MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL MARIJAMPOLĖS REKLAMOS SIMBOLIO NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2015 m. gegužės 25 d. Nr. 1-46
Marijampolė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 45 punktu ir atsižvelgdama į Marijampolės savivaldybės plėtros iki 2020 metų strateginio plano, patvirtinto Marijampolės savivaldybės tarybos 2012 m. spalio 29 d. sprendimu Nr. 1-679 „Dėl Marijampolės savivaldybės plėtros iki 2020 metų strateginio plano patvirtinimo“, 3 prioriteto 03.03.03.02 priemonę „Savivaldybės įvaizdžio formavimo ir turistų pritraukimo priemonių plano parengimas ir įgyvendinimas“, Marijampolės savivaldybės taryba nusprendžia:
PATVIRTINTA
Marijampolės savivaldybės tarybos
2015 m. gegužės 25 d. sprendimu Nr. 1-46
MARIJAMPOLĖS REKLAMOS SIMBOLIO NAUDOJIMO
TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Marijampolės reklamos simbolio naudojimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Marijampolės reklamos simbolio (toliau – Simbolio) naudojimą.
II SKYRIUS
MARIJAMPOLĖS SIMBOLIO APRAŠYMAS
5. Bendroji Simbolio koncepcija atspindi jaunatviškumą, augimą, vystymąsi. Tiek teksto raidės, tiek grafinis sprendimas yra sujungtas augalo motyvu. Augalas susideda iš septynių tamsesnių lapų, simbolizuojančių septintą pagal dydį Lietuvos miestą Marijampolę ir trijų šviesesnių lapų, simbolizuojančių jauną, augančią ir besivystančią miesto plėtrą. Simbolio šūkis „Susitikime čia“ yra kvietimas susitikti šioje žydinčioje žaliuojančio miesto erdvėje. Centrinė Simbolio dalis su raidėmis „ij“ gali būti naudojama atskirai be viso Simbolio. Raidė „i“, kaip tiesi linija simbolizuoja stabilumą, duotybę (tauta, kalba), raidė „j“ simbolizuoja kitimą, naujų kelių ieškojimą ir tėkmę.
III SKYRIUS
MARIJAMPOLĖS SIMBOLIO NAUDOJIMAS
7. Simbolis turi būti naudojamas savivaldybės ir savivaldybės administracijos siunčiamuose dokumentuose ir blankuose, kai komunikacijos turinys yra informuoti, kviesti, skatinti, formuoti nuomonę ir viešinti.
8. Simbolis turi būti naudojamas rinkodaros komunikacijos priemonėse:
8.2. spausdintoje Marijampolės medžiagoje (plakatuose, žurnaluose, skrajutėse, lankstinukuose, lauko reklamoje ir kt.);
9. Savivaldybės institucijos, biudžetinės ir viešosios bei juridiniai asmenys turi teisę naudoti Simbolį reklamos, informaciniuose leidiniuose ir kitoje vaizdinėje medžiagoje, reprezentuojančioje Marijampolę.
IV SKYRIUS
TEISĖS NAUDOTI MARIJAMPOLĖS SIMBOLĮ SUTEIKIMAS
11. Kiti fiziniai ir juridiniai asmenys gali naudoti Simbolį tik su Marijampolės administracijos direktoriaus leidimu.
12. Fiziniai ir juridiniai asmenys, pageidaujantys naudoti Simbolį, Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriui pateikia prašymą, kuriame turi būti nurodyta:
13. Fiziniai ir juridiniai asmenys už Simbolio netinkamą naudojimą atsako įstatymų nustatyta tvarka.