RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS TVARKOS APRAŠO IR ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2022 m. lapkričio 30 d. Nr. A-1230 (8.2)

Radviliškis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 53 straipsnio 2 dalimi, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. V-757 „Dėl Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“, 20 ir 28 punktais, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. gruodžio 27 d. įsakymo Nr. V-2308 „Dėl būtinųjų savivaldybių ir mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, stebėsenos rodiklių patvirtinimo“ 1.1 papunkčiu, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. vasario 17 d. įsakymu Nr. V-283 „Dėl Valstybės (strateginių) šveitimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“, ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. kovo 25 d. įsakymu Nr. V-448 „Dėl savivaldybių ir mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos būtinųjų rodiklių aprašų patvirtinimo“:

1. Tvirtinu:

1.1.   Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašą (pridedama);

1.2.    Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklius (pridedama).

2.    Laikau netekusiais galios Radviliškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. lapkričio 4 d. įsakymą Nr. A-1341-(8.2) „Dėl Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašo ir švietimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“ ir Radviliškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. lapkričio 9 d. įsakymą Nr. A-1124-(8.2) „Dėl Radviliškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. lapkričio 4 d. įsakymu Nr. A-1341-(8.2) „Dėl Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašo ir švietimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“ patvirtintų Radviliškio rajono švietimo stebėsenos rodiklių pakeitimo“

3.    Nurodau, kad šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                   Jolanta Margaitienė

 

 


PATVIRTINTA

Radviliškio rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2022 m. lapkričio 30 d.

įsakymu Nr. A-1230 (8.2)

 

RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsena (toliau – Švietimo stebėsena) yra švietimo stebėsenos subjektų vykdoma nuolatinė švietimo būklės bei kaitos analizė, vertinimas, prognozavimas, taip pat tam reikalingų duomenų rinkimas. Ji apima duomenų rinkimą apie švietimą: ikimokyklinį, priešmokyklinį, bendrąjį ugdymą, suaugusiųjų mokymą, neformalųjį vaikų švietimą.

2Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Švietimo stebėsenos paskirtį, uždavinius, objektą ir subjektą, principus, Švietimo stebėsenos organizavimą ir vykdymą, rodiklius, jų atrankos kriterijus ir tvirtinimą, disponavimą stebėsenos informacija bei finansavimą.

3Švietimo stebėsenos paskirtis – sudaryti sąlygas Radviliškio rajono savivaldybei (toliau – Savivaldybei) priimti pagrįstus sprendimus ir vykdyti švietimo kokybę laiduojantį valdymą, taip pat informuoti visuomenę apie švietimo būklę.

4Švietimo stebėsenos uždaviniai yra šie:

4.1. tirti švietimo valdymo subjektų informacijos apie švietimą poreikius;

4.2. rinkti, kaupti ir apdoroti duomenis apie švietimo sistemos būklę Savivaldybėje;

4.3. analizuoti ir vertinti švietimo būklę bei kaitą ir jai darančius įtaką veiksnius, atsižvelgiant į švietimui keliamus tikslus ir uždavinius;

4.4. prognozuoti švietimo sistemos kaitą;

4.5. teikti ir skelbti Švietimo stebėsenos duomenis ir (ar) analitinę informaciją.

5Švietimo stebėsenos objektas – švietimo būklė.

6Švietimas stebimas šiais pagrindiniais aspektais:

6.1. švietimo funkcionavimo (švietimo kontekstas, indėlis į švietimą, švietimo procesai, švietimo rezultatai, švietimo pasekmės);

6.2. švietimo rūšių ir programų (formalusis švietimas, švietimo programos, neformalusis švietimas, švietimo pagalba);

6.3. švietimo valdymo lygmenų – Savivaldybės ir švietimo įstaigos;

6.4. kitais teisės aktų nustatytais teminiais-analitiniais aspektais.

7.    Savivaldybės švietimo stebėsenos subjektai – institucijos, vykdančios švietimo stebėseną Savivaldybėje:

7.1. savivaldybės administracija;

7.2. švietimo įstaigos.

8Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašu, Būtinaisiais savivaldybių ir mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos rodikliais ir kitais teisės aktais.

9.    Švietimo stebėsenos principai:

9.1.    tikslingumas – renkami tik tie duomenys ir informacija, kurie yra reikalingi ir tinkami švietimo būklei vertinti bei jų valdymo subjektų sprendimams priimti.

9.2.    sistemingumas – visa švietimo sistema stebima planingai, suderintai ir laikantis tęstinumo.

9.3.    nešališkumas – švietimo stebėsena vykdoma be išankstinio nusistatymo, laikantis profesinio nepriklausomumo nuo įvairių interesų grupių.

9.4.    patikimumas – duomenys renkami laikantis duomenų rinkimo standartų, skelbiama tikrovę atitinkanti informacija.

9.5.    konfidencialumas − skelbiama tik tokia informacija, kuri garantuoja fizinio asmens duomenų anonimiškumą, išskyrus teisės aktuose numatytus atvejus.

9.6.    saikingumas – siekiama maksimaliai sumažinti duomenų teikimo naštą ir suvaržyti besaikį duomenų rinkimą. Duomenis surinkus vienąkart, pakartotinai jie neberenkami.

10Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos apraše vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

ŠVIETIMO STEBĖSENOS ORGANIZAVIMAS IR VYKDYMAS

 

11Švietimo stebėsena organizuojama ir vykdoma Savivaldybės ir rajono švietimo įstaigų lygmenimis.

12Švietimo stebėsenos organizavimas ir vykdymas apima šias veiklas:

12.1informacijos, rodiklių ir duomenų poreikių tyrimą;

12.2rodiklių sąrašų ir rodiklių aprašų sudarymą, tvirtinimą ir atnaujinimą;

12.3duomenų rinkimą, kaupimą ir apdorojimą ir šių veiklų koordinavimą;

12.4analizių, apžvalgų, ataskaitų ir vertinimų rengimą, prognozavimą;

12.5duomenų, rodiklių ir analitinės informacijos teikimą užsakovams ir (arba) skelbimą naudotojams.

13Savivaldybės lygmens švietimo stebėseną organizuoja ir vykdo Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius:

13.1tiria informacijos, rodiklių ir duomenų poreikius;

13.2sudaro, atnaujina ir šiame Apraše numatytiems subjektams teikia rodiklių sąrašus;

13.3vykdo duomenų rinkimą, kaupimą ir apdorojimą;

13.4paskelbia apibendrintą Savivaldybės švietimo stebėsenos informaciją visuomenei;

13.5teikia informaciją užsakovams ir (ar) skelbia naudotojams.

14Radviliškio rajono švietimo įstaigos organizuoja ir vykdo švietimo įstaigos lygmens švietimo stebėseną:

14.1švietimo įstaiga vykdo įstaigos švietimo būklės bei kaitos analizę, vertinimą ir prognozavimą pagal Savivaldybės patvirtintus švietimo stebėsenos rodiklius, Būtinuosius mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos rodiklius ir pagal savo poreikius švietimo įstaigos vadovo patvirtintus papildomus švietimo stebėsenos rodiklius;

14.2iki einamųjų metų gruodžio 15 d. Švietimo ir sporto skyriui pateikia duomenis pagal patvirtintus Savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklius;

14.3už švietimo įstaigos lygmens organizavimą ir vykdymą atsakingas įstaigos vadovas.

14.4švietimo įstaiga švietimo stebėsenos organizavimą ir vykdymą reglamentuoja įstaigos veiklos dokumentuose.

15Skirtingų lygmenų švietimo stebėsenos subjektai neatlygintinai keičiasi stebėsenos duomenimis ir informacija naudodami Švietimo valdymo informacinę sistemą (toliau – ŠVIS).

 

III SKYRIUS

ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIAI, JŲ ATRANKOS

KRITERIJAI IR TVIRTINIMAS

 

16Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą sudaro rodikliai, apibūdinantys švietimo būklę ir kaitą Savivaldybės mastu. Savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.

17Savivaldybės lygmens Švietimo stebėsenos rodikliai yra šių grupių:

17.1. Būtinieji savivaldybių švietimo stebėsenos rodiklių sąrašo, patvirtinto Švietimo, mokslo ir sporto ministro, rodikliai;

17.2. pasirenkamieji savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai.

18Savivaldybės Švietimo stebėsenos rodikliai turi atitikti šiuos kriterijus:

18.1rodiklio aiškumas ir informatyvumas;

18.2validumas;

18.3rodiklio naudingumas, tinkamumas švietimo valdymo, būklės analizės ir visuomenės informavimo reikmėms;

18.4rodiklio universalumas;

18.5rodikliui skaičiuoti reikalingų duomenų prieinamumas ir patikimumas;

18.6efektyvus rodiklio teikiamos naudos ir kaštų santykis.

19Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai yra vieši, išskyrus atvejus, kai iš pateiktos informacijos galima identifikuoti asmenis ar institucijas ir tai nėra nustatyta teisės aktuose. Vieša informacija prieinama Radviliškio rajono savivaldybės internetinėje svetainėje www.radviliskis.lt.

20Švietimo įstaigos lygmens stebėsenos rodiklių sąrašą sudaro rodikliai, parodantys švietimo būklę ir (ar) pokyčių mastą švietimo įstaigoje. Švietimo įstaigos švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą tvirtina švietimo įstaigos vadovas.

21Bendrojo ugdymo mokyklų švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą sudaro Būtinųjų mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos rodiklių sąrašo, patvirtinto Švietimo, mokslo ir sporto ministro, rodikliai ir mokyklos pasirenkamieji švietimo stebėsenos rodikliai.

 

IV SKYRIUS

DISPONAVIMAS ŠVIETIMO STEBĖSENOS INFORMACIJA

 

22Visais Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliams skaičiuoti renkamais Savivaldybės lygmens duomenimis ir informacija disponuoja Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius.

23Savivaldybės administracija disponuoja duomenimis ir informacija, gauta vykdant pagal papildomus Savivaldybės poreikius organizuotą švietimo stebėseną. Šie duomenys ir informacija kitų lygmenų švietimo stebėsenos subjektams gali būti perduodami remiantis duomenų teikimo sutartimis tarp Savivaldybės administracijos ir duomenų gavėjo.

24Švietimo įstaiga disponuoja duomenimis ir informacija, gauta vykdant pagal papildomus švietimo įstaigos poreikius organizuotą švietimo ir mokslo stebėseną. Šie duomenys ir informacija kitų lygmenų švietimo stebėsenos subjektams gali būti perduodami remiantis duomenų teikimo sutartimis tarp švietimo įstaigos ar jos įgalioto asmens ir duomenų gavėjo.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

25Savivaldybės švietimo stebėsenos subjektai savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodikliams būtinus duomenis ir informaciją teikia neatlygintinai teisės aktų nustatyta tvarka.

26Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenai naudojami ŠVIS prieinami duomenys bei kitų institucijų – Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Nacionalinės švietimo agentūros ir kt. – viešai skelbiami duomenys.

27 Švietimo stebėsenos organizavimo ir vykdymo savivaldybės švietimo įstaigose priežiūrą vykdo savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius.

 

______________________

 

part_37882282c38a421298662e3d32a2f2f8_end


PATVIRTINTA

Radviliškio rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2022 m. lapkričio 30 d.

įsakymu Nr. A-1230 (8.2)

 

radviliškio Rajono SAVIVALDYBĖS švietimo stebėsenos rodikliai

 

1. Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašas sudarytas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2022 m. vasario 17 d. įsakymu Nr. V-283 „Dėl Valstybės (strateginių) švietimo ir mokslo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“ patvirtintais Valstybės (strateginiais) švietimo stebėsenos rodikliais, Būtinaisiais savivaldybių švietimo stebėsenos rodikliais, patvirtintais Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. gruodžio 27 d. įsakymu Nr. V-2308 „Dėl Būtinųjų savivaldybių ir mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“.

2. Į Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą įtraukti Radviliškio rajono savivaldybei aktualūs švietimo rodikliai.

3. Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai suskirstyti grupėmis pagal tai, kurį švietimo sistemos komponentą apibūdina: švietimo kontekstą, indėlį į švietimą, švietimo procesus, švietimo rezultatus ar švietimo sistemos stebėjimą.

4. Švietimo konteksto rodikliai (parodo išorines sąlygas ir reikmes, darančias poveikį švietimo sistemos procesams):

4.1. Švietimo aplinka:

Eil. Nr.

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio aprašymas

Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys

Duomens pavadinimas

Duomens (-ų) šaltinis

4.1.1.

Gyventojų skaičiaus pokytis (vienetais)

Savivaldybės gyventojų skaičius ir pokytis sausio 1 d.

Bendras savivaldybės gyventojų skaičius sausio 1 d.

Lietuvos Respublikos statistikos departamento interneto svetainė (toliau – STD)

4.1.2

Gimstamumas

Gimusių vaikų skaičius nuo sausio 1 d. iki gruodžio 31 d. ir jų pokytis

Gimusių vaikų skaičius atitinkamų metų sausio 1 d.

STD

4.1.3.

Vaikų, kuriems organizuojamas privalomas ikimokyklinis ugdymas, skaičius

Radviliškio rajono švietimo įstaigose ugdomų vaikų skaičius, kuriems organizuojamas privalomas ikimokyklinis ugdymas

Vaikų skaičius, kuriems organizuojamas privalomas ikimokyklinis ugdymas atitinkamų metų rugsėjo 1 d.

Švietimo įstaigos

 

 

 

5. Indėlio į švietimą rodikliai (parodo pastangas ir (arba) išteklius, reikalingus švietimo sistemai veikti ir tikslams pasiekti):

5.1. Besimokančiųjų charakteristikos:

Eil. Nr.

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio aprašymas

Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys

Duomens pavadinimas

Duomens (-ų) šaltinis

5.1.1.

Besimokančiųjų skaičius ir pasiskirstymas pagal lytį

Rajono švietimo įstaigose besimokančiųjų skaičius ir jų pasiskirstymas pagal lytį

Bendras besimokančiųjų skaičius atitinkamų mokslo metų pradžiai

ŠVIS

(1-mokykla)

Iš jų mergaičių ir berniukų skaičius

5.1.2.

Nemokamai maitinamų mokinių skaičius ir dalis

 

Nemokamai maitinamų priešmokyklinukų ir 1–12 klasių mokinių skaičius ir dalis (%)

Bendras besimokančiųjų skaičius bendrojo ugdymo mokyklose mokslo metų pradžioje

ŠVIS

(1-mokykla),

Socialinės paramos skyrius

Iš jų nemokamai maitinamų mokinių skaičius

 

5.2. Personalo charakteristika:

Eil. Nr.

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio aprašymas

Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys

Duomens pavadinimas

Duomens (-ų) šaltinis

5.2.1.

Vidutinis pedagoginio personalo amžius

Švietimo įstaigų vidutinis pedagoginio personalo amžius metais (duomenys apie pedagoginius darbuotojus, dirbančius pagrindiniame darbe atitinkamų metų spalio 1 d.)

Bendrojo ugdymo mokyklų vidutinis pedagoginio personalo amžius metais

Švietimo įstaigos

 

 

Ikimokyklinio ugdymo įstaigų vidutinis pedagoginio personalo amžius metais

Neformaliojo ugdymo įstaigų vidutinis pedagoginio personalo amžius metais

5.2.2.

Pedagoginio personalo pasiskirstymas pagal lytį

Švietimo įstaigų pedagoginio personalo pasiskirstymas pagal lytį (%) (moterys ir vyrai)

Bendrojo ugdymo mokyklų pedagoginio personalo pasiskirstymas pagal lytį (%):

moterys

vyrai

Švietimo įstaigos

 

 

Ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagoginio personalo pasiskirstymas pagal lytį (%):

moterys

vyrai

Neformaliojo ugdymo įstaigų pedagoginio personalo pasiskirstymas pagal lytį (%):

moterys

vyrai

5.2.3.

Mokytojų pasiskirstymas pagal kvalifikacines kategorijas

 

Bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją (skaičius)

Bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų skaičius spalio 1 d.

ŠVIS

(3-mokykla)

Iš jų pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją (skaičius):

neatestuotų mokytojų

mokytojų

vyresn. mokytojų

metodininkų

ekspertų

Ikimokyklinio ugdymo grupėse dirbančių mokytojų pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją (skaičius)

Ikimokyklinio ugdymo grupėse dirbančių mokytojų skaičius spalio 1 d.

ŠVIS

(ŠV-03 Pedagogai)

Iš jų pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją (skaičius):

neatestuotų mokytojų

mokytojų

vyresn. mokytojų

metodininkų

ekspertų

Neformaliojo ugdymo įstaigose pagal neformaliojo vaikų šveitimo ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo programas dirbančių mokytojų pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją (skaičius)

Neformaliojo ugdymo įstaigose pagal neformaliojo vaikų šveitimo ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo programas dirbančių mokytojų skaičius spalio 1 d.

ŠVIS

(4-mokykla)

Iš jų pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją (skaičius):

Neatestuotų mokytojų

Mokytojų

Vyresn. mokytojų

Metodininkų

Ekspertų

5.2.4.

Švietimo įstaigų vadovų pasiskirstymas pagal amžių

Švietimo įstaigų vadovų skaičius ir jų pasiskirstymas pagal amžių (%, skaičius)

Švietimo įstaigų vadovų skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d.

Švietimo ir sporto skyrius

Iš jų pasiskirstymas pagal amžių (%, skaičius)

30–39 m.

40–49 m.

50–59 m.

60 m. ir vyresni

5.2.5.

Švietimo įstaigų vadovų pasiskirstymas pagal lytį (%)

Švietimo įstaigų vadovų pasiskirstymas pagal lytį (%) (moterys ir vyrai)

Švietimo įstaigų vadovų pasiskirstymas pagal lytį (%):

Moterys

Vyrai

Švietimo ir sporto skyrius

5.2.6.

Jaunesnių nei 50 metų bei 50 metų ir vyresnio amžiaus mokytojų skaičiaus santykis (skaičius)

Jaunesnių nei 50 metų bei 50 metų ir vyresnio amžiaus mokytojų skaičiaus santykis. Rodikliu vertinamas veiksmingos ir subalansuotos pedagoginio personalo politikos įgyvendinimas savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose, pritraukiant karjerą pradedančius ir išlaikant patirtį turinčius mokytojus, netiesiogiai – savivaldybės mokyklų, kaip darbdavių, patrauklumas mokytojams

Asmenų, jaunesnių nei 50 metų, bendrojo ugdymo mokyklose, kaip pagrindinėje darbovietėje, užimančių mokytojų pareigas ir mokančių pagal bendrojo ugdymo programas, skaičius

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

50 metų ar vyresnio amžiaus asmenų, bendrojo ugdymo mokyklose, kaip pagrindinėje darbovietėje, užimančių mokytojų pareigas ir mokančių pagal bendrojo ugdymo programas, skaičius

5.2.7.

Daugiau kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą turinčių darbuotojų dalis  (%)

Daugiau kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą turinčių darbuotojų dalis. Rodiklis atskleidžia švietimo sistemos dalyvių demografines charakteristikas, rodo mokytojų kaitą, netiesiogiai – mokytojo profesijos prestižą

Bendrojo ugdymo mokyklose, kaip pagrindinėje darbovietėje dirbančių visų pedagoginių darbuotojų skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

bendrojo ugdymo mokyklose, kaip pagrindinėje darbovietėje, dirbančių pedagoginių darbuotojų, kurių pedagoginio darbo stažas yra didesnis nei 2 metai skaičius

5.2.8.

Švietimo įstaigų, kuriose nėra nuolatinio vadovo daugiau kaip 12 mėnesių, dalis nuo bendro švietimo įstaigų skaičiaus

Savivaldybės švietimo įstaigų, kuriose nėra nuolatinio vadovo daugiau kaip 12 mėnesių, dalis nuo bendro švietimo įstaigų skaičiaus. Rodiklis signalizuoja apie lyderystės ir valdymo problemas švietimo įstaigose

Švietimo įstaigų skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

švietimo įstaigų, kuriose daugiau kaip 12 mėnesių nėra nuolatinio vadovo skaičius

 

5.3. Materialieji ir finansiniai ištekliai:

Eil. Nr.

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio aprašymas

Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys

Duomens pavadinimas

Duomens (-ų) šaltinis

5.3.1.

Vidutinės vienam besimokančiam asmeniui bendrojo ugdymo mokyklose tekusios lėšos

 

Vidutinė mokymo lėšų ir steigėjo (Savivaldybės) mokyklos aplinkai skirta lėšų suma per metus, tenkanti vienam bendrojo ugdymo mokyklų mokiniui (vaikui), kuris mokosi pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas

Savivaldybei skirta bendra mokymo lėšų suma (tūkst. Eur)

Švietimo ir sporto skyriaus ekonomistas

Steigėjo (Savivaldybės) skirta mokyklų aplinkai lėšų suma (tūkst. Eur)

Mokinių skaičius, kurie mokosi bendrojo ugdymo mokyklose atitinkamų metų rugsėjo 1 d.

5.3.2.

Vidutinės vienam besimokančiam asmeniui ikimokyklinio ugdymo įstaigose tekusios lėšos

Vidutinė mokymo lėšų ir steigėjo (Savivaldybės) ugdymo įstaigos aplinkai skirta lėšų suma per metus, tenkanti vienam ikimokyklinio ugdymo įstaigų mokiniui (vaikui), kuris mokosi pagal ikimokyklinio ugdymo programą

Savivaldybei skirta bendra mokymo lėšų suma (tūkst. Eur)

Švietimo ir sporto skyriaus ekonomistas

Steigėjo (Savivaldybės) skirta mokyklų aplinkai lėšų suma (tūkst. Eur)

Mokinių skaičius, kurie mokosi ikimokyklinio ugdymo įstaigose atitinkamų metų rugsėjo 1 d.

5.3.3.

Vidutinės vienam besimokančiam asmeniui neformaliojo ugdymo įstaigose ir Radviliškio rajono savivaldybės švietimo ir sporto paslaugų centro (toliau – ŠSPC) Sporto skyriuje tekusios lėšos

Vidutinė mokymo lėšų ir steigėjo (Savivaldybės) ugdymo įstaigos aplinkai skirta lėšų suma per metus, tenkanti vienam mokiniui (vaikui), kuris mokosi pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, neformaliojo vaikų švietimo ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo programas

Savivaldybei skirta bendra mokymo lėšų suma (tūkst. Eur)

Švietimo ir sporto skyriaus ekonomistas

Steigėjo (Savivaldybės) skirta mokyklų aplinkai lėšų suma (tūkst. Eur)

Mokinių skaičius, kurie mokosi neformaliojo ugdymo įstaigose ir ŠSPC Sporto skyriuje atitinkamų metų rugsėjo 1 d.

5.3.4

Bendrojo ugdymo mokyklų, turinčių standartus atitinkančias laboratorijas ir technikos kabinetus, dalis

Bendrojo ugdymo mokyklų skaičius (dalis %), turinčių standartus atitinkančias laboratorijas ir technikos kabinetus lyginant su visu bendrojo ugdymo mokyklų skaičiumi atitinkamų metų rugsėjo 1 d.

Bendrojo ugdymo mokyklų skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d.

Švietimo ir sporto skyrius

Standartus atitinkančias laboratorijų ir technikos kabinetų skaičius. Iš jų:

Bendrojo ugdymo mokyklos

 

integruotų gamtos mokslų

biologijos

chemijos

fizikos

Standartus neatitinkančių laboratorijų ir technikos kabinetų skaičius. Iš jų:

integruotų gamtos mokslų

biologijos

chemijos

fizikos

 

6. Švietimo procesų rodikliai (parodo priežastiniais ryšiais susijusių švietimo sistemos pokyčių eigą):

6.1. Mokymas ir mokymasis:

 

 

 

 

 

 

Eil. Nr.

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio aprašymas

Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys

Duomens pavadinimas

Duomens (-ų) šaltinis

6.1.1.

Besimokančiųjų dalis amžiaus grupėje

Rajono bendrojo ugdymo mokyklose besimokančiųjų skaičius pagal priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo bei socialinių įgūdžių ugdymo programas mokslo metų pradžiai

Bendras mokinių skaičius atitinkamų mokslo metų pradžiai.

Iš jų besimokančiųjų skaičius:

ŠVIS

(1-mokykla)

Pagal priešmokyklinio ugdymo programą

1–4 klasėse

5–10 klasėse

11–12 klasėse

Pagal socialinių įgūdžių ugdymo programą

6.1.2.

Ugdomų 1–2 metų vaikų dalis

 

Švietimo įstaigose ugdomų 1–2 metų vaikų skaičius (dalis %) lyginant su bendru Savivaldybės to amžiaus vaikų skaičiumi

Bendras 1–2 m. amžiaus vaikų skaičius sausio 1 d. Iš jų:

Švietimo ir sporto skyrius

Savivaldybės švietimo įstaigose ugdomų vaikų skaičius

6.1.3.

Besimokančiųjų Savivaldybėje kitų šalių piliečių skaičius

Rajono bendrojo ugdymo mokyklose besimokančiųjų kitų šalių piliečių skaičius pagal priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programas mokslo metų pradžioje

Bendras mokinių skaičius mokslo metų pradžioje.

Iš jų besimokančių:

Bendrojo ugdymo mokyklos

 

Pagal priešmokyklinio ugdymo programą

1–4 klasėse

5–10 klasėse

11–12 klasėse

6.1.4.

Visos dienos mokyklų skaičius, jas lankančių mokinių skaičius ir dalis

Rajono bendrojo ugdymo mokyklų turinčių visos dienos mokyklų modelius skaičius (dalis %) lyginant su bendru bendrojo ugdymo mokyklų skaičiumi. Mokinių, lankančių visos dienos mokyklą skaičius (dalis %) lyginant su bendru 1–4 klasių mokinių skaičiumi

Bendrojo ugdymo mokyklų skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d.

Švietimo ir sporto skyrius

Bendrojo ugdymo mokyklų, turinčių visos dienos mokyklas, skaičius

Bendrojo ugdymo mokyklos

Bendrojo ugdymo mokyklų 1–4 klasių mokinių skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d.

ŠVIS

(1-mokykla)

Mokinių, lankančių visos dienos mokyklą, skaičius

Bendrojo ugdymo mokyklos

6.1.5.

Pailgintos darbo dienos grupių skaičius, jas lankančių mokinių skaičius ir dalis

 

Rajono bendrojo ugdymo mokyklų turinčių pailgintas darbo dienos grupes skaičius (dalis %) lyginant su bendru bendrojo ugdymo mokyklų skaičiumi. Mokinių, lankančių pailgintos darbo dienos grupes, skaičius (dalis %) lyginat su bendru 1–4 klasių mokinių skaičiumi

Bendrojo ugdymo mokyklų skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d.

Švietimo ir sporto skyrius

Bendrojo ugdymo mokyklų, turinčių pailgintas darbo dienos grupes, skaičius

Bendrojo ugdymo mokyklos

Bendrojo ugdymo mokyklų 1–4 klasių mokinių skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d.

ŠVIS

(1- mokykla)

Mokinių, lankančių pailgintos darbo dienos grupes, skaičius

Bendrojo ugdymo mokyklos

6.1.6.

Ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme dalyvaujančių 3–5 metų amžiaus vaikų dalis

 

Ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme dalyvaujančių 3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta deklaruota savivaldybės teritorijoje, dalis. Rodikliu vertinama ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo aprėptis savivaldybėje ir institucinio ugdymo prieinamumas

 

Bendras 3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta einamųjų metų ataskaitinę dieną deklaruota savivaldybės teritorijoje, skaičius. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

 

3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta deklaruota savivaldybės teritorijoje, ugdomų švietimo įstaigose, skaičius

6.1.7.

Savivaldybės mokyklose ugdomų 3–5 metų vaikų, kurių deklaruota gyvenamoji vieta yra kitoje savivaldybėje, dalis

Savivaldybės priklausomybės mokyklose ugdomų 3–5 metų vaikų, kurių deklaruota gyvenamoji vieta yra kitoje savivaldybėje, dalis

3–5 metų vaikų, kurie einamųjų metų ataskaitinę dieną ugdomi savivaldybės mokyklose, skaičius. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta deklaruota kitoje savivaldybėje, einamųjų metų ataskaitinę dieną ugdomų savivaldybės švietimo įstaigose, skaičius

6.1.8.

Savivaldybės 3–5 metų vaikų, ugdomų ne savivaldybės mokyklose, dalis

 

3–5 metų vaikų, kurių deklaruota gyvenamoji vieta yra savivaldybėje, o jie ugdomi kitos savivaldybės mokyklose, dalis. Rodikliu vertinama savivaldybės galimybė teikti institucinį ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą

3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta einamųjų metų ataskaitinę dieną deklaruota savivaldybėje, skaičius. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta deklaruota savivaldybėje, einamųjų metų ataskaitinę dieną ugdomų kitos savivaldybės mokyklose, skaičius

6.1.9.

Mokinių turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokyklose, dalis

 

Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), ugdomų integruotai bendrojo ugdymo bendrosiose mokyklose, dalis. Rodiklis parodo įtraukiojo ugdymo aprėptį šalies ir savivaldybių lygmeniu

Bendras bendrojo ugdymo mokyklų mokinių skaičius einamųjų metų ataskaitinę dieną. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

 

Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų ir nepalankių aplinkos veiksnių), bendrojo ugdymo mokyklose ugdomų integruotai (t. y. ugdomų ne specialiose klasėse / grupėse), skaičius einamųjų metų ataskaitinę dieną

6.1.10.

Negalią turinčių mokinių dalis nuo mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokyklose

 

Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių, kurie priskirti mokinių, turinčių negalią, grupei, dalis tarp integruotai (t. y. ugdomų ne specialiose klasėse / grupėse) bendrojo ugdymo bendrosiose mokyklose ugdomų specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų ir nepalankių aplinkos veiksnių) turinčių mokinių

 

Bendrojo ugdymo mokyklose integruotai ugdomų (t. y. ugdomų ne specialiose klasėse / grupėse)  specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų ir nepalankių aplinkos veiksnių) mokinių skaičius einamųjų metų ataskaitinę dieną. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

 

bendrojo ugdymo mokyklose integruotai ugdomų specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių, kurie priskirti mokinių, turinčių negalią, grupei

6.1.11.

Švietimo pagalbą gaunančių mokinių dalis

 

Švietimo pagalbą gaunančių mokinių dalis. Rodiklis parodo savivaldybės mokyklų pasirengimą suteikti švietimo pagalbą visiems mokiniams, kuriems tokia pagalba yra nustatyta

Bendrojo ugdymo mokyklų mokinių, kuriems nustatytas švietimo pagalbos poreikis skaičius einamųjų metų ataskaitinę dieną. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

bendrojo ugdymo mokyklų mokinių, kuriems suteikta švietimo pagalba, skaičius

6.1.12.

Neformaliojo švietimo veikloje dalyvaujančių mokinių dalis

 

Neformaliojo vaikų švietimo veiklose, organizuojamose mokyklos ir kitų švietimo teikėjų, dalyvaujančių mokinių dalis. Rodikliu vertinama savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų mokinių dalyvavimo neformaliojo švietimo veikloje aprėptis, netiesiogiai – savivaldybės mokyklų ir kitų švietimo teikėjų neformaliojo vaikų švietimo veiklų pasiūlos galimybės

 

Bendras bendrojo ugdymo mokyklų mokinių skaičius einamųjų metų ataskaitinę dieną. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

 

bendrojo ugdymo mokyklų mokinių, dalyvavusių neformaliojo vaikų švietimo veiklose mokykloje, neformaliojo vaikų švietimo mokyklose ir kitose neformaliojo vaikų švietimo veiklose už mokyklos ribų, skaičius (jeigu mokinys dalyvauja keliose neformaliojo vaikų švietimo veiklose, jis skaičiuojamas tik vieną kartą)

 

6.2. Ugdymo procesų organizavimas ir valdymas:

 

 

 

 

 

 

Eil. Nr.

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio aprašymas

Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys

Duomens pavadinimas

Duomens (-ų) šaltinis

6.2.1.

Pedagogų kontaktinių darbo valandų dalis lyginant su visu pedagogų darbo laiku

Rajono bendrojo ugdymo mokyklose dirbančių pedagogų kontaktinių darbo valandų dalis (%) lyginant su visu pedagogų darbo laiku (%) pagal kvalifikacines kategorijas

Bendrojo ugdymo mokyklose dirbančių pedagogų visas metinis valandų skaičius. Iš jų pagal kvalifikacinę kategoriją:

Bendrojo ugdymo mokyklos

mokytojų

vyresn. mokytojų

metodininkų

ekspertų

Metinis kontaktinių darbo valandų skaičius. Iš jų pagal kvalifikacinę kategoriją:

mokytojų

vyresn. mokytojų

metodininkų

ekspertų

6.2.2.

Pedagoginių darbuotojų, dirbančių visu krūviu, dalis

Rajono bendrojo ugdymo mokyklose dirbančių visu krūviu pedagoginių darbuotojų dalis

Bendras visų pedagoginių darbuotojų skaičius. Iš jų:

Švietimo ir sporto skyriaus ekonomistas

pedagoginių darbuotojų, dirbančių visu krūviu, skaičius

6.2.3.

Pedagogų ir administracinio bei kito personalo skaičiaus santykis

Rajono švietimo įstaigose dirbančių pedagogų skaičiaus ir administracinio bei kito personalo skaičiaus santykis

Bendras etatų skaičius švietimo įstaigose. Iš jų:

Švietimo ir sporto skyriaus ekonomistas

mokytojų etatų skaičius (finansuojamų iš mokymo lėšų)

6.2.4.

Vidutinis mokinių skaičius klasėje / grupėje

Mokinių (vaikų), ugdomų pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas, skaičiaus vidurkis klasės / grupės komplekte

Bendras ikimokyklinio amžiaus vaikų skaičius mokslo metų pradžioje

ŠVIS

(1-mokykla),

Švietimo ir sporto skyriaus ekonomistas

Ikimokyklinio ugdymo grupių skaičius

Bendras priešmokyklinio amžiaus vaikų skaičius mokslo metų pradžioje

Priešmokyklinio ugdymo grupių skaičius

Bendras 1–12 klasių mokinių skaičius mokslo metų pradžioje

Klasių komplektų skaičius

6.2.5.

Mokinių praleistų pamokų skaičius, vidutiniškai tenkantis vienam mokiniui pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas

Mokinių praleistų pamokų skaičius, vidutiniškai tenkantis vienam mokiniui pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, lyginant su bendru pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas besimokančių mokinių skaičiumi

Bendrojo ugdymo mokyklų 1–12 klasių mokinių skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d.

Bendrojo ugdymo mokyklos

Praleistų pamokų skaičius, tenkantis vienam mokiniui, pagal pradinio ugdymo programą

Praleistų pamokų skaičius, tenkantis vienam mokiniui, pagal pagrindinio ugdymo programą

Praleistų pamokų skaičius, tenkantis vienam mokiniui, pagal vidurinio ugdymo programą

6.2.6.

Mokinių praleistų nepateisintų pamokų skaičius, vidutiniškai tenkantis vienam mokiniui pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas

Mokinių praleistų nepateisintų pamokų skaičius, vidutiniškai tenkantis vienam mokiniui pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, lyginant su bendru pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas besimokančių mokinių skaičiumi

Bendrojo ugdymo mokyklų 1–12 klasių mokinių skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d.

Bendrojo ugdymo mokyklos

Praleistų nepateisintų pamokų skaičius, tenkantis vienam mokiniui, pagal pradinio ugdymo programą

Praleistų nepateisintų pamokų skaičius, tenkantis vienam mokiniui, pagal pagrindinio ugdymo programą

Praleistų nepateisintų pamokų skaičius, tenkantis vienam mokiniui, pagal vidurinio ugdymo programą

6.2.7.

Pareigybės dalis, tenkanti vienam pedagoginiam darbuotojui

 

Vienam pedagoginiam darbuotojui (einančiam pagrindines ir nepagrindines pareigas) tenkantis darbo krūvis. Rodiklis parodo pedagoginių darbuotojų skaičiaus pagrįstumą

 

Visų pedagoginių darbuotojų, dirbančių einamųjų metų ataskaitinę dieną, darbo krūvių pareigybės vienetais suma

ŠVIS

(Būtinieji mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos rodikliai)

 

 

 

Pedagogų, dirbančių einamųjų metų ataskaitinę dieną, skaičiaus

6.2.8.

Švietimo pagalbos specialistų, tenkančių 100 mokinių, skaičius

 

Švietimo pagalbos specialistų (psichologinės, socialinės pedagoginės, specialiosios pedagoginės ir specialiosios pagalbos) skaičius, tenkantis 100 mokinių. Rodiklis parodo mokinių ir kitų mokyklos bendruomenės narių galimybę gauti kokybišką švietimo pagalbą

 

Bendrojo ugdymo mokyklų švietimo pagalbos specialistų etatinių vienetų skaičius ataskaitinę dieną

ŠVIS

(Būtinieji mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos rodikliai)

 

Bendrojo ugdymo mokyklų mokinių, besimokančių ataskaitinę dieną, skaičius

6.2.9.

Vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose

 

Vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose. Rodiklis parodo efektyvaus ugdymo organizavimo galimybę, mokyklų tinklo optimalumą. Sąlyginė mokytojo pareigybė – pareigybė, apskaičiuota pagal Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. liepos 11 d. nutarimu Nr. 679 „Dėl Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, nuostatas)

 

Bendrojo ugdymo mokyklų 1–12 klasių mokinių skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

 

Bendrojo ugdymo mokyklų sąlyginių mokytojų pareigybių skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną

6.2.10.

Bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis

 

Savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų bendrojo tipo 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis. Rodiklis parodo bendrojo ugdymo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą

 

Bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

 

bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 jungtinių klasių komplektų skaičius

6.2.11.

Bendrojo ugdymo mokyklų klasių komplektų, kuriuose yra mažiau kaip 8 mokiniai, dalis

 

Savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų bendrojo tipo klasių komplektų, kuriuose yra mažiau kaip 8 mokiniai, dalis. Rodiklis parodo bendrojo ugdymo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą

 

Bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

 

Bendrojo ugdymo mokyklų klasių komplektų, kuriuose yra mažiau kaip 8 mokiniai, skaičius

6.2.12.

Naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių, kuriose yra ne daugiau kaip 20 mokinių, dalis

 

Savivaldybės mokyklose naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių, kuriose yra ne daugiau kaip 20 mokinių, dalis. Rodiklis parodo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą

Savivaldybės priklausomybės mokyklose naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių, kuriose yra ne daugiau kaip 20 mokinių, skaičius

6.2.13.

Naujai komplektuojamų bendrojo ugdymo mokyklų bendrosios paskirties 1 klasių komplektų, kuriuose yra ne daugiau kaip 24 mokiniai, dalis

 

Savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose naujai komplektuojamų bendrojo tipo 1 klasių komplektų, kuriuose yra ne daugiau kaip 24 mokiniai, dalis. Rodiklis parodo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą

 

Bendrojo ugdymo mokyklose naujai komplektuojamų 1 klasių komplektų skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

 

naujai komplektuojamų 1 klasių komplektų, kuriuose yra ne daugiau kaip 24 mokiniai, skaičius

 

7. Švietimo rezultatų rodikliai (parodo būklę pasibaigus tam tikram švietimo proceso etapui arba švietimo sukurtą produktą):

7.1. Švietimo rezultatas:

 

 

Eil. Nr.

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio aprašymas

Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys

Duomens pavadinimas

Duomens (-ų) šaltinis

7.1.1.

Pagrindinio išsilavinimo pažymėjimus gavusių mokinių dalis

Pagrindinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius (dalis %), lyginant su bendru dešimtos klasės mokinių skaičiumi

10 klasių ir II gimnazinių klasių mokinių, gavusių išsilavinimo pažymėjimus, skaičius mokslo metų pabaigoje

ŠVIS

(1-mokykla)

Švietimo ir sporto skyrius

 

10 klasių ir II gimnazinių klasių mokinių skaičius mokslo metų pradžioje

7.1.2.

Brandos atestatą gavusių mokinių dalis

Brandos atestatą gavusių mokinių skaičius (dalis %), lyginant su bendru dvyliktos klasės mokinių, laikiusių brandos egzaminus, skaičiumi

12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, gavusių brandos atestatus, skaičius mokslo metų pabaigoje

ŠVIS

(1-mokykla)

Švietimo ir sporto skyrius

 

12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, laikiusių brandos egzaminus, skaičius mokslo metų pabaigoje

7.1.3.

Gabių mokinių skaičius

Rajono bendrojo ugdymo mokyklų įvairių olimpiadų, konkursų, varžybų I–III vietų laimėtojų bei 100 balų valstybiniuose brandos egzaminuose gavusių abiturientų skaičius

Rajono, regiono, šalies, tarptautinių įvairių olimpiadų, konkursų, varžybų I–III vietų laimėtojų skaičius (skaičiuojant tik 1 kartą vieną mokinį)

Bendrojo ugdymo mokyklos,

Švietimo ir sporto skyrius

 

100 balų valstybiniuose brandos egzaminuose gavusių abiturientų skaičius

7.1.4.

Bendrojo ugdymo mokyklų 1–12 klasių mokinių pasiskirstymas pagal mokymosi rezultatus

Bendrojo ugdymo mokyklų mokinių skaičius (dalis %), pagal mokymosi rezultatus

(Rodiklis skaičiuojamas pagal metinius mokinių įvertinimus, į šį rodiklį neįtraukiami besimokantys specialiųjų ugdymosi poreikių klasėse)

„Labai gerai“ besimokantis mokinys – tai 1–4 klasių mokinys, pasiekęs visų mokomųjų dalykų aukštesnįjį pasiekimų lygmenį, ar 5–12 klasių mokinys, kurio metiniai visų dalykų įvertinimai yra „9“ arba „10“.

„Gerai“ besimokantis mokinys – tai 1–4 klasių mokinys, pasiekęs visų mokomųjų dalykų pagrindinį arba aukštesnįjį pasiekimų lygmenį, ar 5–12 klasių mokinys, kurio metiniai visų dalykų įvertinimai yra ne mažesni negu „7“, išskyrus labai gerai besimokančiuosius.

„Patenkinamai“ besimokantis mokinys – tai 1–4 klasių mokinys, pasiekęs visų mokomųjų dalykų ne žemesnį kaip patenkinamą pasiekimų lygmenį, ar 5–12 klasių mokinys, kurio metiniai visų dalykų įvertinimai yra ne mažesni negu „4“, išskyrus labai gerai ir gerai besimokančiuosius.

„Nepatenkinamai“ besimokantis mokinys – tai 1–4 klasių mokinys, bent vieno mokomojo dalyko nepasiekęs patenkinamo mokymosi pasiekimų lygmens, ar 5–12 klasių mokinys, kurio bent vieno mokomojo dalyko metinis įvertinimas yra „1“, „2“ arba „3“.

Bendrojo ugdymo mokyklų 1–12 klasių mokinių skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d.

Bendrojo ugdymo mokyklos

 

 

„Labai gerai“ besimokančių mokinių skaičius

„Gerai“ besimokančių mokinių skaičius

„Patenkinamai“ besimokančių mokinių skaičius

„Nepatenkinamai“ besimokančių mokinių skaičius

7.1.5.

Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis (lietuvių kalba, matematika)

 

Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį mokymosi pasiekimų lygį (iki 2023 m. rugsėjo 1 d. – 6–10 balų, nuo 2023 m. rugsėjo 1 d. įsigaliojus atnaujintoms bendrosioms programoms – 7–10 balų) pasiekusių savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų mokinių dalis (lietuvių kalba ir literatūra, matematika). Rodiklis parodo mokinių mokymosi sėkmingumą, o netiesiogiai – savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybę.

 

Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinime (lietuvių k., matematikos) dalyvavusių mokinių skaičius. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

 

pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį mokymosi pasiekimų lygį (iki 2023 m. rugsėjo 1 d. – 6–10 balų, nuo 2023 m. rugsėjo 1 d. įsigaliojus atnaujintoms bendrosioms programoms – 7–10 balų) pasiekusių mokinių skaičius

7.1.6.

Tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų išlaikiusių abiturientų dalis

 

Tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų išlaikiusių savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų abiturientų dalis. Rodiklis parodo abiturientų mokymosi sėkmingumą, netiesiogiai – mokyklos darbo kokybę.

 

Bendrojo ugdymo mokyklų abiturientų, kurie einamaisiais mokslo metais baigė mokyklą ir laikė brandos egzaminus, skaičius. Iš jų:

ŠVIS

(Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai)

 

abiturientų, kurie einamaisiais metais baigė mokyklą ir išlaikė tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų, skaičius

 

7.2. Švietimo pasekmės:

Eil. Nr.

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio aprašymas

Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys

Duomens pavadinimas

Duomens (-ų) šaltinis

7.2.1.

Pagrindinio ugdymo programą baigusių ir tais pačiais metais tęsiančių mokymąsi kitame švietimo lygmenyje arba įsidarbinusių mokinių dalis (%)

Pagrindinio ugdymo programą baigusių ir tais pačiais metais tęsiančių mokymąsi kitame švietimo lygmenyje arba įsidarbinusių mokinių skaičius (dalis %), lyginant su bendru 10 klasės ir II gimnazinės klasės mokinių skaičiumi

 

10 klasių ir II gimnazinių klasių mokinių, gavusių išsilavinimo pažymėjimus, skaičius mokslo metų pabaigoje

ŠVIS

(1-mokykla)

Bendrojo ugdymo mokyklos

10 klasių ir II gimnazinių klasių mokinių, tęsiančių mokymąsi toje pačioje mokykloje, skaičius

10 klasių ir II gimnazinių klasių mokinių, tęsiančių mokymąsi kitose bendrojo ugdymo mokyklose, skaičius

10 klasių ir II gimnazinių klasių mokinių, tęsiančių mokymąsi profesinėse mokyklose, skaičius

10 klasių ir II gimnazinių klasių įsidarbinusių mokinių skaičius

10 klasių ir II gimnazinių klasių mokinių, užsiimančių kita veikla (įrašyti), skaičius

7.2.2.

Vidurinio ugdymo programą baigusių ir tais pačiais metais tęsiančių mokymąsi kitame švietimo lygmenyje arba įsidarbinusių mokinių dalis (%)

Vidurinio ugdymo programą baigusių ir tais pačiais metais tęsiančių mokymąsi kitame švietimo lygmenyje arba įsidarbinusių mokinių skaičius (dalis %), lyginant su bendru 12 klasės ir IV gimnazinės klasės mokinių skaičiumi

12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, gavusių brandos atestatus, skaičius mokslo metų pabaigoje

ŠVIS

(1-mokykla)

Bendrojo ugdymo mokyklos

12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, tęsiančių mokymąsi universitetuose, skaičius

12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, tęsiančių mokymąsi kolegijose, skaičius

12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, tęsiančių mokymąsi užsienio universitetuose, kolegijose, skaičius

12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, tęsiančių mokymąsi profesinėse mokyklose, skaičius

12 klasių ir IV gimnazinių klasių įsidarbinusių mokinių skaičius

12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, užsiimančių kita veikla (įrašyti), skaičius

 

8. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąrašas atnaujinamas pagal poreikį, bet ne dažniau kaip kartą per metus.

 

_________________________

part_d0bf20d529004c698af7206b661d5aca_end