ŠIRVINTŲ rajono savivaldybės administracijos

direktorius

 

ĮSAKYMAS

DĖL NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKO IR ATVEJO KOMANDOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO IR ATVEJO KOMANDOS SUDARYMO

 

2023 m. birželio 14 d. Nr. 9-405

Širvintos

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 16 punktu,   7 straipsnio 16 punktu, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 17 straipsniu, Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 6.4.4, 6.4.5 ir 6.6.2 papunkčiais, Širvintų rajono savivaldybės 2023 metų užimtumo didinimo programos, patvirtintos Širvintų rajono savivaldybės tarybos 2023 m. kovo 22 d. sprendimu Nr. 1-49Dėl Širvintų rajono savivaldybės 2023 metų užimtumo didinimo programos patvirtinimo“, 22 punktu, atsižvelgdama į Širvintų rajono savivaldybės socialinių paslaugų centro 2023 m. gegužės 22 d. raštą Nr. SD-281 „Dėl įstaigos atstovo delegavimo į atvejo komandą“ ir Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vilniaus klientų aptarnavimo departamento Širvintų skyriaus 2023 m. gegužės 29 d. raštą Nr. SD (19.1) - 4080 „Dėl atstovų delegavimo į atvejo komandą“:

1. T v i r t i n u Nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir atvejo komandos darbo organizavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. S u d a r a u  atvejo komandą, skirtą padėti nustatyti ir (ar) pašalinti Užimtumo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos registruotų asmenų, nurodytų Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalyje, įsidarbinimą ribojančias aplinkybes:

Ieva Kananovič – Širvintų rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos  skyriaus vedėja, komandos vadovė;

Gabrielė Čepukienė – Širvintų rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vyriausioji specialistė, komandos vadovo pavaduotoja;

Indrė Audėjūtė – Širvintų rajono savivaldybės socialinių paslaugų centro, Paslaugų šeimai padalinio atvejo vadybininkė, komandos narė;

Lina Paliukėnienė – Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vilniaus klientų aptarnavimo departamento Širvintų skyriaus vyriausioji specialistė-atvejo vadybininkė, komandos narė;

Svajonė Žedavainienė  – Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vilniaus klientų aptarnavimo departamento Širvintų skyriaus vedėja, komandos narė.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                         Ingrida Baltušytė

 

 

PATVIRTINTA

Širvintų rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2023 m. birželio 14 d.

įsakymu Nr. 9-405

 

 

 

NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKO IR ATVEJO KOMANDOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.          Nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir atvejo komandos darbo organizavimo tvarkos aprašas  (toliau – aprašas) reglamentuoja asmenų, nurodytų Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalyje (toliau – tikslinės grupės), siunčiamų dalyvauti Širvintų rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje (toliau – programa), poreikių ir galimybių įvertinimą, atvejo vadybininko ir atvejo komandos darbo organizavimą, susitarimo su asmeniu dėl jo integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas) parengimo ir pasirašymo, Susitarimo įgyvendinimo, sprendimo dėl pasirengimo darbo rinkai ir atvejo komandos bendradarbiavimo sąlygas ir tvarką.

2.          Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymu, Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas), ir Širvintų rajono savivaldybės užimtumo didinimo programa, kuri kasmet tvirtinama Širvintų rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) tarybos sprendimu.

3.          Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Užimtumo įstatyme ir Tvarkos apraše.

 

II SKYRIUS

TIKSLINĖS GRUPĖS ASMENŲ POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ ĮVERTINIMAS

 

4.          Programoje dalyvaujančios tikslinės grupės:

4.1.       rūpintiniai, kuriems iki pilnametystės buvo nustatyta rūpyba, kol jiems sukaks 25 metai;

4.2.       nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra;

4.3.       asmenys, grįžę iš laisvės atėmimo vietų įstaigos, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų įstaigos;

4.4.       piniginės socialinės paramos gavėjai;

4.5.       asmenys, priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

4.6.       prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

4.7.       grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimos nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;

4.8.       asmenys, turintys pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga arba turintys teisę gauti laikinąją apsaugą, iki sprendimo dėl laikinosios apsaugos suteikimo (nesuteikimo) priėmimo, tačiau ne ilgiau kaip laikinosios apsaugos laikotarpiu;

4.9.       asmenys, patiriantys socialinę riziką;

4.10.     asmenys, vyresni kaip 40 metų;

4.11.     darbo rinkai besirengiantys asmenys.

5.          Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas (toliau – atvejo vadybininkas) yra atsakingas už tikslinių grupių poreikių ir galimybių įvertinimą, susitarimų dėl integracijos į darbo rinką rengimą ir pasirašymo vykdymą bei susitarimų įgyvendinimo koordinavimą.

6.          Pirmo susitikimo metu atvejo vadybininkas supažindina asmenį su programa ir pateikia jam pasirašyti sutikimą dalyvauti programoje (1 priedas).

7.          Atvejo vadybininkas atlieka darbo rinkai besirengiančių asmenų, o esant poreikiui, – kitų aprašo 4.1–4.10 papunkčiuose nurodytų asmenų poreikių ir galimybių įvertinimus pagal:  

7.1.       Užimtumo tarnybos pateiktą informaciją apie asmens įsidarbinimą ribojančias aplinkybes, darbo paiešką, teiktas ir teikiamas paslaugas, taikytas ir taikomas priemones bei kitą Darbo ieškančio asmens kortelėje esančią informaciją;

7.2.       Savivaldybės administracijos pateiktą informaciją apie asmeniui teiktą piniginę socialinę paramą ir socialines paslaugas;

7.3.       informaciją apie asmens dalyvavimą nevyriausybinių organizacijų (toliau – NVO) vykdytuose ir kituose projektuose, skirtuose socialinę atskirtį patiriantiems nedirbantiems asmenims;

7.4.       kitą asmens pateiktą informaciją, susijusią su galimybėmis ir kliūtimis jam integruotis į darbo rinką.

8.          Surinkęs 7 punkte nurodytą informaciją, atvejo vadybininkas užpildo asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketą (2 priedas).

9.          Išanalizavęs surinktą informaciją, atvejo vadybininkas apibūdina asmenį pagal jo socialinei integracijai ir perėjimui nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje reikalingas paslaugas.

10.        Atvejo vadybininkas, atlikęs asmens poreikių ir galimybių įvertinimą, organizuoja atvejo komandos susirinkimą, kuriame apibūdina asmens situaciją (aptaria surinktą informaciją ir gautas išvadas atlikus pirminį asmens vertinimą, jo poreikių ir galimybių įvertinimą).

 

III SKYRIUS

ATVEJO KOMANDOS FUNKCIJOS IR DARBO ORGANIZAVIMAS

 

11.        Atvejo komanda sudaroma Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu iš Savivaldybės administracijos, Savivaldybės įstaigų darbuotojų, Užimtumo tarnybos, paslaugų ir (ar) priemonių teikėjų atstovų ir kitų asmenų. Komanda sudaroma iš ne mažiau kaip penkių asmenų. Atvejo komandos vadovu skiriamas Savivaldybės administracijos atstovas. Atvejo komandos darbą organizuoja ir jai vadovauja atvejo komandos vadovas. Atvejo komandos sekretoriaus funkcijas vykdo atvejo vadybininkas, o jo nesant – jį pavaduojantis asmuo. Atvejo vadybininkas nėra atvejo komandos narys ir neturi balsavimo teisės. Sprendimai priimami balsuojant. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, sprendimą lemia atvejo komandos vadovo balsas. Atvejo komandos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja daugiau kaip pusė jos narių. Atvejo komandos sprendimai įforminami protokolais, kuriuos pasirašo komandos vadovas ir sekretorius. Nesant atvejo komandos vadovo, funkcijas vykdo atvejo komandos vadovo pavaduotojas.

12.        Atvejo komandos funkcijos:

12.1.     analizuoja asmens situaciją ir teikia atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl paslaugų asmeniui parinkimo, jų teikimo apimties, eiliškumo;

12.2.     vertina asmens pasirengimą darbo rinkai ir susitarimo pakeitimo ar nutraukimo tikslingumą;

12.3.     priima sprendimą dėl asmens pasirengimo darbo rinkai ir susitarimo pakeitimo ar nutraukimo tikslingumo.

13.        Atvejo komanda, vykdydama savo funkcijas, turi teisę gauti su nagrinėjamu atveju susijusią informaciją iš Savivaldybės administracijos, Užimtumo tarnybos, nevyriausybinių organizacijų ir kt.

14.        Susirinkę į pirmą posėdį atvejo komandos vadovas vadovo pavaduotojas, nariai ir sekretorius užpildo konfidencialumo pasižadėjimą (3 priedas).

15.        Į atvejo komandos posėdį gali būti kviečiami seniūnai, socialinio darbo organizatoriai,  Užimtumo tarnybos atstovai, aptarnaujantys asmenį, vietos bendruomenės nariai, paslaugų teikėjo atstovai, kiti asmenys, susiję su konkrečiu nagrinėjimo atveju.

16.        Atvejo nagrinėjimo posėdyje dalyvaujantys asmenys privalo užtikrinti informacijos apie asmenį konfidencialumą – posėdžio metu jie pasirašo konfidencialumo pasižadėjimus (3 priedas).

17.        Atvejo komandos posėdžiai gali būti organizuojami asmenų gyvenamojoje vietovėje (pvz., seniūnijos patalpose). Jei atvejo komandos posėdžiai organizuojami ne asmens gyvenamojoje vietovėje, o asmuo privalo dalyvauti posėdyje, atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, ar asmuo turi galimybę atvykti į posėdį. Jei asmuo neturi galimybės  atvykti, atvejo vadybininkas privalo pasirūpinti galimybe asmeniui atvykti į posėdį.

18.        Apie atvejo komandos posėdžio datą ir laiką visiems posėdžio dalyviams raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis turi būti pranešta likus ne mažiau kaip 3 darbo dienoms iki posėdžio.

19.        Pirmajame atvejo komandos posėdyje sutariama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio laiko, taip pat sutariama dėl keitimosi informacija, susijusia su atvejo vadybos procesu, tvarkos.

20.        Jei asmuo neatvyksta į pirmą atvejo nagrinėjimo posėdį, atvejo komanda sprendžia, ar svarstyti atvejį, ar jį atidėti kitam posėdžiui.  Jei atvejis svarstomas asmeniui nedalyvaujant, atvejo vadybininkas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis informuoja asmenį apie atvejo komandos priimtus sprendimus. Jei atvejo svarstymas atidedamas, atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių asmuo nedalyvavo atvejo nagrinėjimo posėdyje. Per 3 darbo dienas raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšiu su asmeniu sutariama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio datos. Kitas atvejo nagrinėjimo posėdis inicijuojamas ne vėliau nei po 10 darbo dienų nuo posėdžio, į kurį asmuo neatvyko, dienos. Jei asmuo į pirmą atvejo nagrinėjimo posėdį be svarbios priežasties (svarbi priežastis – liga, artimojo mirtis ir pan.) neatvyksta du kartus iš eilės, atvejo komanda sprendžia dėl asmens dalyvavimo programoje. Jei asmuo nedalyvauja atvejo nagrinėjimo posėdyje, tai pažymima atvejo komandos posėdžio protokole. Atvejo vadybininkas raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšiu informuoja asmenį apie įvykusį posėdį bei priimtus sprendimus ir organizuoja susitikimą su asmeniu, kurio metu pasirašytinai supažindina asmenį su priimtais sprendimais.

21.        Atvejo komanda, išanalizavusi asmens situaciją, pateikia atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl paslaugų parinkimo, jų apimties, teikimo eiliškumo.

 

IV SKYRIUS

SUSITARIMO PARENGIMAS, PASIRAŠYMAS IR ĮGYVENDINIMAS

 

22.        Atsižvelgdamas į atvejo komandos pasiūlymus dėl asmenims teikiamų paslaugų parinkimo, jų apimties, teikimo eiliškumo, atvejo vadybininkas organizuoja paslaugų teikėjų atrankas  ir paslaugų pirkimus.

23.        Atvejo komandos priimto sprendimo pagrindu atvejo vadybininkas, bendradarbiaudamas su asmeniu, parengia ir organizuoja susitarimo dėl integracijos į darbo rinką (toliau – susitarimas) pasirašymą (4 priedas). Susitarime nurodomas jo tikslas, šalių teisės bei pareigos, numatomos teikti paslaugos, jų apimtis, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka. Susitarimą su asmeniu pasirašo atvejo vadybininkas.

24.        Susitarime gali būti numatomos paslaugos, skirtos:

24.1.     palydėti ir padėti tikslinėms grupėms gauti socialines paslaugas, nurodytas Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“, taip pat sveikatos, švietimo ir kitas paslaugas;

24.2.     įgyti socialinių įgūdžių ir (ar) motyvacijos dirbti;

24.3.     padėti įgyvendinti darbo pareigas ir šeimos nario ar kartu gyvenančio asmens priežiūrą ar slaugą;

24.4.     paskatinti grįžti į darbo rinką įsiskolinimų turinčius asmenis, kuriems apribotas disponavimas piniginėmis lėšomis ir (ar) antstolio, kitų institucijų ar pareigūnų nurodymu priverstinai nurašomos piniginės lėšos skolai apmokėti;

24.5.     padėti asmeniui atvykti iš nuolatinės gyvenamosios vietos į paslaugų gavimo vietą;

24.6.     gydyti priklausomybes nuo alkoholio, narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, azartinių žaidimų;

24.7.     palaikyti tikslines grupes darbo vietoje siekiant užtikrinti tvarų užimtumą;

24.8.     šalinti kitas kliūtis tikslinių grupių tvariam užimtumui.

25.        Pasirašius susitarimą, atvejo vadybininkas, iki pradedant teikti paslaugas, surengia asmens susitikimą (-us) su susitarime numatytų teikti paslaugų ir priemonių teikėjais.

26.        Susitarimo įgyvendinimą koordinuoja, su jo įgyvendinimu, asmens pasiektais rezultatais dalyvaujant programoje susijusią informaciją renka ir atvejo komandai teikia, taip pat susitarimo pakeitimo ir nutraukimo projektus rengia atvejo vadybininkas.

27.        Atvejo vadybininkas, gavęs informaciją, kad susitarimas nevykdomas jame nustatyta tvarka ir siekdamas nustatyti, ar  asmuo jau pasirengęs darbo rinkai, teikia siūlymą atvejo komandai dėl asmens įvertinimo.

 

V SKYRIUS

SPRENDIMO DĖL ASMENS PASIRENGIMO DARBO RINKAI PRIĖMIMAS

 

28.        Sprendimą dėl asmens pasirengimo darbo rinkai priima atvejo komanda šia tvarka:

28.1.     atvejo vadybininkas pateikia atvejo komandai informaciją apie susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus;

28.2.     atvejo komanda, gavusi ir įvertinusi aprašo 28.1 papunktyje nurodytą informaciją, priima sprendimus dėl asmens pasirengimo darbo rinkai ir susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.

29.        Atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra pasirengęs darbo rinkai, priimamas sprendimas nutraukti Susitarimą.

30.        Susitarimo šalims pasirašius susitarimo nutraukimą, Užimtumo tarnyba asmeniui teikia pasiūlymą dirbti ar pradėti savarankišką veiklą.

31.        Atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, įvertinamos susitarimo nevykdymo priežastys, poreikis ir galimybė keisti pagal susitarimą teikiamas paslaugas, jų apimtį, teikimo eiliškumą, galimos neigiamos pasekmės nutraukus Susitarimą ir priimamas sprendimas dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

32.        Programos paslaugų ir priemonių, kurias įgyvendina atvejo vadybininkas ir atvejo komanda, įgyvendinimo dokumentai (įskaitant dokumentus, kuriuose yra asmens duomenų) saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais bei Savivaldybės administracijos teisės aktų nustatyta tvarka.

33.        Ginčai dėl atvejo vadybininko ar atvejo komandos sprendimų nagrinėjami teisės aktų nustatyta tvarka.

34.        Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Asmens duomenų tvarkymo Širvintų rajono savivaldybės administracijoje taisyklėmis, patvirtintomis Savivaldybės administracijos direktoriaus, kitais asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą nustatančiais teisės aktais.

35.        Aprašas keičiamas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

 

Nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir

atvejo komandos darbo organizavimo 

tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

____________________________________________________

(Vardas, pavardė – didžiosiomis raidėmis)

_____________________________________________________

(Adresas)

_____________________________________________________

(Tel. Nr., el. paštas)

 

 

SUTIKIMAS

DALYVAUTI UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOJE

 

20___ m. _________________   ___d.

 

_______________

(vieta)

 

 

Sutinku / nesutinku (tinkamą žodį pabraukti) dalyvauti Širvintų rajono savivaldybės  užimtumo didinimo programoje.

Man yra žinoma, kad siekiant nustatyti mano tinkamumą dalyvauti Užimtumo didinimo programoje, apie mane bus renkami duomenys iš valstybės registrų (kadastrų), žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų ir kitų informacinių sistemų.

Esu informuotas (-a), kad nesutikus dalyvauti Užimtumo didinimo programoje, Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius pasilieka teisę priimti sprendimą dėl piniginės socialinės paramos teikimo nutraukimo, vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo nuostatomis.

Pasirašydami šį sutikimą Jūs patvirtinate, kad esate tinkamai informuotas, kad Jūsų asmens duomenų valdytojas yra Širvintų rajono savivaldybės administracija (juridinio asmens kodas 188722373, adresas: Vilniaus g. 61, LT-19120 Širvintos, tel. (8 382) 51 590, el. p. savivaldybe@sirvintos.lt). Asmens duomenų tvarkymo tikslas – nustatyti tinkamumą dalyvauti užimtumo didinimo programoje. Tvarkymo pagrindas – tvarkyti būtina, siekiant atlikti užduotį, vykdomą viešojo intereso labui, arba vykdant duomenų valdytojui pavestas viešosios valdžios funkcijas. Jūsų duomenys Savivaldybės administracijoje bus saugomi teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimo terminus, nustatyta tvarka ir gali būti teikiami tretiesiems asmenims, jeigu tai yra būtina Jūsų dalyvavimui programoje užtikrinti, ir asmenims, kurie turi teisę šiuos duomenis gauti teisės aktų nustatyta tvarka. Duomenis pateikti privalote, kadangi kitaip negalėsime išnagrinėti prašymo ir (ar) suteikti paslaugos. Jūs turite teisę kreiptis su prašymu susipažinti su asmens duomenimis, juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L. Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius) ir pasikonsultuoti su Širvintų rajono savivaldybės administracijos Duomenų apsaugos pareigūnu, kurio kontaktai yra skelbiami: https://www.sirvintos.lt/lt/veiklos-sritys/asmens-duomenu-apsauga/asmens-duomenu-apsaugos-pareigunas/2795. Daugiau informacijos apie duomenų tvarkymą rasite https://www.sirvintos.lt/lt/veikla/veiklos-sritys/asmens-duomenu-apsauga/2794.

 

 

______________________                     ______________________________________________

(parašas)                                                                                                            (vardas, pavardė)

 

 

Nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir

atvejo komandos darbo organizavimo 

tvarkos aprašo

2 priedas

 

ASMENS POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ VERTINIMO ANKETA

 

Asmuo, dalyvaujantis Užimtumo didinimo programoje, skirtoje užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims programai įgyvendinti:

 

Vardas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pavardė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amžius

 

Gyvenamosios vietos adresas

 

 

Telefono nr. ir (arba) el. paštas

 

 

1.  Asmens išsilavinimas:

□ Pradinis;

□  Pagrindinis;

□  Vidurinis;

□  Profesinis;

□  Aukštasis neuniversitetinis;

□  Aukštasis universitetinis;

□  Kvalifikacija;

□  Bendrieji ir specifiniai darbiniai gebėjimai (užsienio kalbos, iniciatyvumas, verslumas, kūrybiškumas, gebėjimas mokytis).

 

Eil. Nr.

Baigimo metai

Mokymosi įstaiga

Įgytas išsilavinimas

Įgyta kvalifikacija

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

Eil. Nr.

Metai

Pavadinimas

Kvalifikacijos kėlimo forma

Vieta

Įrodymas

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

2. Santuokinė ir (ar) šeiminė padėtis:

  Vedęs / ištekėjusi;

  Išsiskyręs / išsiskyrusi;

  Našlys / našlė;

  Gyvenantis (-i) neįregistravęs (-usi) santuokos;

  Gyvena vienas (-a);

  Vienas (-a) auginantis (-i) vaiką (-us);

  Kita___________________________.

 

3.  Šeimos narių skaičius ____________________.

4.  Vaikų skaičius šeimoje____________________.

5. Asmens statusas šiuo metu yra:

Studentas;

Namų šeimininkė (-as);

Bedarbis (-ė);

Kita ____________________________.

 

Eil. Nr. 

Metai

Darbovietė

Pareigos

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

6. Kiek laiko asmuo neturi darbo?

6–12 mėn.;

12–24 mėn.;

Ilgiau kaip 24 mėn.__________.

 

 

7. Kodėl neužsiregistravo Užimtumo tarnyboje?

Suteikiama bedarbio pašalpa yra per maža;

Nenori būti išsiųstas į profesinius mokymus;

Mano, kad geros darbo vietos nepasiūlys;

Kita_________________________________.

 

 

 

8. Ar asmuo vykdo savarankišką darbo paiešką?

Taip

Ne

 

9. Kokios pagrindinės asmens neįsidarbinimo priežastys?

Pernelyg aukšti darbdavių reikalavimai;

Neturi darbinės patirties;

Neturi reikiamos kvalifikacijos;

Neturi reikiamo išsilavinimo;

Diskriminacija dėl lygių galimybių;

Neturi profesinių kontaktų;

Sunkus susisiekimas su atokiomis kaimo vietovėmis, sunkiai pravažiuojami keliai;

Sveikatos problemos, neįgalumas;

Netenkina siūlomas atlyginimas;

Pageidauja dirbti tik pagal savo specialybę;

Prižiūri mažamečius vaikus;

Prižiūri sergantį ar neįgalų šeimos asmenį;

Nepasitikėjimas savimi;

Priklausomybės (alkoholis, psichotropinės medžiagos);

Kitos priežastys ___________________________________.

 

10. Ar tai, kad nedirba, turi įtakos asmens finansinei situacijai?

 

Finansinė padėtis labai sudėtinga, nes neturi jokio pajamų šaltinio;

Yra išlaikomas giminių, kitų asmenų;

Išsilaiko iš socialinės paramos;

Kita _____________________.

 

11. Jeigu būtų galimybė įsidarbinti?

Įsidarbintų bet kur, kad įgytų darbo patirties;

Įsidarbintų bet kur dėl prastos ekonominės padėties šeimoje;

Nesidarbintų, nes poreikiams patenkinti užtenka gaunamų pajamų;

Kita_______________________.

 

12. Ar reikalinga pagalba įsidarbinant?

Taip

Ne

 

13. Kokias paslaugas pageidautų gauti, dalyvaudamas (-a) programoje?

Psichologo konsultacijas (apibūdinti pobūdį) ________________________________________

□  Tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugas (apibūdinti pobūdį) __________________________

□  Maitinimo organizavimo paslaugas (apibūdinti pobūdį) _______________________________

□  Transporto organizavimo paslaugas (apibūdinti pobūdį) _______________________________

□  Lydinčio asmens paslaugas (apibūdinti pobūdį) ______________________________________

□  Konsultavimo paslaugas (apibūdinti pobūdį) ________________________________________

□  Pagalbos į namus paslaugas (apibūdinti pobūdį) ______________________________________

□  Socialinių įgūdžių ugdymo ir palaikymo paslaugas (apibūdinti pobūdį) ____________________

□  Dienos socialinės globos paslaugas (apibūdinti pobūdį) ________________________________

□ Aprūpinimo būtiniausiais drabužiais, avalyne ir kitais reikmenimis paslaugas (apibūdinti pobūdį) _____________________________________________________________________________

□  Kitas paslaugas_______________________________________________________________

 

14. Asmens per paskutinius 12 mėnesių gautos ar gaunamos socialinės paslaugos (gautų paslaugų pavadinimas, jų teikimo pradžia, trukmė)__________________________________________________

______________________________________________________________________________________

 

 

15. Asmens socialinis savarankiškumas (įgūdžiai, gebėjimai, bendravimas):

Eil. Nr.

Ar asmuo:

Taip

Iš dalies

Ne

1.

Geba atlikti asmeniniame ir visuomeniniame gyvenime reikalingas funkcijas

 

 

 

2.

Aktyviai dalyvauja visuomeninėje / savanoriškoje veikloje

 

 

 

3.

Turi problemų dėl gyvenamojo būsto

 

 

 

4.

Turi problemų dėl smurto ar prievartos šeimoje

 

 

 

5.

Turi problemų dėl alkoholio ar psichotropinių medžiagų vartojimo

 

 

 

6.

Turi finansinių sunkumų (įsiskolinimai ir t. t.)

 

 

 

7.

 

Turi kitų socialinių problemų

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

 

 

16. Asmuo motyvuotas spręsti savo problemas?

Taip

Ne

 

17.       Asmens pageidavimai darbui:

Pageidaujamas darbas

 

 

Galima verslo sritis (produktai, klientai)

    Nėra pageidavimų (nežino)

    Automobiliai, motociklai

    Biuro ir buitinė technika, baldai

    Aplinkos tvarkymas, valymas

    Apželdinimas

    Finansai, draudimas

    Kompiuteriai, IT, komunikacija, paštas

    Kuras, energetika

    Medicina, farmacija

    Maisto produktų gamyba 

    NVO

    Paslaugos

    Poilsis, laisvalaikis, pramogos

    Pramonės įranga

    Reklama, leidyba

    Ryšiai, internetas

    Sandėliavimas

    Statyba, statybinės medžiagos

    Švietimas, mokslas

    Kultūra

    Transportas,

pervežimai

    Valstybinės institucijos

    Žemės ūkis

    Kita_____________

Galima veikla

  Nėra pageidavimų (nežino)

  Fizinis darbas

  Darbas su įrenginiais

  Darbas su žmonėmis

  Vairavimas (transporto priemonės)

  Remontas, derinimas, surinkimas, montavimas

  Kruopštus darbas

  Statyba, apdaila, dažymas

  Valymas, dezinfekavimas, sandėliavimas

  Administravimas, dokumentų rengimas

  Organizavimas, planavimas

  Darbas, meninė veikla, orientavimas

  Mokymas, ugdymas

  Vadovavimas

  Apsauga

  Skaičiavimas, sąmatų sudarymas

  Muzikavimas, dainavimas, šokiai

  Kosmetologija, kirpimas, sušukavimas

  Slauga, rūpinimasis kitais

  Medicina

  Darbas su gyvūnais

  Sodininkystė

  Aplinkos tvarkymas

  Pirkimai

  Pardavimai

  Pakavimas

  Maisto gaminimas

  Rutininis nesudėtingas darbas

  Kita_____________

Kokio darbo tikrai nedirbtų (nenorėtų dirbti)

 

 

 

Įmonė / kolektyvas

 

  Mažas

  Vidutinis

  Didelis 

  Nėra skirtumo

 

Darbo aplinka

  Biuras 

  Gamykla

  Statybos aikštelė

  Namai

  Parduotuvė

  Kita ____________

 

Kiek laiko sutiktų važiuoti iki darbo vietos

  Netoli namų (kelionei iki 10 min.)

  10–40 min

  40–60 min

  Daugiau nei valandą

  Darbas namuose

Darbo laikas

  Visa darbo diena (8 val.)

  12 valandų per dieną

  Nepilna darbo diena, darbas vakarais

  Darbas rytais

  Darbas savaitgaliais

Darbo grafikas

  Įprasta darbo savaitė

  Darbas pamainomis

  Slenkantis grafikas

  Darbas naktimis

Darbo aplinka

  Sėdimas darbas

  Stovimas darbas

  Darbas aukštyje

  Darbas, reikalaujantis fizinės ištvermės

  Kita ___________

Pageidaujamas darbo užmokestis

 

 

18. Kokio darbo pageidautų?

_______________________________________________________________________________________

19. Kokios papildomos pagalbos prašo asmuo?

________________________________________________________________________________

 

20. Kita informacija (pastabos, pasiūlymai):

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas      __________________                 _____________________

(parašas)                                                      (vardas ir pavardė)

 

 

Nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir

atvejo komandos darbo organizavimo 

tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

___________________________________________________________________

(asmens vardas ir pavardė, pareigos)

 

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

20___ m. ___________________ d.

 

 

1.       Pasižadu:

1.1.    saugoti ir tik įstatymų ar kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su asmeniu susijusią informaciją, kuri man taps žinoma, atliekant

___________________________________________________________ pareigas; 

(pareigų pavadinimas)

1.2.    man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;

1.3.    nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų ir dokumentų kopijų.

2.       Man žinoma, kad su asmeniu susijusią informaciją, kurią reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai, dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims, galėsiu teikti tik įpareigotas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens.

3.       Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

3.1.    visa su asmeniu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai;

3.2.    informacija, jeigu jos atskleidimas prieštarauja įstatymams, daro nuostolių teisėtiems šalių interesams arba trukdo užtikrinti sąžiningą darbą.

4.       Esu įspėtas (-a), kad pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atsakyti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

 

______________________                     ______________________________________________

(parašas)                                                                                                          (vardas, pavardė)

 

 

Nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir

atvejo komandos darbo organizavimo 

tvarkos aprašo

4 priedas

 

SUSITARIMAS DĖL INTEGRACIJOS Į DARBO RINKĄ

 

 

20___ m. _____________ ___ d. Nr. _______

Širvintos

 

Širvintų rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus specialistė (nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas (-ė))_____________________________________(toliau –                                                                                                 (vardas, pavardė)

Atvejo vadybininkas) ir Širvintų rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje (toliau – Programa), dalyvaujantis (-i) __________________________________________________(toliau –

(Asmens vardas, pavardė, gyvenamosios vietos adresas, kontaktiniai duomenys)

Asmuo), sudarė šį Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas). Toliau Susitarime Atvejo vadybininkas ir Asmuo kartu vadinami Šalimis.

 

I SKYRIUS

SUSITARIMO DALYKAS

 

1. Šalys susitaria šiame Susitarime numatytomis sąlygomis siekti Asmens integracijos į darbo rinką.

 

II SKYRIUS

SUSITARIMO ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

2. Atvejo vadybininkas įsipareigoja:

2.1. tinkamai ir sąžiningai vykdyti Susitarimą;

2.2. koordinuoti Susitarimo įgyvendinimą ir jame numatytų paslaugų organizavimą ir teikimą Asmeniui tol, kol jis dalyvaus Programoje;

2.3. esant poreikiui, tarpininkauti Asmeniui įstaigose ir institucijose;

2.4. užtikrinti, kad Asmuo laiku gautų su paslaugų teikimu susijusią informaciją;

2.5. užtikrinti, kad Asmens duomenys ir kita su Asmens socialine aplinka susijusi informacija būtų naudojama ir tvarkoma laikantis konfidencialumo reikalavimų ir tik tokia apimtimi, kiek tai reikalinga teikiant paslaugas ir kitą pagalbą Asmeniui.

3. Atvejo vadybininkas turi teisę iš Asmens gauti tikslius ir teisingus duomenis, kurie būtų naudojami susisiekti, reikalingai informacijai, susijusiai su paslaugų Asmeniui organizavimu ir teikimu, siųsti.

4. Asmuo įsipareigoja:

4.1. tinkamai ir sąžiningai vykdyti Susitarimą;

4.2. bendradarbiauti su Atvejo vadybininku, teikti informaciją ir (ar) dokumentus, būtinus Susitarimui vykdyti apie Asmens sveikatos būklę ir pan.;

4.3. esant poreikiui, dalyvauti atvejo komandos susitikimuose, kuriuose nagrinėjama Asmens padėtis, priimami sprendimai dėl paslaugų parinkimo, jų apimties, trukmės, dažnumo ir pan.;

4.4. ne vėliau kaip per vieną darbo dieną informuoti Atvejo vadybininką, jeigu atsiranda aplinkybės, dėl kurių Asmuo laikinai negali naudotis jam paskirtomis paslaugomis;

4.5. neatvykus į numatytas teikti paslaugas (mokymus, konsultacijas, užsiėmimus ir pan.) ir Atvejo vadybininkui prašant, Asmuo įsipareigoja pateikti laisvos formos pasiaiškinimą raštu, kuriame būtų nurodomos neatvykimo į numatytas teikti paslaugas priežastys. 

5. Asmuo turi teisę iš Atvejo vadybininko gauti išsamią, aiškią ir lengvai prieinamą informaciją apie paslaugas: jų teikimo laiką, vietą, trukmę, teikimo sąlygas ir pan.

6. Asmuo, nurodydamas savo asmens duomenis, sutinka, kad jie būtų naudojami susisiekti, informaciniams pranešimams siųsti, tinkamai parinkti paslaugas ir užtikrintai jas vykdyti.

 

III SKYRIUS

PASLAUGŲ ASMENIUI PARINKIMAS

 

7. Atsižvelgiant į asmens poreikius ir atvejo komandos pasiūlymus dėl paslaugų Asmeniui parinkimo, jų apimties, eiliškumo, priimamas sprendimas Asmeniui teikti šias paslaugas:

Integracijos į darbo rinką planas

Eil. Nr.

Paslaugų pavadinimas

Paslaugų teikimo laikotarpis

Paslaugų teikėjai

Paslaugų teikimo tvarka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Pasirašius Susitarimą, iki pradedant teikti paslaugas, Atvejo vadybininkas supažindina Asmenį su numatytų teikti paslaugų teikėjais, surengdamas asmens susitikimą (-us) su jais.

9. Asmuo sutinka, kad Susitarime numatytų teikti paslaugų sąrašas būtų pagal poreikį papildomas viso Susitarimo įgyvendinimo metu. Apie poreikį įrašyti papildomas paslaugas ir papildyti sąrašą Asmuo yra informuojamas raštu.

10. Asmuo turi teisę atsisakyti jam siūlomų teikti paslaugų ir pateikti Atvejo vadybininkui pagrįstą atsisakymą raštu.

11. Asmeniui neatsisakius siūlomų papildomų paslaugų, šalys sudaro susitarimą dėl Susitarimo pakeitimo – paslaugų sąrašo papildymo.

 

 

IV SKYRIUS

ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ IR SUSITARIMO NUTRAUKIMAS

 

12. Susitarimas įsigalioja nuo pasirašymo dienos ir galioja tol, kol Asmuo dalyvauja Programoje.

13. Susitarimas gali būti pakeistas, papildytas arba nutrauktas šalių raštišku susitarimu šiais atvejais:

13.1. Asmens rašytiniu prašymu, įspėjus kitą šalį ne mažiau kaip prieš 5 darbo dienas;

13.2. Atvejo komandai įvertinus, kad asmuo vis dar yra nepasirengęs darbo rinkai, nustatomos Susitarimo nevykdymo priežastys, poreikis ir galimybė keisti pagal Susitarimą teikiamas paslaugas, jų apimtį, teikimo eiliškumą, ar poreikis asmenims dalyvauti priemonėse;

13.3. Atvejo komandai priėmus sprendimą, kad Asmuo yra pasirengęs darbo rinkai.

14. Visi Susitarimo papildymai ir pakeitimai yra neatskiriamos šio Susitarimo dalys.

15. Šalys už Susitarime nurodytų įsipareigojimų nevykdymą atsako įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

16. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Asmens duomenų tvarkymo Širvintų rajono savivaldybės administracijoje taisyklėmis, patvirtintomis Savivaldybės administracijos direktoriaus, kitais asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą nustatančiais teisės aktais.

17. Susitarimas sudarytas dviem egzemplioriais, turinčiais vienodą teisinę galią, po vieną egzempliorių kiekvienai šio Susitarimo šaliai.

 

 

Atvejo vadybininkas (-ė)                ________________           __________________________

(Parašas)                                                        (Vardas ir pavardė)

 

Asmuo                                            ________________           __________________________

(Parašas)                                                        (Vardas ir pavardė)