Mažeikių rajono SAVIVALDYBĖS taryba
SPRENDIMAS
DĖL MAŽEIKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2017 M. GRUODŽIO 15 D. SPRENDIMO NR. T1-346 „DĖL MAŽEIKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2019 m. liepos 30 d. Nr. T1-208
Mažeikiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu ir 18 straipsnio 1 dalimi, Mažeikių rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
Pakeisti Mažeikių rajono savivaldybės tarybos 2017 m. gruodžio 15 d. sprendimu Nr. T1-346 „Dėl Mažeikių rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ patvirtintą Mažeikių rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą (2019 m. birželio 21 d. sprendimo Nr. T1-200 redakcija):
1. Išdėstyti 31 punktą taip:
„31. Tarybos sprendimo projektas pateikiamas su antikorupcinio vertinimo išvada, jeigu sprendimo projekto rengėjas, vadovaudamasis antikorupcinio vertinimo metodika, aiškinamajame rašte nurodo, kad tokios išvados reikia, taip pat tais atvejais, kai projektą derinantys asmenys įžvelgia tokį būtinumą. Antikorupcinio vertinimo išvada rengiama vadovaujantis antikorupcinio vertinimo metodika. Išvados santrauka pateikiama aiškinamajame rašte arba kaip jo priedas.“.
2. Išdėstyti 47 punktą taip:
„47. Tarybos posėdžio darbotvarkė gali būti papildyta ar pakeista Tarybos sprendimu, Mero, komiteto, komisijos, kurios veikla susijusi su nagrinėjamu klausimu, frakcijos ar 1/3 dalyvaujančių posėdyje Tarybos narių, kitų, 18 punkte įvardytų subjektų, siūlymu, jei dėl šių siūlymų sprendimų projektai įregistruoti Reglamento 25–33 punktuose nustatyta tvarka ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki posėdžio pradžios. Ši nuostata netaikoma siūlymams, susijusiems su norminio pobūdžio sprendimų projektų pateikimu, siūlymams, susijusiems su Mero pavaduotojo (pavaduotojų), Savivaldybės administracijos direktoriaus, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo (pavaduotojų), Kontrolės komiteto ir šiame įstatyme nustatytų komisijų pirmininkų kandidatūrų pateikimu, taip pat siūlymams, susijusiems su nepasitikėjimo Meru, Mero pavaduotoju (pavaduotojais), Savivaldybės administracijos direktoriumi, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju (pavaduotojais), Kontrolės komiteto ir Vietos savivaldos įstatyme nustatytų komisijų pirmininkais pareiškimu. Taryba gali išbraukti iš darbotvarkės atskirus klausimus, taip pat siūlyti, kuriuos teikti antikorupciniam vertinimui Antikorupcijos komisijoje, kuriuos tik pristatyti, o kuriuos svarstyti įprastine tvarka. Darbotvarkė patvirtinama atviru balsavimu, balsavimo rezultatus vertinant taip kaip numatyta Reglamento 60 punkte.“.
3. Išdėstyti 48 punktą taip:
„48. Kiekvienu darbotvarkės klausimu daromas vienas pagrindinis pranešimas, gali būti ir papildomų, jei taip nusprendžiama komitetų posėdžiuose. Pranešimą daro sprendimo aiškinamajame rašte nurodytas projekto rengėjas arba kitas aiškinamajame rašte nurodytas asmuo (toliau – pranešėjas). Juo gali būti Mero įgaliotas politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojas, visuomeninis Mero patarėjas, komiteto pirmininkas arba komiteto įgaliotas atstovas, Tarybos frakcijos, Tarybos narių grupės įgaliotas atstovas arba Tarybos narys, parengęs sprendimo projektą, Savivaldybės kontrolierius, jo pavaduotojas, Savivaldybės administracijos direktorius, jo pavaduotojas, arba Savivaldybės administracijos skyriaus vedėjas ar kitas Savivaldybės administracijos direktoriaus įgaliotas specialistas, Savivaldybės valdomos įmonės ar įstaigos vadovas, jeigu Savivaldybės valdoma įmonė ar įstaiga rengė Tarybos sprendimo projektą svarstomu klausimu, komisijos pirmininkas ar komisijos įgaliotas atstovas. Pranešime išdėstoma: klausimo esmė, sprendimo įtaka socialinei – ekonominei padėčiai, pateikiamų skaičių pagrindimas ir paaiškinimai, komitetų nuomonė ir svarstymo esmė, pagrindinių pasiūlymų apžvalga, informacija, kaip į juos atsižvelgta ir motyvai. Pranešimas turi būti ne ilgesnis kaip 10 minučių. Papildomam pranešimui, baigiamajam žodžiui komitetų, Tarybos frakcijų, Tarybos narių grupės, komisijos, jeigu komisija rengė sprendimo projektą svarstomu klausimu, vardu skiriamos ne ilgiau kaip 5 minutės, o Tarybos nariui savo vardu ar pranešimą dariusiam kitam asmeniui – ne ilgiau kaip 3 minutės. Tarybos nariai savo nuožiūra sprendžia, ar pranešimas bus daromas iš centrinės tribūnos. Kai pranešėjas yra ne Tarybos narys, pranešimas skaitomas tik iš centrinės tribūnos.“.
4. Išdėstyti 54 punktą taip:
5. Išdėstyti 117 punktą taip:
„117. Mero, Savivaldybės administracijos direktoriaus, Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos, biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra Savivaldybė), Savivaldybės valdomų įmonių ir organizacijų vadovų veiklos ataskaitų išklausymas, sprendimų dėl šių ataskaitų priėmimas vykdomas tokia tvarka:“.
7. Išdėstyti 117.2. papunktį taip:
8. Išdėstyti 141 punktą taip:
9. Išdėstyti 143.2. punktą taip:
„143.2. savo iniciatyva potvarkiu siūlyti Tarybai pavesti Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybai atlikti jos veiklos plane nenumatytą Savivaldybės administracijos, Savivaldybės administravimo subjektų bei Savivaldybės valdomų įmonių finansinį ir veiklos auditą, priimti Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos pateiktas audito ataskaitas ir išvadas dėl atlikto finansinio ir veiklos audito rezultatų, prireikus organizuoti šių ataskaitų ir išvadų svarstymą komitetų ir Tarybos posėdžiuose;“.
10. Išdėstyti 199 punktą taip:
11. Išdėstyti 261 punktą taip:
„261. Savivaldybės konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinį, sudarytą iš Savivaldybės biudžetinių įstaigų, Savivaldybės išteklių fondų ir kitų Savivaldybės valdomų viešojo sektoriaus subjektų finansinių ataskaitų rinkinių, ir Savivaldybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinį, kuriame pateikiami Savivaldybės biudžeto vykdymo duomenys (toliau – Rinkiniai), parengia Savivaldybės administracija ir per 10 dienų po Rinkinių sudarymo pateikia Savivaldybės kontrolieriaus ir audito tarnybai.“.
12. Išdėstyti 262 punktą taip:
13. Išdėstyti 263 punktą taip:
14. Išdėstyti 264 punktą taip:
15. Išdėstyti 265 punktą taip: