RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS TVARKOS APRAŠO IR ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIŲ PATVIRTINIMO
2022 m. lapkričio 30 d. Nr. A-1230 (8.2)
Radviliškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 53 straipsnio 2 dalimi, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. V-757 „Dėl Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“, 20 ir 28 punktais, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. gruodžio 27 d. įsakymo Nr. V-2308 „Dėl būtinųjų savivaldybių ir mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, stebėsenos rodiklių patvirtinimo“ 1.1 papunkčiu, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. vasario 17 d. įsakymu Nr. V-283 „Dėl Valstybės (strateginių) šveitimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“, ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. kovo 25 d. įsakymu Nr. V-448 „Dėl savivaldybių ir mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos būtinųjų rodiklių aprašų patvirtinimo“:
1. Tvirtinu:
2. Laikau netekusiais galios Radviliškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. lapkričio 4 d. įsakymą Nr. A-1341-(8.2) „Dėl Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašo ir švietimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“ ir Radviliškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. lapkričio 9 d. įsakymą Nr. A-1124-(8.2) „Dėl Radviliškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. lapkričio 4 d. įsakymu Nr. A-1341-(8.2) „Dėl Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašo ir švietimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“ patvirtintų Radviliškio rajono švietimo stebėsenos rodiklių pakeitimo“
3. Nurodau, kad šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Radviliškio rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. lapkričio 30 d.
įsakymu Nr. A-1230 (8.2)
RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsena (toliau – Švietimo stebėsena) yra švietimo stebėsenos subjektų vykdoma nuolatinė švietimo būklės bei kaitos analizė, vertinimas, prognozavimas, taip pat tam reikalingų duomenų rinkimas. Ji apima duomenų rinkimą apie švietimą: ikimokyklinį, priešmokyklinį, bendrąjį ugdymą, suaugusiųjų mokymą, neformalųjį vaikų švietimą.
2. Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Švietimo stebėsenos paskirtį, uždavinius, objektą ir subjektą, principus, Švietimo stebėsenos organizavimą ir vykdymą, rodiklius, jų atrankos kriterijus ir tvirtinimą, disponavimą stebėsenos informacija bei finansavimą.
3. Švietimo stebėsenos paskirtis – sudaryti sąlygas Radviliškio rajono savivaldybei (toliau – Savivaldybei) priimti pagrįstus sprendimus ir vykdyti švietimo kokybę laiduojantį valdymą, taip pat informuoti visuomenę apie švietimo būklę.
4. Švietimo stebėsenos uždaviniai yra šie:
4.3. analizuoti ir vertinti švietimo būklę bei kaitą ir jai darančius įtaką veiksnius, atsižvelgiant į švietimui keliamus tikslus ir uždavinius;
6. Švietimas stebimas šiais pagrindiniais aspektais:
6.1. švietimo funkcionavimo (švietimo kontekstas, indėlis į švietimą, švietimo procesai, švietimo rezultatai, švietimo pasekmės);
6.2. švietimo rūšių ir programų (formalusis švietimas, švietimo programos, neformalusis švietimas, švietimo pagalba);
7. Savivaldybės švietimo stebėsenos subjektai – institucijos, vykdančios švietimo stebėseną Savivaldybėje:
8. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašu, Būtinaisiais savivaldybių ir mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos rodikliais ir kitais teisės aktais.
9. Švietimo stebėsenos principai:
9.1. tikslingumas – renkami tik tie duomenys ir informacija, kurie yra reikalingi ir tinkami švietimo būklei vertinti bei jų valdymo subjektų sprendimams priimti.
9.3. nešališkumas – švietimo stebėsena vykdoma be išankstinio nusistatymo, laikantis profesinio nepriklausomumo nuo įvairių interesų grupių.
9.4. patikimumas – duomenys renkami laikantis duomenų rinkimo standartų, skelbiama tikrovę atitinkanti informacija.
9.5. konfidencialumas − skelbiama tik tokia informacija, kuri garantuoja fizinio asmens duomenų anonimiškumą, išskyrus teisės aktuose numatytus atvejus.
II SKYRIUS
ŠVIETIMO STEBĖSENOS ORGANIZAVIMAS IR VYKDYMAS
12. Švietimo stebėsenos organizavimas ir vykdymas apima šias veiklas:
13. Savivaldybės lygmens švietimo stebėseną organizuoja ir vykdo Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius:
14. Radviliškio rajono švietimo įstaigos organizuoja ir vykdo švietimo įstaigos lygmens švietimo stebėseną:
14.1. švietimo įstaiga vykdo įstaigos švietimo būklės bei kaitos analizę, vertinimą ir prognozavimą pagal Savivaldybės patvirtintus švietimo stebėsenos rodiklius, Būtinuosius mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos rodiklius ir pagal savo poreikius švietimo įstaigos vadovo patvirtintus papildomus švietimo stebėsenos rodiklius;
14.2. iki einamųjų metų gruodžio 15 d. Švietimo ir sporto skyriui pateikia duomenis pagal patvirtintus Savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklius;
III SKYRIUS
ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIAI, JŲ ATRANKOS
KRITERIJAI IR TVIRTINIMAS
16. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą sudaro rodikliai, apibūdinantys švietimo būklę ir kaitą Savivaldybės mastu. Savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.
17. Savivaldybės lygmens Švietimo stebėsenos rodikliai yra šių grupių:
17.1. Būtinieji savivaldybių švietimo stebėsenos rodiklių sąrašo, patvirtinto Švietimo, mokslo ir sporto ministro, rodikliai;
18. Savivaldybės Švietimo stebėsenos rodikliai turi atitikti šiuos kriterijus:
18.3. rodiklio naudingumas, tinkamumas švietimo valdymo, būklės analizės ir visuomenės informavimo reikmėms;
19. Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai yra vieši, išskyrus atvejus, kai iš pateiktos informacijos galima identifikuoti asmenis ar institucijas ir tai nėra nustatyta teisės aktuose. Vieša informacija prieinama Radviliškio rajono savivaldybės internetinėje svetainėje www.radviliskis.lt.
20. Švietimo įstaigos lygmens stebėsenos rodiklių sąrašą sudaro rodikliai, parodantys švietimo būklę ir (ar) pokyčių mastą švietimo įstaigoje. Švietimo įstaigos švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą tvirtina švietimo įstaigos vadovas.
IV SKYRIUS
DISPONAVIMAS ŠVIETIMO STEBĖSENOS INFORMACIJA
22. Visais Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliams skaičiuoti renkamais Savivaldybės lygmens duomenimis ir informacija disponuoja Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius.
23. Savivaldybės administracija disponuoja duomenimis ir informacija, gauta vykdant pagal papildomus Savivaldybės poreikius organizuotą švietimo stebėseną. Šie duomenys ir informacija kitų lygmenų švietimo stebėsenos subjektams gali būti perduodami remiantis duomenų teikimo sutartimis tarp Savivaldybės administracijos ir duomenų gavėjo.
24. Švietimo įstaiga disponuoja duomenimis ir informacija, gauta vykdant pagal papildomus švietimo įstaigos poreikius organizuotą švietimo ir mokslo stebėseną. Šie duomenys ir informacija kitų lygmenų švietimo stebėsenos subjektams gali būti perduodami remiantis duomenų teikimo sutartimis tarp švietimo įstaigos ar jos įgalioto asmens ir duomenų gavėjo.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
25. Savivaldybės švietimo stebėsenos subjektai savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodikliams būtinus duomenis ir informaciją teikia neatlygintinai teisės aktų nustatyta tvarka.
26. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenai naudojami ŠVIS prieinami duomenys bei kitų institucijų – Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Nacionalinės švietimo agentūros ir kt. – viešai skelbiami duomenys.
PATVIRTINTA
Radviliškio rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. lapkričio 30 d.
įsakymu Nr. A-1230 (8.2)
radviliškio Rajono SAVIVALDYBĖS švietimo stebėsenos rodikliai
1. Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašas sudarytas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2022 m. vasario 17 d. įsakymu Nr. V-283 „Dėl Valstybės (strateginių) švietimo ir mokslo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“ patvirtintais Valstybės (strateginiais) švietimo stebėsenos rodikliais, Būtinaisiais savivaldybių švietimo stebėsenos rodikliais, patvirtintais Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. gruodžio 27 d. įsakymu Nr. V-2308 „Dėl Būtinųjų savivaldybių ir mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“.
2. Į Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą įtraukti Radviliškio rajono savivaldybei aktualūs švietimo rodikliai.
3. Radviliškio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai suskirstyti grupėmis pagal tai, kurį švietimo sistemos komponentą apibūdina: švietimo kontekstą, indėlį į švietimą, švietimo procesus, švietimo rezultatus ar švietimo sistemos stebėjimą.
4. Švietimo konteksto rodikliai (parodo išorines sąlygas ir reikmes, darančias poveikį švietimo sistemos procesams):
4.1. Švietimo aplinka:
Eil. Nr. |
Rodiklio pavadinimas |
Rodiklio aprašymas |
Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys |
|
Duomens pavadinimas |
Duomens (-ų) šaltinis |
|||
4.1.1. |
Gyventojų skaičiaus pokytis (vienetais) |
Savivaldybės gyventojų skaičius ir pokytis sausio 1 d. |
Bendras savivaldybės gyventojų skaičius sausio 1 d. |
Lietuvos Respublikos statistikos departamento interneto svetainė (toliau – STD) |
4.1.2 |
Gimstamumas |
Gimusių vaikų skaičius nuo sausio 1 d. iki gruodžio 31 d. ir jų pokytis |
Gimusių vaikų skaičius atitinkamų metų sausio 1 d. |
STD |
4.1.3. |
Vaikų, kuriems organizuojamas privalomas ikimokyklinis ugdymas, skaičius |
Radviliškio rajono švietimo įstaigose ugdomų vaikų skaičius, kuriems organizuojamas privalomas ikimokyklinis ugdymas |
Vaikų skaičius, kuriems organizuojamas privalomas ikimokyklinis ugdymas atitinkamų metų rugsėjo 1 d. |
Švietimo įstaigos
|
5. Indėlio į švietimą rodikliai (parodo pastangas ir (arba) išteklius, reikalingus švietimo sistemai veikti ir tikslams pasiekti):
5.1. Besimokančiųjų charakteristikos:
Eil. Nr. |
Rodiklio pavadinimas |
Rodiklio aprašymas |
Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys |
|
Duomens pavadinimas |
Duomens (-ų) šaltinis |
|||
5.1.1. |
Besimokančiųjų skaičius ir pasiskirstymas pagal lytį |
Rajono švietimo įstaigose besimokančiųjų skaičius ir jų pasiskirstymas pagal lytį |
Bendras besimokančiųjų skaičius atitinkamų mokslo metų pradžiai |
ŠVIS (1-mokykla) |
Iš jų mergaičių ir berniukų skaičius |
||||
5.1.2. |
Nemokamai maitinamų mokinių skaičius ir dalis
|
Nemokamai maitinamų priešmokyklinukų ir 1–12 klasių mokinių skaičius ir dalis (%) |
Bendras besimokančiųjų skaičius bendrojo ugdymo mokyklose mokslo metų pradžioje |
ŠVIS (1-mokykla), Socialinės paramos skyrius |
Iš jų nemokamai maitinamų mokinių skaičius |
5.2. Personalo charakteristika:
Eil. Nr. |
Rodiklio pavadinimas |
Rodiklio aprašymas |
Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys |
|
Duomens pavadinimas |
Duomens (-ų) šaltinis |
|||
5.2.1. |
Vidutinis pedagoginio personalo amžius |
Švietimo įstaigų vidutinis pedagoginio personalo amžius metais (duomenys apie pedagoginius darbuotojus, dirbančius pagrindiniame darbe atitinkamų metų spalio 1 d.) |
Bendrojo ugdymo mokyklų vidutinis pedagoginio personalo amžius metais |
Švietimo įstaigos
|
Ikimokyklinio ugdymo įstaigų vidutinis pedagoginio personalo amžius metais |
||||
Neformaliojo ugdymo įstaigų vidutinis pedagoginio personalo amžius metais |
||||
5.2.2. |
Pedagoginio personalo pasiskirstymas pagal lytį |
Švietimo įstaigų pedagoginio personalo pasiskirstymas pagal lytį (%) (moterys ir vyrai) |
Bendrojo ugdymo mokyklų pedagoginio personalo pasiskirstymas pagal lytį (%): moterys vyrai |
Švietimo įstaigos
|
Ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagoginio personalo pasiskirstymas pagal lytį (%): moterys vyrai |
||||
Neformaliojo ugdymo įstaigų pedagoginio personalo pasiskirstymas pagal lytį (%): moterys vyrai |
||||
5.2.3. |
Mokytojų pasiskirstymas pagal kvalifikacines kategorijas
|
Bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją (skaičius) |
Bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų skaičius spalio 1 d. |
ŠVIS (3-mokykla) |
Iš jų pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją (skaičius): |
||||
neatestuotų mokytojų |
||||
mokytojų |
||||
vyresn. mokytojų |
||||
metodininkų |
||||
ekspertų |
||||
Ikimokyklinio ugdymo grupėse dirbančių mokytojų pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją (skaičius) |
Ikimokyklinio ugdymo grupėse dirbančių mokytojų skaičius spalio 1 d. |
ŠVIS (ŠV-03 Pedagogai) |
||
Iš jų pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją (skaičius): |
||||
neatestuotų mokytojų |
||||
mokytojų |
||||
vyresn. mokytojų |
||||
metodininkų |
||||
ekspertų |
||||
Neformaliojo ugdymo įstaigose pagal neformaliojo vaikų šveitimo ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo programas dirbančių mokytojų pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją (skaičius) |
Neformaliojo ugdymo įstaigose pagal neformaliojo vaikų šveitimo ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo programas dirbančių mokytojų skaičius spalio 1 d. |
ŠVIS (4-mokykla) |
||
Iš jų pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją (skaičius): |
||||
Neatestuotų mokytojų |
||||
Mokytojų |
||||
Vyresn. mokytojų |
||||
Metodininkų |
||||
Ekspertų |
||||
5.2.4. |
Švietimo įstaigų vadovų pasiskirstymas pagal amžių |
Švietimo įstaigų vadovų skaičius ir jų pasiskirstymas pagal amžių (%, skaičius) |
Švietimo įstaigų vadovų skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d. |
Švietimo ir sporto skyrius |
Iš jų pasiskirstymas pagal amžių (%, skaičius) |
||||
30–39 m. |
||||
40–49 m. |
||||
50–59 m. |
||||
60 m. ir vyresni |
||||
5.2.5. |
Švietimo įstaigų vadovų pasiskirstymas pagal lytį (%) |
Švietimo įstaigų vadovų pasiskirstymas pagal lytį (%) (moterys ir vyrai) |
Švietimo įstaigų vadovų pasiskirstymas pagal lytį (%): Moterys Vyrai |
Švietimo ir sporto skyrius |
5.2.6. |
Jaunesnių nei 50 metų bei 50 metų ir vyresnio amžiaus mokytojų skaičiaus santykis (skaičius) |
Jaunesnių nei 50 metų bei 50 metų ir vyresnio amžiaus mokytojų skaičiaus santykis. Rodikliu vertinamas veiksmingos ir subalansuotos pedagoginio personalo politikos įgyvendinimas savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose, pritraukiant karjerą pradedančius ir išlaikant patirtį turinčius mokytojus, netiesiogiai – savivaldybės mokyklų, kaip darbdavių, patrauklumas mokytojams |
Asmenų, jaunesnių nei 50 metų, bendrojo ugdymo mokyklose, kaip pagrindinėje darbovietėje, užimančių mokytojų pareigas ir mokančių pagal bendrojo ugdymo programas, skaičius |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
50 metų ar vyresnio amžiaus asmenų, bendrojo ugdymo mokyklose, kaip pagrindinėje darbovietėje, užimančių mokytojų pareigas ir mokančių pagal bendrojo ugdymo programas, skaičius |
||||
5.2.7. |
Daugiau kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą turinčių darbuotojų dalis (%) |
Daugiau kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą turinčių darbuotojų dalis. Rodiklis atskleidžia švietimo sistemos dalyvių demografines charakteristikas, rodo mokytojų kaitą, netiesiogiai – mokytojo profesijos prestižą |
Bendrojo ugdymo mokyklose, kaip pagrindinėje darbovietėje dirbančių visų pedagoginių darbuotojų skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
bendrojo ugdymo mokyklose, kaip pagrindinėje darbovietėje, dirbančių pedagoginių darbuotojų, kurių pedagoginio darbo stažas yra didesnis nei 2 metai skaičius |
||||
5.2.8. |
Švietimo įstaigų, kuriose nėra nuolatinio vadovo daugiau kaip 12 mėnesių, dalis nuo bendro švietimo įstaigų skaičiaus |
Savivaldybės švietimo įstaigų, kuriose nėra nuolatinio vadovo daugiau kaip 12 mėnesių, dalis nuo bendro švietimo įstaigų skaičiaus. Rodiklis signalizuoja apie lyderystės ir valdymo problemas švietimo įstaigose |
Švietimo įstaigų skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
švietimo įstaigų, kuriose daugiau kaip 12 mėnesių nėra nuolatinio vadovo skaičius |
5.3. Materialieji ir finansiniai ištekliai:
Eil. Nr. |
Rodiklio pavadinimas |
Rodiklio aprašymas |
Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys |
|
Duomens pavadinimas |
Duomens (-ų) šaltinis |
|||
5.3.1. |
Vidutinės vienam besimokančiam asmeniui bendrojo ugdymo mokyklose tekusios lėšos
|
Vidutinė mokymo lėšų ir steigėjo (Savivaldybės) mokyklos aplinkai skirta lėšų suma per metus, tenkanti vienam bendrojo ugdymo mokyklų mokiniui (vaikui), kuris mokosi pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas |
Savivaldybei skirta bendra mokymo lėšų suma (tūkst. Eur) |
Švietimo ir sporto skyriaus ekonomistas |
Steigėjo (Savivaldybės) skirta mokyklų aplinkai lėšų suma (tūkst. Eur) |
||||
Mokinių skaičius, kurie mokosi bendrojo ugdymo mokyklose atitinkamų metų rugsėjo 1 d. |
||||
5.3.2. |
Vidutinės vienam besimokančiam asmeniui ikimokyklinio ugdymo įstaigose tekusios lėšos |
Vidutinė mokymo lėšų ir steigėjo (Savivaldybės) ugdymo įstaigos aplinkai skirta lėšų suma per metus, tenkanti vienam ikimokyklinio ugdymo įstaigų mokiniui (vaikui), kuris mokosi pagal ikimokyklinio ugdymo programą |
Savivaldybei skirta bendra mokymo lėšų suma (tūkst. Eur) |
Švietimo ir sporto skyriaus ekonomistas |
Steigėjo (Savivaldybės) skirta mokyklų aplinkai lėšų suma (tūkst. Eur) |
||||
Mokinių skaičius, kurie mokosi ikimokyklinio ugdymo įstaigose atitinkamų metų rugsėjo 1 d. |
||||
5.3.3. |
Vidutinės vienam besimokančiam asmeniui neformaliojo ugdymo įstaigose ir Radviliškio rajono savivaldybės švietimo ir sporto paslaugų centro (toliau – ŠSPC) Sporto skyriuje tekusios lėšos |
Vidutinė mokymo lėšų ir steigėjo (Savivaldybės) ugdymo įstaigos aplinkai skirta lėšų suma per metus, tenkanti vienam mokiniui (vaikui), kuris mokosi pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, neformaliojo vaikų švietimo ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo programas |
Savivaldybei skirta bendra mokymo lėšų suma (tūkst. Eur) |
Švietimo ir sporto skyriaus ekonomistas |
Steigėjo (Savivaldybės) skirta mokyklų aplinkai lėšų suma (tūkst. Eur) |
||||
Mokinių skaičius, kurie mokosi neformaliojo ugdymo įstaigose ir ŠSPC Sporto skyriuje atitinkamų metų rugsėjo 1 d. |
||||
5.3.4 |
Bendrojo ugdymo mokyklų, turinčių standartus atitinkančias laboratorijas ir technikos kabinetus, dalis |
Bendrojo ugdymo mokyklų skaičius (dalis %), turinčių standartus atitinkančias laboratorijas ir technikos kabinetus lyginant su visu bendrojo ugdymo mokyklų skaičiumi atitinkamų metų rugsėjo 1 d. |
Bendrojo ugdymo mokyklų skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d. |
Švietimo ir sporto skyrius |
Standartus atitinkančias laboratorijų ir technikos kabinetų skaičius. Iš jų: |
Bendrojo ugdymo mokyklos
|
|||
integruotų gamtos mokslų |
||||
biologijos |
||||
chemijos |
||||
fizikos |
||||
Standartus neatitinkančių laboratorijų ir technikos kabinetų skaičius. Iš jų: |
||||
integruotų gamtos mokslų |
||||
biologijos |
||||
chemijos |
||||
fizikos |
6. Švietimo procesų rodikliai (parodo priežastiniais ryšiais susijusių švietimo sistemos pokyčių eigą):
6.1. Mokymas ir mokymasis:
Eil. Nr. |
Rodiklio pavadinimas |
Rodiklio aprašymas |
Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys |
|
Duomens pavadinimas |
Duomens (-ų) šaltinis |
|||
6.1.1. |
Besimokančiųjų dalis amžiaus grupėje |
Rajono bendrojo ugdymo mokyklose besimokančiųjų skaičius pagal priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo bei socialinių įgūdžių ugdymo programas mokslo metų pradžiai |
Bendras mokinių skaičius atitinkamų mokslo metų pradžiai. Iš jų besimokančiųjų skaičius: |
ŠVIS (1-mokykla) |
Pagal priešmokyklinio ugdymo programą |
||||
1–4 klasėse |
||||
5–10 klasėse |
||||
11–12 klasėse |
||||
Pagal socialinių įgūdžių ugdymo programą |
||||
6.1.2. |
Ugdomų 1–2 metų vaikų dalis
|
Švietimo įstaigose ugdomų 1–2 metų vaikų skaičius (dalis %) lyginant su bendru Savivaldybės to amžiaus vaikų skaičiumi |
Bendras 1–2 m. amžiaus vaikų skaičius sausio 1 d. Iš jų: |
Švietimo ir sporto skyrius |
Savivaldybės švietimo įstaigose ugdomų vaikų skaičius |
||||
6.1.3. |
Besimokančiųjų Savivaldybėje kitų šalių piliečių skaičius |
Rajono bendrojo ugdymo mokyklose besimokančiųjų kitų šalių piliečių skaičius pagal priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programas mokslo metų pradžioje |
Bendras mokinių skaičius mokslo metų pradžioje. Iš jų besimokančių: |
Bendrojo ugdymo mokyklos
|
Pagal priešmokyklinio ugdymo programą |
||||
1–4 klasėse |
||||
5–10 klasėse |
||||
11–12 klasėse |
||||
6.1.4. |
Visos dienos mokyklų skaičius, jas lankančių mokinių skaičius ir dalis |
Rajono bendrojo ugdymo mokyklų turinčių visos dienos mokyklų modelius skaičius (dalis %) lyginant su bendru bendrojo ugdymo mokyklų skaičiumi. Mokinių, lankančių visos dienos mokyklą skaičius (dalis %) lyginant su bendru 1–4 klasių mokinių skaičiumi |
Bendrojo ugdymo mokyklų skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d. |
Švietimo ir sporto skyrius |
Bendrojo ugdymo mokyklų, turinčių visos dienos mokyklas, skaičius |
Bendrojo ugdymo mokyklos |
|||
Bendrojo ugdymo mokyklų 1–4 klasių mokinių skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d. |
ŠVIS (1-mokykla) |
|||
Mokinių, lankančių visos dienos mokyklą, skaičius |
Bendrojo ugdymo mokyklos |
|||
6.1.5. |
Pailgintos darbo dienos grupių skaičius, jas lankančių mokinių skaičius ir dalis
|
Rajono bendrojo ugdymo mokyklų turinčių pailgintas darbo dienos grupes skaičius (dalis %) lyginant su bendru bendrojo ugdymo mokyklų skaičiumi. Mokinių, lankančių pailgintos darbo dienos grupes, skaičius (dalis %) lyginat su bendru 1–4 klasių mokinių skaičiumi |
Bendrojo ugdymo mokyklų skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d. |
Švietimo ir sporto skyrius |
Bendrojo ugdymo mokyklų, turinčių pailgintas darbo dienos grupes, skaičius |
Bendrojo ugdymo mokyklos |
|||
Bendrojo ugdymo mokyklų 1–4 klasių mokinių skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d. |
ŠVIS (1- mokykla) |
|||
Mokinių, lankančių pailgintos darbo dienos grupes, skaičius |
Bendrojo ugdymo mokyklos |
|||
6.1.6. |
Ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme dalyvaujančių 3–5 metų amžiaus vaikų dalis |
Ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme dalyvaujančių 3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta deklaruota savivaldybės teritorijoje, dalis. Rodikliu vertinama ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo aprėptis savivaldybėje ir institucinio ugdymo prieinamumas |
Bendras 3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta einamųjų metų ataskaitinę dieną deklaruota savivaldybės teritorijoje, skaičius. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta deklaruota savivaldybės teritorijoje, ugdomų švietimo įstaigose, skaičius |
||||
6.1.7. |
Savivaldybės mokyklose ugdomų 3–5 metų vaikų, kurių deklaruota gyvenamoji vieta yra kitoje savivaldybėje, dalis |
Savivaldybės priklausomybės mokyklose ugdomų 3–5 metų vaikų, kurių deklaruota gyvenamoji vieta yra kitoje savivaldybėje, dalis |
3–5 metų vaikų, kurie einamųjų metų ataskaitinę dieną ugdomi savivaldybės mokyklose, skaičius. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta deklaruota kitoje savivaldybėje, einamųjų metų ataskaitinę dieną ugdomų savivaldybės švietimo įstaigose, skaičius |
||||
6.1.8. |
Savivaldybės 3–5 metų vaikų, ugdomų ne savivaldybės mokyklose, dalis |
3–5 metų vaikų, kurių deklaruota gyvenamoji vieta yra savivaldybėje, o jie ugdomi kitos savivaldybės mokyklose, dalis. Rodikliu vertinama savivaldybės galimybė teikti institucinį ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą |
3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta einamųjų metų ataskaitinę dieną deklaruota savivaldybėje, skaičius. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
3–5 metų vaikų, kurių gyvenamoji vieta deklaruota savivaldybėje, einamųjų metų ataskaitinę dieną ugdomų kitos savivaldybės mokyklose, skaičius |
||||
6.1.9. |
Mokinių turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokyklose, dalis |
Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), ugdomų integruotai bendrojo ugdymo bendrosiose mokyklose, dalis. Rodiklis parodo įtraukiojo ugdymo aprėptį šalies ir savivaldybių lygmeniu |
Bendras bendrojo ugdymo mokyklų mokinių skaičius einamųjų metų ataskaitinę dieną. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų ir nepalankių aplinkos veiksnių), bendrojo ugdymo mokyklose ugdomų integruotai (t. y. ugdomų ne specialiose klasėse / grupėse), skaičius einamųjų metų ataskaitinę dieną |
||||
6.1.10. |
Negalią turinčių mokinių dalis nuo mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokyklose |
Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių, kurie priskirti mokinių, turinčių negalią, grupei, dalis tarp integruotai (t. y. ugdomų ne specialiose klasėse / grupėse) bendrojo ugdymo bendrosiose mokyklose ugdomų specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų ir nepalankių aplinkos veiksnių) turinčių mokinių |
Bendrojo ugdymo mokyklose integruotai ugdomų (t. y. ugdomų ne specialiose klasėse / grupėse) specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų ir nepalankių aplinkos veiksnių) mokinių skaičius einamųjų metų ataskaitinę dieną. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
bendrojo ugdymo mokyklose integruotai ugdomų specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių, kurie priskirti mokinių, turinčių negalią, grupei |
||||
6.1.11. |
Švietimo pagalbą gaunančių mokinių dalis |
Švietimo pagalbą gaunančių mokinių dalis. Rodiklis parodo savivaldybės mokyklų pasirengimą suteikti švietimo pagalbą visiems mokiniams, kuriems tokia pagalba yra nustatyta |
Bendrojo ugdymo mokyklų mokinių, kuriems nustatytas švietimo pagalbos poreikis skaičius einamųjų metų ataskaitinę dieną. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
bendrojo ugdymo mokyklų mokinių, kuriems suteikta švietimo pagalba, skaičius |
||||
6.1.12. |
Neformaliojo švietimo veikloje dalyvaujančių mokinių dalis |
Neformaliojo vaikų švietimo veiklose, organizuojamose mokyklos ir kitų švietimo teikėjų, dalyvaujančių mokinių dalis. Rodikliu vertinama savivaldybės priklausomybės bendrojo ugdymo mokyklų mokinių dalyvavimo neformaliojo švietimo veikloje aprėptis, netiesiogiai – savivaldybės mokyklų ir kitų švietimo teikėjų neformaliojo vaikų švietimo veiklų pasiūlos galimybės |
Bendras bendrojo ugdymo mokyklų mokinių skaičius einamųjų metų ataskaitinę dieną. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
bendrojo ugdymo mokyklų mokinių, dalyvavusių neformaliojo vaikų švietimo veiklose mokykloje, neformaliojo vaikų švietimo mokyklose ir kitose neformaliojo vaikų švietimo veiklose už mokyklos ribų, skaičius (jeigu mokinys dalyvauja keliose neformaliojo vaikų švietimo veiklose, jis skaičiuojamas tik vieną kartą) |
6.2. Ugdymo procesų organizavimas ir valdymas:
Eil. Nr. |
Rodiklio pavadinimas |
Rodiklio aprašymas |
Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys |
|
Duomens pavadinimas |
Duomens (-ų) šaltinis |
|||
6.2.1. |
Pedagogų kontaktinių darbo valandų dalis lyginant su visu pedagogų darbo laiku |
Rajono bendrojo ugdymo mokyklose dirbančių pedagogų kontaktinių darbo valandų dalis (%) lyginant su visu pedagogų darbo laiku (%) pagal kvalifikacines kategorijas |
Bendrojo ugdymo mokyklose dirbančių pedagogų visas metinis valandų skaičius. Iš jų pagal kvalifikacinę kategoriją: |
Bendrojo ugdymo mokyklos |
mokytojų |
||||
vyresn. mokytojų |
||||
metodininkų |
||||
ekspertų |
||||
Metinis kontaktinių darbo valandų skaičius. Iš jų pagal kvalifikacinę kategoriją: |
||||
mokytojų |
||||
vyresn. mokytojų |
||||
metodininkų |
||||
ekspertų |
||||
6.2.2. |
Pedagoginių darbuotojų, dirbančių visu krūviu, dalis |
Rajono bendrojo ugdymo mokyklose dirbančių visu krūviu pedagoginių darbuotojų dalis |
Bendras visų pedagoginių darbuotojų skaičius. Iš jų: |
Švietimo ir sporto skyriaus ekonomistas |
pedagoginių darbuotojų, dirbančių visu krūviu, skaičius |
||||
6.2.3. |
Pedagogų ir administracinio bei kito personalo skaičiaus santykis |
Rajono švietimo įstaigose dirbančių pedagogų skaičiaus ir administracinio bei kito personalo skaičiaus santykis |
Bendras etatų skaičius švietimo įstaigose. Iš jų: |
Švietimo ir sporto skyriaus ekonomistas |
mokytojų etatų skaičius (finansuojamų iš mokymo lėšų) |
||||
6.2.4. |
Vidutinis mokinių skaičius klasėje / grupėje |
Mokinių (vaikų), ugdomų pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas, skaičiaus vidurkis klasės / grupės komplekte |
Bendras ikimokyklinio amžiaus vaikų skaičius mokslo metų pradžioje |
ŠVIS (1-mokykla), Švietimo ir sporto skyriaus ekonomistas |
Ikimokyklinio ugdymo grupių skaičius |
||||
Bendras priešmokyklinio amžiaus vaikų skaičius mokslo metų pradžioje |
||||
Priešmokyklinio ugdymo grupių skaičius |
||||
Bendras 1–12 klasių mokinių skaičius mokslo metų pradžioje |
||||
Klasių komplektų skaičius |
||||
6.2.5. |
Mokinių praleistų pamokų skaičius, vidutiniškai tenkantis vienam mokiniui pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas |
Mokinių praleistų pamokų skaičius, vidutiniškai tenkantis vienam mokiniui pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, lyginant su bendru pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas besimokančių mokinių skaičiumi |
Bendrojo ugdymo mokyklų 1–12 klasių mokinių skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d. |
Bendrojo ugdymo mokyklos |
Praleistų pamokų skaičius, tenkantis vienam mokiniui, pagal pradinio ugdymo programą |
||||
Praleistų pamokų skaičius, tenkantis vienam mokiniui, pagal pagrindinio ugdymo programą |
||||
Praleistų pamokų skaičius, tenkantis vienam mokiniui, pagal vidurinio ugdymo programą |
||||
6.2.6. |
Mokinių praleistų nepateisintų pamokų skaičius, vidutiniškai tenkantis vienam mokiniui pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas |
Mokinių praleistų nepateisintų pamokų skaičius, vidutiniškai tenkantis vienam mokiniui pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, lyginant su bendru pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas besimokančių mokinių skaičiumi |
Bendrojo ugdymo mokyklų 1–12 klasių mokinių skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d. |
Bendrojo ugdymo mokyklos |
Praleistų nepateisintų pamokų skaičius, tenkantis vienam mokiniui, pagal pradinio ugdymo programą |
||||
Praleistų nepateisintų pamokų skaičius, tenkantis vienam mokiniui, pagal pagrindinio ugdymo programą |
||||
Praleistų nepateisintų pamokų skaičius, tenkantis vienam mokiniui, pagal vidurinio ugdymo programą |
||||
6.2.7. |
Pareigybės dalis, tenkanti vienam pedagoginiam darbuotojui |
Vienam pedagoginiam darbuotojui (einančiam pagrindines ir nepagrindines pareigas) tenkantis darbo krūvis. Rodiklis parodo pedagoginių darbuotojų skaičiaus pagrįstumą |
Visų pedagoginių darbuotojų, dirbančių einamųjų metų ataskaitinę dieną, darbo krūvių pareigybės vienetais suma |
ŠVIS (Būtinieji mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos rodikliai) |
|
Pedagogų, dirbančių einamųjų metų ataskaitinę dieną, skaičiaus |
|||
6.2.8. |
Švietimo pagalbos specialistų, tenkančių 100 mokinių, skaičius |
Švietimo pagalbos specialistų (psichologinės, socialinės pedagoginės, specialiosios pedagoginės ir specialiosios pagalbos) skaičius, tenkantis 100 mokinių. Rodiklis parodo mokinių ir kitų mokyklos bendruomenės narių galimybę gauti kokybišką švietimo pagalbą |
Bendrojo ugdymo mokyklų švietimo pagalbos specialistų etatinių vienetų skaičius ataskaitinę dieną |
ŠVIS (Būtinieji mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, švietimo stebėsenos rodikliai) |
Bendrojo ugdymo mokyklų mokinių, besimokančių ataskaitinę dieną, skaičius |
||||
6.2.9. |
Vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose |
Vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose. Rodiklis parodo efektyvaus ugdymo organizavimo galimybę, mokyklų tinklo optimalumą. Sąlyginė mokytojo pareigybė – pareigybė, apskaičiuota pagal Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. liepos 11 d. nutarimu Nr. 679 „Dėl Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, nuostatas) |
Bendrojo ugdymo mokyklų 1–12 klasių mokinių skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
Bendrojo ugdymo mokyklų sąlyginių mokytojų pareigybių skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną |
||||
6.2.10. |
Bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis |
Savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų bendrojo tipo 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis. Rodiklis parodo bendrojo ugdymo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą |
Bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 jungtinių klasių komplektų skaičius |
||||
6.2.11. |
Bendrojo ugdymo mokyklų klasių komplektų, kuriuose yra mažiau kaip 8 mokiniai, dalis |
Savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų bendrojo tipo klasių komplektų, kuriuose yra mažiau kaip 8 mokiniai, dalis. Rodiklis parodo bendrojo ugdymo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą |
Bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
Bendrojo ugdymo mokyklų klasių komplektų, kuriuose yra mažiau kaip 8 mokiniai, skaičius |
||||
6.2.12. |
Naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių, kuriose yra ne daugiau kaip 20 mokinių, dalis |
Savivaldybės mokyklose naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių, kuriose yra ne daugiau kaip 20 mokinių, dalis. Rodiklis parodo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą |
Savivaldybės priklausomybės mokyklose naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių, kuriose yra ne daugiau kaip 20 mokinių, skaičius |
||||
6.2.13. |
Naujai komplektuojamų bendrojo ugdymo mokyklų bendrosios paskirties 1 klasių komplektų, kuriuose yra ne daugiau kaip 24 mokiniai, dalis |
Savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose naujai komplektuojamų bendrojo tipo 1 klasių komplektų, kuriuose yra ne daugiau kaip 24 mokiniai, dalis. Rodiklis parodo mokyklų tinklo savivaldybėje planavimo pagrįstumą, galimybę mokiniams gauti kokybišką išsilavinimą |
Bendrojo ugdymo mokyklose naujai komplektuojamų 1 klasių komplektų skaičius atitinkamų metų ataskaitinę dieną. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
naujai komplektuojamų 1 klasių komplektų, kuriuose yra ne daugiau kaip 24 mokiniai, skaičius |
7. Švietimo rezultatų rodikliai (parodo būklę pasibaigus tam tikram švietimo proceso etapui arba švietimo sukurtą produktą):
7.1. Švietimo rezultatas:
Eil. Nr. |
Rodiklio pavadinimas |
Rodiklio aprašymas |
Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys |
|
Duomens pavadinimas |
Duomens (-ų) šaltinis |
|||
7.1.1. |
Pagrindinio išsilavinimo pažymėjimus gavusių mokinių dalis |
Pagrindinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius (dalis %), lyginant su bendru dešimtos klasės mokinių skaičiumi |
10 klasių ir II gimnazinių klasių mokinių, gavusių išsilavinimo pažymėjimus, skaičius mokslo metų pabaigoje |
ŠVIS (1-mokykla) Švietimo ir sporto skyrius
|
10 klasių ir II gimnazinių klasių mokinių skaičius mokslo metų pradžioje |
||||
7.1.2. |
Brandos atestatą gavusių mokinių dalis |
Brandos atestatą gavusių mokinių skaičius (dalis %), lyginant su bendru dvyliktos klasės mokinių, laikiusių brandos egzaminus, skaičiumi |
12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, gavusių brandos atestatus, skaičius mokslo metų pabaigoje |
ŠVIS (1-mokykla) Švietimo ir sporto skyrius
|
12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, laikiusių brandos egzaminus, skaičius mokslo metų pabaigoje |
||||
7.1.3. |
Gabių mokinių skaičius |
Rajono bendrojo ugdymo mokyklų įvairių olimpiadų, konkursų, varžybų I–III vietų laimėtojų bei 100 balų valstybiniuose brandos egzaminuose gavusių abiturientų skaičius |
Rajono, regiono, šalies, tarptautinių įvairių olimpiadų, konkursų, varžybų I–III vietų laimėtojų skaičius (skaičiuojant tik 1 kartą vieną mokinį) |
Bendrojo ugdymo mokyklos, Švietimo ir sporto skyrius
|
100 balų valstybiniuose brandos egzaminuose gavusių abiturientų skaičius |
||||
7.1.4. |
Bendrojo ugdymo mokyklų 1–12 klasių mokinių pasiskirstymas pagal mokymosi rezultatus |
Bendrojo ugdymo mokyklų mokinių skaičius (dalis %), pagal mokymosi rezultatus (Rodiklis skaičiuojamas pagal metinius mokinių įvertinimus, į šį rodiklį neįtraukiami besimokantys specialiųjų ugdymosi poreikių klasėse) „Labai gerai“ besimokantis mokinys – tai 1–4 klasių mokinys, pasiekęs visų mokomųjų dalykų aukštesnįjį pasiekimų lygmenį, ar 5–12 klasių mokinys, kurio metiniai visų dalykų įvertinimai yra „9“ arba „10“. „Gerai“ besimokantis mokinys – tai 1–4 klasių mokinys, pasiekęs visų mokomųjų dalykų pagrindinį arba aukštesnįjį pasiekimų lygmenį, ar 5–12 klasių mokinys, kurio metiniai visų dalykų įvertinimai yra ne mažesni negu „7“, išskyrus labai gerai besimokančiuosius. „Patenkinamai“ besimokantis mokinys – tai 1–4 klasių mokinys, pasiekęs visų mokomųjų dalykų ne žemesnį kaip patenkinamą pasiekimų lygmenį, ar 5–12 klasių mokinys, kurio metiniai visų dalykų įvertinimai yra ne mažesni negu „4“, išskyrus labai gerai ir gerai besimokančiuosius. „Nepatenkinamai“ besimokantis mokinys – tai 1–4 klasių mokinys, bent vieno mokomojo dalyko nepasiekęs patenkinamo mokymosi pasiekimų lygmens, ar 5–12 klasių mokinys, kurio bent vieno mokomojo dalyko metinis įvertinimas yra „1“, „2“ arba „3“. |
Bendrojo ugdymo mokyklų 1–12 klasių mokinių skaičius atitinkamų metų rugsėjo 1 d. |
Bendrojo ugdymo mokyklos
|
„Labai gerai“ besimokančių mokinių skaičius |
||||
„Gerai“ besimokančių mokinių skaičius |
||||
„Patenkinamai“ besimokančių mokinių skaičius |
||||
„Nepatenkinamai“ besimokančių mokinių skaičius |
||||
7.1.5. |
Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis (lietuvių kalba, matematika) |
Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį mokymosi pasiekimų lygį (iki 2023 m. rugsėjo 1 d. – 6–10 balų, nuo 2023 m. rugsėjo 1 d. įsigaliojus atnaujintoms bendrosioms programoms – 7–10 balų) pasiekusių savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų mokinių dalis (lietuvių kalba ir literatūra, matematika). Rodiklis parodo mokinių mokymosi sėkmingumą, o netiesiogiai – savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybę. |
Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinime (lietuvių k., matematikos) dalyvavusių mokinių skaičius. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinį mokymosi pasiekimų lygį (iki 2023 m. rugsėjo 1 d. – 6–10 balų, nuo 2023 m. rugsėjo 1 d. įsigaliojus atnaujintoms bendrosioms programoms – 7–10 balų) pasiekusių mokinių skaičius |
||||
7.1.6. |
Tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų išlaikiusių abiturientų dalis |
Tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų išlaikiusių savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų abiturientų dalis. Rodiklis parodo abiturientų mokymosi sėkmingumą, netiesiogiai – mokyklos darbo kokybę. |
Bendrojo ugdymo mokyklų abiturientų, kurie einamaisiais mokslo metais baigė mokyklą ir laikė brandos egzaminus, skaičius. Iš jų: |
ŠVIS (Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliai) |
abiturientų, kurie einamaisiais metais baigė mokyklą ir išlaikė tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų, skaičius |
7.2. Švietimo pasekmės:
Eil. Nr. |
Rodiklio pavadinimas |
Rodiklio aprašymas |
Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys |
|
Duomens pavadinimas |
Duomens (-ų) šaltinis |
|||
7.2.1. |
Pagrindinio ugdymo programą baigusių ir tais pačiais metais tęsiančių mokymąsi kitame švietimo lygmenyje arba įsidarbinusių mokinių dalis (%) |
Pagrindinio ugdymo programą baigusių ir tais pačiais metais tęsiančių mokymąsi kitame švietimo lygmenyje arba įsidarbinusių mokinių skaičius (dalis %), lyginant su bendru 10 klasės ir II gimnazinės klasės mokinių skaičiumi
|
10 klasių ir II gimnazinių klasių mokinių, gavusių išsilavinimo pažymėjimus, skaičius mokslo metų pabaigoje |
ŠVIS (1-mokykla) Bendrojo ugdymo mokyklos |
10 klasių ir II gimnazinių klasių mokinių, tęsiančių mokymąsi toje pačioje mokykloje, skaičius |
||||
10 klasių ir II gimnazinių klasių mokinių, tęsiančių mokymąsi kitose bendrojo ugdymo mokyklose, skaičius |
||||
10 klasių ir II gimnazinių klasių mokinių, tęsiančių mokymąsi profesinėse mokyklose, skaičius |
||||
10 klasių ir II gimnazinių klasių įsidarbinusių mokinių skaičius |
||||
10 klasių ir II gimnazinių klasių mokinių, užsiimančių kita veikla (įrašyti), skaičius |
||||
7.2.2. |
Vidurinio ugdymo programą baigusių ir tais pačiais metais tęsiančių mokymąsi kitame švietimo lygmenyje arba įsidarbinusių mokinių dalis (%) |
Vidurinio ugdymo programą baigusių ir tais pačiais metais tęsiančių mokymąsi kitame švietimo lygmenyje arba įsidarbinusių mokinių skaičius (dalis %), lyginant su bendru 12 klasės ir IV gimnazinės klasės mokinių skaičiumi |
12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, gavusių brandos atestatus, skaičius mokslo metų pabaigoje |
ŠVIS (1-mokykla) Bendrojo ugdymo mokyklos |
12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, tęsiančių mokymąsi universitetuose, skaičius |
||||
12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, tęsiančių mokymąsi kolegijose, skaičius |
||||
12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, tęsiančių mokymąsi užsienio universitetuose, kolegijose, skaičius |
||||
12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, tęsiančių mokymąsi profesinėse mokyklose, skaičius |
||||
12 klasių ir IV gimnazinių klasių įsidarbinusių mokinių skaičius |
||||
12 klasių ir IV gimnazinių klasių mokinių, užsiimančių kita veikla (įrašyti), skaičius |
8. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąrašas atnaujinamas pagal poreikį, bet ne dažniau kaip kartą per metus.