priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento
PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
Dėl priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2007 M. LIEPOS 17 D. ĮSAKYMO NR. 1-222 „DĖL priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2016 m. gruodžio 22 Nr. 1-437
Vilnius
P a k e i č i u Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos darbo reglamentą, patvirtintą Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2007 m. liepos 17 d. įsakymu Nr. 1-222 „Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“:
2. Pakeičiu II skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
3. Pakeičiu II skyriaus pirmojo skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
4. Pakeičiu 10 punktą ir jį išdėstau taip:
„10. Departamento Centralizuota vidaus audito tarnyba, Finansų, Personalo, Vidaus tyrimų skyriai, Administravimo valdyba, patarėjai, Lietuvos Respublikos civilinės saugos atašė Lietuvos Respublikos nuolatinėje atstovybėje prie Šiaurės Atlanto sutarties organizacijos yra tiesiogiai pavaldūs direktoriui. Kitų departamento administracijos padalinių veiklą koordinuoja ir kontroliuoja direktoriaus pavaduotojai. Direktoriaus pavaduotojai yra tiesiogiai atskaitingi direktoriui.“
5. Pakeičiu II skyriaus antrojo skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
6. Pakeičiu 15 punktą ir jį išdėstau taip:
7. Pakeičiu II skyriaus trečiojo skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
8. Pakeičiu 20 punktą ir jį išdėstau taip:
9. Pakeičiu 21 punktą ir jį išdėstau taip:
10. Pakeičiu 22 punktą ir jį išdėstau taip:
„22. Departamento strateginės veiklos planavimo darbo grupė (toliau – veiklos planavimo darbo grupė), sudaryta departamento direktoriaus įsakymu, numato strateginio veiklos plano programas (tikslus, uždavinius, priemones, vertinimo kriterijus ir jų reikšmes), veiklos prioritetus, jų svarbiausius darbus, pagrindinius vertinimo kriterijus ir jų reikšmes.
Departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyrius, atsižvelgęs į veiklos planavimo darbo grupės, departamento administracijos padalinių ir departamentui pavaldžių įstaigų gautus pasiūlymus, parengia departamento strateginio veiklos plano projektą, kurį suderina su departamento direktoriumi.“
11. Papildau 22¹ punktu ir jį išdėstau taip:
„22¹. Veiklos planavimo darbo grupė teikia pasiūlymus dėl metų veiklos prioritetų ir jų svarbiausių darbų, pagrindinių vertinimo kriterijų ir jų reikšmių nustatymo, siūlomus įtraukti į vidaus reikalų ministrui pavestų valdymo sričių strateginį veiklos planą. Departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyrius, atsižvelgęs į veiklos planavimo darbo grupės, departamento administracijos padalinių ir departamentui pavaldžių įstaigų gautus pasiūlymus, parengia pasiūlymus dėl vidaus reikalų ministrui pavestų valdymo sričių strateginio veiklos plano projekto, juos suderina su departamento direktoriumi ir pateikia Vidaus reikalų ministerijai.“
12. Pakeičiu 23 punktą ir jį išdėstau taip:
„23. Departamento administracijos padaliniai ir departamentui pavaldžios įstaigos, atsakingos už departamento strateginio veiklos plano veiklos prioritetų svarbiausių darbų, pagrindinių vertinimo kriterijų, kurie įtraukti į vidaus reikalų ministrui pavestų valdymo sričių strateginį veiklos planą, vykdymą, departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyriui šio skyriaus nustatytais terminais teikia informaciją apie strateginio veiklos plano veiklos prioritetų ir jų svarbiausių darbų, pagrindinių vertinimo kriterijų, kurie įtraukti į vidaus reikalų ministrui pavestų valdymo sričių strateginį veiklos planą, įvykdymą. Departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyrius rengia strateginio veiklos plano veiklos prioritetų ir jų svarbiausių darbų, pagrindinių vertinimo kriterijų, kurie įtraukti į vidaus reikalų ministrui pavestų valdymo sričių strateginį veiklos planą, vykdymo ataskaitą, ją suderina su departamento direktoriumi ir teikia Vidaus reikalų ministerijai.“
13. Pakeičiu 24 punktą ir jį išdėstau taip:
„24. Departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyrius, atsižvelgęs į departamento administracijos padalinių ir departamentui pavaldžių įstaigų pasiūlymus, suderintus su departamento administracijos padalinių ir departamentui pavaldžių įstaigų veiklą koordinuojančiais ir kontroliuojančiais departamento direktoriaus pavaduotojais, parengia departamento metų veiklos plano projektą ir teikia jį vizuoti departamento direktoriui. Departamento metų veiklos planą tvirtina vidaus reikalų ministras.“
14. Pakeičiu 25 punktą ir jį išdėstau taip:
„25. Departamento administracijos padaliniai ir departamentui pavaldžios įstaigos, atsakingos už departamento metų veiklos plano priemonių vykdymą, departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyriui pagal kompetenciją šio skyriaus nustatytais terminais teikia ataskaitas apie departamento metų veiklos plano priemonių vykdymą. Departamento metų veiklos plano įgyvendinimo ataskaitą parengia, departamento direktoriui ir Vidaus reikalų ministerijai teikia departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyrius.“
15. Pakeičiu 26 punktą ir jį išdėstau taip:
16. Papildau 26¹ punktu ir jį išdėstau taip:
„26¹. Departamento administracijos padaliniai, atsakingi už departamento veiksmų plano priemonių vykdymą, departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyriui pagal kompetenciją šio skyriaus nustatytais terminais teikia ataskaitas apie departamento veiksmų plano priemonių vykdymą. Departamento veiksmų plano įgyvendinimo ataskaitą parengia ir departamento direktoriui ir direktoriaus pavaduotojams susipažinti teikia departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyrius.“
17. Pakeičiu 27 punktą ir jį išdėstau taip
„27. Departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyrius Stebėsenos informacinėje sistemoje teikia Veiklos efektyvumo vertinimo kriterijų ataskaitą. Informaciją apie departamento pasiektas kriterijų reikšmes ir siūlytinus veiksmus joms pasiekti pagal atskiras veiklos valdymo sritis departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyriui teikia departamento Personalo skyrius, Finansų skyrius, departamento Administracinės valdybos Viešųjų pirkimų skyrius, departamento Administracinės valdybos Bendrasis skyrius ir departamento Operatyvaus valdymo valdybos Informacinių technologijų skyrius.“
18. Pakeičiu 28 punktą ir jį išdėstau taip:
„28. Investicijų projektus pagal kompetenciją rengia departamento administracijos padaliniai, departamentui pavaldžios įstaigos ir teikia juos derinti departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyriui. Investicijų projektų rengėjai departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyriui teikia jau su suinteresuotomis institucijomis suderintus investicijų projektus. Departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyrius su departamento direktoriumi suderintus investicijų projektus teikia Vidaus reikalų ministerijai.“
19. Pakeičiu 29 punktą ir jį išdėstau taip:
20. Pakeičiu II skyriaus ketvirtojo skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
21. Pakeičiu II skyriaus penktojo skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
22. Pakeičiu 38 punktą ir jį išdėstau taip:
„38. Prieš departamento direktoriui pasirašant visus sutarties ar susitarimo egzempliorius, sutarties ar susitarimo projektą rengęs valstybės tarnautojas ar darbuotojas vizuoja kiekvieną visų sutarties egzempliorių lapą (ir priedų, jeigu jie yra). Departamento Administracinės valdybos Teisės skyriaus valstybės tarnautojas ar darbuotojas vizuoja departamente liekančio sutarties ar susitarimo egzemplioriaus paskutinį lapą. Departamento Finansų skyriaus vedėjas ir departamento Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyriaus vedėjas vizuoja departamente liekančio sutarties ar susitarimo, susijusio su piniginiais ištekliais ir turto disponavimu, egzemplioriaus paskutinį lapą.“
23. Pakeičiu 44 punktą ir jį išdėstau taip:
„44. Departamento Administracinės valdybos Teisės skyriaus valstybės tarnautojai ar darbuotojai, įgalioti departamento direktoriaus, pasirašo atsiliepimus, skundus, ieškinius ir kitus procesinius dokumentus, pateikiamus administracinėse, civilinėse bei kitose bylose, atstovaudami departamento interesams visų instancijų teismuose ir administracinių ginčų komisijose.“
24. Pakeičiu II skyriaus šeštojo skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
25. Pakeičiu 45 punktą ir jį išdėstau taip:
„45. Departamente pirmadienį–ketvirtadienį dirbama nuo 7 valandos 30 minučių iki 16 valandos 30 minučių, o penktadienį − nuo 7 valandos 30 minučių iki 15 valandos 15 minučių. Pertrauka pailsėti ir pavalgyti nuo 11 valandos 30 minučių iki 12 valandos 15 minučių. Šeštadienis ir sekmadienis − poilsio dienos. Švenčių dienų išvakarėse darbo laikas sutrumpinamas viena valanda. Departamento direktorius atskiruose departamento administracijos padaliniuose ir atskiriems valstybės tarnautojams ar darbuotojams įsakymu gali nustatyti kitą darbo pradžios ir pabaigos laiką, ne visą darbo dienos ar darbo savaitės darbo laiką. 24 val. trukmės pamainomis dirbantys valstybės tarnautojai dirba pagal iš anksto patvirtintus darbo grafikus. Departamento valstybės tarnautojų darbo laikas ne nustatytu departamento darbo laiku, poilsio ir švenčių dienomis reglamentuojamas kitų teisės aktų nustatyta tvarka.“
26. Pakeičiu 49 punktą ir jį išdėstau taip:
„49. Atostogų metu iš gydymo įstaigos gavęs nedarbingumo pažymėjimą valstybės tarnautojas ar darbuotojas nedelsdamas turi informuoti tiesioginį vadovą (jo nesant – jį pavaduojantį asmenį) apie nedarbingumo pradžią ir pabaigą. Tiesioginis vadovas (jo nesant – jį pavaduojantis asmuo) apie šių aplinkybių atsiradimą informuoja atsakingą už darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildymą darbuotoją, kuris apie valstybės tarnautojo ar darbuotojo laikinąjį nedarbingumą praneša departamento Finansų skyriui ir departamento Personalo skyriui. Pasibaigus laikinajam nedarbingumui atostogos pratęsiamos tiek, kiek truko laikinasis nedarbingumas, jei valstybės tarnautojas ar darbuotojas pirmą darbo dieną po laikinojo nedarbingumo pabaigos nepateikia departamento Personalo skyriui suderinto su tiesioginiu vadovu prašymo dėl kasmetinių atostogų perkėlimo.“
27. Pakeičiu II skyriaus septintojo skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
28. Pakeičiu III skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
29. Pakeičiu 57 punktą ir jį išdėstau taip:
„57. Rašytinių departamento direktoriaus ir departamento direktoriaus pavaduotojų pavedimų įvykdymo terminus kontroliuoja departamento Administracinės valdybos Bendrasis skyrius. Rašytinio kontroliuojamo departamento direktoriaus pavedimo, įforminto pavedimo blanke, įvykdymo faktą patvirtina departamento direktorius.“
30. Pakeičiu 63 punktą ir jį išdėstau taip:
„63. Seimo, Vyriausybės, Ministro Pirmininko, vidaus reikalų ministro, viceministrų ir Vidaus reikalų ministerijos kanclerio ir kitų valstybės ir savivaldybės institucijų ir įstaigų pavedimų vykdymą teisės aktų nustatyta tvarka kontroliuoja departamento Administracinės valdybos Bendrasis skyrius.
DVS už pavedimų vykdymo kontrolę atsakingas departamento Administracinės valdybos Bendrojo skyriaus valstybės tarnautojas ar darbuotojas užpildo dokumento kontrolės kortelę, kurioje nurodo kontrolės terminą, trumpą pavedimo turinį, kontroliuojantį asmenį ir pavedimo vykdytoją.
Kontroliuojamo popierinio dokumento kairėje paraštėje ties dokumento teksto antrašte dedamas spaudas su užrašu „Kontrolė“, kuriame įrašoma data, iki kurios pavedimas turi būti įvykdytas.“
31. Pakeičiu 64 punktą ir jį išdėstau taip:
„64. Pavedimas (išskyrus pavedimus parengti atitinkamą teisės akto projektą) turi būti įvykdytas per 10 darbo dienų nuo gavimo departamento Administracinės valdybos Bendrajame skyriuje dienos, jeigu pavedime nenurodytas kitas pavedimo įvykdymo laikas. Pavedimai parengti atitinkamo teisės akto projektą turi būti įvykdyti per 4 mėnesius nuo jų gavimo departamento Administracinės valdybos Bendrajame skyriuje dienos, jeigu pavedime arba įstatyme ar kitame teisės akte, kurio pagrindu duodamas pavedimas, nenurodytas kitas įvykdymo laikas.“
32. Pakeičiu 65 punktą ir jį išdėstau taip:
33. Pakeičiu 66 punktą ir jį išdėstau taip:
„66. Jeigu vykdytojas dėl objektyvių priežasčių per nustatytą terminą negali įvykdyti pavedimo, jis nedelsdamas apie tai privalo raštu pranešti pavedimą davusiam departamento direktoriui, departamento direktoriaus pavaduotojui. Gavęs leidimą pratęsti įvykdymo terminą, pavedimo vykdytojas apie tai privalo informuoti departamento Administracinės valdybos Bendrąjį skyrių.“
34. Pakeičiu 68 punktą ir jį išdėstau taip:
35. Pakeičiu IV skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
36. Pakeičiu IV skyriaus pirmojo skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
37. Pakeičiu 70 punktą ir jį išdėstau taip:
„70. Departamente rengiami teisės aktų projektai turi atitikti Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo, Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento, Vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1R-298 „Dėl Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“, Dokumentų rengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“, kitų teisės aktų, taip pat Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimų nuostatas.“
38. Pakeičiu 74.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
39. Pakeičiu 74.3 papunktį ir jį išdėstau taip:
40. Pakeičiu 82 punktą ir jį išdėstau taip:
„82. Norminiai teisės aktų projektai (ir priedai, jeigu jie yra), vizuoti Reglamento 74–77 punktuose nurodytų valstybės tarnautojų ar darbuotojų ir Administracinės valdybos Bendrojo skyriaus valstybės tarnautojo ar darbuotojo, atsakingo už departamente rengiamų dokumentų redagavimą, pateikiami derinti departamento Administracinės valdybos Teisės skyriui. Departamento Administracinės valdybos Teisės skyrius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo teisės akto projekto gavimo dienos įvertina, ar teisės akto projektas atitinka galiojančius Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, taip pat teisės technikos reikalavimus. Išvadas dėl didelės apimties (dešimties ir daugiau puslapių) ir (ar) sudėtingų teisės aktų projektų (nustatančių naują teisinį reguliavimą ar iš esmės jį keičiančių) atitikties Lietuvos Respublikos įstatymams, Vyriausybės nutarimams ir kitiems teisės aktams, taip pat teisės technikos reikalavimams departamento Administracinės valdybos Teisės skyrius pateikia ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo teisės akto projekto gavimo dienos. Išvadas dėl teisės akto projekto departamento Administracinės valdybos Teisės skyrius pateikia teisės akto projekto rengėjui.“
41. Pakeičiu 83 punktą ir jį išdėstau taip:
„83. Jei departamento Administracinės valdybos Teisės skyrius dėl teisės akto projekto pastabų ir pasiūlymų neturi, departamento Administracinės valdybos Teisės skyriaus valstybės tarnautojo ar darbuotojo vizuotas teisės akto projektas teisės akto projekto rengėjo teikiamas vizuoti atitinkamam departamento direktoriaus pavaduotojui pagal departamento direktoriaus nustatytas kuravimo sritis.“
42. Pakeičiu 84 punktą ir jį išdėstau taip:
„84. Departamento Administracinės valdybos Teisės skyriaus valstybės tarnautojai ar darbuotojai ir departamento Administracinės valdybos Bendrojo skyriaus valstybės tarnautojas, atsakingas už departamente rengiamų dokumentų redagavimą, vizuoja norminių teisės aktų projektus. Departamento Administracinės valdybos Teisės skyriaus valstybės tarnautojai ar darbuotojai vizuoja ir teisės taikymo požiūriu sudėtingus departamento direktoriaus įsakymų dėl valstybės tarnautojų ar darbuotojų atleidimo iš pareigų ir perkėlimo į kitas pareigas projektus. Administracinės valdybos Teisės skyriaus valstybės tarnautojų ar darbuotojų vizuotinų departamento direktoriaus įsakymų projektų sudėtingumo teisės taikymo požiūriu kriterijus nustato departamento direktorius.“
43. Pakeičiu 85 punktą ir jį išdėstau taip:
44. Pakeičiu 87 punktą ir jį išdėstau taip:
45. Pakeičiu IV skyriaus antrojo skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
46. Pakeičiu 88 punktą ir jį išdėstau taip:
„88. Departamente parengti teisės aktai ir teisės aktų projektai skelbiami vadovaujantis Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 18 d. nutarimu Nr. 480 „Dėl Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašo patvirtinimo“. Departamente parengtų teisės aktų projektai skelbiami departamento interneto svetainės skyriuje „Teisės aktų projektai“. Šiuos teisės aktų projektus ir jų lydimuosius dokumentus į departamento interneto svetainę įdeda departamento Administracinės valdybos Bendrojo skyriaus atsakingas valstybės tarnautojas ar darbuotojas.“
47. Pakeičiu 91 punktą ir jį išdėstau taip:
„91. Jei departamento direktoriaus įsakymas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre, rengėjas privalo tai nurodyti departamento direktoriaus įsakymo registracijos kortelės adresatų skiltyje. Elektroninius departamento direktoriaus įsakymus Teisės aktų registrui pateikia Administracinės valdybos Bendrojo skyriaus atsakingas valstybės tarnautojas ar darbuotojas.“
48. Pakeičiu 92 punktą ir jį išdėstau taip:
„92. Jei departamento direktoriaus įsakymą tikslinga skelbti departamento interneto svetainėje, įsakymo rengėjas persiunčia departamento direktoriaus įsakymo elektroninę versiją departamento Administracinės valdybos Teisės skyriui, atsakingam už departamento teisės aktų paskelbimą interneto svetainėje.“
49. Pakeičiu V skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
50. Pakeičiu 99 punktą ir jį išdėstau taip:
„99. Dokumentus, gautus iš Prezidento kanceliarijos, Seimo, Vyriausybės, ministerijų, kitų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, užsienio šalių ir asmenų (fizinių ir juridinių), departamento Administracinės valdybos Bendrasis skyrius per DVS pateikia departamento direktoriui ar departamento direktoriaus pavaduotojams (pagal kompetenciją) arba atitinkamų departamento administracijos padalinių ar departamentui pavaldžių įstaigų vadovams.“
51. Pakeičiu 105 punktą ir jį išdėstau taip:
„105. Valstybės tarnautojai ar darbuotojai, tiesiogiai gavę dokumentus, adresuotus departamento direktoriui, departamento direktoriaus pavaduotojams ar departamentui, privalo juos nedelsdami perduoti departamento Administracinės valdybos Bendrajam skyriui užregistruoti. Dokumentus, gautus tiesiogiai iš departamento direktoriaus, departamento direktoriaus pavaduotojo, dokumento užduoties vykdytojas taip pat privalo nedelsdamas užregistruoti departamento Administracinės valdybos Bendrajame skyriuje. Valstybės tarnautojai ar darbuotojai apie tiesiogiai jiems adresuotų gautų dokumentų užduočių vykdymą privalo informuoti tiesioginį vadovą ir kitų departamento administracijos padalinių, komisijų ar darbo grupių, su kurių kompetencija dokumento užduoties vykdymas yra susijęs, vadovus.“
52. Pakeičiu 106 punktą ir jį išdėstau taip:
53. Pakeičiu 107 punktą ir jį išdėstau taip:
„107. Kartu su departamento direktoriui ar departamento direktoriaus pavaduotojui pateikiamu pasirašyti siunčiamu dokumentu turi būti pateikiamas ir nustatyta tvarka vizuotas dokumento antrasis egzempliorius. Administracinės valdybos Bendrojo skyriaus valstybės tarnautojas ar darbuotojas, atsakingas už departamente rengiamų dokumentų redagavimą, vizuoja dokumentus, siunčiamus Prezidento kanceliarijai, Seimui ir jo nariams, Vyriausybei, Seimo kontrolierių įstaigai, valstybės kontrolieriui, ministrams, viceministrams, ministerijų kancleriams.“
54. Pakeičiu 112 punktą ir jį išdėstau taip:
55. Pakeičiu VI skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
56. Pakeičiu 120 punktą ir jį išdėstau taip:
57. Pakeičiu 121 punktą ir jį išdėstau taip:
„121. Ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki susitikimo darbotvarkė ir susijusi su susitikimu kita medžiaga pateikiama departamento direktoriui, departamento direktoriaus pavaduotojams pagal departamento direktoriaus nustatytas kuravimo sritis ir suinteresuotiems departamento administracijos padalinių vadovams, jeigu departamento direktorius nenustato kitaip. Darbotvarkę ir kitą susijusią su susitikimu medžiagą rengia ir departamento direktoriui ar departamento direktoriaus pavaduotojams teikia departamento Civilinės saugos valdybos Tarptautinių ryšių skyrius.
Apie įvykusį susitikimą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas departamento Civilinės saugos valdybos Tarptautinių ryšių skyrius informuoja departamento administracijos padalinius, su kurių kompetencija yra susiję susitikime nagrinėti klausimai.“
58. Pakeičiu 122 punktą ir jį išdėstau taip:
59. Pakeičiu VII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
60. Pakeičiu VIII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
62. Pakeičiu 134 punktą ir jį išdėstau taip:
„134. Departamento administracijos padalinių valstybės tarnautojai ar darbuotojai, departamentui pavaldžių įstaigų vadovai į užsienio valstybes komandiruojami oficialių kvietimų, tarptautinių susitarimų, bendradarbiavimo programų, vykdomų projektų kasmet departamento direktoriaus įsakymu tvirtinamo tarptautinio bendradarbiavimo plano pagrindu. Departamento direktoriaus, departamento direktoriaus pavaduotojų, administracijos padalinių valstybės tarnautojų ar darbuotojų vykimą į užsienį koordinuoja departamento Civilinės saugos valdybos Tarptautinių ryšių skyrius.“
63. Pakeičiu 136 punktą ir jį išdėstau taip:
„136. Įsakymo projektą dėl departamento direktoriaus, departamento direktoriaus pavaduotojų vykimo į tarnybinę komandiruotę Lietuvos Respublikoje rengia departamento Personalo skyrius, į užsienį – departamento Civilinės saugos valdybos Tarptautinių ryšių skyrius. Įsakymo projektą dėl departamentui pavaldžios įstaigos vadovo komandiravimo rengia departamento Personalo skyrius. Įsakymo projektą dėl departamento valstybės tarnautojų ar darbuotojų vykimo į tarnybinę komandiruotę rengia departamento administracijos padalinys, kurio valstybės tarnautojas ar darbuotojas vyksta į tarnybinę komandiruotę. Jei į komandiruotę vyksta departamento valstybės tarnautojų ar darbuotojų grupė, įsakymo projektą dėl komandiravimo rengia grupės vadovo paskirtas departamento administracijos padalinys.“
64. Pakeičiu 137 punktą ir jį išdėstau taip:
„137. Jei departamento direktoriaus, departamento direktoriaus pavaduotojų žodiniu pavedimu departamento valstybės tarnautojai ar darbuotojai siunčiami į įvykio, ekstremaliojo įvykio ar ekstremaliosios situacijos vietą atlikti užduoties ar departamentui pavaldžių įstaigų ir jų struktūrinių padalinių veiklos kontrolės patikrinimų, įsakymo dėl jų komandiruotės projektą rengia departamento Personalo skyrius. Jei departamento direktoriaus, departamento direktoriaus pavaduotojų pavedimu departamento valstybės tarnautojai ar darbuotojai siunčiami į įvykio, ekstremaliojo įvykio ar ekstremaliosios situacijos vietą atlikti užduoties ar departamentui pavaldžių įstaigų ir jų struktūrinių padalinių veiklos kontrolės patikrinimų ne darbo valandomis, poilsio ir švenčių dienomis, departamento Personalo skyrius, remdamasis departamento Operatyvaus valdymo valdybos Situacijų koordinavimo skyriaus pateiktais darbo žurnalo įrašais, artimiausią darbo dieną įformina komandiravimą pagal įvykusį faktą. Už valstybės tarnautojų ar darbuotojų darbą tarnybinėje komandiruotėje ne darbo valandomis, poilsio ir švenčių dienomis mokama teisės aktų nustatyta tvarka.“
65. Pakeičiu 138 punktą ir jį išdėstau taip:
„138. Įsakymo dėl tarnybinės komandiruotės projekte turi būti nurodyta planuojamo siųsti į tarnybinę komandiruotę valstybės tarnautojo ar darbuotojo vardas, pavardė, pareigos, tarnybinės komandiruotės tikslas, vietovė (vietovės), tarnybinės komandiruotės trukmė ir apmokamos tarnybinės komandiruotės išlaidos, finansavimo šaltinis. Jei siunčiant į tarnybinę komandiruotę išmokamas avansas, turi būti nurodytas jo dydis, neviršijantis numatomų tarnybinės komandiruotės išlaidų. Jei komandiruotės diena (-os) sutampa su poilsio ar švenčių diena (-omis), įsakymo dėl tarnybinės komandiruotės projekte turi būti nurodyta, kaip už tą dieną (-as) apmokama: per mėnesį suteikiama kita poilsio diena ar nurodant konkrečią datą papildoma diena (-os)
pridedama (-os) prie kasmetinių atostogų. Departamento valstybės tarnautojų ar darbuotojų tarnybinių komandiruočių išlaidas pagal pateiktus dokumentus apskaičiuoja departamento Finansų skyrius.“
66. Pakeičiu 139 punktą ir jį išdėstau taip:
„139. Departamento Personalo skyrius, rengdamas įsakymo dėl departamentui pavaldžios įstaigos vadovo tarnybinės komandiruotės projektą, remiasi departamentui pavaldžios įstaigos vadovo prašymu dėl tarnybinės komandiruotės, kuris departamento direktoriui turi būti pateiktas ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų iki išvykimo į tarnybinę komandiruotę dienos. Prašyme dėl tarnybinės komandiruotės turi būti nurodytas tarnybinės komandiruotės tikslas, vietovė (vietovės), tarnybinės komandiruotės trukmė, apmokamos tarnybinės komandiruotės išlaidos ir finansavimo šaltinis. Jei siunčiant į tarnybinę komandiruotę išmokamas avansas, departamentui pavaldžios įstaigos vadovo prašymas dėl tarnybinės komandiruotės departamento direktoriui turi būti pateiktas ne vėliau kaip prieš 25 darbo dienas iki išvykimo į tarnybinę komandiruotę dienos, išskyrus atvejus, kai departamento direktoriaus ar departamento direktoriaus pavaduotojų pavedimu atlikti užduoties pavaldžios įstaigos vadovas siunčiamas į įvykio, ekstremaliojo įvykio ar ekstremaliosios situacijos vietą ar kitais nenumatytais atvejais. Departamentui pavaldžios įstaigos vadovo prašyme dėl tarnybinės komandiruotės, jei numatomas išmokėti avansas, turi būti nurodytas avanso dydis, neviršijantis numatomų tarnybinės komandiruotės išlaidų. Departamentui pavaldžios įstaigos vadovo prašymas dėl tarnybinės komandiruotės turi būti vizuotas departamentui pavaldžios įstaigos valstybės tarnautojo ar darbuotojo, atsakingo už buhalterinės apskaitos tvarkymą, ir suderintas su pavaldžios įstaigos veiklą koordinuojančiu ir kontroliuojančiu departamento direktoriaus pavaduotoju.“
67. Pakeičiu 140 punktą ir jį išdėstau taip:
„140. Įsakymo dėl tarnybinės komandiruotės projektas turi būti vizuotas rengėjo ir komandiruojamo valstybės tarnautojo ar darbuotojo tiesioginio vadovo, administracijos padalinio, kuriam pavaldus įsakymo projektą rengęs skyrius, vadovo ir departamento direktoriaus pavaduotojo pagal departamento direktoriaus nustatytas kuravimo sritis. Įsakymo dėl tarnybinės komandiruotės Lietuvos Respublikoje projektą rengėjas derina su departamento Finansų ir Administracinės valdybos Strateginio planavimo ir turto valdymo skyriais, o įsakymo dėl užsienio tarnybinės komandiruotės dar ir su Civilinės saugos valdybos Tarptautinių ryšių skyriumi. Įsakymo dėl tarnybinės komandiruotės į užsienį projekto paskirstymo rodyklėje turi būti įrašytas Valstybinės priešgaisrinės priežiūros valdybos Visuomenės informavimo ir analizės skyrius, kuris paviešina informaciją apie departamento darbuotojų tarnybines komandiruotes į užsienį. Įsakymo dėl administracijos padalinių karjeros valstybės tarnautojų ir darbuotojų tarnybinės komandiruotės projekto paskirstymo rodyklėje turi būti įrašytas departamento Personalo skyrius.“
68. Pakeičiu 142 punktą ir jį išdėstau taip:
„142. Kelionės į tarnybinę komandiruotę užsienyje bilietų ir kitų prekių ar paslaugų (sveikatos draudimo, viešbučių rezervavimo ir pan.) pirkimą organizuoja departamento Administracinės valdybos Viešųjų pirkimų skyrius. Komandiruojamas asmuo departamento Administracinės valdybos Viešųjų pirkimų skyriui suteikia visą reikalingą informaciją, susijusią su komandiravimu.“
69. Pakeičiu 143 punktą ir jį išdėstau taip:
„143. Departamento valstybės tarnautojai ar darbuotojai, departamentui pavaldžių įstaigų vadovai, grįžę iš tarnybinės komandiruotės užsienyje, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų departamento direktoriui raštu pateikia komandiruotės ataskaitą ir jos elektroninę versiją persiunčia departamento Civilinės saugos valdybos Tarptautinių ryšių skyriui. Departamento valstybės tarnautojai ar darbuotojai departamento Finansų skyriui ne vėliau kaip per 3 darbo dienas pateikia dokumentus apie tarnybinės komandiruotės užsienyje metu patirtas faktines išlaidas. Jei į tarnybinę komandiruotę vyko valstybės tarnautojų ar darbuotojų grupė, apibendrintą ataskaitą departamento direktoriui teikia grupės vadovas.“
71. Pakeičiu 150 punktą ir jį išdėstau taip:
„150. Departamento direktoriaus įsakymu tvirtinamas metų departamento administracijos padalinių valstybės tarnautojų ir darbuotojų bei departamentui pavaldžių įstaigų vadovų kasmetinių atostogų grafikas (toliau – grafikas) turi įsakymo galią, todėl įsakymai dėl kasmetinių atostogų suteikimo nerengiami. Kai dėl svarbių priežasčių keičiasi atostogų laikas, departamento direktoriaus įsakymu keičiamas grafikas.“
73. Pakeičiu XII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
74. Pakeičiu XIII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
76. Pakeičiu 162 punktą ir jį išdėstau taip:
78. Pakeičiu 164 punktą ir jį išdėstau taip: