirminį asmens vertinimą, specialistai informuoja asmenį, kad siekiant nustatyti jo tinkamumą dalyvauti Užimtumo didinimo programoje, apie jį bus renkami duomenys iš valstybės registrų (kadastrų), žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų ir kitų informacinių sistemų, kitų šiems subjektams prieinamų oficialių informacijos šaltinių, nurodo šių duomenų saugojimo terminus, duomenų tvarkytoją, duomenų gavėjus ir duomenų subjekto teises, jų įgyvendinimo tvarką ir teikia asmeniui pasirašyti sutikimo formą (Asmens siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašo 1 priedas). Pasirašytas sutikimas saugomas pirminį asmens vertinimą atlikusioje įstaigoje. Jei asmuo atsisako pasirašyti sutikimą, specialistas tai pažymi įrašydamas žodžius „Pasirašyti atsisakė“, nurodo savo vardą, pavardę ir pareigas.

6. Asmeniui, pasirašiusiam sutikimą, atliekamas pirminis vertinimas, kuriuo nustatoma, ar asmuo atitinka Aprašo 4 punkte nustatytą reikalavimą ir bent vieną iš Aprašo 4.1–4.3.9 papunkčiuose nurodytų kriterijų.

7. Asmuo pas Atvejo vadybininką siunčiamas atlikus jo pirminį vertinimą pagal Aprašo 4 punkte nustatytas sąlygas. Pirminį vertinimą atlieka Plungės rajono savivaldybės Socialinės paramos skyriaus, Užimtumo tarnybos Plungės skyriaus ar NVO darbuotojai. Asmeniui, atitikus nustatytus kriterijus, pirminį asmens vertinimą atlikęs specialistas užpildo siuntimo pas nedirbančių asmenų Atvejo vadybininką formą (Asmens siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašo 2 priedas) ir pateikia siuntimą asmeniui susipažinti bei pasirašyti.

8. Specialistas, atlikęs asmens pirminį vertinimą, užpildytą siuntimą išsiunčia el. paštu Atvejo vadybininkui ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas.

9. Tais atvejais, kai asmens pirminį vertinimą atlieka ir siuntimą pildo Skyriaus darbuotojai, asmuo pas nedirbančių asmenų Atvejo vadybininką nukreipiamas iškart po siuntimo pasirašymo. Kai asmens pirminį vertinimą atlieka ir siuntimą užpildo Užimtumo tarnybos specialistai ar NVO darbuotojai, nedirbančių asmenų Atvejo vadybininkas su asmeniu susisiekia ir suderina pirminės konsultacijos laiką ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo siuntimo gavimo.

 

III SKYRIUS

ATVEJO VADYBININKO IR ATVEJO KOMANDOS DARBO

ORGANIZAVIMAS

 

10. Atvejo vadybininkas atlieka šias funkcijas:

10.1. bendradarbiauja su Plungės rajono savivaldybės administracijos (toliau – Savivaldybė), Užimtumo tarnybos Klaipėdos klientų aptarnavimo departamento Plungės skyriaus (toliau – Užimtumo tarnyba) darbuotojais, užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų (toliau kartu – Paslaugos) teikėjais ir kitais Modelio įgyvendinimui reikalingais subjektais;

10.2. pirminės konsultacijos metu, Atvejo vadybininkas pateikia asmeniui pasirašyti Sutikimą dalyvauti Užimtumo skatinimo ir motyvavimo programoje (Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. DE-958 (Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. gruodžio 21 d. įsakymo Nr. DE-1344 redakcija) 1 priedas) supažindina jį su minėta programa;

10.3. įvertina asmens poreikius ir galimybes, užpildydamas Asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketą (Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. DE-958 (Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. gruodžio 21 d. įsakymo Nr. DE-1344 redakcija) 2 priedas) pagal:

10.3.1. Užimtumo tarnybos informaciją apie asmens darbo paiešką, teiktas ir teikiamas paslaugas, taikytas ir taikomas priemones bei kitą Darbo ieškančio asmens kortelėje esančią informaciją;

10.3.2. Savivaldybės administracijos informaciją apie asmeniui teiktą piniginę socialinę paramą, socialines paslaugas ar kitą socialinę pagalbą;

10.3.3. informaciją apie asmens dalyvavimą Savivaldybėje veikiančių nevyriausybinių organizacijų (toliau – NVO) vykdytuose projektuose, skirtuose socialinę atskirtį patiriantiems nedirbantiems asmenims;

10.3.4. kitą asmens pateiktą informaciją, susijusią su galimybėmis ir kliūtimis jam integruotis į darbo rinką;

10.4. išanalizuoja turimą informaciją apie asmenį, Asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketoje įrašo savo išvadas;

10.5. organizuoja Atvejo komandos posėdžius, kuriuose pristato asmens situaciją apibūdinančią informaciją, pateikia pirmines išvadas po atlikto asmens poreikių ir galimybių įvertinimo bei profiliavimo;

10.6. atsižvelgdamas į Atvejo komandos narių pasiūlymus, kiekvieno asmens atžvilgiu sudaro Atvejo vadybos planą (Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. DE-958 (Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. gruodžio 21 d. įsakymo Nr. DE-1344 redakcija) 3 priedas), kuris peržiūrimas, patikslinamas ir (ar) papildomas po kiekvieno atvejo nagrinėjimo posėdžio.

11. Atvejo komandos darbo organizavimas:

11.1. Atvejo komandos sudėtis tvirtinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Esant poreikiui, Atvejo komanda turi teisę į savo posėdžius kviesti ir kitus suinteresuotus asmenis (juridinius, fizinius);

11.2. Atvejo komandos pirmininku skiriamas Savivaldybės administracijos atstovas, o jo nesant darbe – jį pavaduojantis asmuo. Atvejo komandos sekretoriaus funkcijas vykdo Atvejo vadybininkas, o jo nesant darbe – jį pavaduojantis asmuo;

11.3. prieš pradėdami darbą dėl naujo Atvejo komandoje, jos nariai ir tarnybų atstovai pasirašo konfidencialumo pasižadėjimą (Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. DE-958 (Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. gruodžio 21 d. įsakymo Nr. DE-1344 redakcija) 4 priedas);

11.4. Atvejo komandos sprendimai priimami Atvejo komandos posėdžiuose ir įforminami protokolais, kuriuos pasirašo Atvejo komandos vadovas ir sekretorius. Sprendimai priimami balsuojant. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, sprendimą lemia Atvejo komandos vadovo balsas;

11.5. Atvejo komandos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja daugiau kaip pusė jos narių;

11.6. Atvejo komandos posėdžiai gali būti organizuojami asmenų gyvenamojoje vietovėje (pvz., seniūnijoje). Jei Atvejo komandos posėdžiai organizuojami ne asmens gyvenamojoje vietovėje, o asmuo privalo dalyvauti posėdyje, Atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, ar jis turi galimybes atvykti į posėdį. Jei asmuo neturi galimybių atvykti, Atvejo vadybininkas privalo pasirūpinti galimybe atvykti asmeniui į posėdį.

11.7. Atvejo komanda gali nagrinėti atvejį asmeniui nedalyvaujant. Jei asmuo posėdyje nedalyvauja, tai pažymima Atvejo komandos posėdžio protokole.

12. Atvejo komandos funkcijos:

12.1. analizuoja asmens situaciją ir teikia Atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl paslaugų asmeniui parinkimo, jų teikimo apimties, eiliškumo.

12.2. priima sprendimą dėl asmens pasirengimo darbo rinkai ir susitarimo pakeitimo ar nutraukimo tikslingumo.

13. Atvejo komanda, vykdydama savo funkcijas, turi teisę gauti su nagrinėjamu atveju susijusią informaciją iš Savivaldybės, Užimtumo tarnybos, NVO ir kt.

14. Į Atvejo komandos posėdį gali būti kviečiami seniūnijos, Užimtumo tarnybos atstovai, aptarnaujantys asmenį, vietos bendruomenės nariai, paslaugų teikėjo atstovai, kiti asmenys, susiję su konkrečiu nagrinėjimu atveju.

15. Apie Atvejo komandos posėdžio datą ir laiką visiems posėdžio dalyviams raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis turi būti pranešta likus ne mažiau kaip 3 (trims) darbo dienoms iki posėdžio.

16. Pirmajame Atvejo komandos posėdyje sutariama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio laiko, taip pat sutariama dėl keitimosi informacija, susijusia su Atvejo vadybos procesu, tvarkos.

17. Jei asmuo neatvyksta į pirmą atvejo nagrinėjimo posėdį, Atvejo komanda sprendžia svarstyti atvejį ar jį atidėti kitam posėdžiui. Jei atvejis svarstomas asmeniui nedalyvaujant, Atvejo vadybininkas ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis informuoja asmenį apie Atvejo komandos priimtus sprendimus. Jei atvejo svarstymas atidedamas, Atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių asmuo nedalyvavo atvejo nagrinėjimo posėdyje. Per 5 (penkias) darbo dienas raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšiu su asmeniu sutariama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio datos. Kitas atvejo nagrinėjimo posėdis inicijuojamas ne vėliau nei po 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo posėdžio, į kurį asmuo neatvyko, dienos. Jei asmuo į pirmą atvejo nagrinėjimo posėdį be svarbios priežasties (liga, artimojo mirtis ir pan.) neatvyksta du kartus iš eilės, Atvejo komanda sprendžia dėl asmens dalyvavimo programoje. Jei asmuo nedalyvauja atvejo nagrinėjimo posėdyje, tai pažymima Atvejo komandos posėdžio protokole. Atvejo vadybininkas raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšiu informuoja asmenį apie įvykusį posėdį bei priimtus sprendimus ir organizuoja susitikimą su asmeniu, kurio metu pasirašytinai supažindina asmenį su priimtais sprendimais.

18. Atvejo komanda, išanalizavusi asmens situaciją, pateikia Atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl paslaugų parinkimo, jų apimties, teikimo eiliškumo.

 

IV SKYRIUS

SUSITARIMO PARENGIMAS, PASIRAŠYMAS, ĮGYVENDINIMAS

 

19. Atvejo vadybininkas, remdamasis Atvejo vadybos planu, atlieka šias funkcijas:

19.1. bendradarbiaudamas su asmeniu, parengia Susitarimą dėl dalyvavimo Plungės rajono savivaldybės Užimtumo didinimo programoje (Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. DE-958 (Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. gruodžio 21 d. įsakymo Nr. DE-1344 redakcija)5 priedas), kuriame nurodomos Atvejo vadybininko ir asmens teisės bei pareigos, numatomos teikti Paslaugos, jų apimtis, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka;

19.2. organizuoja susitarimo dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas) pasirašymą ir, iki pradedant teikti Paslaugas, supažindina asmenį su numatytų teikti Paslaugų teikėju (-ais);

19.3. koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą;

19.4. Susitarime gali būti numatomos tokios paslaugos:

19.4.1. lydimoji pagalba – pagalba, teikiama asmeniui, siekiant padėti jam gauti susitarime numatytas socialines, sveikatos, švietimo ar su įdarbinimu susijusias paslaugas, įskaitant ir palaikymą darbo vietoje, reikalingą siekiant padėti rasti būdų, kaip išspręsti darbe kylančias problemas;

19.4.2. socialinės paslaugos, nurodytos Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“ (su vėlesniais pakeitimais);

19.4.3. kitos paslaugos, palengvinančios asmens perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje.

19.5. Pasirašius Susitarimą, nedirbančių asmenų Atvejo vadybininkas, iki pradedant teikti paslaugas, suorganizuoja asmens susitikimą (-us) su vykdant Susitarimą numatytų teikti paslaugų teikėjais.

19.6. Koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą, su jo įgyvendinimu, asmens pasiektais rezultatais, dalyvaujant užimtumo didinimo programoje, susijusią informaciją renka ir Atvejo komandai teikia, taip pat Susitarimo pakeitimo ir nutraukimo projektus rengia Atvejo vadybininkas;

19.7. Atvejo vadybininkas, nustatęs ir (ar) gavęs informaciją, kad Susitarimas nevykdomas jame nustatyta tvarka ir (ar) kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, teikia siūlymą Atvejo komandai dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.

 

V SKYRIUS

SPRENDIMO DĖL ASMENS PASIRENGIMO DARBO RINKAI PRIĖMIMAS

 

20. Sprendimą dėl asmens pasirengimo darbo rinkai priima Atvejo komanda šia tvarka:

20.1. Atvejo vadybininkas pateikia Atvejo komandai informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant Užimtumo skatinimo ir motyvavimo programoje;

20.2. Atvejo komandai įvertinus Aprašo 20.1 papunktyje nurodytą informaciją ir nusprendus, kad asmuo yra pasirengęs darbo rinkai, priimamas sprendimas nutraukti Susitarimą.

21. Susitarimo šalims pasirašius sprendimą nutraukti Susitarimą, Užimtumo tarnyba asmeniui teikia pasiūlymą dirbti ar pradėti savarankišką veiklą.

22. Atvejo komandai nusprendus, kad asmeniui reikia palaikymo darbo vietoje, pakeičiamas Susitarimas ir jame numatoma lydimoji pagalba ir (ar) kitos paslaugos po įsidarbinimo. Susitarimo nutraukimas atidedamas, bet ne ilgiau nei 12 (dvylika) kalendorinių mėnesių, išskyrus pavėžėjimo į darbą paslaugą, kuri gali būti teikiama ne ilgiau kaip 12 (dvylika) kalendorinių mėnesių.

23. Atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, įvertinamos Susitarimo nevykdymo priežastys, poreikis ir galimybė keisti pagal Susitarimą teikiamas Paslaugas, jų apimtį, teikimo eiliškumą, galimos neigiamos pasekmės nutraukus Susitarimą ir priimamas sprendimas dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

24. Vienas Atvejo vadybininkas vienu metu gali dirbti su ne daugiau kaip 60 asmenų, dalyvaujančių Užimtumo skatinimo ir motyvavimo programoje.

25. Programos priemonių, kurias įgyvendina Atvejo vadybininkas ir Atvejo komanda, įgyvendinimo dokumentai (įskaitant dokumentus, kuriuose yra asmens duomenų) saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais.

26. Ginčai dėl Atvejo vadybininko ar Atvejo komandos sprendimų nagrinėjami teisės aktų nustatyta tvarka.

27. Aprašas gali būti papildomas, keičiamas ir naikinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

 

___________________________

part_18e4181708b842bb99ac6edd3e8d44d2_end