INFORMACINĖS VISUOMENĖS PLĖTROS KOMITETO
PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL INFORMACINĖS VISUOMENĖS PLĖTROS KOMITETO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS DIREKTORIAUS 2009 M. BALANDŽIO 17 D. ĮSAKYMO NR. T-30 „DĖL INFORMACINĖS VISUOMENĖS PLĖTROS INVESTICIJŲ PROJEKTŲ DERINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2014 m. gruodžio 8 d. Nr. T-205
Vilnius
P a k e i č i u Informacinės visuomenės plėtros investicijų projektų derinimo tvarkos aprašą, patvirtintą Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2009 m. balandžio 17 d. įsakymu Nr. T-30 „Dėl Informacinės visuomenės plėtros investicijų projektų derinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. Išdėstau 3 punktą taip:
„3. Kitos šiame Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos investicijų įstatyme, Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatyme, Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo”, vartojamas sąvokas.“.
2. Išdėstau 6 punktą taip:
„6. Investicijų projektai turi būti parengti vadovaujantis Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201 „Dėl Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo patvirtinimo“, ir teikiami derinti Komitetui Tvarkos apraše nustatyta tvarka.“.
Informacinės visuomenės plėtros
investicijų projektų derinimo tvarkos aprašo
1 priedas
INVESTICIJŲ PROJEKTŲ TINKAMUMO VERTINIMO METODIKA
Kriterijus |
Kriterijaus vertinimo aspektai |
Vertinimo klausimai ir (arba) teiginiai, paaiškinimai |
Taip (ne) |
Komentarai |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. Investicijų projektas atitinka nacionalinius strateginius dokumentus. |
1.1. Investicijų projektas prisideda prie nacionalinių ir (arba) regioninių strateginių dokumentų įgyvendinimo.
|
1.1.1. Investicijų projekte nurodytas ryšys su Lietuvos Respublikos Vyriausybės veiklos programa, Lietuvos Respublikos Vyriausybės strateginiais tikslais (prioritetais), Lietuvos Respublikos tarptautiniais įsipareigojimais ir (ar) kitais teisės aktais.
Paaiškinimai: būtina įsitikinti, kad Investicijų projekte nurodytas ryšys su strateginiais dokumentais ir kitais teisės aktais. Informacijos šaltinis: Investicijų projekto aprašymas, Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201 „Dėl Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo patvirtinimo“ (toliau – Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašas), 1 priedas. |
|
|
2. Investicijų projektas atitinka asignavimų valdytojo vykdomos programos tikslus ir uždavinius. |
2.1. Investicijų projektas prisideda prie asignavimų valdytojo programos tikslų ir uždavinių įgyvendinimo. |
2.1.1. Investicijų projekte numatytas ryšys su asignavimų valdytojo programa.
Paaiškinimai: įsitikinti, kad Investicijų projekte nurodytas ryšys su asignavimų valdytojo programoje nustatytais tikslais ir uždaviniais. Informacijos šaltinis: Investicijų projekto aprašymas, Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo 1 priedas. |
|
|
3. Investicijų projekto tikslingumo nustatymas.
|
3.1. Nuosekli vidinė investicijų projekto logika ir kokybiški investicijų projekto tikslai, uždaviniai bei siekiami įgyvendinti rezultatai.
|
3.1.1. Išlaikyta nuosekli vidinė Investicijų projekto logika.
Paaiškinimai: būtina įsitikinti, kad išlaikyta nuosekli vidinė Investicijų projekto logika, Informacijos šaltinis: Investicijų projekto aprašymas, Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo 1 priedas. |
|
|
3.1.2. Investicijų projekto tikslas nusako rezultatą, kurį tikimasi pasiekti per Investicijų projekto įgyvendinimo laikotarpį.
Paaiškinimai: būtina įsitikinti, kad Investicijų projekto tikslas nusako rezultatus, kuriuos tikimasi pasiekti įgyvendinus Investicijų projektą. Informacijos šaltinis: Investicijų projekto aprašymas, Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo 1 priedas. |
|
|
||
3.1.3. Investicijų projekto uždaviniai yra specifiniai, išmatuojami, pasiekiami ir susieti. Investicijų projekto uždavinių rezultatai nurodo kokybiškus pokyčius (pokyčių kryptį ir apimtį). Aprašyta, kokiu būdu bus galima įsitikinti, kad pasiekti numatyti uždavinio įgyvendinimo rezultatai. |
|
|
||
|
|
Paaiškinimai: būtina įsitikinti, kad Investicijų projekto uždaviniai atitinka šiuos kokybinius reikalavimus: - išmatuojami, t. y. kiekybiškai išreikšti ir matuojami; - pasiekiami, t. y. realūs; - susieti, t. y. adekvatūs vykdomoms Investicijų projekto veikloms. Įsitikinti, kad Investicijų projekto uždavinių rezultatai nurodo teigiamą poveikį visuomenei ir / arba šalies ūkio plėtrai, ir / arba viešajam ir privačiajam sektoriui, ir asignavimų valdytojo veiklai. Įsitikinti, kad aprašyta, kokiu būdu bus galima įsitikinti, kad pasiekti numatyti uždavinio įgyvendinimo rezultatai. Informacijos šaltinis: Investicijų projekto aprašymas. |
|
|
3.2. Investicijų projekto vertinimo kriterijai yra kiekybiniai, kokybiniai ir / arba efektyvumo rodikliai. |
3.2.1. Investicijų projekto vertinimo kriterijai yra išmatuojami, pasiekiami ir atspindintys rezultatus, t. y. vertinimo kriterijai turi būti suformuluoti aiškiai ir leisti įvertinti Investicijų projekto tikslų ir uždavinių įgyvendinimo lygį. Aprašyta, kokiu būdu bus galima įsitikinti, kad įvykdyti nustatyti Investicijų projekto vertinimo kriterijai.
Paaiškinimas: būtina įsitikinti, kad Investicijų projekto vertinimo kriterijai atitinka šiuos kokybinius reikalavimus: - išmatuojami, t. y. matuojami absoliučiu skaičiumi arba procentine išraiška; - pasiekiami, t. y. realūs; - atspindintys rezultatus, t. y. adekvatūs vykdomoms Investicijų projekto veikloms. Įsitikinti, kad aprašyta, kokiu būdu bus galima įsitikinti, kad įvykdyti nustatyti Investicijų projekto vertinimo kriterijai. Informacijos šaltinis: Investicijų projekto aprašymas, Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo 1 priedas. |
|
|
|
4. Investicijų projekto racionalaus kapitalo ir kitų išteklių poreikio nustatymas. |
4.1. Investicijų projekto kapitalo investicijų poreikis. |
4.1.1. Investicijų projekte planuojamas kapitalo investicijų poreikis atitinka racionalumo, optimalumo ir proporcingumo principus.
Paaiškinimai: būtina įsitikinti, kad investicijų projekte planuojamos kapitalo investicijų poreikis adekvatus siekiamiems rezultatams bei rinkos tendencijoms. Informacijos šaltinis: Investicijų projekto aprašymas, Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo 1 ir 2 priedai. |
|
|
4.2. Išlaidų poreikis įgyvendinant / įgyvendinus investicijų projektą |
4.2.1. Investicijų projekte nurodytas išlaidų poreikis įgyvendinant ir / ar įgyvendinus investicijų projektą, atitinka racionalumo, optimalumo ir proporcingumo principus.
Paaiškinimai: būtina įsitikinti, kad Investicijų projekto įgyvendinimo metu ir / ar įgyvendinus investicijų projektą planuojamas išlaidų padidėjimas yra adekvatus siekiamiems rezultatams bei rinkos tendencijoms, asignavimų valdytojas, planuodamas savo veiklą, atsižvelgia į planuojamą išlaidų padidėjimą ir nurodo realius, pagrįstus šių išlaidų finansavimo šaltinius įgyvendinant ir / ar įgyvendinus (t. y. būtina įsitikinti ar asignavimų valdytojas nurodo, kad valstybės lėšų bus prašoma skirti papildomai arba planuoja išlaidų padidėjimą padengti mažinant kitas išlaidas) investicijų projektą. Informacijos šaltinis: Investicijų projekto aprašymas, Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo 1, 2, 3 ir 4 priedai. |
|
|
|
5. Investicijų projekto įgyvendinimo alternatyvų nustatymas.
|
5.1. Investicijų projekto įgyvendinimo alternatyvų analizė. |
5.1.1. Atlikta Investicijų projekto įgyvendinimo alternatyvų analizė. Analizės rezultatai turi rodyti palyginamąjį skirtumą tarp alternatyvų.
Paaiškinimai: vertinama, koks bus poveikis asignavimų valdytojo veiklai įgyvendinus Investicijų projektą arba, jeigu bus atsisakyta jį įgyvendinti ir / arba vertinama, koks bus poveikis asignavimų valdytojo veiklai įgyvendinus Investicijų projektą vienu iš kelių analizuotų būdų. Informacijos šaltinis: Investicijų projekto aprašymas. |
|
|
6. Investicijų projekto sąnaudų ir rezultatų analizė. |
6.1. Investicijų projekto sąnaudų ir rezultatų analizė atlikta siekiant nustatyti geriausią Investicijų projektą. |
6.1.1. Sąnaudų ir rezultatų skaičiavimai pateikti pagal asignavimų valdytojo pokyčių formas.
Paaiškinimai: sąnaudų ir rezultatų skaičiavimai pateikti pagal asignavimų valdytojo pokyčių formas vertinami naujai teikiamiems Investicijų projektams. Investicijų projektai, kurie buvo finansuoti iš valstybės lėšų, gali būti teikiami be sąnaudų ir rezultatų skaičiavimo pokyčių formų (Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo 3–7 priedų). Informacijos šaltinis: Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo 3–7 priedai. |
|
|
7. Investicijų projekto atitikimas valstybės registrų (kadastrų) / valstybės informacinių sistemų įsteigimą reglamentuojantiems teisės aktams. |
7.1. Investicijų projektas planuojamas įgyvendinti vadovaujantis valstybės registrų (kadastrų) / valstybės informacinių sistemų įsteigimą reglamentuojančiais teisės aktais. |
7.1.1. Nurodytas investicijų projekto ryšys su valstybės registro (kadastro) / valstybės informacinės sistemos įsteigimo dokumentais.
Paaiškinimai: būtina įsitikinti, ar nurodytas ryšys su valstybės registro (kadastro) / valstybės informacinės sistemos įsteigimo dokumentais. Kriterijus taikomas Investicijų projektams, kuriais kuriami arba modernizuojami valstybės registrai (kadastrai), valstybės informacinės sistemos. Informacijos šaltinis: Investicijų projekto aprašymas. |
|
|
8. Numatyti Investicijų projekto darbų ir prekių pirkimai. |
8.1. Investicijų projekte nurodyti darbų ir prekių pirkimo būdai. |
8.1.1. Numatyta, kaip bus atliekami darbų ir prekių pirkimai.
Paaiškinimai: vertinama, ar nurodyta kaip bus atliekami darbų ir prekių pirkimai. Informacijos šaltinis: Investicijų projekto aprašymas. |
|
|
9. Investicijų projekto įgyvendinimo trukmės pagrįstumas. |
9.1. Investicijų projekto įgyvendinimo trukmė užtikrina rezultatų pasiekimą laiku. |
9.1.1. Investicijų projekto įgyvendinimo trukmė reali, racionali ir optimali siekiant įgyvendinti projektą.
Paaiškinimai: vertinama, ar Investicijų projekto vykdytojas tinkamai įvertinęs projekto įgyvendinimo trukmę, atsižvelgiant į finansinius, žmogiškuosius ir kitus išteklius bei šio projekto rezultatų aktualumą ateityje. Informacijos šaltinis: Investicijų projekto aprašymas, Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo 1 priedas. |
|
|
10. Užtikrintas Investicijų projekto suderinamumas su Europos Sąjungos paramos lėšomis finansuojamais projektais. |
10.1. Investicijų projekto veiklos nėra, nebuvo ir jų neplanuoja finansuoti Europos Sąjungos paramos lėšomis pagal prioriteto „Informacinė visuomenė visiems“ ir prioriteto „Informacinės visuomenės skatinimas“ priemones, |
10.1.1. Užtikrintas Investicijų projektų suderinamumas su Europos Sąjungos paramos lėšomis finansuojamais projektais pagal prioriteto „Informacinė visuomenė visiems“ ir prioriteto „Informacinės visuomenės skatinimas“ priemones.
Paaiškinimai: Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos užtikrina derinamų Investicijų projektų suderinamumą su Europos Sąjungos paramos lėšomis finansuojamais projektais pagal 2007 – 2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 2.3 prioriteto „Informacinė visuomenė visiems“ priemones ir 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 2 prioriteto „Informacinės visuomenės skatinimas“ priemones. Informacijos šaltinis: Investicijų projekto aprašymas. |
|
|
Informacinės visuomenės plėtros
investicijų projektų derinimo tvarkos aprašo
2 priedas
INVESTICIJŲ PROJEKTŲ NAUDOS IR KOKYBĖS VERTINIMO METODIKA
1. Informacinių sistemų investicijų projektai, t. y. projektai, kuriais siekiama sukurti arba modernizuoti valstybės registrus (kadastrus), valstybės informacines sistemas ir kitas informacines sistemas arba jų funkcionavimo užtikrinimui reikalingą techninę ir programinę įrangą (licencijas),vertinami pagal visus naudos ir kokybės vertinimo kriterijus.
2. Kiti investicijų projektai, t. y. projektai, kuriais įsigyjama arba modernizuojama techninė ir programinė įranga (licencijos), neskirta valstybės registrų (kadastrų), valstybės informacinių sistemų ir kitų informacinių sistemų kūrimui arba modernizavimui, vertinami pagal 4 vertinimo kriterijus:
3. Vertinimas atliekamas priskiriant Investicijų projektui vertinimo balus, nurodytus skiltyje „Pagrindiniai vertinimo aspektai“. Pirmojo vertinimo kriterijaus vertinimo balai dauginami iš skiltyje „Vertinimo skalė“ nurodytos daugiklio reikšmės (pirmajam vertinimo kriterijui suteiktas didesnis lyginamasis vertinimo svoris, todėl skiltyje „Vertinimo skalė“ šio kriterijaus daugiklis išskirtas atskirai). Antrojo–šeštojo vertinimo kriterijaus vertinimo balai sumuojami, dalijami iš vertinimo kriterijų skaičiaus ir dauginami iš skiltyje „Vertinimo skalė“ nurodytos daugiklio reikšmės. Gautos balų skaitinės reikšmės sumuojamos.
1 lentelė.
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Pagrindiniai vertinimo aspektai |
Vertini-mo skalė |
Vertini-mo balas |
Informacijos šaltinis |
Didžiausia galima pirmojo vertinimo kriterijaus balų suma |
20 |
|
|
||
1. |
Investicijų projekto poveikis atskiram ūkio sektoriui arba valdymo sričiai
|
Vertinamas projekto reikšmingumas ūkio sektoriui arba valstybės institucijos valdymo sričiai. Vertinama šia tvarka: 5 balai suteikiami Investicijų projektams, turintiems teigiamą poveikį šalies ūkiui ir / arba visuomenei, ir / arba viešajam ir privačiajam sektoriui arba Investicijų projektas tiesiogiai susijęs su kitais įgyvendinamais ar planuojamais įgyvendinti Investicijų projektais, turinčiais atitinkamą reikšmę. Vertinimas suteikiamas, jeigu Investicijų projektu tiesioginę naudą gauna išoriniai naudos gavėjai (gyventojai, įmonės, kitos valstybės institucijos ir įstaigos) ir / arba Investicijų projektu siekiama užtikrinti tarptautinių įsipareigojimų vykdymą. Investicijų projekto poveikis matuojamas naudos gavimo mastu, naudos gavėjų skaičiumi. 3 balai suteikiami Investicijų projektams, turintiems teigiamą poveikį ūkio sektoriui ir / arba institucijos valdymo sričiai arba Investicijų projektas tiesiogiai susijęs su kitais įgyvendinamais ar planuojamais įgyvendinti Investicijų projektais, turinčiais atitinkamą reikšmę. 1 balas suteikiamas Investicijų projektams, turintiems teigiamą poveikį tik institucijos veiklai ir kurie nėra tiesiogiai susiję su kitais Investicijų projektais arba jų ryšys su kitais projektais yra nežymus. |
1–5 |
|
Investicijų projekto aprašymas, Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201 (toliau – Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašas) |
Daugiklis |
4 |
|
|
||
Didžiausia galima antrojo–šeštojo vertinimo kriterijų balų suma |
80 |
|
|
||
2. |
Informacinės sistemos diegimo tinkamumas, racionalumas ir optimalumas |
Vertinamas Investicijų projektu numatytos diegti ar modernizuoti informacinės sistemos diegimo ar modernizavimo tinkamumas, racionalumas ir optimalumas. Vertinama šia tvarka: 5 balai suteikiami, kai Investicijų projekto įgyvendinimas apibrėžtas ir išsamiai paaiškintas. Investicijų projektas turi techninių sprendimų apibūdinimą, pateiktas diegimo planas, atsižvelgiama į technologinių sprendimų diegimo specifiką: laikotarpis, pagrindinių darbų atlikimo etapai ir tarpusavio sąsajos, eksploatacijos ypatybės (reikalingi ištekliai, žinios, kiti reikalavimai), integralumas esamos techninės bazės požiūriu, patikimumo, saugos aspektai. 3 balai suteikiami, kai Investicijų projekto įgyvendinimas apibrėžtas ir paaiškintas, išsamiai ir aiškiai aprašytos veiklos, būtinos įgyvendinti Investicijų projektą, nurodyti racionalūs veikloms atlikti reikalingi ištekliai. 1 balas suteikiamas, kai Investicijų projekto įgyvendinimas apibrėžtas, bet išsamiai nepaaiškintas. Taip pat Investicijų projekto veiklos, būtinos įgyvendinti Investicijų projektą, nėra aiškiai aprašytos, nepakankamai ar neracionaliai struktūrizuotos. Pateiktas nepakankamai išsamus informacinės sistemos diegimo planas. |
1–5 |
|
Investicijų projekto aprašymas. |
3. |
Informacinės sistemos svarba
|
Vadovaujantis Valstybės informacinių sistemų, registrų ir kitų informacinių sistemų klasifikavimo ir elektroninės informacijos svarbos nustatymo gairių aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. liepos 24 d. nutarimu Nr. 716 „Dėl Bendrųjų elektroninės informacijos saugos reikalavimų aprašo, Saugos dokumentų turinio gairių aprašo ir Valstybės informacinių sistemų, registrų ir kitų informacinių sistemų klasifikavimo ir elektroninės informacijos svarbos nustatymo gairių aprašo patvirtinimo“, vertinama Investicijų projektu numatytoje diegti ar modernizuoti informacinėje sistemoje tvarkomos informacijos svarba. Vertinama šia tvarka: 5 balai suteikiami, jei Investicijų projektu siekiama kurti arba modernizuoti informacinę sistemą, kurioje tvarkoma ypatingos svarbos elektroninė informacija. 3 balai suteikiami, jei Investicijų projektu siekiama kurti arba modernizuoti informacinę sistemą, kurioje tvarkoma svarbi elektroninė informacija 2 balai suteikiami, jei Investicijų projektu siekiama kurti arba modernizuoti informacinę sistemą, kurioje tvarkoma žinybinės svarbos elektroninė informacija. 1 balas suteikiamas, jei Investicijų projektu siekiama kurti arba modernizuoti informacinę sistemą, kurioje tvarkoma kita elektroninė informacija. |
1–5 |
|
Investicijų projekto aprašymas, Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo |
4. |
Investicijų projekto vykdymo rizikos faktorių nustatymas ir jų sprendimo būdų vertinimas |
Vertinami investicijų projekto vykdymo rizikos faktoriai ir galimi jų sprendimų būdai. Vertinama šia tvarka: 5 balai suteikiami, kai pateikta išsami rizikos veiksnių analizė, pasiūlyti jų sprendimo būdai ar priemonės rizikai išvengti, pagrįstos siūlomų techninių sprendimų ypatybėmis apimant ir laikotarpį po Investicijų projekto įgyvendinimo. 3 balai suteikiami, kai pateikta išsami rizikos veiksnių analizė, pasiūlyti jų sprendimo būdai ar priemonės rizikai išvengti, pagrįstos siūlomų techninių sprendimų ypatybėmis, tačiau yra neesminių trūkumų, prieštaravimų ar neatitikimų Investicijų projektui. 1 balas suteikiamas, kai pateikta apibendrinta rizikos veiksnių analizė, neatsižvelgta į nepagrindinius veiksnius. |
1–5 |
|
Investicijų projekto aprašymas. |
5. |
Investicijų projektų analizės ir alternatyvų vertinimas |
Vertinama Investicijų projektų analizė ir alternatyvos. Vertinama šia tvarka: 5 balai suteikiami, kai pateikta išsami Investicijų projekto analizė ir alternatyvos, aiškiai apibrėžti alternatyvos pasirinkimo motyvai, projektų analizė ir alternatyvos neturi trūkumų, prieštaravimų ar neatitikimų. 3 balai suteikiami, kai pateikta išsami Investicijų projekto analizė ir alternatyvos, aiškiai apibrėžti alternatyvos pasirinkimo motyvai, tačiau projektų analizėje yra neesminių trūkumų, prieštaravimų ar neatitikimų. 1 balas suteikiamas, kai pateikta apibendrinta Investicijų projektų analizė ir alternatyvos, tačiau neatsižvelgta į nepagrindinius veiksnius. |
1–5 |
|
Investicijų projekto aprašymas. |
6. |
Investicijų projekto tęstinumas
|
Vertinamas Investicijų projekto tęstinumas. Vertinama šia tvarka: 5 balai suteikiami, kai Investicijų projektas buvo finansuotas prieš tai buvusiais biudžetiniais metais (taikoma tęstiniams Investicijų projektams). 3 balai suteikiami, kai Investicijų projektas arba Investicijų projektu numatytas finansavimo objektas buvo finansuotas ankstesniais negu praėję biudžetiniai metai. 1 balas suteikiamas, kai Investicijų projektas nebuvo finansuotas prieš tai buvusiais biudžetiniais metais (taikoma pradedamiems įgyvendinti Investicijų projektams). |
1–5 |
|
Investicijų projekto aprašymas, Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo 1 ir 2 priedai. |
Daugiklis |
16 |
|
|
||
Didžiausia galima visų vertinimo kriterijų balų suma |
100 |
|
|