LIETUVOS RESPUBLIKOS
VYRIAUSIASIS VALSTYBINIS DARBO INSPEKTORIUS
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSIOJO VALSTYBINIO DARBO INSPEKTORIAUS 2016 M. BALANDŽIO 13 D. ĮSAKYMO NR. EV-111 „DĖL ADMINISTRACINĖS PASLAUGOS TEIKIMO „PAŽYMA APIE DARBUOTOJŲ SAUGOS IR SVEIKATOS, DARBO TEISĖS AKTŲ VYKDYMO BŪKLĘ NR. 05“ APRAŠYMO IR ADMINISTRACINĖS PASLAUGOS NR.5 SCHEMOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2019 m. kovo 5 d. Nr. EV54
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos įstatymo 8 straipsnio 2 dalies 1 ir 6 punktais bei siekdamas tobulinti Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – VDI) administracinių paslaugų teikimo tvarką:
1. P a k e i č i u Administracinės paslaugos teikimo „Pažyma apie darbuotojų saugos ir sveikatos, darbo teisės aktų vykdymo būklę Nr. 05“ aprašymą, patvirtintą Lietuvos Respublikos vyriausiojo valstybinio darbo inspektoriaus 2016 m. balandžio 13 d. įsakymu Nr. EV-111 „Dėl administracinės paslaugos teikimo „Pažyma apie darbuotojų saugos ir sveikatos, darbo teisės aktų vykdymo būklę Nr. 05“ aprašymo ir administracinės paslaugos Nr.5 schemos patvirtinimo“:
1.1. išdėstau 4.3 papunktį taip:
1.2. papildau nauju 10 punktu:
„10. |
Administracinės paslaugos gavėjas |
Juridinis asmuo (verslo subjektas) |
1.4. išdėstau 14 punktą taip:
„14. |
Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą |
Administracinė paslauga yra dvipusės sąveikos brandos lygio. Informaciją apie administracinę paslaugą galima rasti VDI interneto svetainėje rubrikoje „Paslaugos“ („Paslaugų teikimo aprašymai“). Prašymą galima pateikti VDI Elektroninių paslaugų darbdaviams sistemoje (EPDS) bei kitomis elektroninėmis priemonėmis.“ |
2. P a v e d u :
2.1. VDI Komunikacijos skyriaus vedėjui organizuoti pagal šį įsakymą pakeisto paslaugos aprašymo paskelbimą VDI interneto išorės svetainės rubrikoje „Paslaugų teikimo aprašymai“;
2.2. VDI Dokumentų valdymo skyriaus vedėjui organizuoti šio įsakymo paskelbimą Teisės aktų registre;