konturas

 

ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS ETIKOS KOMISIJOS VEIKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2021 m. kovo 19 d. Nr. T-95

Šakiai

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 7 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Šakių rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Šakių rajono savivaldybės tarybos 2020 m. gruodžio 22 d. sprendimu Nr. T-419 „Dėl Šakių rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 167 punktu, Šakių rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Patvirtinti Šakių rajono savivaldybės tarybos etikos komisijos veiklos nuostatus (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Šakių rajono savivaldybės tarybos 2019 m. kovo 22 d. sprendimą Nr. T-100 „Dėl Šakių rajono savivaldybės tarybos Etikos komisijos nuostatų patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

Šis sprendimas per vieną mėnesį nuo sprendimo paskelbimo dienos gali būti skundžiamas Lietuvos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui adresu: Laisvės al. 36, Kaunas, arba Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams adresu: A. Mickevičiaus g. 8A, Kaunas.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                 Edgaras Pilypaitis

 

 

 

PATVIRTINTA

Šakių rajono savivaldybės tarybos

2021 m. kovo 19 d. sprendimu Nr. T-95

 

 

ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS ETIKOS KOMISIJOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šakių rajono savivaldybės tarybos etikos komisijos veiklos nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja rajono savivaldybės tarybos etikos komisijos (toliau – Komisija) tikslus, funkcijas, darbo organizavimo ir sprendimų priėmimo tvarką, teises ir pareigas ir kitus su Komisijos veikla susijusius klausimus.

2. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymu, Lietuvos Respublikos valstybės politikų elgesio kodeksu, Vietos savivaldos įstatymu, Valstybės tarnybos įstatymu, rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, kitais rajono savivaldybės tarybos sprendimais, šiais nuostatais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais politikų elgesį, rūpinasi, kad šių teisės aktų būtų tiksliai laikomasi, vadovaujasi Lietuvos žmonių visuotinai priimtomis moralės, etikos ir prigimtinės teisės nuostatomis.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS SUDARYMAS

 

3. Komisiją savivaldybės tarybos įgaliojimų laikui sudaro Šakių rajono savivaldybės taryba (toliau – Taryba). Komisijos įgaliojimai pasibaigia, kai į pirmąjį posėdį susirenka naujai kadencijai išrinkti tarybos nariai.

4. Komisija sudaroma laikantis proporcinio Tarybos daugumos ir mažumos atstovavimo principo. Komisijos sudėtis, išlaikant proporcinio Tarybos daugumos ir mažumos atstovavimo principą, turi būti pakeista ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo Tarybos daugumos ir mažumos pasikeitimo. Jeigu Tarybos opozicija per du mėnesius nuo pirmojo išrinktos naujos savivaldybės tarybos posėdžio sušaukimo dienos arba nuo tiesiogiai išrinkto mero priesaikos priėmimo dienos nedeleguoja Komisijos pirmininko arba deleguoja Tarybos narius, neatitinkančius Vietos savivaldos įstatymo 151 straipsnyje nustatytų reikalavimų, arba jeigu nėra paskelbta Tarybos opozicija, Etikos komisijos pirmininką savivaldybės taryba mero siūlymu skiria iš šių komisijų narių – Tarybos narių.

Komisijos atsakingojo sekretoriaus pareigas atlieka Šakių rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) direktoriaus paskirti valstybės tarnautojai, šios funkcijos įrašomos į jų pareigybės aprašymą. Komisijos atsakingasis sekretorius nėra komisijos narys.

5. Komisijos pirmininką iš šios komisijos narių – Tarybos narių – deleguoja Tarybos opozicija raštu, pasirašytu daugiau kaip pusės visų Tarybos opozicijos narių ir viešai įteiktu Tarybos posėdžio pirmininkui.

6. Komisijos pirmininko pavaduotoją mero siūlymu iš šios komisijos narių – Tarybos narių – skiria Taryba.

 

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS TIKSLAI

 

7. Komisijos tikslai:

7.1. vadovaujantis etinėmis nuostatomis ir teisės aktų reikalavimais padėti savivaldybės politikams ugdyti demokratiškumą, politinę kultūrą, derinti įvairius požiūrius ir įsitikinimus, siekti santarvės, humaniškų tarpusavio santykių;

7.2. skatinti rajono savivaldybės mero, mero pavaduotojo, Tarybos narių (toliau – savivaldybės politikai) atsakomybę už savo veiklą ir atskaitomybę visuomenei, nagrinėjant klausimus, susijusius su savivaldybės politikų elgesio viešajame gyvenime principų ir reikalavimų laikymusi, užtikrinant savivaldybės politikų elgesio kontrolę ir atsakomybę už Valstybės politikų elgesio kodekso (toliau – Kodeksas) nuostatų pažeidimus bei tinkamą Vietos savivaldos įstatyme ir Tarybos veiklos reglamente komisijai priskirtų funkcijų vykdymą.

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS FUNKCIJOS

 

8. Komisija vykdo šias funkcijas:

8.1. prižiūri, kaip savivaldybės politikai laikosi Vietos savivaldos įstatymo, Valstybės politikų elgesio kodekso, Viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo, Tarybos veiklos reglamento, kitų teisės aktų, reglamentuojančių savivaldybės politikų veiklą ir elgesį, reikalavimų;

8.2. analizuoja savivaldybės politikų nedalyvavimo Tarybos, komitetų ir komisijų posėdžiuose ir Vietos savivaldos įstatyme nustatytų pareigų nevykdymo priežastis;

8.3. tiria ir priima sprendimus dėl savivaldybės politikų veiklos atitikties Vietos savivaldos, Valstybės politikų elgesio kodekso, Viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo, Tarybos veiklos reglamento, kitų teisės aktų, reglamentuojančių savivaldybės politikų veiklą ir elgesį, nuostatoms;

8.4. nagrinėja savivaldybės bendruomenės narių, valstybės ir savivaldybės institucijų, gyvenamųjų vietovių bendruomenių ar bendruomeninių organizacijų atstovų siūlymus ir pastabas dėl savivaldybės politikų veiklos skaidrumo;

8.5. teikia Vyriausiajai rinkimų komisijai siūlymą dėl Tarybos nario įgaliojimų nutraukimo, jeigu šis savivaldybės politikas yra praleidęs iš eilės tris Tarybos posėdžius be pateisinamos priežasties. Nebuvimo Tarybos posėdžiuose priežastys nagrinėjamos Tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka ir terminais;

8.6. Tarybos narių, mero, savo iniciatyva teikia Tarybos nariams rekomendacijas dėl Viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo nuostatų įgyvendinimo.

 

V SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

9. Savivaldybės politiko elgesio tyrimas gali būti pradėtas, kai yra bent vienas iš šių pagrindų:

9.1. fizinio ar juridinio asmens skundas, kreipimasis ar pranešimas (toliau – skundas) apie savivaldybės politiko galimai padarytą Kodekse nustatytų valstybės politikų elgesio principų, nuostatų ar institucijos, kurioje politikas eina pareigas, veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose savivaldybės politikui nustatytų reikalavimų pažeidimą (toliau – pažeidimas);

9.2. visuomenės informavimo priemonėse paskelbta pagrįsta informacija apie savivaldybės politiko galimai padarytą pažeidimą.

10. Savivaldybės politikų nedalyvavimo Tarybos, komitetų ir komisijų posėdžiuose priežastys nagrinėjamos Tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka ir terminais.

11. Esant pagrindui savivaldybės politiko elgesį tirti Komisijoje, Komisijos atsakingasis sekretorius privalo apie tai nedelsiant pranešti Komisijos pirmininkui, o jam nesant dėl svarbių priežasčių (komandiruotės, ligos ar atostogų metu) – pirmininko pavaduotojui. Komisijos pirmininkui (Komisijos pirmininko pavaduotojui) nustačius šaukiamo Komisijos posėdžio datą, atsakingasis sekretorius informuoja Komisijos narius apie šaukiamą posėdį ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio.

Savivaldybės politiko elgesio tyrimas pradedamas ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Kodekse nurodyto pagrindo atsiradimo. Komisija tiria galimus pažeidimus, jeigu nuo jų padarymo praėjo ne daugiau kaip vieneri metai. Anoniminiai skundai nenagrinėjami. Komisijos atliekamas pažeidimo tyrimas turi būti baigtas ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo tyrimo pradžios. Į šį terminą neįskaičiuojamas politiko laikinojo nedarbingumo, atostogų laikas ir laikas, kai politikas yra išvykęs į tarnybinę komandiruotę. Prireikus Komisija gali, bet ne ilgiau kaip vienam mėnesiui, pratęsti šioje straipsnio dalyje nustatytą tyrimo terminą.

Komisijos atsakingasis sekretorius Komisijos pavedimu per 3 dienas nuo tyrimo pradžios surašo laisvos formos pranešimą, kuriuo informuoja savivaldybės politiką apie pradėtą jo elgesio tyrimą, jo teises, pateikia turimus duomenis apie padarytą pažeidimą ir prašo savivaldybės politiko iki šiame pranešime nurodytos datos pateikti rašytinį paaiškinimą. Komisijos atsakingasis sekretorius šį pranešimą savivaldybės politikui įteikia asmeniškai arba išsiunčia elektroniniu paštu.

Komisija, atlikusi tyrimą, ne vėliau kaip per 5 dienas nuo tyrimo pabaigos savo posėdyje vertina tyrimo metu surinktus duomenis ir priima 17 punkte numatytą sprendimą (arba sprendimus).

Apie Komisijos posėdžio vietą ir laiką ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki posėdžio pradžios turi būti pranešta savivaldybės politikui. Komisija šį pranešimą Tarybos nariui įteikia asmeniškai arba išsiunčia elektroniniu paštu. Jo neatvykimas į Komisijos posėdį ar paaiškinimo nepateikimas nekliudo Komisijai priimti sprendimą.

 

 

VI SKYRIUS

KOMISIJOS POSĖDŽIAI, SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS IR ĮFORMINIMAS, TYRIMO NUTRAUKIMAS, INFORMAVIMAS APIE KOMISIJOS POSĖDŽIUS IR PRIIMTUS SPRENDIMUS

 

12. Komisijos posėdis organizuojamas gavus kreipimąsi į Komisiją arba vykdant kitas 8 punkte išvardintas Komisijos funkcijas. Komisijos posėdis teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė komisijos narių. Komisijos sprendimai priimami dalyvaujančių posėdyje balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.

13. Komisijos posėdžiui pirmininkauja Komisijos pirmininkas, o jam negalint dalyvauti – pirmininko pavaduotojas. Jeigu Komisijos darbe negali dalyvauti nei Komisijos pirmininkas, nei pavaduotojas, daugumos Komisijos posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių sutarimu posėdžiui gali pirmininkauti vienas iš Komisijos narių.

14. Posėdžio darbotvarkę sudaro Komisijos pirmininkas, o jam nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas. Ji tvirtinama posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių dauguma.

15. Komisijos posėdžių metu daromas garso įrašas. Garso įrašas laikomas posėdžio protokolu. Padarius posėdžio garso įrašą, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas Komisijos atsakingasis sekretorius surašo informacinę pažymą, kurioje nurodomas Komisijos pavadinimas, posėdžio eilės numeris, posėdžio data, posėdžio vieta, posėdžio pradžios ir pabaigos laikas, posėdyje dalyvaujantys asmenys, įvykis posėdyje (sprendimai, nusišalinimai, pavedimai ir kita aktuali informacija). Komisijos posėdžio informacinę pažymą pasirašo Komisijos posėdžio atsakingasis sekretorius (priedas).

16. Jei dėl nepaprastosios padėties, ekstremaliosios situacijos ar karantino Komisijos posėdžiai negali vykti Komisijos nariams posėdyje dalyvaujant fiziškai, Komisijos posėdžiai gali vykti nuotoliniu būdu realiuoju laiku elektroninių ryšių priemonėmis.

Nuotoliniu būdu vykstančio Komisijos posėdžio klausimai rengiami ir posėdis vyksta laikantis Vietos savivaldos įstatyme nustatytų reikalavimų ir užtikrinant Vietos savivaldos įstatyme nustatytas Tarybos nario teises. Nuotoliniu būdu priimant Komisijos sprendimus, turi būti užtikrintas Komisijos nario tapatybės ir jo balsavimo rezultatų nustatymas.

17. Savivaldybės politiko elgesio tyrimą atlikusi Komisija gali priimti šiuos sprendimus:

17.1. konstatuoti, kad savivaldybės politikas nepažeidė Kodekse ar institucijos, kurioje jis eina pareigas, veiklą reglamentuojančiuose įstatymuose ar kituose teisės aktuose nustatytų savivaldybės politiko elgesio principų ar reikalavimų;

17.2. konstatuoti, kad savivaldybės politikas pažeidė Kodekse ar institucijos, kurioje jis eina pareigas, veiklą reglamentuojančiuose įstatymuose ar kituose teisės aktuose nustatytus savivaldybės politiko elgesio principus ar reikalavimus;

17.3. rekomenduoti savivaldybės politikui suderinti savo elgesį ar veiklą su Kodekse ar institucijos, kurioje savivaldybės politikas eina pareigas, veiklą reglamentuojančiuose įstatymuose ar kituose teisės aktuose nustatytais savivaldybės politiko elgesio principais ar reikalavimais;

17.4. rekomenduoti viešai atsiprašyti;

17.5. įtarus esant nusikalstamos veikos požymių, perduoti medžiagą ikiteisminio tyrimo įstaigoms ar prokuratūrai.

18. Komisija gali nutraukti tyrimą, jeigu iki tyrimo pabaigos savivaldybės politikas savo elgesį ar veiklą pripažino neetiškais, nesuderinamais su savo pareigomis ar institucija, kurioje jis eina pareigas, ir dėl to viešai atsiprašė.

19. Sprendimai dėl savivaldybės politikų nedalyvavimo Tarybos, komitetų ar komisijų posėdžiuose priimami vadovaujantis Tarybos veiklos reglamentu.

20. Komisijos sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per vieną mėnesį nuo sprendimo paskelbimo arba jo įteikimo savivaldybės politikui, dėl kurio yra priimtas sprendimas, dienos. Pakartotiniai skundai apie galimą politiko padarytą pažeidimą nenagrinėjami, išskyrus atvejus, kai gautame skunde yra nurodomos naujos aplinkybės, kurios nebuvo ir negalėjo būti žinomos atlikto tyrimo metu, ir dėl to Komisijos priimtas sprendimas yra galimai neteisingas. Dėl pakartotinio tyrimo būtinumo sprendžia Komisija ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo tokio skundo gavimo. Komisijai nusprendus pradėti pakartotinį tyrimą, jis atliekamas pagal šių nuostatų V ir VI skyriuose nustatytas procedūras.

21. Po kiekvieno Komisijos posėdžio gali būti parengiamas pranešimas žiniasklaidai. Informaciją žiniasklaidai raštu arba žodžiu gali pateikti tik Komisijos pirmininkas ar Komisijos įgaliotas jos narys ir tik tokį, kokį įgaliojo pateikti Komisija.

Komisijos nariai, posėdyje pareiškę atskirąją nuomonę dėl tyrimo išvadų, turi teisę apie tai pateikti informaciją.

22. Komisijos priimti sprendimai yra vieši ir turi būti skelbiami rajono savivaldybės interneto svetainėje.

23. Apie Komisijos atliktą tyrimą ir priimtą sprendimą pranešama asmeniui, pateikusiam skundą, ir savivaldybės politikui, dėl kurio yra priimtas sprendimas. Taip pat informuojama Vyriausioji tarnybinės etikos komisija.

 

 

VII SKYRIUS

KOMISIJOS BEI KOMISIJOS NARIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

24. Atlikdama tyrimą, Komisija turi teisę:

24.1. apklausti savivaldybės politiką, kurio elgesys tiriamas, bei kitus asmenis, susijusius su savivaldybės politiko tiriamu elgesiu ar politine veikla;

24.2. apklausti skundo autorių ir išsiaiškinti apie jo žinomą informaciją apie savivaldybės politiko galimai padarytą Kodekse nustatytų savivaldybės politikų elgesio principų, nuostatų ar institucijos, kurioje politikas eina pareigas, veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose savivaldybės politikui nustatytų reikalavimų pažeidimą;

24.3. reikalauti visų su komisijos įgaliojimų vykdymu susijusių duomenų, dokumentų, kitos informacijos (iš jų duomenų ir dokumentų, pagrindžiančių nebuvimo Tarybos, komisijų posėdžiuose priežastis), teisės aktų nustatyta tvarka susipažinti su reikiamais dokumentais ir gauti jų nuorašus (kopijas) bei kitą tyrimui reikalingą informaciją;

24.4. prireikus išvykti į įvykio vietą;

24.5. pasitelkti specialistų.

25. Komisijos narys turi teisę:

25.1. siūlyti sušaukti komisijos posėdį;

25.2. dalyvauti rengiant ir svarstant pateiktus klausimus;

25.3. siūlyti kviesti į komisijos posėdžius reikalingus asmenis;

25.4. siūlyti patikrinti informaciją;

25.5. susipažinti su visais gautais dokumentais;

25.6. pareikšti atskirąją nuomonę, pateikiant ją raštu, kuri pridedama prie komisijos posėdžio protokolo;

25.7. komisijos narys turi sprendžiamojo balso teisę visais svarstomais klausimais.

Komisijos nariai privalo vengti interesų konflikto. Teisės aktų nustatyta tvarka nusišalinti nuo dalyvavimo svarstant ir priimant sprendimus, kurie sukelia interesų konfliktą, nusišalinimo faktą užfiksuojant informacinėje pažymoje.

26. Komisijos narys privalo:

26.1. vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais teisės aktais;

26.2. laikyti paslaptyje duomenis ar žinias, kuriuos jie sužinojo vykdydami tyrimą, jeigu tokie duomenys ar žinios sudaro valstybės, komercinę, banko, tarnybos arba kitą įstatymų saugomą paslaptį;

26.3. nenaudoti šios punkto 2 papunktyje nurodytų duomenų ar žinių asmeninei ar kitų asmenų naudai;

26.4. kol Komisija nebaigia tyrimo, niekam neteikti jokios informacijos apie vykdomo tyrimo aplinkybes, su tyrimu susijusius asmenis, turimą medžiagą, duomenis.

27. Šio skyriaus 25 punkto nuostatos taikomos ir Komisiją aptarnaujantiems darbuotojams, ir pasitelktiems specialistams.

28. Atlikdami tyrimą, Komisijos nariai, Komisiją aptarnaujantys darbuotojai ir jos pasitelkti specialistai netrikdo valstybės ir savivaldybės institucijų, kitų įmonių, įstaigų ar organizacijų darbo ir privalo susilaikyti nuo preliminarių vertinimų bei išvadų, kol nebaigtas tyrimas ir nėra Komisijos išvados.

29. Komisijos nariui, praleidusiam iš eilės tris Komisijos posėdžius, Komisijos atsakingasis sekretorius elektroniniu paštu išsiunčia laisvos formos priminimą apie prievolę dalyvauti Komisijos darbe. Apie posėdžių nelankantį Komisijos narį Komisijos atsakingasis sekretorius papildomai elektroniniu paštu informuoja ir Komisijos narį į Komisiją delegavusį subjektą ar jo oficialų atstovą. Kai Komisijos narys praleidžia iš eilės penkis Komisijos posėdžius, Komisija turi teisę svarstyti klausimą dėl kreipimosi į posėdžių nelankantį Komisijos narį delegavusį subjektą ar jo oficialų atstovą su prašymu vietoje nedalyvaujančio Komisijos darbe nario deleguoti naują asmenį.

30. Komisijos narys, jei nesutinka su Komisijos sprendimu, turi teisę ne vėliau kaip per 2 dienas po atitinkamo Komisijos sprendimo priėmimo raštu pateikti motyvuotą atskirąją nuomonę Komisijos pirmininkui.

31. Komisijos nariai, kurie nėra Tarybos nariai, Komisijos posėdžių metu atleidžiami nuo tiesioginio darbo ar pareigų bet kurioje institucijoje, įstaigoje, įmonėje ar organizacijoje išsaugant jiems darbo vietą. Už darbą Komisijoje Komisijos nariams, kurie nėra Tarybos nariai, apmokama Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų ir komisijų narių darbo apmokėjimo įstatymo nustatyta tvarka. (nauja įstatymo nuostata, kurią pažymėjo ir Vidaus reikalų ministerija savo išaiškinime).

 

 

 

VIII SKYRIUS

VALSTYBĖS POLITIKO, KURIO ELGESYS TIRIAMAS, TEISĖS

 

32. Savivaldybės politikas, kurio elgesys tiriamas, turi teisę:

32.1. teikti Komisijai paaiškinimus, prašymus ir įrodymus;

32.2. baigus tyrimą susipažinti su tyrimo metu surinkta medžiaga;

32.3. dalyvauti Komisijos posėdžiuose.

33. Savivaldybės politikas, teikiantis Komisijai paaiškinimus, negali būti verčiamas teikti paaiškinimus prieš save, savo šeimos narius ar artimuosius giminaičius.

 

IX SKYRIUS

KOMISIJOS ATSKAITOMYBĖ IR KOMISIJOS NARIŲ ATSAKOMYBĖ

 

34. Komisija yra atsakinga ir atskaitinga Tarybai. Komisija rengia veiklos ataskaitą ir teikia ją Tarybai reglamento nustatyta tvarka.

35. Komisijos pirmininkas, pirmininko pavaduotojas, nariai atsako už tinkamą šiuose Nuostatuose priskirtų funkcijų vykdymą, o už nustatytų pareigų pažeidimą atsako įstatymų nustatyta tvarka.

36. Komisija negali būti asmeninių sąskaitų suvedinėjimo institucija. Komisijos nariui asmeniškai savo iniciatyva pateikus klaidingus duomenis Komisijai ir pagal juos Komisijai priėmus neobjektyvų sprendimą prieš politiką bei šį sprendimą viešai paskelbus, bet vėliau, išaiškėjus tikrosioms aplinkybėms, kuriomis vadovaudamasi Komisija savo sprendimą panaikina, jis atleidžiamas iš Komisijos narių. Jo vietą Komisijoje užima kitas asmuo.

 

X SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

37. Šiuose nuostatuose vartojamos sąvokos atitinka sąvokas, nurodytas Vietos savivaldos įstatyme, Viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatyme, Kodekse, kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose savivaldybės politikų elgesį ir tinkamą pareigų vykdymą.

38. Klausimai, neaptarti šiuose nuostatuose, svarstomi, sprendimai priimami vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatomis bei Tarybos priimtais sprendimais.

39. Jei šių nuostatų atskiri punktai tampa prieštaraujančiais aukštesnės juridinės galios Lietuvos Respublikos teisės aktams, tai nedaro negaliojančiais kitų nuostatų punktų, o prieštaraujančiuose punktuose įtvirtinti klausimai sprendžiami pagal aktualius Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.

___________________

 

Šakių rajono savivaldybės tarybos

etikos komisijos veiklos nuostatų

priedas

 

 

ETIKOS KOMISIJOS INFORMACINĖ PAŽYMA

 

________________________

Data

Šakiai

 

 

Komisijos posėdžio eilės numeris:

 

Komisijos posėdžio vieta:

 

Komisijos posėdžio nariai:

 

Komisijos posėdžio kviestiniai asmenys:

 

Komisijos posėdžio darbotvarkė:

 

Komisijos posėdžio pradžios laikas___________________

 

 

Garso įrašo eigos laikas*

Įvykis posėdyje (sprendimai, nusišalinimai, pavedimai ir kita aktuali informacija)

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

Komisijos posėdžio pabaigos laikas________________

 

 

Komisijos posėdžio sekretorius (-ė)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Pildoma, kai posėdis vyksta su pertrauka