Paveikslėlis, kuriame yra žinutė  Automatiškai sugeneruotas aprašymas

 

VIEŠOJI ĮSTAIGA KAIMO VERSLO IR RINKŲ PLĖTROS AGENTŪRA 

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL MOKYMO įstaigų, siekiančių vykdyti mokymą pagal ūkininkavimo pradmenų mokymo programą, akreditavimo TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

 

2022 m. birželio 27 d. Nr. VĮ-055

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Ūkininko arba jo partnerio (partnerių) profesinio pasirengimo ūkininkauti reikalavimų aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2003 m. kovo 31 d. įsakymu Nr. 3D-131 „Dėl Ūkininko arba jo partnerio (partnerių) profesinio pasirengimo ūkininkauti reikalavimų aprašo patvirtinimo“, 6 ir 13 punktais,

T v i r t i n u Mokymo įstaigų, siekiančių vykdyti mokymą pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą, akreditavimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Direktoriaus pavaduotoja,

atliekanti direktoriaus funkcijas                                                                                  Žadvilė Abelienė


 

PATVIRTINTA

Viešosios įstaigos Kaimo verslo

ir rinkų plėtros agentūros direktoriaus

2022 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. VĮ-055

 

 

MOKYMO ĮSTAIGŲ, SIEKIANČIŲ VYKDYTI MOKYMĄ PAGAL ŪKININKAVIMO PRADMENŲ MOKYMO PROGRAMĄ, AKREDITAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

1Mokymo įstaigų, siekiančių vykdyti mokymą pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą, akreditavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato mokymo įstaigų, siekiančių teikti mokymo paslaugas, akreditavimo tvarką – reikalavimus mokymo įstaigai (toliau – įstaiga), lektoriams ar profesijos mokytojams (toliau – mokytojai), materialiems ištekliams, mokymo medžiagai, Ūkininkavimo pradmenų mokymo programos (kodas 296081073) mokymo organizavimo tvarkai, paraiškų teikimo tvarką, akreditacijos suteikimą, pratęsimą ir panaikinimą.

2.    Įstaigų, siekiančių vykdyti mokymą pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą, akreditavimas – procedūra, kuria oficialiai pripažįstama, kad mokslo ir studijų institucija ar profesinio mokymo įstaiga, ar kitas juridinis asmuo, turintis licenciją vykdyti formalųjį profesinį mokymą, atitinka visus reikalavimus teikti nustatytos srities mokymo paslaugas ir jai suteikiama akreditacija vykdyti mokymo kursus pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą.

3Įstaigų akreditavimą vertina ir vykdo viešosios įstaigos Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūros (toliau – Agentūra) direktoriaus įsakymu sudaryta Įstaigų, siekiančių vykdyti mokymą pagal Programą, akreditavimo komisija (toliau – Komisija). Komisijos sudėtį tvirtina Agentūros direktorius. Komisiją sudaro ne mažiau nei 5 (penki) nariai: Komisijos pirmininkas, Komisijos nariai (vienas iš jų Lietuvos Respublikos Žemės ūkio ministerijos atstovas) ir Komisijos sekretorius (turintis balso teisę). Komisijos sekretoriumi skiriamas Agentūros darbuotojas. Komisijos sudėtis atnaujinama ir tvirtinama Agentūros direktoriaus įsakymu, ne rečiau nei kas 5 (penkis) metus, arba esant poreikiui, atsiradusiam dėl darbuotojų kaitos. Komisija, vykdant jai priskirtas funkcijas, vadovaujasi Įstaigų, siekiančių vykdyti mokymą pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą (kodas 296081073) akreditavimo komisijos darbo reglamentu (Aprašo priedas 1, toliau - reglamentas). Komisijos narys prieš pradėdamas darbą Komisijoje, privalo pasirašyti nustatytos formos Nešališkumo deklaraciją ir konfidencialumo pasižadėjimą (Aprašo 2 priedas).

4.  Akreditacija įstaigai suteikiama ar pratęsiama 5 (penkerių) metų laikotarpiui.

5.  Aprašas parengtas vadovaujantis:

5.1. Lietuvos Respublikos ūkininko ūkio įstatymu;

5.2. Ūkininko arba jo partnerio (partnerių) profesinio pasirengimo ūkininkauti reikalavimų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2003 m. kovo 31 d. įsakymu Nr. 3D-131 „Dėl Ūkininko arba jo partnerio (partnerių) profesinio pasirengimo ūkininkauti reikalavimų aprašo patvirtinimo“;

5.3. Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2022 m. gegužės 26 d. įsakymu Nr. 3D-358 „Dėl žemės ūkio ministro 2003 m. kovo 31 d. įsakymo Nr. 3D-131 „Dėl Ūkininko arba jo partnerio (partnerių) profesinio pasirengimo ūkininkauti reikalavimų aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“;

5.4. Žemės ūkio ir kaimo plėtros dalyvių neformaliojo tęstinio mokymo patikrų tvarkos aprašu, patvirtintą Agentūros direktoriaus 2020 m. gegužės 8 d. įsakymu Nr. VĮ-55 „Dėl Žemės ūkio ir kaimo plėtros dalyvių neformaliojo tęstinio mokymo patikrų tvarkos aprašo patvirtinimo“;

5.5. Ūkininkavimo pradmenų mokymo programa (toliau – Programa), kodas – 296081073;

5.6. Agentūros įstatais ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

 

II SKYRIUS

REIKALAVIMAI ĮSTAIGAI, MOKYTOJAMS IR MOKYMŲ ORGANIZAVIMUI

 

6. Įstaiga, siekdama gauti akreditaciją teikti mokymo paslaugas pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą (kodas 296081073), turi atitikti šiuos reikalavimus:

6.1. būti juridiniu asmeniu, įregistruotu Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;

6.2. būti mokslo ir studijų institucija ar profesinio mokymo įstaiga, kitu juridiniu asmeniu, turinčiu licenciją vykdyti formalųjį profesinį mokymą;

6.3. turėti administracinius ir techninius išteklius mokymo paslaugoms teikti;

6.4. mokymo dalykų mokytojų kvalifikacija turi atitikti Programoje nurodytus reikalavimus;

6.5. mokymo medžiaga turi būti parengta pagal Programos turinį (pagal visas Programoje nurodytas temas ir praktinius darbus) ir peržiūrima bei atnaujinama, pasikeitus Programos turiniui ar su Programos dalykais susijusiems teisės aktų reikalavimams.

7. Mokytojai, siekdami teikti mokymo paslaugas pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą (kodas 296081073), turi atitikti šiuos reikalavimus:

7.1. turėti ne mažesnį kaip aukštąjį ar jam prilygintą dėstomo dalyko srities (augalininkystės, gyvulininkystės, veterinarijos, inžinerijos, buhalterinės apskaitos arba miškų ūkio) išsilavinimą;

7.2. turėti ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų mokymo / konsultavimo patirtį, susijusią su mokymo dalyko turiniu;

8. Reikalavimai mokymų vykdymui / organizavimui nepriklausomai nuo pasirinkto mokymo būdo:

8.1. praktinių darbų užduotys turi būti vykdomos pagal Programos dalykų plane nurodytus praktinius darbus;

8.2. mokymo dalyviui praktinio mokymo vietose, turi būti numatyta galimybė stebėti ūkio veiklą ir atlikti nesudėtingus praktinius darbus;

8.3. mokymai turi būti vykdomi pagal mokymų / konsultacijų tvarkaraščius;

8.4. mokymo apskaitos dokumentuose turi būti žymimas mokymo dalyvio lankomumas ir tarpiniai mokymosi rezultatai;

8.5. baigiamųjų darbų gynimas turi būti prieinamas mokymo dalyviams, susipažinusiems su teorine ir praktine mokymo medžiaga bei atlikusiems ne mažiau nei 80 (aštuoniasdešimt) proc. numatytų dalykų praktinių darbų užduočių.

9. Mokymai pagal Programą gali būti organizuojami šiais mokymo būdais: kasdieniu kontaktiniu, savišvietos, kasdieniu nuotoliniu ir mišriu.

10. Įstaiga, planuojanti mokymo kursus kasdieniu kontaktiniu būdu, turi užtikrinti:

10.1. mokymui skirtų patalpų atitiktį higienos, saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos reikalavimams;

10.2. mokymo patalpų aprūpinimą vaizdo demonstravimo, kompiuterine įranga su interneto prieiga;

10.3. mokymo dalyvių aprūpinimą mokymo medžiaga, praktinių darbų užduotimis, vaizdinėmis mokymo priemonėmis pagal atskirų mokymo dalykų planą, interneto šaltinių nuorodomis (spausdintine ar skaitmenine forma);

11. Įstaiga, planuojanti mokymo kursus savišvietos būdu, turi užtikrinti:

11.1. besimokančiojo savarankiškai asmens ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą;

11.2. galimybę mokytis įstaigoje asmeniui, neturinčiam sąlygų mokytis namuose;

11.3. savarankiškai besimokantiems galimybę konsultuotis su dalykų mokytojais ne mažiau nei 10 (dešimt) procentų Programos trukmės.

12. Įstaiga, planuojanti organizuoti mokymo kursus kasdieniu nuotoliniu būdu, turi:

12.1. turėti institucijos, atlikusios ekspertinį vertinimą, išvadą dėl pasirengimo vykdyti mokymus nuotoliniu mokymo organizavimo būdu;

12.2. paskirti administratorių, kuris informuotų mokymo dalyvius apie mokymo kursų eigoje pasirinktas bendravimo priemones (elektroninis paštas, forumai, diskusijos, socialinis tinklas Facebook), supažindintų su mokymų aplinka, teiktų konsultacijas ir pagalbą neturintiems kompiuterinio raštingumo įgūdžių, užtikrintų mokymo aplinkos funkcionalumą, dalyvių registraciją ir jų identifikavimą mokymo aplinkoje viso mokymo metu;

12.3. virtualioje erdvėje kaupti mokymuisi reikalingus išteklius;

12.4. turėti mokymosi pasiekimų įvertinimo priemones (savikontrolės testus, praktines užduotis ir kt.), pritaikytas dirbti virtualioje aplinkoje;

12.5. turėti besimokančių asmenų mokymosi pažangos ir pasiekimų, grįžtamojo ryšio fiksavimo erdvę ir informacijos filtravimo galimybę (pagal mokymų datas, tikslines grupes, mokymų vietą, mokymosi būdus);

12.6. užtikrinti mokytojų ir mokymo organizatorių pasirengimą valdyti virtualią mokymosi aplinką.

13. Įstaiga turi turėti įstaigos vadovo patvirtintą Mokymo organizavimo tvarką ir ja vadovautis organizuojant mokymo kursus. Tvarkoje turi būti nurodyta: mokymo kursų dalyvių priėmimas, asmens, norinčio mokytis, turimų kompetencijų pripažinimas, mokymo organizavimas (kasdieniu kontaktiniu, kasdieniu nuotoliniu), savišvietos ar mišriu būdu, mokomųjų dalykų vertinimas, baigiamojo darbo rengimas ir vertinimas, pažymėjimų išdavimas, mokymo apskaitos dokumentų tvarkymas.

14. Mokymo dalykų mokytojai kasmet ne mažiau kaip 16 val. turi tobulinti kvalifikaciją dėstomo dalyko tematika. Asmenims, neturintiems pedagogo kvalifikacijos, kompetencijų skaitmeninio raštingumo, andragogikos srityse, bet norintiems dirbti mokytoju / asmeniu, atsakingu už mokymų organizavimą,  sudaryti sąlygas baigti Pedagoginių-psichologinių žinių kursą, tobulintis skaitmeninio raštingumo, andragogikos srityse.

15. Įstaiga privalo:

15.1. likus ne mažiau kaip 5 (penkioms) kalendorinėms dienoms iki baigiamųjų darbų vertinimo datos elektroniniu paštu pateikti Agentūrai informaciją apie baigiamųjų darbų vertinimo datą, laiką ir vietą, baigiančių mokymo kursus dalyvių skaičių, pasirinktų darbų tematiką, nuotolinio prisijungimo nuorodą(Aprašo 4 priedas).

15.2. per 10 (dešimt) darbo dienų po baigiamųjų darbų vertinimo elektroniniu paštu pateikti Agentūrai baigiamųjų darbų vertinimo komisijos protokolo kopiją (Aprašo 5 priedas).

 

 

III SKYRIUS

PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ AKREDITACIJAI GAUTI TEIKIMAS, NAGRINĖJIMAS, KOMISIJOS SPENDIMŲ PRIĖMIMAS, AKREDITACIJOS SUTEIKIMAS, PRATĘSIMAS, PANAIKINIMAS

 

16. Įstaiga, siekdama gauti akreditaciją, turi Agentūrai pateikti nustatytos formos įstaigos vadovo arba jo įgalioto asmens pasirašytą Paraišką dėl akreditacijos suteikimo (Aprašo 6 priedas, toliau – paraiška) ir kitus papildomus dokumentus. Paraiška ir kiti papildomi dokumentai gali būti pateikiami siunčiant paštu (registruotu laišku), adresu L. Stuokos-Gucevičiaus g. 9-12, LT-01122, Vilnius, arba el. paštu: info@litfood.lt.

17. Komisija, vadovaudamasi reglamentu, gautas paraiškas turi išnagrinėti ne vėliau kaip per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo Aprašo 16 punkte pateiktos paraiškos ir kitų papildomų dokumentų gavimo Agentūroje dienos pagal nustatytos formos Vertinimo ataskaitą dėl įstaigos pasirengimo vykdyti Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą (Aprašo priedas 3) ir priimti sprendimą, nurodytą šio Aprašo 20 punkte.

18. Komisija gali prašyti patikslinti ar pateikti trūkstamą informaciją.

19. Paraišką akreditacijai gauti vertina ne mažiaus kaip 2 (du) Komisijos nariai. Vertinimo rezultatai surašomi į Vertinimo ataskaitą dėl įstaigos pasirengimo vykdyti Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą (Aprašo priedas 3)

20. Jeigu Komisijos nariai nustato, kad pateikti ne visi reikiami dokumentai, pateikti dokumentai netinkamai įforminti (mokymo medžiaga neatitinka programos temų ar turinio, dokumentuose yra klaidų ir (ar) netikslių duomenų ir kt.), teikiamas siūlymas Komisijai įgalioti įstaigą per 14 (keturiolika) darbo dienų pateikti patikslintą informaciją. Įstaigai nepateikus dokumentų per nustatytą terminą, paraiška toliau nevertinama. Vertinant pasirengimą organizuoti mokymus nuotoliniu būdu, įstaiga turi suteikti e-prieigą prie jos duomenų, organizuoti nuotolinį susitikimą dėl informacijos, nurodytos paraiškoje patikrinimo, paaiškinimo ir patikslinimo.

21. Komisija, išnagrinėjusi pateiktus Komisijos narių vertinimo rezultatus, gali priimti šiuos sprendimus:

21.1. suteikti / pratęsti akreditaciją įstaigai vykdyti mokymą pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą;

21.2. nesuteikti / nepratęsti akreditacijos įstaigai vykdyti mokymą pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą;

21.3. atidėti paraiškos svarstymą iki kito Komisijos posėdžio, bet ne ilgiau nei 14 (keturiolika) darbo dienų, ir išsiųsti paklausimą įstaigai dėl informacijos patikslinimo;

21.4. atidėti paraiškos svarstymą iki ekspertų išvados pateikimo dėl mokymo medžiagos kokybės;

21.5. atidėti paraiškos svarstymą iki įstaigos įvertinimo jos nurodytose teorinio ir praktinio mokymo vietose.

22. Komisijos sprendimai įforminami Komisijos posėdžio protokolu.

23. Agentūra per 5 (penkias) darbo dienas nuo Komisijos posėdžio protokolo įregistravimo datos įstaigai išsiunčia pranešimą apie Komisijos priimtą sprendimą.

24. Paraiškos nagrinėjimas gali būti pratęstas:

24.1. jei Komisija priima Aprašo 21.3. papunktyje nurodytą sprendimą, papildomi duomenys turi būti pateikti ne vėliau kaip per Aprašo 20 punkte nurodytą 14 (keturiolikos) darbo dienų terminą;

24.2. jei Komisija priima Aprašo 21.4. papunktyje nurodytą sprendimą, organizuojamas ekspertų vertinimas;

24.3. jei Komisija priima Aprašo 21.5. papunktyje nurodytą sprendimą, įstaiga apie vertinimą nurodytu mokymo vietos adresu informuojama iš anksto, bet ne vėliau kaip 1 (vieną) darbo dieną prieš vertinimą. Į įstaigą vyksta ne mažiau kaip 3 (trys) Komisijos nariai. Vizito metu, pagal poreikį, įvertinamas teorinio ir praktinio mokymo vietų, materialiųjų išteklių ir mokymo medžiagos tinkamumas vykdyti Programą. Vertinimo rezultatai surašomi į Vertinimo ataskaitą dėl įstaigos pasirengimo vykdyti Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą (Aprašo priedas 3).

25. Įstaigos akreditacija dėl Programos vykdymo neišduodama įstaigai neatitikus šio Aprašo 6 ir 7 punktuose nustatytų reikalavimų.

26. Įstaigos akreditacija dėl Programos vykdymo panaikinama Komisijos sprendimu:

26.1. kai įstaiga sistemingai (ne mažiau nei 3 (tris) kartus raštu įspėjus apie įsipareigojimų nevykdymą) neteikia informacijos Agentūrai apie:

26.1.1. pasikeitusius mokytojus;

26.1.2. mokytojų kvalifikacijos tobulinimą;

26.1.3. mokymo organizavimo tvarką, mokymo ir mokymo dokumentų apskaitą, baigiamųjų darbų vertinimą;

26.2. įstaiga nuolat nevykdo paraiškos teikėjo deklaracijoje nurodytų įsipareigojimų;

26.3. kai po įspėjimo per nustatytą terminą įstaiga nepašalina nurodytų pažeidimų ir apie pažeidimų pašalinimą neinformuoja Agentūros;

26.4. nustačius Įstaigos nesąžiningą elgesį, t. y., kai nevykdomi akreditacijos reikalavimai, pateikiama klaidinanti informacija, vėluojama ją pateikti nustatytu terminu;

26.5. pasibaigus akreditacijos suteikimo terminui;

26.6. įstaigos prašymu.

27.  Įstaigai kreiptis dėl akreditacijos suteikimo galima ne anksčiau kaip po 1 (vienerių) metų nuo akreditacijos nesuteikimo arba panaikinimo datos.

28. Įstaiga gali akredituotis mokymų vykdymui nuotoliniu būdu, jei turi akreditaciją mokymui kasdieniu kontaktiniu ar savišvietos būdais ir ne mažiau nei 3 (tris) kartus vykdė mokymo kursus. Kartu su Aprašo 6 priedo 2 lentele pateikiama informacija apie mokytojų ir asmens, atsakingo už mokymo organizavimą, pasirengimą nuotolinio mokymo vykdymui. Jei nebuvo vertinta mokymo medžiaga pagal atnaujintą Programą, pateikiama Aprašo 6 priedo 4 lentelė ir mokymo medžiaga PDF formatu.

29. Įstaiga, siekianti pakeisti ar papildyti mokytojų sąrašą, teikia prašymą, užpildydama Aprašo 6 priedo 3 lentelę, kartu su mokytojų išsilavinimą ir patirtį pagrindžiančiomis dokumentų kopijomis ir jų parengta mokymo medžiaga PDF formatu.

30. Įstaiga, pasikeitus buveinei, adresui, pavadinimui, už mokymą atsakingam asmeniui ar kt. informuoja Agentūra apie pasikeitimus ir prideda tai patvirtinančius dokumentus.

31. Įstaiga, siekianti pratęsti akreditaciją, pateikia prašymą kartu su  informacija apie dalykų mokytojų kvalifikacijos tobulinimą akreditacijos laikotarpiu, mokytojų, už mokymo organizavimą atsakingo asmens Pedagoginio minimo, skaitmeninio raštingumo, andragogikos kursų baigimo pažymėjimus.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

32. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 14 straipsniu, Komisijos sprendimas gali būti skundžiamas per 30 (trisdešimt) dienų nuo šio sprendimo gavimo dienos pateikiant skundą Agentūrai arba Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijai, arba Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo šio sprendimo gavimo dienos Lietuvos administracinių ginčų komisijai, arba Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo šio sprendimo gavimo dienos Vilniaus apygardos administraciniam teismui.

33. Aprašas, akredituotų įstaigų, vykdančių mokymus pagal Programą, sąrašai, skelbiami Agentūros internetinėje svetainėje www.litfood.lt.

34. Agentūros įpareigotas specialistas pasirinktinai dalyvauja atliekant baigiamųjų darbų vertinimą nuotoliniu arba kontaktiniu būdu.

35. Pasikeitus teisės aktams, reglamentuojantiems Programos vykdymą, tiesiogiai taikomos šių teisės aktų nuostatos nuo jų įsigaliojimo dienos.

________________

part_1edeb1068d234541bdef51af6a1f8753_end

 


 

Mokymo įstaigų, siekiančių vykdyti mokymą

pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo

programą, akreditavimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

ĮSTAIGŲ, SIEKIANČIŲ VYKDYTI MOKYMĄ PAGAL ŪKININKAVIMO

PRADMENŲ MOKYMO PROGRAMĄ, AKREDITAVIMO

komisijos DARBO reglamentas

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Įstaigų, siekiančių vykdyti mokymą pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą (kodas 296081073) akreditavimo komisijos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato įstaigų akreditavimo komisijos (toliau – Komisija) funkcijas, teises, narių teises, pareigas ir atsakomybes, Komisijos darbo organizavimą ir nustato Komisijos sprendimų priėmimo tvarką.

2. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos ūkininko ūkio įstatymu, Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2003 m. kovo 31 d. įsakymu Nr. 3D-131 „Dėl Ūkininko arba jo partnerio (partnerių) profesinio pasirengimo ūkininkauti reikalavimų aprašo patvirtinimo“, Ūkininkavimo pradmenų mokymo programa (toliau – Programa) ir Mokymo įstaigų, siekiančių vykdyti Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą, akreditavimo tvarkos aprašu (toliau – Aprašas).

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS Sudarymas ir sudėtis

 

3. Komisija yra kolegialus organas ir veikia vadovaudamasi kolegialumo principu.

4. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 5 (penki) nariai: Komisijos pirmininkas, Komisijos nariai (vienas iš jų Lietuvos Respublikos Žemės ūkio ministerijos atstovas) ir Komisijos sekretorius (turintis balso teisę).

5. Komisijos sudėtį, jos pirmininką ir sekretorių įsakymu patvirtina viešosios įstaigos Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūros (toliau - Agentūra) direktorius. Komisijos sekretoriumi skiriamas Agentūros darbuotojas.

6. Komisijos sudėtis atnaujinama ir tvirtinama Agentūros direktoriaus įsakymu, ne rečiau nei kas 5 (penkis) metus, arba esant poreikiui, atsiradusiam dėl darbuotojų kaitos.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS FUNKCIJOS IR TEISĖS

 

7. Komisija atlieka šias funkcijas:

7.1. vertina įstaigų pateiktų paraiškų atitikimą Apraše keliamiems reikalavimams;

7.2. vertina mokytojų atitiktį Apraše nurodytiems reikalavimams;

7.3. vertina turimų administracinių ir techninių išteklių atitiktį Apraše nurodytiems reikalavimams;

7.4. vertina mokymo medžiagos atitiktį Programai;

7.5. patvirtina / nepatvirtina, pratęsia/nepratęsia, panaikina akreditaciją reikalavimus atitinkančioms/neatitinkančioms įstaigoms.

7.6.    Žemės ūkio ir kaimo plėtros dalyvių neformaliojo tęstinio mokymo komisijos siūlymu atlieka tikslinį įstaigos Programos įgyvendinimo kokybės vertinimą.

8. Komisija turi teisę:

8.1. gauti iš valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir organizacijų informaciją, reikalingą Komisijos funkcijoms vykdyti;

8.2. prireikus pasitelkti kompetentingus specialistus, ekspertus galinčius pateikti nepriklausomas išvadas svarstomu klausimu.

 

IV SKYRIUS

 

KOMISIJOS NARIO TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖS

 

 

 

9.  Komisijos nario teisės:

9.1.    Komisijos posėdžiuose pasisakyti visais svarstomais klausimais, išskyrus tuos, dėl kurių Komisijos narys nusišalina arba yra nušalinamas;

9.2.    gauti Komisijos posėdžio darbotvarkę ir susijusią medžiagą ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas iki Komisijos posėdžio;

9.3.    iki posėdžio teikti siūlymus darbotvarkės papildymui.

10.  Komisijos nario pareigos:

10.1.  dalyvauti Komisijos veikloje ir Komisijos posėdžiuose;

10.2.  informuoti Komisijos sekretorių ne vėliau kaip 1 (vieną) darbo dieną iki posėdžio, jei negalės dalyvauti posėdyje;

10.3.  vadovautis Ūkininkavimo pradmenų mokymo programa, Aprašu, šiuo Komisijos Reglamentu, Komisijos priimtais sprendimais ir kitais teisės aktais;

10.4.  saugoti konfidencialią informaciją;

10.5.  vadovautis pasirašyta Nešališkumo deklaracija ir konfidencialumo pasižadėjimu, vengti interesų konflikto ir nusišalinti, jei yra tikimybė pažeisti objektyvumo ar nepriklausomumo principus (Aprašo 2 priedas).

11Komisijos nariai už nustatytus pažeidimus, netinkamą funkcijų vykdymą ar jų nevykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

12.  Pagrindinė Komisijos veiklos forma – posėdžiai.

13. Komisijos pirmininkas numato posėdžių datas ir vadovauja Komisijos darbui, o jo laikinai nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas.

14. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2 / 3 (du trečdaliai) narių.

15. Visi klausimai posėdžio metu aptariami tokia seka, kokia išdėstyti darbotvarkėje, jeigu posėdžio pradžioje svarstant darbotvarkę bendru Komisijos narių sutarimu nenusprendžiama kitaip.

16. Komisijos sekretorius:

16.1. tvarko gautų dokumentų apskaitą;

16.2. Komisijos pirmininko pavedimu, organizuoja Komisijos posėdžius ir ne vėliau kaip prieš 2 (dvi) darbo dienas iki posėdžio pradžios pateikia Komisijos nariams posėdžio medžiagą;

16.3. rašo Komisijos posėdžių protokolus;

16.4. tvarko su įstaigų akreditacija susijusią dokumentaciją, suveda duomenis į Žemdirbių mokymo ir konsultavimo informacinę sistemą (toliau – ŽMIKIS), atsiradus pakeitimams, juos atnaujina, Agentūros interneto svetainėje skelbia Akredituotų įstaigų sąrašą;

16.5. Komisijos pirmininko pavedimu atlieka kitas su Komisijos veikla susijusias funkcijas.

17. Komisijos narys:

17.1. vertina Aprašo 16 punkte pateiktą įstaigos paraišką bei kitus papildomus dokumentus;

17.2. esant poreikiui, atlieka vertinimą praktinio ir teorinio mokymo vietose;

17.3. vertinimo rezultatus rašo į Vertinimo ataskaitos formą (Aprašo 3 priedas);

17.4. gavęs nepilną informaciją apie vertinamą įstaigą, siūlo pavesti įstaigai pateikti papildomus reikalingus duomenis apie mokytojo patirtį, kvalifikacijos tobulinimą, mokymo medžiagą, nuotolinio mokymo organizavimą ir kt.;

17.5. esant poreikiui, savo sprendimus argumentuoja Komisijos posėdyje.

 

 

VI SKYRIUS

KOMISIJOS SPRENDIMAI ir jų apskundimo tvarka

 

18. Komisijos sprendimai, nurodyti Aprašo 21 punkto papunkčiuose, priimami Komisijos posėdžiuose atviru balsavimu posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.

19. Komisijos posėdžiuose priimti sprendimai įforminami protokolais. Protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius.

20. Komisijos posėdžio protokolo projektas elektroniniu paštu pateikiamas Komisijos nariams ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas po posėdžio. Komisijos nariai savo pastabas ir pasiūlymus turi pateikti sekretoriui ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo protokolo projekto gavimo. Per nustatytą laiką negavus pastabų laikoma, kad protokolo projektui pritarta.

21. Jei dėl Komisijos posėdžio protokolo tam tikro klausimo gauta esminių pastabų, klausimas turi būti įtrauktas į kito posėdžio darbotvarkę ir protokolu nėra tvirtinamas.

22. Komisijos posėdžio protokolai nustatyta tvarka registruojami Agentūroje.

23. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 14 straipsniu, Komisijos sprendimas gali būti skundžiamas per 30 (trisdešimt) dienų nuo šio sprendimo gavimo dienos pateikiant skundą Agentūrai arba Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijai, arba Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo šio sprendimo gavimo dienos Lietuvos administracinių ginčų komisijai, arba Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo šio sprendimo gavimo dienos Vilniaus apygardos administraciniam teismui.

_________________________

part_e60510a612ac4f18b437a2489adc4aed_end


 

Mokymo įstaigų, siekiančių vykdyti

mokymą pagal Ūkininkavimo pradmenų

mokymo programą, akreditavimo tvarkos

aprašo

2 priedas

 

 

(nešališkumo deklaracijos ir konfidencialumo pasižadėjimo pavyzdys)

 

 

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA IR KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

 

____________Nr.__________

(Data)

 

_____________

 

(Vertinimo vieta)

 

Aš, ________________________________________________________________,

 

(Vardas ir pavardė)

 

 

būdamas (-a) prašymų, dėl Įstaigų, siekiančių akreditacijos vykdyti Įstaigų, siekiančių vykdyti Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą mokymą, tinkamumo vertinimo komisijos nariu (-e) pasižadu:

 

 

1.  objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-si) lygiateisiškumo, nediskriminavimo principais ir Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais atlikti savo pareigas (arba man pavestą užduotį);

2.  paaiškėjus, kad vertinamos įstaigos vadovas yra susijęs su manimi artimais giminystės ar svainystės ryšiais, raštu apie tai pranešti Agentūros direktoriui ir nusišalinti nuo dalyvavimo Komisijos darbe;

3.  paaiškėjus, kad gali atsirasti kitų asmeninių interesų, kurie gali turėti įtakos mano sprendimui vertinimų metu, nedelsdamas (-a) apie tai raštu pranešti Agentūros direktoriui ir nusišalinti nuo dalyvavimo Komisijos darbe;

4.  saugoti ir tik įstatymų ir kitų Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma atliekant mokymo įstaigos pateikto prašymo ir pridėtų dokumentų vertinimą;

5.  man pateiktus dokumentus, kuriems mokymo įstaiga suteikė konfidencialios informacijos statusą uždėdamas žymą „konfidencialu“, saugoti taip, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar naudotis;

6.  niekam neskleisti jokios informacijos, susijusios su prašymų vertinimu, sprendimų priėmimu.

Man išaiškinta: kad asmenys, susiję su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, yra tėvai, įtėviai, broliai, seserys ir jų vaikai, seneliai, sutuoktiniai, vaikai, įvaikiai, jų sutuoktiniai ir jų vaikai, taip pat sutuoktinių tėvai, broliai, seserys ir jų vaikai.

 

Esu įspėtas (-a), kad pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą turėsiu atsakyti už savo poelgius pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

 

__________________________________

 

(vardas, pavardė, parašas)

part_737d17cee3ba4d38b5ea22b79017a10e_end


 

Mokymo įstaigų, siekiančių vykdyti mokymą

pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo

programą, akreditavimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

(Vertinimo ataskaitos dėl įstaigos pasirengimo vykdyti Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą pavyzdys)

 

 

 

VERTINIMO ATASKAITA
DĖL ISTAIGOS PASIRENGIMO VYKDYTI ŪKININKAVIMO PRADMENŲ MOKYMO PROGRAMĄ

 

_________________

 

(vertinimo vieta, data)

 

1.   Įstaigos pavadinimas: _________________________________________________

 

 

2.   Planuojamos mokymo formos: kasdienis kontaktinis savišvieta kasdienis nuotolinis

 

 

 

3.   Duomenys apie įstaigą

 

Adresas: gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė

 

Atsakingo už mokymų organizavimą asmens

 

vardas, pavardė, kontaktai

 

Juridinio asmens registravimo pažymėjimo kopija arba atspausdintas elektroninis registro išrašas

 

Dokumentas, įrodantis mokymo teikėjo teisę vykdyti mokymą (įstatai) arba licencija vykdyti formalųjį profesinį mokymą

 

 

 

4.   Turimi administraciniai ir techniniai ištekliai

 

4.1.      Kasdienis kontaktinis mokymas

 

Eil. Nr.

Rodiklio pavadinimas

Vertinimas

Neigiamo vertinimo pagrindimas

Atitinka 

Neatitinka

1.

Teorinio mokymo vieta

 

 

 

2.

Praktinio mokymo vietos

 

 

 

3.

Teorinio mokymo patalpų aprūpinimas vaizdo demonstravimo, kompiuterine įranga su interneto prieiga

 

 

 

 

 

4.2.      Savišvieta

 

Eil. Nr.

Rodiklio pavadinimas

Vertinimas

Neigiamo vertinimo pagrindimas

 

Atitinka 

Neatitinka

 

1.

Skaitmenine/ spausdintine forma pateikta dalykų mokymo medžiaga (teoriniam ir praktiniam mokymui)

 

 

 

 

4.3.      Kasdieninis nuotolinis mokymas

 

 

Eil. Nr.

Rodiklio pavadinimas

Vertinimas

Neigiamo vertinimo pagrindimas

Atitinka 

Neatitinka

1.

Įdiegtos nuotolinio mokymo sistemos pavadinimas

 

 

 

2.

Kompiuterinė įranga, darbo vietų skaičius

 

 

 

3.

Institucijos (komisijos, ekspertų grupės), atlikusios ekspertinį vertinimą (testavimą) dėl pasirengimo vykdyti mokymus nuotoliniu būdu pavadinimas, vertinimo data

 

 

 

4

Administratoriaus veiklos instrumentai (elektroninis paštas, forumai, diskusijos, socialinis tinklas Facebook), konsultacijos ir pagalbą neturintiems kompiuterinio raštingumo įgūdžių; mokymo aplinkos funkcionalumo užtikrinimas, dalyvių registraciją ir jų identifikavimas mokymo aplinkoje viso mokymo metu)

 

 

 

5.

 

Virtuali erdvė, skirta mokymuisi reikalingų išteklių kaupimui (Metodinė medžiaga, vadovėliai (elektroniniai vadovėliai), skaitmeninės mokymo priemonės)

 

 

 

6.

Mokymosi pasiekimų įvertinimo priemonės (savikontrolės testai, praktinės užduotys ir kt.), pritaikyti dirbti virtualioje aplinkoje

 

 

 

7.

Mokymo nuotoliniu būdu sistema (mokymo dalyvių registracija ir jų identifikavimas mokymo aplinkoje viso mokymo metu, naudojimosi mokymo medžiaga galimybės, mokymosi pasiekimų įvertinimas, mokymo apskaita, informacijos filtravimas pagal mokymų datas, tikslines grupes, mokymų vietą, mokymosi būdus)

 

 

 

 

5.   Mokytojų išsilavinimas, kvalifikacija ir patirtis

 

 

Rodiklio pavadinimas

Mokytojo vardas, pavardė

Vertinimas

Neigiamo vertinimo pagrindimas

Atitinka 

Neatitinka

Bendroji žemės ūkio politika ir jos įgyvendinimas, verslumo skatinimas ir ūkio veiklos apskaita

 

 

 

 

Augalininkystė

 

 

 

 

Gyvulininkystė

 

 

 

 

Akvakultūra

 

 

 

 

Veterinarija

 

 

 

 

Žemės ūkio technika ir statyba

 

 

 

 

Miškininkystė ir ne miškų ūkio paskirties žemėje esančių želdynų, želdinių ir žėlinių priežiūra

 

 

 

 

Sauga darbe, priešgaisrinė sauga ir aplinkos apsauga

 

 

 

 

 

6.   Mokymo medžiaga

 

Eil. Nr.

Rodiklio pavadinimas

Vertinimas

Neigiamo vertinimo pagrindimas

Atitinka 

Neatitinka

1

Bendroji žemės ūkio politika ir jos įgyvendinimas, verslumo skatinimas ir ūkio veiklos apskaita.

 

 

 

1.1.

Teorija (6 temos)

 

 

 

1.2.

4 praktiniai darbai (12 užduočių)

 

 

 

2.

Augalininkystė

 

 

 

2.1.

Teorija (16 temų)

 

 

 

2.2.

7 praktiniai darbai ( 21 užduotis)

 

 

 

3.

Gyvulininkystė

 

 

 

3.1.

Teorija (15 temų)

 

 

 

3.2.

6 praktiniai darbai ( 18 užduočių)

 

 

 

4.

Akvakultūra

 

 

 

4.1.

Teorija (9 temos)

 

 

 

4.2.

1 praktinis darbas (3užduotys)

 

 

 

5.

Veterinarija

 

 

 

5.1.

Teorija (4 temos)

 

 

 

5.2.

3 praktiniai darbai (9 užduotys)

 

 

 

6.

Žemės ūkio technika ir statyba

 

 

 

61.

Teorija (12 temų)

 

 

 

6.2.

4 praktiniai darbai (12 užduočių)

 

 

 

8.

Miškininkystė  ir ne miškų ūkio paskirties žemėje esančių želdynų, želdinių ir žėlinių priežiūra

 

 

 

8.1.

Teorija (8 temos)

 

 

 

8.2.

3 praktiniai darbai (9 užduotys)

 

 

 

9.

Sauga darbe, priešgaisrinė sauga ir aplinkos apsauga

 

 

 

9.1.

Teorija (8 temos)

 

 

 

9.2.

3 praktiniai darbai (9 užduotys)

 

 

 

 

 

Komisijos nariai:    _______________________________                                    _________   

 

(Vardas, pavardė)                                           (Parašas)

 

 

_____________________________________                                      _________   

 

(Vardas, pavardė)                                          (Parašas)

 

part_b6c97386c0f44d4c8d08965c5fd6fe83_end


 

Mokymo įstaigų, siekiančių vykdyti mokymą

pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą,

akreditavimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

(Ūkininkavimo pradmenų mokymo programos informacijos apie baigiamųjų darbų vertinimą teikimo pavyzdys)

 

 

________________________________________________________________________________________________

(įstaigos pavadinimas, kodas)

 

INFORMACIJA APIE BAIGIAMŲJŲ DARBŲ VERTINIMĄ

Baigiamųjų darbų vertinimas planuojamas ____________________________________________________________________________

(vertinimo data, laikas, vieta ( adresas))

 

Dalyvių skaičius______. Baigiamojo darbo vertinimo organizavimo būdas______________________________________________________

( nurodyti: kontaktinis / nuotolinis)

Nuotolinio prisijungimo nuoroda _______________________________________________________________________________________

 

BAIGIAMŲJŲ DARBŲ TEMŲ SĄRAŠAS

Mokymo dalyvio registracijos Nr.

Baigiamojo darbo tema

 

 

 

 

 

Pastaba: planuojama įvertinti .........asmenų kontaktiniu būdu, .......                                 ....asmenų nuotoliniu būdu, ...........kt.

Atsakingas asmuo:

_______________________________kontaktiniai duomenys:        el. p. _____________, telefonas ______________

part_970451fa350a46f2856f187c0c58b5a4_end


 

Mokymo įstaigų, siekiančių vykdyti mokymą

pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo

programą, akreditavimo tvarkos aprašo

5 priedas

 

(Ūkininkavimo pradmenų mokymo programos baigiamųjų darbų vertinimo komisijos protokolo pavyzdys)

 

_______________________________________________________________________

(įstaigos pavadinimas, kodas)

 

ŪKININKAVIMO PRADMENŲ MOKYMO PROGRAMOS BAIGIAMŲJŲ DARBŲ VERTINIMO KOMISIJOS PROTOKOLAS

202_ m. __________________d. Nr. ______

______________

(vieta

_______________________________________________________________________________________________________

(mokymo programos pavadinimas, kodas)

Vertinimo komisija, paskirta _________________________________________ 202_m. ______d. įsakymu Nr._____, kurios

(įstaigos vadovo pareigybė)                                                          pirmininkas______________________________________                                                                                                                                                                    (vardas, pavardė, pareigos, darbovietė)

nariai: __________________________________________________________________________________________________

(vardas, pavardė, pareigos, darbovietė)

baigiamuosius darbus įvertino:

Eil. Nr.

Vardas ir pavardė

Komisijos sprendimas

Išduotas pažymėjimas

Pastaba*

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

* Protokolo lentelės pastabų skiltyje nurodoma įvertinto asmens mokymo grupės numeris,  mokymosi laikas,  turimų kompetencijų išvados data ir Nr.  ar kitos priežastys.

Pirmininkas                                  _________                                                                     ____________________________________

(parašas)                                                                                              (vardas, pavardė)

Nariai:

_________                                                                            ____________________________________________

(parašas)                                                                                            (vardas, pavardė)

_________                                                                            ____________________________________________

(parašas)                                                                                            (vardas, pavardė)

_________                                                                            ____________________________________________

(parašas)                                                                                            (vardas, pavardė)

part_bd6c536b3f6b4e338846334bf098c80c_end

 


 

Mokymo įstaigų, siekiančių vykdyti mokymą

pagal Ūkininkavimo pradmenų mokymo programą,

akreditavimo tvarkos aprašo

6 priedas

 

(paraiškos dėl akreditacijos suteikimo pavyzdys)

________________________________________________________________________________

juridinio asmens pavadinimas, kodas ir teisinė forma

________________________________________________________________________________

telefono, elektroninio pašto, interneto svetainės adresai

________________________________________________________________________________

juridinio asmens buveinės adresas (gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė)

 

PARAIŠKA DĖL AKREDITACIJOS SUTEIKIMO

____________Nr. _________

(data)

 

Prašau suteikti akreditaciją dėl Ūkininkavimo pradmenų mokymo programos (kodas 296081073) vykdymo.

 

planuojami mokymo būdai: kasdienis kontaktinis   savišvieta kasdienis nuotolinis

 

 

1.   Duomenys apie įstaigą

 

1.1.          Vadovo/įgalioto asmens vardas, pavardė, pareigos, kontaktai________________________

___________________________________________________________________________

 

1.2.          Asmens, atsakingo už mokymų organizavimą vardas, pavardė, kontaktai_________________________________________________________________

 

 

1.3.          Duomenys apie veiklą

 

 

Dokumentai, kurių pagrindu naudojamasi mokymo patalpomis ir praktinio mokymo vietomis

Pavadinimas, patvirtinimo/išdavimo data, Nr.

1.

Įstatai

 

2.

Licencija formaliam mokymui

 

3.

Valstybės įmonės Registrų centro Nekilnojamojo turto registro centrinio duomenų banko išrašas(i)

 

4.

Jei praktinis mokymas vykdomas pas ūkininką(us), sutarties pagrindu – sudarytos sutarties(čių) rekvizitai

 

 

1.4. Duomenys apie mokymo vietas

 

1.4.1. Teorinio mokymo vietos

Adresas

Teoriniam mokymui skirti materialieji ištekliai kiekis, vnt.

 

 

 

1.4.2. Praktinio mokymo vietos

Adresas

Praktinio mokymo vieta, ūkio specializacija

Praktiniam mokymui skirti ištekliai, vnt.

 

 

 

 

2.   Duomenys apie nuotolinį mokymą

 

Eil. Nr.

Rodiklio pavadinimas

Trumpas apibūdinimas

1.

Įdiegtos nuotolinio mokymo sistemos pavadinimas

 

2.

Kompiuterinė įranga, darbo vietų skaičius

 

3.

Institucijos (komisijos, ekspertų grupės) , atlikusios ekspertinį vertinimą (testavimą) dėl pasirengimo vykdyti mokymus nuotoliniu būdu pavadinimas, vertinimo data

 

4

Administratoriaus veiklos instrumentai (elektroninis paštas, forumai, diskusijos, socialinis tinklas Facebook), konsultacijos ir pagalbą neturintiems kompiuterinio raštingumo įgūdžių; mokymo aplinkos funkcionalumo užtikrinimas, dalyvių registraciją ir jų identifikavimas mokymo aplinkoje viso mokymo metu)

 

5.

Virtuali erdvė, skirta mokymuisi reikalingų išteklių kaupimui (Metodinė medžiaga, vadovėliai (elektroniniai vadovėliai), skaitmeninės mokymo priemonės)

 

6.

Mokymosi pasiekimų įvertinimo priemonės (savikontrolės testai, praktinės užduotys ir kt.), pritaikyti dirbti virtualioje aplinkoje

 

7.

Mokymo nuotoliniu būdu sistema (mokymo dalyvių registracija ir jų identifikavimas mokymo aplinkoje viso mokymo metu, naudojimosi mokymo medžiaga galimybės, mokymosi pasiekimų įvertinimas, mokymo apskaita, informacijos filtravimas pagal mokymų datas, tikslines grupes, mokymų vietą, mokymosi būdus)

 

 

3.   Duomenys apie mokytojus

Mokymo dalykas

Vardas ir pavardė

Išsilavinimas ir specialybė

Praktinio darbo patirtis, pedagoginio darbo patirtis (metais)

Bendroji žemės ūkio politika ir jos įgyvendinimas, verslumo skatinimas ir ūkio veiklos apskaita

 

 

 

Augalininkystė

 

 

 

Gyvulininkystė

 

 

 

Akvakultūra

 

 

 

Veterinarija

 

 

 

Žemės ūkio technika ir statyba

 

 

 

Miškininkystė ir ne miškų ūkio paskirties žemėje esančių želdynų, želdinių ir žėlinių priežiūra

 

 

 

Sauga darbe, priešgaisrinė sauga ir aplinkos apsauga

 

 

 

 

 

4.   Duomenys apie mokymo medžiagą

 

Mokymo dalyko pavadinimas (temų ir praktinių darbų skaičius)

 

Mokymo medžiagos pavadinimas (konspektas, užduočių rinkinys, vaizdinė medžiaga ir kt.)

Tipas (spaudinys, elektroninis spaudinys, garso, vaizdo įrašas ir kt.)

Apimtis, rengėjai, parengimo metai

 

Bendroji žemės ūkio politika ir jos įgyvendinimas, verslumo skatinimas ir ūkio veiklos apskaita (teorijos 6 temos, 4 praktiniai darbai, 12 užduočių)

 

 

 

Augalininkystė (teorijos 16 temų, 7 praktiniai darbai)

 

 

 

Gyvulininkystė (teorijos 15 temų, 6 praktiniai darbai, 18 užduočių)

 

 

 

Akvakultūra (teorijos9 temos, 1 praktinis darbas, 3 užduotys)

 

 

 

Veterinarija (teorijos 4 temos, 3 praktiniai darbai, 9 užduotys)

 

 

 

Žemės ūkio technika ir statyba (teorijos 12 temų, 4 praktiniai darbai, 12 užduočių)

 

 

 

Miškininkystė ir ne miškų ūkio paskirties žemėje esančių želdynų, želdinių ir žėlinių priežiūra (teorijos 8 temos, 3 praktiniai darbai, 9 užduotys)

 

 

 

Sauga darbe, priešgaisrinė sauga ir aplinkos apsauga (teorijos 8 temos, 3 praktiniai darbai, 9 užduotys)

 

 

 

 

5.   Pridedami dokumentai:

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Lapų skaičius

1.

Juridinio asmens registracijos pažymėjimo kopija arba elektroninis registro išrašas

 

2.

Dokumentas, įrodantis įstaigos teisę vykdyti mokymą (įstatai arba licencija vykdyti formalųjį profesinį mokymą)

 

3.

Mokytojo (-ų) profesinės veiklos biografija (CV), kurioje pateikiama informacija apie darbo patirtį, išsilavinimą, kvalifikacijos tobulinimą ir kt.

 

4.

Mokytojo (-ų) išsilavinimą įrodančių dokumentų (diplomų) kvalifikacijos tobulinimą įrodančių dokumentų (pažymėjimų) kopijos

 

5.

Dalykų metodinė medžiaga pdf formatu

 

6.

Kiti pridedami dokumentai

 

 

 

 

 

 

6.   Deklaracija

 

Patvirtinu, kad:

 

1.   prašyme ir prie jo pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga;

2.   prašyme ir prie jo pridėtuose dokumentuose esantys mano asmens ir (arba) įmonės, kuriai aš atstovauju, duomenys ir kiti duomenys apdorojami ir saugomi administravimo informacinėse sistemose;

3.   man yra žinoma, kad informacija apie akredituotas įstaigas bus skelbiama Agentūros interneto svetainėje www.litfood.lt

 

Pasižadu:

1. sudaryti reikalingas sąlygas Komisijos nariams vertinimo metu: pateikti reikiamus dokumentus, supažindinti su mokymo patalpomis, praktinio mokymo vietomis, materialiaisiais ištekliais ir mokymo medžiaga, įstaigos nuotolinio mokymo sistema, sudaryti sąlygas Agentūros darbuotojams stebėti baigiamųjų darbų vertinimą ir vykdyti mokymo kokybės priežiūrą.

2. išduoti Agentūros nustatytos formos pažymėjimą tik mokymo kursų dalyviams, įvykdžiusiems Programoje numatytus reikalavimus;

3. teikti informaciją apie Programos mokytojų pasikeitimą;

4. atnaujinus Programą ar pasikeitus su Programos dalykais susijusiems teisės aktų reikalavimams, parengti aktualią mokymo medžiagą;

5. užtikrinti, kad mokymo medžiaga būtų rengiama vykdant Lietuvos Respublikos Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymą;

6. likus ne mažiau kaip 5 (penkioms) kalendorinėms dienoms iki baigiamųjų darbų vertinimo datos, pateikti Agentūrai nustatytos formos Informaciją apie baigiamųjų darbų vertinimą (Aprašo 4 priedas);

7. ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų po baigiamųjų darbų vertinimo elektroniniu paštu pateikti Agentūrai nustatytos formos Ūkininkavimo pradmenų mokymo programos baigiamųjų darbų vertinimo komisijos protokolo kopiją (Aprašo 5 priedas);

8. kasmet organizuoti kiekvienam mokytojui ne mažiau kaip 16 akad. val. trukmės kvalifikacijos tobulinimo kursus pagal dėstomo dalyko tematiką;

9. įstaigos darbuotojams, neturintiems pedagogo kvalifikacijos, kompetencijos skaitmeninio raštingumo, andragogikos srityse, asmenims, norintiems dirbti mokytoju ar mokymų organizatoriumi sudaryti sąlygas baigti Pedagoginių-psichologinių žinių kursą, tobulintis skaitmeninio raštingumo, andragogikos srityse.

 

 

Patvirtinu, kad nurodyti duomenys ir informacija yra teisingi.

 

 

 

_____________________________               __________                           ____________________

(vadovo/įgalioto asmens pareigų pavadinimas)                          (parašas)                 (vardas, pavardė)

part_3463efa319c74216ab14f8d753c29ef8_end