VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PINIGINĖS SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIMO IR MOKĖJIMO KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO

 

2022 m. lapkričio 15 d. Nr. 30-3492/22

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams teikimo tvarkos aprašo, patvirtinto Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2022 m. spalio 5 d. sprendimu Nr. 1-1599 „Dėl Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams teikimo tvarkos aprašo tvirtinimo“, 20 punktu:

1. Tvirtinu Piniginės socialinės paramos skyrimo ir mokėjimo komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. P a v e d u Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui, kuruojančiam socialinių išmokų sritį, kontroliuoti, kaip vykdomos šio įsakymo 1 punktu patvirtinto tvarkos aprašo nuostatos.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                           Lina Koriznienė


 

PATVIRTINTA

Vilniaus miesto savivaldybės

administracijos direktoriaus

2022 m. lapkričio 15 d.

įsakymu Nr. 30-3492/22

 

 

PINIGINĖS SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIMO IR MOKĖJIMO KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Piniginės socialinės paramos skyrimo ir mokėjimo komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato Vilniaus miesto savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) direktoriaus įsakymu sudaromos Piniginės socialinės paramos skyrimo ir mokėjimo komisijos (toliau – Komisija) funkcijas, pareigas ir teises, darbo organizavimą ir Komisijos atsakomybę.

2. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu (toliau – Įstatymas), Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2022 m. spalio 5 d. sprendimu Nr. 1-1599 „Dėl Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams teikimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ (toliau – Piniginės socialinės paramos teikimo tvarkos aprašas), šiuo Tvarkos aprašu ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

3. Komisijos veikla grindžiama kolegialaus klausimų svarstymo, demokratijos, nešališkumo, objektyvumo ir teisėtumo principais, taip pat asmenine Komisijos narių atsakomybe už Komisijos veiklą.

4. Komisijos darbo tikslas – išnagrinėti asmenų pateiktus prašymus-paraiškas piniginei socialinei paramai gauti (toliau – prašymas-paraiška) ir dokumentus socialinei pašalpai ir būsto šildymo, geriamojo ir karšto vandens išlaidų kompensacijoms (toliau kartu – piniginė socialinė parama) gauti Piniginės socialinės paramos teikimo tvarkos aprašo 42 punkte nustatytais atvejais bei priimti nutarimus skirti (neskirti) piniginę socialinę paramą.

 

II. KOMISIJOS FUNKCIJOS

 

5. Komisijos funkcijos:

5.1. išnagrinėti asmens pateiktų prašymų-paraiškų ir dokumentų, turimų valstybės ir žinybinių registrų ir valstybės informacinių sistemų bei iš kitų institucijų gautų duomenų atitiktį Įstatymo ir Piniginės socialinės paramos teikimo tvarkos aprašo reikalavimams;

5.2. priimti nutarimą dėl piniginės socialinės paramos skyrimo (neskyrimo).

 

III. KOMISIJOS PAREIGOS IR TEISĖS

 

6. Komisijos pareiga – priimti nutarimą skirti (neskirti) piniginę socialinę paramą per mėnesį nuo prašymo-paraiškos ir visų dokumentų gavimo Administracijos Socialinių išmokų skyriuje (toliau – Socialinių išmokų skyrius) dienos.

7. Komisija turi šias teises:

7.1. gauti visą informaciją, reikalingą asmenų pateiktiems prašymams-paraiškoms nagrinėti, iš Socialinių išmokų skyriaus ir jo turimų žinybinių ir valstybės registrų ir valstybės informacinių sistemų, Vilniaus miesto socialinių paslaugų centro ar kitų Administracijos padalinių ir jai pavaldžių įstaigų, kitų valstybės institucijų ir įstaigų;

7.2. prireikus kviesti į posėdžius Administracijos ir jai pavaldžių įstaigų darbuotojus, kitus specialistus ar asmenį, pateikusį prašymą-paraišką;

7.3. prašyti asmens (bendrai su juo gyvenančių asmenų) pateikti papildomą informaciją ir dokumentus, reikalingus prašymui-paraiškai išnagrinėti;

7.4. atidėti asmens prašymo-paraiškos nagrinėjimą iki asmuo (bendrai su juo gyvenantys asmenys) pateiks papildomą informaciją ir dokumentus, reikalingus prašymui-paraiškai išnagrinėti;

7.5. Įstatymo 23 straipsnio 2 dalies 1 punkte nustatytais atvejais teikti siūlymą asmeniui atlikti visuomenei naudingą veiklą;

7.6. priimti nutarimą skirti socialinę pašalpą ne visiems bendrai gyvenantiems asmenims.

 

IV. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

8. Komisija veikia nuolat, jos darbo forma yra posėdžiai. Komisijos posėdžiai yra uždari, tačiau juose gali būti kviečiami dalyvauti asmenys, nurodyti Tvarkos aprašo 7.2 papunktyje.

9. Komisijos posėdžiai vyksta pagal poreikį, bet ne rečiau kaip vieną kartą per mėnesį.

10. Komisijos posėdžiai organizuojami nuotoliniu būdu, esant poreikiui – kontaktiniu būdu Socialinių išmokų skyriuje.

11. Komisijos posėdžiams vadovauja Komisijos pirmininkas, jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas.

12. Komisijos narius ir pagal poreikį kviestinius asmenis į posėdį kviečia Komisijos sekretorius.

13. Komisijos posėdžius protokoluoja Komisijos sekretorius, jo nesant – jį pavaduojantis Komisijos narys arba kitas Komisijos pirmininko pavestas Komisijos narys.

14. Komisijos nutarimai įforminami Komisijos posėdžio protokolu, kuriame nurodoma:

14.1. posėdžio data ir vieta;

14.2. posėdyje dalyvavę Komisijos nariai ir kiti kviestiniai asmenys;

14.3. posėdžio darbotvarkė;

14.4. glausta informacija apie nagrinėjamą prašymą-paraišką (prašymo-paraiškos pateikimo data, asmens, prašančio piniginės socialinės paramos, vardas, pavardė, gimimo metai, gyvenamoji vieta, aplinkybės, pagrindžiančios asmens (bendrai gyvenančių asmenų) teisę gauti piniginę socialinę paramą Piniginės socialinės paramos teikimo tvarkos aprašo 42 punkte nustatytais atvejais);

14.5. Komisijos nutarimas dėl piniginės socialinės paramos skyrimo (neskyrimo).

15. Komisijos protokolus pasirašo Komisijos pirmininkas ir Komisijos sekretorius.

16. Organizuojant Komisijos posėdį nuotoliniu būdu:

16.1. Komisijos posėdžio dieną Komisijos sekretorius elektroniniu paštu pateikia Komisijos nariams prašymų-paraiškų nagrinėjimui reikalingą informaciją ir Komisijos posėdžio protokolo projektą;

16.2. Komisijos nariai per dvi darbo dienas nuo protokolo gavimo dienos elektroniniu paštu pateikia siūlymus ir pastebėjimus dėl Komisijos posėdžio protokole išdėstytų prašymų-paraiškų nagrinėjimo ir savo pritarimą (nepritarimą) siūlomam nutarimui;

16.3. Komisijos sekretorius per 5 darbo dienas po Komisijos posėdžio dienos apibendrina elektroniniu paštu gautus Komisijos narių pritarimus (nepritarimus), patikslina pagal Komisijos narių siūlymus ir pastebėjimus posėdžio protokolo projektą, suderina su Komisijos nariais elektroniniu paštu galutinį protokolo projektą ir teikia jį per Vilniaus miesto savivaldybės dokumentų valdymo sistemą „Avilys“ (toliau – DVS „Avilys“) pasirašyti Komisijos pirmininkui.

17. Organizuojant Komisijos posėdį kontaktiniu būdu Komisijos sekretorius:

17.1. per vieną darbo dieną iki numatomo posėdžio elektroniniu paštu arba telefonu informuoja Komisijos narius ir kviestinius asmenis apie posėdžio vietą ir laiką, Komisijos nariams elektroniniu paštu pateikia prašymų-paraiškų nagrinėjimui reikalingą informaciją;

17.2. per 5 darbo dienas po Komisijos posėdžio parengia protokolo projektą, suderina jį elektroniniu paštu su Komisijos nariais ir teikia per DVS „Avilys“ pasirašyti Komisijos pirmininkui.

18. Nutarimai skirti (neskirti) piniginę socialinę paramą priimami bendru Komisijos narių sutarimu. Jeigu bendras sutarimas nepasiekiamas, nutarimai priimami dalyvaujančių posėdyje Komisijos narių balsų dauguma; kiekvienas Komisijos narys turi po vieną balsą. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas, o kai pirmininko nėra – pirmininko pavaduotojo balsas. Kai posėdis organizuojamas nuotoliniu būdu, balsavimas vykdomas elektroniniu paštu.

19. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvavo daugiau kaip pusė Komisijos narių.

20. Komisijos protokolai registruojami DVS „Avilys“ Komisijos posėdžių protokolų registre.

21. Komisijos veiklos dokumentai (posėdžių protokolai, susirašinėjimo medžiaga, kiti dokumentai) saugomi Administracijoje Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

22. Komisijos posėdžio organizavimo procedūrinius klausimus, nenumatytus šiame Tvarkos apraše, sprendžia Komisijos pirmininkas.

23. Kiekvienas Komisijos narys yra atsakingas už savo siūlomus ir priimamus nutarimus, o Komisijos pirmininkas – už Komisijos priimamus nutarimus.

24. Už Tvarkos aprašo nuostatų nesilaikymą valstybės tarnautojai atsako Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka, o darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis - Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka.

25. Komisijos sprendimai, Administracijos valstybės tarnautojų ir kitų darbuotojų veiksmai, įgyvendinant šį Tvarkos aprašą, gali būti skundžiami teisės aktų nustatyta tvarka.

26. Asmenų, pateikusių prašymus-paraiškas ir dokumentus, asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatomis bei Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintomis Vilniaus miesto savivaldybės administracijos asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis.

 

____________________________

part_2f54b1f089d549629161cff6bc5fd778_end