PanevezioHerbas

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO, PATVIRTINTO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. KOVO 26 D. SPRENDIMU NR. 1-44,

PAKEITIMO

 

2017 m. rugpjūčio 24 d. Nr. 1-270

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Panevėžio miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Patikslinti Panevėžio miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. 1-44:

1. Pakeisti 25.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:

25.1 mero, Savivaldybės administracijos direktoriaus, Savivaldybės kontrolieriaus, biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra Savivaldybė), Savivaldybės kontroliuojamų įmonių ir organizacijų vadovų ataskaitų ir atsakymų į Tarybos narių paklausimus išklausymas, sprendimų dėl šių ataskaitų ir atsakymų priėmimas;

Taryba išklauso mero ir Tarybos, Savivaldybės administracijos direktoriaus ir Savivaldybės administracijos, Savivaldybės kontrolieriaus, biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra Savivaldybė), Savivaldybės kontroliuojamų įmonių ir organizacijų vadovų ataskaitas ir priima sprendimus dėl šių ataskaitų tokia tvarka:

25.1.1. parengiamas Tarybos sprendimo projektas (Tarybos sprendimo projektą rengia: dėl mero ir Tarybos ataskaitos – mero pavestas Sekretoriato darbuotojas; dėl Savivaldybės administracijos direktoriaus ir Savivaldybės administracijos ataskaitos – administracijos direktoriaus pavestas administracijos darbuotojas, dėl Savivaldybės kontrolieriaus ataskaitos – Savivaldybės kontrolierius ar jo pavestas Kontrolės ir audito tarnybos darbuotojas; biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra Savivaldybė), Savivaldybės kontroliuojamų įmonių ir organizacijų vadovų ataskaitas – atitinkamo administracijos skyriaus darbuotojai skyriaus vadovo pavedimu);

25.1.2. Administracijos direktoriaus ataskaita svarstoma visuose komitetuose išskyrus Kontrolės komitetą. Savivaldybės kontrolieriaus ataskaita svarstoma visuose komitetuose. Biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra Savivaldybė), Savivaldybės kontroliuojamų įmonių ir organizacijų vadovų ataskaitos svarstomos atitinkamos srities veiklą kuruojančiame komitete;

25.1.3. komitetas (-ai) apsvarsto kiekvieną pateiktą ataskaitą, teikia pasiūlymus dėl Tarybos sprendimo projekto, prireikus išklauso vadovus. Komiteto pirmininkas iš anksto informuoja sprendimo projekto rengėją, ar bus reikalingas vadovo dalyvavimas svarstant ataskaitą komitete;

25.1.4. meras ataskaitą pristato Tarybos posėdžio metu;

25.1.5. Taryba svarsto Tarybos sprendimo projektą ir priima vieną iš Tarybos veiklos reglamento 84 punkte nurodytų sprendimų;

25.1.6. dėl mero ir Tarybos, administracijos direktoriaus ir Savivaldybės administracijos bei Savivaldybės kontrolieriaus ataskaitų Taryba priima sprendimus iki kovo 31 d. Dėl Biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra Savivaldybė), Savivaldybės kontroliuojamų įmonių ir organizacijų vadovų ataskaitų sprendimai priimami iki balandžio 30 d.;

25.1.7. Savivaldybės vadovų ataskaitos skelbiamos Savivaldybės interneto svetainėje“.

2. Papildyti 25.26 papunktį ir jį išdėstyti taip:

25.26. sprendimų dėl paskolų ėmimo ir garantijų teikimo už ilgalaikes paskolas priėmimas; šios paskolos naudojamos tik investicijų projektams, tarp jų pagal Vyriausybės patvirtintas programas savivaldybių įgyvendinamiems energijos vartojimo efektyvumo didinimo projektams, finansuoti pagal Vyriausybės nustatytą tvarką, laikantis įstatymų nustatytų skolinimosi limitų ir gavus Savivaldybės kontrolieriaus (Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos) išvadą“.

3. Pakeisti 25.33 papunktį ir jį išdėstyti taip:

25.33.  Savivaldybės triukšmo prevencijos ir mažinimo priemonių nustatymas Savivaldybės strateginio planavimo dokumentuose, triukšmo savivaldybės teritorijoje rodiklių, aglomeracijų strateginių triukšmo žemėlapių, aglomeracijose esančių pagrindinių kelių ruožų, pagrindinių geležinkelio kelių ruožų ir stambių oro uostų strateginių triukšmo žemėlapių ir aglomeracijų triukšmo prevencijos veiksmų planų, kurie įgyvendinami Savivaldybės strateginio planavimo dokumentais, gyvenamųjų vietovių teritorijų, kuriose būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones (triukšmo prevencijos zonų), ir triukšmo prevencijos viešosiose vietose taisyklių tvirtinimas, tyliųjų aglomeracijos zonų, tyliųjų gamtos zonų ir tyliųjų viešųjų zonų nustatymas. Savivaldybės vykdomosios institucijos, kitų pavaldžių viešojo administravimo subjektų funkcijų triukšmo valdymo srityje įgyvendinimo priežiūra“.

4. Pripažinti netekusiu galios 36 punktą.

5. Pakeisti 39 punktą ir jį išdėstyti taip:

39. Darbotvarkė gali būti papildyta ar pakeista Tarybos sprendimu komiteto, komisijos, frakcijos, frakcijų pirmininkų pasitarimo ar 1/3 dalyvaujančių Tarybos narių siūlymu, jei dėl šių siūlymų sprendimų projektai įregistruoti ne vėliau kaip prieš 24 val. iki posėdžio pradžios. Ši nuostata netaikoma siūlymams, susijusiems su norminio pobūdžio sprendimų projektų pateikimu, siūlymams, susijusiems su mero pavaduotojo (pavaduotojų), Savivaldybės administracijos direktoriaus, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo (pavaduotojų), Kontrolės komiteto ir Vietos savivaldos įstatyme nustatytų komisijų pirmininkų kandidatūrų pateikimu, taip pat siūlymams, susijusiems su nepasitikėjimo meru, mero pavaduotoju (pavaduotojais), Savivaldybės administracijos direktoriumi, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju (pavaduotojais), Kontrolės komiteto ir Vietos savivaldos įstatyme nustatytų komisijų pirmininku pareiškimu. Ekstremalių įvykių, atitinkančių Vyriausybės patvirtintus kriterijus, atvejais meras turi teisę pateikti Tarybai svarstyti klausimus ir siūlyti priimti sprendimus skubos tvarka.“

6. Pakeisti 48.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:

48.1. Parengti sprendimų projektai privalo būti suderinti su Tarybos sekretoriumi (Sekretoriato vedėju) ar įgaliotu Sekretoriato darbuotoju, Savivaldybės administracijos direktoriumi ir jo pavaduotoju, jei sprendimo projektas priklauso pavaduotojo kuruojamai sričiai (nesant pavaduotojo, derinama tik su administracijos direktoriumi), atitinkamą sritį kuruojančiu mero pavaduotoju, jei sprendimo projektas priklauso pavaduotojo kuruojamai sričiai (nesant pavaduotojo, derinama su meru), atitinkamų administracijos padalinių vadovais, Teisės ir viešosios tvarkos skyriaus darbuotoju ir kalbos specialistu.“

7. Pakeisti 79 punktą ir jį išdėstyti taip:

79. Slaptai balsuojama, kai skiriami mero pavaduotojai, administracijos direktorius, administracijos direktoriaus pavaduotojai, sprendžiamas mero įgaliojimų netekimo prieš terminą, mero nušalinimo klausimas, sprendžiamas nepasitikėjimo mero pavaduotojais, administracijos direktoriumi, administracijos direktoriaus pavaduotojais klausimas. Slaptas balsavimas galimas ir tais atvejais, kai skiriami Kontrolės komiteto pirmininkas, Kontrolės komiteto pirmininko pavaduotojas, Etikos komisijos pirmininkas, Antikorupcijos komisijos pirmininkas, sprendžiamas nepasitikėjimo Kontrolės komiteto pirmininku, Kontrolės komiteto pirmininko pavaduotoju, Etikos komisijos pirmininku, Antikorupcijos komisijos pirmininku klausimas. Skelbiama balsavimo pradžia ir pabaiga. Balsuojama elektroninėmis priemonėmis arba Tarybos patvirtintais balsavimo biuleteniais, kuriuos balsų skaičiavimo komisija antspauduoja ir išduoda Tarybos nariams. Tarybos nariai pasirašo balsavimo biuletenių išdavimo lape.“

8. Pakeisti 105.4 papunktį ir jį išdėstyti taip:

105.4 pristato, derina ir teikia Tarybai mero pavaduotojų, Savivaldybės administracijos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo (administracijos direktoriaus siūlymu), Kontrolės komiteto pirmininko pavaduotojo, Vietos savivaldos įstatyme nustatytais atvejais Kontrolės komiteto pirmininko ir Tarybos komisijų pirmininkų kandidatūras, taip pat gali siūlyti atleisti juos iš pareigų, siūlyti skirti nuobaudas administracijos direktoriui“.

9. Pakeisti 111.4 papunktį ir jį išdėstyti taip:

111.4.  dėl mero pavadavimo, mero, mero pavaduotojų, administracijos direktoriaus, kai administracijos direktoriaus nėra – dėl administracijos direktoriaus pavaduotojo, Savivaldybės kontrolieriaus, Sekretoriato darbuotojų teisės aktuose numatytų atostogų ir neatvykimo į darbą dėl kitų priežasčių, kai teisės aktuose nustatytais atvejais jiems garantuojamos einamos pareigos ir nustatytas darbo užmokestis, dėl neatvykimo į darbą kitais norminių teisės aktų nustatytais laikotarpiais“.

10. Pakeisti 143.8 papunktį ir jį išdėstyti taip:

143.8.  dirba pagal Tarybos patvirtintą veiklos programą ir kasmet iki kovo 31 d. už savo veiklą atsiskaito Tarybai.“

11. Papildyti 143.9 papunkčiu ir jį išdėstyti taip:

143.9.  nagrinėja iš asmenų gaunamus pranešimus ir pareiškimus apie Savivaldybės administracijos, įmonių, įstaigų ir jų vadovų veiklą, teikia dėl jų siūlymus Savivaldybės administracijai ir Tarybai.“

12. Pakeisti 235 punktą ir jį išdėstyti taip:

235. Tarybos nariui su jo, kaip Tarybos nario, veikla susijusioms kanceliarijos, pašto, telefono, internetinio ryšio, transporto paslaugų, biuro patalpų nuomos išlaidoms apmokėti, kiek jų nesuteikia ar tiesiogiai neapmoka Savivaldybės administracija, kas mėnesį skiriama išmoka atsiskaitytinai. Kompensuojamos išlaidos iki 180 Eur per mėnesį.“

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                           Rytis Mykolas Račkauskas