PRIENŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS administracijos

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PRIENŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO LĖŠŲ, SKIRTŲ SAVIVALDYBĖS VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAMS IR GATVĖMS TIESTI, REKONSTRUOTI, TAISYTI (REMONTUOTI), PRIŽIŪRĖTI IR SAUGAUS EISMO SĄLYGOMS UŽTIKRINTI, PASKIRSTYMO KOMISIJOS SUDARYMO IR JOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2019 m. liepos 19 d. Nr. A3-492

Prienai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Prienų rajono savivaldybės tarybos 2019 m. birželio 27 d. sprendimu Nr. T3-189 patvirtintu Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir skirstymo tvarkos:

1.  S u d a r a u šios sudėties Prienų rajono savivaldybės Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, paskirstymo komisiją (toliau – komisija):

Jūratė Zailskienė – Savivaldybės administracijos direktorė (komisijos pirmininkė);

Jūratė Mickevičienė – Savivaldybės administracijos Bendrojo skyriaus vedėja laikinai einanti Statybos ir ekonominės plėtos skyriaus vedėjo pareigas (komisijos pirmininkės pavaduotoja);

Dalia Joneliūnienė – Savivaldybės administracijos Architektūros ir urbanistikos skyriaus vedėja;

Vaida Stasytienė – Savivaldybės administracijos Investicijų skyriaus vedėja;

Laura Milkevičienė – Savivaldybės administracijos Statybos ir ekonominės plėtos skyriaus vyriausioji specialistė;

Raminta Baranauskienė – Savivaldybės administracijos Statybos ir ekonominės plėtos skyriaus vyriausioji specialistė;

Dainius Sodaitis – Savivaldybės administracijos Statybos ir ekonominės plėtos skyriaus vyriausiasis specialistas;

2. P a v e d u komisijai priimti sprendimus, susijusius su Prienų rajono savivaldybės kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, paskirstymu.

3. S k i r i u komisijos sekretore Savivaldybės administracijos Bendrojo skyriaus sekretorę Dianą Martusevičienę.

4. N u s t a t a u , kad komisijos pirmininkei Jūratei Zailskienei, komisijos sekretorei Dianai Martusevičienei esant komandiruotėje, atostogose, jų laikino nedarbingumo metu ar dėl kitų priežasčių joms nevykdant pareigų, komisijos pirmininko pareigas atlieka komisijos pirmininkės pavaduotoja Jūratė Mickevičienė, o komisijos sekretoriaus pareigas atlieka Bendrojo skyriaus sekretorė Dalia Narūnienė.

5. T v i r t i n u  Prienų rajono savivaldybės kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, paskirstymo komisijos darbo reglamentą (pridedama).

6. N u r o d a u  Bendrojo skyriaus sekretorei Dianai Martusevičienei:

6.1. su šiuo įsakymu per Savivaldybės dokumentų valdymo sistemą supažindinti įsakymo 1 ir 3 punktuose išvardytus asmenis;

6.2. šį įsakymą paskelbti Teisės aktų registre ir Savivaldybės interneto svetainėje.

Šis įsakymas per vieną mėnesį nuo jo įteikimo dienos gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui (Laisvės al. 36, Kaunas) arba Regionų apygardos administraciniam teismui bet kuriuose teismo rūmuose (Šiaulių rūmai, Dvaro g. 80, Šiauliai; Panevėžio rūmai, Respublikos g. 62, Panevėžys; Klaipėdos rūmai, Galinio Pylimo g. 9, Klaipėda; Kauno rūmai, A. Mickevičiaus g. 8A, Kaunas).

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                          Jūratė Zailskienė

 

 

PATVIRTINTA

Prienų rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2019 m. liepos 19 d.

įsakymu Nr. A3-492

 

PRIENŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO LĖŠŲ, SKIRTŲ SAVIVALDYBĖS VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAMS IR GATVĖMS TIESTI, REKONSTRUOTI, TAISYTI (REMONTUOTI), PRIŽIŪRĖTI IR SAUGAUS EISMO SĄLYGOMS UŽTIKRINTI, PASKIRSTYMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Prienų rajono savivaldybės Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, paskirstymo komisijos (toliau – Komisija) darbo reglamentas nustato Komisijos uždavinius, funkcijas, teises, jos sudarymo, darbo organizavimo tvarką, komisijos sprendimų įforminimą.

2. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, Prienų rajono savivaldybės tarybos 2019 m. birželio 27 d. sprendimu Nr. T3-189 patvirtintu Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir skirstymo tvarkos aprašu, Prienų rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybės) administracijos direktoriaus įsakymais ir šiuo darbo reglamentu.

3. Komisijos tikslas – užtikrinti, kad Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų (toliau – Lėšų) panaudojimas atitiks galiojančios teisės aktų reikalavimus, garantuoti racionalų darbų vietinės reikšmės keliuose ir gatvėse planavimą bei gautų lėšų paskirstymą.

4. Komisijos darbas grindžiamas lygybės įstatymui, viešumo, draudimo varžyti kitų asmenų teises ar laisves ar kenkti visuomenės ar valstybės interesams, kolegialaus nagrinėjimo, operatyvumo, bendradarbiavimo principais, asmenine Komisijos narių atsakomybe už jos kompetencijai priskirtų klausimų svarstymą, už sprendimų priėmimo nešališkumą.

II SKYRIUS

KOMISIJOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

5. Komisijos uždaviniai:

5.1. užtikrinti tinkamą ir savalaikį Lėšų planavimą ir įsisavinimą;

5.2. parengti Savivaldybės kelių ir gatvių rekonstrukcijos ar remonto trejų metų prioritetinį objektų sąrašą (toliau - Prioritetinis sąrašas);

5.3. parengti savivaldybės vietinės reikšmė keliams ir gatvėms tiesti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti objektų sąrašą;

6. Įgyvendindama savo uždavinius Komisija:

6.1. analizuoja vietinės reikšmės kelių ir gatvių būklę Savivaldybėje ir teikia išvadas Savivaldybės organizacijoms, įmonėms;

6.2. numato priemones, užtikrinančias visų vietinės reikšmės kelių ir gatvių priežiūros ir plėtros srityse dalyvaujančių šalių veiklos koordinavimą, lėšų poreikio nustatymo ir skyrimo, projektų įgyvendinimo ir darbų užbaigimo etapuose;

6.4. teikia pasiūlymus dėl gatvių ir kelių priežiūros suinteresuotoms įmonėms;

6.6. dalyvauja statybos darbų užbaigimo procedūrose;

6.8. svarsto pateiktus Savivaldybės gyventojų, organizacijų, įmonių skundus, pasiūlymus, prašymus, susijusius su darbų vietinės reikšmės keliuose ir gatvėse planavimu bei lėšų paskirstymu Savivaldybėje, ir priimtus sprendimus pateikia Savivaldybės administracijos direktoriui;

6.9. teikia Savivaldybės administracijos direktoriui siūlymus dėl Komisijos priimtų sprendimų įgyvendinimo;

6.10. sprendžia kitus su darbų vietinės reikšmės keliuose ir gatvėse planavimu bei lėšų paskirstymu susijusius klausimus.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS TEISĖS

 

7. Komisija, vykdydama jai pavestas funkcijas, turi teisę:

7.1. gauti iš Savivaldybės institucijų, įstaigų, įmonių informaciją, būtiną jos uždaviniams ir funkcijoms vykdyti;

7.2. kviesti į savo posėdžius Savivaldybės seniūnijų seniūnus, Savivaldybės institucijų, įstaigų, įmonių ir visuomenės atstovus;

7.3. teikti Savivaldybės institucijoms, įstaigoms, įmonėms pasiūlymus, susijusius su jos uždavinių vykdymu;

7.4. kviestis į Komisijos posėdžius kitus specialistus ir ekspertus probleminiams klausimams, susijusiems su vietinės reikšmės keliais ir gatvėmis, spręsti;

7.5. siūlyti Administracijos direktoriui pakeisti ir (ar) papildyti šį darbo reglamentą.

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS SUDARYMAS, JOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

8. Komisiją sudaro, jos pirmininką, pirmininko pavaduotoją, sekretorių (be balsavimo teisės) skiria bei komisijos sudėtį keičia Savivaldybės administracijos direktorius savo įsakymu.

9. Komisijos nariais gali būti Savivaldybės administracijos darbuotojai.

10. Komisijai vadovauja ir jos darbą organizuoja komisijos pirmininkas, jei jo nėra, – komisijos pirmininko pavaduotojas.

11. Komisijos pirmininkas:

11.1. organizuoja ir planuoja Komisijos darbą;

11.2. rengia Komisijos posėdžius ir jiems pirmininkauja;

11.3. nustato posėdžio laiką ir vietą;

11.4. atsako už Komisijai nustatytų funkcijų tinkamą vykdymą;

11.5. užtikrina, kad Komisijai priimant sprendimus būtų laikomasi įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių keleivinio kelių transporto darbą bei eismo saugumo užtikrinimo politikos įgyvendinimą.

12. Komisijos veiklos forma yra posėdžiai. Komisijos posėdis yra teisėtas, kai jame dalyvauja daugiau kaip pusė komisijos narių. Jeigu komisijos pirmininkas ir pavaduotojas negali dalyvauti posėdyje, komisijos pirmininkas paveda kuriam nors komisijos nariui vadovauti posėdžiui.

13. Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių komisijos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai lemia komisijos pirmininko balsas. Komisijos narys privalo informuoti apie galimą viešų ir privačių interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo rengiant, svarstant ar priimant Komisijos sprendimus, kurie gali tokį konfliktą sukelti, ir nusišalinimo faktą fiksuoti posėdžio protokole.

14. Jeigu dėl Komisijos posėdžio metu priimto sprendimo Komisijos narys (nariai) pareiškia atskirąją nuomonę, ji įrašoma į posėdžio protokolą.

15. Komisijos posėdyje turi teisę dalyvauti komisijos pasitelkti specialistai (ekspertai) ir pakviesti į posėdį Savivaldybės institucijų, įstaigų, įmonių atstovai.

16. Kviestieji asmenys (pareiškėjai, ekspertai) balsavime nedalyvauja.

17. Komisijos posėdžiai šaukiami pagal poreikį.

V SKYRIUS

KOMISIJOS SPRENDIMŲ ĮFORMINIMAS

 

18. Komisijos sprendimai, išvados ir pasiūlymai įforminami posėdžio protokolu.

19. Komisijos posėdžių protokolų išrašai ne vėliau kaip per 2 darbo dienas po protokolo pasirašymo išsiunčiami suinteresuotoms įstaigoms, organizacijoms.

20. Protokole nurodoma posėdžio data, protokolo numeris, posėdžio pirmininkas ir posėdžio sekretorius, posėdžio dalyviai, svarstomieji klausimai (darbotvarkė), kviestieji asmenys. Po klausimo svarstymo įrašomas priimtas nutarimas (sprendimas) konkrečiu darbotvarkės klausimu.

21. Protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas, jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas ir posėdžio sekretorius.

22. Posėdžio protokolai registruojami teisės aktų nustatyta tvarka ir saugomi Savivaldybės administracijos Statybos ir ekonominės plėtros skyriuje.

23. Protokolų išrašai pagal poreikį įteikiami Komisijos nariams ir suinteresuotiems asmenims.

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

24. Komisijos veiklą koordinuoja Savivaldybės administracijos direktorius.

25. Komisijos darbo reglamentą tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius įsakymu. Darbo reglamentas keičiamas, papildomas ar panaikinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

26. Komisijos nariai, pažeidę Lietuvos Respublikos teisės aktus ir šį darbo reglamentą vykdydami savo funkcijas, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;

27. Komisijos sudėtis ir Darbo reglamentas skelbiami Teisės aktų registre ir Savivaldybės interneto svetainėje.

______________