A black and white logo of a knight on a horse  Description automatically generated with low confidence

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS EKONOMIKOS IR INOVACIJŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL EKONOMIKOS IR INOVACIJŲ MINISTRO

2023 M. LIEPOS 24 D. ĮSAKYMO NR. 4-420 „DĖL SUBSIDIJŲ, SKIRTŲ DALYVAUTI DVIŠALIO BENDRADARBIAVIMO PROGRAMŲ REMIAMUOSE MTEPI PROJEKTUOSE, SKYRIMO IR ADMINISTRAVIMO TVARKOS APRAŠO

PATVIRTINIMO PAKEITIMO

 

2024 m. birželio 17 d. Nr. 4-339

Vilnius

 

P a k e i č i u Subsidijų, skirtų dalyvauti dvišalio bendradarbiavimo programų remiamuose MTEPI projektuose, skyrimo ir administravimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2023 m. liepos 24 d. įsakymu Nr. 4-420 „Dėl Subsidijų, skirtų dalyvauti dvišalio bendradarbiavimo programų remiamuose MTEPI projektuose, skyrimo ir administravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1.   Papildau aprašą 2.3 papunkčiu ir jį išdėstau taip:

2.3. 2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius, su vėlesniais pakeitimais, padarytais 2021 m. liepos 23 d. Komisijos reglamentu (ES) 2021/1237 (toliau – Bendrasis bendrosios išimties reglamentas), įskaitant Bendrojo bendrosios išimties reglamento I skyriaus ir 25 straipsnio nuostatas;“.

2.   Pakeičiu aprašo 4 punktą ir jį išdėstau taip:

4. Kitos Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatyme, Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme ir 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – Reglamentas).

3.   Pakeičiu aprašo 17.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

17.6. yra pateikęs (-ę) Juridinių asmenų registrui metinių finansinių ataskaitų rinkinius, taip pat metinių konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinius, kaip nustatyta Juridinių asmenų registro nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. lapkričio 12 d. nutarimu Nr. 1407 Dėl Juridinių asmenų registro nuostatų patvirtinimo“ (sąlyga netaikoma, jeigu pareiškėjas veiklą vykdo trumpiau nei vienus metus). Jei iki paraiškos pateikimo pagal Agentūros finansuojamus projektus yra gavęs finansavimą, kurio skyrimo ir (ar) panaudojimo priežiūrą atlieka Agentūra, ir Agentūra neturi jokios informacijos apie pasirašytose finansavimo sutartyse nustatytų sutartinių įsipareigojimų, nepriklausomai nuo pažeidimo sunkumo, nesilaikymą;“.

4.   Pakeičiu aprašo 20 punktą ir jį išdėstau taip:

20. Subsidija negali būti skiriama pareiškėjams ir (ar) projekto partneriui (-iams), jeigu  jis (jie) neatitinka Bendrojo bendrosios išimties reglamento 4 straipsnio 1 punkto (i) papunkčio bei 2 punkte nurodytų reikalavimų dėl pagalbos ribų ir draudimo dirbtinai skaidyti pagalbos schemas ir projektus.

5.   Pakeičiu aprašo 21.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

21.3. nesugrąžinęs (-ę) anksčiau gautos valstybės pagalbos, kurią valstybė iš savo išteklių teikia tam tikriems ūkio subjektams arba tam tikroms prekėms gaminti ar paslaugoms teikti, suteikdama išskirtinę ekonominę naudą, kuri neatsirastų rinkos sąlygomis ir kuri iškraipo konkurenciją bei veikia prekybą tarp Europos Sąjungos valstybių narių, Europos Komisijos sprendimu pripažintos neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka.

6.   Pakeičiu aprašo 29.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

29.1. Administracinės atitikties vertinimo kriterijus (Aprašo 3 priedas).“

7.   Pakeičiu aprašo 29.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

29.2. Ekspertinio vertinimo kriterijus (Aprašo 4 priedas):

29.2.1. Aktualumas. Projekte iškelta ir planuojama spręsti problema aktuali tarptautiniu mastu.

29.2.2. Naujumas. Projekto įgyvendinimo metu kuriamo produkto technologinis naujumas / inovatyvumas, planuojami technologiniai pasiekimai.

29.2.3. Įgyvendinamumas. Projekto įgyvendinimo darbo grupės potencialas įgyvendinti projekto veiklas – projekto darbo grupė, veiklų planas, rizikų valdymas ir finansinė struktūra.

29.2.4. Rinka. Projekto įgyvendinimo metu planuojamo sukurti produkto komercinis potencialas ir poveikis įmonės augimui.

8.    Pakeičiu aprašo 31 punktą ir jį išdėstau taip:

31. Už atitiktį Aprašo 29.2 papunktyje nurodytiems projektų ekspertinio vertinimo kriterijams skiriami balai (maksimalus ir minimalus galimas balų skaičius pagal kiekvieną kriterijų nurodytas Aprašo 4 priede). Pagal Aprašą privaloma surinkti minimali balų suma yra 20 (dvidešimt) balų, maksimali balų suma 40 (keturiasdešimt) balų, vertinant pagal kiekvieną kriterijų minimalus skiriamas balas – 3 balai. Tinkamumo vertinimo metu skyrus mažiau nei tris balus pagal bet kurį vertinimo kriterijų, paraiška į finansuotinų paraiškų sąrašą neįtraukiama.“

9.   Pakeičiu aprašo 32 punktą ir jį išdėstau taip:

32. Projektui finansavimas yra skiriamas, kai abiejų šalių kompetentingos institucijos įvertinta ir patvirtina projektą. Kiekvienos šalies kompetentinga institucija yra atsakinga už projekto ekspertinį įvertinimą savo šalyje. Lietuvos dalies finansavimas pareiškėjui gali būti skiriamas tik tuo atveju, jeigu projektą patvirtina abiejų šalių kompetentinga institucija. Jeigu kitos šalies kompetentinga institucija, patvirtinusi projektą, neskiria finansavimo projektui įgyvendinti, tokiam projektui Lietuvos dalies finansavimas gali būti skiriamas tik tuo atveju, jeigu projekto vykdytojas pateikia įrodymus, kad kitos šalies tarptautinis projekto partneris savo lėšomis ir rizika vykdys projekto veiklas, kurioms finansavimas nėra skirtas.

10. Pakeičiu aprašo 40.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

40.2. Pareiškėjas / projekto vykdytojas negali sudaryti darbo ir savanoriško darbo sutarčių su tuo pačiu projekto veiklas įgyvendinančiu darbuotoju, t. y. pareiškėjo darbuotojas negali turėti tame pačiame projekte dėl projekto veiklų vykdymo kelių darbo sutarčių skirtingoms projekto veikloms arba savanoriško darbo sutarties. Darbo užmokesčio išlaidos grindžiamos remiantis istoriniu 3 (trijų) mėnesių darbo užmokesčio vidurkiu iki paraiškos pateikimo.

11. Pakeičiu aprašo 40.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

40.4.   Jei pareiškėjas – privatus juridinis asmuo – priima naują darbuotoją ir nėra darbo užmokesčio valandinį dydį pagrindžiančių duomenų už 3 (tris) mėnesius iki paraiškos pateikimo dienos arba pareiškėjas nepateikia esamų darbuotojų darbo užmokesčio valandinį dydį pagrindžiančių dokumentų, darbo užmokestis nustatomas vadovaujantis Valstybės duomenų agentūros nustatytais duomenimis (https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-rodikliu-analize?hash=a23ac746-5126-44ff-a405-2ba6c7f1a0d1#/). Atnaujinus tyrimą ir (ar) pasikeitus teisės aktams, kuriais vadovaujantis nustatyti fiksuotųjų vieneto įkainių dydžiai, ir pasikeitus fiksuotųjų vieneto įkainių dydžiams, atnaujinti fiksuotųjų vieneto įkainių dydžiai bus taikomi pasirašomoms naujoms lėšų skyrimo sutartims.

12. Pakeičiu aprašo 46 punktą ir jį išdėstau taip:

46. Lėšų gavėjas pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, vykdydamas pirkimus, kurių vertė yra iki 70 000,00 Eur (septyniasdešimt tūkstančių eurų) be PVM, vadovaujasi skaidrumo, lygiateisiškumo, nediskriminavimo principais ir, siekdamas pagrįsti prašomas finansuoti išlaidas, privalo pateikti ne mažiau kaip tris komercinius pasiūlymus, kurių išlaidos grindžiamos mažiausios kainos pasiūlymu. Pareiškėjas gali pateikti mažiau kaip tris komercinius pasiūlymus, jeigu dėl objektyvių priežasčių prekes pateikti ir (ar) paslaugas suteikti gali mažiau kaip trys tiekėjai ir nėra jokios kitos priimtinos alternatyvos. Vykdydamas pirkimus, kurių vertė viršija 70 000,00 Eur (septyniasdešimt tūkstančių eurų) be PVM, lėšų gavėjas vadovaujasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.947 straipsnio „Viešo konkurso paskelbimas“ reikalavimais ir vykdo atvirą viešą konkursą.

13. Pakeičiu aprašo 50 punktą ir jį išdėstau taip:

50. Projekto vykdytojo apskaita turi būti tvarkoma atskirai nuo kitų projekto vykdytojo finansinių veiklų.

14. Pakeičiu aprašo 52.1.1 papunktį ir išdėstau jį taip:

52.1.1.  projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio ir atlygio projektą vykdantiems fiziniams asmenims pagal paslaugų (civilines), autorines ar kitas sutartis išlaidos, apskaičiuotos teisės aktų, reguliuojančių darbo užmokestį ir darbo santykius, nustatyta tvarka; Projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio už kasmetines atostogas ir (arba) kompensacijos už nepanaudotas kasmetines atostogas ir papildomų poilsio dienų išmokos išmokamos taikant kasmetinių atostogų ir papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotąsias normas, kurios nustatomos atsižvelgiant į konkrečiam darbuotojui priklausantį kasmetinių atostogų dienų skaičių, jam nustatytos darbo savaitės trukmę ir jam suteiktų papildomų poilsio dienų trukmę; veiklas vykdančio personalo komandiruočių išlaidos;“.

15. Pakeičiu aprašo 73 punktą ir jį išdėstau taip:

73. Galutinė finansuotinų projektų eilė sudaroma abiejų valstybių kompetentingų institucijų bendru sutarimu sureitingavus projektus pagal vertinimo balus.

16. Pakeičiu aprašo 80 punktą ir jį išdėstau taip:

80. Jei pareiškėjas po projekto finansavimo patvirtinimo nesutinka įgyvendinti projekto, Agentūra gali siūlyti skirti finansavimą kitam daugiausia balų surinkusiam pareiškėjui, esančiam finansuotinų projektų eilėje.

17. Pakeičiu aprašo 89 punktą ir jį išdėstau taip:

89. Projekto vykdytojas atsiskaitydamas teikia Agentūrai dalykines ataskaitas (Aprašo 6 priedas) bei finansines ataskaitas (Aprašo 7 priedas) finansavimo sutartyje nustatytais terminais ir tvarka.

18. Pakeičiu aprašo 99 punktą ir jį išdėstau taip:

99. Naudojant lėšas ne pagal paskirtį arba jų neišnaudojus einamaisiais finansiniais metais, lėšų gavėjas tokias lėšas privalo grąžinti Ministerijai lėšų skyrimo sutartyje nustatyta tvarka. Nepanaudotos einamųjų finansinių metų lėšos nekeliamos į kitus metus.

19. Pakeičiu aprašo 108 punktą ir jį išdėstau taip:

108 Pareiškėjas Agentūros sprendimus ar veiksmus (neveikimą) gali apskųsti Lietuvos administracinių ginčų komisijai arba Regionų administraciniam teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

20. Pakeičiu 1 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

21. Pakeičiu 2 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

22. Pakeičiu 3 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

23. Pakeičiu 4 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

24. Pakeičiu 7 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

25. Pakeičiu 8 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

26. Papildau aprašą 9 priedu (pridedama).

 

 

 

Ekonomikos ir inovacijų ministrė                                                                    Aušrinė Armonaitė

 

Subsidijų, skirtų dalyvauti dvišalio

bendradarbiavimo programų

remiamuose MTEPI projektuose,

skyrimo ir administravimo tvarkos

aprašo

1 priedas

 

 

(Projekto biudžeto forma)

 

PROJEKTO BIUDŽETAS

____________________________________

Pareiškėjo (projekto partnerio) pavadinimas

 

 

1.         Detalus projekto biudžetas pagal etapus. Projekto biudžetas turi būti sudarytas taip, kad prašoma lėšų suma užtikrintų projekto įgyvendinimą per tam tikrą laikotarpį.

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Nurodoma kalendoriniais metais, Eur

N metai (Eur

N+1 metai

N+2 metai

Iš viso, Eur

Iš viso,%

1.1.

Tiesioginės išlaidos

 

 

 

 

 

1.1.1.

Išlaidos projekto darbo grupei

 

 

 

 

 

1.1.1.1.

Darbo užmokestis (su mokesčiais)

MT

 

 

 

 

 

EP

 

 

 

 

 

1.1.1.2.

Išlaidos komandiruotėms

MT

 

 

 

 

 

EP

 

 

 

 

 

1.1.2.

Išlaidos medžiagoms, reagentams ir kt. trumpalaikiam turtui (prekėms)

MT

 

 

 

 

 

EP

 

 

 

 

 

1.1.3.

Išlaidos paslaugoms

MT

 

 

 

 

 

EP

 

 

 

 

 

1.1.4.

Išlaidos priemonėms ir įrangai: ilgalaikio turto įsigijimo / nusidėvėjimo arba amortizacijos išlaidos

MT

 

 

 

 

 

EP

 

 

 

 

 

Iš viso (1.1+1.2+1.3+1.4):

 

 

 

 

 

 

1.2.

Netiesioginės išlaidos

MT

 

 

 

 

 

EP

 

 

 

 

 

Iš viso (1+2):

 

 

 

 

 

 

 

Projekto darbo grupė

Projekto darbo grupės narių darbo užmokesčio pagrindimas

Eil. Nr.

Vardas,

pavardė

Valandinis darbo užmokestis su mokesčiais, nustatytas institucijoje, Eur

Pareigybė pagal projektą

Darbo užmokestis su visais mokesčiais, nustatytas projekte (Eur)

Valandinis darbo užmokestis už darbą projekte (Eur)

Darbo valandų skaičius per mėn.

Mėnesių, kuriais bus mokamas darbo užmokestis, skaičius

Iš vi-so

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Išlaidų, įtrauktų į projekto biudžetą (išskyrus darbo užmokestį), pagrindimas (pagal planuojamus darbus, veiklas, išlaidų būtinumo, ekonomiškumo paaiškinimai) ir apskaičiavimas (nurodant kiekius, kainas, pateikiant komercinius pasiūlymus arba nuorodas į tinklalapius ir pan.):

 

2.1. Numatomos komandiruotės ir jų pagrindimas:

Eil. Nr.

Tikslas ir pagrindimas

Vieta

Data

Trukmė

(d.)

Dalyvių skaičius

Komandiruotės išlaidos vienam dalyviui (Eur)

Iš viso (Eur)

Trans-portas

Apgyven-dinimas

Dienpi-nigiai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2. Numatomų įsigyti medžiagų, reagentų ir kt. trumpalaikio turto (prekių) sąrašas ir pagrindimas:

Eil. Nr.

Medžiagų, reagentų ir kt. trumpalaikio turto (prekių) sąrašas arba smulkių medžiagų grupė (* pastaba)

Poreikio projektui įgyvendinti pagrindimas, nurodant darbų paketą

Galimi tiekėjai

Vieneto arba smulkių medžiagų grupės kaina (Eur)

Kiekis

Iš viso (Eur)

Metai, kuriais bus perkamos medžiagos

 

 

 

 

 

 

 

 

Pastaba. * Jei prekių kaina yra lygi ar viršija 500 Eur už vienetą, reikia pateikti pagrindimą dėl turto priskyrimo trumpalaikio turto kategorijai.

 

2.3. Numatomų įsigyti paslaugų (subrangos) sąrašas ir pagrindimas:

Eil. Nr.

Paslaugos pavadinimas

Poreikio projektui įgyvendinti pagrindimas

Galimi tiekėjai

Iš viso (Eur)

Metai, kuriais bus perkamos paslaugos

 

 

 

 

 

 

 

2.4. Ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) išlaidų apskaičiavimas ir pagrindimas (taikoma įmonėms):

Eil. Nr.

Pavadinimas

Materialu-sis / nema-terialusis

Poreikio projektui įgyvendinti pagrindimas

Vertė (Eur)

Vieno mėn. nusidėvėjimo (amortizacijos) išlaidos

(** pastaba)

Naudoji-mo trukmė projektui įgyven-dinti (mėn.)

Iš viso (Eur)

 

 

 

 

 

 

 

 

Pastaba. ** Skaičiuojama pagal įmonėje patvirtintus ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos dokumentus.

__________________________

 

Subsidijų, skirtų dalyvauti dvišalio

bendradarbiavimo programų

remiamuose MTEPI projektuose,

skyrimo ir administravimo tvarkos

aprašo

2 priedas

 

 

TINKAMOMS IŠLAIDOMS KELIAMŲ REIKALAVIMŲ APRAŠYMAS

 

Projekto lėšų apskaita:

Su projektu susijusių finansinių operacijų įrašai turi būti atskirti nuo kitų operacijų įrašų (t. y. ar naudojamos atskiros sąskaitų plano subsąskaitos arba kodavimas). Į ataskaitinio periodo finansinę ataskaitą turi būti įtrauktos sąnaudos, kurios apmokėtos iki ataskaitos pateikimo dienos.

 

Išlaidų kategorija

Tinkamos išlaidos

Sąnaudas pateisinantys dokumentai

1.      Išlaidos projekto darbo grupei: darbo užmokestis, socialinio draudimo įmokos, įmokos į garantinį fondą, išlaidos komandiruotėms

Projektą tiesiogiai vykdančio darbo grupės nario, dirbančio pagal darbo sutartis, su darbo santykiais susijusios sąnaudos už laiką, dirbtą vykdant projektą. Socialinio draudimo įmokos – darbdavio mokamos socialinio draudimo įmokos, įmokos į garantinį fondą. Darbo užmokestis apskaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos darbo kodeksu ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

Atostoginiai yra tinkamos projekto išlaidos tik tais atvejais, kai išmokami už projekte išdirbtą laikotarpį.

Projektą vykdančių darbuotojų komandiruočių išlaidos: kelionės išlaidos, dienpinigiai, gyvenamojo ploto nuomos išlaidos, sveikatos draudimo išlaidos ir pan. Komandiruočių išlaidos apskaičiuojamos neviršijant Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintų maksimalių dienpinigių ir gyvenamojo ploto nuomos išlaidų normų užsienyje ir dienpinigių normų Lietuvoje, taikomų biudžetinėms įstaigoms.

Komandiruočių į užsienį išlaidos traktuojamos kaip tinkamos išlaidos įgyvendinant projektus, jei kelionės trumpalaikės, tiesiogiai susijusios su projekto vykdymu (vykstama į projekto partnerių valstybes) ir būtinos vykdant projektą. Būtina nurodyti komandiruočių skaičių, maršrutus, vykstančių į komandiruotę asmenų skaičių ir laikotarpį.

Įsakymai (potvarkiai), žiniaraščiai (darbo laiko apskaitos, mokėjimo, atsiskaitymo ir pan.), mokėjimo dokumentai.

Nustatytą darbo užmokesčio dydį pagrindžiantys dokumentai yra darbo užmokesčio (be priedų) apskaičiavimo pažyma už 3 mėn. laikotarpį iki projekto pateikimo dienos.

Komandiruotės išlaidas pateisinantys dokumentai: bilietų pirkimo sąskaitos faktūros, kelionės bilietai (ekonominės klasės), kvitai, sąskaitos už gyvenamojo ploto nuomos paslaugas, kelionės lapas, kuriame nurodyta nuvažiuotų kilometrų skaičius ir kuro sunaudojimas, kiti pateisinantys dokumentai, mokėjimo dokumentai, dokumentai, įrodantys išlaidų priskyrimą projektui.

 

2.         Išlaidos priemonėms ir įrangai: ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos išlaidos

Projektų tiesioginėms veikloms vykdyti būtinų ilgalaikio turto (materialiojo turto, kompiuterinės bei programinės įrangos ir kito ilgalaikio nematerialiojo turto) nusidėvėjimo arba amortizacijos išlaidos, jei tos išlaidos yra pagrįstos, tiesiogiai susijusios su projekto vykdymu. Tinkamos yra tik ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos išlaidos.

 

Viešųjų pirkimų komisijos posėdžių protokolai, tiekėjų apklausos pažymos arba kiti dokumentai, pagrindžiantys skaidrumo, lygiateisiškumo, nediskriminavimo principų laikymąsi, sąskaitos faktūros, mokėjimo dokumentai, sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, dokumentai, įrodantys išlaidų priskyrimą projektui.

3.   Išlaidos paslaugoms

Projektų tiesioginėms veikloms vykdyti būtinų paslaugų pirkimo išlaidos. Pirkimai turi būti atliekami vadovaujantis Subsidijų, skirtų dalyvauti dvišalio bendradarbiavimo programų remiamuose MTEPI projektuose, skyrimo ir administravimo tvarkos aprašo (toliau – Aprašas) 51, 52, 53 punktais. Autorinės sutartys sudaromos vadovaujantis Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymu.

Viešųjų pirkimų komisijos posėdžių protokolai, tiekėjų apklausos pažymos arba kiti dokumentai, pagrindžiantys skaidrumo, lygiateisiškumo, nediskriminavimo principų laikymąsi, sąskaitos faktūros, mokėjimo dokumentai, sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, dokumentai, įrodantys išlaidų priskyrimą projektui.

4.      Išlaidos medžiagoms, reagentams ir kt. trumpalaikiam turtui (prekėms)

 

Išlaidos su projekto vykdymo tiesioginėmis reikmėmis susijusiems pirkiniams, kurie pagal lėšų gavėjo taikomą apskaitos tvarką priskirtini trumpalaikiam turtui (prekėms) ir yra būtini projektui vykdyti. Pirkimai turi būti atliekami vadovaujantis Aprašo 51, 52, 53 punktais. Įsigyti medžiagų, reagentų ar kt. trumpalaikio turto iš projekto partnerių neleistina, išskyrus atvejus, kai reikalingą pirkimo objektą gali pasiūlyti vienintelis tiekėjas.

Viešųjų pirkimų komisijos posėdžių protokolai, tiekėjų apklausos pažymos arba kiti dokumentai, pagrindžiantys skaidrumo, lygiateisiškumo, nediskriminavimo principų laikymąsi, sąskaitos faktūros, mokėjimo dokumentai, sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, dokumentai, įrodantys išlaidų priskyrimą projektui.

Į ataskaitinio ketvirčio finansinę ataskaitą gali būti įtrauktos sąnaudos, apmokėtos iki ataskaitos pateikimo dienos.

Netiesioginės išlaidos

Netiesioginės išlaidos

Kaip apibrėžta Aprašo VI skyriuje.

 

_______________________

 

Subsidijų, skirtų dalyvauti dvišalio

bendradarbiavimo programų

remiamuose MTEPI projektuose,

skyrimo ir administravimo tvarkos

aprašo

3 priedas

 

(Paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelės forma)

 

PARAIŠKOS ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMO LENTELĖ

 

 

______________ Nr.____

(data)

 

 

Kvietimo numeris

 

Pareiškėjo pavadinimas

 

 

 

Eil. Nr.

Reikalavimai

Taip

Ne

1.

Paraiška pateikta laikantis kvietime teikti paraiškas nustatytos tvarkos ir termino.

2.

Paraiška užpildyta pagal kvietime nustatytą formą ir pateikta kartu su kitais kvietime teikti paraiškas ir (arba) paraiškoje nurodytais dokumentais.

3.

Pareiškėjas ir (ar) partneris atitinka Subsidijų, skirtų dalyvauti dvišalio bendradarbiavimo programų remiamuose MTEPI projektuose, skyrimo ir administravimo tvarkos aprašo II skyriuje nustatytus reikalavimus.

 

 

 

PASTABOS:

Pareiškėjas paraiškos vertinimo metu nebandė gauti konfidencialios informacijos arba daryti įtaką viešosios įstaigos Inovacijų agentūros valstybės tarnautojams ir (ar) darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, ir (ar) atrankai pasitelktiems tretiesiems asmenims.

Taip, nebandė

 

Ne, bandė

 

 

VERTINIMO IŠVADA

 

Paraiška ir pareiškėjas perėjo administracinės atitikties vertinimą

Siūloma teikti ekspertiniam vertinimui.

Paraiška ir (arba) pareiškėjas turi trūkumų

Siūloma paraišką tikslinti; jei trūkumai esminiai, siūloma paraišką atmesti (būtina nurodyti atmetimo priežastį).

 

 

 

 

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad atlikdamas savo pareigas, susijusias su paraiškos vertinimu, nepatekau į interesų konfliktą ir buvau objektyvus bei nešališkas, taip pat pasižadu saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti man patikėtą ir (ar) žinomą konfidencialią informaciją, kuri man tapo žinoma paraiškos vertinimo metu.

 

_________________________                   ____________            _______________________

(pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)

 

______________

 

Subsidijų, skirtų dalyvauti dvišalio

bendradarbiavimo programų

remiamuose MTEPI projektuose,

skyrimo ir administravimo tvarkos

aprašo

4 priedas

 

 

PARAIŠKOS EKSPERTINIO VERTINIMO KRITERIJŲ APRAŠYMAS

 

Paraiškos ekspertinio vertinimo kriterijaus (toliau – kriterijus) pavadinimas

Kriterijaus vertinimo aspektai ir paaiškinimai

 

Didžiausias galimas kriterijaus balas

 

 

Projektų atitikties kriterijai

 

1.  Aktualumas

Vertinimo skalė:

1.1. Problema yra aktuali tarptautiniu mastu.

1.2. Problema aktuali Lietuvos mastu.

1.3. Problema aktuali tik įmonei.

10

 

2. Naujumas. Įgyvendinant projektą kuriamo produkto technologinis naujumas (inovatyvumas), planuojami technologiniai pasiekimai

Vertinimo skalė:

2.1. Moksliniai pasiekimai yra labai reikšmingi, pateikti nauji technologiniai sprendimai, galintys turėti įtakos visos technologijų srities plėtrai; kuriamas produktas remiasi naujausiais mokslinių tyrimų rezultatais, yra naujas ir kur kas geresnis nei alternatyvūs sprendimai – skiriama iki 10 balų.

2.2. Moksliniai pasiekimai nėra labai reikšmingi, jų rezultatai bus pritaikyti tik projekto dalyvių veikloje; kuriamas produktas remiasi mokslinių tyrimų rezultatais, jis geresnis nei alternatyvūs sprendimai – skiriama iki 5 balų.

2.3. Moksliniai pasiekimai neturės įtakos projekto dalyvių veiklai; nebus sukurtas naujas ar reikšmingai pagerintas produktas – skiriama 0 balų.

10

 

3. Įgyvendinamumas. Potencialas įgyvendinti projekto veiklas – projekto darbo grupė, veiklų planas, rizikų valdymas ir finansinė struktūra.

 

Vertinimo skalė:

3.1. Projekto darbo grupė turi potencialą įgyvendinti projektą, aprašytas veiksmingas bendradarbiavimas tarp partnerių, nurodyti rizikų valdymo būdai, išsamus veiklų planas ir tinkama finansinė struktūra – iki 10 balų.

3.2. Projekto darbo grupė turi nepakankamą potencialą įgyvendinti projektą, aprašytas veiksmingas bendradarbiavimas tarp partnerių, rizikų valdymo būdai nurodyti neišsamiai, neišsamus veiklų planas ir finansinė struktūra turi trūkumų – iki 5 balų.

3.3. Projekto darbo grupė neturi potencialo įgyvendinti projektą, nėra veiksmingo bendradarbiavimo tarp partnerių, nurodyti rizikų valdymo būdai nepakankami, veiklų planas nenuodugnus, finansinė struktūra neišsami.

10

 

4. Rinka. Įgyvendinant projektą planuojamo sukurti produkto komercinis potencialas ir poveikis įmonės augimui.

 

Vertinimo skalė:

4.1. Įgyvendinant projektą numatomas vystyti produktas turi didelį komercinį potencialą, didelę ir (ar) augančią potencialią rinką, kurioje konkurencija yra ribota; projekto dalyviai jau užima rinkos dalį ar yra tinkamai pasirengę ją užimti – skiriama iki 10 balų.

4.2. Įgyvendinant projektą numatomas vystyti produktas turi ribotą komercinį potencialą ir potencialią rinką, konkurencija joje didelė; projekto dalyviai yra pasirengę užimti rinkos dalį – skiriama iki 5 balų.

4.3. Įgyvendinant projektą numatomas vystyti produktas neturi komercinio potencialo ir potencialios rinkos, konkurencija joje didelė; projekto dalyviai nėra pasirengę užimti rinkos dalies – skiriama 0 balų.

10

 

 

 

 

 

Suma:

40

 

Minimali privaloma surinkti balų suma:

20

 

 

_______________________

 

Subsidijų, skirtų dalyvauti dvišalio

bendradarbiavimo programų

remiamuose MTEPI projektuose,

skyrimo ir administravimo tvarkos

aprašo

7 priedas

 

(Projekto finansinės ataskaitos pavyzdinė forma)

 

PROJEKTO FINANSINĖ ATASKAITA

 

______________

(data)

 

Projekto vykdytojas

 

Projekto pavadinimas, kodas

 

Laikotarpis, už kurį atsiskaitoma

 

 

Išlaidų pavadinimas

Suplanuotos laikotarpio išlaidos, Eur

Faktiškai panaudotos išlaidos, Eur

1.1.

Tiesioginės išlaidos

 

 

1.1.1.

Išlaidos projekto darbo grupei

 

 

1.1.1.1.

Darbo užmokestis (su mokesčiais)

MT

 

 

EP

 

 

1.1.1.2.

Išlaidos komandiruotėms

MT

 

 

EP

 

 

1.1.2.

Išlaidos medžiagoms, reagentams ir kt. trumpalaikiam turtui (prekėms)

MT

 

 

EP

 

 

1.1.3.

Išlaidos paslaugoms

MT

 

 

EP

 

 

1.1.4.

Išlaidos priemonėms ir įrangai: ilgalaikio turto įsigijimo ir (arba) nusidėvėjimo arba amortizacijos išlaidos

MT

 

 

EP

 

 

Iš viso (1.1+1.2+1.3+1.4):

 

 

 

1.2.

Netiesioginės išlaidos

MT

 

 

EP

 

 

Iš viso (1+2):

 

 

 

 

 

Projekto darbo grupė

Eil. Nr.

Darbo grupės nario vardas pavardė

Pareigybė projekte

Valandinis įkainis

Suplanuotos laikotarpio išlaidos

Faktiškai patirtos

Dirbta val.

Iš viso, Eur

Dirbta val.

Iš viso, Eur

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

N

 

 

 

 

 

 

 

N+1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

PRAŠOMA APMOKĖTI SUMA

Paraiškoje už deklaruojamą laikotarpį projekto vykdytojui numatyta suma, Eur

Projekto vykdytojo prašoma išmokėti suma už deklaruojamą laikotarpį, Eur

Nepanaudota deklaruojamo laikotarpio suma, Eur (jei yra nepanaudota)

1

2

3

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

PRIDEDAMA. Projekto vykdytojų išlaidas pagrindžiantys dokumentai (nurodomi dokumentų pavadinimai ir lapų skaičius).

 

 

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad projekto finansinėje ataskaitoje pateikiami duomenys ir informacija yra tikslūs ir teisingi.

 

Projekto vykdytojo vadovas ar jo įgaliotas asmuo

/pareigos, vardas, pavardė, parašas/

 

Projekto vykdytojo finansininkas

/pareigos, vardas, pavardė, parašas/

 

____________________

 

Subsidijų, skirtų dalyvauti dvišalio

bendradarbiavimo programų

remiamuose MTEPI projektuose,

skyrimo ir administravimo tvarkos

aprašo

8 priedas

 

(Projekto (etapo) ekspertinio vertinimo išvados forma)

 

Projekto (Etapo) ekspertinio vertinimo išvada

 

_________________

Pildymo data

 

Projekto vykdytojas.................................................................................

Projekto pavadinimas .............................................................................

Projekto etapas, už kurį teikiama ataskaita .............................................

 

I. ATASKAITOS VERTINIMAS

Vertinimo kriterijus

Atitiktis kriterijui (TAIP/NE)

Įvertinimo paaiškinimas

1. Ar atlikti darbai atitinka projekto (etapo) tikslą ir uždavinius?

 

 

2. Ar numatyti darbai vykdomi pagal planą?

 

 

3. Ar pasiektas projekto (etapo) tikslas, planuoti rezultatai?

 

 

4. Ar projekto (etapo) lėšos panaudotos pagrįstai?

 

 

5. Ar ataskaitoje pateikti projekto (etapo) rezultatai, išvados ir (ar) rekomendacijos atitinka projekto tikslą ir uždavinius?

 

 

 

II. BENDROSIOS PASTABOS APIE ATASKAITĄ

 

 

III. EKSPERTO GALUTINĖ IŠVADA APIE PROJEKTO ATASKAITĄ (tinkamą teiginį palikti, netinkamą išbraukti)

Ataskaitą patvirtinti           £ Taip

 

ATASKAITOS Netvirtinti (būtinas komentaras)

 

ATASKAITĄ TAISYTI (būtinas komentaras)

 

Aš, toliau pasirašęs (-iusi), patvirtinu, kad, atlikdamas (-a) eksperto pareigas ir teikdamas (-a) šią išvadą, nepatekau į interesų konfliktą ir buvau objektyvus (-i) bei nešališkas (-a), taip pat pasižadu saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti man patikėtą ir (ar) žinomą konfidencialią ir (ar) kitą informaciją.

 

Ekspertas..........................................................................................................

(parašas)                      (vardas, pavardė)                    (data)

______________________

 

Subsidijų, skirtų dalyvauti dvišalio

bendradarbiavimo programų

remiamuose MTEPI projektuose,

skyrimo ir administravimo tvarkos

aprašo

9 priedas

 

(Projekto stebėsenos ataskaitos forma)

 

PROJEKTO STEBĖSENOS ATASKAITA

 

Šia ataskaita siekiama sužinoti apie vykdyto projekto naudą.

 

1.  Projekto rezultatas yra:

sukurta paslauga (jų skaičius ....... vnt.);

sukurta technologija (jų skaičius ....... vnt.);

kita _________________________________________________________________.

 

2.  Ar pasibaigus projektui pasirengta komercializacijai?           

  Komercializacijai pasirengta.

  Komercializacijai nepasirengta.

  Vyksta pasirengimas produkto komercializacijai.

Kita __________________________________________________________________.

 

3.    Ar buvo reikalingos papildomos ir kokios investicijos, siekiant pateikti produktą rinkai?

Taip

Ne

Kokios buvo reikalingos papildomos investicijos?  _________________________________________________________________

4.   Ar produktas buvo pateiktas rinkai?

Taip

Ne

Kita __________________________________________________________________

 

5.    Kokio apyvartos padidėjimo tikimasi / kiek padidėjo apyvarta pristačius projekto produktą (-us) rinkai?

 

Po 1 metų pasibaigus projektui ______________________

Po 2 metų pasibaigus projektui ______________________

 

6.   Kaip apibūdintumėte naudą, kurią įmonei atnešė projektas?

 

Buvo patobulintos įmonėje esamos technologijos / produktai.

Įdiegtos technologinės (produkto / paslaugų) inovacijos (jų skaičius ........ vnt.).

Įdiegtos netechnologinės (rinkodaros / organizacinės) inovacijos (jų skaičius ........ vnt.).

Gautos naudingos žinios.

Parengta metodinė medžiaga / rekomendacijos.

Sukurtos darbo vietos (bendrų darbo vietų skaičius 2 vnt.).

Kita.

______________________