http://10.230.32.84/aktai/PictureThumbnail.aspx?Id=f2e53030-8727-42cb-b3df-5e6ff2d2650f

 

IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PRITARIMO savivaldybės įmonės „Kompata“ 2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITAI

 

2020 m. birželio 23 d. Nr. T-129

Ignalina

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybės įmonių įstatymo 16 straipsnio 2 dalimi, Viešojo sektoriaus subjekto metinės veiklos ataskaitos ir viešojo sektoriaus subjektų grupės metinės veiklos ataskaitos rengimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. vasario 13 d. nutarimu Nr. 135 „Dėl Viešojo sektoriaus subjekto metinės veiklos ataskaitos ir viešojo sektoriaus subjektų grupės metinės veiklos ataskaitos rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Ignalinos rajono savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra savivaldybė), savivaldybės valdomų įmonių metinių veiklos ataskaitų teikimo Ignalinos rajono savivaldybės tarybai tvarkos aprašu, patvirtintu Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2019 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. T-261 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra savivaldybė), savivaldybės valdomų įmonių metinių veiklos ataskaitų teikimo Ignalinos rajono savivaldybės tarybai tvarkos aprašo patvirtinimo“, Ignalinos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2009 m. balandžio 23 d. sprendimu Nr. T-478 „Dėl naujos redakcijos Ignalinos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (2019 m. balandžio 30 d. sprendimo Nr. T-52 redakcija), 15 punktu, Ignalinos rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pritarti savivaldybės įmonės „Kompata“ 2019 metų veiklos ataskaitai (pridedama).

2. Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Ignalinos rajono savivaldybės interneto svetainėje www.ignalina.lt.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                        Justas Rasikas

 

 

PRITARTA

Ignalinos rajono savivaldybės tarybos

2020 m. birželio 23 d. sprendimu Nr. T-129   

 

 

SAVIVALDYBĖS ĮMONĖS „KOMPATA“

2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 

I SKYRIUS

INFORMACIJA APIE ĮMONĘ

 

Savivaldybės įmonės „Kompata“ 2019 metų veiklos ataskaitos (toliau – ataskaita) laikotarpis – nuo 2019 m. sausio 1 d. iki 2019 m. gruodžio 31 d. Ataskaita pateikta pagal 2019 m. gruodžio 31 d. duomenis.

·    Įmonės pavadinimas – savivaldybės įmonė „Kompata“.

·    Teisinė ir organizacinė forma – savivaldybės įmonė, ribotos civilinės atsakomybės viešasis juridinis asmuo.

·    Įmonės steigėja – Ignalinos rajono savivaldybės taryba.

·    Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Ignalinos rajono savivaldybės administracija.

·    Įregistravimo data – 2016 m. gruodžio 16 d.

·    Identifikavimo kodas 155402647.

·    PVM mokėtojo kodas LT554026410.

·    Įmonės registras – Juridinių asmenų registras. VĮ Registrų centro Utenos filialas.

·    Buveinės adresas: Ažušilės g. 20, LT-30127 Ignalina, Lietuvos Respublika.

·    Telefono numeris (8 386) 52 095.

·    Elektroninio pašto adresas  ignalina@kompata.lt.

·    Interneto svetainės adresas www.kompata.lt.

 

II SKYRIUS

ĮMONĖS STATUSAS, VALDYMAS IR STRUKTŪRA

 

SĮ „Kompata“ (toliau – įmonė) yra Ignalinos rajono savivaldybės įsteigtas juridinis asmuo, kuris nuosavybės teise priklauso Ignalinos rajono savivaldybės administracijai (toliau – savivaldybės administracija). Įmonė savivaldybės administracijos perduotą bei jos pačios įgytą turtą valdo, naudoja bei juo disponuoja patikėjimo teise. Įmonės steigėjas ir aukščiausiasis valdymo organas yra Ignalinos rajono savivaldybės taryba. Įmonės savininkė – Ignalinos rajono savivaldybės administracija. Įmonės savininko teises ir pareigas savivaldybės administracija įgyvendina per savivaldybės vykdomąją instituciją – Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktorių. Įmonės vadovas yra vienasmenis įmonės valdymo organas.

Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. liepos 9 d. įsakymu Nr. P3-129 nuo 2019 m. liepos 10 d. laikinai eiti savivaldybės įmonės „Kompata“ vadovo pareigas paskirtas Vytautas Potapovas.

2019 m. rugsėjo 10 d. Ignalinos rajono savivaldybės administracijai pritarus, patvirtinta nauja įmonės valdymo struktūra ir pareigybių sąrašas. Pertvarkyti įmonės skyriai ir jų pavaldumas, aiškiai apibrėžta kompetencija ir tarpusavio komunikacija. 2019 m. spalio 1 d. paskirtas įmonės Paslaugų administravimo skyriaus vadovas.

2019 m. spalio 24 d. Ignalinos rajono savivaldybės taryba perdavė įmonei eksploatuoti Dūkšto miesto pirtį.   

2019 m. lapkričio mėn. panaikinti įmonės Paslaugų teikimo skyriaus Valymo ir apželdinimo Dūkšto ir Vidiškių poskyriai. 

2019 m. gruodžio 31 d. įmonėje dirbo 47 darbuotojai – 2 administracijos darbuotojai, 7 Paslaugų administravimo skyriaus darbuotojai, 5 Buhalterinės apskaitos skyriaus darbuotojai, 33 Paslaugų teikimo skyriaus darbuotojai, 7 darbuotojai kėlė kvalifikaciją. Darbuotojai nuobaudų neturėjo.

Įmonėje vidutinis mėnesinis bruto darbo užmokestis 2019 metais – 700,00 Eur. Palyginti su 2018 m. (640,00 Eur), atlyginimas padidėjo  9,3% (60,00 Eur).

 

III SKYRIUS

ĮMONĖS VEIKLOS TIKSLAI IR VEIKLOS RŪŠYS

 

Įmonės veiklos tikslai: kokybiškas komunalinių atliekų Ignalinos rajono savivaldybės gyventojams tvarkymo ir administravimo paslaugų teikimas, mokesčių už komunalinių atliekų tvarkymą iš atliekų turėtojų surinkimas, antrinių žaliavų surinkimas, viešųjų erdvių ir infrastruktūros priežiūros paslaugos bei kitos veiklos vykdymas, tenkinant Ignalinos rajono savivaldybės viešuosius interesus bei organizuojant ir vykdant įstatuose numatytą veiklą, siekiant pajamų ir pelno gavimo. Įmonė ir toliau teiks paslaugas, atliks darbus ir vykdys kitą veiklą, neprieštaraujančią Lietuvos Respublikos įstatymams.

Įmonės ūkinės veiklos rūšys:

·    Ignalinos rajono komunalinių atliekų tvarkymo sistemos administravimas;

·    atliekų surinkimas, tvarkymas ir šalinimas, medžiagų atgavimas;

·    nepavojingų atliekų surinkimas, tvarkymas ir šalinimas;

·    kelio dangos ir stovėjimo aikštelių ženklinimas;

·    elektros paskirstymas, pastatų ir statinių elektros tinklų įrengimas;

·    viešųjų erdvių apšvietimas ir priežiūra;

·    konteinerių pardavimas ir nuoma;

·    krovininių automobilių nuoma;

·    gatvių, šaligatvių, automobilių stovėjimo aikštelių ir kitų objektų tvarkymas;

·    gatvių apšvietimo eksploatacijos ir remonto darbai;

·    laidotuvių ir su jomis susijusi veikla;

·    kraštovaizdžio tvarkymas ir želdinių priežiūra;

·    bendrojo naudojimo teritorijų, žaliųjų plotų ir gėlynų priežiūra;

·    šaligatvių valymas ir priežiūra;

·    paplūdimių tvarkymas ir priežiūra;

·    fontanų priežiūra ir eksploatavimas;

·    kita verslui būdingų paslaugų veikla.

 

IV SKYRIUS

ĮMONĖS VEIKLOS APŽVALGA

 

Siekdama užtikrinti kokybišką veiklą, numatytų veiklos užduočių įgyvendinimą ir teikiamų paslaugų kokybę, įmonė ūkinę veiklą vykdė vadovaudamasi įstatais, Atliekų tvarkymo įstatymu ir įstatymo įgyvendinamaisiais teisės aktais, Ignalinos rajono savivaldybės tarybos sprendimais, Ignalinos rajono savivaldybės mero potvarkiais, Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais ir kitais teisės aktais.

Ataskaitiniu laikotarpiu įmonės vadovas atstovavo įmonės interesams bendraujant su juridiniais ir fiziniais asmenimis, valdžios institucijomis, įmonės vardu sudarė sandorius, užtikrino įmonės turto racionalų, ekonomišką bei efektyvų panaudojimą ir apsaugą, dokumentų valdymą įstatymų nustatyta tvarka, konfidencialios informacijos saugojimą, įstaigos finansų kontrolę.

Pagrindiniai vadovo veiklos tikslai yra organizuoti ir koordinuoti įmonės veiklą taip, kad visiems paslaugų gavėjams būtų teikiamos prieinamos, saugios, kvalifikuotos, kokybiškos paslaugos, gerinti teikiamų paslaugų kokybę, kelti personalo kvalifikaciją ir profesionalumą, diegti naujas informacines technologijas, gerinti personalo darbo sąlygas.

Vykdant komunalinių atliekų tvarkymo sistemos administratoriaus funkcijas, 2019 m. antroje pusėje Ignalinos rajono savivaldybės tarybai buvo pateiktas svarstyti Ignalinos rajono savivaldybės dvinarės įmokos (DVĮ) už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą dydžio perskaičiavimo projektas. Projektas buvo patvirtintas ir nauja DVĮ įsigaliojo nuo 2020 m. sausio 1 d.

Interneto svetainėje www.kompata.lt. nuolat buvo skelbiama informacija apie SĮ „Kompata“ teikiamas paslaugas, atliekų surinkimo grafikai ir kitos naujienos, susijusios su įmonės veikla, aktuali informacija gyventojams. Siekiant platesnio įmonės veiklos viešinimo, ryšių su visuomene gerinimo, buvo sukurta paskyra socialiniame tinkle „Facebook“ www.facebook.com/kompataIgnalina. Svarbiausia informacija buvo skelbiama vietos spaudoje ir Ignalinos rajono savivaldybės interneto svetainėje. Taip pat informacija gyventojams buvo teikiama padedant Ignalinos rajono savivaldybės administracijos seniūnijų darbuotojams. Informaciniai pranešimai gyventojams buvo teikiami ir paliekant informacinius pranešimus prie individualių atliekų konteinerių bei platinant skrajutes.

SĮ „Kompata“ Paslaugų administravimo skyriaus darbuotojai aptarnavo gyventojus įmonės biure, iš anksto pranešę vyko pas gyventojus į namus ir į seniūnijas atnaujinti esamų ar sudaryti naujų sutarčių, dalino antrinių žaliavų rūšiavimo konteinerius.

Daliai gyventojų buvo išsiųsti registruoti laiškai su pasiūlymu atnaujinti ar naujai sudaryti sutartis. Pagal Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymo 30-1 straipsnio 2 dalį, atliekų turėtojas (nekilnojamojo turto objekto savininkas arba įgaliotas asmuo), nesudaręs atliekų tvarkymo paslaugos teikimo sutarties per 45 dienas po tokio pasiūlymo išsiuntimo dienos, laikomas sudaręs sutartį pagal komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos teikimo sutarties standartines sąlygas ir jam yra skaičiuojamas atliekų surinkimo ir tvarkymo mokestis.

2019 m. gruodžio 31 d. SĮ „Kompata“ turėjo sudariusi 10430 komunalinių atliekų tvarkymo sutarčių su individualių objektų ir butų savininkais bei 397 sutartis su juridiniais asmenimis. 2019 metų spalio mėnesį planuojant naują DVĮ buvo padaryta prielaida, kad 2020 m. apmokestintų nekilnojamojo turto objektų kiekis turi būti ne mažesnis nei 10651 vnt. Įvertinę tai, kad turto savininkų (sutarčių) kiekis yra mažesnis nei turto objektų kiekis (vienas asmuo gali turėti kelis turto objektus arba dalis nekilnojamojo turto netinkamas naudoti), manome, kad tikslas apmokestinti planuotą 10651 objektą yra pasiektas, nes bendras turimų sutarčių kiekis – 10827 vnt. Į šį skaičių įtrauktos 475 sutartys, sudarytos iki 2017 m., t. y. sutartys, kurioms negali būti skaičiuojama nauja DVĮ, jos bus perrašytos 2020 m. pirmoje pusėje.

 

 

 

Eil. Nr.

Sutarčių rūšys

Sutarčių skaičius vnt.

1.

Senosios sutartys (sudarytos iki 2017 m.)

475

2.

Sutartys pagal standartines sąlygas

1998

3.

Sutartys, sudarytos po 2017 m.

7957

4.

Sutartys su juridiniais asmenimis

397

Iš viso

10827

 

Vertindami 2019 metų sutarčių pasirašymo ir atnaujinimo rezultatus, konstatuojame, kad gyventojai nerodė aktyvumo atnaujinti ar pasirašyti naujas sutartis, todėl planuojant 2020 m. darbus ypatingas dėmesys bus skiriamas kontaktams su asmenimis, kuriems buvo išsiųstos sutartys pagal standartines sąlygas, siekiant perrašyti jas individualiomis sąlygomis. Taip pat su seniūnijų ir vietos bendruomenių pagalba bus stengiamasi identifikuoti gyventojus (objektų savininkus), kurie po sutarties sudarymo pagal individualiai aptartas arba standartines sąlygas deklaravo savo gyvenimo vietą kitur, pardavė nekilnojamojo turto objektus (bus ieškomi jų nauji savininkai), mirė (bus ieškomi paveldėtojai), su kuriais niekada nebuvo sudarytos sutartys (pvz., naujų nekilnojamojo turto objektų savininkai) ir pan.  

2019 m. parengti ir išsiųsti 3055 dokumentai, o personalo klausimais išleisti 89 įsakymai.

2019 metais organizuoti konkursai į Paslaugų administravimo skyriaus vadovo ir Paslaugų teikimo skyriaus vadovo-vyriausiojo inžinieriaus pareigas.

Vadovaujantis įmonės skolų išieškojimo tvarka, nekilnojamojo turto savininkams dėl skolų už komunalinių atliekų tvarkymą pagal sutartį išsiųsti 146 priminimai-raginimai ir 104 reikalavimai sumokėti skolą. Teismui buvo pateikti 5 (1 pagal standartines sąlygas, 4 pagal individualias sąlygas) pareiškimai dėl skolų priteisimo. Iš teismo gauti įsiteisėję įsakymai apie skolų išieškojimą perduoti antstoliams. Iš 23 skolininkų atgauta 2158,18 Eur skola.

 

PIRMASIS SKIRSNIS

ĮMONĖS VEIKLOS RODIKLIAI

 

Pajamos

 

 

Eil. Nr.

Veiklos rūšis

Suma (Eur)

%

1.

Komunalinių atliekų surinkimas, išvežimas ir tvarkymas

448462,00

58,7%

2.

Aplinkos tvarkymas Ignalinos mieste

162516,00

21,3%

3.

Aplinkos tvarkymas Vidiškių kaime

15301,00

2,0%

4.

Aplinkos tvarkymas Dūkšto mieste

21518,00

2,8%

5.

Apšvietimo darbų pajamos

22683,00

3,0%

6.

Antrinių žaliavų surinkimo ir pardavimo pajamos

41867,00

5,5%

7.

Pirties Dūkšto m. eksploatavimas

1235,00

0,2%

8.

Kitos aplinkotvarkos darbų pajamos:

46739,00

6,1%

-kelių fondas;

-kiti darbai.

34659,00

12080,00

4,5%

1,6%

9.

Viešojo tualeto Ignalinos mieste paslaugos pajamos

103,00

0,001%

10.

Kitos veiklos pajamos

3705,00

0,6%

Iš viso

764129,00

100%

 

Per atskaitinį laikotarpį uždirbta 764129,00 Eur.

 

Aplinkos tvarkymo darbai

 

Vykdant Ignalinos ir Dūkšto miestų bei Vidiškių kaimo viešųjų erdvių tvarkymo darbus, uždirbta 199335,00 Eur, arba 26,1% visų pajamų. Tvarkant Ignalinos miesto ir seniūnijų gatvių apšvietimą, uždirbta 22683,00 Eur. Žiemos laikotarpiu buvo valomos ir barstomos Ignalinos miesto ir rajono gatvės. Iš šios veiklos uždirbta 34659,00 Eur. Už kitų darbų atlikimą uždirbta 17123,00 Eur.

Komunalinių atliekų surinkimas ir išvežimas

Komunalinių atliekų tvarkymo pajamos 2019 m. sudarė 448461,00 Eur, arba 58,7% visų gautų pajamų. Palyginti su 2018 metais, pajamos padidėjo 64566,00 Eur.

2019 metais į Utenos regiono atliekų tvarkymo centrą  nuvežta 3030,74  t (per 2018 m. – 2965,06  atliekų).

 

 

 

 

 

Eil. Nr.

Mėnuo

Atliekų kiekis 2018 m. t

Atliekų kiekis 2019 m. t

1.

Sausis

207,92

193,46

2.

Vasaris

158,34

193,74

3.

Kovas

202,38

227,5

4.

Balandis

222,16

235,18

5.

Gegužė

272,56

275,12

6.

Birželis

254,66

258,4

7.

Liepa

283,38

306,56

8.

Rugpjūtis

347,62

329,22

9.

Rugsėjis

285,2

272,7

10.

Spalis

277,96

275,88

11.

Lapkritis

234,26

242,32

12.

Gruodis

218,62

220,66

Iš viso

2965,06

3030,74

 

Antrinių žaliavų surinkimo ir pardavimo pajamos – 41867,00, arba 5,5% visų pajamų. 2019 m. gauta 14890,00 Eur dotacija (600 vnt. rūšiavimo konteinerių po 24,82 Eur už vnt.).

Iš rajone esančių antrinių žaliavų rūšiavimo konteinerių per metus surinkta:

 

Eil.

Nr.

Atliekos pavadinimas

Atliekos kodas

Surinktų nerūšiuotų antrinių žaliavų kiekis t

Tinkamų perdirbti antrinių žaliavų kiekis t

2018

2019

2018

2019

1.

Stiklas

20 01 02

98,5

100,04

90,18

92,91

2.

Plastikai

20 01 39

40,51

50,9

38,712

37,175

3.

Popierius ir kartonas

20 01 01

29,3

26,5

20,99

16,96

4.

Plastikai PET

20 01 39

8,85

 

7,018

3,799

5.

Kombinuotos pakuotės

20 01 39

-

-

1,936

1,91

6.

Kitaip neapibrėžtos frakcijos

20 01 99

43,71

77,4

26,323

26,958

Iš viso

220,87

254,84

185,159

179,712

 

 

 

 

2019 m. Ignalinos rajone individualių namų savininkams buvo išdalyti 108 vnt. rūšiavimo konteineriai.

 

 

 

 

 

 

 

Sąnaudos

 

Per atskaitinį laikotarpį patirta 818471,00 Eur sąnaudų.

 

Eil.

Nr.

Veiklos rūšis

Suma (Eur)

%

1.

Komunalinių atliekų surinkimas, išvežimas ir tvarkymas

507283,00

62,0%

2.

Aplinkos tvarkymas Ignalinos mieste

160933,00

19,7%

3.

Aplinkos tvarkymas Vidiškių kaime

15419,00

1,9%

4.

Aplinkos tvarkymas Dūkšto mieste

23809,00

2,9%

5.

Apšvietimo darbai

24401,00

3,0%

6.

Antrinių žaliavų surinkimas

55211,00

6,7%

7.

Pirties Dūkšto m. eksploatavimas

2804,00

0,3%

8.

Kiti aplinkotvarkos darbai

27157,00

3,3%

9.

Viešojo tualeto Ignalinos mieste paslaugos

167,00

0,001%

10.

Kita veikla

1287,00

0,2%

Iš viso

818471,00

100%

 

Reikšmingų sąnaudų detalizavimas

 

 

Eil. Nr.

Rodikliai

Suma (Eur)

1.

Darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos

407244,00

2.

Prekių pirkimas (medžiagos, kuras, darbo drabužiai, konteineriai)

121587,00

3.

Komunalinių atliekų tvarkymas (atliekų deponavimas URAC ir administravimo mokestis)

171620,00

4.

Išlaidos ilgalaikio turto įsigijimui

19660,00

5.

Kitos išlaidos

98360,00

Iš viso

818471,00

 

ANTRASIS SKIRSNIS

ĮMONĖS VEIKLOS REZULTATAS

 

Per ataskaitinį laikotarpį 1,00 Eur pajamų uždirbti išleista 1,07 Eur. Per 2018 metus 1,00 Eur pajamų uždirbti išleista 1,12 Eur.

Įvertinus įmonės uždirbtas pajamas (764129,00 Eur) ir patirtas sąnaudas (818471,00 Eur), 2019 metų veiklos rezultatas yra 54342,00 Eur nuostolių. Įmonės bendrasis veiklos rezultatas nuo veiklos pradžios yra 163096,00 Eur nuostolių.

 

V SKYRIUS

ĮMONĖS VEIKLOS PLANAI 2020 M.

 

Svarbiausias savivaldybės įmonės „Kompata“ tikslas yra tinkamai atlikti savivaldos deleguotą funkciją – eksploatuoti ir tobulinti atliekų tvarkymo sistemą, didinti darbo efektyvumą stabilizuojant įmonės finansinę būklę ir gerinant teikiamų paslaugų kokybę. Tuo tikslu 2020 metais planuojama:

1.    Sustabdyti ir palaipsniui mažinti įmonės įsiskolinimą Utenos regioniniam atliekų tvarkymo centrui.

2.    Užbaigti naujų dvinarės įmokos už atliekų išvežimą sutarčių pasirašymo ir atnaujinimo procesą su visais nekilnojamojo turto savininkais.

3.    Ypatingą dėmesį skirti sutartims, sudarytoms pagal standartines sąlygas, jas perrašant pagal individualiai aptartas sąlygas.

4.    Mažinti į sąvartyną šalinamų atliekų kiekius, dalyti gyventojams rūšiavimo konteinerius, skatinti rūšiuoti ir vykdyti visuomenės švietimą šioje srityje.

5.    Įdiegti  naują įmokų už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymo apskaitos sistemą.

6.    Įdiegti atliekų tvarkymo ir surinkimo monitoringo informacinę sistemą.

7.    Inventorizuoti visus Ignalinos rajone esančius komunalinių atliekų ir antrinių žaliavų konteinerius.

8.    Įsigyti technines priemones, kurios leis aptarnauti požeminius konteinerius ir iš dalies atsisakyti rankų darbo.

9.    Atlikus 5, 6, 7, 8 punktuose išvardytus darbus, peržiūrėti įmonės vidaus struktūrą ir

pareigybių sąrašą.

10.  Kreiptis į Ignalinos rajono savivaldybės administraciją su prašymu teikti rajono tarybai tvirtinti SĮ „Kompata“ naujus teikiamų paslaugų (ne atliekų tvarkymo) įkainius.

11.  Renovuoti įmonės administracinį pastatą.

12Atnaujinti įmonės interneto svetainę, sukurti ir patvirtinti įmonės logotipą.

13.  Apie įmonės veiklą ir naujoves gyventojus laiku informuoti savivaldybės leidiniuose bei elektroninėmis priemonėmis.

14.  Vykdyti įmonei iškeltas užduotis, numatytas Ignalinos rajono savivaldybės atliekų

tvarkymo 2014–2020 m. plane.

15.  Sudaryti sąlygas ir skatinti įmonės darbuotojus tobulėti bei kelti kvalifikaciją.

 

____________