VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2011 M. GEGUŽĖS MĖN. 3 D. ĮSAKYMO NR. T1-390 „DĖL VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS ATLIEKAMŲ PATIKRINIMŲ TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. balandžio 29 d. Nr. T1-156

Vilnius

 

P a k e i č i u  Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymą Nr. T1-390 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo“:

1.  Papildau 1.7 papunkčiu:

1.7. Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, teikiančių tretinės stacionarinės asmens sveikatos priežiūros: oftalmologijos chirurgijos III, oftalmologijos III; antrinės stacionarinės asmens sveikatos priežiūros: oftalmologijos II; ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros medicinos: oftalmologinės chirurgijos paslaugas, sąlygų laikymosi priežiūros veiklos vietoje klausimyną;“.

2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą Asmens sveikatos priežiūros paslaugų planinio konsoliduoto patikrinimo klausimyną ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Direktorius                                                                                                              Tadas Žentelis

 

 

PATVIRTINTA

Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos

apsaugos ministerijos direktoriaus

2024 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. T1-156

 

 

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA

PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

 

ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ, TEIKIANČIŲ TRETINĖS STACIONARINĖS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS: OFTALMOLOGIJOS CHIRURGIJOS III, OFTALMOLOGIJOS III; ANTRINĖS STACIONARINĖS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS: OFTALMOLOGIJOS II; AMBULATORINĖS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS MEDICINOS: OFTALMOLOGINĖS CHIRURGIJOS PASLAUGAS, SĄLYGŲ LAIKYMOSI PRIEŽIŪROS VEIKLOS VIETOJE KLAUSIMYNAS

 

 

Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, teikiančių tretinės stacionarinės asmens sveikatos priežiūros: oftalmologijos chirurgijos III, oftalmologijos III; antrinės stacionarinės asmens sveikatos priežiūros: oftalmologijos II; ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros medicinos: oftalmologinės chirurgijos paslaugas, sąlygų laikymosi priežiūros veiklos vietoje klausimynas (toliau – Klausimynas) parengtas atsižvelgus į Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau - VASPVT) atliekamų patikrinimų taisyklėmis, patvirtintomis Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. T1-390 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo“ ir Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos 2024 m. kovo 13 d. įsakymu Nr. T1-89 „Dėl asmens sveikatos priežiūros įstaigų sąlygų laikymosi priežiūros 2024 m. ir 2025 m. I ketvirčio planų patvirtinimo“.

Asmens sveikatos priežiūros įstaigos, kurioje atliekama licencijos sąlygų laikymosi priežiūra (toliau – ASPĮ) pavadinimas, kodas, veiklos vykdymo adresas:

...............................................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

Eil.

Nr.

Klausimai

Atitikimas reikalavimams

Taip

Ne

ASPĮ pateikto dokumento pavadinimas, numeris, tvirtinimo data, pridedamų dokumentų lapų skaičius

BENDRIEJI KLAUSIMAI

1.

Ar ASPĮ turi ir pateikė Vidaus tvarkos taisykles, parengtas pagal Lietuvos Respublikos Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 46 str. reikalavimus? [1] 46 str. 2 d., [9] 12.4 p.

 

 

 

2.

Ar ASPĮ turi leidimo – higienos pasą (toliau – LHP) licencijoje nurodytoms asmens sveikatos priežiūros paslaugoms teikti* [9] 24.5 p., nurodant LHP išdavimo datą ir numerį (jei LHP paskelbtas Licencijų informacinėje sistemoje adresu www.licencijavimas.lt, tai jo kopijos teikti nereikia)

 

 

 

3.

Ar ASPĮ turi ir pateikė asmens sveikatos priežiūros specialistų sąrašą, kuriame būtų nurodyta specialisto teikiama asmens sveikatos priežiūros paslauga, specialisto vardas, pavardė, profesinė kvalifikacija, užimamos pareigos (tokios, kokios yra nurodytos darbo sutartyje), darbo sutarties numeris, galiojančios licencijos numeris, spaudo numeris, darbo krūvis (etatais)? *[1] 5 str. 1, 2, 5 d.; 8 str. 3 d.; [4] 6, 7 p.; [9] 12.5 p., 57.4 p.; [17] 4-7 p.

 

 

 

4.

Ar ASPĮ asmens sveikatos priežiūros specialistai įgiję reikiamą kvalifikaciją:

-     anestezijos ir intensyviosios terapijos slaugytojas [4] 7 p.: [14]; [17] 6.5 p.

- operacinės slaugytojas [4] 7 p.: [5]; [17] 6.5 p.

Prašome pateikti kopiją.

 

 

 

5.

Ar ASPĮ yra medicinos priemones privalomos paslaugai teikti, pagal asmens sveikatos priežiūros specialisto kompetenciją nustatytiems diagnostiniams ir gydomiesiems veiksmams atlikti, išskyrus vienkartines medicinos priemones, sąrašą, kuriame būtų nurodytas medicinos priemonės  pavadinimas, modelis, gamintojo pavadinimas, priemonės pagaminimo metai, serijos numeris* [4] 11 p.; [9] 12.7 p., 57.6 p.;  [17] 8.4, 8.5 p.

 

 

 

6.

Ar ASPĮ turi asmens sveikatos priežiūros įstaigos pirmosios medicinos pagalbos rinkinį?* [6]; [17] 9 p.

 

 

 

7.

Ar ASPĮ turi asmenines apsaugos priemones, kaip tai numato Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2021-01-27 įsakymas Nr. V-160 „Dėl Valstybės institucijų ir įstaigų, savivaldybių institucijų ir įstaigų, ūkio subjektų ir kitų įstaigų, savivaldybių administracijų kaupiamų asmeninės apsaugos priemonių ir kitų veiklos vykdymui užtikrinti būtinų priemonių, skirtų apsisaugoti nuo COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos), atsargų sąrašo bei šių priemonių kiekio apskaičiavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ [8] 12.71 p., [14].

 

 

 

SPECIALIEJI KLAUSIMAI

(Stacionarinės oftalmologijos chirurgijos III, oftalmologijos III; oftalmologijos II paslaugos)

8.

Ar ASPĮ, teikiančioje stacionarinės oftalmologijos II ir jei teikia oftalmologijos III paslaugos, yra [17] 8 p.:

1. pacientų apžiūros kabinetas;

2. procedūrų kabinetas;

3. tvarstomasis kabinetas;

4. palata (-os);

5. operacinė.

 

 

 

9.

Ar ASPĮ turi ir pateikė informaciją apie stacionarinių oftalmologijos II ir jei teikia oftalmologijos III paslaugų teikimui naudojamų lovų skaičių? [17].

 

 

 

10.

Ar ASPĮ, teikiančioje stacionarines oftalmologijos II paslaugas suaugusiesiems, darbo dienomis dienos metu šias paslaugas teikia gydytojas oftalmologas kartu su bendrosios praktikos slaugytoju [17] 6.1 p.

 

 

 

11.

Ar ASPĮ budėjimo metu stacionarines oftalmologijos antrinio lygio paslaugas suaugusiems pacientams teikia bet kurios Bendrųjų vaikų ir suaugusiųjų chirurgijos stacionarinių antrinio lygio paslaugų teikimo reikalavimų aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. gruodžio 9 d. įsakymu Nr. V-1229 „Dėl Bendrųjų vaikų ir suaugusiųjų chirurgijos stacionarinių antrinio lygio paslaugų teikimo reikalavimų bei Bendrųjų vaikų ir suaugusiųjų specializuotų chirurgijos stacionarinių tretinio lygio paslaugų teikimo reikalavimų aprašų patvirtinimo“, 1 punkte nurodytos profesinės kvalifikacijos gydytojas ir bendrosios praktikos slaugytojas. Gydytojo oftalmologo paslaugos ASPĮ užtikrinamos ištisą parą, numatant gydytojo oftalmologo budėjimą namuose pagal ASPĮ vadovo nustatytą tvarką ir patvirtintą darbo grafiką. Ar ASPĮ turi parengtą ir patvirtintą ASPĮ vadovo nustatytą tvarką dėl gydytojo oftalmologo budėjimo namuose? [10]; [17] 6.2 p.

 

 

 

12.

Ar ASPĮ, teikiančioje stacionarines oftalmologijos II paslaugas suaugusiesiems, ultragarsiniai ir endoskopiniai tyrimai užtikrinami visomis dienomis, visą parą, numatant gydytojų, kuriems šių tyrimų atlikimo kompetencija nustatyta atitinkamoje Lietuvos medicinos normoje, taip pat gydytojų, kuriems teisė atlikti šiuos tyrimus suteikta vadovaujantis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. rugsėjo 29 d. įsakymu Nr. V-680 „Dėl teisės verstis siaura medicinos praktika įgijimo“, budėjimą namuose pagal ASPĮ vadovo nustatytą tvarką ir patvirtintą darbo grafiką [17] 6.3 p.

 

 

 

13.

ASPĮ, teikiančioje stacionarines oftalmologijos III paslaugas suaugusiesiems ir (ar) vaikams, nepertraukiamai visomis dienomis visą parą stacionarines oftalmologijos tretinio lygio paslaugas teikia gydytojas oftalmologas kartu su bendrosios praktikos slaugytoju [17] 6.4 p.

 

 

 

14.

Ar ASPĮ operacinėje stacionarines oftalmologijos antrinio ir (ar) tretinio lygio paslaugas teikia gydytojas oftalmologas kartu su gydytoju anesteziologu reanimatologu ir (ar) su kitos profesinės kvalifikacijos gydytoju specialistu (priklausomai nuo patologijos pobūdžio), anestezijos ir intensyvios terapijos slaugytoju, operacinės slaugytoju, slaugytojo padėjėju. [17] 6.5 p.

 

 

 

15.

Stacionarines oftalmologijos oftalmologijos II ir jei teikia oftalmologijos III paslaugas teikiančiose ASPĮ, esant indikacijų, pacientui visomis dienomis, visą parą, atsižvelgiant į gydomą ligą ar sveikatos sutrikimą, užtikrinama atitinkamos profesinės kvalifikacijos sveikatos priežiūros specialisto (-ų) konsultacija, kuri turi būti suteikta ne vėliau kaip per 2 val. nuo sprendimo dėl skubios konsultacijos poreikio priėmimo (gydytojo radiologo, gydytojo neurologo, gydytojo neurochirurgo, gydytojo veido ir žandikaulių chirurgo, gydytojo otorinolaringologo ir kitų). Ar ASPĮ turi parengtą ir patvirtintą ASPĮ vadovo nustatytą konsultavimo tvarką? [17] 7 p.

 

 

 

16.

Ar ASPĮ, teikiant stacionarines oftalmologijos II ir jei teikia oftalmologijos III paslaugas yra [17] 8 p.

1.   padalinys, kuriame teikiamos skubiosios medicinos pagalbos paslaugos

2.   padalinys, kuriame teikiamos intensyviosios priežiūros suaugusiesiems ar (ir) intensyviosios terapijos suaugusiesiems, ar (ir) reanimacijos ir intensyvios terapijos antrinio ir (ar) tretinio lygio paslaugos suaugusiesiems ir (ar) vaikams

 

 

 

17.

Stacionarines oftalmologijos II paslaugas teikiančioje ASPĮ diagnozei nustatyti atliekami šie oftalmologiniai tyrimai: [17] 10 p.

1. visą parą atliekami:

1.1. regos aštrumo ir subjektyvios refrakcijos įvertinimas;

1.2. akies priekinio segmento biomikroskopija;

1.3. tiesioginė oftalmoskopija, retinoskopija;

1.4. atvirkščio vaizdo oftalmoskopija;

1.5. gonioskopija, tonometrija;

1.6. kinetinė perimetrija, refraktokeratometrija;

1.7. egzoftalmometrija;

1.8. spalvų juslės įvertinimas;

1.9. objektyvus žvairumo kampo nustatymas;

1.10. ašarų takų praeinamumo įvertinimas;

1.11. ultragarsinis A-B skenavimas;

1.12. radiologiniai tyrimai: akiduobių rentgenografija ir kompiuterinė tomografija;

2. darbo dienomis dienos metu atliekami:

2.1. statinė perimetrija;

2.2. pachimetrija;

2.3. optinė koherentinė tomografija.

 

 

 

18.

ASPĮ, teikiančios stacionarines oftalmologijos II paslaugas suaugusiesiems, pačios privalo atlikti laboratorinius tyrimus pagal Intensyviosios terapijos asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo suaugusiesiems reikalavimų apraše, patvirtintame įsakymu Nr. V-465, ar (ir) Antrinio lygio reanimacijos ir intensyviosios terapijos paslaugų (reanimacija II) teikimo suaugusiesiems sąlygų ir tvarkos apraše, patvirtintame įsakymu V-827, nustatytus laboratorinių tyrimų reikalavimus [7] 35 p.; [16] 8 p.; [17] 11 p.

 

 

 

19.

Stacionarines oftalmologijos III paslaugas teikiančioje ASPĮ diagnozei nustatyti atliekami šie oftalmologiniai tyrimai: [17] 13 p.,

1. visą parą atliekami:

1.1. tyrimai, nurodyti Aprašo 10.1.1–10.1.12 papunkčiuose;

1.2. magnetinio rezonanso tomografijos tyrimas;

2. darbo dienomis dienos metu atliekami:

2.1. tyrimai, nurodyti Aprašo 10.2.1.–10.2.3 papunkčiuose;

2.2. ultragarsinė biomikroskopija ir (ar) priekinio akies segmento optinė koherentinė tomografija;

2.3. priekinio ir užpakalinio akies segmento fotografija;

2.4. fluorescencinė bei indociano žaliojo angiografija;

2.5. optinės koherentinės tomografijos angiografija;

2.6. elektrofiziologiniai tyrimai;

2.7. veidrodinė mikroskopija;

2.8. keratotopografija;

2.9. diafanoskopija;

2.10. skubus histologinis tyrimas.

 

 

 

20.

ASPĮ, teikiančios stacionarines oftalmologijos III paslaugas suaugusiesiems ir (ar) vaikams, pačios privalo atlikti laboratorinius tyrimus pagal Intensyviosios terapijos asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo suaugusiesiems reikalavimų apraše, patvirtintame įsakymu Nr. V-465, ar (ir) Tretinio lygio reanimacijos ir intensyviosios terapijos paslaugų (reanimacija III) teikimo vaikams sąlygų ir tvarkos apraše ir Tretinio lygio reanimacijos ir intensyviosios terapijos paslaugų (reanimacija III) teikimo suaugusiesiems sąlygų ir tvarkos apraše, patvirtintuose įsakymu Nr. V-827, nustatytus laboratorinių tyrimų atlikimo reikalavimus [7] 35 p.; [16]
8 p.; [17] 14 p.

 

 

 

21.

Teikiant stacionarines oftalmologijos II ir jei teikia oftalmologijos III paslaugas pildoma forma Nr. 003/a „Gydymo stacionare ligos istorija“, nurodyta Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 1999 m. lapkričio 29 d. įsakyme Nr. 515 „Dėl sveikatos priežiūros įstaigų veiklos apskaitos ir atskaitomybės tvarkos“, taip pat forma Nr. 066/a-LK „Stacionare gydomo asmens statistinė kortelė“, patvirtinta Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 1998 m. lapkričio 26 d. įsakymu Nr. 687 „Dėl Medicininės apskaitos dokumentų formų tvirtinimo“. Elektroniniai dokumentai tvarkomi vadovaujantis Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinės sistemos naudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2015 m. gegužės 26 d. įsakymu Nr. V-657 „Dėl Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinės sistemos naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ [17] 22 p.

 

 

 

22.

Ar ASPĮ stacionarinės oftalmologijos II ir jei teikia oftalmologijos III paslaugos teikiamos visą parą? [17] 6 p.

Prašome pateikti praėjusio mėn. darbo laiko apskaitos žiniaraštį bei  praėjusio mėn. ir esamo mėn. darbo grafikus.

 

 

 

23.

Ar ASPĮ turi gydytojo oftalmologo budėjimo namuose darbo grafiką [17] 6.2 p.

Prašome pateikti praėjusio mėn. darbo laiko apskaitos žiniaraštį bei praėjusio mėn. ir esamo mėn. darbo grafikus.

 

 

 

24.

Ar ASPĮ turi parengtą ir patvirtintą stacionarinių oftalmologijos II ir jei teikia oftalmologijos III paslaugų organizavimo ASPĮ tvarką? [17] 23 p.

 

 

 

SPECIALIEJI KLAUSIMAI

(Oftalmologinės chirurgijos paslaugos)

25.

Ar ASPĮ, atliekančios planines AOCH, atliekamos  paslaugos ar tyrimai laboratoriniai tyrimai, diagnostiniai tyrimai, būtini kataraktos operacijai atlikti (gali būti užtikrinama pagal sutartis su kitomis ASPĮ) [4] 4 p.; [9] 57.91 p.;

 

 

 

26.

Ar ASPĮ kataraktos operaciją atlieka gydytojas oftalmologas, turintis galiojančią medicinos praktikos licenciją ir galintis savarankiškai atlikti mikrochirurginę kataraktos operaciją. [4] 6 ir 7 p.:

Atliekant kataraktos operaciją dalyvauja:

1. gydytojas anesteziologas-reanimatologas;

2. anestezijos ir intensyviosios terapijos slaugytoja;

3. dvi operacinės slaugytojos;

4. bendrosios praktikos slaugytoja priešoperacinei ir pooperacinei slaugai;

5. slaugos padėjėja (-as).

 

 

 

27.

Ar ASPĮ, teikiančioje ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros medicinos: oftalmologinės chirurgijos paslaugos, yra [4] 9 p.:

1. rankų plovimo patalpa;

2. operacinė;

3. priešoperacinė ligonių patalpa (palata);

4. pooperacinė ligonių patalpa (palata);

5. patalpos personalui;

6. pagalbinės patalpos (dezinfekcijai, sterilizacijai).

 

 

 

28.

Ar ASPĮ, teikiančioje ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros medicinos: oftalmologinės chirurgijos paslaugos, yra kataraktos operacijai atlikti reikalingi: [4]
11 p.:

1. mikroskopas;

2. operacinė lempa;

3. operacinis stalas;

4. fakoemulsifikatorius su priedu priekinei vitrektomijai;

5. diatermokoaguliatorius;

6. mikrochirurginių instrumentų rinkinys;

7. kardiomonitorius;

8. defibriliatorius;

9. laringoskopas;

10. intubacinis vamzdelis;

11. ambu tipo kvėpavimo aparatas;

12. sterilizatorius;

13. laringinė kaukė.

 

 

 

29.

Ar ASPĮ, teikiančioje ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros medicinos: oftalmologinės chirurgijos paslaugos, yra kataraktos operacijai atlikti reikalingi: medikamentai, medžiagos, implantai ir medicinos pagalbos priemonės, kuriuos privalo turėti kataraktos operaciją atliekanti ASPĮ [4] 12 ir 13 p.:

 

 

 

30.

Ar ASPĮ užtikrina oftalmologinės chirurgijos paslaugos priešoperacinį paciento oftalmologinį ištyrimą: [4] 18 p.

1. regėjimo aštrumo su korekcija ir be korekcijos nustatymą;

2. išorinių ir vidinių akies terpių biomikroskopiją;

3. oftalmometriją;

4. tonometriją;

5. akies obuolio echoskopiją (esant indikacijų);

6. akies ašies ilgio nustatymą ultragarsu (echobiometrija), įskaitant ir kitos akies lyginamąjį tyrimą ir intraokulinio lęšio parinkimą;

7. oftalmoskopiją ir (ar) biomikrooftalmoskopiją (naudojant asferinį lęšį).

 

 

 

31.

Ar ASPĮ užtikrina, kad AOCH paslaugą suteikęs gydytojas parengia paciento pooperacinės priežiūros planą. Rekomenduojama, kad pirmąją ir septintąją dieną po operacijos paslaugas suteiktų operavęs gydytojas. Jeigu pacientas pageidauja pooperacinės priežiūros paslaugas gauti ne toje ASPĮ, kurioje buvo atlikta AOCH paslauga, operavęs gydytojas turi pateikti pooperacinės priežiūros rekomendacijas. [4] 19 p.

 

 

 

32.

Ar ASPĮ užtikrina, kad pirmąją dieną po operacijos atliekama: [4] 20 p.

1. perrišimas;

2. regėjimo aštrumo tikrinimas be korekcijos ir su korekcija;

3. išorinių ir vidinių akies terpių biomikroskopija;

4. oftalmometrija, esant indikacijų;

5. tonometrija, esant indikacijų;

6. oftalmoskopija ir (ar) biomikrooftalmoskopija (naudojant asferinį lęšį).

 

 

 

33.

Ar ASPĮ užtikrina, kad septintąją dieną po operacijos atliekama: [4] 21 p.

1. regėjimo aštrumo tikrinimas be korekcijos ir su korekcija;

2. išorinių ir vidinių akies terpių biomikroskopija;

3. oftalmometrija;

4. tonometrija;

5. oftalmoskopija;

6. biomikrooftalmoskopija (naudojant asferinį lęšį);

7. refraktometrija.

 

 

 

* pagal asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo vietą (adresą).

 

 

ASPĮ pateikė VASPVT lydraštį su Klausimyno atsakymus pagrindžiančių dokumentų kopijomis:

 

Taip

 

Ne

 

 

ASPĮ atstovai:

_________________________ __________________ ___________________

(pareigos)                                                      (parašas)                                      (vardas ir pavardė)

 

 

_________________________ __________________ ___________________

(pareigos)                                                      (parašas)                                      (vardas ir pavardė)

 

 

 

VASPVT atstovai:

_________________________ __________________ ___________________

(pareigos)                                                      (parašas)                                     (vardas ir pavardė)

 

________________________ __________________ ___________________

(pareigos)                                                      (parašas)                                      (vardas ir pavardė)

 

 

Jei turite klausimų dėl šiame Klausimyne nurodytų reikalavimų, Akreditavimo tarnybos tikrinančio darbuotojo veiksmų ar norite pasikonsultuoti, kreipkitės telefonu: +370 612 02742, elektroniniu paštu: vaspvt@vaspvt.gov.lt arba adresu: A. Juozapavičiaus g. 9, Vilnius, I–IV – 8.00–17.00 val., V – 8.00–15.45 val., pietų pertrauka – 12.00–12.45 val.

 

Teisės aktų žymėjimas klausimyne:

 

1.  Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymas;

2.  Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymas;

3.  Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2000 m. balandžio 26 d. įsakymas Nr. 220 „Dėl Slaugytojo padėjėjo kvalifikacinių reikalavimų aprašo patvirtinimo“;

4.  Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2000 m. lapkričio 9 d. įsakymas Nr. 624 „Dėl Kataraktos operacijai (ambulatorinės oftalmologinės chirurgijos paslauga) keliamų reikalavimų bei šios paslaugos bazinių kainų ir apmokėjimo tvarkos patvirtinimo“;

5.  Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2001 m. gruodžio 4 d. įsakymas Nr. 628 „Dėl Lietuvos medicinos normos MN 93:2018 „Operacinės slaugytojas“ patvirtinimo“;

6.  Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. liepos 11 d. įsakymas Nr. V-450 „Dėl sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijos teikiant pirmąją medicinos pagalbą, pirmosios medicinos pagalbos vaistinėlių ir pirmosios pagalbos rinkinių”;

7.  Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2005 m. spalio 27 d. įsakymas Nr. V-827 „Dėl Reanimacijos ir intensyviosios terapijos paslaugų teikimo vaikams ir suaugusiesiems sąlygų ir tvarkos aprašų patvirtinimo“;

8.  Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2005 m. gruodžio 1 d. įsakymas Nr. V-935 „Dėl Lietuvos medicinos normos MN 63:2005 „Gydytojas oftalmologas. Teisės, pareigos, kompetencija ir atsakomybė“ patvirtinimo“;

9.  Asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. kovo 2 d. įsakymu Nr. V-156 „Dėl asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo“;

10. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. gruodžio 9 d. įsakymas Nr. V-1229 „Dėl Bendrųjų vaikų ir suaugusiųjų chirurgijos stacionarinių antrinio lygio paslaugų teikimo reikalavimų bei Bendrųjų vaikų ir suaugusiųjų specializuotų chirurgijos stacionarinių tretinio lygio paslaugų teikimo reikalavimų aprašų patvirtinimo“;

11. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2009 m. gruodžio 21 d. įsakymas Nr. V-1054 „Dėl Lietuvos medicinos normos MN 25:2019 „Gydytojas anesteziologas-reanimatologas“ patvirtinimo“;

12. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. liepos 13 d. įsakymas Nr. V-632 „Dėl Leidimų-higienos pasų išdavimo taisyklių patvirtinimo”;

13. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. birželio 8 d. įsakymas Nr. V-591 „Dėl Lietuvos medicinos normos MN 28:2019 „Bendrosios praktikos slaugytojas“ patvirtinimo“;

14. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. birželio 27 d. įsakymas Nr. V-644 „Dėl Lietuvos medicinos normos MN 60:2019 „Anestezijos ir intensyviosios terapijos slaugytojas“ patvirtinimo“;

15. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2021 m. sausio 27 d. įsakymas Nr. V-160 „Dėl Valstybės institucijų ir įstaigų, savivaldybių institucijų ir įstaigų, ūkio subjektų ir kitų įstaigų, savivaldybių administracijų kaupiamų asmeninės apsaugos priemonių ir kitų veiklos vykdymui užtikrinti būtinų priemonių, skirtų apsisaugoti nuo COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos), atsargų sąrašo bei šių priemonių kiekio apskaičiavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

16. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2022 m. kovo 2 d. įsakymas Nr. V-465 „Dėl Intensyviosios terapijos asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo suaugusiesiems reikalavimų ir Intensyviosios priežiūros asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo suaugusiesiems reikalavimų aprašų patvirtinimo“.

17. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2022 m. gruodžio 30 d. įsakymas Nr. V-2023 „Dėl Stacionarinių oftalmologijos antrinio ir tretinio lygio paslaugų teikimo reikalavimų aprašo patvirtinimo“.

 

_____________________

 

 

PATVIRTINTA

Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2011 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. T1-390

(Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2024 m. balandžio 29 d. įsakymo

Nr. T1-156 redakcija)

 

 

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA

PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

 

ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ

PLANINIO KONSOLIDUOTO PATIKRINIMO KLAUSIMYNAS

 

______________ Nr. ____________

(data)                                 

_______________

(vieta)

 

Patikrinimo pradžia: ____: ___ val.  

Patikrinimo pabaiga: ____: ___ val.

 

 

Asmens sveikatos priežiūros paslaugų planinio konsoliduoto patikrinimo klausimynas (toliau – Klausimynas) parengtas atsižvelgus į Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisykles, patvirtintas Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Akreditavimo tarnyba) direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. T1-390 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo“, ir specialiuosius reikalavimus, keliamus atitinkamų licencijuojamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimui.

 

Tikrinamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų profilis –  asmens sveikatos priežiūros paslaugos (bendrosios praktikos slaugos, bendruomenės slaugos, kineziterapijos, gydomojo masažo) socialinės globos namuose.

 

Tikrinamos asmens sveikatos priežiūros įstaigos (toliau – ASPĮ) pavadinimas:

_______________________________________________________________________________

 

ASPĮ veiklos, kuri tikrinama, adresas:________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

ASPĮ turimos licencijos Nr. ir išdavimo data: __________________________________________

 

ASPĮ atstovaujančio (-ių) darbuotojo (-ų), dalyvavusio (-ių) patikrinime, kontaktinė informacija (vardas ir pavardė, adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas):

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Eil. Nr.

Kontroliniai klausimai

Taip

Ne

Neaktualu

Kita informacija, pastabos, ASPĮ pateikto dokumento pavadinimas

 

BENDRIEJI KLAUSIMAI

1.

Ar ASPĮ turi Vidaus tvarkos taisykles? [1] 46 str. 1 d.

 

 

 

 

 

2.

Ar ASPĮ turi Medicinos dokumentų pildymo tvarkos aprašą? [5] 7.8.2 p.

 

 

 

 

 

3.

Ar ASPĮ turi Būtinosios medicinos pagalbos teikimo tvarkos aprašą? [5] 5.4 p.

 

 

 

 

 

4.

Ar ASPĮ turi Sutikimo dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo aprašo reikalavimų įgyvendinimo tvarką? [3] 15–17 str.; [12] 2, 8 p.

 

 

 

 

 

5.

Ar ASPĮ turi Mirčių atvejų nagrinėjimo tvarką? [5] 7.8.3 p.

 

 

 

 

 

6.

Ar ASPĮ turi Medicininių pažymų dėl neatvykimo į darbą, Užimtumo tarnybą prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (apsk. f. Nr. 094/a) išdavimo tvarką? [5] 5.2 p.

 

 

 

 

 

7.

Ar ASPĮ turi Medicininių pažymų dėl neatvykimo į ikiteisminio tyrimo įstaigą, prokuratūrą, teismą ar karo prievolę administruojančią krašto apsaugos sistemos instituciją (apsk. f. Nr. 094-1/a) išdavimo tvarką? [5] 5.2 p.

 

 

 

 

 

8.

Ar ASPĮ turi sutartį su VĮ Registrų centru dėl duomenų teikimo į Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinę sistemą (ESPBI IS)? [5] 7.6 p.

 

 

 

 

 

9.

Ar ASPĮ turi mokamų sveikatos priežiūros paslaugų teikimo tvarką? [5] 7.8.4 p.

 

 

 

 

 

10.

Ar ASPĮ turi Paciento (jo atstovo) teisių ir pareigų įgyvendinimo tvarką? [1] 46 str. 2 d. 3 p.; [5] 5.1 p.

 

 

 

 

 

11.

Ar ASPĮ turi Pacientų skundų nagrinėjimo tvarką? [5] 5.3 p.

 

 

 

 

 

12.

Ar ASPĮ turi Informacijos pacientui teikimo tvarką? [3] 5, 7 str.; [8]

 

 

 

 

 

13.

Ar ASPĮ turi Informacijos apie pacientą teikimo kitiems asmenims ir institucijoms tvarką? [5] 5.2 p.

 

 

 

 

 

14.

Ar ASPĮ turi Asmens duomenų tvarkymo tvarką, užtikrinančią pacientų asmens duomenų konfidencialumą ir asmens duomenų tvarkymo atitiktį 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose asmens duomenų apsaugą, nustatytiems reikalavimams? [5] 5.5 p.

 

 

 

 

 

15.

Ar yra ASPĮ vadovo įsakymas dėl atsakingo asmens už vidaus medicininį auditą paskyrimo/ vidaus medicininio audito padalinio sudarymo arba sutartis su vidaus medicininio audito veiklą vykdančiu fiziniu ar juridiniu asmeniu? [5] 9 p.

 

 

 

 

 

16.

Ar ASPĮ vidaus medicininį auditą vykdantys asmenys yra įgiję reikiamą išsilavinimą (turi diplomus) bei kvalifikacijos tobulinimo dokumentus? [5] 10 p.

 

 

 

 

 

17.

Ar ASPĮ turi Vidaus medicininio audito veiklos aprašą? [5] 14.2 p.

 

 

 

 

 

18.

Ar ASPĮ turi 2022 m. vidaus medicininio audito planą? [5] 14.3 p.

 

 

 

 

 

19.

Ar ASPĮ turi 2022 m. vidaus medicininio audito ataskaitą? [5] 14.6 p.

 

 

 

 

 

20.

Ar ASPĮ turi pacientų apklausos rezultatų analizės ataskaitą? [5] 14.8 p.

 

 

 

 

 

21.

Ar ASPĮ turi 2023 m. vidaus medicininio audito planą? [5] 14.3 p.

 

 

 

 

 

22.

Ar ASPĮ turi Neatitikčių registravimo tvarką? [5] 14.7 p. 

 

 

 

 

 

23.

Ar ASPĮ turi Pranešimų apie nepageidaujamus įvykius registravimo tvarką? [5] 14.7, [6] 6 p.

 

 

 

 

 

 

SPECIALIEJI KLAUSIMAI

 

24.

Ar ASPĮ turi vaistinių preparatų pirkimo, laikymo, išdavimo pacientams tvarką? [12] 10.1, 20, 21, 22, 28 p.

 

 

 

 

 

25.

Ar ASPĮ turi paciento iniciatyva įsigytų vaistų vartojimo administravimo tvarką? [12] [25] 4 priedo 6.5. p

 

 

 

 

 

26.

Ar ASPĮ turi gydytojų paskirtų vaistų administravimo tvarką? [12] 34, 37 p. [25] priedo 6.5 p.

 

 

 

 

 

27.

Ar ASPĮ turi procedūrų (kineziterapijos, gydomojo masažo) paskyrimo administravimo tvarką? [25] 4 priedo 6.3., 6.5. p. [18] 13, 16 p. [16] 3, 8 p.

 

 

 

 

 

28.

Ar ASPĮ turi paskirtų procedūrų (kineziterapijos, gydomojo masažo) užtikrinimo administravimo tvarką? [25] 4 priedo 6.3., 6.5. p. [18] 16 p. [16] 3, 8 p.

 

 

 

 

 

29.

Ar ASPĮ turi patvirtintą tvarką kaip ASPĮ užtikrinama pirminė asmens sveikatos priežiūra? [25] 4 priedo 6.3., 6.5. p

 

 

 

 

 

30.

Ar ASPĮ pateikė asmens sveikatos priežiūros specialistų sąrašą, kuriame būtų nurodyta specialisto vardas, pavardė, profesinė kvalifikacija, spaudo numeris, galiojančios licencijos numeris, užimamos pareigos (tokios, kokios yra nurodytos darbo sutartyje), įdarbinimo data, darbo sutarties numeris, darbo krūvis (etatais)? [2] 16 str. 1d., [4] 4 str. 1, 2, 3, 4 d, 10 str. 1 d., [7] 57.4, [9] 2.2, 2.8., 2.13, 2.21, 2.29, [10] 21, 22 p., [13] 5 str. 1 d., [14] 16, 18 p.

 

 

 

 

 

31.

Ar ASPĮ pateikė asmens sveikatos priežiūros specialistų darbo sutarčių ir pareigų instrukcijų / aprašymų kopijas? [1] 46 str. 3d

 

 

 

 

 

32.

Ar ASPĮ turi visas privalomas medicinos priemones? [16] 6 p.; [18] 5 p.

 

 

 

 

 

33.

Ar ASPĮ naudojamos medicinos priemonės atitinka teisės aktų reikalavimus? [1] 45 str. 1 d. 12 p.; [2] 591 str. 1 d.; [10] 6 p.

 

 

 

 

 

34.

Ar ASPĮ naudojamos medicinos priemonės prižiūrimos teisės aktais nustatyta tvarka? [1] 45 str. 1 d. 12 p.; [2] 592 str. 2 d.; [10] 7, 30, 35, 36, 41, 42 p.

 

 

 

 

 

35.

Ar ASPĮ turi Medicinos priemonių incidentų registracijos žurnalą? [1] 45 str. 1 d. 14 p.; [10] 43 p.

 

 

 

 

 

 

ASPĮ pateikė Komisijai lydraštį su Klausimyno atsakymus pagrindžiančių dokumentų kopijų sąrašu:

Taip £    Ne £

 

Patikrinimą atlikę Akreditavimo tarnybos darbuotojai / komisijos pirmininkas ir komisijos nariai:

 

Komisijos pirmininkas                          _______________                    ____________________

(parašas)                                                                    (vardas ir pavardė)

Komisijos nariai:

 

_______________                            _______________                    ____________________

(pareigos)                                                                    (parašas)                                                                    (vardas ir pavardė)

 

_______________                            _______________                    ____________________

(pareigos)                                                                    (parašas)                                                                    (vardas ir pavardė)

 

_______________                            _______________                    ____________________

(pareigos)                                                                    (parašas)                                                                    (vardas ir pavardė)

 

 

ASPĮ atstovai:

 

_______________                            _______________                    ____________________

(pareigos)                                                                    (parašas)                                                                    (vardas ir pavardė)

 

_______________                            _______________                    ____________________

(pareigos)                                                                    (parašas)                                                                    (vardas ir pavardė)

 

_______________                            _______________                    ____________________

(pareigos)                                                                    (parašas)                                                                    (vardas ir pavardė)

 

 

Jei turite klausimų dėl šiame Klausimyne nurodytų reikalavimų, Akreditavimo tarnybos tikrinančio darbuotojo veiksmų ar norite pasikonsultuoti, kreipkitės telefonu: +370 653 06363, elektroniniu paštu: vaspvt@vaspvt.gov.lt arba adresu: A. Juozapavičiaus g. 9, Vilnius, I–IV – 8.00–17.00 val., V – 8.00–15.45 val., pietų pertrauka – 12.00–12.45 val.

 

Teisės aktų žymėjimas klausimyne:

 

1. Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymas;

2.  Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymas;

3.  Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymas;

4.  Lietuvos Respublikos slaugos praktikos ir akušerijos praktikos įstatymas;

5.  Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. V-338 „Dėl Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašo tvirtinimo“;

6.  Nepageidaujamų įvykių stebėsenos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gegužės 6 d. įsakymu Nr. V-401 „Dėl Nepageidaujamų įvykių stebėsenos aprašo patvirtinimo“;

7.  Asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. kovo 2 d. įsakymu Nr. V-156 „Dėl asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo“;

8.  Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. liepos 1 d. įsakymas Nr. V-658 „Dėl paciento teisės susipažinti su įrašais savo medicinos dokumentuose tinkamo įgyvendinimo“;

9.  Specialisto spaudo numerio suteikimo ir panaikinimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. sausio 6 d. įsakymu Nr. V-1 „Dėl Specialisto spaudo numerio suteikimo ir panaikinimo taisyklių patvirtinimo“;

10.  Medicinos priemonių naudojimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. V-383 „Dėl Medicinos priemonių naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;

11.  Sutikimo dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo formos reikalavimų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. kovo 8 d. įsakymu Nr. V-184 „Dėl Sutikimo dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo formos reikalavimų aprašo tvirtinimo“.

12.  Veiklos su vaistiniais preparatais asmens sveikatos priežiūros įstaigose vykdymo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2006 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. V-1051 „Dėl Veiklos su vaistiniais preparatais asmens sveikatos priežiūros įstaigose vykdymo tvarkos aprašo, Narkotinių vaistinių preparatų ir specialiųjų receptų blankų laikymo ir įtraukimo į apskaitą asmens sveikatos priežiūros įstaigose specialiųjų reikalavimų aprašo ir Vaistinių preparatų įsigijimo asmens sveikatos priežiūros įstaigoje iš kitos asmens sveikatos priežiūros įstaigos tvarkos aprašo patvirtinimo“.

13. Lietuvos Respublikos asmens sveikatos priežiūros praktikos įstatymas;

14. Asmens sveikatos priežiūros praktikos licencijavimo taisyklės, patirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2020-12-04 įsakymu Nr. V-2824 „Dėl Asmens sveikatos priežiūros praktikos licencijavimo taisyklių patvirtinimo”;

15. Gydomojo masažo paslaugų teikimo reikalavimai, patvirtinti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2021 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. V-2140 „Dėl Gydomojo masažo paslaugų teikimo reikalavimų aprašo patvirtinimo".

16. Lietuvos medicinos normos MN 165:2019 „Gydomojo masažo specialistas“, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2019 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. V-1148 „Dėl Lietuvos medicinos normos MN 165:2019 „Gydomojo masažo specialistas“ patvirtinimo".

17. Kineziterapijos paslaugų teikimo reikalavimų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2022 m. birželio 1 d. įsakymu Nr. V-1034 „Dėl Kineziterapijos paslaugų teikimo reikalavimų aprašo patvirtinimo";

18. Lietuvos medicinos normos MN 124:2016 „Kineziterapeutas. Teisės, pareigos, kompetencija ir atsakomybė, patvirtinta Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2016 m. vasario 5 d. įsakymu Nr. V-184 „Dėl Lietuvos medicinos normos MN 124:2016 „Kineziterapeutas. Teisės, pareigos, kompetencija ir atsakomybė“ patvirtinimo“.

19. Profesinių kvalifikacijų, įgytų iki slaugos praktikos ir akušerijos praktikos įstatymo įsigaliojimo, prilyginimo bendrosios praktikos slaugytojo profesinei kvalifikacijai įsakymas patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2009 m. gruodžio 17 d. įsakymu Nr. V-1038 „Dėl profesinių kvalifikacijų, įgytų iki slaugos praktikos ir akušerijos praktikos įstatymo įsigaliojimo, prilyginimo bendrosios praktikos slaugytojo profesinei kvalifikacijai,  patvirtinimo”;

20. Specializuotos slaugos sričių sąrašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2009 m. gruodžio 17 d. įsakymu Nr. V-1037 „Dėl specializuotos slaugos sričių sąrašo patvirtinimo”.

21. Lietuvos medicinos normos MN 28:2019 „Bendrosios praktikos slaugytojas“, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. birželio 8 d. įsakymu Nr. V-591 „Dėl Lietuvos medicinos normos MN 28:2019 „Bendrosios praktikos slaugytojas“ patvirtinimo“.

22. Lietuvos medicinos normos MN 57:2011 „Bendruomenės slaugytojas. Teisės, pareigos, kompetencija ir atsakomybė“, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. V-650 „Dėl Lietuvos medicinos normos MN 57:2011 „Bendruomenės slaugytojas. Teisės, pareigos, kompetencija ir atsakomybė“ patvirtinimo“.

23. Lietuvos medicinos normos MN 32:21 „Dietistas“, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2015 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. V-825 „Dėl Lietuvos medicinos normos MN 32:2021 „Dietistas” patvirtinimo“.

24. Socialinės globos normų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. A-1-46 „Dėl Socialinės globos normų aprašo patvirtinimo“.

______________________