ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ PRIEDŲ PRIE TARNYBINIŲ ATLYGINIMŲ NUSTATYMO IR SKYRIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO

 

2014 m. vasario 27 d. Nr. T-48

Šakiai

 

Rajono savivaldybės taryba, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 3 dalies 1 punktu ir Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimo Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ (Žin., 1993, Nr. 28-655) 4 punktu, nusprendžia:

1. Patvirtinti rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų vadovų priedų prie tarnybinių atlyginimų nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Konstatuoti, jog šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin. 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka.

 

 

Meras                                                                                                                          Juozas Bertašius

 

 

PATVIRTINTA

Šakių rajono savivaldybės tarybos

2014 m. vasario 27 d. sprendimu Nr. T-48

 

RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ PRIEDŲ PRIE TARNYBINIŲ ATLYGINIMŲ NUSTATYMO IR SKYRIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šakių rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų vadovų priedų prie tarnybinių atlyginimų nustatymo ir skyrimo tvarkos apraše (toliau – aprašas) reglamentuojama savivaldybės biudžetinių įstaigų vadovų (toliau – įstaigos vadovas) priedų nustatymo ir skyrimo tvarka.

2. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ ir kitais teisės aktais.

 

II. PRIEDŲ PRIE TARNYBINIŲ ATLYGINIMŲ NUSTATYMO SĄLYGOS

 

3. Įstaigų vadovai veiklą organizuoja vadovaudamiesi teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintais strateginiais veiklos planais (toliau – veiklos planas).

4. Priedas prie tarnybinio atlyginimo mokamas neviršijant įstaigos patvirtinto darbo užmokesčio fondo lėšų ir atsižvelgiant į biudžetinių metų finansines savivaldybės galimybes.

5. Įstaigos vadovo priedo prie tarnybinio atlyginimo dydis negali viršyti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ nustatytų maksimalių dydžių.

6. Priedas prie tarnybinio atlyginimo nustatomas terminuotai, ne ilgesniam laikotarpiui nei iki kalendorinių metų pabaigos.

7. Priedas prie tarnybinio atlyginimo įstaigos vadovui gali būti skiriamas, kai jo veikla įvertinama teigiamai ne mažiau kaip pagal 7 rodiklius.

8. Priedas prie tarnybinio atlyginimo neskiriamas įstaigos vadovui, kuriam per 12 mėnesių buvo skirta drausminė nuobauda arba įstaigoje nustatytas finansinės drausmės pažeidimas.

9. Priedo prie tarnybinio atlyginimo mokėjimas gali būti svarstomas iš naujo ir jo mokėjimas nutraukiamas (arba sumažinamas procentinis atlyginimo priedas), jei pablogėja įstaigos ar jos vadovo darbo rezultatai.

10. Priedo prie tarnybinio atlyginimo persvarstymą gali inicijuoti rajono savivaldybės meras, savivaldybės administracijos direktorius, savivaldybės tarybos komitetai ir įstaigą kuruojantys savivaldybės administracijos skyriai.

11. Priedo prie tarnybinio atlyginimo mokėjimas nutraukiamas arba sumažinamas rajono savivaldybės tarybos sprendimu tokia pačia tvarka, kaip ir nustatomas.

 

III. PRIEDO PRIE TARNYBINIO ATLYGINIMO  NUSTATYMO RODIKLIAI

 

12. Priedas prie tarnybinio atlyginimo nustatomas atsižvelgiant į praėjusių metų įstaigos veiklos rezultatų vertinimo rodiklius, kai rajono savivaldybės taryba sprendimu pritaria įstaigos metinės veiklos ataskaitai.

13. Priedas prie tarnybinio atlyginimo įstaigos vadovui gali būti skiriamas, kai įstaiga neturi finansinių įsiskolinimų, išskyrus tuos, kurie susidarė ne dėl vadovo veiklos ar kaltės, vadovaujantis šiais rodikliais:

13.1. įstaigos funkcionavimas:

13.1.1. įstaiga kokybiškai parengia ir įgyvendina metinės veiklos programas ir (ar) planus;

13.1.2. įstaiga per metus suteikia daugiau paslaugų nei buvo suplanuota veiklos plane;

13.1.3. negauta nusiskundimų rastu (per paskutinius 12 mėnesių) dėl įstaigos ar jos vadovo veiklos arba nusiskundimai yra nepagrįsti;

13.1.4. institucijų, turinčių teisę kontroliuoti įstaigos veiklą, pažymose nėra užfiksuota pažeidimų, atsiradusių dėl vadovo kaltės (per paskutinius 12 mėnesių).

13.1.5. Įstaiga turi vieną ar daugiau padalinių.

13.2. įstaigos ekonominė finansinė būklė :

13.2.1. nėra finansinių pažeidimų, užfiksuotų teisę kontroliuoti turinčių institucijų aktuose ir pažymose (per paskutinius 12 mėnesių);

13.2.2. uždirba papildomų pajamų ir sutaupo steigėjo skirtus asignavimus;

13.2.3. įstaiga racionaliai ir efektyviai naudoja finansinius ir materialinius įstaigos išteklius.

13.3. Savivaldybės, respublikinių ir tarptautinių renginių organizavimas:

13.3.1. inicijuoja ir organizuoja tarptautinius, respublikinius ar savivaldybės renginius (konferencijas, seminarus, konkursus, olimpiadas, festivalius ar kt.);

13.3.2. Įstaigos vadovas aktyviai talkina ir dalyvauja organizuojant rajono, respublikinius ar tarptautinius renginius arba įgyvendinant reikšmingas ilgalaikes rajono programas.

13.4. Projektų, programų rengimas, įgyvendinimas ir papildomų lėšų pritraukimas:

13.4.1. įstaigos vadovas koordinuoja programų ar projektų šalies ir užsienio konkursams parengimą ir jų įgyvendinimą;

13.4.2. gaunama parama (ne Savivaldybės biudžeto lėsos) įstaigos veiklai gerinti ir patalpoms atnaujinti. (aprašomas gaunamos paramos dydis, panaudojimas, nurodant konkrečias veiklas).

13.5. Vadybinė veikla:

13.5.1. įstaigos vadovas tobulina įstaigos ir personalo darbą (taiko naujus pažangius veiklos metodus/modelius);

13.5.2. įstaigos vadovas organizuoja darbuotojų kvalifikacijos kėlimą.

 

IV. PRIEDŲ PRIE TARNYBINIŲ ATLYGINIMŲ SKYRIMO TVARKA

 

14. Įstaigos vadovas motyvuotą prašymą nustatyti priedą prie tarnybinio atlyginimo pateikia rajono savivaldybės merui. Priedo prie tarnybinio atlyginimo skyrimą biudžetinės įstaigos vadovui gali inicijuoti rajono savivaldybės administracijos direktorius.

15. Dokumentus ir duomenis, pagrindžiančius skatinimo tikslingumą bei rajono savivaldybės tarybos sprendimo projektą rengia savivaldybės administracijos padalinys arba tarnautojas, kuris kuruoja biudžetinę įstaigą.

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

16. Įstaigų vadovams taikomos ir kitos Lietuvos Respublikos darbo kodekse ir kituose teisės aktuose nustatytos darbo apmokėjimo sąlygos.

17. Šis aprašas gali būti keičiamas ir papildomas rajono savivaldybės tarybos sprendimu.